Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Łódź? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Łódź, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

anonim Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Po kilkumiesięcznym zatrudnieniu w voice, aż prosi się wystawić tę opinię ku przestrodze przyszłych kandydatów. Firma w jednym słowie - (usunięte przez administratora) Umowa - brak możliwości przejścia na umowę o pracę nawet dla liderów (oczywiście była taka informacja na szkoleniu, ale była też informacja o możliwości awansu lub poszerzania kwalifikacji - jak się okazało ładna obietnica by mieć ludzi do pracy, słowa bez pokrycia). Liczba godzin - dajesz dyspozycje na cały etat - 160 h na miesiąc, z czego masz może 100/80 zależy od miesiąca. Dodatkowo, gdy mało ludzi dzwoni jesteś zwalniany z pracy nawet po 40 minutach Twojej zmiany, oczywiście usuwane są wtedy Twoje godziny i tym samym nie zarabiasz nic. Liderzy - pomocni w pierwszym miesiącu, albo i nie. Później wychodzi kto jest jakim służbistą i kto ma zamiar tyrać Cię za byle co. Ciągłe zmiany miejsca - bo się uśmiechnąłeś poza połączeniami do kolegi obok, bo ktoś usłyszał, że się śmiejesz, jakby to co najmniej praca w Skrzydlewskiej była, a my mielibyśmy robić za roboty bez jakichkolwiek emocji. Przerwy - 10 min w każdej godzinie, jeśli przekroczysz przerwę o 10 sekund jesteś wyrzucany z systemu i idziesz na dywanik. Dostajesz opr. roku jakbyś co najmniej kogoś zwyzywał do słuchawki. Zakaz chodzenia na przerwy z ludźmi których lubisz - powód? bo je przekraczasz o kilka sekund, bo każdy odpowiada za swoje statystyki i lepiej jakbyśmy się nienawidzili i jedynie ze sobą rywalizowali, niż chcieli przychodzisz do pracy chociażby z powodu koleżeństwa z innymi. Insynuowanie czegoś czego nie zrobiłeś jako powód Twojego kolejnego zakazu - ponoć zbluźniłeś pacjenta (hmm skargi od pacjenta brak, jak pytasz liderki czy pokaże Ci rozmowę z przekleństwami, nagle zaczyna się miotać i mówi, że nie pamięta z kiedy ona była, insynuując, że w ciągu załóżmy Twoich 200 połączeń z fusów wywróżyła i znalazła akurat tę w której bluźnisz, jednak już ją zapomniała = komedia!!!). Wyniki - ciągły nacisk na czas rozmów, produktywność w każdej godzinie pracy, tabelki, cyferki, ciągły wyścig, setka konkursów, a do wygrania główna nagroda UWAGA! 100 zł brutto w miesiącu. Oceń sam czy by Ci się chciało ścigać. Szkolenia, testy w czasie trwania pracy z rzeczy totalnie nieistotnych - szkolenia polegające na grze w double bądź koło fortuny - tak dobrze czytasz, to nie żart. Testy jakbyś pracował przy głównej operacji na otwartym sercu, a nie z pacjentem, którego masz umówić i zbyć w mniej niż 2 minuty... Dywaniki i ochrzany minimum 3 razy w miesiącu, posty na temas non stop o to co źle robisz - ogromny nacisk na długość przerw bez względu na to, że masz najlepsze wyniki pracy w grupie - zero praw, luzu i normalnego traktowania. Liderzy to młodzi, często dużo młodsi ludzie od pracowników, którzy myślą, że mając 300 zł dodatkowo do najniższej krajowej będą Cię ustawiać jak szczura pod siebie. Jeśli masz swoje zdanie, bądź chcesz się wysikać i zjeść kanapkę w ciągu przerwy na zmianie 12/9 godzinnej - to nie praca dla Ciebie, bo dostaniesz reprymendę roku i kolejne zakazy. Pisanie do Ciebie wiadomości prywatnych po godzinach pracy od liderów, że np.: masz nie przychodzić, bo nikt nie dzwoni (godzinę przed zmianą), bądź jednak masz przychodzić, bo nie wyrabiają konsultanci, albo zmieniło się zapotrzebowanie koordynatora (również godzinę przed Twoją zmianą. Grafik - dajesz dyspozycję z reguł do połowy miesiąca, grafik dostajesz ostatniego dnia miesiąca (zero możliwości zaplanowania czasu po pracy), a po tygodniu pracy grafik się zmienia z dnia na dzień i z 120 godzin masz 75, bądź mniej. Zatrudnianie przy naborze 20 osób do 25 już pracujących, a w ciągu 2/3 miesięcy wywalanie ich po kolei bez uzasadnienia, bo za dużo ludzi jest zatrudnionych i każdy ma 50h w miesiącu. Na kraj obecnie jest około 10 konsultantów z 40 zatrudnionych od początku roku - sam odpowiedz sobie na pytanie, czy chcesz pracować w (usunięte przez administratora) z którego każdy ucieka chociażby do żabki i być opluwanym za to, że wyjdziesz na przerwę (jako dorosła osoba) z kolegą, którego lubisz, ale Twojej liderce się to nie podoba, czy jednak chcesz żyć w spokoju za te same pieniądze (najniższa, a nawet mniej, bo wszystko zależy ile godzin dostaniesz). Stosowanie (usunięte przez administratora) w pracy w 21 wieku, w firmie, która ponoć tak prężnie się rozwija to kpina. Oby nikt sie na to więcej nie nabrał. ODPRADZAM, NIE POLECAM, PRZESTRZEGAM. WSZYSCY, KTÓRZY UCIEKLI PODPISUJĄ SIĘ POD TYM KAŻDĄ KOŃCZYNĄ, A LIDERKI SERDECZNIE NIE POZDRAWIAMY!

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, chcielibyśmy odnieść się do poruszonych kwestii, aby wyjaśnić nasz punkt widzenia oraz przedstawić pewne fakty. Forma umowy jest komunikowana oraz omawiana już w procesie rekrutacji. Awans uzależniony jest od różnych czynników, jednak każdy współpracownik ma możliwość zgłoszenia się w konkursie wewnętrznym. Przykładamy dużą wagę do możliwości rozwoju, ale proces ten wymaga zarówno zaangażowania ze strony firmy, jak i współpracownika. Pragniemy wyjaśnić, że elastyczność godzin jest zależna od bieżącego zapotrzebowania oraz od indywidualnej dyspozycyjności pracowników. Zdarza się, że liczba przepracowanych godzin może się różnić, jednakże staramy się, aby każdy miał możliwość realizacji godzin podanych w dyspozycyjności jeśli spełnia określone wymogi projektowe. Zmiany w grafikach wynikają z dynamicznej natury naszej branży. Staramy się, aby były one komunikowane jak najwcześniej. Współpraca w naszym zespole wymaga odpowiedniej postawy oraz przestrzegania zasad, które mają na celu zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych pacjentów. Informacje dotyczące nieodpowiedniego zachowania na sali, takie jak długie przerwy czy rozmowy niezwiązane z obowiązkami, były podstawą do interwencji. Ważne jest, aby każde przekroczenie zasad było monitorowane i odpowiednio reagowane, co było również komunikowane podczas szkoleń. Przerwy są integralną częścią dnia pracy i są regulowane, aby zapewnić efektywność pracy całego zespołu. Informacje o konsekwencjach znaczącego przekraczania czasu przerw były jasno przedstawiane, aby uniknąć nieporozumień. Niestety, odnotowaliśmy przypadki, w których niektóre osoby znacznie przekraczały czas przerw, co wpływało na ogólną wydajność zespołu. Regularne przerwy trwające znacznie dłużej niż ustalone 10 minut na godzinę dezorganizują pracę i prowadzą do niesprawiedliwego obciążenia innych członków zespołu. Naszym celem jest tworzenie środowiska, w którym każdy współpracownik czuje się szanowany i doceniany. Zależy nam na otwartej komunikacji i transparentności. Ewentualne nieporozumienia staramy się wyjaśniać na bieżąco, a wszelkie sugestie dotyczące poprawy warunków współpracy są dla nas cenne. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w przypadku dalszych pytań lub sugestii pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Co jaki czas w Voice Contact Center Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, stawki waloryzujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pozostałe wzrosty wynagrodzeń są zależne m.in. od rodzaju projektu i stanowiska.

Jojo
Kandydat
 Pytanie

Nie polecam projektu Tauron. Nieustanne ucinają godziny, przychodzisz do pracy każą ci wyjść nagle po kilku przepracowanych godzinach. Mniejszy ruch na Lini? To losowanie kto idzie do domu. Przychodzisz do pracy i nagle dowiadujesz się że jednak masz zacząć pracę godzinę później. No te 120 h ciężko wyrobić. I te szkolenie które trwa prawie 2 tygodnie... do takiej pracy..... Mnóstwo obowiązków, często niezadowoleni ludzie dzwonią i do tego niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracownik
@Jojo

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie opinii. Branża CC cechuje się dynamicznością i częstymi zmianami, stąd też zmiany grafiku. Szkolenia są modyfikowane w oparciu o informację zwrotną od uczestników przekazywaną w ankietach przeprowadzanych po każdym jednym dniu szkolenia, natomiast sam czas jego trwania i tak pozwala na przekazanie wiedzy w sposób ścisły, konkretny. Zarówno podczas rozmów kwalifikacyjnych, jak i podczas szkolenia uczulamy na specyfikę tego typu pracy i klientów, którzy dzwonią w celu rozwiązania swojej sprawy.

