Opinie o SAVOIR Group Sp. z o.o.
Pracowałem jako audytor mobilny przez nieco ponad miesiąc. Nie spełniałem standardów firmy, które w mojej opinii bardzo ciężko spełnić - odwiedzenie 20 punktów handlowych dziennie często jest niemożliwe, zwłaszcza, gdy czasem trasa w jedna stronę trwa 2h. Do tego doszedł szereg nieporozumień z koordynatorkami - każda z nich ma własne zasady pracy przy tym samym projekcie (!!). Pracując wg zasad jednej z nich, druga twierdzi, ze to niezgodne ze standardami i na odwrót - nie da zadowolić się obydwóch przełożonych. Jednak to jest zrozumiałe, bo projekt przy którym pracowałem jest świeży. Dodatkowo coś, co wyjątkowo niemiło wspominam - jedna z koordynatorek musi zacząć panować nad swoimi emocjami, albo zmienić sposób komunikacji z podległymi pracownikami, bo każda wiadomość, każdy telefon, każdy mail były opatrzone kilkunastoma wykrzyknikami, caps lockiem oraz krzykiem i bardzo pretensjonalnym tonem - ja akurat jestem na takie rzeczy odporny, ale dla wrażliwych osób - nie polecam. Może nie jestem stworzony do takiej pracy, może nie dawałem z siebie wszystkiego - nie wiem, ale wina z pewnością nie leży tylko po mojej stronie. Jednak główny powód, przez który niestety postanowiłem napisać negatywna opinie jest inny. Podczas podpisywania umowy (na okres próbny jest to umowa zlecenie za najnizsza krajowa) firma wymaga podpisana weksla in blanco oraz deklaracji wekslowej. Dokumenty te mają stanowić zabezpieczenie dla zleceniodawcy. Wg. umowy weksel z deklaracją powinny zostać zwrócone W DNIU zdawania sprzętu służbowego. Ja niestety na prośbę koordynatorek zgodziłem się na dosłanie weksla, deklaracji i wypowiedzenia pocztą - dokumenty miały być dostarczone w ciągu kilku dni po zdaniu sprzętu. (Teraz wiem, ze to był okropny błąd) Sprzęt koordynatorka odebrała ode mnie 30.07.2020 - bez żadnych zastrzeżeń, co potwierdza protokół zdawczo-odbiorczy (niestety pozwolono mi tylko zrobić zdjęcie - nie było dla mnie kopii). Dziś jest 18.08.2020, a żadne dokumenty nie zostały mi dostarczone. Po wielkich trudach dowiedziałem się, że tak ważne dokumenty zostały wysłane LISTEM EKONOMICZNYM 3.08.2020 za pomocą poczty polskiej. Pomijając nieodpowiedzialność i rażące zaniedbanie w przekazywaniu takich znaczących dokumentów, minęły 2 tygodnie - takich opóźnień nie ma nawet Poczta Polska ;). Jest to conajmniej śmieszne, bo dokumenty potrzebne do wykonywania pracy dochodziły w 2 dni. Jednak jeszcze bardziej jest to przykre, bo jako młody pracownik zaczynający dopiero karierę trafiłem na nieuczciwą firmę, która nie chce oddać należnych mi dokumentów. W skrócie - praca nie jest zła o ile ma się do dyspozycji 12h lub jest się turbo cyborgiem, ale współpraca z koordynatorkami oraz zachowanie firmy po zakończeniu współpracy przeważają o negatywnej opini. Zasady korzystania ze sprzętu służbowego tez bardzo odbiegają od tych panujących w większości firm, ale mniejsza o to, bo do takiej pracy nie idzie się dla sprzętu służbowego. Może i mam fajne doswiadczenie w młodym wieku, ale mam też kupę nerwów, bo firma posiadając mój podpisany weksel in blanco może bardzo długo trzymać mnie w garści.
Szanowny były Pracowniku, Dziękujemy za merytoryczny komentarz dotyczący wymagań stawianych przed audytorami oraz modelu współpracy. Wymagania dotyczące zadań oraz ilości wizyt nie ulegną zmianie. Są one wypadkową ustaleń ze Zleceniodawcą usługi i jego wymagań wobec Agencji. Stanowisko Audytora Mobilnego jest dość odpowiedzialne i wymaga dobrej organizacji pracy dlatego rozumiemy że nie każdy może sobie poradzić z zadaniami. Zwrócimy uwagę na jakość komunikacji z Zespołem przez Koordynatorki. Do tej pory nie zaobserwowaliśmy nadmiernego używania znaków interpunkcyjnych czy Caps Locka ale dziękujemy za spostrzeżenia. Chcielibyśmy teraz poświęcić chwilę na główny powód Twojej negatywnej opinii o firmie - wekslowi. Faktycznie, sprzęt oddany był w stanie, który nie budził żadnych wątpliwości więc powinieneś natychmiast otrzymać swój weksel. Za zgodą obu stron weksel miał zostać wysłany pocztą. I został. Wysłanie go listem ekonomicznym nie jest żadnym nadużyciem ponieważ weksel i deklaracja wekslowa są ANULOWANE (przekreślone i opisane "Anulowany") Nie stanowią żadnego zagrożenia nawet w przypadku dostania się w ręce trzecie. W dniu publikacji komentarza nie otrzymałeś swoich dokumentów ponieważ … wróciły one do firmy. Koperta została błędnie zaadresowana i list wrócił. Jeszcze tego samego dnia dokumenty zostały przepakowane i wysłane listem poleconym. Opis całej sytuacji oraz skany dokumentów otrzymałeś drogą mailową. Otrzymałeś również numer przesyłki oraz potwierdzenie doręczenia listu wystawione przez odpowiedni Urząd Pocztowy. Mamy wiedzę że Twój weksel oraz deklaracja są już bezpieczne (choć bezużyteczne) w Twoich rękach. Będziemy bardzo wdzięczni za potwierdzenie na forum GoWork że nieszczęśliwy błąd i nerwowa sytuacja z wekslem zakończyły się pozytywnie a firma "nie trzyma Cię w garści" używając fragmentu Twojego komentarza. Po zakończeniu współpracy firma zachowała się zgodnie ze złożonymi Tobie deklaracjami i wewnętrznymi procedurami. Błąd w adresie spowodował opóźnienie w doręczeniu Twoich dokumentów. Uważamy że zarzut nieuczciwości powstał zbyt pochopnie. Sprawa na szczęście jest wyjaśniona. Dziękujemy za czas spędzony w Savoir Group. Rozumiemy, że to nie była praca dla Ciebie, dlatego życzymy Ci powodzenia w budowaniu swojej kariery zawodowej, zadowolenia z przyszłych Pracodawców oraz satysfakcji z realizacji celów. Z poważaniem, SAVOIR Group
Dziwię. Się firmie Savoir że odpowiada na zarzuty w takim tonie . Savoir zachowujecie się. Jak Pany na włościach
Trudno być "Panem na włościach" firmie, której cały biznes oparty jest o ludzi - Pracowników i Współpracowników. Na to właśnie nie chcemy i nie możemy sobie pozwolić jednak w przypadku zarzutów o nieuczciwość staramy się merytorycznie wyjaśniać faktyczną sytuację. W tym konkretnym przypadku byliśmy w stałym kontakcie z naszym byłym Pracownikiem aby ustalić losy przesyłki z jego dokumentami. Na koniec, po wyjaśnieniu wszystkiego korespondencyjnie podaliśmy sobie ręce a Pracownik na forum GoWork, zgodnie z naszą umową potwierdził otrzymanie dokumentów dementując tym samym swoje obiekcje w tym zakresie - za co jeszcze raz bardzo Mu dziękujemy.
Mam 42 lata i przez wiele lat prowadziłem firmę, zajmującą się obsługą promocji. Posiadam własną bazę hostess. Czy mam szansę w procesie rekrutacji na stanowisko koordynatora regionalnego w Państwa firmie? 3,5 roku temu też było ogłoszenie na koordynatora. Zadzwoniłem i Pani Teresa B.powiedziała mi, że nie przyjmą do biura na takie stanowisko osób po 30. roku życia. Czy coś w tej kwestii się zmieniło, czy też nadal pracownik po trzydziestce jest w Państwa firmie niemile widziany?
Szanowny Panie, SAVOIR Group ma przyjemność być firmą , w której nie dyskryminuje się ludzi ze względu na wiek, płeć, kolor skóry, narodowość, wyznanie czy orientację seksualną. W naszej organizacji pracują ludzie w kategorii wiekowej 20+ ale także 50+ Stawiamy na młodzieńczą werwę, zaangażowanie i chęć rozwoju ale również na praktykę, kompetencje i doświadczenie. Zespół Savoir to swoisty mix wielu cech pracowników pozwalających rozwijać się firmie. Zapraszam do odwiedzenia nasz funpage na Facebooku, gdzie będzie mógł Pan zaobserwować, że na przestrzeni kilkunastu miesięcy celebrowaliśmy trzy jubileusze 15 lat pracy w Savoir naszych koleżanek. A to nie koniec. Trudno jest nam się odnieść do telefonu sprzed 3,5 roku ale zapewniamy, że przytoczone słowa nie miała prawa paść z ust osoby odpowiedzialnej za proces rekrutacji. Nigdy wiek nie był podstawowym kryterium wyboru kandydata. Należy również rozróżnić rodzaje stanowisk: Koordynator Regionalny to praca w terenie gdzie doświadczenie a tym bardziej własna baza współpracowników (hostess czy merchandiserów) to swoisty handicap dla kandydata. Pracownik biurowy to praca stacjonarna w Centrali firmy. Obie struktury cechują się zróżnicowanym zakresem wieku pracowników. Aby Pana pytanie nie pozostało bez odpowiedzi potwierdzamy oczywiście szanse osób powyżej 40-ego roku życia w procesach rekrutacyjnych w Savoir Group zarówno na stanowiska biurowe jak i te w terenie. Proszę w imieniu firmy SAVOIR Group przyjąć przeprosiny jeżeli kiedykolwiek usłyszał pan że wiek uniemożliwia Panu uczestnictwo w procesie rekrutacji. Jesteśmy firmą otwartą na ludzi bez względu na ich PESEL. Z poważaniem SAVOIR Group
Witam wszystkich zainteresowanych pracą mercza mobilnego lub audytora. Firma Savoir wymusza podpisanie weksla in blanco i uzależnia współpracę od tego warunku. Weksel ma być zabezpieczeniem ewentualnych roszczeń firmy wobec pracownika dzięki temu wekslowi firma nie musi przechodzić przez długi proces rozprawy sądowej tylko odrazu sąd wydaje nakaz zapłaty , następnie komornik . To Ty musisz udowodnić , że nie jesteś winny , ale masz czas tylko 14 dni od dnia doręczenia nakazu zapłaty , nawet gdy nie odbierzesz listu poleconego uznaje się to jako skuteczne doręczenie . Co w przypadku gdy firma nie będzie chciała oddać wam weksla? Co w przypadku gdy firma zniknie razem z wekslami , a potem odsprzeda je firmie windykacyjnej . Będziecie płacić za nie istniejący dług i to nie teraz . Firma może go użyć za np. 10 czy 20 lat jak wy już dawno zapomnicie , że pracowaliście dla Savoira. Ostrzegam młodych ludzi - nieświadomych zagrożenia . Poczytajcie na internecie co to jest weksel in blanko , poczytajcie historie ludzi którzy zostali z niczym z długami których nie zrobili. W przypadku weksla to ty musisz udowodnić , że nie jesteś dłużnikiem . Niestety takie jest prawo wekslowe z 1945 roku , ale dalej obowiązuje. UWAGA młodzi ludzie zanim podpiszecie , porozmawiajcie z rodzicami, prawnikiem kimśz doświadczeniem życiowym bo potem odbije się wam czkawką, za pare groszy które zarobicie w Savoir. Pozdrawiam Was kochani.
Wszystkich zainteresowanych pracą Koordynatora Regionalnego, Przedstawiciela Handlowego, Merchandisera Mobilnego czy Mobilnego Audytora zapraszamy do współpracy bez obaw o nieuczciwe zamiary firmy. Informacja o konieczności podpisania weksla in blanco dla w/wym stanowisk komunikowana jest już na wstępnym etapie procesu rekrutacji. Szanowni przyszli Pracownicy lub Współpracownicy jeżeli nie macie zamiaru świadomie narazić firmy na szkodę w postaci przewłaszczenia samochodu służbowego (czyli majątku Savoir wartego kilkadziesiąt tysięcy złotych) lub poprzez zaniechanie rozliczenia szkody komunikacyjnej (brak zgłoszenia, brak dokumentacji) to nie macie się czego obawiać. Weksle oddawane są po zakończeniu współpracy (przekreślone z adnotacją „anulowany”) zwyczajowo do rąk własnych, lub za zgodą Pracownika odsyłane są pocztą. W ciągu 22 lat istnienia firma Savoir Group ANI RAZU nie skorzystała z procedury uruchomienia weksla. W Savoir zatrudnionych było kilkuset Koordynatorów, Przedstawicieli, Merchandiserów czy Audytorów. KAŻDY z nich otrzymał swój weksel po zakończeniu współpracy. Szanujemy decyzje potencjalnych kandydatów do pracy w Savoir i jeżeli z różnych względów nie odpowiadają komunikowane na etapie rekrutacji i obowiązujące w firmie procedury rozumiemy rezygnacje z podpisania umowy. Rozumiemy i szanujemy również możliwy brak zaufania do firmy która istnieje ponad 20 lat na rynku. Ci wszyscy jednak, którzy zdecydują się na współpracę z Savoir mogą czuć się zupełnie bezpieczni. Wszystkie samochody posiadają pełne ubezpieczenie OC i AC. Z poważaniem, SAVOIR Group
Jako pracownik Savoir miałem przyjemność pracować stanowiskach zarówno w biurze jaki i w terenie. Kilkukrotnie zdawałem oraz odbierałem samochody służbowe i każdorazowo otrzymywałem swój weksel, który był unieważniany. W tym przypadku weksel nie służy za nic innego jak tylko zabezpieczenie dla firmy podczas ŚWIADOMEGO uszkodzenia/zniszczenia powierzonego nam mienia firmy. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione w umowie. Jeżeli ktoś nie ma zamiaru powtarzam ŚWIADOMIE zaparkować samochodu służbowego w jeziorze lub nad ogniskiem to nie ma się czego obawiać. Podczas mojej pracy w Savoir nie doświadczyłem aby ktokolwiek nie otrzymał swojego weksla.
W odpowiedzi drogi Kandydacie na twoje obawy odnośnie weksla, mogę cię spokojnie zapewnić, że weksel jest podpisywany w zabezpieczeniu tylko i wyłącznie firmy Savoir Group Sp z o o, jeśli ktoś miałby złe zamiary przywłaszczenia samochodu służbowego lub w przypadku odmowy rozliczenia szkody komunikacyjnej. Sam podpisywałem weksel również in blanco na początku współpracy z firmą. W w/w firmie pracowałem przez długi czas. W pracy uległem wypadkowi, w skutek czego nie mogłem kontynuować pracy. Weksel został mi zwrócony do rąk własnych. Teraz, gdy ponownie się zatrudniłem podpisałem kolejny weksel bez żadnych obaw. Firma jest rzetelna, panie z biura są sympatyczne, z każdym można się dogadać, wystarczy trochę dobrych chęci, zaangażowania i uśmiechu na twarzy. Uważam, że firmę można śmiało polecić każdemu, kto nie boi się nowych wyzwań, solidnej pracy i jest otwarty, komunikatywny w stosunku do innych ludzi.
Bzdura... pracowałem w innych agencjach merchandisingowych, były samochody służbowe i nie było żadnego weksla. Jeździłem samochodami firmowymi a także z wypożyczalni Express z której chętnie korzysta InterKadra, TargetPro a także Adecco Consulting i żadnego weksla nie kazano podpisywać.
Kolego owszem, weksel in blanco jest niebezpiecznym narzędziem ale w rękach nieuczciwego pracodawcy. Ty przytaczasz tu historie gdzie podpisanie takiego weksla może skończyć się w ten czy inny sposób ale czy w firmie Savoir był kiedykolwiek taki przypadek i czy ktokolwiek kto już nawet rozstał się z firmą miał problem z odzyskaniem weksla? To, że firma Savoir zabezpiecza się akurat w ten sposób nie znaczy, że można ją stawiać bezpodstawnie w takim świetle jak Ty to zrobiłeś.
Witam wszystkich. Czytając opinie "Uwaga mercze" jako obecny pracownik SAVOIR GROUP, chciałbym dodać obiektywną opinie na temat WEKSLI I FLOTY SAMOCHODOWEJ. Pracuję w firmie od prawie 4 lat, pierwsze dwa lata, to praca jako Merchandiser mobilny, kolejne dwa, aż do teraz to rola Koordynatora regionalnego. Co za tym idzie, nieprzerwana jazda samochodem FIAT FIORINO. Przez ten czas kilkukrotnie doświadczyłem na własnej skórze w jaki sposób są rozwiązywane problemy z awarią samochodu, lub też szkodą, czy to OC, czy AC. Pracując jako Koordynator mogłem też podzielić się doświadczeniami z moimi kolegami i koleżankami z pracy, oraz usłyszeć o szkodach, które zdarzyły się merchowi mobilnemu, czy audytorowi. TUTAJ CHCĘ PODKREŚLIĆ I WYZNAĆ, że nie spotkałem się, żeby kiedykolwiek sytuacja była rozwiązana nieobiektywnie w stosunku do któregokolwiek z pracowników, zawsze otrzymywało się wyrozumiałość, potrzebną pomoc w załatwieniu formlaności ORAZ TO CO OBIECYWANE ZAWSZE PRZY ODBIORZE SAMOCHODU ->czyli margines błędu przy losowych zdarzeniach. Mianowicie, jeżeli korzystasz z samochodu odpowiedzialnie, dbasz o powierzone mienie, każdą szkodę zgłaszasz sumiennie i nie ukrywasz jej -> czyli nie okłamujesz pracodawcy. Nawet nie będąc mistrzem kierownicy, możesz być spokojny, że nie spotkają Cię z tego tytułu żadne nieprzyjemności finansowe i niekomfortowe rozmowy.Samochody posiadają przecież OC I AC, więc są zabezpieczone od tego typu wydarzeń. WSZYSTKO JEST ZAŁATWIANE PRFESJONALNIE. WEKSEL, który podpisujemy jest zabezpieczeniem, które każdy pracodawca dla swojego bezpieczeństwa i spokojnego snu, musi uczynić. Mogą przecież zdarzyć się nieprzewidziane działania ze strony pracownika. Zawsze jest zwracany przy rozwiązaniu umowy i pracując wspomniane już blisko 4 lata, nie słyszałem, żeby ktoś żalił się lub skarżył na metody zabezpieczenia, sposób rozpatrywania szkód i cokolwiek związanego dodatkowymi kosztami wynikającymi z używania samochodu służbowego. WYJĄTKIEM MOGĄ BYĆ SAMOCHODY SPOZA FLOTY SAVOIR GROUP (FIRMA POSIADAŁA I POSIADA DALEJ, KILKA SAMOCHODÓW Z JEDNEJ Z KRAKOWSKIEJ WYPOŻYCZALNI) Tutaj sprawy rozpatruję wypożyczalnia i w zależności od uszkodzeń nalicza opłatę za szkody (formularz zdawczo/odbiorczy) Dodam również, że spotkała mnie też sytuacja przy okazji przypadkowego (spowodowanego gapiostwem) uszkodzenia telefonu służbowego. Przecież podpisałem "papierek" i mógłbym ponieść koszty naprawy tego sprzętu, ale sprawa została rozpatrzona jako wypadek losowy, zgłoszony odpowiednio i potraktowano mnie z wyrozumieniem. REASUMUJĄC - jeżeli dbasz o powierzone mienie, jesteś odpowiedzialny i nie nadużywasz kredytu zaufania otrzymanego od pracodawcy, od którego dostajesz narzędzia do pracy. MOŻESZ BYĆ SPOKOJNY, ŻE WEKSEL nigdy nie będzie uruchomiony, a TY będziesz potraktowany o odpowiednim zrozumieniem.
Firma łamie prawo pracy, zapraszają ludzi na "2 etap rekrutacji" mamiąc ich że już za chwilę dostaną pracę. Praca jest mega prosta i szkolenie można było zakończyć po 15 minutach jednak pracodawcs wykorzystuje kandydatów by pracowali 4h za darmo co jest łamaniem przepisów prawa. Jeśli ktoś jeszcze miał podobną sytuację dajcie znać może uda się założyć pozew zbiorowy. Jeszcze dodam że po dniu próbnym odzewu brak
Żadne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Szkoda, że nie ma . A nie dało by się kogoś zwolnić i zatrudnić mnie? Jest takie powiedzenie . Nowa mietła lepiej zamiata :)
Witam, Czy na Kraków są jakieś miejsca na koordynatora, audytora ?
Witam Panie Dariuszu, Dziękujemy za kontakt i pytanie. Niestety, wszystkie stanowiska na Koordynatora i Audytora na terenie miasta Krakowa i okolic są już obsadzone. Zapraszamy jednak do przesłania swojego CV na adres rekrutacja@savoir.pl lub kontakt telefoniczny bezpośredni pod numerem 605 609 852 Pozdrawiamy, SAVOIR Group
Zdecydowanie odradzam. Miałem okazję podjąć współpracę na stanowisku Audytora. Wymagane 20 punktów dziennie, mimo rozmieszczenia lokacji po kilkadziesiątkilometrów od siebie. Nie do zrobienia w 8 godzin, nadgodziny wymagane z góry. argumentowane "że jest to tryb pracy zadaniowy". Nie za te pieniądze. Pracownik wypuszczany jest w rynek po wcześniejszym "przeszkoleniu" na ankietach w excelu (mimo że ankieta systemowa, a ta ze "szkolenia" jest o wiele bardziej obszerna). Koordynator nie przekazuje praktycznie żadnych informacji, pokazuje się po ponad 2 tygodniach od wyjechania w pierwszą trasę. Po rozwiązaniu przeze mnie umowy, zostałem wysłany po oddanie samochodu oraz telefonu do Katowic oraz Sosnowca.. Po przejechaniu ponad 150 km na miejsce okazało się, że Pani A. która zajmuje się wydaniem oraz odebieraniem samochodu wyszła z pracy mimo ustalonej i potwierdzonej godziny przyjazdu. Po dłuższej rozmowie gdy zgodziła się przyjechać "może za godzinę". Po skontaktowaniu się z koordynatorką, przyjechał Dyrektor który odebrał samochód. Z takim podejściem jeszcze się nie spotkałem. Odradzam.
A auto miałeś ogólnie do swojej dyspozycji po zakończeniu pracy czy np używanie do swoich prywatnych celów jest zabronione ? Jaki ogólnie dają sprzet do pracy ? Ile trwa szkolenie i jak wyglada ? Zastanawiam się nad wysłaniem aplikacji do tej firmy , ale coraz poważniej się zastanawiam
Zdecydowanie zachęcam. Stanowisko audytora to praca przede wszystkim dla młodych ludzi, która stanowi świetny start w rozwoju kariery w kierunku sprzedaży. To idealna droga aby aplikować później do pracy na stanowisku np. Przedstawiciela Handlowego w dużym światowym koncernie. Jest jednak jeden warunek - trzeba rozumieć co się robi i lubić pracę w terenie. Warunki zatrudnienia - wymagania, narzędzia, teren, wynagrodzenie są bardzo jasno określone w procesie rekrutacji. Każdy kandydat ma szansę dowiedzieć się dokładnie na co się decyduje. Kolega "JAM" został zatrudniony 1.04.br a w pierwszą trasę pojechał 29.04.br. Przez cały kwiecień uczestniczył w procesie szkolenia (telekonferencje kilka razy w tygodniu po 1,5-2 godziny). Mimo, że w tym okresie nie wyjechał ani razu w teren otrzymał pełne, uzgodnione wcześniej wynagrodzenie. Na początku miesiąca maja audytorzy wyjeżdżali w teren tylko 2 x na tydzień a po 11.05.br. 3 x w tygodniu (standardowy tydzień pracy to 5 dni). W dniach 5 i 7 maja Koordynator spędził z audytorem "JAM" dwa dni w terenie. Biorąc powyższe pod uwagę nie ma więc mowy o nieznajomości ankiet, niemożności przygotowania się do pracy czy braku wsparcia ze strony Koordynatora. Przy tym projekcie zatrudnionych jest 20 audytorów na terenie Polski a zdecydowana większość z nich pracuje od samego początku i nie ma kłopotów z realizacją założeń i ilości wizyt. Przy okazji współpracy z wystawcą opinii okazało się, że to nie jest praca dla każdego. Życzymy powodzenia w realizacji celów zawodowych i samych pozytywnych opinii na temat przyszłych Pracodawców. Z poważaniem, SAVOIR Group
Nie, żadnego sprzętu nie wolno Ci używać prywatnie. Ale za to choćby kwestia przechowania opon jest po twojej stronie.
Z przykrością musimy stwierdzić, że kolega "JAM" po raz kolejny niestety mija się z prawdą. Służbowymi narzędziami pracy na stanowisku audytora są: smartfon Huawei, tablet Samsung z dostępem do internetu oraz samochód osobowy Toyota AYGO. Wszystkie narzędzia na wyposażeniu audytora są dedykowane do realizacji zadań służbowych. Regulują to wewnętrzne procedury SAVOIR Group w formie warunków użyczenia narzędzi pracy. Mając na uwadze komfort pracy tych, którzy większość czasu spędzają poza domem dopuszczamy możliwość prywatnego korzystania z telefonu służbowego (taryfa No Limit) oraz tabletu. Wykorzystanie samochodu służbowego do celów prywatnych reguluje polityka flotowa i wewnętrzne ustalenia, z których wystawiający opinię korzystał. Każde auto posiada dwa komplety opon (lato/zima). Z racji faktu, że SAVOIR Group jest firmą o zasięgu ogólnopolskim oraz w związku z prowadzoną działalnością posiadamy na terenie kraju 13 magazynów, w których użytkownicy mogą przechowywać sezonowe opony. Nie ma takiego zalecenia aby użytkownik we własnym zakresie przechowywał opony. W przypadku kolegi "JAM" była to jego własna inicjatywa. Firma wyraża zgodę jeżeli użytkownik pojazdu ma warunki aby opony przechować. W przypadku pytań dotyczących oferowanych stanowisk i warunków zatrudnienia zawsze zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji drogą elektroniczną - rekrutacja@savoir.pl lub do bezpośredniego kontaktu telefonicznego 605 609 852. Z poważaniem, SAVOIR Group
Żadnego sprzętu słuzbowego nie wolno ci uzywac do celów prywatnych. A w nieszczesliwych okolicznosciach mozesz sobie narobic dużo problemów dotyczących kosztów eksploatacji auta.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w SAVOIR Group Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Dzień dobry, Ilość etapów rekrutacji jest uzależniona od stanowiska, na które jest prowadzona rekrutacja. Standardowo przyjmujemy trzy etapy rekrutacji: rozmowa telefoniczna, spotkanie z Kandydatem, decyzja wraz z ewentualnym omówieniem warunków współpracy. Proces ten jest skracany lub rozbudowywany w zależności od charakteru danej rekrutacji (np. stanowiska, wymagań, indywidualnych uzgodnień z Klientem). Podobnie sytuacja wygląda w przypadku podejmowania decyzji – podczas niektórych rekrutacji informacja zwrotna przekazywana jest już tego samego dnia, natomiast w przypadku innych proces ten rozciąga się w czasie nawet do kilku tygodni. Informacja na temat spodziewanego feedbacku najczęściej przekazywana jest w czasie spotkania z Kandydatem. Pozdrawiamy, SAVOIR Group
@czarna a godziny są ruchome ?
W Firmie pracowałam 6 lat najlepsze lata pracy , miła atmosfera pełne wsparcie od strony pracodawcy jak i od koordynatorów , awans z Merchandisera na Koordynatora , EX najpierw trzeba pokazać że coś potrafisz żeby dostać coś jeszcze lepszego (; w ciągu 12 dni pracy raczej nie będziesz błyszczeć i nie pokażesz nic . Praca zadaniowa jak dobrze ułożysz plan pracy i teren na którym pracujesz , wszyscy będą zadowoleni z szefem na czele . Premie dodatki pełne docenienie przez pracodawcę , atmosfera rodzinna . Jak bym miała możliwość wrócenia do firmy , wróciła bym już ,
Firma ogólnie jest słaba, niby dają umowę o prace ale nie jest to adekwatne do obecnie panujących warunków na rynku pracy. (usunięte przez administratora) Mam duże doświadczenie w branży i niestety tutaj wielu pracowników musi się jeszcze sporo nauczyć, choćby zarzadzania projektami. Ogólnie nie polecam, (usunięte przez administratora). Savoir niestety ma bardzo nie dzisiejsze podejście do pracowników, maja wyobrażenie że pracownicy nadal czyhają na prace a jest wręcz przeciwnie. Jakość pracy tu nie jest ważna tylko ilość, szkoda czasu, (usunięte przez administratora)
Opinia "EX" o SAVOIR Group została wystawiona na podstawie stosunku pracy, który trwał łącznie 20 dni roboczych z czego 1 dzień był przeznaczony na odbiór nowego samochodu osobowego spod salonu japońskiej marki, 5 dni to zwolnienie lekarskie i 2 dni urlopu. Łącznie, osoba opiniująca swojego byłego pracodawcę przepracowała w jego strukturach 12 dni. Firma SAVOIR Group istnieje na rynku 22 lata. Posiadamy ogólnopolski zasięg i zatrudniamy kilka tysięcy osób w ramach umów o pracę , kontrakty menedżerskie oraz umowy cywilno-prawne. Klientami firmy są jedne z największych koncernów branży FMCG w swojej kategorii. Współpraca z nimi sięga od kilku do kilkunastu lat (najdłuższy realizowany kontrakt trwa 12 lat). Warunki zatrudnienia są zawsze transparentne i potencjalny pracownik ma wiedzę na co się decyduje. Jako firma, której biznes oparty jest o pracowników i współpracowników doskonale orientujemy się w realiach aktualnego rynku pracy. Nasz Zespół to młodość i energia ale również doświadczenie i kompetencje. Dla nas to wielka radość i powód do dumy kiedy obchodzimy 15-lecie pracy naszych pracowników. W słabej firmie trudno o taki wynik.
W SAVOIR Group, pracuję od 4 lat na podstawie umowy o pracę. W ciągu tych czterech lat rozwinęłam się zawodowo od asystenta aż do specjalisty - a to nie koniec :). SAVOIR to dobry pracodawca doceniający pracowników pod każdym względem. Jesteśmy TEAMem, który realizuje duże projekty dla znanych marek z branży FMCG - co mówi o naszym profesjonalizmie, zaangażowaniu i zaufaniu. Firmę SAVOIR Group polecam każdemu.
W Firmie pracowałam 6 lat najlepsze lata pracy , miła atmosfera pełne wsparcie od strony pracodawcy jak i od koordynatorów , awans z Merchandisera na Koordynatora , EX najpierw trzeba pokazać że coś potrafisz żeby dostać coś jeszcze lepszego (; w ciągu 12 dni pracy raczej nie będziesz błyszczeć i nie pokażesz nic . Praca zadaniowa jak dobrze ułożysz plan pracy i teren na którym pracujesz , wszyscy będą zadowoleni z szefem na czele . Premie dodatki pełne docenienie przez pracodawcę , atmosfera rodzinna . Jak bym miała możliwość wrócenia do firmy , wróciła bym już ,
Z firmą Savoir Group Sp. z o. o. jestem związany od ponad dwóch lat. Miałem przyjemność wykonywać zlecenie merchandisingu, kiedy w niefortunnych okolicznościach utraciłem prawo jazdy a tym samym możliwość dalszej pracy(merchandiser mobilny). Podczas zdawania samochodu służbowego firma wyciągnęła do mnie pomocną dłoń i zaoferowała mi pracę na stanowisku stacjonarnym. Zdobyłem wiele doświadczenia i miałem okazję poznać wielu wspaniałych i kreatywnych osób. Cieszę się że kawałek mojego życia spędziłem właśnie tam!
Jak długo trwa proces awansu w SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Nie ma oczywiście jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Nie ma procedur, które mówią "otrzymasz awans po roku pracy w firmie" Proces awansu jest pochodną wielu czynników np. sytuacji ekonomicznej firmy, otoczenia biznesowego czy perspektywy rozwoju ale przede wszystkim zależy od samego pracownika. Nie oznacza to, że nie ma jasno wyrysowanej ścieżki awansu dla pracowników, szczególnie dla stanowisk w Centrali firmy. Tempo kroczenia tą ścieżką zależy od wspomnianych wyżej okoliczności i samego pracownika.
Praca w SAVOIR Group jest moją drugą stałą pracą po studiach – dzięki szansie jaką dostałam, miałam możliwość nabycia nowych umiejętności i nauczenia się zawodu od podstaw. Pracodawca zauważył mój potencjał i docenił zaangażowanie w pracę. Jestem zadowolona z atmosfery panującej w biurze oraz współpracy z pracownikami w firmie, a przede wszystkim z pozytywnej relacji z Pracodawcą. Projekty, które realizujemy są ciekawe i różnorodne, za każdym razem jest to dla mnie wyzwanie, dzięki czemu mam możliwość ciągłego rozwoju oraz pogłębiania wiedzy. Polecam firmę SAVOIR Group – jest to Pracodawca zapewniający stabilne zatrudnienie, wskazujący pracownikom cel oraz niezmiennie motywujący.
Pracuję w Savoir Group już od 15 lat. Przez te wszystkie lata miałam (i mam nadal)przyjemność nie tylko obserwować rozwój Firmy ale też mieć w nim swój udział. Obecnie pracuję w Dziale Rekrutacji(na stanowisku Starszego Specjalisty ), jednak wcześniej miałam okazję pracować także w innych działach. Dzięki temu, że Firma umożliwiła mi rozwój na wielu obszarach, miałam możliwość odkrycia swojej drogi zawodowej (którą okazały się rekrutacje).Mówi się, że jeśli ktoś zawodowo robi to co lubi, to tak naprawdę nie pracuje. A ja uwielbiam swoją pracę… Przez te wszystkie lata Firma nigdy mnie nie zawiodła i to na żadnej płaszczyźnie. Moje zaangażowanie zawsze zostaje doceniane .Cieszę się, że mogę pracować z fajnymi ludźmi, u rzetelnego i uczciwego Pracodawcy. Bardzo cenię też sobie współpracę z naszymi Koordynatorami – tworzą naprawdę zgrany i profesjonalny zespół. Za dwa lata czeka mnie emerytura ale szczerze mówiąc nie za bardzo mi się na nią śpieszy. Wszystkim, którzy szukają możliwości rozwoju serdecznie polecam pracę w Savoir.
Pracuje w tej firmie już ponad 5 lat z tytułu umowy o pracę i nadal wiąże z firmą Savoir swoją długoletnią współpracę. Pracodawca jest wiarygodny, wywiązuje się w 100% z ustalonych wcześniej wspólnie z pracownikiem warunków zatrudnienia. Pracownicy z poziomu biura, jak i Koordynatorzy są pomocni i przyjaźni. Firma realizuje bardzo dużo różnorodnych projektów na skalę całego kraju, co świadczy o umiejętnościach i zaangażowaniu pracowników firmy Savoir. W podejściu do pracy liczy się jakość i realizacja wyznaczonych zadań na odpowiednio wysokim poziomie, co przekłada się adekwatnie do wysokości otrzymywanego wynagrodzenia. Firma Savoir jest godna polecenia. POLECAM.
Witam, czy aplikacja na stanowisko audytor mobilny w Lublinie zostala zakonczona?
Jest nadal aktualne stanowisko koordynatora czy już jest ktoś zatrudniony?
Rozumiem, że pyta Pani o stanowisko Koordynatora w projekcie audytów? Jeżeli tak, to informuję, że nie było ogłoszenia na to stanowisko. Poszukujemy audytorów na terenie całej Polski i to ogłoszenie jest ciągle aktualne.
Niestety nawet nikt nie otwiera tych cv z pracuj.pl Wyslalam i nawet nikt nie odczytał bo są powiadomienia na tym portalu. Ogłoszenie jest a nie potrzebują chyba jednak do pracy
Systematycznie zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, które spływają do nas za pośrednictwem portali rekrutacyjnych. Chcemy zapoznać się rzetelnie z każdą kandydaturą, więc cały proces wymaga czasu. Bardzo proszę o informację, którym ogłoszeniem jest Pani zainteresowana – wówczas będziemy mogli zorientować się na jakim etapie jest proces rekrutacji. Może Pani również napisać bezpośrednio na nasz adres mailowy – rekrutacja@savoir.pl udzielimy niezbędnych odpowiedzi. Dodatkowo chcemy zaznaczyć, że ważność każdego ogłoszenia na portalach rekrutacyjnych wynosi najczęściej 30 dni. W związku z tym często zdarza się tak, że nawet w przypadku rekrutacji już zakończonych ogłoszenie nadal widnieje na stronie. Oczywiście każdej osobie, która odpowiedziała na takie ogłoszenie, wysyłamy informację, że proces rekrutacji już się zakończył. Taka odpowiedź wysyłana jest mailem.
Też właśnie się zastanawiam nad systemem rekrutacji. Wiem oczywiście że biorą tylko na rozmowy wybrane osoby ale żeby nawetc cv nie otworzyć... Jestem osobą która ma bardzo duże doświadczenie jako audytor zarówno w fmcg jak i innych dziedzinach. Projekt audytora ma ruszyć od stycznia o szkolenie w grudniu więc już powinny być rozmowy. Cóż widocznie maja świetnych kandydatów z jeszcze większym doświadczeniem
SAVOIR Group jest agencją, która od lat świadczy usługi audytowe dla firm branż FMCG oraz sektora farmaceutycznego i faktycznie posiada w swoich strukturach wykwalifikowanych audytorów. Ilość miejsc do projektu audytów dla którego aktualnie trwa rekrutacja jest ograniczona i faktycznie może być tak, że miejsce na które Pani aplikuje jest już obsadzone. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu z Działem Rekrutacji telefonicznie lub mailowo aby uzyskać niezbędne informacje. Zaręczam przy okazji, że nie ma takiej możliwości, że nie przeglądane są przesyłane do firmy CV. Zastrzegamy sobie kontakt z osobami, których CV wzbudza nasze zainteresowanie pod warunkiem że stanowisko na które aplikuje jest wolne. Taki jest powszechnie stosowany standard procesu rekrutacyjnego.
A do kiedy trwa rekrutacja?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy SAVOIR Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 91.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 48 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SAVOIR Group Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w SAVOIR Group Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.