Odradzam prace w tej firmie. Marne szanse jeśli chodzi o awans a nawet jeśli go dostaniesz to stawki są bardzo niekorkurencyjne . Budynek to porażka wyglada jak stary magazyn. Na wejściu atmosfera w pracy wydaje się przyjazna ale to tylko złudzenie tego co czego Cie później. Okazuje się że osoby będące na wyższych stanowiskach lubią naśmiewać się z innych osób i co jest ciekawe firma osobiście nic z tego nie wynosi. Można poznać tam wiele toksycznych osob ktore udaja ,,miłe'' wtedy gdy jest na to czas. Jeśli macie szanse na pracę w innym miejscu pracy to się nie zastanawiajcie :)
A polecasz dla kogoś kto chce tylko zdobyć doswiadczenie i iść gdzieś dalej?
zwlaszcza dla takich osób bym polecił! O ILE TRUDNO dostac awans na wyzsze stanowiska, tak na pewno nauczysz sie czegos jezeli nigdy nigdzie nie pracowales, zobaczysz jak wyglada praca na etacie. Pozniej na spokojnie mozesz sobie poszukac pracy w jakims innym miejscu pracy! ;)
Mam takie proste pytanie do komentujących - jeśli jest tak źle w SENETIC to jaki problem jest zwolnić się i iść do konkurencji??? …. chyba że problemem brak kompetencji komentujących ;) Albo SENETIC to jedyna firma IT na terenie najszybciej rozwijającego się aktualnie województwa w PL ;)
Na razie to się zwija i zwalnia, a nie rozwija. Jedyny powód, że nigdy nie ma zwolnień grupowych w tej firmie to to, że pracownicy zatrudniani są w wielu spółkach.
Wczoraj czyli 30.01 kolejna porcja zwolnień w ramach poprawy rentowności firmy. Pytanie kluczowe jak długo można zarządzać firmą przez "chaos"?
Hej, czy znowu wciskali ludziom fałszywe powody zwolnień i chcieli wymusić na nich zwolnienie za porozumieniem stron? Bo już było tak z 3-4 razy odkąd tu pracuję ;)
Jak pytasz o "CHAOS". To mam pewną historyję. Otóż pewien VIcePrezes, zapytany przeze mnie - gdyż nie ukrywam, byłem zszokowany szybkością zmian decyzji i kierunków działania firmy - jak to jest w Senetic z wizją i strategią ? Odpowiedział jak kumplowi przy piwie, a nie znaliśmy się zbyt długo: "Że oni tak lubią spontanicznie podejmować decyzje, a potem zobaczyć co się dzieje...". Tak więc widocznie można. Co więcej jak przypomnę sobie ten ironiczny, totalnie bezwiedny uśmiech, udający luzaka - to zbiera mi się na wymioty. Cisza jaka zapadła, była chyba jego pierwszą refleksią w coach życiu... Bo po takich właśnie decyzjach ludzie jak (usunięte przez administratora) w pysk dostają zwolnieniami, jak bumerangiem ze właśnie luźne decyzje... Ufają im, że będą razem coś budować, a finalnie jak nie liżą (usunięte przez administratora)to wylotka...
Nie ma żadnego problemu , zeszly rok powinien to najlepiej zobrazować :) Ludzie z wieloletnim stażem zaczęli się zwalniać jeden po drugim to raczej nie bez powodów :)
Plus ludzie na B2B plus namawianie do porozumienia stron. Przy czym pracownicy nie wiedza co na tym trac, np. odprawa.
Nie wiem jak wcześniej ale to wcześniej zależało od pracownika. No ale zachęcali do b2b. Tak jak "nieoficjalnie" "przypominali" o możliwości wypisania się z ppk.
Co to za akcja, że ludzie piszą o słabych wynagrodzeniach, a na staż oferują ponad 15k brutto miesięcznie? Niby Junior IT Manager, a w opisie funkcji piszą o testowaniu. Scam jakiś? Ogłoszenie z facebooka.
Specjalista dostaje 5k, jakim cudem stażysta miałby dostać 15? Kadry lubią źle napisać ogłoszenie.
te ogłoszenia są fejkowe, prawdopodobnie próba (usunięte przez administratora)danych, firma pisała na ten temat ostatnio na swojej stronie na Facebooku
Odradzam prace w tej firmie. Marne szanse jeśli chodzi o awans a nawet jeśli go dostaniesz to stawki są bardzo niekorkurencyjne . Budynek to porażka wyglada jak stary magazyn. Na wejściu atmosfera w pracy wydaje się przyjazna ale to tylko złudzenie tego co czego Cie później. Okazuje się że osoby będące na wyższych stanowiskach lubią naśmiewać się z innych osób i co jest ciekawe firma osobiście nic z tego nie wynosi. Można poznać tam wiele toksycznych osob ktore udaja ,,miłe'' wtedy gdy jest na to czas. Jeśli macie szanse na pracę w innym miejscu pracy to się nie zastanawiajcie :)
A polecasz dla kogoś kto chce tylko zdobyć doswiadczenie i iść gdzieś dalej?
zwlaszcza dla takich osób bym polecił! O ILE TRUDNO dostac awans na wyzsze stanowiska, tak na pewno nauczysz sie czegos jezeli nigdy nigdzie nie pracowales, zobaczysz jak wyglada praca na etacie. Pozniej na spokojnie mozesz sobie poszukac pracy w jakims innym miejscu pracy! ;)
Produkt manager często ma wyjazdy służbowe za granicę?
Jeśli miałbym polecić to tylko jako pierwszą pracę dla dwudziestolatków celem zdobycia doświadczenia. Dodatkowo, jedynie młodzi ludzie mogą być aż tak naiwni by wierzyć we wszystko co mówi Zarząd i przełożeni. Ostatnio przejął Ich Euvic a to oznacza że może tam być jeszcze gorzej niż teraz. Na podstawie doświadczenia mojego i kolegów, mogę stwierdzić że zdecydowana większość zwykłych pracowników SENETIC nie powinna się zupełnie obawiać wręczenia wypowiedzenia, nie powinna też zwlekać z decyzją o zmianie pracy ponieważ praktycznie zawsze wychodzi się na tym znacznie lepiej niż było do tej pory.
Jeżeli robie 200% targetu, otrzymuje 300% premii jeżeli chodzi o IT account manager to ile może wynosić taka wypłata?
Znalazłam wakat dla Junior IT Service specialist i interesują mnie relacje. Będę mogła pracować w atmosferze przyjaznej, partnerskiej i kreatywnej?
Ludzie tutaj piszą różne opinie odnośnie rozwoju firmy i działania wręcz w drugą stronę. Chyba muszę przekonać się na własnej skórze. Na stronie firmy jest ogłoszenie na odbycie stażu w dziale finansów i chyba się zdecyduję. W treści jest napisane, że jest możliwość pracy zdalnej, ale to tak na stażu? Czy dopiero po jego ukończeniu? Bo nie wiem czy dobrze rozumiem, że staż to bardziej nauka, a ta może być skuteczniejsza stacjonarnie.
Jeżeli chodzi o staż to myślę że śmiało można spróbować, ale na dłuższą współpracę się nie nastawiać. Dział finansów też nie zdołał się uchronić przed redukcją etatów.
Ostatnimi czasy były rotacje? W jakich działach i jak podszedł do tego pracodawca?
Staż zapewne też zdalnie, dział finansów pracuje zdalnie. Może w pierwszych dniach ktoś przyjeżdżałby do biura cię szkolić.
Nie pracuję już w tej firmie od długiego czasu i z perspektywy czasu uważam, że była to dobra decyzja jaką podjąłem. Niestety więcej doświadczyłem negatywnych sytuacji niż pozytywnych. Przetoczę tutaj tylko część Plusy, minusy oraz plusy zahaczające o minusy jednocześnie: - Moje stanowisko wymagało docelowo bardzo dużego multitaskingu oraz zdobycia wiedzy w krótkim czasie. Firma sprzedawała różne produkty które były "świetne" do momentu pierwszego wsparcia technicznego. Brak procedur, brak instrukcji, brak sensownych szkoleń. Wielokrotnie rozwiązania testowało się na produkcyjnych środowiskach klientów bo nikt nigdy wcześniej takiego problemu nie widział a klientowi wsparcie techniczne się należy. Żadnych narzędzi do testów firma nie oferowała. Panował chaos który przy determinacji i dużej chęci nauki udało się po czasie trochę ogarnąć. Jaki tutaj plus? Możliwość nauczenia się bardzo dużo rzeczy poprzez metody prób i błędów oraz podejmowania decyzji. Po pierwszych 2 latach myślę, że potrafiłem już bardzo dużo w tych dwóch aspektach gdyż właściwie nie było innego wyjścia żeby się utrzymać. Albo sobie radziłeś albo wypad. - Język angielski. Kilkanaście spółek oraz niektóre stanowiska w tym moje jednak zmuszają do przypomnienia sobie lub nauczenia się tego języka dobrze. Sytuacji do rozmów jak i pisania ze znajomymi z pracy oraz klientami było mnóstwo. W ciągu dwóch lat przeskoczyłem bardzo ścianę której sam bym nie ruszył znając siebie. - Nauka komunikacji aka walki o swoje (np. podwyżka). Senetic to jest prawdziwy poligon doświadczalny. Serio, w życiu nie widziałem żeby ktoś inny tak r*chał pracowników na pieniądze a pracowałem w wielu firmach. Praca tutaj nauczyła mnie szybko jak negocjować wynagrodzenie i jak i kiedy upominać się o swoje. Środowisko było bardzo różnorodne, można było nauczyć się wiele pod kątem komunikacji ale też poznać mnóstwo toksycznych osób takich których nigdy więcej nie chcesz spotkać na swojej drodze. Bez twardej psychiki można było popłynąć jak kapitan ze swoim statkiem. - Możliwość szkoleń ale tylko jeśli jest zapotrzebowanie. Jeśli chcesz kształcić się w ramach swojego stanowiska to albo za swoje pieniądze w dużej mierze albo przy pomocy darmowych kursów. Wyjątkiem było gdy zaczęło brakować rąk do pracy i trzeba było kogoś przekwalifikować albo dodać mu pracy więcej bo tak się właśnie rozwiązywało braki kadrowe. W ramach czasu pracy nie wolno było tego robić chociaż były pewne wyjątki gdzie godzina lub więcej tygodniowo można było zagospodarować. Z pewnością znalazły by się osoby które robiły to często ale po cichu żeby nikt nie wiedział i nie było o to problemu. Dziwne rozumowanie, jeśli stanowisko jest chaotyczne i nie ma wytycznych a jest na to czas by się szkolić to czemu ktoś ma o to wąty? - Przez obciążanie pracownika większą ilością pracy za tą samą kwotę mimo że głowa potrafiła siadać to można było odnaleźć przypadkowo przyszłą ścieżkę rozwoju jak w moim przypadku w której chciało by się rozwijać w innej firmie lub na jednoosobowej działalności. - Jeśli ktoś nie miał "charakteru" i "twardej głowy" to szybko mógł się wypalić od przytłoczenia nadmiarem obowiązków. Spychologia tematów działała tam dobrze jak i manipulacje wszelkie ze strony np. managera i pracowników. Zapalnikiem do zmiany pracy był mój egocentryczny manager który próbował mi wmówić, że lepszej firmy niż Senetic nie znajdę i oferował kota w worku gdy spytałem o kontrofertę kiedy pojawiła się na horyzoncie o wiele lepsza praca. Z tego co wiem to już tam nie pracuje i całe szczęście. - Słaba płaca i brak awansu - O podwyżkę trzeba się było bić długo. Oczekiwali od pracownika umiejętności i zaangażowania przy czym nie dawali nic w zamian lub z dużym opóźnieniem i właściwie mało. Na niektórych stanowiskach słyszałem, że dawali średnią rynkową która i tak nie była wprost proporcjonalna do tego ile było na głowie. W moim przypadku miałem poniżej średniej rynkowej pomimo wywalczonych podwyżek. Kwestia awansu to też była ciekawa sprawa bo oczywistym było, że gdy zrealizujesz jakieś projekty / będziesz miał jakieś zasługi to dostaniesz awans i podwyżkę. W praktyce działało to różnie bo w zależności jaki dział, projektów "awansowych" mogło wcale nie być tak jak u mnie lub było ich co kot napłakał i stałeś tak w miejscu robiąc więcej za tyle samo. Dodatkowo u mnie jeszcze stanowisko juniorskie nie miało się nijak do zdobytej wiedzy która była już na poziomie mida i żeby go dostać musiałem zmienić pracę. W ten sposób oszczędzano na moim wynagrodzeniu. - Kiepska organizacja - Ludzie dookoła często nie wiedzieli czym ty się zajmowałeś lub zajmujesz. Załatwienie czegokolwiek kosztowało nerwy i bieganie od Pana A do Pani B a czasami ostatecznie nie dowiedziałeś się nic. Znalazło by się tego więcej ale to tak myślę najważniejsze. Nie będę mówił czy ktoś ma tutaj aplikować czy nie. Na podstawie tego co napisałem niech ktoś sam oceni.
Czy Senetic S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?
byla teraz fala zwolnien, cos ok 15 osób zwolniono,.ale to chyba w ostatnich czas wiele firm przechodzi.Po stażach to sporo osób tu było, duzo w księgowosci na pewno, w innych zespolach chyba tez. Moim zdaniem nie jest tak zle, praca jak praca, jest tego sporo, co dla mnie osobiscie jest jednak plusem, bo nauczylam sie duzo, ale są momenty ze pracy mam dla dwóch, ale zespol fajny, szef też, nie moge narzekac za wiele:)
Firma raczej się zwija niż rozwija. W ciągu roku zwolnili ponad 30osob. Sporo osób też odeszło. W IT też były roszady. Ogólnie teraz ciężko być juniorem w it
Biznes się niespójna, zastosowali się gdy był shortage i drogie euro. A co do odejść. Np. (usunięte przez administratora)systemy , monitorują każde twoje działanie na pc, co miałeś osłonę, ile minut, strony jakie były robione i wszystkie przestoje co mega wypala. Tak duża ilość zwolnień wpływa na pracę pracowników, a kasa taka sama. Kilka lat bez podwyżek.
Mam takie proste pytanie do komentujących - jeśli jest tak źle w SENETIC to jaki problem jest zwolnić się i iść do konkurencji??? …. chyba że problemem brak kompetencji komentujących ;) Albo SENETIC to jedyna firma IT na terenie najszybciej rozwijającego się aktualnie województwa w PL ;)
Na razie to się zwija i zwalnia, a nie rozwija. Jedyny powód, że nigdy nie ma zwolnień grupowych w tej firmie to to, że pracownicy zatrudniani są w wielu spółkach.
Wczoraj czyli 30.01 kolejna porcja zwolnień w ramach poprawy rentowności firmy. Pytanie kluczowe jak długo można zarządzać firmą przez "chaos"?
Hej, czy znowu wciskali ludziom fałszywe powody zwolnień i chcieli wymusić na nich zwolnienie za porozumieniem stron? Bo już było tak z 3-4 razy odkąd tu pracuję ;)
Jak pytasz o "CHAOS". To mam pewną historyję. Otóż pewien VIcePrezes, zapytany przeze mnie - gdyż nie ukrywam, byłem zszokowany szybkością zmian decyzji i kierunków działania firmy - jak to jest w Senetic z wizją i strategią ? Odpowiedział jak kumplowi przy piwie, a nie znaliśmy się zbyt długo: "Że oni tak lubią spontanicznie podejmować decyzje, a potem zobaczyć co się dzieje...". Tak więc widocznie można. Co więcej jak przypomnę sobie ten ironiczny, totalnie bezwiedny uśmiech, udający luzaka - to zbiera mi się na wymioty. Cisza jaka zapadła, była chyba jego pierwszą refleksią w coach życiu... Bo po takich właśnie decyzjach ludzie jak (usunięte przez administratora) w pysk dostają zwolnieniami, jak bumerangiem ze właśnie luźne decyzje... Ufają im, że będą razem coś budować, a finalnie jak nie liżą (usunięte przez administratora)to wylotka...
Nie ma żadnego problemu , zeszly rok powinien to najlepiej zobrazować :) Ludzie z wieloletnim stażem zaczęli się zwalniać jeden po drugim to raczej nie bez powodów :)
Plus ludzie na B2B plus namawianie do porozumienia stron. Przy czym pracownicy nie wiedza co na tym trac, np. odprawa.
Nie wiem jak wcześniej ale to wcześniej zależało od pracownika. No ale zachęcali do b2b. Tak jak "nieoficjalnie" "przypominali" o możliwości wypisania się z ppk.
Byłem jakiś miesiąc temu zaproszony na rozmowę na stanowisko IT Account Managera. Spotkanie się odbyło, wszystko ładnie, pięknie, niestety zero jakiegokolwiek feedbacku. Dziś w Social Media widzę ponowne ogłoszenie na to stanowisko. Muszę niestety dać negatywa za brak profesjonalizmu. @Pracodawca na przyszłość radzę podawać widełki płacowe w ogłoszeniu, to wtedy kandydat będzie wiedział czy chcę aplikować czy nie.
Dzien dobry Dax, informacyjnie - w pierwszym etapie rozmów nie udało nam się wyłonić kandydata, dlatego nasz projekt jest wznowiony. kwestie finansowe omawiamy od razu przy pierwszym kontakcie telefonicznym, aby mieć jasność czy możemy zaoferować wskazane przez kandydata oczekiwania finansowe. w kwestii informacji zwrotnej- jest to dla nas bardzo ważny aspekt, dlatego jesli tylko to możliwe prosze o info na hr@senetic.pl, chciałabym zweryfikowac dlaczego nie otrzymał Pan informacji. Cały proces (komunikacja z kandydatem) odbywa sie za pośrednictwem naszego systemu rekrutacyjnego zatem zachecam tez do zweryfikowania skrzynki spam, wiadomosc mogla tam trafić, ale oczywiscie "czynnik ludzki" też mógł zawieżć, dlatego fajnie gdybyśmy mogli to zweryfikować i przekazać Panu dokładne informacje.z góry dziękuje. Aneta
Nie udało się wyłonić kandydata, czy nie macie takiego budżetu na stanowisko ? Proponuję podawać widełki w ogłoszeniu tak jak robi już większość firm w IT. Wtedy nie będzie nieporozumień. Na rozmowie nie usłyszałem nic o wynagrodzeniu z waszej strony, a jedynie zapytaliście mnie o oczekiwania finansowe. Lubię grę w otwarte karty, a nie jak kandydat powie zbyt dużo, to z automatu mu dziękujecie. I nie, żadna wiadomość mi od was do spamu nie wpadła.
Nie polecam... Typowa polska mala firemka, nie ma nic wspolnego z miedzynarodowa organizacja. Wynagrodzenie nie jest rynkowe, biuro jak juz wspominali nizej w starym budynku jakims magazynie, nudna powtarzalna praca w dziale obslugi czy sprzedazy.
Czy po stażu u nich jest szansa na zatrudnienie w firmie na stałe? Chodzi mi o staż w dziale IT, który reklamują, niestety nie wspomnieli w ogłoszeniu o tym. A mi bardzo zależy na pracy w tej branży. Oczywiście praktyki też są fajne, ale zależy mi na dłuższej karierze.
u nas w zespole tak, dużo osób zostawało po stażu, mega dużo mogli się nauczyć, ale musisz dopytać czy na to stanowisko też taka opcja bedzie
Widzę że niektórzy chwalą inni nie, ale też o tym stanowisku, które mnie interesuje, bezpośrednio nic nie widzę. Ja zajrzałam w sprawie ogłoszenia na opiekuna partnera biznesowego, chciałam się dowiedzieć czegoś o tych podróżach biznesowych, jak często takie wyjazdy się zdarzają i kto za nie odpowiada?
