Opinie o PKP Intercity S.A.
- Kasjer
- Konduktor
- Maszynista
- Rewident taboru
- Manewrowy
- Ustawiacz
- Elektromonter
- Mechanik
- i wiele innych
Cześć, czy ktoś z Was jest już po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko maszynisty w Lublinie lub Łodzi? Jeśli tak, to odezwali się jeszcze potem? Ogłoszenie było do 15.12.24
Wasz system kupna biletów dla dwóch osób, wybierając 2 trasy jest jakiś niezrozumiały. Są dwa wolne miejsca przy stoliku, a system nie potrafi ich zaklepać.
Jakie drużyny ?drużynę to macie na boisku ,jakie służby ?nie macie służby bo jesteście patałachami ,takimi kanarami jak w autobusie tyle że na szynach . Pracownicy pkp interpizdy śmierdzą,nie myją się i mają przepocone koszulę i marynarki ,w większości chamy bez kultury ,nie wspomnę że piją setki w czasie pracy ,wiele z nich wygląda i zachowuje się jak ludzie opóźnieni z mopsu ,nie wiem kto ich rekrutuje ,pewnie mają dofinansowanie od państwa za przyjmowanie sortu ze wsi i starych hanysów,ich główne zadania to odpalić kiepa i (usunięte przez administratora) swoich kolegów z pracy ,ewentualnie wziąć śpiwór na nockę.margines społeczny
Już mam znajomości w rzepińskim kebabie. Nie mogę się doczekać jak będziecie wszyscy latać z biegunką po saonelii. Załatwiłem was od (usunięte przez administratora) strony hahahaha
Rozmowa była tak właściwie podzielona na cztery części: 1. Weryfikacja języka angielskiego a) przeczytanie wyświetlonego komunikatu w języku angielskim; b) przetłumaczenie dwóch podanych zdań na język angielski; c) przetłumaczenie na polski dwóch przeczytanych przez rekrutera zdań w języku angielskim. Poziom to rzeczywiście okolice poziomu A2. 2. Pytania do kandydata 3. Mały test matematyczny a) obliczanie procentu z danej liczby; b) obliczanie ułamka zwykłego z danej liczby. 4. Scenka z trudnym pasażerem w pociągu, która miała sprawdzić naszą umiejętność asertywności, zaradności i znajomości procedur. Następnie kilka pytań organizacyjnych od naczelnika sekcji (nasza dyspozycyjność, pytania o nadgodziny, pracę w różnych porach doby itd.).
1. Dlaczego akurat PKP Intercity; 2. Co wiemy o PKP Intercity; 3. Co nam się podoba w zawodzie konduktora i dlaczego chcemy w nim pracować; 4. Dlaczego nie inni przewoźnicy; 5. Jakie są nasze mocne strony; 6. Z jakimi ludźmi lubimy i z jakimi nie lubimy pracować; 7. Jak radziliśmy sobie z ewentualnymi trudnymi sytuacjami w poprzednich miejscach pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Radio Olszynka nadaje nadaje, wie wszystko i……?? I nic!!!!!!! Nie wiedział gdzie szkolenia się przeprowadza!!?????????????????????????????????????
Mój drogi przyjacielu,tak błachymi sprawami się nie zajmuję!!! Już niebawem,już niedługo na cotygodniowym brefingu na sekcji ujawnię kolejne niewygodne tematy zamiatane pod dywan!!!Przyglądam się Kierownikowi drużyn ,który swoim wyglądem przypomina chłopa co by całe życie pił herbatę lub kawę inkę z termosu,a kanapki z salcesonem nosił zawinięte w gazetę!!! Nurtuje mnie plotka o kledze z wyłupiastymi oczami,co dalej ??? Daro Rozpruwacz jak wygląda sytuacja??? Żyrardów jakaś dziwna cisza???
Drogi farmazonie a może wreszcie się dowiemy o twoich nie wygodnych sprawach zamiecionych pod dywan wtedy zobaczymy wszyscy czy jesteś na tyle, wygadany i czy obsrasz wtedy,zbroje ujawnij się (usunięte przez administratora) a nie bawisz sie w anonima jak (usunięte przez administratora)
Nie zapominaj o aferze ucznioskiej. Czy nasi stażyści doprowadzili to fali odejść dyspozytorów, którzy w dosc wyszukany sposob odzywali sie?? Czy jednak to inna przyczyna?
Nigdy na czas ludzie się spieszą a ty 40 min opóźnienie (usunięte przez administratora) was
Poć. EIP 4509 , od Wawy do Go . Dlaczego kucharz dodaje w brioszkach miętę???? Rukola nie wystarczy???? Jakiego smaku Pan szuka??!!!!!! Czy w ogóle można nazwać Pana/Panią kucharzem????? Łosoś z rukolą i miętą w bułce!!!!!! Polecam gorąco tylko w EIP POLAND
Wspaniałe przedsiębiorstwo. Wprowadziło świetną, nową platformę, za pomocą (płatną oczywiście) naszych zachodnich sąsiadów (szkoda, że w Polsce IT to najlepiej rozwijająca się branża). Serwis nie działa w żadnym stopniu, nie da się kupić biletu, wszystko chodzi jak za czasów, gdy TP udostępniała ludziom swoje pierwsze modemy, a pracownik infolinii zaprasza do zakupu poprzez "Zewnętrzne Serwisy". Obecnie na stronie widnieje piękny komunikat "Coś poszło nie tak! e.pociagi is undefined." Wspaniale działacie PKP Intercity... Ciekawe jakie były warunki przetargu, o ile były... I bardzo ciekawym jest wybór niemieckiego wykonawcy.
Długo się zastanawiałam czy napisać tą opinię, ale obsługa PKP Intercity na dworcu w Katowicach była po prostu beznadziejna. Pani w obsłudze była strasznie niemiła, totalny brak szacunku i jakiejś przyzwoitości w stosunku do drugiej osoby. Przyszliśmy tylko o co zapytać, bardzo grzecznie i uprzejmie co więcej upominaliśmy niekulturalnego Pana w kolejce, tłumacząc, ze to co się mu przydarzyło nie dzieje się przez Panią z obsługi. Niestety od tej właśnie Pani dostaliśmy tylko brak szacunku i kompetencji. Bardzo proszę o lepsze dobieranie pracowników, bo z tak niesympatycznym człowiekiem dawno się nie spotkałam. Sytuacja z dnia 30.11 zaraz po otwarciu.
Chciałem jechać w stronę Warszawy miałem egzamin, ci konduktorzy nawet nic nie powiedzieli o której będziemy odjeżdżać i godzinę w plecy banda pedałów więcej nie będę tymi (usunięte przez administratora) pociągami jeździł wolę już uberem jechać
@marian nie jesteśmy kolegami a po drugie jak mieli nie wiedzieć jak dzwi przestały działać potem pociąg nie chciał ruszyć to trza było odrazu pasażerą powiedzieć żeby poczekali na następny pociąg i tyle a nawet ten pociąg nie pojechał więc ty nie wiesz co tam się stało więc się nie wypowiadaj paj.c.u
Coś Ci niekolego uświadomię bo widzę żeś oderwany z pajacykowa. Jest to portal na temat pracy w IC a nie wylewania swoich bzdurnych żali takich jak ty. Masz żal lub chcesz reklamacji pisz tam gdzie potrzeba a nie tutaj pa.acu.
Dziękuję personelowi pociągu z dnia 07.12.202, 3820 Osterwa. Moja córka poczula się źle i personel zadbał o nią, zauważył że coś jest nie tak, pomógł jej wysiąść i czekał, aż ktoś jej nie odbierze w Poznaniu. To nie pierwszy raz, kiedy widzę wykraczające ponad obowiązek zachowanie. To ludzka życzliwość, której nie zapomnę. Dziekuje
A Ty myślisz że ktoś tej podstawie da awans?
(usunięte przez administratora)
Siedzę teraz w icc Świnoujście Przemyśl 2 godziny opóźnienia począwszy od Kędzierzyna Koźle Teraz stoimy ponownie w Katowicach bo na rozjazdach odśnieżają Porażka spadło 20 cm śniegu i już chaos. W (usunięte przez administratora)nigdy się to nie zmieni Trzeba poprostu zacząć myśleć i wziąć się za robotę Państwo Kolejarze….
To do juesej proszę się wyprowadzić tam przy 10 centymetrach ruch wstrzymają i spokojnie odśnieżają. Pociąg przecina cały ten chory kraj i jak śnieży to chyba lepiej postać te dwie godziny aby rozjazdy odśnieżyli niż wylecieć z torów ale źle bo księżniczka/książe będzie marudzić i po netach łzy wylewać.
Co się dzieje z pociągiem IC Karłowicz do Zakopanego? Ciągle jest opóźniony. Jechałem w sobotę 30.11. awaria drzwi, wracałem w niedzielę 01.12. - opóźnienie 60 minut. Masakra!!!
A co ma się dziać? Jechałeś dwa razy to skąd wiesz że ciągle jest opóźniony? Pociąg i linie to szereg powiązanych ze sobą elementów znacznie bardziej skomplikowanych od PIKO a ten akurat pokonuje trasę z wawy do zakopanego i wszystko po drodze może się zdarzyć. W sobotę na przykład zdarzyła się awaria drzwi. I jak się podróżuje na takich dystansach to bierze się poprawkę na takie sytuacje.
Witam, Stanowisko "Rzemieślnik - obsługa Punktu Rzeczy Znalezionych" - czy ktoś mógłby coś powiedzieć? To praca zmianowa? W jakich godzinach? Warto? Dzięki z góry. Pozdrawiam.
Witam, Czy kontaktowało się z kimś PKP IC w sprawie ogłoszenia "Dyspozytor drużyn konduktorskich Kraków", które było do 03.12.2024 r.?
Pracuje tutaj w obsłudze technicznej składów. Prscs fajna ale najwiekszy minus to starzy kolejarze. Na nas młodych ciągle wrzeszczą straszą itp. Pracowałem w wielu firmach i zawsze byliśmy jedną zmianą jedną ekipą i jeden za drugim stawał. Tutaj -zapomnij. Stary kolejarz jeden z drugim będzie Cie straszył raportem jak coś źle zrobisz. Nieważne że robicie w jednej zmianie. Ciągle wyśmiewiska ciągle gadanie typu kolej Ci życie uratowała. Namiętnie też wsylugują się młodymi. Starzy siedzą a Ty młody rób. Nie ma wsparcia że jeden na wszystkich wszyscy za jednego. Wilekorotbie starzy podnoszą na młodych głos a i młodzi na wyższym stanowisku potrafią krzyczeć. Kapitqlistyczby wyzysk gdzie młody robi a stary siedzi.Pozatym praca fajna zarobki nienajgorsze.
Nagraj lub/i pozapisuj sobie przykre sytuacje, które się wydarzyły w stosunku do Ciebie- imiona data, czas... Gdy już to zrobisz, to najpierw delikatnie powiedz tym bencwałom, którzy nad tobą się "znęcają", że tak nie powinno się robić, że to jest (usunięte przez administratora) ( 943 § 2 k.p.) lub/i niesławienie (art. 212), i mogą mieć bardzo poważne konsekwencje z tego powodu, i jeżeli tak dalej będzie, to spotkacie się w sądzie ( kara grzywny, kara ograniczenia wolności albo kara pozbawienia wolności do 2 lat), do tego sobie jeszcze zażyczysz odszkodowanie, za straty moralne i cierpienie psychiczne jakie poniosłeś...itd. itp.
Opóźnienie 210 minuty do Warszawy do chyba standardy dla tej firmy. Za każdym razem jak chcę gdzieś pojechać są opóźnienia...........
Jeśli ktoś myśli o karierze w tej firmie to gorąco odradzam!! Dostałem się na konduktora, badania lekarskie przeszedłem, po kursie czeka przyszłego konduktora egzamin. Jeśli nie zdasz oddajesz kasę za kurs. Gdy podchodziłem do egzaminów egzaminatorami były osoby, które nas uczyły, przez co nie można w ten sposób zagwarantować rzetelności wyników egzaminów, teraz podobno egzaminuje UTK, być może skończy się ta (usunięte przez administratora) w tej komunistycznej firmie! Odradzam zaczynania czegokolwiek z w/w firmą!!!!
W moim przypadku było bardzo podobnie. Również moja grupa byla egzaminowana przez tych, ktorzy prowadzili z nami zajęcia. Można uznać to za plus, ponieważ egzaminator wiedząc w jakich tematach nie domagasz starał się uprościć pytanie lub nieco podpowiedzieć… gorzej kiedy kogoś nie polubili, zwlaszcza podczas ustnej (już zlikwidowanej) części egzaminu dało sie wyczuć sympatie i antypatie wobec niektórych. Większym problemem niż sam egzamin jest moim zdaniem chaos podczas szkolenia i zawałowa wręcz ilośc materiału. Instruktorzy lubią straszyć egzaminem, jakby radoche sprawiało im obserwowanie wystraszonych młodych ludzi. Coś na zasadzie zaciętej facetki od matmy w liceum, której jedynym sposobem na motywowanie jest gadanie o maturze. Jednak mimk wszystko uważam że dużo gorsza od kursu jest sama praca, różnica miedzy tym czego sie uczysz a praktyką na pociagu to 180 stopni a polityka firmy nie sprawia ze czujesz sie bezpiecznie jako pracownik, bo sami chętnie ci dokopią … zresztą, mozna tutaj poczytać opinie pracowników, niektóre sa naprawdę trafione
Ja również podzielam. 13 tys zł do oddania za niezdanie egzaminu, ludzie uczący potem przeprowadzają egzamin- i dziwnym trafem nie zdają osoby z którymi mieli „gorsze relacje” :)
Pomyśl że maszyniści mają 42 tyś, a wcześnjej było 60 tyś. To jest chore, bo lojalka powinna obowiązywać bo zdaniu egzaminów i uzyskaniu uprawnień - jeśli zdasz i odejdziesz z papiersmi to płacisz. Jeśli nie zdasz to niby za co. Szkolenie to.inwestycja firmy, tak samo jak Twoja bo decydujesz sie prawie 2 lata szkolenia pracowac za najnizsza krajowa. Gdyby tak bylo, kierownictwo stawaloby na glowie zebys ten egzamin zdal i dobrze Cie przygotowac. A tak podpisujesz umowe, lojalke i maja Cie gleboko w 4 literach. Nikt sie Twoim szkoleniem specjalnie nie przejmuje, jezdzisz czesto z przypadkowymi maszynistami ktorzy nawet czasem sie nie odezwa do Ciebie, a pozniej instruktor Cie (usunięte przez administratora) ze tego nie wiesz, tamtego... a tyle juz sie szkolisz. Jak nie masz ojca maszynisty to zapomnij ze ktos Cie nauczy. Na szkoleniu byli rowni i rowniejsi, ludzie bez doswiadczenia i rodziny na kolei - ktoryrzy byli zlewani i dzieciaki maszynistow ktorzy mieli chody wszedzie i traktowano ich jakby praca na kolei byla ich swietym prawem. Ogolnie nie polecam. Podsumowujac przede wszystkim za podejscie bo szkolenie to kpina a umowa jest tak skonstruowana ze Ty masz umiec a jak sie nie uda to zostajesz z kilkudziesieciotysiecznym dlugiem.
Pracuje od kilku lat w PKP Intercity w Poznaniu jako maszynista. Nie mogę narzekać. Ogólnie jest dobrze. Owszem na początku kadra instruktorska próbuje rządzić, ale ostatecznie można się dogadać. Jest też wsparcie. Szkolenie na maszynistę trudne, ale jak ktoś naprawdę chce i da coś z siebie, to spokojnie zda egzamin i będzie maszynistą. Kierownictwo Sekcji, poza jednym zastępcą, na poziomie, dają wsparcie. Są elastyczni, do dogadania i współpracy. Zespół pracowników z małymi wyjątkami zgrany. Zarobki na początku bardzo słabe, ale później jako pełnoprawny maszynista dobre. Socjal niestety kiepski. Opieka medyczna jest, ale słaba i obecnie bardzo droga, pakiet sportowy niby jest, ale dostępność w Poznaniu prawie żadna. Wycieczek nie ma, są za to mecze piłkarskie czy wyjazdy na ryby dla ograniczonego i ciągle stałego grona.
Marek Radio Olszynka znów nadaje!!! Zapraszamy na krótkie breefingi z jego udziałem przed wejściem do budynku sekcji BZWST. Na spotkaniu z redaktorem Zaszybkim Markiem dowiecie się,kto z kim i dlaczego.Dowiecie się dlaczego niektóre tematy są zamiatane pod dywan,usłyszycie kto co ma w harmonogramie i ile razy gdzie jedzie,kto nie robi sprowadzań,ani służb na SM!!! Ostani bulwersujący temat to Daro Rozpruwacz z Alstomu ps.Pyton!!! Co dalej z jego sprawą ??? Na ten temat i inne odpowiedz już niebawem!!!
Jak nie masz o czym pisać to lepiej się nie wypowiadaj na żadnym portalu!!!!!! Zajmij się sobą i swoją pracą a będziesz uzdrowiony i zadowolony ze swojej pracy!!!!! Wtedy będziesz zadowolony nie tylko z siebie o ile będziesz idealnie wykonywał swoją pracę!!!!! Tak w ogóle to ile razy popełniłeś błędy w pracy i zamiotłeś to pod dywan nie przyznając się do niczego???? Rzuć pierwszy kamień jak nie masz nic na koncie i odczep się od ludzi którzy chcą pracować
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 798.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 289, z czego 43 to opinie pozytywne, 101 to opinie negatywne, a 145 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?
Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.