Bardzo nieprzyjemna obsługa .
To prawda. W dodatku niekompetentni pracownicy. Ochrona niedoinformowana. Zaczepia klientow poza lokalem i dopytuje o dowod zakupu przy platnosci Internetowej, BLIK, karta przez aplikacje. "Kasjerka powinna podac paragon"
Szanowna Pani Myślę że to nie jest nic złego. Także zostałem zatrzymany do rutynowej kontroli. Proszę pamiętać że internet i płatności BLIK nie sà doskonałe. Trzeba chwilę poczekać aż transakcja "przejdzie" Następnym razem proponuję dłużej pakować towar a sytuacja nie powtórzy się. Taką ma ochroniarz pracę i chce wykonywać sumiennie.
Obsługa to jakaś masakra, chodzą zmanierowane i jak zapytałam o dostępność towaru od razu pożałowałem. Kolejny minus- brak testerów te które są trzeba skrobać a towar przeznaczony do sprzedaży pootwierany ( i w sumie nic dziwnego)
Temat przedsiębiorstwa Rossmann w miejscowości Leszno jeszcze na wątku się nie zaczął, więc może macie jakieś nowe komentarze odnośnie pracy tam?
Kierowniczka bardzo nieprzyjemna, opryskliwa , nie potrafi pomóc ! Okropna, Zapytałam tylko czy jest tester czy jest tester do produktów przecenionych a dostałam opryskliwą odpowiedź bardzo ironiczną ...."..chleba chyba też Pani wszędzie nie próbuje zanim kupi" . Proszę mi powiedzieć jak ja mam kupić perfum skoro nie znam jego zapachu ? To nie pierwszy taki incydent Pani kierowniczki . Uważam , że jako osoba na takim stanowisku powinna być przykładem a nie odpychać od siebie klientów (do personelu jest taka sama wredna) Aż strach się do niej odezwać. Dlaczego GÓRA nic nie robi z takimi osobami ? Pani ma ewidentnie problem z komunikacją z pracą z ludźmi czy nie powinna pracować na jakimś magazynie ? :>
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.