Opinie o Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik w Elbląg

1/5
Na podstawie 2 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik o rekrutacji.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż mebli i dekoracji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik w Elbląg

Marina Nowy wpis
Inne

Do teraz nikt nie zapewnił ze nie płacą pod stołem a już takie sugestie martwią. Zapewnicie ze teraz wszystko wpłacane jest na konto i nie maja problemów z przelaniem na czas?

Klient Nowy wpis
Inne

Fatalne doświadczenie z tą organizacją! Bardzo słaby kontakt - brak kompetencji i profesjonalizmu. Ustalane terminy przez ową firmę nie są zachowywane. Brak jakichkolwiek informacji związanych z dostawami/ odbiorami. NIE POLECAM !!!

bardzo niezadowolony klient Nowy wpis
Inne

zamówienie z początku grudnia przyszło miesiąc po terminie mimo ustalonego terminu na początek stycznia dodatkowo szafa przyszła porysowana, miała poobijane krawędzie i została wykonana na odp.... zdecydowanie NIE POLECAM!

Anita M. Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Drodzy projektanci ,jaki jest powód wyszukiwania danych o kliencie w google (sprawdzanie jego imienia oraz nazwiska/miejsca zamieszkania)? ,czy to jest przykaz od szefa ,czy może próbujecie sprawdzić jego zasobność portfela znajdując o nim informacje w internecie ,bardzo nieładnie /nie skorzystam z waszych usług

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
Karol
Inne

To prawda ze są wypłaty pod stołem?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Andrzej
Kandydat

A to sie nadaje w sam raz do tego miejsca

Aleksandra
Inne

Bardzo proszę przekazać Panu ,który pracuję na górze w waszym salonie meblowym (przy kuchniach),żeby wrócił się conajmniej do szkoły podstawowej , lub intensywnie poduczył się języka polskiego ,bo aż przykro się słuchało tego Pana podczas rozmowy ,z wyrazami szacunku /Klient

Irek
Inne

Czy jak się ma doświadczenie dopiero małe, bo pół roku jako stolarz to jest szansa na dostanie się czy nie ma opcji?

Mirjam
Inne
@Irek

to nic że masz małe doświadczenie ..możesz zostać kierownikiem ..lakiernikiem ,magazynierem ,drajwerem ,kim chcesz ,wypłata najniższa .reszte pod stołem (ale to wielka niewiadoma)

Ewa

Ich meble pod wymiar to jakiś żart ,reklamowałam od razu po zmontowanej kuchni .. jakość mebli pozostawia wiele do życzenia przy tej cenie którą proponują .Nabrałam się ,więcej tego błędu nie popełnię

A
@Ewa

Zgadzam się z przedmówcą ,powiedz mi (usunięte przez administratora)jak udało CI się załatwić sprawę? dodzwonić do projektantów ciężko ,szef w innym wymiarze ,jakiś chłopaczek w kaszkieciku /chyba projektant też /unika ,załatwiłaś tą reklamacje daj znać proszę o kontakt

ostrzeżenie

Kupiłam w sklepie meblowym SONIK dwie kanapy. Podczas załatwiania formalności zamówiłam usługę transportu z wniesieniem. Dwoje pracowników sklepu przekonywało mnie, że to jest jakiś organizacyjny kłopot dla firmy i szkoda moich pieniędzy, wystarczy pomoc przy wnoszeniu. Niestety dałam się przekonać. Jednak na arkuszu zamówienia zaznaczyłam, że mam wąską klatkę schodową. Po 8 tygodniach przywieziono mi kanapy . Najpierw kierowca odmówił podjazdu blisko bloku, bo obawiał się że gałęzie od drzewa porysują mu dach samochodu. Kanapy dostarczono mi w całości. Kierowca nie posiadał żadnego sprzętu do przeniesienia kanap, a każda ważyła ok. 100 kg. Następnie okazało się, że kanapa jest za szeroka i zaklinowała się na schodach na klatce schodowej. W tym czasie druga kanapa czekała na wniesienie na dworze przed klatką schodową. Zadzwoniłam do sklepu o pomoc techniczną, poinformowano mnie ze mam poczekać i ktoś do mnie oddzwoni. Ktoś oddzwonił, ale do kierowcy z instrukcją, ze ja mam sobie odkręcić 3 śruby i zdjąć bok kanapy, to może przejdzie. Kierowca natomiast ma wracać do firmy. I tak zostałam z jedną kanapą na klatce schodowej a drugą na podwórku. Niestety opinie o sklepie przeczytałam dopiero po całej sprawie i bardzo żałuję. Może mój wpis będzie jednak przestrogą dla innych potencjalnych klientów tego sklepu. Ja napewno już nie będę tam robić zakupów.

Ja

Brak zangazowania kierownictwa sklepu w jego działalność. Brak nadzoru pracownikow. Wszyscy-dyrekcja też,nastawieni na sprzedaz bez względu na jakość,moralność i dobo klienta. Zadnej dobrej opinii! To najlepsze ostrzeżenie dla ewentualnych klientów.

Mateusz

Mega żart ludzie pracują tam chyba za kare zero wiedzy na temat produktów. Pytam o fotel bujano obrotowy kobieta niepotrafi powiedzieć nic na temat tego fotela drugi motyw pytam o krzesło dla dziecka pani wciska mi obrotowy fotel po chwili odchodzi i siada z koleżanką pić kawe sobota godzina 16 mega porażka Moje sugestie dla Sonik Sp.j. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sklep Meblowy: Pracownicy sklepu więcej chęci do pracy aby klient nie czuł się jak intruz

Ja

UWAGA !!!!!!!!! Pracownicy nie mowia prawdy ---kłamia , aby tylko sprzedac towar. Sama tego doświadczyłam kupując mebele. Ci ludzie nie mają nic wspólnego z kupiecką uczciwością. Oby mniej takich ludzi i sklep0w.

zła

Zamówienie i dostawa miała trwać 4 tyg. meble dotarły po prawie 2 miesiącach. Po złożeniu okazało się że szafka z szufladami jest źle zrobiona, reklamacja z naprawą trwała kolejne prawie 2 miesiące. Po zliczeniu tego czasu na gotowe meble czekaliśmy prawie 4 miesiące. Jest tragicznie słaby sklep pod względem organizacji i kompetencji pracowników (większości) oraz słaby kontakt z klientem (w większości to ja musiałam dzwonić i dopytywać się). Wybór jest, ale cóż z tego że trzeba czekać miesiącami i do tego jeszcze nie wiesz czy dotrą do ciebie kompletne meble.

Zostaw merytoryczną opinię o Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik - Elbląg

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik
  • Grunwaldzka 60-66
    82-300 Elbląg
  • NIP: 5780001666 REGON: 170003647 KRS: 0000196132
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii