Szczerze to lepiej skorzystać z usług innej agencji, aby zaoszczędzić sobie czasu, nerwów, a co za tym idzie też pieniędzy i być zadowolonym z projektów
Kiepska firma, kiepskie usługi. Szkoda czasu na wspolprace biorac pod uwage lepsza i nastawiona frontem do Klienta konkurencje.
Czy macie jakiś powód, że przestaliście korzystać z tego forum? Szukam pracy więc interesuje mnie wiele szczegółów.
@Adam Jeśli negatywnie oceniasz to dobrze byłoby uzasadnić chyba, że to wpis konkurencji?
Rekrutacja nudna, prowadzona chaotycznie i bez pomysłu. Nie było nikogo kompetentnego, kto mógłby zweryfikować umiejętności, pytania głównie o nic nieznaczące detale, po co, kiedy, dlaczego. Nic konkretnego z tego nie wynika. Nie mam zamiaru pracować w tak nieprofesjonalnej firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Idealnie to nie jest nigdzie. Wiem jedno, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!!
Radzę się dobrze zastanowić przed podpisaniem umowy na współpracę... Do czasu jej podpisania wszystko będzie super, a potem życzę powodzenia w walce o zrealizowanie projektu...
Podpowiedzcie coś więcej o praktykach.
Taka cisza na forum od dawna to dla mnie znak, że dobrze się tu pracuje!!!
Kiepskie usługi, dobra mina do złej gry... Więcej udawania niż pracowania. Jeśli komuś zależy na dobrej usłudze lub dobrej, stabilnej i rozwojowej pracy to nie pod adresem Migomedia.
Szefowie pracują ciężej od pracowników i to po nich widać. Czasem było dobrze, czasem źle, ale na pewno nie są gorsi od szefów w korporacji. Moim zdaniem są przy tym bardziej szczerzy i autentyczni w tym co robią i jak robią (nawet jeśli się czasem wkurzają). Usługi też były z mojego punktu widzenia całkiem przyzwoite. Z sentymentem wspominam firmę i szefostwo, a pracowałem tam kilka lat. To oczywiście moja własna opinia, więc proszę uszanujcie to.
Nie można powiedzieć szczery, o kimś kto za plecami pracownika oczernia go w oczach innych, szuka haków etc. Firma jak firma, jak ktoś chciałby tam pracować to lepiej niech poszuka prawdziwej firmy. Szefostwo jak święte krowy udają, że coś tam wiedzą, szkoda, że da się to zweryfikować po 1 wypowiedzianym przez nich zdaniu. Udają nie wiadomo kogo, a tak naprawdę są nastawieni na kantowanie, nie tylko pracowników.
Niestety ta firma nie poszła z duchem czasu i oferują produkt, który delikatnie mówiąc nie jest na czasie i nie nadaje się do użycia. Mają bardzo wysokie mniemanie i odpowiednio do tego kompletny brak pokory i zrozumienia dla zlecającego. Obyście nigdy nie trafili na taką usługę.
(usunięte przez administratora)
Ta opinia jest:
W agencji pracują ignoranci, zaczynając od "web developerów", którzy niewiele wiedzą, tym bardziej duże projekty to spore ryzyko. PR nie znają realiów działania na tym rynku, ale mimo to wtrącają się w prace IT. Właściciele to inny temat rozmów, wystarczy powiedzieć, że sami mają ze sobą spory problem. Pieniądze głownie pod stołem, nadgodziny niby płatne, zależy jak się dogadasz, ale jak za dużo pracujesz to krzywo patrzą. Dodatkowo kiedyś były rankingi popularności (ankiety) wśród pracowników, które były manipulowane przez Małgorzatę B.
Niestety również mam złe doświadczenia z tą agencja i chętnie na ten temat porozmawiam - jeśli ktoś ma ochotę zapraszam na priv(usunięte przez administratora)
W Migomedia pracowałem jakiś czas temu jako handlowiec. Podejście do pracownika jest żenujące. Szefostwo wymaga bóg wie czego, kreuje się na dużą agencję, portfolio jest mocno naciągane. Myślą, że pozjadali wszystkie rozumy. Atmosfera nie jest sprzyjająca i jest duża rotacja. Odradzam!
W Migomedia pracowałam na stanowisku marketing specialist przez ponad rok. Pracowałabym dalej, gdyby nie mój wyjazd z rodziną do Niemiec. Głównie dlatego, że dużo się nauczyłam. Pomyślałam, że napiszę, bo wiem, że różnie bywa, a może komuś to pomoże. W firmie jest przyjazna atmosfera, szefostwo jest pomocne i bardzo angażuje się w pomoc pracownikom. Ogólnie wszyscy są bardzo pomocni, niezależnie od stanowiska.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Migomedia?
Kandydaci do pracy w Migomedia napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.