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie! Nasza firma wciąż się rozwija i pozyskuje nowych Klientów, a dzięki temu możemy zwiększać nasz zespół konsultancki. Obecnie liczymy ok. 1,5 tysiąca osób w naszych oddziałach (Warszawa, Łódź, Lublin oraz Rzeszów, a wiele z nas działa zdalnie!). :)

logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy firma Voice Contact Center Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadanie pytania. Nie udzielamy pożyczek pracowniczych, nasi Konsultanci oraz Kadra mogą liczyć na różne benefity m.in. dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie zdrowotne, pakiety medyczne, system poleceń. Wszelkie informacje przedstawimy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, zachęcamy do aplikacji. :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, forma współpracy zależy od stanowiska. Zachęcamy do aplikacji i zadania pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej. :)

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. zatrudnia studentów?

1
Htvjj
Pracownik
@Pytanie

Tak, w tym czasie co 2 tyg jest rekrutacja

1
Sylwia
Inne
@Htvjj

Czemu taka częstotliwość? Możesz napisać czy przez dużą rotację czy aż tak się forma rozrasta że ciągle szukają nowych osób?

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Sylwia

Dzień dobry, projekt na który są prowadzone rekrutacje bardzo szybko się rozrasta, stąd coraz większe zapotrzebowanie i częste szkolenia. :)

1
Pracownik
Pracownik
@Sylwia

Szukają nowych bo ludzie się ciągle zwalniają i taka jest prawda. A nie że się projekty rozrastają ????????

Karolina
Inne
@Htvjj

hej. Mnie interesuje właśnie praca dla studentów. A konkretnie, jak wygląda ustalanie grafiku? Jest elastyczne podejście i można dostosować go do planu zajęć w tygodniu? Jest w tym dowolność pracownika, czy pod tym kątem to dobra praca studencka?

Voice Contact Center
Pracownik
@Karolina

Dzień dobry, godziny działania projektów są zależne od ich specyfiki (szczegóły zamieszczamy w ogłoszeniach, wyjaśniamy też dokładnie to podczas rozmowy). Jesteśmy firmą otwartą na studentów, do grafików (jeśli tylko wybrany projekt na to pozwala) również podchodzimy elastycznie. Zachęcamy do śledzenia naszych ofert publikowanych na bieżąco na stronie firmy w zakładce Kariera -> Kogo szukamy. :) https://oex-vcc.com/kogo-szukamy/

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

1
Janusz
Były pracownik
@Pytanie

Mocne strony: 22,80 zł Umowa zlecenie, inflacja prawie 20 procent VCC daje 0 zł podwyżki, premia /bon świąteczny możesz pomarzyć - firma która jest na giełdzie, gorzej niż Januszex. Praca bardzo niestabilna, dzisiaj pracujesz jutro już nie koniecznie- klient zmienił zapotrzebowanie. Ty decydujesz, czy chcesz pracować w takiej firmie.

1
Magdalena
Inne
@Janusz

często to się zdarza z tymi klientami, żeby tak sobie warunki zmieniali czy to raczej sporadycznie tak? i w takiej sytuacji nie pomagają po prostu szukać kogoś nowego? ciekawa jestem ile najdłużej ktoś pod firmą tu pracuje i z jakim wynikiem, wiadomo?

1
.
Były pracownik
@Janusz

.

1
XD
Były pracownik
 Pytanie

Jak czytam te wypociny obrońców voica to mi się (usunięte przez administratora)chce. Na palcach stolarza można wskazać osoby, które są pomocne jako dyżurni czy liderzy. Na resztę absolutnie nie ma co liczyć, chyba, że nie macie za grosz szacunku do samych siebie. Awans? Chyba żartujecie, klika tak zamknìeta i zadufana w sobie, że szkoda w ogóle próbować. (usunięte przez administratora)Dalej organizujecie ustawione konkursy? Róbcie tak dalej, powodzenia.

4
XD
Były pracownik
@XD

Oho. Minęło kilka minut i już usunięte. Dobrze-wiecie-co: jest świadomym, uporczywym nękaniem psychicznym pracownika w sposób werbalny lub niewerbalny przez przełożonego lub współpracownika, a nawet większą liczbę osób lub całą organizację (osoby nią zarządzające).

