Pracuję w sklepie Rebel Electro (wcześniej LPElektronik) prawie 7 lat... To chyba mówi wszystko. Porządna praca, bardzo dobry socjal, umowa o pracę i premie sprzedażowe. @Ementaler słabo pracowałeś skoro premie były tylko po niecałe 600zł. Ja nie pamiętam mniejszej premii, a tylko wyższe. @Pracownik nie wiem skąd masz takie info, ale wszyscy pracownicy sklepów mają umowę o pracę. Z zalet dochodzi miła atmosfera, zgrana ekipa, ubezpieczenie grupowe i pakiet Medicover.
Widnieje ogłoszenie o pracę na stanowisko doradcy w sklepie w Bełchatowie. Jaką oferują umowę, premie? Czy warto aplikować?
Pracuję w sklepie Rebel Electro (wcześniej LPElektronik) prawie 7 lat... To chyba mówi wszystko. Porządna praca, bardzo dobry socjal, umowa o pracę i premie sprzedażowe. @Ementaler słabo pracowałeś skoro premie były tylko po niecałe 600zł. Ja nie pamiętam mniejszej premii, a tylko wyższe. @Pracownik nie wiem skąd masz takie info, ale wszyscy pracownicy sklepów mają umowę o pracę. Z zalet dochodzi miła atmosfera, zgrana ekipa, ubezpieczenie grupowe i pakiet Medicover.
Ile jest zmian w Rebel Electro?
Zazwyczaj jedna, 10h lub 12h w zależności jak otwarty jest sklep. Choć zdarzają się zmiany po 8h
Czy firma odpowiada jakimiś podwyżkami w związku z ciągle wzrastającą pensją minimalną? Pytam, bo po informacjach, które tutaj znalazłem widzę, że firma balansuje na granicy minimalnej (oczywiście pomijając premie). Czy firma na przepracowanie okrągłych lat np dziesięciolecie, daje jakieś profity, nagrody itp? Pozdrawiam, cheddar.
(usunięte przez administratora) sprzedawane pod śmiesznymi nazwami :) sklep paranoja, nie mówie o odziale w toruniu ale ogólnie. NIektóre sprzęty agd potrafią 4 razy być na gwarancji :) no chore... wysyłanie na ten serwis, czekanie 2 tyg, po czym znowu to samo. Ceny wysokie, jakość jest do bani.
Bardzo niskie. zarobki ( każdej sieci RTV są wyższe) Premia 200-300 pln. ( jak zadłużysz ) Trudne do wyrobienia targety -bardzo złej jakości towar . klient nie wraca Parę lat temu konkurencyjny cenowo . Dziś nawet Ukraińcy zaczynają omijać salony. Towar to AliExpress za zmienionym brandem i za wielokrotnie wyższą cenę. Regionalny to (usunięte przez administratora)nigdy nie wywiązuje się z obietnic.
A jakie są to trudne do wyrobienia targety ? Moim zdaniem piszesz głupoty ... Premię 200 300 zl to dostają sklepy które nie nie robią śmiesznie niskich targetów. Co do podstawy to inne sieci mają najniższą krajową, tu jest jednak więcej. Jestem pracownikiem i sie nie zgadzam.
Pracowałem w salonie kilka lat I głupot nie pisze tylko prawdę a nick Piotrek to Pan regionalny Grzegorz (usunięte przez administratora)
Zgadza się, towar wadliwy. Kupiłam 2 tygodnie temu sprzęt, następnego dnia oddałam na reklamacje. Ale jej nie uznali. Więcej tam nie wrócę. Olsztyńska 8 Toruń. Sprzedawca- okropny. Nie miły, próbował zrobić z nas idiotów.. omijać szerokim łukiem. Straciłam 400 zł, ale im nie odpuszcze.
właśnie łatwo wylądować swoją frustrację w internecie nie podjąć żadnych argumentów
Klient był mocno nieuczciwy, ten obrażony sprzedawca zanim się dowiedział o tej opinii, stanął na głowie żeby załatwić z sukcesem klientowi zwrot pieniędzy. Myślę że 90% negatywnych opinii to efekt frustracji o często delikatnie mówiąc mijanie się z prawdą ....
Kierownik salonu 3100zł brutto że wszystkimi dodatkami .
Mało. :)
Czy jest możliwość pracy w LPelektronik na część etatu?
Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w LPelektronik?
Takie stawki są na początek bo niestety podczas rekrutacji wychwalane są umiejętności ,a w rzeczywistości pozostawiają wiele do życzenia. Dobry fachowiec będzie doceniony.
Dla mnie spoko firma, w miarę dobre zarobki wystarczy dobrze robić swoje!!
Gdzie ty żyjesz. Niecałe 2100 netto to dobre zarobki? I premia ok 200-300 netto ( to więcej niż średnia całej sieci )
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie LPelektronik?
Rozmowa kwalifikacyjna to fikcja. Średnio ogarniętą osobę na pewno przyjmą do pracy. Po prostu brak chętnych za takie pieniądze. ( niecałe 2100 na rękę) Premia to tylko przechwałki regionalnego.( realnie od 150 - 350 netto) W każdej sieci RTV płacą lepiej.
Witam kupiłem z żoną dwa lelefony flow4+ i mowe6+ i muj był flow i po jednym dniu już szlem do reklamacji wymienili na drugi z drugim też nie było dobrze wymieniłem na 3 i ten też jest bubel we wszystkich miga ekran i ma martwe piksele a zwrotu niezrobiom a znowu z żony telefonem był system i niby bateria zepsuta że nie chciał się włączać wzięli go do naprawy na 14 dni po 14 dniach już był do odebrania ale powiedzieli że był sprawny i wszystko w pozontku a usterka nadal jest oszukujom i naciongajom ludzi na produkty i udajom że nic niewiedzom czemu takie wady som nie polecam tego sklepu i teraz też nie wiem jak zrobić żeby kasę odzyskać bo po wymianach każdy telefon ma wadę
Naucz się najpierw pisać chłopcze! Jeśli tak samo jak z pisownią masz problem ze zrozumieniem, to nic dziwnego, że nie możesz sobie poradzić...
Nie pracowałem w Toruniu, ale w innym oddziale firmy (również w sklepie) więc wyrażam swoją opinie. Sklepy w późniejszym czasie przeszły małe zmiany stylistyczne i zmieniły nazwę z LpElektronik na RebelElectro, niestety warunki pracy pozostały takie same. Uczciwie trzeba przyznać, że w grudniu firma daje bardzo fajne premie swoim pracownikom wraz z jakimiś drobnymi prezentami, ale jeżeli chodzi o pensję i premie to jest kiepsko. Podstawa netto na rękę to obecnie 2048zł... premie, które można uzyskać do podstawy to mniej więcej od 170zł (katastrofalny miesiąc) po 350 (w średnim) do maksymalnie okolic 550-590zł. Przy obecnej sytuacji rynku pracy są to pieniądze raczej średnie, pracując w innej sieci handlowej można było uzyskać jednak więcej, przy czym nie interesował Cię serwis, nie interesowało Cię wystawianie rat, czy też notoryczne sprzeczki z klientami spowodowane niską jakością produktów oraz bardzo niską jakością serwisu firmy Lechpol (właściciel RebelElectro). Polecam szefostwu spojrzeć trzeźwo na to co się dzieje, nie mówię tego przez złośliwość, ale serio były dni że człowiek miał totalnie dosyć wszystkiego. Awantur jest mnóstwo, serwis nie wyrabia się czasowo, zdarzało się że np telefon, który pojechał na serwis wracał w ogóle nie naprawiony. Chyba nie muszę opisywać irytacji klienta, który owy sprzęt nabył, dodam tylko, że furia klienta odbija się na sprzedawcy bo to on stoi na pierwszej linii... Pensje od około dwóch lat nie są zmienione, to czy robisz tam długo, czy krótko nie ma znaczenia. Możesz pracować ponad 5 lat, a i tak jak przyjdzie nowy sprzedawca to dostaje identyczny ekwiwalent jak Ty... Generalnie firma promuje się jako rodzinna, jako dobra dla pracowników itp, ale jest wiele rzeczy, które strasznie kuleją. Niemal codzienny stres spowodowany tym, że przyjdzie rozzłoszczony klient, który zrobi Ci totalne spustoszenie w głowie, mydlenie oczy, świecenie oczami, by udobruchać klienta, to dzień powszedni w tej pracy. Oczywiście nie wszystkie produkty są złe, istnieją też takie, które pozytywnie zaskakują, ale ilość reklamacji jaka się przewija przeraża. Wysyłki serwisu to plaga, non stop coś. Tak jak mam odporną głowę na różne sytuacje, jak potrafię wytrzymać presję, tak w tej pracy po kilku spędzonych latach miałem dość. Niestety w żaden też sposób nie czułem się doceniony, niektóre sklepy kładą przysłowiową laskę na wszystko, a dostają identyczne pieniądze, regionalni nie widzą żadnych problemów, generalnie kierownicy regionalni robią tyle co nic... dla nich wszystko jest okej, w porządku i w ogóle nie ma co narzekać. Gdyby firma pewne problemy zauważyła, gdyby podniosła chociaż raz na rok jakoś nawet minimalnie podstawę... niestety nie ma to w ogóle miejsca. Ostatnia podwyżka premii, która miała miejsce również marginalna, bardziej na zasadzie "O widzicie drodzy sprzedawcy, robimy coś w kierunku waszych lepszych zarobków" Szkoda...
Nie polecam pracownika, chyba jakoś kierownik czy coś w sklepie w łomiankach. Zachowuje się jak by zjadł wszystkie rozumy, a na sklepie śmierdziało papierosami jak w jakiejś palarni.
Co tu dużo pisać. Pracowałem tam na umowę zlecenie która po kontaktach z prawnikiem nie była zgodna z prawem pracy ponieważ powinna być umową o prace, ostatnie wynagrodzenie nie doszło do mnie na czas a kierownik zapewniał żebym poczekał ( czyste zbywanie ). Księgowe również zapewniały, ze wynagrodzenie dojdzie na czas. Niestety brak wynagrodzenia jak i kontaktu z „kompetentnymi” ludźmi na swoich stanowiskach. Nie polecam nawiązywać współpracy z firma ponieważ firma ma znikome zainteresowanie pracownikiem. Próbują mydlić oczy i uważają ze prawnicy są debilami czytając umowę i mówiąc ze jest mocno nagieta i mocno narusza prawo pracy. ;)
witam kupilem wlasnie od nich telefon po 3 dniach uzytkowania stwierdzilem ze to bubel parametry to ma dobre na papierze a chodzi jak stary złom wiec mowie ide i oddam ten bubel po czym w sklepie po 3 dniach od tranzakcji zlapalo mnie zdiwienie kiedy sprzedawca oznajmił mi iz ZWROTOW NIE PRZYJMUJA kopara mi opadła wiec ide do media markt zapytac jak jest u nich w biurze powiedzieli mi ze u nich nie ma problemu w ciagu 14dni mozna zwrocic kazdy towar LP ELEKTRONIK NIE POLECAM sprzedawca nakreca na towr
Kupiłem kabel do monitora na szczęscie kosztował tylko 20 zł. Wszedłem do domu by sprawdzić i szok nie działa. Pędzę do sklepu a jasnie Pan mówi mi , że nie ma zwrotów . Tłumaczę nie działa .... nie ma zwrotów. Na szczęscie dałem się nabrać tylko za 20 zł. Sklep typu kup i nie wracaj więcej. Odradzam ja nabrałem się na drobną kwotę .
masz czas na złożenie pisma i żądanie wymiany towaru lub zwrotu gotówki na podstawie rękojmi nie daj się ;) kilku takich po 20 złotych i robią interes.
Słyszałem o firmie sporo dobrego. Czy jest dobrze i dlatego nie piszecie jak sie pracuje?
Kupilem telefon komórkowy. Tak stalo źe na 10 dzien dziecko wźuczyło jego do wody. Oczewiszcze juź po garancii. Na serwisie lp elektronik we Warszawie nie chciały zrobit naprawę za pieniężny. Powiedzieli mi źe naprawa będe kosztować wiencej niż cena telefonu. (usunięte przez administratora) chłopaka ze Belorusii naprawilem za 50 zł. I co moge ja powiediec o serwisie lp elektronik pedały innych nie ma słów.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rebel Electro?
Zobacz opinie na temat firmy Rebel Electro tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.