Widzę otwarta rekrutacje jako specjalista ds obsługi klienta - Contact center. Jest możliwość pracy zdalnej. Czy firma udostępnia sprzęt do pracy? Laptop?
Nie dają sprzętu do pracy zdalnej, musisz pracować na swoim komputerze, ale radzę się trzymać od tej firmy z daleka i nie wierzyć w bujdy i obietnice na rozmowie o pracę typu wycieczki zagraniczne, szybkie awanse itp. W historii istnienia działu CC (10 lat) taka wycieczka była raz i to dla kilku najlepszych osób, a oni to wpisują w ofertę pracy...
Hej, widziałam ofertę pracy na specjalistę ds. Wsparcia Sprzedaży i zastanawiam się czy doświadczenie około roku mi wystarczy żeby wzięli pod uwagę moje CV?
Jeszcze dopytam - piszą o wykształceniu wyższym jako o mile widzianym, jakie kierunki wchodzą w grę?
Z tego co widziałam to w ogłoszeniu była zaznaczona praca stacjonarna, natomiast lepiej się dowiedzieć od kogoś kto faktycznie tam pracuje albo zapytać u osoby zatrudniającej ;)
stacjonarnie się robi
Jak masz kontrole pracodawcy, prace na jego rzecz, pracę w czasie i w miejscu wyznaczonym przez szefa to musi byc umowa o pracę, inaczej to łamanie prawa.
nie liczac oczywiscie okresu probnego, bo domyslam sie ze na uopie to zawsze jest okres probny jednak
ewentualnie studenci moga probowac starac sie o umowe zlecenie czy i tak predzej uopa sie dostaje?
właśnie też się zastanawiam jak to wygląda z tymi umowami i na ile się dostaje tylko ja bym chciała głównie na umowie o pracę robić ale myślę, że to nie problem
I sie zastanawiam jakby ktoś życzliwy mógł powiedzieć po ilu dostaliście odpowiedź na cv?
Mnie interesuje stanowisko Specjalisty ds wsparcia sprzedaży, tutaj po okresie wdrożenia można pracować hybrydowo?
Czy w trakcie wdrożenia można tutaj liczyć na wsparcie jakieś? Chcę zobaczyć najpierw jak to tutaj mniej więcej działa wszystko
Jako doradca klienta pracowalam zdalnie, ale to dopiero po wdrozeniu. Moze i jest szansa na inne stanowiska, jesli chodzi o hybryde. Polecam sie spytac HR najpierw
Pewnie, ze tak. Ja mialam najpierw 2 tygodnie szkolenia, a potem tez zawsze bardziej doswiadczeni pracownicy mi pomagali jak bylo trzeba
Cześć, wyczytałem w Internecie ze macie sporą ilość wewnetrznych szkolen i bardzo dobrą opiekę merytoryczną szczegolnie na początek. Zależało by mi właśnie na firmie gdzie mogę się czegoś nauczyć i stąd pytanie czy ktoś to może potwierdzić?
bo jeśli chodzi o szkolenia to faktycznie jest tu wysoki poziom, ale nie napisales nawet o jakim stanowisku myslisz :) tak czy inaczej jakbys sie dostal do firmy, na poczatku wiadomo beda osoby ktore ci pomoga o to nie musisz sie martwic
ja od koleżanki słyszałam, że tutaj są ciągle szkolenia branżowe na początku ale też bym wolała potwierdzić tę informację :D
natomiast atmosfera rekrutacji bardzo fajna to musze przyznac fajne podejscie do kandydatow i przynjamniej w moim przypadku kontakt tez po rozmowie wiec z samej rekrutacji odczucia mam pozytywne
Pracę w firmie wspominam bardzo dobrze, przepracowałam w niej rok. Zaczynałam jako niedoświadczona osoba spoza branży, firma zapewnia ciągły pakiet szerokich, branżowych szkoleń, dzięki którym szybko wdrożyłam się w nowe środowisko i zdobyłam potrzebna wiedzę. Poza szkoleniami jest ogromne wsparcie merytoryczne ze strony kierownictwa, oraz współpracowników (atmosfera jest bardzo przyjazna) także jako nowa osoba czułam się zaopiekowana i spokojna. System motywacyjny jest w porządku m.in. benefity w postaci kafeterii - co miesiąc 50 zł które można wymienić na kody do zrealizowania na Np. pyszne.pl, hebe, sephora, Allegro itp., na premie wpływa sporo składowych ale jest mozliwa do zrealizowania przy oczywiście odpowiednim zaangażowaniu, dużo konkursów z których tez niejednokrotnie można otrzymać bony do dowolnej realizacji. Ogólnie system motywacyjny i atmosfera na wielki plus. Jeśli chodzi o pensje to podstawa + premia, dużo zależy od podejścia i zaangażowania pracownika, ale plusem jest również wewnętrzna baza klientów, która w znacznym stopniu pomaga w realizacji planów sprzedażowych. Pracowałam w Warszawie i zawsze będę dobrze wspominała ten etap w karierze zawodowej.
jak zaczynałaś pracę to aplikowałaś na jakie stanowisko? juniorskie czy normalne od razu?
Zarobki są mega uzależnione od przypisu który robisz i co sprzedajesz (czy głównie OC samochodowe, czy OC/AC czy głównie majątek). Więc osoba robiąca np. 50.000zł miesięcznie przypisu w zależności od tego "co" sprzedaje będzie mogła mieć co miesiąc inne wypłaty (system premiowy jest prosty i przejrzysty, także nie ma mowy, żebyś była zaskoczona). Jak wyglądają zarobki? Pracuje ponad 3 lata i powiem tylko, że jeśli średnia brutto w Polsce za maj to 7181,67 zł - zarabiam trochę więcej. I odpowiadając na pytanie kogoś wyżej: szkolenia są zarówno Nasze wewnętrzne jak i zewnętrzne (przeważnie zdalne). Dla doradców co dopiero zaczynają są też specjalne szkolenia wdrażające.
Mnie głównie interesuje ten wątek szkoleń, jak wygląda takie szkolenie wdrażające? jest dla każdego pracownika nawet jeśli miał już wcześniej doświadczenie z branżą?
I rozumiem, że zdarzają się szkolenia stacjonarne? To są jakieś wyjazdy jednodniowe wtedy?
Hahahah nie mogę, chyba ktoś z HR wysmarował ten komentarz, średnia w Polsce 7 brutto, koń by się uśmiał! Serio nikt nie chce do roboty tam przyjść to niezłe bajki piszecie, 7 brutto to może zarobić osoba pracująca kilka lat i robiąca wynik na poziomie ok 150 tys zł miesięcznie albo i więcej, i nie, system premiowy nie jest prosty i przejrzysty, nawet nie możesz za bardzo skontrolować czy dobrze masz wyliczoną premie czy nie, dodatkowo w CC jest on ciągle zmieniany
Pierwszy etap - telefon od Pani z HR. Bardzo miła rozmowa, pytania o doświadczenie i informacja o płacy brutto oraz o systemie prowizyjnym jaki poznam na etapie drugim. Drug etap - rozmowa z dyrektorem w oddziale. W moim przypadku była to luźna rozmowa, pytania o doświadczenie. Pan poinformował mnie o systemie płacowym i tutaj zaliczył wpadkę, albo wpadkę zaliczyła Pani HR. Kwota podana przez dyrektora okazała się o kilkaset złotych mniejsza od tej podanej przez telefon. Po mojej reakcji na różnicę, pan dyrektor zaczął już wyraźnie się spieszyć xD
Dlaczego chce pracować w CUK? Co robiłem w poprzedniej pracy? Jak zdobywałem klientów? Dlaczego już tam nie pracuję?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy jest tu jakis programista i moze dac znac czy warto sie tu zatrudnic?
A może:) Tak, według mnie warto się zatrudnić. Siedzę w dziale IT od dłuższego czasu i praca jest ok. Jeśli chcesz się dalej rozwijać w tej branży i masz tego świadomość to polecam. Masz jakieś doświadczenie?
a w jakim systemie pracujecie jesli mozna spytac? nie szukacie przypadkiem scrum mastera?
jest teraz oferta na eksperta ds. telefonicznej obsługi klienta, w tej pracy można od poczatku pracować zdalnie czy nie?? prosze o szybka odpowiedz
zalezy mi na zdalnej pracy, bo chce ja polaczyc ze studiami, a zostal mi ich jeszcze miesiac...
a na jakim stanowisku konkretnie? osoby z działów IT np. mogą na zdalnych często pracować, ale nie wiem ktory cie interesuje ??
a możesz jeszcze się na temat tego grafiku wypowiedzieć? czy jest elastyczny a jak nie to w jakich godzinach się na sztywno pracuje?
wiesz to od stanowiska moze zalezec na robie jako specjalista ds. klienta i tylko stacjonarnie moge robic
Czy osoby kompletnie bez doświadczenia i wiedzy z branży mają szansę dostać się tutaj czy nie warto w ogóle składać CV i dać sobie spokój?
(usunięte przez administratora) Pracowałam w CUK Kraków prawie 2 lata. Niby fajnie ale jednak nie. Pensja słaba wiecznie na tym samym poziomie. Prowizja od sprzedaży wiecznie rozliczona z korzyścią dla firmy nie dla pracownika. Brak informacji dlaczego tyle premii, a miało być tak dużo. Pojawią się też premie uznaniowe, ale je się dostaje tylko za obgadywanie i donoszenie do szefowej i co miesiąc dostaje ta sama dziewczyna. Wieczne nadgodziny których nie ma kiedy odebrać i oczywiście brak zapłaty za nie. Pretensje o każdy urlop, chorobowe. Po prostu masz być w pracy w godzinach pracy i oczywiście poza pracą też. Rozdawane prywatne numery telefonów dla klientów bez zgody doradców. Brak możliwości awansu. Zaczynasz pracę w tym samym miejscu co kończysz. Dla osób zarządzających CUk Kraków to jedynie liczy się kogo by tutaj obgadać, nagadac do innych osób z firmy i zadowolona, że doradcy się do siebie nie odzywają. Brak pomocy do zadnej sprawy no chyba że chcesz coś powiedzieć na inną osobę to czas dla Ciebie się znajdzie. Ciągle pretensje. (usunięte przez administratora)
Brak możliwości awansu? Słuchaj, jeżeli siedzisz na (usunięte przez administratora) i nic nie robisz i myślisz, że wszystko spada z nieba to się myślisz. W tej firmie ścieżka awansu jest rozpisana jak 5letniemu dziecku i zależy tylko wyłącznie od twojego zaangażowania w prace. Jeżeli myślisz, że przyjdziesz na 8h, będziesz siedzieć i nic nie robić to się nie dziw moja droga, że masz słabą pensje:)
Jest awans, który polega na robieniu tego samego z inną nazwą stanowiska za marne 2 stówki więcej do wypłaty. Więc nie wiem w którym Cuku pracujesz że masz tak super ????
Wklejam bo usunięto z poprzednim komentarzem. HR sięga (usunięte przez administratora)... "Jak sobie wyobrażam wyższe stanowisko? Np. (usunięte przez administratora)w stołek w dziale HR i zgłaszanie niewygodnych dla firmy komentarzy. Najlepszym potwierdzeniem będzie to, że ten komentarz pewnie też zostanie usunięty."
jest tutaj na gowork podany zły adres do strony www firmy, informuje zainteresowanych
A ja tak zapytam, czy firma oferuje jakiś pakiet medyczny? Typu luxmed lub medicover?
Ta, jest Luxmed po jakimś czasie. Ogólnie w firmie jest troche benefitów - jakies multisporty czy konkursy.
I jeśli dobrze pamiętam to było u nich jeszcze coś takiego, że było dużo różnych dodatkowych benefitów do wyboru, które mogleś dopasowywać pod siebie typu jakieś SPA czy kino, ale nie wiem czy to dalej jest :/
Jest tylko ten jeden profil z opiniami, a mi zależy na informacjach dotyczących Warszawy, orientuje się ktoś z was jakie tam są warunki albo gdzie można znaleźć informacje?
Braliście udział w rekrutacji na stanowisko Przedstawiciel Handlowy w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.? Napiszcie, jak według Was przebiegła rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.
(usunięte przez administratora)
A czy ktos wie jak to jest w przypadku agentow zatrudnionych na b2b? Czy tez jest takie cisnienie? Jak procentowo ksztaltuja sie widelki za poszczegolne polisy? Czy ktos z franczyzobiorcow moglby sie wypowiedziec na temat oplacalnosci takiego biznesu?
Można tutaj dostać pomoc w sprawie najtańszego ale dobrego ubezpieczenia AC/OC?
przyjmują ludzi świeżo po studiach?
Płaca minimalna, premia wypłacana przy wyrobieniu planu który jest nieosiągalny. Mało tego.... Człowiek jest ekspertem a zarabia tyle samo co świeżak. Najlepsi odchodzą do konkurencji. Nie polecam!
Stawka podstawowa jest taka sama dla każdego stanowiska w sprzedaży, wszystkie dodatki są obecnie liczone w ramach premii uznaniowej zależnej od wyników sprzedaży
Z oferty o pracę, korzyści: - Akademia SUPERmocy - Akademia Lidera - Akademia Ubezpieczeń CUK O co chodzi?
Wnioskując z ogłoszenia macie imponującą ilość szkoleń
Czy w contact center osoby wychowujące dzieci pracują tylko na pierwszą zmianę?
Stanowisko młodszy specjalista ds. sprzedaży w Contact Center - rozumiem, że połączenia wychodzące, ale czy są to zimne leady?
Piszą jeszcze tak: "możesz pracować od poniedziałku do piątku 8-16 lub w innych godzinach, które Tobie pasują," Jak duża w takim razie jest ta dowolność godzinowa?
No skoro piszą, że w tych, które ci pasują, to zapewne masz pełną dowolność, byle wyrobić to co masz do zrobienia.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 201.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 8 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 36 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.