Malcolm X
Pracownik
@XD

Komentarz wstawiony o 3 w nocy ???? przestań pić i używać internetu jednocześnie ???? nic z tego co napisałeś/napisałaś nie jest prawdą. Jak masz problemy z radzeniem sobie w stresujacych sytuacjach to idź do psychologa, to można leczyć, tylko nie obwiniają o to wszystkich na około ????

XD
Były pracownik
 Pytanie
@Malcolm X

Nie wszyscy pracują 'w ciągu dnia'. Ale miło, że od razu macie skojarzenia ze swoimi doświadczeniami alkoholowymi. Po niektórych liderach widać nadużycia nocnych maratownów alkoholowych co nie mateuszek?

1
Malcolm X
Pracownik
@XD

Oho, argumenty słabe to teraz prywata :) żenujące.

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pracowalam tam od września był nabór zatrudniali bardzo dużo osob, początek był ciekawy nowe doświadczenie szkolenie hm wiele trzeba się nauczyć samemu bo nawet połowy wiedzy nie przekażą a potem przed klientem świecisz oczami. Praca dość stresująca na początku z czasem jest lepiej, grafik jest elastyczny jak wpiszesz w dyspo tak pracujesz jeśli tylko są godziny , niestety zaraz po świętach z projektu odpadło.100 osób ponad bo nie było zapotrzebowania także praca na zleceniu w poniedziałek pracujesz, we wtorek już okazuje się że jesteś na początku stycznia beż pracy do marca może kwietnia chcesz, możesz czekać aż befzie więcej godzin do rozdania. Stawka śmieszna wyrobic premie wcale nie jest łatwo musisz mieć 140 godzin np a potrafią dać tydzień gdzie masz 2 albo trzy na cały tydzień więc jak ? Plusem jest praca zdalna i elastyczny grafik dostajesz laptopa ładowarkę i mysz Ale na moim.szkoleniu słuchawek nie dali.trzeba było juz samemu.sobie zapewnić ????. Znajomym pracy bym nie polecała, ale jeśli jesteś pod kreska a są przyjęcia na trochę można iść zdobyć doświadczenie. Liderzy są różni Marlena , Kasia to anioła pomocne, ale są też i inni liderzy gdzie jak coś zrobisz potrzebujesz pomocy to licz na siebie takie życie.

VCC
Pracownik
@Były pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Cieszy nas, że doceniła Pani elastyczny grafik w VCC. Przykro nam, że musieliśmy zredukować liczbę godzin - taka jest specyfika pracy w contact center, ale zawsze staramy się rekompensować takie sytuacje proponując działania przy innych projektach. Przed nami kolejne ciekawe projekty, do współpracy przy których serdecznie zapraszamy. Jeśli chodzi o słuchawki w projektach głosowych - wypożyczamy je wszystkim którzy nie mają słuchawek. Jeśli jednak chcą korzystać ze swoich własnych słuchawek to nie dostarczamy firmowych. Jeśli Pani przypadek był inny, prosimy o zgłoszenie go na myvoice@oex-vcc.com

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Umowa-zlecenie

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Na okresie próbnym w VCC obowiązuje taka sama umowa na jaką podpisujemy współpracę. 3 miesięczny okres próbny dotyczy umów o pracę. Mamy różne formy współpracy - umowa zlecenie, umowa zlecenie z ZUS, umowa o pracę, umowa o świadczenie usług. Forma współpracy uzależniona jest od stanowiska i realizowanego projektu. Obowiązująca forma współpracy zawsze komunikowane jest podczas procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do rekrutacji.

M
Kandydat
 Pytanie

Praca back office - czy podzielicie się wiedza na czym polega? Planuję wziąć udział w rekrutacji.

Pracowniok
Pracownik
@M

to zalezy na jakim projekcie, bo teraz jest kilka, ale back office to np. kopiowanie danych z maila do systemu, albo uzupełnianie formularzy na podstawie danych które masz, albo danych z netu, zazwyczaj biegłe posługiwanie się komputerem i podstawy angielskiego są wystarczające, żeby ogarniać

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. VCC to dobre miejsce na start i rozwój kariery. Zapraszamy serdecznie do zespołu????

tak
Były pracownik
@Pytanie

tak, śmiało

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

1234
Pracownik
@Pytanie

Tu są tylko umowy zlecenie

nie polecam
Były pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

Pracownik
Pracownik
@nie polecam

Nie zgodzę się z Twoje opinią, na szczęście to tylko Twoja opinia. Pracujesz na zlecenie - więc jak jest zlecenie to go dostajesz. Zachęcam do zapoznania się czym jest umowa zlecenia. Atmosfera jest dobra, liderzy, kierownik bardzo pomocni. Nigdy nie zostałam bez pomocy. Zachęcam też do zapoznania się z definicją mobbingu. Pozdrawiam

BEZ ZMIAN
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w Voice Contant Center przy ulicy Żeligowskiego w Łdz na przełomie 2017/2018 i... widzę, że dużo się tam nie zmieniło z tego co przeczytałem poniżej - a szkoda. Bardzo szkoda mi przede wszystkim ludzi z zespołu z którymi pracowałem i wiem, że część z nich dalej tam pracuje(prawdopodobnie bo muszą albo się po prostu przyzwyczaili i nie mają odwagi rzucić "białej karty"). Poniszczony sprzęt, brudne stanowiska w boxach, nie działające słuchawki itd. - już to widziałem i również słyszałem krzyki liderów: kiedy przeprowadzam rozmowę z klientem a liderka/lider drze się na mnie(podsłuchując jednocześnie rozmowę)-, zbijaj obiekcje, daawaj,dawaj ... I tak dalej :) Co do nie miłych innych sytuacji ? Przypomina mi się coś co rzeczywiście zmusiło mnie do złożenia wypowiedzenia. A mianowicie jest to początek mojego zatrudnienia (tak, ta sytuacja zaczęła się od początku), kiedy to zostałem przydzielony do projektu sprzedażowego My, jako konsultanci na tym projekcie mieliśmy otrzymywać prowizję ze sprzedanych produktów tejże firmy z następną wypłatą. Później okazało się, że prowizję otrzymamy wraz z zamknięciem projektu sprzedażowego. Nic z tego nie zobaczyłem na wypłacie, a na projekcie byłem od początku do końca :) Ot, takie sobie delikatnie ujmując kłamanie żeby utrzymać ludzi przy tej dobrej myśli zarobku i chęci do pracy - nazywajmy rzeczy po imieniu..

Bardzo na nie
Były pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

1
dzicz
Były pracownik
 Pytanie

Kilka słów o łódzkim oddziale firmy. Zacznę od tego, że firma od dawna prowadzi politykę cięcia kosztów. Chyba wiadomo czyim kosztem - pracownika. Żeby dostać bonus motywacyjny trzeba się dwoić i troić i uważać co się mówi, nie tylko do Klientów w rozmowie ale głównie do TL, czy kierowniczki biura. Każda opinia na temat firmy, która jest choćby odrobinę negatywna jest spotykana ze złowrogim spojrzeniem i późniejszym szukaniem przysłowiowego haka żeby zabrać bonus. Pracownik jest traktowany jak maszynka do sprzedawania, nie rozmawiaj z koleżanką, nie śmiej się, nie odzywaj się, NIE MYŚL. SPRZEDAWAJ! Praca od pon-pt? Bzdura. Soboty dla chętnych? "W sobotę widzę Cię w pracy" słowa TL. TL, które jak zaprogramowane roboty żyją tą pożal się Boże korporacją i myślą, że pracownik nie ma co robić z wolnym czasem tylko siedzieć w pracy w sobotę. W którejś wcześniejszej opinii pojawiła się kwestia straszeniem wypowiedzeniem i muszę to potwierdzić. W ostatnim czasie jest to nagminne "nie podoba się to na siłę nikt Was nie będzie trzymał droga wolna" albo "jak nie zrobisz wyniku to się pożegnamy". TL mają tak wyprane mózgi, że nawet nie mają własnego zdania. Pracownik wyrażając swoje zdanie na dany temat spotyka się z ignorancją, bo TL nie ma prawa przyznać racji konsultantowi, no bo jak to tak? Żeby konsultant był mądrzejszy niż TL? Zawsze wygląda to tak, "robimy tak jak Klient chce i bez dyskusji", nawet jeśli to godzi w dobre imię firmy, przyzwoitość i etykę.

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

Pracownica
Pracownik
@Pytanie

Nie ma umowy na okres próbny .Wszyscy konsultanci dostają umowę zlecenia

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Są u nas projekty, przy których obowiązuje umowa na okres próbny. Zapraszamy serdecznie

powiedz prawdę
Kandydat
 Pytanie

czy ktoś się ustosunkuje ?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik

szkoda strzępić słów brak kultury osobistej, nie rozmawia z pracownikami, poniża ludzi, straszy zwolnieniami

gal
Pracownik

moim zdaniem jest w porządku i zna się na rzeczy

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii