Do teraz nikt nie zapewnił ze nie płacą pod stołem a już takie sugestie martwią. Zapewnicie ze teraz wszystko wpłacane jest na konto i nie maja problemów z przelaniem na czas?
Fatalne doświadczenie z tą organizacją! Bardzo słaby kontakt - brak kompetencji i profesjonalizmu. Ustalane terminy przez ową firmę nie są zachowywane. Brak jakichkolwiek informacji związanych z dostawami/ odbiorami. NIE POLECAM !!!
zamówienie z początku grudnia przyszło miesiąc po terminie mimo ustalonego terminu na początek stycznia dodatkowo szafa przyszła porysowana, miała poobijane krawędzie i została wykonana na odp.... zdecydowanie NIE POLECAM!
Drodzy projektanci ,jaki jest powód wyszukiwania danych o kliencie w google (sprawdzanie jego imienia oraz nazwiska/miejsca zamieszkania)? ,czy to jest przykaz od szefa ,czy może próbujecie sprawdzić jego zasobność portfela znajdując o nim informacje w internecie ,bardzo nieładnie /nie skorzystam z waszych usług
To prawda ze są wypłaty pod stołem?
(usunięte przez administratora)
A to sie nadaje w sam raz do tego miejsca
Bardzo proszę przekazać Panu ,który pracuję na górze w waszym salonie meblowym (przy kuchniach),żeby wrócił się conajmniej do szkoły podstawowej , lub intensywnie poduczył się języka polskiego ,bo aż przykro się słuchało tego Pana podczas rozmowy ,z wyrazami szacunku /Klient
Czy jak się ma doświadczenie dopiero małe, bo pół roku jako stolarz to jest szansa na dostanie się czy nie ma opcji?
to nic że masz małe doświadczenie ..możesz zostać kierownikiem ..lakiernikiem ,magazynierem ,drajwerem ,kim chcesz ,wypłata najniższa .reszte pod stołem (ale to wielka niewiadoma)
Ich meble pod wymiar to jakiś żart ,reklamowałam od razu po zmontowanej kuchni .. jakość mebli pozostawia wiele do życzenia przy tej cenie którą proponują .Nabrałam się ,więcej tego błędu nie popełnię
Zgadzam się z przedmówcą ,powiedz mi (usunięte przez administratora)jak udało CI się załatwić sprawę? dodzwonić do projektantów ciężko ,szef w innym wymiarze ,jakiś chłopaczek w kaszkieciku /chyba projektant też /unika ,załatwiłaś tą reklamacje daj znać proszę o kontakt
Kupiłam w sklepie meblowym SONIK dwie kanapy. Podczas załatwiania formalności zamówiłam usługę transportu z wniesieniem. Dwoje pracowników sklepu przekonywało mnie, że to jest jakiś organizacyjny kłopot dla firmy i szkoda moich pieniędzy, wystarczy pomoc przy wnoszeniu. Niestety dałam się przekonać. Jednak na arkuszu zamówienia zaznaczyłam, że mam wąską klatkę schodową. Po 8 tygodniach przywieziono mi kanapy . Najpierw kierowca odmówił podjazdu blisko bloku, bo obawiał się że gałęzie od drzewa porysują mu dach samochodu. Kanapy dostarczono mi w całości. Kierowca nie posiadał żadnego sprzętu do przeniesienia kanap, a każda ważyła ok. 100 kg. Następnie okazało się, że kanapa jest za szeroka i zaklinowała się na schodach na klatce schodowej. W tym czasie druga kanapa czekała na wniesienie na dworze przed klatką schodową. Zadzwoniłam do sklepu o pomoc techniczną, poinformowano mnie ze mam poczekać i ktoś do mnie oddzwoni. Ktoś oddzwonił, ale do kierowcy z instrukcją, ze ja mam sobie odkręcić 3 śruby i zdjąć bok kanapy, to może przejdzie. Kierowca natomiast ma wracać do firmy. I tak zostałam z jedną kanapą na klatce schodowej a drugą na podwórku. Niestety opinie o sklepie przeczytałam dopiero po całej sprawie i bardzo żałuję. Może mój wpis będzie jednak przestrogą dla innych potencjalnych klientów tego sklepu. Ja napewno już nie będę tam robić zakupów.
Brak zangazowania kierownictwa sklepu w jego działalność. Brak nadzoru pracownikow. Wszyscy-dyrekcja też,nastawieni na sprzedaz bez względu na jakość,moralność i dobo klienta. Zadnej dobrej opinii! To najlepsze ostrzeżenie dla ewentualnych klientów.
Mega żart ludzie pracują tam chyba za kare zero wiedzy na temat produktów. Pytam o fotel bujano obrotowy kobieta niepotrafi powiedzieć nic na temat tego fotela drugi motyw pytam o krzesło dla dziecka pani wciska mi obrotowy fotel po chwili odchodzi i siada z koleżanką pić kawe sobota godzina 16 mega porażka Moje sugestie dla Sonik Sp.j. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sklep Meblowy: Pracownicy sklepu więcej chęci do pracy aby klient nie czuł się jak intruz
UWAGA !!!!!!!!! Pracownicy nie mowia prawdy ---kłamia , aby tylko sprzedac towar. Sama tego doświadczyłam kupując mebele. Ci ludzie nie mają nic wspólnego z kupiecką uczciwością. Oby mniej takich ludzi i sklep0w.
Zamówienie i dostawa miała trwać 4 tyg. meble dotarły po prawie 2 miesiącach. Po złożeniu okazało się że szafka z szufladami jest źle zrobiona, reklamacja z naprawą trwała kolejne prawie 2 miesiące. Po zliczeniu tego czasu na gotowe meble czekaliśmy prawie 4 miesiące. Jest tragicznie słaby sklep pod względem organizacji i kompetencji pracowników (większości) oraz słaby kontakt z klientem (w większości to ja musiałam dzwonić i dopytywać się). Wybór jest, ale cóż z tego że trzeba czekać miesiącami i do tego jeszcze nie wiesz czy dotrą do ciebie kompletne meble.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.