Jak wygląda praca na stanowisku : Account Manager – Klient Biznesowy, chodzi o zarobki i ogólne wrażenia, w ogłoszeniu jest kwota: 10 000–25 000zł, może ktoś podpowiedzieć jak to wygląda naprawdę?
Bardzo ciezka praca. Twoja wyplata jest zalezna od wielu czynników. Na część z nich nie masz wpływu. Tym samym domyslasz sie ze system jest tak zorganizowany aby Ci jak najmniej zostalo. Poza tym nie ma stabilności a ZUS u trzeba placić. Pamietaj ze jak cos sprzedaz a klient nie bedzie oplacal rachunkow na czas lub z jakos powodow niezaleznych od Ciebie cos sie wylaczy a nie daj .... zeby to byla usluga np ftth ktora odpala Ci kase w postaci premii to zwracasz wszystko. Najgorsze w tym jest to ze Ty swpja prace wykonales i poniosles koszty np dpjazdu do klienta etcJest jeszcze wiele takich rodzynków jak np permanentne reklamacje pliku prowizyjnego bo ciagle cos sie nie zgadza ale pewnie zapisalbym jeszcze kilka kartek. Ogolnie jezeli sytuacja materialna Cie nie zmusza to nie polecam !
Dzięki bardzo za odpowiedź ! A na jakie zarobki można liczyć ? Pracując nie opierdzielajac się ????
Kolega tam pracuję, mówi że świetna praca na rok czasu, zarobki spokojnie ponad dychę a i górne widełki mu się zdarzały. Chociaż z tego co opowiadał jak wygląda system prowizyjny i ile zmian jest co miesiąc, albo że plany są dostępne w połowie zaczętogo miesiąca to nie chciałbym tam pracować, non stop praca urlop nie istnieję. Jak komu, nie chciałbym aktualnie iść do pracy w której po pracy jestem w czasie pracy....
zatrudnienie jest poprzez firmę 2G4 Telekomunikacja, warto coś o niej wiedzieć przy podpisywaniu umowy ?
Ja potwierdzę, że podstawy nie ma żadnej zagwarantowanej. System jest faktycznie tak skonstruowany oraz zmieniany żebyś miał jak najwieksze straty na wypłatach. Obecne portfele są już tak przebrane , że ciężko na nich sprzedać coś nowego od czego jest uzależnione twoje wynagrodzenie. Nie mówię o wielkości wynagrodzenia tylko o tym czy wogole dostaniesz wynagrodzenie. Koszty firmy są po twojej stronie nic nie dostajesz nawet dodatku do paliwa, które musisz wyjeździć na spotkania z klientem żeby zaliczyć jeden z elementów wypłaty. Zarobki zależy od miesiąca, jak coś sprzedaz to dostaniesz wyższa wypłatę na pewno nie tą z gorengo przedziału, który podałeś. Jak lubisz pracować w jednej wielkiej niewiadomej czy dostaniesz place za wykonaną pracę czy jesteś w plecy to praca dla ciebie. Osobiście odradzam, bo praca daje psychicznie po głowie.
W tym roku pracownicy outsourcingu tak jak zwykle dostaną na święta wielkie nic, zero, null? Nawet jakiś gadżecik to jest zbyt dużo co nie? W taki właśnie sposób firma Orendż docenia swoich współpracowników którzy pracują na te ich wykresiki żeby były zielone a nie czerwone.
TO JEST JAKIEŚ DNO !!!!!! INTERNET SIĘ MIELI, 40 MINUT CZEKAM NA ZAŁADOWANIE PIEPRZONEJ STRONY I CO ? I BRAK INTERNETU. 3 LATA CZEKAM NA INTERNET W MIEJSCOWOŚCI - KABEL PO 2 LATACH ZAŁOŻYLI I DALEJ NIE RACZYLI ŚWIATŁOWODU PODŁACZYĆ A TEN WASZ PSEUDO MĄDRY BOT JEST TAKI MĄDRY ŻE NIC NIE ROZUMIE WIECZNIE POWTÓRZ POWTÓRZ ŻENADA SERIO ŻENADA KONIEC Z TYM OD 2025 ZMIENIAM INTERNET NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kmieciu nie krzycz drukowanymi literami. Najpierw podłącz router i opłać fakturę a później bij sobie pianę. Jak to nie pomoże to może komputra masz jakiegoś starego grata.
Nie polecam pracy w sprzedaży Aktywnej D2D Praca na własnej działalności gospodarczej, menadżerowie traktują pracowników jak (usunięte przez administratora) od sprzątania i maszynkę do wyrabiania ich celów. Cele pracowników mają w dalekim poważaniu. Traktują pracowników jak swoich, zatrudnia firma zewnętrzna, wykorzystuje menadżer. A jak powiesz "nie!" i się postawisz bo coś Ci nie pasuje, to masz lipę bo nic nie dostaniesz do pracy. Praca głównie opiera się na sprzedaży światłowodów. Chodzenie po domach i sprzedawanie ich to nagroda, pierw musisz sprzedaż wymaganą ilość na starych produkcjach, co jest ciężko sprzedać 2,3 sztuki w miesiącu. Praca ogólnie fajna, kontakt z ludźmi, natomiast zero pojęcia w zarządzaniu zespołem mają ludzie którzy zarządzają swoim regionem. Firma stosuje kary pieniężne za wszystko co tylko może, są większe niż prowizja, . Każą sobie wysyłać zdjęcia z ulotką w ręku, aby udowodnić że się pracuje. Każą wysyłać plan pracy/ grafik, mimo własnej działalności a jak w planie pracy nie będzie napisane że właśnie się ubierasz i idziesz pracować, to za karę nie dadzą Ci nic, bo nie jesteś dobrym pracownikiem. Dzielą tereny przez 2/3 dni w czasie kiedy inni operatorzy już pracują w terenie i zbierają klientów. Podział nie każdy dostanie, zazwyczaj dostają ulubieńcy, a wymóg dostania "domków" raz w miesiącu w ilości średnio 40 sztuk, mają wymóg że masz zrobić z tego 30%, bo jak nie zrobisz to więcej nie dostaniesz w kolejnym miesiącu. Prowizja ? tylko na nowych umowach można zarobić przez miesiąc na tydzień życia, nowych umów jest stosunkowo mało do ilości klientów aneksowanych ze starej technologii, a za taką umowę kokosów nie będzie, prowizja średnio 80 zł. Prowizja za nowe umowy, kiedyś było 400 zł za światłowód, a teraz jest 100 zł. Żeby dostać wiecej, należy wykonać szereg wymyślonych planów, które ciężko zrealizować minimum, bo rynek jest nasycony. Sprzedaż jedna sztukę światłowodu nie jest łatwo, patrząc na ofertę jaką oferują, w porównani do innych firm, są drożsi średnio o 30/40 procent. Firma twierdzi że za jakość trzeba płacić :) klient patrzy na cenę a nie na jakość. A firma specjalnie tak robi, abyś nie zarobił za dużo. Nie szanują pracowników. Jeśli Ci się nie podoba to idź sobie. Nie zwracają za paliwo, nie dają za noclegi, nic nie dają, nawet ciuchów, zganiają na firmę zewnętrzna która Cię zatrudniła. Jest to cwane podejście firmy Orange na wykorzystywanie pracowników w ten sposób. Jeśli powiesz, że chcesz większą prowizję to powiedzą, idź do tego co Cię zatrudnia, no byłam. Usłyszałam że to orange takie stawki narzuca jakie ma dostać handlowiec. PODSUMOWUJĄC , zarządzający ludzie tym kanałem robią pracowników bez mydła, Najlepiej abyś pracował 24 na dobę i się nie odzywał. Średnia sprzedaż max 10 umów w miesiącu, zarobek z tego taki, że często nie starcza na opłaty JDG. Zarabiają Ci co nie mają życia prywatnego i lubią się wykorzystywać. Takich pracowników cenią, zasada wtedy jest jedna, oni plują Ci na głowę, a Ty mówisz że pada deszcz. Nie polecam.
Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.
Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Cześć. Dostałam propozycje pracy jako doradca biznesowy, praca oparta o B2B. Otrzymałam informacje, ze zarobki na poziomie 8-15tys. Czy ktoś pracował na w/w stanowisku i serio to realne zarobki? Twierdzą, ze maja pewna baze klientów do ściągnięcia. Jestem w branży telekomunikacji już wiele lat, pracowałam dla innej firmy. Posiadam spore doświadczenie.
Cześć, podpinam się. Takie zarobki to już z prowizją, pytanie czy jest w ogóle podstawa. Jeżeli sama prowizja to znaczy że szukają jelenia do wyciśnięcia. B2B nie wiąże się z żadnymi kosztami dla nich i mogą Ci podziękować z dnia na dzień.
