Jaka należy się zniżka dla osób pracujących na stanowisku sprzedawcy na produkty firmowe?
Bardzo fachowi pracownicy,ostatnio robiłem okulary w Wiedniu,i jestem bardzo miło zaskoczony,fachowoscią zespołu Galeri Bronowickiej,szczególnie pani Matura i pan Łukasz zdali ten egzamin maturalny z kompetencji i grzeczności na dwójkę.* w Austrii najwyższą notą jest właśnie dwójka,odwrotnie jak w Polsce. DUŻO SUKCESÓW
Pracowałam w firmie kilka lat. Wspominam bardzo dobrze, odchodziłam z bólem serca. Moge szczerze polecić. W tej firmie jest cos, czego mi brakowalo w poprzednich pracach i zapewne bedzie brakowac : duzo empatii ze strony współpracowników jak i pracodawców. Zawsze mogłam liczyc na pomoc. Grafik bardzo elasatyczny. Bardzo duzo szkolen, inwestowania w pracowników. Odchodząc stąd czuję sie specjalistą. Przychodząc tu, dopiero rozpoczynałam przygodę z optyką. Dzięki pracy tu, polubiłam optykę, i będę kontynuować prace w tej dziedzinie. I Pracodawcy wyrozumiali, cierpliwi. Premie bardzo zadowalające. Na pewno bede bardzo dobrze wspominać prace tu, i bede zawsze wdzieczna Pracodawcom za zaufanie, za zaaganzowanie w mój rozwój. Naprawde polecam. Praca spokojna, bezstresowa.
zapewne specjalistów, optometrysów. Mysle, że równiez ludzi, ktorzy dopiero zaczynają przygode w tym zawodzie, gdyz pracodawcy są bardzo chetni i otwarci aby uczyć, wysyłać na szkolenia, kursy.
Dzisiaj byłem w salonie na Wielickiej. Zamówiłem noski do minimy i dowiedziałem się, że są . Nie było !!! Pani była oburzona, że się zdenerwowałem gdyż specjalnie wziąłem wolne w pracy i przyjechałem do Krakowa z Bochni po te noski. Skończyło się interwencją telefoniczną u p.Krysińskiej bo tak mi się przedstawiła ale nie wiem nadal kto to jest. Drugie okulary naprawiono mi gratis i zrobił to optyk na oczach wielce obrażonej pani zza lady. Zobaczymy czy zamówione noski dojdą. Zawsze kupowaliśmy okulary w tej firmie i od dzisiaj więcej już nie, zdecydowanie nie. Nie ma złych klientów są tylko źli sprzedawcy. Powodzenia
Witam,pracowałam kiedyś w Mozart Optyk. Praca spokojna, ludzie mili,oczywiście zdarzyły się osoby nieuczciwe i chamskie. Szefowie niestety skąpi, mili,do pogadania,ale totalnie chcieliby wszystko dla siebie, nadgodziny najchętniej do zapomnienia, premie obcinane na maxa. Zarobki dla zwykłych pracowników bez szału, wręcz niskie. Gdy przeszłam do konkurencji to tam panowała opinia o Mozarcie, że płacą najmniej w Krakowie.....
Serdecznie polecam Mozart Optyk w Sympli Market przy Mackiewicza. Moja mama po raz pierwszy zakupiła okulary progresywne w których wreszcie widzi dobrze. Nadmienię że są to jej 4 te takie okulary. Było bardzo dokładne pełne badanie lekarskie trwało chyba z godzinę. Pani badająca zamówiła soczewki progresywne niemieckie z firmy Zeiss. Teraz widzę że co niemieckie to dobre. Wcześniej były soczewki ze znanej sieci handlowej 3 razy reklamowane i za każdym razem złe. Kolejne polskie też kiepskie . Poprzednich nie pamiętam. Po co chodzić gdzieś daleko gdzie na własnym osiedlu mam super optyka. Polecam.
W 2016 w maju r zwróciłem się celem zrobienia okularów do Firmy -Mozart Optyk przy ulicy Wielickiej w Tesco. W trakcie badania badająca stwierdziła że mam zaćmę mimo wszystkiego wykonano soczewki z okularami na kwotę 2309 zł w trakcie badania po raz pierwszy dowiedziałem się ze mam zaćmę nie miałem pojęcia co to jest ta zaćma , w trakcie odbioru okulary były nie do przyjęcia litery mi się zlewały itp kazano złożyć mi reklamacje ustną i tak to zrobiłem w 17 dniu oświadczono ze mam na piśmie złożyć i tak zrobiłem po 22 dniach otrzymałem odmowę uznania reklamacji. Interweniowałem wielokrotnie osobiście i telefonicznie gdzie otrzymałem odpowiedz kierownika że możemy umówić się na mieście że on musi też z czegoś żyć. W tej sytuacji oddałem na sprawę do Sądu z powództwa Cywilnego I w Krakowie , sprawa ciągnęła się 18 miesięcy i w grudniu zapadł wyrok korzystny dla mnie. Prosiłem o powołanie Biegłego Sądowego gdzie Biegły Sądowy wydał bardzo korzystną opinię na temat zrobienia okularów jak się ma zaćmę że nie powinno robić tak drogich szkieł za kwotę 2300 zł należało zwykłe szkła gdyż po operacji wszystko się zmieni itp na za kwotę 240 zł do dwóch par okularów a w Firmie zapłaciłem 2300 zł w których zle widziałem. Wyrok zapadł w 7 grudnia 2017 gdzie Firma Mozart Optyk nie zrobiła odwołania natomiast ja zrobiłem odwołanie gdyć Sąd I instancji zasądził zapłatę kierownikowi Firmy Mozart Optyk 1200 zł za to że napisałem że jest Członkiem Zarządu Firmy Mozart Optyk a nim nie był jaka jest sprawiedliwość? Zrobiłem odwołanie do Sądu Okręgowego gdzie zaocznie odrzucono moje zażalenie Jaka jest sprawiedliwość za okulary zapłaciłem 2300 zł a z tego mam zwrócić 1200 zł kierownikowi dlatego że z braku wiedzy i z błędu pracowników Firmy Mozart Optyk poinformowano mnie że jest Członkiem Zarządu. W tej sytuacji zwrócę się do Ministerstwa Sprawiedliwości i Rzecznika Prawa Obywatelskich. Minęło dwa lata a Firma _ Mozart Optyk do dziś nie chce mi zwrócić według wyroku Sądowego kwotę 2309 zł oraz zwrot 400 zł z tytułu kosztów postępowania Sądowego jak również Firma ma pokryć koszty Biegłego Sądowego oraz odsetki ustawowe za dwa lat. Do tej pory Firma uchyla się i żadnej kwoty nie otrzymałem i czy to jest w porządku abym musiał sprawę kierować do Komornika? Jeśli nie robiłem odwołania od wyroku przyznającego mi kwotę 2309 zł to firma powinna mi wrócić ta kwotę a moje zażalenie na kwotę 1200 zł to jest inna procedura jak również odsetki
Cześć! Jestem dostawcą soczewek okularowych ZEISS. Znam Mozart Optyka od lat. Poczytałem opinie osób niezadowolonych (niestety kilka z nich znałem) - już tam nie pracują i chyba dobrze się stało. Pracownicy z którymi rozmawiam są naprawdę przygotowani profesjonalnie do obsługi klienta. Oceniając Mozart Optyka na tle rynku krakowskiego postawiłbym ich w pierwszej piątce optyków. Niektórzy są lepsi ale nie ma co dramatyzować. Mnie zależy na sprzedaży soczewek ZEISSa a oni to robią wyśmienicie. Pracownicy na szkoleniach są kulturalni, nie przeszkadzają a co najważniejsze zadają pytania to jest naprawdę COŚ. Jak płacą nie wiem ale musi być OK ponieważ kadra jest raczej stała. Polecam formę Mozart Optyk tak dla przyszłych pracowników jak i dla klientów. To są naprawdę uczciwi ludzie.
@gaba no to jest oczywiste chyba ze na czyms takim to jednak trzeba się znac ja tak uważam przynajmniej
Ja musiałam pożegnać się z pracą w Mozart Optyk, bo pojechałam za mężem zagranicę. Pracowałam długi okres na sprzedaży i badałam klientów pod okulary i soczewki. Przeczytałam wszystkie komentarze i trochę zdziwił mnie jeden komentarz : "Już nie wspomnę o tym jak traktują pracowników- coś w stylu "przynieś, podaj pozamiataj". A który szef dzisiaj nie wymaga , jeśli ktoś źle pracuje to niestety obrywa i pewnie tak musiało być z autorem opinii. Z kontekstu wnioskuję , że pisał to mężczyzna zatem musiał to być handlowiec, który pewnie mało sprzedawał i musiał pożegnać się z firmą. Szkoleń jest bardzo dużo, i jeśli ktoś chce się uczyć to ta firma to mu umożliwia. Zarobki jak wszędzie, zależą od sprzedaży i szefowie wymagający.
no właśnie, a czy żeby pracowac w takim salonie okulistycznym np. jako sprzedawca to tzreba już dobrze znać się na okularach i innych tego typu rzeczach związanych z okulistyką czy po porstu wszytskiego Cię tam nauczą? jak to wygląda w praktyce moi drodzy, zalezy mi bardzo na szczerych opiniach od Was.
wiaodmo coś o tym ile się zarabia?
Po raz drugi kupiem okulary w Mozart Optyk. Byly to optawy Crosc szaro niebieskie do tego dostalem szkla progresywne firmy JZO. Jest super. Malo kiedy cos pisze w internecie ale teraz warto. Za calosc zaplacilem 975zl. widze doskonale wszystko i do tego moge czytac bez problemow. Serdecznie polecam ten salon w Simpli. Pani badajaca meczyla mnie ok 40 minut a potem ok 30 minut dobierali mnie szkla. Bylem wibitnie zaskoczony troska o jaka walczyli abym dobrze widzial. Teraz rozumiem ile czasu trzeba poswiecic klientowi aby byl zadowolony. Czytalam wszesniejsze opinie i widze ze nawet dbala o pracownikow. Widac przeklada sie to na klietow. Polecam optyka Mozart.
Witam wszystkich, nie rozumiem rozgoryczenia niektórych osób. Obecnie pracuję w Salonie optycznym i żadnego słowa krytyki nie mogę powiedzieć. Oczywiście są gorsze i lepsze dni, ale gdzie ich NIE MA??? Pracodawcy są uczciwi i doceniają starania zaangażowanych osób. W Firmie panują relacje, nie tak jak ktoś napisał " PRZYNIEŚ, PODAJ, POZAMIATAJ" LECZ bardzo przyjazne, prezesi wychodzą na przeciw pracownikowi i nigdy nie zostawiają go w problemie...Powiem szczerze, ja przychodzę do pracy z pozytywnym nastawieniem i uważam że jak ktoś robi to co lubi to zawsze będzie szczęśliwy, a jego praca będzie w 100% efektywna.a co za tym idzie pracodawca też będzie zadowolony. Jeżeli chodzi o zarobki, to uważam że są adekwatne do wykonywanej pracy. Pozdrawiam i życzę dużo uśmiechu na twarzy , a nie grymasu rozgoryczenia i krytyki.
Z tego co wiem to poszukują OPTOMETRYSTÓW do badań. Podanie z CV można składać bezpośrednio do salonów lub poprzez stronę internetową www.mozartoptyk.pl Znajoma znajomej pracuje u nich od 9 lat więc raczej jest OK. Rotacja niewielka zarobki poprawne i to na umowę o pracę. Może warto spróbować.
W ogóle jest jakaś szansa, by sie załapac do nich do salonu, czy raczej rotacji nie mają i zatrudniają znajomków?
To moze ktos napisze, do którego z salonów mozart optyk najlepiej sie udac z zapytaniem, bo mają ich kilka z tego co wiem.
Sądzę, że brak aktualnych komentarzy na ten temat świadczy raczej o niewielkiej rotacji i braku rekrutacji, ale możesz iśc zawsze do salonu i zapytać.
No tak, Mozart Optyk to firma rodzinna, ale czy zatrudniają tez osoby z zewnątrz, dobrze traktuja takich ludzi, czy one nie mają szansy awansować etc.?
Zależy pewnie jeszcze o którym salonie Mozart Optyk w Krakowie mowa, bo firma z tego co wiem to małą rodzinna sieciówka.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.