Ta firma to (usunięte przez administratora) - praca za najniższą krajową, zajeżdżanie pracowników, ciągłe nadgodziny, praca w weekendy i święta. Każda minuta pracy musi być zarejestrowana w systemie, kierownictwo nie postrzega pracowników jak ludzi tylko jak roboty od lepania 8h w komputer tego samego, perspektywy rozwoju żadne. Najpierw zwalaniają ludzi bo nie ma pracy a potem znowu ich zatrudniają bo nagle roboty jest tyle, że kierownictwu zaczyna palić sie (usunięte przez administratora) że sie nie wyrabiają, komedia. Nie marnujcie swojego czasu na prace (usunięte przez administratora)
Kiedyś było to dobre miejsce do pracy, ale obecnie naprawdę gorąco odradzam zatrudnianie sie tutaj. Ostatnio ogłoszono powrót do biur plus zamrożenie podwyżek na trzy lata - nie widzieliśmy ich również ostatnie dwa lata. Pensja 5500 brutto, podwyżki i awanse głównie dla osób, które je sobie skutecznie wyszczekają, bo osoby spełniające wymagania do awansu również mają problemy z doproszeniem się o należne im uznanie. Z powodu niewystarczającej ilości sprzętu praca niemal wyłącznie w trybie 6-14/14-22 - z biura, bez wyjątków nawet dla rodziców maleńkich dzieci. Praca do bólu odpowiedzialna, drobiazgowa i niewybaczająca. Wielu osobom odbija się na psychice, pracownicy często znikają na długich zwolnieniach lekarskich i naprawdę w tym wypadku wierze, ze to nie są nieuzasadnione zwolnienia z lenistwa. Myślę, że w tym momencie mało kto widzi się w tej firmie za rok. Nie polecam również osobom szukającym pracy „na chwilę”, bo przy nawiązaniu współpracy podpisywana jest umowa przewidująca kary za przepracowanie mniej niż 6 miesięcy. Jeden z niewielu plusów to to, że na ten moment w zespole są fajni ludzie, management VS to również osoby do rany przyłóż - niestety, im wyżej, tym gorzej. Krótko mówiąc, zabetonowane, stresujące miejsce bez perspektyw. Czuję wdzięczność za ubiegłe lata, ale, cóż, miło było, ale się skonczyło.
zastanawiam sie czy serio pracujesz/pracowałes w tym dziale bo to co piszesz to w wiekszości jakieś oderwane od rzeczywistosci ciekawostki :| nigdy nie było informacji o zamrożeniu podwyzek na 3 lata (skąd w ogole takie info?!), praca w godzinach 6-22 wynika z zapotrzebowania klientów, a nie z braku sprzętu.. jak uczą PP od zera to też oczywiste, ze jest umowa lojalnosciowa.. nie znam też pracy która dopuszczała by osoby nieodpowiedzialnie i stawiające na byle jakość .. zwłaszcza w kontakcie z klientem. Firma jak firma czasami jest lepiej czasami gorzej, część osob chodzi na zwolnienia bo potrzebuje, część, bo można łatwo je dostać, czyli jak wszędzie.. powrót do biura jest słaby zwłaszcza w obecnych czasach, wiec szkoda, ze nie ma możliwości chociaż hybrydowej pracy, ja tam im zycze powodzenia, bo w większości to super ekipa, jest kilka leniwych buł, albo reliktów PRLu, ale ogolnie jest spoko.
hej, informacja o zamrożeniu podwyżek pochodzi z meetingu, na którym ogłoszono powrót do biura. pamiętam też, że zamrożenie było argumentowane rozwojem AI, czego nawet nie komentuję
Ok argument rzucony a wyjaśnienie, bo chyba nie lapie? Co AI ma do podwyżek innych ludzi? ja bym poczul najazd na własna godność
Minęły ze dwa miesiące odkąd ktoś stwierdził ze ogłosili u was zamrożenie podwyżek na dwa lata. nikt po tym nie odszedł? Nie widziałem aktualnej oferty więc sie dziwie
Jest duża fala odejść, krążą plotki, że nowe osoby mają być zatrudniane na umowy zlecenie, żeby móc odsyłać ich na bezpłatne wolne kiedy jest mało zleceń...
Ja mam w środę rozmowę w biurze na stanowisko z niemieckim. I teraz się zastanawiam, czy warto iść. W ogłoszeniu było info o umowie o pracę. Nikt z HR nie dzwonił do mnie, od razu dostałem maila z terminem spotkania.
No i jeszcze dodam, że w ogłoszeniu jest informacja o pierwszym tygodniu szkolenia w Niemczech.
Ale płatne to szkolenie? Era darmowych już się skończyła. Mam nadzieję że szef to wie?
Spotkanie mam w środę, wówczas się dowiem. Nie wyobrażam sobie, żeby jechać do Niemiec w delegację i nie mieć jej opłaconej i diety za nią wypłaconej.
Dużo osób odeszło łącznie ze mną. Po prostu ludzie potrzebowali czasu żeby znaleźć nową pracę;) większość ludzi z którymi ja pracowałem już tam nie ma
To jakas wyjątkowa sytuacja z tymi odejsciami? Mam nadzieje, ze raczej wyjątek. Wolalbym nie aplikowac do firmy z dużą rotacją.
Duża fala odejść spowodowana powrotem do biura, dużo osób było zatrudnionych już w czasach pracy zdalnej i kiedy zmieniły się warunki, szukają czegoś lepszego.
Firma jest świetna a management przez duże "M". Styl zarządania 1sza klasa. Mam nadzieję, że dołączysz i niedługo się spotkamy! Pozdrowienia z Tworek.
Wspominam firmę bardzo dobrze, szczególnie ponieważ: 1. Praca jest przyjemna i mało stresująca. Deadliny wcale nie gonią a dział jakości ma tyle samo czasu na sprawdzenie naszych prac co my na ich wykonanie. 2. Work-life balance. Uwielbiałem dojeżdżać do biura na 6 rano. Co z tego że kładłem się spać o 19 żeby jakoś funkcjonować, ale chociaż omijałem korki! Za to powroty z biura po 22 to coś magicznego... Czasem zdarzało się nawet wracać i o 23, kto nie lubi nocnych przejażdżek po Warszawie? 3. Zespół jest traktowany bardzo równo i fair. Nikt nie ma szans na podwyżkę i awans i jest to każdemu znane od początku. Szanuję taką transparentność. 4. Zaangażowanie managera w sprawy codzienne oraz jego ciągle wsparcie, które jak nigdzie indziej jest widoczne. Inne firmy powinny brać przykład! Szczególnie doceniam kiedy mam rozpisane kiedy mogę wychodzic na papierosa. Dzięki temu rzuciłem palenie!!! Dodatkowo troska o czystość toalet, bezcenna. Od teraz wiem jak załatwiać swoje potrzeby, dziękuję! 5. Powrót do biura - wspaniała decyzja. Ten biznes może być wykonywany 100% zdalnie, ale przecież najważniejsze są kontakty międzyludzkie co w biurze jest widoczne codziennie w uprzejmych spojrzeniach pracowników. Klimatycznie. Konkluzja: Cieszę się że mogłem być częścią tej firmy. Zapamiętam to miejsce do końca życia. Tzn moi lekarze nazywają to traumą, ale ja nazywam to lekcją. Polecam
Minusy: - stawka: byłem midem, gdybym pracował na pełen etat, miałbym coś koło 6000 brutto. Wiedziałem że spełniam targety uprawniające do awansu na seniora (co wiązałoby się też z podwyżką), wspominałem o tym nie raz na rozmowach kwartalnych, jednak firma nie chciała mnie awansować - brak kasy w budżecie. - zamrożenie podwyżek: firma, jak w moim przypadku, blokowała (lub blokuje dalej, nie wiem) awanse, nawet jeśli ktoś się stara i spełnia kryteria. Wstrzymane zostały również premie kwartalne za wyniki. Jeśli ktoś dostał teraz chociaż minimalną podwyżkę to musiał ją sobie wcześniej naprawdę wyprosić, a to trochę nie tak powinno działać. - brak pracy zdalnej: w czasach gdy wiele firm decyduje się choćby na hybrydę, jest to decyzja bardzo na minus, zwłaszcza że wcześniej firma kilka lat funkcjonowała w trybie zdalnym u większości pracowników i wszystko działało jak trzeba - więc jest to bezpodstawne i bez sensu. Brak wyjątków dla rodziców małych dzieci, osób zamieszkujących poza Warszawą, brak okazjonalnej pracy zdalnej. Śmiech na sali. - dziwne zasady typu zakaz wnoszenia odkrytych kubków na open space, bo jeszcze ktoś rozleje kawę i będzie trzeba prać dywany (serio, jak w przedszkolu xD), zakaz wnoszenia nawet szklanki z wodą bo co jak ktoś zaleje komputer xD i mój ulubieniec: zakaz wnoszenia telefonów na open space w trosce o dane wrażliwe klientów dla których pracujemy xD nie słyszałam o takich praktykach w żadnej innej firmie, no to jest traktowanie pracowników jak dzieci - umowa szkoleniowa: podkreślę że nie jestem w 100% pewny czy to nadal funkcjonuje, ale gdy ja pracowałem, to każdy przy zatrudnieniu podpisywał papierek mówiący o tym, że jeśli zdecyduje się na odejście z pracy w czasie krótszym niż 6 miesięcy od zatrudnienia, to będzie zobowiązany wypłacić firmie 11 tys "kary" za wcześniejsze odejście, że niby to koszty szkolenia. Podkreślam, szkolenia z PowerPointa i wtyczki z dodatkowymi narzędziami, której używa się chyba tylko w Paragonie. - praca pod presją czasu to codzienność, zazwyczaj są to deadliny kilkugodzinne, większość zleceń da się wykonać w deadline bez jakiegoś stresu ale często też przewijają się zlecenia bardziej problematyczne/czasochłonne i wtedy to jest wyścig z czasem. Jeśli kogoś bardzo stresuje taki charakter pracy, to nie polecam. Jeśli tylko trochę to idzie się przyzwyczaić, trzeba sobie wyrobić na to trochę odporność i dystans. - drobiazgowy charakter pracy: praca wymaga naprawdę dużej uważności na detale, dział jakości potrafi przyczepić się o naprawdę małe drobnostki, ciągle powtarzając pracownikom jaka ważna jest wysoka jakość i zadowolenie klienta. Szkoda tylko że wymagając perfekcji i wysokiej jakości, nie wynagradzają tego współmiernie do wysiłku i nie motywują pracowników premiami. Jakość i jakość, ale no nie czarujmy się, to jest firma outsourcingowa dla klienta zagranicznego który chce oszczędzić i wybiera nas, bo mamy niższe koszty pracy. Po prostu. Po co to owijać w opowieści o najwyższej jakości slajdów i wysokich standardach pracy? - enigmatyczne instrukcje: to akurat kwestia niektórych klientów, ale często się zdarza że instrukcja do zlecenia jest taka że w sumie nie wiadomo o co chodzi i domyśl się, a jak się nie dopytasz dokładnie i nie pociągniesz klienta za język by wytłumaczył szczegóły, to potem - jeśli klient będzie niezadowolony - to wina jest po stronie pracownika bo nie dopytał, a nie klienta, który nie potrafi wytłumaczyć czego chce na slajdzie - godziny pracy: 6-22. Standardowo funkcjonują dwie zmiany, 6-14 i 14-22, dodatkowo niektóre osoby mają godziny "środkowe" lub inne niestandardowe, jeśli sobie tak ustalą. Większość pracowników woli pracować rano lub na środkowej zmianie, jest ciągły problem z brakiem pracowników na godziny wieczorne. Nic dziwnego, bo zazwyczaj ludzie średnio przepadają za pracą na drugą zmianę non stop. W wyniku tego na drugiej zmianie jest ciągły nawał pracy, trzeba pracować za kilka osób, mieć ciągły fokus 100%. Serio, wymagać od pracowników kreatywności i skupienia na detalach o tak późnej porze, po kilku godzinach pracy to jest trochę żart. - brak perspektyw na rozwój: jest pewien sufit tego, czego można się nauczyć w tej pracy. Gdy się to ogarnie, to praca staje się bardzo monotonna, polega cały czas na tym samym. To było kiedyś fajne miejsce do pracy, ale mam wrażenie z czasem coś się trochę popsuło. Szkoda, bo gdy zaczynałem pracę to Paragon był super miejscem. Po ogłoszeniu powrotu do biura i zastopowania podwyżek sporo pracowników odeszło, nic dziwnego. Myślę że na ten moment Paragon jest spoko miejscem do pracy żeby nabrać doświadczenia, ale raczej nie by tu zostać na lata.
W dziale VS w Paragonie pracowałem kilka lat, odszedłem z powodu obowiązkowego powrotu do biura i zamrożenia podwyżek. Zacznę od plusów. - ludzie: w większości zespół stanowią naprawdę sympatyczne osoby, współpracowników przez cały okres zatrudnienia miałem świetnych co przekłada się na fajną współpracę w zespole - umowa o pracę: miałem na czas nieokreślony, nie wiem na ile to aktualne, bo słyszałem że podobno ostatnio firma nalega na zatrudnianie na zlecenie - standardowy pakiet benefitów - ubezpieczenie na życie, zdrowotne, karty przedpłacone na święta, platforma mybenefit, wczasy pod gruszą, owocowe wtorki xD - team leaderzy i koordynacja - pomocni, zaangażowani, zawsze otrzymywałem pomoc kiedy miałem kłopoty ze zleceniem - elastyczny grafik - mogłem dostosowywać godziny pracy pod swoje potrzeby, miałem też możliwość pracy na niepełny etat, nie wiem czy to nadal tak działa - szkolenie - wystarczy znać w sumie podstawy powerpointa i angielski i wszystkiego można się nauczyć, więc nie trzeba mieć jakiegoś super doświadczenia, spoko praca na start żeby nabrać doświadczenia - work-life balance: kończyłem tu pracę o ustalonej godzinie i narka, nikt nie wywierał na mnie nigdy presji zostania na nadgodzinach, a jeżeli zostawałem to zawsze z własnej woli i mogłem to potem odebrać. Zero telefonów po pracy, myślenia o pracy po pracy.
Minęły ze dwa miesiące odkąd ktoś stwierdził ze ogłosili u was zamrożenie podwyżek na dwa lata. nikt po tym nie odszedł? Nie widziałem aktualnej oferty więc sie dziwie
Jest duża fala odejść, krążą plotki, że nowe osoby mają być zatrudniane na umowy zlecenie, żeby móc odsyłać ich na bezpłatne wolne kiedy jest mało zleceń...
Ja mam w środę rozmowę w biurze na stanowisko z niemieckim. I teraz się zastanawiam, czy warto iść. W ogłoszeniu było info o umowie o pracę. Nikt z HR nie dzwonił do mnie, od razu dostałem maila z terminem spotkania.
No i jeszcze dodam, że w ogłoszeniu jest informacja o pierwszym tygodniu szkolenia w Niemczech.
Ale płatne to szkolenie? Era darmowych już się skończyła. Mam nadzieję że szef to wie?
Spotkanie mam w środę, wówczas się dowiem. Nie wyobrażam sobie, żeby jechać do Niemiec w delegację i nie mieć jej opłaconej i diety za nią wypłaconej.
Dużo osób odeszło łącznie ze mną. Po prostu ludzie potrzebowali czasu żeby znaleźć nową pracę;) większość ludzi z którymi ja pracowałem już tam nie ma
To jakas wyjątkowa sytuacja z tymi odejsciami? Mam nadzieje, ze raczej wyjątek. Wolalbym nie aplikowac do firmy z dużą rotacją.
Duża fala odejść spowodowana powrotem do biura, dużo osób było zatrudnionych już w czasach pracy zdalnej i kiedy zmieniły się warunki, szukają czegoś lepszego.
Kiedyś było to dobre miejsce do pracy, ale obecnie naprawdę gorąco odradzam zatrudnianie sie tutaj. Ostatnio ogłoszono powrót do biur plus zamrożenie podwyżek na trzy lata - nie widzieliśmy ich również ostatnie dwa lata. Pensja 5500 brutto, podwyżki i awanse głównie dla osób, które je sobie skutecznie wyszczekają, bo osoby spełniające wymagania do awansu również mają problemy z doproszeniem się o należne im uznanie. Z powodu niewystarczającej ilości sprzętu praca niemal wyłącznie w trybie 6-14/14-22 - z biura, bez wyjątków nawet dla rodziców maleńkich dzieci. Praca do bólu odpowiedzialna, drobiazgowa i niewybaczająca. Wielu osobom odbija się na psychice, pracownicy często znikają na długich zwolnieniach lekarskich i naprawdę w tym wypadku wierze, ze to nie są nieuzasadnione zwolnienia z lenistwa. Myślę, że w tym momencie mało kto widzi się w tej firmie za rok. Nie polecam również osobom szukającym pracy „na chwilę”, bo przy nawiązaniu współpracy podpisywana jest umowa przewidująca kary za przepracowanie mniej niż 6 miesięcy. Jeden z niewielu plusów to to, że na ten moment w zespole są fajni ludzie, management VS to również osoby do rany przyłóż - niestety, im wyżej, tym gorzej. Krótko mówiąc, zabetonowane, stresujące miejsce bez perspektyw. Czuję wdzięczność za ubiegłe lata, ale, cóż, miło było, ale się skonczyło.
zastanawiam sie czy serio pracujesz/pracowałes w tym dziale bo to co piszesz to w wiekszości jakieś oderwane od rzeczywistosci ciekawostki :| nigdy nie było informacji o zamrożeniu podwyzek na 3 lata (skąd w ogole takie info?!), praca w godzinach 6-22 wynika z zapotrzebowania klientów, a nie z braku sprzętu.. jak uczą PP od zera to też oczywiste, ze jest umowa lojalnosciowa.. nie znam też pracy która dopuszczała by osoby nieodpowiedzialnie i stawiające na byle jakość .. zwłaszcza w kontakcie z klientem. Firma jak firma czasami jest lepiej czasami gorzej, część osob chodzi na zwolnienia bo potrzebuje, część, bo można łatwo je dostać, czyli jak wszędzie.. powrót do biura jest słaby zwłaszcza w obecnych czasach, wiec szkoda, ze nie ma możliwości chociaż hybrydowej pracy, ja tam im zycze powodzenia, bo w większości to super ekipa, jest kilka leniwych buł, albo reliktów PRLu, ale ogolnie jest spoko.
hej, informacja o zamrożeniu podwyżek pochodzi z meetingu, na którym ogłoszono powrót do biura. pamiętam też, że zamrożenie było argumentowane rozwojem AI, czego nawet nie komentuję
Ok argument rzucony a wyjaśnienie, bo chyba nie lapie? Co AI ma do podwyżek innych ludzi? ja bym poczul najazd na własna godność
a rozwinie ktoś chociaż ten cały styl zarzadzania? Ktoś napisał ze firma jest wręcz świetna więc liczyłbym na szczegóły nim sie w cokolwiek wpakuje
Ciekawe gdzie można znaleźć dowody na takie stwierdzenia ale też konkretne powody. wiadomo ze warunki nie wszędzie będą super kolorowe ale czy nie jedziecie teraz po bandzie trochę z tym psychiatrykiem?
Oczywiście, że jadą po bandzie. Na zwolnieniach to znikają Ci, którzy mają taki styl bycia - jak w każdej firmie - żeby sobie pożyć przez pół roku z pieniędzy podatników i bez żadnego wysiłku...
Tylko nie wiem co tu siedzenie na jakimś l4 ma do psychiatryka od razu a takie słowo padło… a wiadomo co sie dzieje potem z takimi osobami? Możliwe ze firma jest na tyle laskawa ze pozwala im dalej pracować a nie od razu wyrzuca po powrocie?
Za mojej kadencji było kilka osób na długich zwolnieniach i normalnie wracali do pracy.. to też nie tajemnica że są osoby które l4 traktują jak dodatkowy urlop, albo jak im się nie chce przychodzić, albo cokolwiek innego.
I wszyscy na luzie takie coś akceptowali? Ludzie z zespołu i góra? Niby spoko ze atmosfera w takim razie niby nie byłaby na tyle toksyczna ale sam nie wiem czy czułbym sie z tym fair
Czytam, że nerwówka u was, ale to praca, a nie przedszkole. Wypłaty, chociaż wynagradzają to, dobrze się tu zarabia? Myślę o pracy tutaj, dajcie znać czy praca na umowie zleceniu jest potwierdzona czy to plotki
Ta firma na prawdę nie na się czym pochwalić poza płaceniem na czas i niezwalnianiem? Takie atrakcje to nam i tam gdzie teraz pracuje. Myślałem że płacą chojnie i dobrze traktują ludzi a tu zdania o załamaniu nerwowym z powodu pracy w tej firmie.
Firma jest świetna a management przez duże "M". Styl zarządania 1sza klasa. Mam nadzieję, że dołączysz i niedługo się spotkamy! Pozdrowienia z Tworek.
Wciskali wam teraz ostatnio śmieciówkę? Ktoś tu straszyl ze niby takie plotki krążą ze tylko na nie teraz będą brać. Tylko pytanie kto by sie dał namówić na takie warunki?
Ktoś sie cieszyl ze przynajmniej ludzi tu nie zwalniają. Ale za co mieliby to robić? z jakich przyczyn najczęściej sa tu jakieś rotacje?
Przynajmniej nikogo nie zwalniają i płacą na czas, co nie wszędzie jest dziś standardem. Jeśli robisz swoje, to jest to stabilna praca.
Wspolczuje mocno traumatycznych przezyc i dramatycznych warunkow pracy, jesli uwazasz, ze placenie na czas nie jest standardem w tych czasach. Bo na szczescie jest standardem w tych czasach. Na szczescie.
Przeglądając wszystkie opinie o tym miejscu pracy i widząc ze żadna z nich nie jest pozytywna, co cię dalej skłania do aplikowania tutaj? W każdym dziale panuje wyzysk pracowników i nie ma czegoś takiego jak transparencja. Płaca jest śmieszna za oczekiwane umiejętności. Każda inna korporacja płaci kilka tysięcy więcej. Po prostu szukaj lepiej… nie pozdrawiam
Ta firma to (usunięte przez administratora) - praca za najniższą krajową, zajeżdżanie pracowników, ciągłe nadgodziny, praca w weekendy i święta. Każda minuta pracy musi być zarejestrowana w systemie, kierownictwo nie postrzega pracowników jak ludzi tylko jak roboty od lepania 8h w komputer tego samego, perspektywy rozwoju żadne. Najpierw zwalaniają ludzi bo nie ma pracy a potem znowu ich zatrudniają bo nagle roboty jest tyle, że kierownictwu zaczyna palić sie (usunięte przez administratora) że sie nie wyrabiają, komedia. Nie marnujcie swojego czasu na prace (usunięte przez administratora)
Nie polecam. Pracowalem w dziale VS. Niemożliwe do wykonania targety, praca w stresie pod OGROMNĄ presja czasu, totalna harówka za niskie pieniadze
Nie stabilne zatrudnienie, złe traktowanie pracowników. Januszeks w kwadracie. Pożałujecie pracując tam.
Firma kreująca się na poważaną międzynarodową korporację a w rzeczywistości zwykły januszex. Bardzo słabe traktowanie pracowników ( finansowo ale też pod kątem sposobu komunikacji, traktowania.)Arogancja i ciągły pokaz wyższości ze strony kierownictwa
Praca w tej firmie nasuwa jedno pytanie - gdzie znajduje się oddział psychiatryczny do którego trafiają pracownicy PCC? Co jakiś czas znikają oni w niewyjaśnionych okolicznościach.(usunięte przez administratora) stosowany przez kierownictwo, niskie zarobki oraz brak udogodnień dla pracowników to tylko niektóre czynniki które prowadzą do depresji, załamań nerwowych i innych chorób psychicznych. Nie polecam pracy tutaj, ponieważ nabierzesz złych doświadczeń już na początku swojej kariery (bo wątpię, że ktoś kto ma już doświadczenie zgodzi się na tutejsze warunki...). Podsumowując: (usunięte przez administratora) nie możesz mieć swojego zdania oraz ignorancja potrzeb, NIE aplikuj.
Praca w tej firmie doprowadziła mnie do depresji i załamania nerwowego. Nikomu nie życzę pracy w tym miejscu.
Wynagrodzenie za prace zmianową to jedna wielka ŻENADA!!! Jestem zdziwiona ze ludzie tak pracują. Managerowie i ich praca żałosna - wieczne nieporozumienia, niekompetentni. Dział jakości to parodia, masz 30 minut na wykonanie zlecenia a jak pojawią się błędy to wielkie zamieszanie i upierdliwe wiadomości od Quality Managera-który sprawdzał to przez cały dzień XD Nie warto sobie psuć zdrowia i pracować w tym ciągłym stresie. Niewdzięczna praca.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Paragon Customer Communication (Warszawa) - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Paragon Customer Communication (Warszawa)
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Paragon Customer Communication (Warszawa)?
Zobacz opinie na temat firmy Paragon Customer Communication (Warszawa) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Paragon Customer Communication (Warszawa)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 4 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Aleje Jeroozolimskie 132-136, p. 11
02-305 Warszawa - NIP: 5251073594 KRS: 0000010648
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi IT - hosting stron internetowych - Warszawa i okolice
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |