Witam, jestem zażenowana sytuacją na Fabianowie, coraz gorsza obsługa. Np między Świętami a Nowym Rokiem gdy weszłam o godz 15:20 młody Pan zajęty telefonem, jakaś młoda dziewczyna siedzącą na kanapie również z telefonem. Co się dzieje? Mało tego była 15:20 sklep wysprzątany a Pan na moje pytanie o chleb odpowiedział że "My zaraz zamykamy" Sklep miał być czynny do 16. O młodej dziewczynie nawet nie wspomnę bo chyba nawet mnie nie zauważyła. Co się tam dzieje, tracicie klientów.
Witam, robię u Państwa zakupy, jednak wczoraj rozczarowała mnie młoda dziewczyna, nowa osoba, zapatrzona w telefon. Bez reakcji po moim wejściu, ani słowa o dzień dobry mogłam pomarzyć. Dopiero gdy inna pracownica zwróciła jej uwagę że wszedł klient, z łaską oderwała się od telefonu i mnie obsłużyła. Czy zatrudniacie ludzi za karę?
Pogratulować obsługi. Właśnie młody Pan udzielił mi wyczerpujacej informacji na temat waszych "swiezutkich" bułeczek, które przyjeżdżają mrożone a później je wypiekacie i ot są "świeżutkie" bułeczki. Kogo tam zatrudniacie? Chyba czas zmienić kierownika, gdy był poprzedni, coś takiego nie miało by miejsca. Ja za zakupy podziękuję.
Dzień dobry, codzienne robię zakupy w Państwa sklepie na Fabianowie. Od pewnego czasu pracuje tam młody człowiek, obsługa w jego wykonaniu jest okropna, właśnie wczoraj kupowałem kanapkę, Pan niestety był zbyt zajęty odpisywaniem na smsa, musiałem trzykrotnie prosić by łaskawie odłożył telefon i mnie obsłużyl. Co się dzieje?Pan był wyraźnie obruszony tym że mu przeszkadzam, mruczał coś pod nosem i z łaską mnie obsłużyl. To żart?
Przykro mi to pisać ale jestem zbulwersowana sytuacja na Fabianowie. Młoda dziewczyna, cudzoziemka, obsługiwała mnie okropnie, nie rozumie języka polskiego, na prośbę o kanapkę pokazywała mi różne rzeczy, które chciała mi podać, gdy moja cierpliwość się skończyła, podbiegła do niej druga ekspedientka by ratować sytuację. Skandal, nie usłyszałam od młodej osoby ani przepraszam ani dzień dobry ani do widzenia .Co się tam dzieje,? albo młody chłopak, który z rękoma w kieszeni spaceruje po sklepie i gwiżdże albo jest zbyt zajęty smartfonem by obsługiwać, a młoda dama, z którą nie ma możliwość porozumienia. Codzień zostawiam u Państwa nie małe pieniążki i oczekuję godnej obsługi a zaraz będę musiała wejść za lade i sama się obsłużyć. Czy jest tam osoba odpowiedzialna za jakiś obsługi? Ludzie opamiętajcie się, odechciewa się tam wchodzić
Jak wygląda sprawa grafiku w Piekarstwo Piek Pol Krzysztof Filary. Czy pracodawca idzie na rękę?
Nie znałam tego portalu i szkoda ,że poznałam . Co za hejt na tą firmę ? I za co . Pracuje parę lat ,nigdy nie było poważnych problemów ,wynagrodzenie na czas ,składki opłacone ,różne premie . Porażka co ci ludzie wypisują w imię czego ?? Niechęci do pracy? Dlaczego oczernia się ludzi ,którzy pracują tyle lat ,dbają o firmę ,rozwój . Eliminują kłamstwo (usunięte przez administratora) , (usunięte przez administratora). . Co do p. Łukasza i do p. Hani nie rozumiem . Zawsze można porozmawiać ,wygadać się ,zawsze kobieta pomoże jak może . Nigdy nie odmówiła pomocy czy rozmowy . .
Pani Hanna,gburowata w pierwszym kontakcie. Dalej....wredna,złośliwa i wręcz chamska!Absolutnie nie jest to człowiek który powinien rekrutować do pracy ponieważ nie udziela rzetelnych informacji A swoim sposobem bycia wręcz
Bo to zwykłe kłamstwa, chyba to napisał jakiś (usunięte przez administratora) Ja wiem jedno: to najgorsza praca jaką miałam i pod względem atmosfery jak również traktowania pracowników. Jeden fałsz i obłuda, trzeba być odpornym, osoba wrażliwa i ambitna nie utrzyma się tam długo, bo zwyczajnie ją zajadą. Tak że Wasz wybór, ale jak macie inną opcję to bierzcie tę drugą. Pozdrawiam wszystkich
Niestety ale muszę się zgodzić z negatywnymi opiniami. To się nie bierze znikąd. Można kogoś nie lubić ale szanować trzeba zawsze. A tutaj niestety ale nieraz odczułam na swojej skórze jak pracownicy są traktowani. Tym bardziej, że wykonuje rzeczy, które należą do moich obowiązków a czasem nawet robię więcej. Nie dziwię się, że są braki w pracownikach. Wszystko robimy tak jak właściciele każą a to i tak najwidoczniej nie wystarcza. Oczekujesz szacunku? Sam najpierw go okaż!
Jestem ciekawa i z miłą chęcią spotkam się z tym kto pisze o p.Juli był hejt na p.Hanie teraz na Julie.jest moim opiekunem i może nie zawsze się z nią zgodzę ale żeby zaraz takie bzdury wypisywać .Jaka ma być? ,jest normalna i wykonuje swoją pracę .
Pracuje prawie tyle lat w tej firmie co p. Hania. Dlaczego Administratorze usuwasz wyrazy, które są prawdziwe, a te, które obrażają, hejtuja, kłamią to nie?? Chce tylko nadmienić, że za wypisywanie takich nieprawdziwych słów, niszczenie i hejtowanie to już paragraf się znajdzie. Mam nadzieję, że z mojego wpisu jakoś dziwnie nic nie będzie usunięte. Dla wyjaśnienia dla tych obibokow co im się nie chce pracować, a tylko stekac I obrażać. P. Hania przez cały czas swojej pracy nie raz nam tyłki broniła, to dzięki Niej wszyscy to wszytko co umiemy, to dzięki jej pracy i nauce. To Ona za nami się nie raz wstawiała i broniła. To ona składa te puzle do kupy. Wpierw popracujcie trochę, a nie L4 co tydzień, dajcie coś z siebie a potem wystawcie opinie wpierw sobie, a następnie drugiej osobie.
Tylko parę słów ,bo na resztę szkoda czasu . Jestem kierownikiem z długim stażem,znam większość kierowników i w ich imieniu pisze . Czy obraźliwe słowa i (usunięte przez administratora) które się tutaj wypisuje nt.p. (usunięte przez administratora)jest bezkarne ??? P. (usunięte przez administratora) głównie zarządza,koordynuje ,rozmawia z nami kierownikami ,a nie z personelem ,to jak to możliwe ,że niby ich obraża??? Czy może to chęć jakiejś dziwnej zemsty ,że do pracy trzeba przyjść pracować ,a nie siedzieć ,grać ,malować paznokcie lub gadać na FB. Zastanówcie się co piszecie ,mam nadzieję ,że kiedyś te słowa nie zostaną bezkarne .
Pani Hanna z dzialu HR to jakas pomylka. Potrafi byc na tyle bezczelna, zeby dzwonic z przeklenstwami do sluchawki. Moze warto zmienic te osobe? Z tego co widze wiekszosc osob ma z nia problem... Nikomu nie zycze jakiegokolwiek kontaktu z ta osoba. Bycie zastraszonym i wyzywanym pracownikiem to niestety codziennosc w tej firmie, dodatkowo za smieszne pieniadze
Moge tyle powiedziec ze PANI HANIA NIE WIE CO TO SZACUNEK DO PRACOWNIKA CIEKAWE CZY TAK ODZYWA SIE DO SWOICH DZIECI????!!!! Brak szacunku ogolnie. Kierownicy tez zéro toleracncji. Nie polecam nikomu bo zarobki tez az plakac sie chce. POZDRAWIAMY PANIA HANIE!!!!!!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.