@daylite, jesteś pracownikiem firmy? Mógłbyś napisać coś o warunkach pracy i rozwinąć swoja opinię? Jak wygląda atmosfera w pracy i Twoje relacje z przełożonym? Mógłbyś napisać jaki rodzaj umów zawiera pracodawca? Zlecenie, czy na czas określony? Rodzaj umowy po wynagrodzeniu jest czynnikiem decydującym o podjęciu zatrudnienia. Zachęcam Cię do dodania swojej opinii.
Taniej naprawiać w innych serwisach :)
@2018rr, czy długo pracowałeś w tej firmie? Uważasz, że systemy premiowe dla pracownika nie działają. Może kontakt z działem finansowym odpowiedzialnym za to, mógłby przynieść rozwiązanie? Proszę, żebyś dodał jakieś informacje o strukturze firmy, atmosferze w pracy, zakresie obowiązków. Wszystkie opinie są mile widziane.
Jeśli chodzi o zarobki i pracę w Fixit S.A. są beznadziejne licząc na podwyżkę są systemy premiowe które są całkowicie bez sensu i nie działają . Dniowo są liczone jakieś chore punkty co do naprawionego urządzenia , zbyt duża liczba stanowisk kierowniczych . Osoby które pracują na serwisie także pracują na logistyce jak i na magazynach . Ludziom którzy szukają pracy w Fixit to szczerze nie polecam .
Do @Filip, interesują mnie opinie pracy dla studenta, jeśli widziałeś ogłoszenie z Fixit rekrutujące uczących się, może byś przybliżył warunki pracy? Czy czas pracy jest elastyczny i jak z wynagrodzeniem? Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam.
@zool, Opinie klientów na temat produktów danej firmy są także ważne, ale kluczowe opinie pochodzą od pracowników na temat pracodawców. Forum GoWork.pl jest forum na temat rynku pracy. Zaglądają tutaj głównie kandydaci oraz aktualni pracownicy firmy. Może powinieneś zgłosić swoje uwagi bezpośrednio do firmy Fixit?
tragedia żądają za naprawę 98 % nowego towaru gratulacje
Podpowiedzcie coś o pracy dla uczniów i studentów. Taką ofertę widziałem.
Wysyłał ktoś nawigacje do naprawy w tym serwisie?
Firma to totalna porażka odesłąłam klawiaturę logitech k800i na gwarancjęwymieniono elektronikę odesłano klawiaturę uszkodzoną, kolejna wysyłka i naprawiono uszkodzenie serwisu i odesłano mi klawiaturę która ma znowu uszkodzenia serwisowe przycisk F1 oraz nie zapamiętuje stanu podswietlenia. Kto wam dał prawo napraw sprzętu logitech jak nie potraficie? Po kontakcie z głównym przedstrawicielem logitech wysłano mi nową klawiaturę omijając gównioany serwis fixit... Co to za serwis który nie potrafi naprawić klawiatury i wsadza uszkodzone podzespoły w dodatku zle składa i przyciski nie działaja prawidłowo?
Jestem bardzo niezadowolona z jakości usług. 2x odsyłalam czytnik do naprawy.Odeslali nie naprawiony i jeszcze napisali że nie stwierdzili usterki. Nadal mój czytnik nie działa.Calkowity brak profesjonalizmu.Nie ma sensu do nich nic wysyłać.Nie polecam.
Bardzo mi przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług. Proszę o przyjęcie przeprosin za wszelkie utrudnienia, które pojawiły się w trakcie obsługi reklamacji. Niestety bez sprawdzenia numeru reklamacji nie będę wiedziała, jak mogę Pani pomóc. Proszę podać numer reklamacji, bym mogła poznać historię serwisową.
Jakie są stanowiska na ktore mozna aplikować i zarobki w tej firmie?
@Dominika Jednym z najważniejszych zadań Konsultanta Wsparcia Technicznego jest udzielanie wsparcia technicznego Klientom, dlatego zwracamy uwagę w trakcie procesu rekrutacyjnego na zdolności komunikacyjne oraz posiadaną wiedzę z zakresu elektroniki (z naciskiem na znajomość sprzętu), informatyki lub elektrotechniki. Osoba aplikująca na to stanowisko powinna mieć swobodę wypowiedzi i szybko się uczyć, żeby identyfikować potrzeby Klientów oraz szukać rozwiązań, często z pomocą osób bardziej zaawansowanych technicznie. Pytania mają na celu sprawdzenie, czy Kandydat posiada cechy opisane przeze mnie powyżej. Niestety nie mogę zdradzić jakie pytania pojawią się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zachęcam natomiast do udziału w procesie rekrutacji wysłania swojego CV na nasz adres mailowy rekrutacja@fixit.pl
Na stronie Fixit S.A. pojawiła się informacja, że w tym momencie firma poszukuje kandydatów na stanowisko Konsultanta działu technicznego - jak wygląda rekrutacja na to stanowisko? Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej?
Przy okazji dowiedziałem się że w fixit czyszczenie monitora kosztuje 100 ZŁ a ekspertyza 60 ZŁ przy zgłoszeniu monitora na reklamację .
Podejrzewam że każda pierdoła może tam pracować ponieważ ich profesjonalizm sięga dna. Dwa razy trzeba oddawać sprzet do serwisu żeby go naprawili poprawnie. za każdym razem trzeba płacić za ekspertyze. Partacze i oszuści
Sami cwaniacy i partacze. Nie potrafia zlokalizowac usterki prostej telefonu. A jeszcze bywa tak ze jak telefon trafia z ta sama usterka poraz 3 oni twierdza ze usterki nie ma.
O takich rzeczach najlepiej dowiadywać się bezpośrednio u nich @jacek, ale mnie bardziej zastanawia czy wypłata jest adekwatna do powierzanych zadań? To bardzo ważne. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Na pewno robią klientów w balona wiec nie wysyłajcie tam nic . Biorą kasę za diagnozę sprzętu pogwarancyjnego 30 zł i piszą, że nie są w stanie nic zrobić. Nie wysyłajcie nic tam, szkoda czasu i pieniędzy.
@zainteresowany, Swoje CV możesz wysłać do nas na maila rekrutacja@fixit.pl W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowisko technika do krakowskiego Oddziału. Odnośnie Twojego pytania „Gdzie najlepiej szukać informacji o obecnych rekrutacjach?" – Nie mogę jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż to wszystko zależy od stanowiska na jakie rekrutujemy i do jakiego Oddziału potrzebujemy pracownika. Pozdrawiam Asia