Pracodawca
Dzień dobry Marcelo:) Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą, odpowiadając na poniższe pytanie informujemy, że wyjazdy nie będą zdażać się zbyt często, wstępnie, planujemy kilka wyjazdów w kwartale. Stanowisko to jest nowe w naszej strukturze, także wiele kwestii z pewnością wyklaruje się w trakcie rozwoju współpracy. Jeśli pojawią sią jakieś dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu hr@senetic.com. Pozdrawiamy !
Startowałem na pozycję menagera w firmie. Pani główna rekruterka bardzo komunikatywna do rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa przebiegła dość sprawnie. Rekrutujący bardzo ładnie opowiadali o kutlurze pracy i organizacji na której mi najbardziej zależało. Obiecali feedback w ciągu tygodnia. Niestety, tak jak w przypadku większości firm.... Nikt już się do mnie nie odezwał (mija 3,5 tygodnia od rozmowy).I tutaj nie chodzi że może zjadł mnie stres i nie wypadłem najlepiej. Może też nie byłem właściwym kandydatem. Aczkolwiek, wiem z doświadczenia że nie przeprowadza się już rozmów z dziesiątkami kandydatów, tylko z kilkoma, więc informacja zwrotna powinna zostać wysłana. To zajmuje dosłownie parę minut. Można wkleić templatkę z odmową. Jednak patrząc że Pani rekruterka ziewała na ekranie, a dzieciaczki "kukały" na mnie w ekran, no to ciężko się spodziewać feedback'u. Kultura zerowa, więc cieszę się w sumie że nie zostałem wybrany...Nie Polecam!
Pracodawca
Panie Michale, Niestety z powodu zachorowań kandydatów/kandydatek proces rekrutacyjny nam się wydłużył. Podjęłam próby kontaktu telefonicznego do kandydatów i kandydatek jednak niekażdy telefon został odebrany. Bardzo mi przykro za Pana wzburzenie. Chcieliśmy uczciwie dać szanse każdej kandydatce i kandydatowi w prowadzonym przez nas procesie, o którym Pan wspomina. P.S. W dobie Covidu zdarza się, że nawet rekruterki muszą pracować z domu przy dwójce dzieci i czasem mają prawo poczuć zmęczenie. Jest nam podwójnie przykro za brak wyrozumiałości, bo chcemy naszą pracę wykonać najlepiej jak potrafimy, choć niezawsze warunki rodzinne czy sytuacja mogą być sprzyjające. Proszę nie oceniać sytuacji tylko przez swój pryzmat. Życzę pomyślności i większej empatii dla innych.
Ja z kolei mam bardzo dobre odczucia po rozmowie. W mojej ocenie dokładna analiza kandydatów trochę zajmuje, nie mam z tym problemu. Kontakt ze strony rekruterki bez zarzutu, wszystko profesjonalnie.
Jasne. I dlatego nie poinformowaliście swoich czekających kandydatów o tym fakcie, tak?...To bardzo ciekawa wymówka. Jeśli chodzi o dzieciaczki, to ja jestem bardzo wyrozumiały na takie sprawy. Nie oznacza to jednak że dzieciaczki muszą "kukać" w monitor, a gdy się ziewa to można na moment wyłączyć kamerę, gdyż kandydat nie myśli na rozmowie o Pani zmęczeniu, a widzi że ktoś jest totalnie nie zainteresowany jego osobą, co wprowadza jeszcze większy stres u kandydata... Generalnie to mam już trochę rozmów za sobą, i tak, jestem i będę bardzo wyczulony na to jak firmy traktują proces rekrutacji... Empatii mam dużo, nawet mega dużo, ale też szczekam jak mały piesek, doświadczając tego typu podejścia...
Senetic, Wy tak serio? Nikt nikomu nie odbiera prawa do poczucia się zmęczonym, ale ziewanie w trakcie rozmowy z kimś to brak kultury za który wypadałoby chociaż przeprosić. Rekruter to wizytówka firmy. Awaryjne sytuacje czy wpadki się zdarzają, ale stanowisko zaprezentowane w powyższym komentarzu to absurd zakrawający o arogancję.
Szanowna Pani, niestety opowiada Pani banialuki. Nic nie usprawiedliwia braku informacji zwrotnej. To, że nie udało się Pani dodzwonić nie znaczy, że nie mogła się Pani skontaktować w inny sposób, np. e-mail. Niestety jest to permanentny grzech rekruterów we wszystkich firmach, a psim obowiązkiem powinno być przekazanie informacji zwrotnej. I błagam, ten argument, że nie wykonała Pani swoich obowiązków bo ma dwójkę dzieci ... żenujący.
Z firmy odchodzą już najbardziej zaangażowane osoby. Zwyczajnie nikt kto się szanuje nie chce tu pracować. Jedyny pomysł najgorszego menedżera jakiegokolwiek poznałem na tak wysokim stanowisku to pracujcie ciężej, będziemy Was bardziej kontrolować i zdołujemy was tak, że będziecie modlić się o koniec dniówki. Facet, który w zasadzie kieruje już całą organizacją położył wszystkie projekty, którymi kierował. Z nieznanego powodu ma nad sobą parasol ochronny i pomimo braku kompetencji dalej się utrzymuje/ Wszystkim, którzy jeszcze się wahają mam do przekazania jedno. Świat poza Senetic jest zwyczajnie lepszy.
(usunięte przez administratora)
Daruj sobie to miejsce… kupisz w poniedziałek a we wtorek (usunięte przez administratora) czemu jeszcze nie sprzedane z marzą 20%
To są nierealne do panujących warunków rynkowych liczby. Poza tym sama spółka ma niebotycznie duży dzia księgowości co świadczy o (usunięte przez administratora) papierkowym w tej firmie, i nieproporcjonalnie mały dział IT, który permanentnie się zatyka lub szyje byle się trzymało. Co do pensji to wiadomo, ze zarządzik w Seneticu zatrudniłby każdego na najniższej krajowej, bo tylko wtedy się ten (usunięte przez administratora) może spiąć. Niestety teraz leciało dużo ludzi bo cały sektor IT poszedł w dol, natomiast styl pracy i działania w tej firmie często jest wynikiem totalnie niekonsekwentnego działania ludzi u gory. Jakbyś w 5 firmach w jednym miesiącu pracował, każdy pierniczy coś innego…
Jak dużo osób pracuje w Senetic S.A.?
Mówili o 200-250 w wielu krajach. Prawda jest taka, ze ten wizerunek to jeden może dwóch ludzi na kraj. Oni co chwile zamykają jakieś kraje a potem otwierają. (usunięte przez administratora) na kwadratowych kolkach. Ja się nie spotkałem z tygodniem aby oni nie zmieniali zdania [Zarzad]
Wielka czystka trwa. Zwalniają na potęgę a może powinienem użyć "wymuszają" podpisanie porozumienia stron. Wiem o co najmniej 6 osobach. Najpierw robią imprezę zeby moc się pochwalić w social mediach a potem zwalniają bo wynik sie nie zgadza, cala branża leci. Plusy -praca zdalna Minusy -brak szkoleń ( jedynie videokursy. Z Platform)
hej, mysle czy aplikować na asystenta ds. księgowości, wypowie się ktoś jaki poziom wiedzy trzeba posiadac? zadaja specjalistyczne pytania na rozmowie czy raczej chca kogos typowo do "przyuczenia"? szkole mam za soba, ale praktyki jeszcze brak :)
Jakieś podstawy na pewno trzeba ogarniać, ale na stanowisku asystenta nikt raczej nie będzie oczekiwał od Ciebie wiedzy specjalistycznej.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Senetic S.A. - Katowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Senetic S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Senetic S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Senetic S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 94.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Senetic S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 8 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Senetic S.A.?
Kandydaci do pracy w Senetic S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |