Nie polecamy ze względu na zachowanie pani zajmującej się ,,obsługą klienta”. Zrobiliśmy zamówienie wycenione wstępnie mailowo na 3900 zł i pojechaliśmy je odebrać osobiście w umówiony dzień, dzwoniąc wcześniej, że wyjeżdżamy i będziemy za 1,5 h. Na miejscu idziemy do biura, gdzie pracownik kieruje nas do szefa w sprawie ewentualnej negocjacji ceny. W obecności naszej i jednego pracownika właściciel firmy opuścił cenę za całe zamówienie o 100 zł i tyle zapłaciliśmy kartą. Nie otrzymaliśmy żadnego paragonu. Mamy tylko potwierdzenie płatności kartą - całe szczęście, że nie zapłaciliśmy gotówką, bo mamy dowód, że zostało zapłacone, a sądząc po całej sytuacji nie wiadomo jak mogłoby się to potoczyć. 2 godziny później otrzymujemy takiego smsa (załączone zdjęcie). Zestresowani oddzwaniamy o co chodzi, a Pani krzyczy na nas, że jesteśmy złodziejami, że życzy nam żeby nas oszukano, żeby nam kilkakrotnie popękały wszystkie opony w aucie, ogólnie żeby plaga nieszczęść na nas spadła, najlepiej to żeby nam coś złego się stało. Twierdzi, że wszystko jest nagrane na kamerach - rozumiem że jest nagrane to, że rozmawiamy z właścicielem, następnie płacimy za towar, nie otrzymujemy na niego paragonu, a pracownik firmy wydaje nam towar? Gdy wyjaśniamy sytuację, że rabat został uzgodniony z właścicielem firmy w obecności pracownika firmy, pani twierdzi, że wykorzystaliśmy okazję, że jej tam nie było- kim pani jest, że mieliśmy na nią czekać? Podczas ,,rozmowy” probujemy wtrącić, że wykonamy przelew na te 100 zł, jeśli coś im się przez to nie zgadza w kasie - ale pani nie dopuszcza nas do słowa. Krzyczy, wyzywa, grozi policją. Mamy nagranie całej rozmowy, jeśli ktoś byłby zainteresowany jej wysłuchaniem :) Oczywiście dopłaciliśmy te 100 zł przelewem, bo 100 zł nie jest warte otrzymywania takich telefonów (chociaż na całą kwotę nie otrzymaliśmy wtedy paragonu ani faktury pomimo że wcześniej podawaliśmy mailowo dane do faktury, otrzymaliśmy ją dopiero po całej sytuacji). Chcieliśmy w niedalekiej przyszłości ponownie skorzystać z usług tej firmy, ale po tej sytuacji nam się odechciało :)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.