Ale tak Ci powiedzieli? W ogłoszeniu na sprzedawcę korpo jest info o podstawie + prowizji. Pamiętasz czy na biznesie była taka informacja? Brak chociaż tych 4/5k podstawy to żenada.
W ogłoszeniu była informacja o podstawie i prowizji, a na rozmowie wyszło, ze nie ma podstawy. Jest to agencja działająca pod Orange, wiec propozycja nie wypłynęła typowo od Orange (oni zatrudniała na umowę o prace). Rozmowę miałam w głównej siedzibie Orange w Gdańsku. Ta agencja ponoc działa od 15 lat na rynku. W internecie jest noname. Nie znalazłam żadnych informacji o nich
Dzięki za info. Takie agencje to najgorsze co może być. Pracujesz jak pośrednik ale w ofercie masz tylko jednego usługodawcę xD. Ja na Twoim miejscu bym olał tą propozycję bo wykorzystasz możliwość bycia na małym ZUSie. Wal bezpośrednio do Orange albo konkurencji. Bez podstawy niech sami oblatują klientów, ale znając realia niestety znajdą się naiwni na te faktury po 15k XD. Ja uderzam tutaj: https://b2b.orange.pl/, to jest raczej bezpośrednio, zawsze tak lepiej niż po drodze zapełniać sakwę komuś.
1. Baza nie jest pewna jest to zlepek firm, które wybrał system lub konował na stanowisku udającym, że coś wie na temat potencjału. 2. Jak będziesz siedział ponad 10 godzin dziennie, sprzedawał dużo nowych rozwiązań i odwiedzał klientow to możesz osiągnąć ten pułap. Osobiście odradzam, bo wszytkie koszty masz po swojej stronie.
Cześć czy ktoś z Was pracuje w biurze przy przy alejach Jerozolimskich przy projektach i mógłby podzielić się opinią?
Jak wygląda praca na stanowisku : Account Manager – Klient Korporacyjny, chodzi o zarobki i ogólne wrażenia, w ogłoszeniu jest kwota: 10 000–25 000zł, może ktoś podpowiedzieć jak to wygląda naprawdę?
Czy są jeszcze jakieś działy które pracują na crm? Strasznie mnie drażni te omni i wysyłanie gdzieś umów do wypisania co potrafi się ciągnąć tygodniami... Ciekawi mnie czy wszystkim ucięli dostępy czy jakaś FL bądź salony mają dostęp? Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
To nie jest kwestia czy warto próbować. Bo ciężko się na słuchawki nie dostać. Pytanie ile wytrzymasz i co chcesz osiągnąć. Na pierwszą pracę yo szkoła życia :) albo przetrwania :D
Jest tu moze osoba która pracowała w Orange na ul Wrocławskiej Radom i może wstawic jakąś opinie o tym miejscu? Warto tam aplikować
Mogę dostać pracę jako doradca biznesowy. Firma to 2g4 Czy jest to mozolna praca na słuchawce? Jak wygląda praca na rejon Wielkopolski?
Jak wygląda płaca? Na stronie widnieją widełki między 8900 a 14900 xD Ile w tym prawdy? Wiadomo jaka jest baza?
Hej, dostałem ofertę rekrutacji na stanowisko: Opiekun Klienta (Sprzedaż do Instytucji Publicznych - Poznań Kalisz). Jak realnie wygląda ta praca i jakie są realne zarobki na tym stanowisku?
Czy ktoś z obecnych pracowników salonów własnych Orange mógłby napisać jak wygląda miesięczny plan? Czy jest indywidualny czy salonowy? Co się składa na jego realizację i jaki jest +/- hajs. Z góry dziękuję za informacje.
Plany trochę spore, ale jakasz dobry punkt to plan do ogarnięcia, podstawa 4300 plus prowizje od sprzedaż.
U mnie salon jest ze średnim ruchem w starej galerii, aktualnie za wyrobienie planu wychodzi mi od 2 do 4 tysięcy brutto, gdy wyrabiam dodatki jak liczba terminali, liczba instalacji, plus jeden produkt na który jest nacisk to do 2 tysięcy dodatkowo, gdy salon wyrobi dodatki kolejne do 2 tysi dodatkowo. Z planem nie mam problemu wyrobić, tylko dodatków bonusów trzeba pilnować i do ostatniego dnia potrafi mi brakować sprzedanej sztuki telefonu haha
A i jeszcze liczba nowych numerów do wyrobienia w dodatkach, system prowizji w produktach jest rozłożony do granic możliwości, nigdzie takiego nie widziałem xD przeszedłem z obsługi infolinii Orange gdzie dużo sprzedawałem to były około cztery proste koszyki, w salonie kilka miesięcy mi zajęło testowanie co dla mnie najlepiej się opłaca. Ruchu nie ma jak za czasów tpsy, często klientów brak ale ciągle idzie godnie zarobić, klienci zadowoleni do mnie machają przechodząc czy polecają co jest miłe bo nie trzeba wciskać i niedopowiadać w umowach, pozdrawiam
Niestety nie polecam pracy, podstawa 4300brutto a przy zrobieniu planu na ok 80% może się dostanie 1000brutto premii. Klientów co raz mniej, ale nikogo to nie interesuje, tabelki muszą się zgadzać. Wiele usług i produktów wciska się klientowi mówiąc że taka jest konstrukcja oferty i tak musi być. Inaczej nie szło by w jaki kolwiek sposób robić planów. Rotacja pracowników w salonach jest ogromna. Ludzie często sami odchodzą widząc wypłatę po okresie wdrożenia gdzie już są pełne plany. Firma niestety zamiata wiele spraw pod dywan aby tylko nie wypłynęły. Dlaczego nikt nie mówi o chłopaku z salonu w Arkadii w Warszawie który w wyniku terroru przez kierowniczkę miał próbę (usunięte przez administratora)? Ona wyleciała, pracowników rozrzucili i nakazali aby o tym nigdzie nie mówić pod rygorem konsekwencji służbowych. Większość kierowników (przynajmniej w stolicy), udaje miłych, uśmiechniętych i na luzie. Wystarczy jedno potknięcie ze sprzedażą lub czymkolwiek innym to już czujesz ostracyzm . Nikt się do Ciebie nie odzywa, kierowniczka udaje że Cię nie ma. Niestety moja osoba tak miała więc nie życzę nikomu takiego klimatu, bo można zwariować cały dzień. Tu się człowiek nie liczy kompletnie, nikogo nie interesuje że jesteś cieżko chory, czy ktoś Ci zmarł czy masz inne problemy. Masz mieć przyklejony uśmiech i zero wsparcia. Skype i Teams aż się pali od plotek i obgadywania przez kierowników salonów swoich podwładnych, przełożonych albo osób w innych komórkach firmy. Siedząc na zapleczu, robiąc szkolenia wstępne, po tygodniu pracy padało tyle informacji z plotek telefonicznych między kierownikami że już było wiadome dla mnie kto co odwalił w innym salonie, kto jest fajny a kto nie, kto poleci a kogo by tu jeszcze potrzymać. Jak ktoś lubi sprzedaż to fajnie, ale Orange to nie jest dobre miejsce do tego.
Niedawno zaczęłam pracę w tej ekhem firmie i gdyby ktoś miał wątpliwości czy szukać czegoś innego to z czystym sumieniem nie polecam ORANGE. Procos wdrożeniowy: szkolenia nieaktualne, ilość materiału ogromna i każdy nad tobą goni cie żeby nauczyć się jeszcze dzisiaj, jak wygląda nauka? Obejrzysz parę filmików jak ktoś klika i sie nauczysz.... Poziom absurdu mnie zaskakuje Jakie zarobki? Jako specjalistka ds sprzedaży zarobisz minimalną krajową. Nie licz na prowizje bo w umowie dali tyle druczków i kruczków, że mało który salon wykona te misje, a już jak to zrobi to dostaniesz pudełko czekoladek, albo w najlepszym wypadku 1000 zł brutto... Dlaczego nie polecam pracy w orange? Bo tam co by sie nie stało to bulisz z własnej kieszeni. Chcesz zarobić? Szukaj czego innego
Jak w tym roku wyglądają dobrowolne odejścia? Już są typowania ilościowe i osobowe?
Możesz zapomniec o podwyżce chyba, że podniesienie najniższej krajowej. Premie z miesiąca na miesiąc coraz ciężej wyrobić, bo firma daje cele których zwyczajnie nie da się wyrobić. Karzą Ci pracować za 2 pracowników, bo np ktoś się zwolni. Cel dostajesz swój i jeszcze tej osoby. Średnie zarobki w tym roku 4tys netto. Porównując 2lata wcześniej gdzie zarabiało się tyle samo. Co z inflacja? Możesz pracować w salonie z fajnymi pracownikami ale „góra” to porażka.
Jeśli wyrobisz 50% celu to może1000 zł dostaniesz jeśli 85% to 2-3 tys ale cele są tak duże że pracownik z 15 letnim stażem nie jest w stanie tego wyrobić brakuje np5% Ja nie zrobisz celu to masz 4300brutt i tyle ma 5 letni pracownik 3200nett naprawdę dziwię się że ci ludzie tam pracują
U nas w salonie wychodziło 50%~500zl, 85%~1500zl 100%~3tys. Od roku 2023 ledwo ktoś robił 85% i często była tylko podstawa gdzie rok 2022 zamknęłam w go4it jako premium
Witam, piszę w nietypowej sprawie, ponieważ będąc na L4 przez miesiąc, doszły do mnie słuchy od klientów, że pracownicy z salonu działali na moich loginach, te umowy oczywiście były naciągane i nie były zgodne z tym co klient chciał w ofercie, klienci widząc moje imię i nazwisko na umowach zgłaszali się do mnie. Pytanie brzmi, czy jest to zgodne z działaniem firmy ? Dodam, że regionalny sam tak zadecydował, gdzie nie mieści mi się to w głowie jak można używać imienia i nazwiska w umowach pracownika gdy ten jest na L4 i klienci nękają mnie o wycofanie umowy badz wyjasnienia. Bardzo proszę o opinię .
Należy zgłosić do Państwowej Inspekcji Pracy, gdyż podrabianie kogoś podpisu jest przestępstwem.
Proszę o opinię pracy w salonie firmowym orange w Płocku ul Wyszogrodzka 127 (to jest chyba w galerii mazovia) na stanowisku specjalista ds sprzedaży. Jakiej pensji można się spodziewać (podstawa)? Czy trudno wyrobić premie?
Witam, pragnę dodać opinie na temat salonu Orange w Rzeszowie w Galerii Rzeszów. Wczoraj tj. 13 .11.2023 udałam się do salonu, żeby przenieść numer z sieci Plus ( słaby zasięg) . Niestety co mnie tam spotkało, tak mnie zdenerwowało, że cały dzień się nie mogłam uspokoić. Tuż przy wejściu siedziała Pani, i stało puste krzesełko, więc po zadaniu pytania czy mogę usiadłam, po czym wyłożyłam sedno sprawy w jakiej przyszłam. I tu się zaczęło, Pani ze skrzywioną miną , mówi, że to nie jest możliwe, ponieważ może telefon jest nie zarejestrowany na mnie !!!???? Rozmawiała ze mną jak z (usunięte przez administratora), a nie z Panią 60 letnią, mówię to ja sprawdzę salon dalej jest Plus, a może Pani ma umowę z Plusem, nie mam odpowiedziałam -mam telefon na kartę z doładowaniem co miesiąc i chyba dobrze wiem, czy mam umowę czy nie, na co Pani odprała , niech Pani przyjdzie najlepiej za miesiac (usunięte przez administratora) , zostałam potraktowana jak INTRUZ , a nie potencjalny klient. Bardzo proszę pouczyć Panią jak należy traktować klienta i uświadomić jej , że nie siedzi tam za karę. Czuję się bardzo urazona takim traktowaniem. A konkluzja jest taka, że dzisiaj wszystko załatwiłam przez telefon z doradcą klienta Panem Jedlińskim, który bardzo grzecznie i cierpliwie wszystko mi wyjaśnił, rozmowa była taka miła i doskonała merytorycznie, że być może w przyszłości skorzystam też z innych usług Orange. Łączę wyrazy szacunku. Lilia P.
Jeżeli chciałaś przenieść numer z karty na kartę to dziwisz się ,że nie chcieli Ciebie obsłużyć?Tak jestes niepotrzebnym intruzem,który nie da zrobić planu a jeszcze kierownik będzie miał pretensje ,że my się kartkowcami zajmujemy zamiast umowy pisać i robić wskaźniki.Chcesz być mile widziana to przenieś z 5 numerów i weź najdroższe abo .A tak to nie zawracaj głowy ,bo każdy na widok takiego klienta załamuje ręce .Ja mam ochotę dosłownie wyrzucić z salonu .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.