Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

2/5
Na podstawie 187 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Po kilkumiesięcznym zatrudnieniu w voice, aż prosi się wystawić tę opinię ku przestrodze przyszłych kandydatów. Firma w jednym słowie - (usunięte przez administratora) Umowa - brak możliwości przejścia na umowę o pracę nawet dla liderów (oczywiście była taka informacja na szkoleniu, ale była też informacja o możliwości awansu lub poszerzania kwalifikacji - jak się okazało ładna obietnica by mieć ludzi do pracy, słowa bez pokrycia). Liczba godzin - dajesz dyspozycje na cały etat - 160 h na miesiąc, z czego masz może 100/80 zależy od miesiąca. Dodatkowo, gdy mało ludzi dzwoni jesteś zwalniany z pracy nawet po 40 minutach Twojej zmiany, oczywiście usuwane są wtedy Twoje godziny i tym samym nie zarabiasz nic. Liderzy - pomocni w pierwszym miesiącu, albo i nie. Później wychodzi kto jest jakim służbistą i kto ma zamiar tyrać Cię za byle co. Ciągłe zmiany miejsca - bo się uśmiechnąłeś poza połączeniami do kolegi obok, bo ktoś usłyszał, że się śmiejesz, jakby to co najmniej praca w Skrzydlewskiej była, a my mielibyśmy robić za roboty bez jakichkolwiek emocji. Przerwy - 10 min w każdej godzinie, jeśli przekroczysz przerwę o 10 sekund jesteś wyrzucany z systemu i idziesz na dywanik. Dostajesz opr. roku jakbyś co najmniej kogoś zwyzywał do słuchawki. Zakaz chodzenia na przerwy z ludźmi których lubisz - powód? bo je przekraczasz o kilka sekund, bo każdy odpowiada za swoje statystyki i lepiej jakbyśmy się nienawidzili i jedynie ze sobą rywalizowali, niż chcieli przychodzisz do pracy chociażby z powodu koleżeństwa z innymi. Insynuowanie czegoś czego nie zrobiłeś jako powód Twojego kolejnego zakazu - ponoć zbluźniłeś pacjenta (hmm skargi od pacjenta brak, jak pytasz liderki czy pokaże Ci rozmowę z przekleństwami, nagle zaczyna się miotać i mówi, że nie pamięta z kiedy ona była, insynuując, że w ciągu załóżmy Twoich 200 połączeń z fusów wywróżyła i znalazła akurat tę w której bluźnisz, jednak już ją zapomniała = komedia!!!). Wyniki - ciągły nacisk na czas rozmów, produktywność w każdej godzinie pracy, tabelki, cyferki, ciągły wyścig, setka konkursów, a do wygrania główna nagroda UWAGA! 100 zł brutto w miesiącu. Oceń sam czy by Ci się chciało ścigać. Szkolenia, testy w czasie trwania pracy z rzeczy totalnie nieistotnych - szkolenia polegające na grze w double bądź koło fortuny - tak dobrze czytasz, to nie żart. Testy jakbyś pracował przy głównej operacji na otwartym sercu, a nie z pacjentem, którego masz umówić i zbyć w mniej niż 2 minuty... Dywaniki i ochrzany minimum 3 razy w miesiącu, posty na temas non stop o to co źle robisz - ogromny nacisk na długość przerw bez względu na to, że masz najlepsze wyniki pracy w grupie - zero praw, luzu i normalnego traktowania. Liderzy to młodzi, często dużo młodsi ludzie od pracowników, którzy myślą, że mając 300 zł dodatkowo do najniższej krajowej będą Cię ustawiać jak szczura pod siebie. Jeśli masz swoje zdanie, bądź chcesz się wysikać i zjeść kanapkę w ciągu przerwy na zmianie 12/9 godzinnej - to nie praca dla Ciebie, bo dostaniesz reprymendę roku i kolejne zakazy. Pisanie do Ciebie wiadomości prywatnych po godzinach pracy od liderów, że np.: masz nie przychodzić, bo nikt nie dzwoni (godzinę przed zmianą), bądź jednak masz przychodzić, bo nie wyrabiają konsultanci, albo zmieniło się zapotrzebowanie koordynatora (również godzinę przed Twoją zmianą. Grafik - dajesz dyspozycję z reguł do połowy miesiąca, grafik dostajesz ostatniego dnia miesiąca (zero możliwości zaplanowania czasu po pracy), a po tygodniu pracy grafik się zmienia z dnia na dzień i z 120 godzin masz 75, bądź mniej. Zatrudnianie przy naborze 20 osób do 25 już pracujących, a w ciągu 2/3 miesięcy wywalanie ich po kolei bez uzasadnienia, bo za dużo ludzi jest zatrudnionych i każdy ma 50h w miesiącu. Na kraj obecnie jest około 10 konsultantów z 40 zatrudnionych od początku roku - sam odpowiedz sobie na pytanie, czy chcesz pracować w (usunięte przez administratora) z którego każdy ucieka chociażby do żabki i być opluwanym za to, że wyjdziesz na przerwę (jako dorosła osoba) z kolegą, którego lubisz, ale Twojej liderce się to nie podoba, czy jednak chcesz żyć w spokoju za te same pieniądze (najniższa, a nawet mniej, bo wszystko zależy ile godzin dostaniesz). Stosowanie (usunięte przez administratora) w pracy w 21 wieku, w firmie, która ponoć tak prężnie się rozwija to kpina. Oby nikt sie na to więcej nie nabrał. ODPRADZAM, NIE POLECAM, PRZESTRZEGAM. WSZYSCY, KTÓRZY UCIEKLI PODPISUJĄ SIĘ POD TYM KAŻDĄ KOŃCZYNĄ, A LIDERKI SERDECZNIE NIE POZDRAWIAMY!

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii, aby wyjaśnić nasz punkt widzenia oraz przedstawić pewne fakty. Forma umowy jest komunikowana oraz omawiana już w procesie rekrutacji. Awans uzależniony jest od różnych czynników, jednak każdy współpracownik ma możliwość zgłoszenia się w konkursie wewnętrznym. Przykładamy dużą wagę do możliwości rozwoju, ale proces ten wymaga zarówno zaangażowania ze strony firmy, jak i współpracownika. Pragniemy wyjaśnić, że elastyczność godzin jest zależna od bieżącego zapotrzebowania oraz od indywidualnej dyspozycyjności pracowników. Zdarza się, że liczba przepracowanych godzin może się różnić, jednakże staramy się, aby każdy miał możliwość realizacji godzin podanych w dyspozycyjności jeśli spełnia określone wymogi projektowe. Zmiany w grafikach wynikają z dynamicznej natury naszej branży. Staramy się, aby były one komunikowane jak najwcześniej. Współpraca w naszym zespole wymaga odpowiedniej postawy oraz przestrzegania zasad, które mają na celu zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych pacjentów. Informacje dotyczące nieodpowiedniego zachowania na sali, takie jak długie przerwy czy rozmowy niezwiązane z obowiązkami, były podstawą do interwencji. Ważne jest, aby każde przekroczenie zasad było monitorowane i odpowiednio reagowane, co było również komunikowane podczas szkoleń. Przerwy są integralną częścią dnia pracy i są regulowane, aby zapewnić efektywność pracy całego zespołu. Informacje o konsekwencjach znaczącego przekraczania czasu przerw były jasno przedstawiane, aby uniknąć nieporozumień. Niestety, odnotowaliśmy przypadki, w których niektóre osoby znacznie przekraczały czas przerw, co wpływało na ogólną wydajność zespołu. Regularne przerwy trwające znacznie dłużej niż ustalone 10 minut na godzinę dezorganizują pracę i prowadzą do niesprawiedliwego obciążenia innych członków zespołu. Naszym celem jest tworzenie środowiska, w którym każdy współpracownik czuje się szanowany i doceniany. Zależy nam na otwartej komunikacji i transparentności. Ewentualne nieporozumienia staramy się wyjaśniać na bieżąco, a wszelkie sugestie dotyczące poprawy warunków współpracy są dla nas cenne. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w przypadku dalszych pytań lub sugestii pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com.

Łdz miastem życia .
Pracownik

Rekrutacja , organizacja , kadra naprawdę na 5 ! Miejsce pracy na wielki plus , czysto , pachnie , kawa i herbata . Szkolenie bardzo fajne. Praca , zobaczymy w praniu. Narazie naprawdę same plusy , czas pozwoli napisać więcej :) Tym czasem wielkie pięć za atmosferę i podejście ludzi z którymi miałem styczność .

Voice Contact Center
Pracodawca
@Łdz miastem życia .

Serdecznie dziękujemy za dodany komentarz. Jest nam niezmiernie miło czytając pozytywne opinie na nasz temat????

Allebieda Nowy wpis
Inne

Minimalna krajowa, żadnych prezentów na święta (serio, w gastro i małych sklepikach ludzie coś dostają) a nowy rok zapowiada się poniżej(!)minimum krajowego, bo tęgie głowy nie są w stanie określić zapotrzebowania i ucinają już nie godziny, ale dni. Omijać

Alle to nie wyszło Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 31 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Gdy przychodzi się na umowę zlecenie, z zasady zakłada się (zgodnie z resztą z ogłoszeniem!) że będzie się miało elastyczne godziny pracy. Niestety, nie dotrzymali tego - praca została ograniczona godzinowo. Dodatkowo jest to praca w biurze, gdzie za wami gada ok 10 konsultantów a wy próbujecie się skupić. Powiecie, ale można sobie słuchać muzyki - no, można, ale tylko z własnego urządzenia, bo jest ogólny zakaz podłączania własnych słuchawek do laptopa. Dlaczego? Na tym projekcie nie ma żadnego powodu, ale taka jest polityka firmy. A dlaczego w ogóle chodzimy do biura? Niby bo muszą nas pilnować, ale prawda jest taka, że liderów z nami przez większość czasu nie ma, więc i tak wszelkie problemy i pytania zgłaszamy na teamsie. Ogólnie zespół stacjonarny w porównaniu do reszty, która pracuje zdalnie, wychodzi najgorzej - nie możemy dorabiać w weekendy, maksymalnie pracujemy do 16 (ale od 7! chociaż zazwyczaj na tą 7 przychodzi 1 osoba z dalej grupy, ale przecież wydłużyli te godziny "dla nas"). Musisz iść do lekarza, albo nagle wyjść 2-3 godziny wcześniej? Szanse że to odrobisz, są praktycznie równe 0. Targety do osiągnięcia premii może i są łatwo osiągalne, ale równie łatwe do stracenia. Zrobiłeś dużo przez cały miesiąc? Super, ale masz 1 błąd, więc masz 0 premii. Ogólnie, jeśli macie inną propozycję pracy, to ją bierzcie, nie ma co się tu męczyć.

@Pracodawca Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem w tym biurze przeszło 3 lata, oprócz (usunięte przez administratora) i notorycznych podwyższanych wymagań, uwaga … dosłownie nic w zamian, liderka stosująca pasywną-agresje (o podniesieniu płacy możesz pomarzyć), wyręczanie nieobecności „kolegów” czy „koleżanek” na prośbę lidera kończy się wypowiedzeniem umowy za np. Fikcyjne przekroczenie przerwy, żadnych danych, żadnych „dowodów” na papierze, szczególnie na projekcie „ Rossmann”, gdzie jest naczelna „chamka” która przed Twoją twarzą potrafi ci nawrzucać „szamba” jak ty wyglądasz, jak się zachowujesz itd. Zero pozytywnych stron, drodzy młodzi aplikanci, omijajcie to miejsce szerokim łukiem, wasze zdrowie psychiczne jak i godność, nie jest tego warta, mam nadzieję, że któregoś dnia tą kaźnie zamknie prokurator, a panie które biorą pieniądze za waszą ciężką pracę „ te na szczycie firmy” również zajmie się prokurator.

Pytanie Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy 2 tygodniowe szkolenie jest płatne?

Akademia sztuk przereklamowany
Były pracownik

korpo na warunkach januszexu, wymagania wyższe niż w lepszych firmach z mocniejszymi benefitami i zarobkami, wdrożenie kiepściutkie jak organizacja i planowanie czasu pracy które bardzo słabo funkcjonuje, choć niektórzy dygnitarze mają dobre intencje to nie są zbytnio kompetentni do zarządzania klasą pierwszego szczebla

pracownik
Pracownik

Mimo że niektóre projekty są ciekawe to w większości przypadków są na nich liderzy którzy robią ci problem o wszystko gdy tylko zadasz pytanie, zamiast wsparcia człowiek boi się zapytać bo od razu otrzyma chamskie odpowiedzi i wywyższanie się z ich strony. do tego wynagrodzenie nie jest wysokie a wymagania za to już tak i to nieproporcjonalnie wyższe do zarobków. Kosmiczne cele do osiągnięcia - gdyby zarabiało sie 2 razy tyle to może by się komuś chciało ale nie w taki sposób. Firma z dużym potencjałem ale wymaga za dużo, płacąc za mało .. elastyczny grafik na +, można znaleźć dużo miłych pomocnych osób, ale w większości przypadków to zwykli pracownicy a nie ktoś wyżej.

lakssa
Pracownik
@pracownik

najśmieszniejsze jest czepianie o każdy szczegół którego nie zrobisz tak jak sobie życzą, znam to :D

Obecny pracownik
Pracownik

To miejsce to naprawdę żart. Teoretycznie są fajni ludzie, ale kiedy potrzebujesz czegoś od lidera to trzeba dobijać się o odpowiedź. Mówią o premiach, ale żeby je wypełnić musisz spełnić 100000 celów, żadnego nie możesz przekroczyć o 0,001% bo wtedy musisz się tłumaczyć i pisać "co możesz zrobić żeby wypełnić cel" mimo że ich praca polega na tym, żeby ONI mówili nam jak mają to zrobić. Grafik elastyczny, ale ludzie dający sobie cały tydzień dyspozycyjności potrafią dostać 10 godzin w tygodniu. To jest ten rodzaj pracy w której boisz się wejść do biura bo nie wiesz co dzisiaj wymyślą, nie polecam.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Obecny pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Chcemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby oferować naszym współpracownikom/współpracowniczkom jak najlepsze warunki. Jeśli chodzi o kontakt z liderami, to staramy się, aby byli jak najbardziej dostępni i responsywni, bo wiemy, że jest to kluczowy element współpracy. Zachęcamy do zgłaszania wszelkich problemów bezpośrednio, abyśmy mogli je rozwiązać. W kwestii systemu premiowego, to już w procesie rekrutacyjnym jasno komunikujemy założenia i wymagania. Wiemy, że realizacja celów może być wyzwaniem, dlatego staramy się, aby system był sprawiedliwy i motywujący. Jeśli chodzi o grafik, elastyczność jest dla nas ważna, jednak liczba godzin może się różnić w związku z aktualnym zapotrzebowaniem na danym projekcie. Staramy się, aby przydział godzin był jak najbardziej satysfakcjonujący dla wszystkich osób z nami współpracującymi. Jeśli ma Pan/Pani dodatkowe pytania lub uwagi, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu poprzez adres mailowy myvoice@oex-vcc.com.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Po kilkumiesięcznym zatrudnieniu w voice, aż prosi się wystawić tę opinię ku przestrodze przyszłych kandydatów. Firma w jednym słowie - (usunięte przez administratora) Umowa - brak możliwości przejścia na umowę o pracę nawet dla liderów (oczywiście była taka informacja na szkoleniu, ale była też informacja o możliwości awansu lub poszerzania kwalifikacji - jak się okazało ładna obietnica by mieć ludzi do pracy, słowa bez pokrycia). Liczba godzin - dajesz dyspozycje na cały etat - 160 h na miesiąc, z czego masz może 100/80 zależy od miesiąca. Dodatkowo, gdy mało ludzi dzwoni jesteś zwalniany z pracy nawet po 40 minutach Twojej zmiany, oczywiście usuwane są wtedy Twoje godziny i tym samym nie zarabiasz nic. Liderzy - pomocni w pierwszym miesiącu, albo i nie. Później wychodzi kto jest jakim służbistą i kto ma zamiar tyrać Cię za byle co. Ciągłe zmiany miejsca - bo się uśmiechnąłeś poza połączeniami do kolegi obok, bo ktoś usłyszał, że się śmiejesz, jakby to co najmniej praca w Skrzydlewskiej była, a my mielibyśmy robić za roboty bez jakichkolwiek emocji. Przerwy - 10 min w każdej godzinie, jeśli przekroczysz przerwę o 10 sekund jesteś wyrzucany z systemu i idziesz na dywanik. Dostajesz opr. roku jakbyś co najmniej kogoś zwyzywał do słuchawki. Zakaz chodzenia na przerwy z ludźmi których lubisz - powód? bo je przekraczasz o kilka sekund, bo każdy odpowiada za swoje statystyki i lepiej jakbyśmy się nienawidzili i jedynie ze sobą rywalizowali, niż chcieli przychodzisz do pracy chociażby z powodu koleżeństwa z innymi. Insynuowanie czegoś czego nie zrobiłeś jako powód Twojego kolejnego zakazu - ponoć zbluźniłeś pacjenta (hmm skargi od pacjenta brak, jak pytasz liderki czy pokaże Ci rozmowę z przekleństwami, nagle zaczyna się miotać i mówi, że nie pamięta z kiedy ona była, insynuując, że w ciągu załóżmy Twoich 200 połączeń z fusów wywróżyła i znalazła akurat tę w której bluźnisz, jednak już ją zapomniała = komedia!!!). Wyniki - ciągły nacisk na czas rozmów, produktywność w każdej godzinie pracy, tabelki, cyferki, ciągły wyścig, setka konkursów, a do wygrania główna nagroda UWAGA! 100 zł brutto w miesiącu. Oceń sam czy by Ci się chciało ścigać. Szkolenia, testy w czasie trwania pracy z rzeczy totalnie nieistotnych - szkolenia polegające na grze w double bądź koło fortuny - tak dobrze czytasz, to nie żart. Testy jakbyś pracował przy głównej operacji na otwartym sercu, a nie z pacjentem, którego masz umówić i zbyć w mniej niż 2 minuty... Dywaniki i ochrzany minimum 3 razy w miesiącu, posty na temas non stop o to co źle robisz - ogromny nacisk na długość przerw bez względu na to, że masz najlepsze wyniki pracy w grupie - zero praw, luzu i normalnego traktowania. Liderzy to młodzi, często dużo młodsi ludzie od pracowników, którzy myślą, że mając 300 zł dodatkowo do najniższej krajowej będą Cię ustawiać jak szczura pod siebie. Jeśli masz swoje zdanie, bądź chcesz się wysikać i zjeść kanapkę w ciągu przerwy na zmianie 12/9 godzinnej - to nie praca dla Ciebie, bo dostaniesz reprymendę roku i kolejne zakazy. Pisanie do Ciebie wiadomości prywatnych po godzinach pracy od liderów, że np.: masz nie przychodzić, bo nikt nie dzwoni (godzinę przed zmianą), bądź jednak masz przychodzić, bo nie wyrabiają konsultanci, albo zmieniło się zapotrzebowanie koordynatora (również godzinę przed Twoją zmianą. Grafik - dajesz dyspozycję z reguł do połowy miesiąca, grafik dostajesz ostatniego dnia miesiąca (zero możliwości zaplanowania czasu po pracy), a po tygodniu pracy grafik się zmienia z dnia na dzień i z 120 godzin masz 75, bądź mniej. Zatrudnianie przy naborze 20 osób do 25 już pracujących, a w ciągu 2/3 miesięcy wywalanie ich po kolei bez uzasadnienia, bo za dużo ludzi jest zatrudnionych i każdy ma 50h w miesiącu. Na kraj obecnie jest około 10 konsultantów z 40 zatrudnionych od początku roku - sam odpowiedz sobie na pytanie, czy chcesz pracować w (usunięte przez administratora) z którego każdy ucieka chociażby do żabki i być opluwanym za to, że wyjdziesz na przerwę (jako dorosła osoba) z kolegą, którego lubisz, ale Twojej liderce się to nie podoba, czy jednak chcesz żyć w spokoju za te same pieniądze (najniższa, a nawet mniej, bo wszystko zależy ile godzin dostaniesz). Stosowanie (usunięte przez administratora) w pracy w 21 wieku, w firmie, która ponoć tak prężnie się rozwija to kpina. Oby nikt sie na to więcej nie nabrał. ODPRADZAM, NIE POLECAM, PRZESTRZEGAM. WSZYSCY, KTÓRZY UCIEKLI PODPISUJĄ SIĘ POD TYM KAŻDĄ KOŃCZYNĄ, A LIDERKI SERDECZNIE NIE POZDRAWIAMY!

Voice Contact Center
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii, aby wyjaśnić nasz punkt widzenia oraz przedstawić pewne fakty. Forma umowy jest komunikowana oraz omawiana już w procesie rekrutacji. Awans uzależniony jest od różnych czynników, jednak każdy współpracownik ma możliwość zgłoszenia się w konkursie wewnętrznym. Przykładamy dużą wagę do możliwości rozwoju, ale proces ten wymaga zarówno zaangażowania ze strony firmy, jak i współpracownika. Pragniemy wyjaśnić, że elastyczność godzin jest zależna od bieżącego zapotrzebowania oraz od indywidualnej dyspozycyjności pracowników. Zdarza się, że liczba przepracowanych godzin może się różnić, jednakże staramy się, aby każdy miał możliwość realizacji godzin podanych w dyspozycyjności jeśli spełnia określone wymogi projektowe. Zmiany w grafikach wynikają z dynamicznej natury naszej branży. Staramy się, aby były one komunikowane jak najwcześniej. Współpraca w naszym zespole wymaga odpowiedniej postawy oraz przestrzegania zasad, które mają na celu zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych pacjentów. Informacje dotyczące nieodpowiedniego zachowania na sali, takie jak długie przerwy czy rozmowy niezwiązane z obowiązkami, były podstawą do interwencji. Ważne jest, aby każde przekroczenie zasad było monitorowane i odpowiednio reagowane, co było również komunikowane podczas szkoleń. Przerwy są integralną częścią dnia pracy i są regulowane, aby zapewnić efektywność pracy całego zespołu. Informacje o konsekwencjach znaczącego przekraczania czasu przerw były jasno przedstawiane, aby uniknąć nieporozumień. Niestety, odnotowaliśmy przypadki, w których niektóre osoby znacznie przekraczały czas przerw, co wpływało na ogólną wydajność zespołu. Regularne przerwy trwające znacznie dłużej niż ustalone 10 minut na godzinę dezorganizują pracę i prowadzą do niesprawiedliwego obciążenia innych członków zespołu. Naszym celem jest tworzenie środowiska, w którym każdy współpracownik czuje się szanowany i doceniany. Zależy nam na otwartej komunikacji i transparentności. Ewentualne nieporozumienia staramy się wyjaśniać na bieżąco, a wszelkie sugestie dotyczące poprawy warunków współpracy są dla nas cenne. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w przypadku dalszych pytań lub sugestii pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com.

Była konsultantka
Były pracownik

Umowy śmieciowe, brak możliwości zmiany na UoP nawet jak ktoś od lat pracuje w tej firmie... Zwalnianie z dnia na dzień, bo za dużo osób zostało przyjętych albo ktoś się pomylił w wyliczeniach. Rekrutacja za rekrutacją, co chwila nowe ogłoszenia, a godzin nie ma dla stałego zespołu... Wymagania jak na umowie o pracę, a nic w zamian.

Voice Contact Center
Pracownik
@Była konsultantka

Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Wiele z poruszanych w tej opinii kwestii to wynik zmieniających się wymogów projektów i klientów, które wpływają na nasze decyzje operacyjne. Kiedy to możliwe, proponujemy doświadczonym konsultantkom i konsultantom współpracę przy innych projektach, ale wiemy, że to nie jest zawsze wykonalne. Jeśli chodzi o oferowaną przez nas formę współpracy, to w ofertach jasno komunikujemy, że proponujemy umowy zlecenie. Tego typu umowy umożliwiają elastyczność, co wielu osobom umożliwia lepsze planowanie własnego grafiku i łączenie pracy z innymi obowiązkami, takimi jak np. studia. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez adres mailowy: myvoice@oex-vcc.com.

była pracownica
Były pracownik

Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia - nie polecam. Projekt jest wymagający i szkolenie zdecydowanie do niego nie przygotowuje, większości rzeczy uczysz się już dopiero na obsłudze, co we mnie generowało sporo stresu. Znikoma tolerancja na błędy pracownika, o które nie jest trudno pod presją czasu każdej rozmowy i wyników. Podsumowując - duże wymagania przy niestabilnej i słabo płatnej pracy. Z godzinami też jest różnie. Na plus na pewno atmosfera. Liderzy się starają i pomagają w miarę możliwości.

Voice Contact Center
Pracownik
@była pracownica

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Dokładamy starań aby każde szkolenie zawierało po części teoretycznej, część praktyczną. Po szkoleniu odbywa się tzw. okres wdrożenia, który również przygotowuje do dalszej pracy. Celem przekazania bliższych szczegółów uwag zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Inne

Dzień dobry, w odpowiedzi na komentarz informujemy, iż treści zawarte w ogłoszeniu oraz przekazywane na spotkaniu rekrutacyjnym są tożsame z zapisami w umowie (dot. rodzaju umowy, stawki godzinowej, zakresu wykonywanych obowiązków). System motywacyjny jest wypłacany na podstawie spełnienia określonych wskaźników projektowych, co również jest komunikowane . W celu wyjaśnienia nieścisłości zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub mailowego na adres: myvoice@oex-vcc.com

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Voice Contact Center Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, stawki waloryzujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pozostałe wzrosty wynagrodzeń są zależne m.in. od rodzaju projektu i stanowiska.

Skutki
Pracownik

Trzeba pochwalić firmę. Dzięki potężnej podwyżce mogę sobie pozwolić aż na dwie sesje terapii miesięcznie w związku z wypaleniem zawodowym. Od kilku lat żadnych porządnych wakacji, bo przy zleceniu szkoda żyć następny miesiąc z oszczędności, żadnych możliwości rozwoju ani awansu. Gorszy dzień to nie weźmiesz uż jak w normalnej firmie, bo potem żeby nikt się nie czepiał musisz siedzieć 12h żeby to odrobić. Ciekawe, że przy tylu osobach pracujących w ramach pełnego etatu umowa o pracę jest niemożliwa, bo hehe "dynamiczna branża". Pozdrawiam cieplutko

Voice Contact Center
Inne
@Skutki

Dzień dobry, możliwości rozwojowe i możliwość awansu są w naszej firmie na szeroką skalę, ze względu na dużą ilość konkursów organizowanych często tylko i wyłącznie wewnętrznie. Serdecznie zapraszamy do udziału w przyszłości. W każdej sprawie służymy również pomocą pod adresem: myvoice@oex-vcc.com

Łdz miastem życia .
Pracownik

Rekrutacja , organizacja , kadra naprawdę na 5 ! Miejsce pracy na wielki plus , czysto , pachnie , kawa i herbata . Szkolenie bardzo fajne. Praca , zobaczymy w praniu. Narazie naprawdę same plusy , czas pozwoli napisać więcej :) Tym czasem wielkie pięć za atmosferę i podejście ludzi z którymi miałem styczność .

Voice Contact Center
Pracodawca
@Łdz miastem życia .

Serdecznie dziękujemy za dodany komentarz. Jest nam niezmiernie miło czytając pozytywne opinie na nasz temat????

Ef
Były pracownik

Bardzo dużo wymagają i ciągle się trzeba uczyć na niektórych projektach typu Tauron a płacą słabo i wciskają śmieciowki zleceniowki

Voice Contact Center
Pracodawca
@Ef

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Informujemy, iż infolinie przez nas obsługiwane są odpowiedzią na potrzeby klientów. Komunikaty przekazywane na infoliniach są adekwatne do zmian w ofertach, taryfach, cennikach, czy kalendarzach. Odnosząc się do kwestii rodzaju umowy i płacy: są one transparentne w procesie rekrutacyjnym począwszy od zamieszczenia ogłoszenia. Osoby chcące pracować na Umowie o pracę zapraszamy na nasz projekt, na którym dajemy i tę możliwość. W razie dodatkowych pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu poprzez skrzynkę mailową: myvoice@oex-vcc.com

Jojo
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam projektu Tauron. Nieustanne ucinają godziny, przychodzisz do pracy każą ci wyjść nagle po kilku przepracowanych godzinach. Mniejszy ruch na Lini? To losowanie kto idzie do domu. Przychodzisz do pracy i nagle dowiadujesz się że jednak masz zacząć pracę godzinę później. No te 120 h ciężko wyrobić. I te szkolenie które trwa prawie 2 tygodnie... do takiej pracy..... Mnóstwo obowiązków, często niezadowoleni ludzie dzwonią i do tego niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracownik
@Jojo

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie opinii. Branża CC cechuje się dynamicznością i częstymi zmianami, stąd też zmiany grafiku. Szkolenia są modyfikowane w oparciu o informację zwrotną od uczestników przekazywaną w ankietach przeprowadzanych po każdym jednym dniu szkolenia, natomiast sam czas jego trwania i tak pozwala na przekazanie wiedzy w sposób ścisły, konkretny. Zarówno podczas rozmów kwalifikacyjnych, jak i podczas szkolenia uczulamy na specyfikę tego typu pracy i klientów, którzy dzwonią w celu rozwiązania swojej sprawy.

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie! Nasza firma wciąż się rozwija i pozyskuje nowych Klientów, a dzięki temu możemy zwiększać nasz zespół konsultancki. Obecnie liczymy ok. 1,5 tysiąca osób w naszych oddziałach (Warszawa, Łódź, Lublin oraz Rzeszów, a wiele z nas działa zdalnie!). :)

X
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna słaba. Dużo wymagają, jednak o tym co oni oferują już nie mówią. Umowy śmieciowe by jak projekt nie wypali mogli szybko człowiekowi podziękować.

Voice Contact Center
Pracownik
@X

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Uprzejmie wyjaśniamy, że oferta jest zamieszczana zarówno w ogłoszeniach, jak i przedstawiana podczas rozmów kwalifikacyjnych. Forma zatrudnienia podobnie - związane jest to z dynamiką branży CC, w której działamy oraz pozwala ona na dużą elastyczność podczas podawania dyspozycyjności i układania grafiku.

Asd
Pracownik

Jedna z najbardziej (usunięte przez administratora) firm na łódzkim rynku pracy. Myślą, że mogą wszystko robić z ludźmi jak im się tylko podoba, a dają śmieszną umowę zlecenie i minimalną krajową. Tam nawet liderzy mają umowę zlecenie, także gratulacje dla tej firmy. Na projekcie allegro robią z ludzi (usunięte przez administratora). Najpierw zakazują robić nadgodzin, a po chwili płaczą, żeby ludzie robili nadgodziny, bo dużo produktów wisi i trzeba podgonić i oferują im śmieszną konkurencję, w której chodzi o to, żeby zrobić z siebie największego(usunięte przez administratora), który zrobi największą liczbę nadgodzin, a nagrodą jest (UWAGA!!!) 50zł i to pewnie brutto. Co chwilę podnoszą normy, jakby ludzie byli jakimiś robotami, a przypominam jeszcze raz, że ten (usunięte przez administratora) oferuje umowę zlecenie i minimalną krajową! Wstyd.(usunięte przez administratora)

Konsultantka
Były pracownik

Niedawno zakończyłam prawie roczną współpracę z firmą, na jednym z projektów. Moje opinie są raczej pozytywne poza kilkoma aspektami.. Kierownicy byli niesamowicie profesjonalni i zawsze pomocni, tutaj z całego serca mogę polecić projekt (usunięte przez administratora). Bardzo łatwe możliwości wyrobienie premii, większość konsultantów otwarta na pomoc innym (z wyjątkami osób, które ślepo pracują tylko na swoje wyniki kosztem pracy innych). Lider zespołu.. Hmm.. Pominę ten temat;) Sama atmosfera w pracy również pozytywna, dodatkowo zawsze można liczyć na konstruktywny feedback. Do samej firmy mogłabym się tylko przyczepić do typu umowy, ale wiedziałam co podpisuje więc po prostu szkoda, że nie ma innych możliwości umów. Dziewczyny z HR również pomocne i zawsze można się z nimi dogadać.

Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultantka

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za mile słowa i okazane zrozumienie! :)

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 69.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 5 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii