Piszę jako przedstawiciel hotelu współpracującego z booking.com Niestety już od jakiegoś czasu występuje tam kompletny brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku dla partnerów. Pomimo, że naliczyli naszemu hotelowi niesłusznie fakturę za błąd swojego systemu i odpisali, że skontaktują się w celu wyjaśnienia tej sprawy., to zamiast kontaktu zawiesili nasz obiekt i nadal nie można z nimi o tym porozmawiać, ponieważ każdy konsultant odsyła nas do działu finansowego, który nie odpowiada na wiadomości i telefony. Na razie bazują na renomie, którą wypracowali sobie w poprzednich latach, ale obecny poziom obsługi klienta jest dramatyczny. Radzę unikać portalu booking.com, bo profesjonaliści już dawno tam nie pracują.
Skandal Konsultanci z łapanki nie mają podstawowej wiedzy na żaden to temat. Poproszeni o nazwisko w celu weryfikacji udzielanych informacji twierdzą, że nie muszą się legitymować. Numeru konsultanta ani żadnego identyfikacyjnego też nie podadzą. Za 10 minut dzwonię do innego ten z kolei udziela całkiem innych informacji w sprawie. Kolejny udziela jeszcze innych. Wina jest zawsze Twoja Twoja i tylko Twoja nawet jak ich system Cie oszuka. Też jest Twoja bo ich system się pomylił i padło akurat na Ciebie. Moloch który rządzi się bezprawiem bo MOZE. Niekompetencja, nieposzanowanie i kłamstwa wynikające z niewiedzy ludzi tam pracujących.
Moja opinia dotyczy pracownika holenderskiej centrali Booking.com w dziale IT - Aytekina Durmuşa Çabuka, a przez Intranet pracownicy Booking.com mają dostęp do imion i nazwisk wszystkich pracowników Booking.com globalnie. Aytekin Durmuş Çabuk odkrył przez 23andMe, że ma żydowski gen. Zanim Aytekin Durmuş Çabuk odkrył to, już wcześniej od dawna zwykł ze śmiechem przywoływać historie jak poderwał, a potem w czasie swoich studiów na UCLA "pierd.lił i rzucił" (dosłownie z języka angielskiego "pump&dump") wiele amerykańskich kobiet, nazywając je wszystkie szmat.mi (dosł. z jęz. angielskiego "sl.ts"), bo "należało im się, bo są z dwóch typów kobiet tymi, które z racji, że nie miały ojców = więc miały problemy z tatusiem (dosł. z jęz. angielskiego "daddy issues") nadają się tylko do tego". Aytekin Durmuş Çabuk uważa, że kobiety zgwałcone w Sylwestra 2015 przez islamskich uchodźców w Kolonii same się o to prosiły swoim nieskromnym ubiorem i że na pewno im się to podobało, ponieważ jak to powiedział "ofiary zakochują się w swoich gwałcicielach". Sam Aytekin Durmuş Çabuk uwielbiał grać w gry wojenne i gdy zabijał wirtualnych wrogów krzyczał, że jest ich gwałcicielem-terapeutą (ang. "the rapist-therapist"). Aytekin Durmuş Çabuk również pogratulował swojemu bratu Aydemirowi Çabukowi nazywając go "lwem" (tr. "aslan") związku poliamorystycznego z 5 kobietami, które obaj nazwali szmat.mi. Aytekin Durmuş Çabuk pogratulował również swojemu znajomemu z USA faktu, że znajomy ten namówił na (usunięte przez administratora) matkę swojej dziewczyny, a potem dwie naraz, podsumowując, że jest on macho godnym podziwu, a owe dwie kobiety są szmat.mi. Aytekin Durmuş Çabuk wspomniał ze śmiechem jak w Los Angeles (chyba w Beverly Hills) wjechał wypożyczonym na przeprowadzkę samochodem w inny samochód i na karteczce (udając, że pisze nr polisy ubezpieczeniowej) napisał "F.CK YOU" po czym zatknął ją za wycieraczkę uszkodzonego przez niego samochodu. Nie zapłacił także za czyszczenie mieszkania, które zapuścił w czasie użytkowania w LA, tak że zakumulowało pleśń, mimo że był to obiecał. Nie muszę podpowiadać jak bardzo niemoralnym człowiekiem jest Aytekin Durmuş Çabuk.
Ja dodam opinie jako osoba znajdująca się po dwóch stronach. 1. Raz jako hotel - partner w "" 2. Jako turysta - klient. Dla tych, którzy piszą odnośnie płatności -> rezerwacja bezzwrotna jest z góry obciążona opłatą, która nie podlega zwrotowi, jeżeli dokonujecie takiej rezerwacji zastanówcie się kilka razy, czy na pewno ten termin jest dla was i miejsce. Odzyskanie pieniędzy za taką rezerwację bez zgody obiektu jest praktycznie niewykonalne. Możliwość bezpłatnej anulacji - dla hotelu kiepska sprawa (ryzykuje zajęcie pokoi i odmówienie innym kiedy gość nagle zmieni zdanie i może zostać z wolnym pokojem), ale dla gościa owszem udana opcja, warto nieraz dopłacić trochę pieniędzy i zapewnić sobie tą możliwość najlepiej dla jak najkrótszego czasu anulacji przed przyjazdem. Przypadek osoby, która napisała że rezerwacja została anulowana z powodu braku autoryzacji karty -> tutaj hotel ma rację to booking pobiera płatność (w zasadzie rezerwację środków na karcie). Jeżeli karta nie przejdzie tego to rezerwacja z automatu jest anulowana - ale z opóźnieniem ! Obiekt, żeby samodzielnie anulować musi napisać informacje do gościa z prośbą i podaniem powodu chęci anulacji. Jeżeli jest wątpliwość, to dzwońcie na infolinie booking. Rezerwacje poza bookingiem - są tańsze ponieważ, booking pobiera prowizje od obiektu. Najczęściej będzie to wymagało dokonania przedpłaty, jeżeli takową robicie to wysyłajcie potwierdzenie na email obiektu i proście o dane do przelewu także na email (zawsze jest to dowód - sms nim nie jest)|. Brak info o opłatach dodatkowych: Działa to w dwie strony -> obiekt zawsze ma wgląd w rezerwacje i informacje dotyczące warunków pobytu, może wydrukować lub pokazać informacje jakie były zawarte w tym, drukujcie blankiety rezerwacyjne, jeżeli na nim nie ma informacji o dodatkowej płatności kontaktujcie się z Booking. HOTEL PLUSY Jako obiekt - > owszem jest to wygodny sposób sprzedaży miejsc noclegowych. Duży zasięg, ale też duża konkurencja. Nie musisz pobierać samodzielnie przedpłat umawiać itd. Minusy System opinii i ocen - mimo starań i licznej ilości opinii pozytywnych i wysokich ocen... jedna negatywna potrafi całe wyliczenie zniszczyć. (Goście obiekt musi być utrzymywany i zapewniać std pobytu, ale to też sposób pobytu determinuje czy dane pokoje wyglądają dobrze czy nie, czy po wizycie nadają się do remontu...) Jesteś skazany na opinie i humory gości, którzy mimo spełniania standardów potrafią być nieuprzejmi, bałaganić. Jeżeli nie pobierasz Kaucji ( o której wspomniano ) to nie jesteś w stanie odzyskać poza drogą powództwa cywilnego lub zgłoszenia wandalizmu środków. Booking Ci nie pomoże = ich rekomendacja to pobieranie kaucji. "Nie informują o dodatkowych opłatach w hotelu" - Kaucja - trzeba dokładnie czytać warunki rezerwacji i informacje o opłatach dodatkowych !! Booking umieszcza to mało widocznie, najczęściej w podsumowaniu płatność jest to, natomiast obiekt musi takie informacje wystawić - na sposób prezentacji nie ma wpływu. Kaucja - goście twierdzą, ze nie ma informacji j.w. nie jest ona niestety wystarczająco eksponowana przez portal rezerwacyjny, ja polecam umieszczanie tego w dodatkowej wiadomości (goście twierdzą że nie widzieli) nie czytają informacji o płatności i warunkach rezerwacji - należy najlepiej drukować blankiet rezerwacyjny. Obiekt też musi niestety/ stety to czasami udowodnić, że taka informacja jest zawarta w ofercie. Skierować na infolinie BOOKING żeby potwierdzili, że taka informacja była. Można pisać recenzje o gościach i blokować dalsze rezerwacje, ale nie jest to narzędzie, które daje obiektom możliwość unikania takich gości, choć powinno! Powinna być ocena gościa, żeby budować tryby genius itd - gości którzy potrafią się zachować i są partnerami w trakcie pobytu. Szanujmy się wzajemnie.
Brak możliwości kontaktu z operatorem. Muszę podać numer rezerwacji (to oczywiste) oraz 4-cyfrowy PIN. I tu jest problem, bo otrzymałem PIN 6-cyfrowy! Nijak nie mogę go wprowadzić. Co zrobić?
kupiłam przez booking 2 bilety na spektakl w Stambule. Niestety nie zostaliśmy wpuszczeni na widownię. Nie uwzględniono ani biletu drukowanego ani w formie elektronicznej. Na wysłanego maila z prośbą o pomoc nikt nie odpowiedział a dodzwonić się nie można. Kupiliśmy drugie bilety i złożyliśmy reklamację. Niestety nie chca zwrócić pieniędzy za bilety. To jakieś (usunięte przez administratora)
Booking nie odpowiadają na pytania dotyczące zwrotu za to, że (usunięte przez administratora) właściciel mieszkania przez kilka godzin nie odbierał telefonu i na smsy i musieliśmy w nocy wynająć na własny koszt, a mieli z rana wysłać dalsze instrukcje dotyczące chociaż zwrotu części 423 koron za (usunięte przez administratora) i mieliśmy przesłać faktury w dniu wymeldowania na wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi przesyłania faktury lub dokumentów płatniczych w celu ubiegania się o różnicę . Nic nie dostałem a odpowiedzieli, że zgodnie z regulaminem i nie spełniłem jakiś wymogów. Niekompetentna firma to za mało powiedzieć.
Jestem bardzo zadowolony z działalności Firmy. W Październiku byliśmy z Żoną w Zakopanem Apartament wynajęty przez Bookimcom wszystko w jak w najlepszym wydaniu.
Nie polecam, firma złodziejska, (usunięte przez administratora) klientów ,pobierają zaliczki i nie zwracają, mnie przekręcili na 1500zł, nie ma możliwości odzyskania pieniędzy.
mnie jako Klienta tez wyruchali. wzięli zaliczkę na pobyt w polaris nad morzem, który był zamknięty. pobyt się nie odbył, a oni umywają ręce, śmiecie, niby w życiu blokingu i wszędzie będę ich oczerniał z uwagi na to , ze mnie (usunięte przez administratora)
Hotel Sun&Snow Swieradów Zdr. ul. Mickiewicza 9, pok. nr 16 Moje uwagi odnośnie pokoju i wyposażenia. 1. Zniszczona, połamana lampka nocna na wezgłowiu lewego łóżka 2. Głośne i irytujące dzwonienie domofonu każdorazowo gdy ktoś wchodzi i do budynku hotelu, ma to miejsce od wczesnych godzin porannych do późnych godzin wieczornych. 3. W telewizorze brak jest programów polskiej telewizji, są tylko obcojęzyczne. 4. Miejsca parkingowe nieoznaczone, brak możliwości odszukania przydzielonego miejsca parkigowego 5. Od 8 rano brak kontaktu z numerem administracji 532751725, abonent czasowo wyłączony.
Kiedy otrzymam bilety elektroniczne na wykupienie lotu do Bangkoku. Dwa tygodnie czekam na te bilety zapłaciłem i obecnie nie mogę się skontaktować z wami. Karol Gill
Totalny brak kontaktu z biurem. Ktoś zablokował moje konto. Resetowanie hasła nie działa, nie wysyłają linków na emaila. Nikt nie odbiera a na emaile wysyłają tylko automatyczne odpowiedzi. Nawet nikt nie czyta co się do nich pisze, tylko bot wysyła ciągle tą samą odpowiedź. Dla mnie to mało wiarygodne biuro i podejrzane, bałąbym się teraz skorzystać z ich ofert.
Witam, Zronilam rezerwację 25 wrzesnia 2024 r na 4 dni w Studio Pyskowice .Po dokonaniu rezerwacji dokonalam platnosci na kwote 894,24 zl. Rezwewacja nie zostala dokonana a pieniadze platne karta zostaly na koncie Booking. Teraz nie mam rezerwacji i nie mam pieniedzy. Chcialam sie skontaktowac telefonicznie ale tam zadaja Nr rezewacji ktorego nie mam . Zostalam z reka w nocniku. Jak odzyskac pieniadze. Stefania Tomczyk Pozdrawiam
Witam, Mam podobny problem. 17 września dokonałam rezerwacji, z konta pobrali kwotę blisko 5tysiecy, a do dnia dzisiejszego nie mam potwierdzenia rezerwacji. Zbliża się termin wylotu, a ja nie mam ani pieniędzy na koncie, ani w aplikacji potwierdzonej rezerwacji. Ciężko się dodzwonić do biura obsługi klienta. Mailowo odpowiada sekretarka z automatu. Uprzejmie proszę o informację, czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problem, a co najważniejsze czy udało się odzyskać pieniądze? Będę wdzięczna za informacje Podaję swój adres mailowy gdyby ktoś chciał się skontaktować anna.styszynska@gmail.com
Witam, Mam podobny problem zrobiłam rezerwację 4.10 nie dostałam potwierdzenia na meila nie mam numeru i pinu rezerwacji przez to kontakt z obsługą klienta jest niemożliwy. Jedyne potwierdzenie to na koncie bankowym sprawdzona karta. Jak można rozwiązać ten problem proszę o informację
Witam ,zrobiła jeszcze raz rezerwację ,w tym samym apartamencie ,bez opłaty na kilka miesięcy do przodu ,dzięki temu wyzyskała ,numer rezerwacji )A potem można już z bokingem się połączyć ,i powiedzieć swój problem ) Mi się udało …)Są bardzo pomocne
Wpisała zły adres e-mail ,nie mogę z kontaktować się z Booking ,tak jak nie mam numeru rezerwacji ????pomocy
Jak znajdziesz rozwiązanie to daj proszę znac. U mnie ten sam problem lub błąd techniczny po stronie booking :(
Booking ma klienta daleko w poważaniu Konsultanci wzięci z łapanki z targowiska. Nie dajcie się oszukać na pełne ubezpieczenie gdy wynajmuje cię samochód przez booking. Ja po przybyciu na miejsce urlopu w wypożyczalni dostałem informacje, że nie mają pojęcia o ubezpieczeniu, które sprzedaje booking i jak chce być objęty pełnym ubezpieczeniem to muszę je wykupić na miejscu. Ze strony booking totalna olewka, zaplaciles za badziew to sam masz problem, zero możliwości odzyskania pieniędzy za bezsensowne ubezpieczenie
Booking aplikacja czy strona internetowa.porażka. Brak mozliwości wysyłania wiadomości przez czat jak i do obiektu i booking. Hotline booking tragedia czas oczekiwania bardzo długi. kilkakrotnie dzwoniłem i nic nie załatwiłem. Pierwszy i ostatni wyjazd przez Booking.
Skandal Konsultanci z łapanki nie mają podstawowej wiedzy na żaden to temat. Poproszeni o nazwisko w celu weryfikacji udzielanych informacji twierdzą, że nie muszą się legitymować. Numeru konsultanta ani żadnego identyfikacyjnego też nie podadzą. Za 10 minut dzwonię do innego ten z kolei udziela całkiem innych informacji w sprawie. Kolejny udziela jeszcze innych. Wina jest zawsze Twoja Twoja i tylko Twoja nawet jak ich system Cie oszuka. Też jest Twoja bo ich system się pomylił i padło akurat na Ciebie. Moloch który rządzi się bezprawiem bo MOZE. Niekompetencja, nieposzanowanie i kłamstwa wynikające z niewiedzy ludzi tam pracujących.
Wynajmuję poprzez nich własne mieszksnie , co chwila nowe kwiatki . Zaniżają kwoty , sami dają gościom zniźki , nie odpowiadają na maile , beznadziejna wspólpraca
Zgadzam się w 100%, pracuje kilkoro pracowników, którzy kryją swoje błędy nawzajem. Przełączają pomiędzy działem rezerwacji, spraw partnerskich, BOK chcąc stworzyć iluzje dużej firmy. Nie pomagają ani Gościom ani właścicielom obiektów!!!
Firma promuje oferty (usunięte przez administratora) nie reaguje na opinie klientów, w dalszym ciągu (usunięte przez administratora) ludzi i jeżeli uznają reklamację to oddają 10 15%. nie polecam
Nigdy więcej! (usunięte przez administratora) na cenach, ktore w rzeczywistości są o wiele wyższe. Promocje które obiecują nie mają żadnego pokrycia w ofercie obiektów. Wypożyczenie samochodu to już w ogole dramat. Nieistniejące lokalizacje, nic nie warte ubezpieczenia... Nie polecam
Nie polecam. Tragedia jeżeli chodzi o kontakt z tą firmą. BOK to jest katastrofa
Od 7 dni Booking.com blokuje pieniądze z mojej karty debetowej, mimo iż nie mam istniejącej rezerwacji w serwisie co sami mailowo potwierdzili. To prawdziwy skandal - nie polecam nikomu korzystania z tego serwisu.
Proszę Booking o pomoc .Jestem wielokrotnie waszym klientem. Miałam u Was rezerwację ,al e nie mogłam jej opłacić ,mam inną kartę.Biuro hotelu przesłało mi linki opłatę zrobiłam.Pokoju w Ovo Apartments Wrocłąw nie bylo i nie chcą oddać pieniędzy. Wysłałam do nich taką wiadomość a Booking prosze o pomoc.... Dzień dobry, zgłaszam zażalenie na Waszą firmę. 26 maja2024r. wpłaciłam 867,51 za rezerwację 4471379754 pokoju dla 4 osób 8/9 czerwca 24r.. Po przybyciu na miejsce okazało się ,że nie ma dla nas tego pokoju i nastąpiła jakaś pomyłka na linii biuro-obiekt. Obiecano mi ( pani Jana),że sprawa będzie przekazana do księgowości i otrzymam zwrot pieniędzy. Dzisiaj mija 17 dzień i nie mam zwrotu.Do księgowości wpłynęły potwierdzenia mojej wpłaty i Wasze zapewnienia,że rezerwacja potwierdzona i opłacona. Czy tak działa Wasza firma? Proszę o pilną odpowiedź,nie zamierzam tej sprawy tak zostawić. Grażyna Koguc tel.606926435
Czy Pani sprawa zakończyła się pozytywnie? Booking zajął się sprawą? Pytam ponieważ mam podobną sytuację.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!