Opinie o VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Warszawa

3.5/5
Na podstawie 59 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o rekrutacji.


Branże: Doradcy finansowi
Doradcy finansowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Warszawa

dzwonią Nowy wpis
Pracownik

Ja już sprawę zgłosiłem do Państwowej instytucji. W sposób legalny się nimi zajmą. Pozyskują dane i nie wiadomo od kogo. Odpowiadają wymijająco. Powinien się nimi zainteresować UIKOK nakładają karę urzędową i pieniądze by się znalazły na osoby potrzebujące.

Klak Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Jak można te (usunięte przez administratora)metody wydzwaniania i automatu AI ukrócić? Jest to wyłudzanie danych i telefon został pozyskany w sposób niezgodny z prawem. Czy organy Panstwa mogą namierzyć takich ludzi ? To powinno być karane. Telefony regularnie 2-3 razy dziennie. Dzwonić pani Aleksandra i jest odtwarzany tekst. Wyłudzają dane.

Marta Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Dziś odebrałam telefon od tej firmy, spytałam skąd mają mój numer, dowiedziałam się, że mają i tyle. Poprosiłam o usunięcie, pani powiedziała, że nie może tego zrobić. Czy Was nie obowiązuje RODO? Oczywiście zgłoszę to dalej, mam nadzieję, że dostaniecie karę, która ukróci takie praktyki.

Klient Nowy wpis
Inne

Zadają pytania dot. Kredytu oferty na prąd. I innych. Jak zadajesz pytanie Pani rozłącza się. Zgłaszać do UODO o takich praktykach i ja nagrywam. Ktoś pozyskał od kogoś dane i tym powinna zająć się prokuratura.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Call One? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
Mikołaj
Inne

Czy firma szkoli swoich pracowników? Jeśli tak to jakie szkolenia macie zapewnione ?

hdr

Pracowałem tam kiedyś. Moim zdaniem nikt normalny zbyt długo tam nie pociągnie, a chodzi tu o charakter tej pracy - dzwonisz do ludzi i gadasz głupoty. No chyba że ktoś jest na to odporny i mu to nie przeszkadza. Często dzwonisz do jakiś dziadków, starszych ludzi, którzy nic nie czają. Możesz to wykorzystać i mieć większą sprzedaż, ale jeśli jesteś uczciwy to rozłączasz połączenie. Ja tak robiłem. Czasami baza jest taka, że nikt nie chce z tobą rozmawiać i bardzo trudno jest wyrobić tzw ecp. Śmieszne w tej firmie jest to, że nawet niektórzy liderzy nie potrafią poprawnie wymówić nazwy firmy, w której sami pracują. Nie potrafią zresetować kompa, czy po prostu podłączyć go do prądu, bo potrzebują do tego informatyka! Warunki pracy nie najgorsze, klimatyzacja, w kuchni mikrofala, lodówka. Na stanowisku bywa trochę ciasno ale to szczegół. Najgorsza jest lokalizacja, jakies 900 metrów od przystanku. Na rozmowie kwalifikacyjnej bajerują, że to niewiele, i z czasem przestaje się to zauważać, ale jest odwrotnie. Im dłużej tam pracowałem tym bardziej mnie to irytowało, szczególnie w zimie. Jedyne co dobrze wspominam to wielu, naprawdę fantastycznych ludzi, których tam poznałem. Część pracowników jest totalnie bezużyteczna społecznie i towarzysko, ale to chyba normalne w CC. Nie wiem czy poszedłbym tam pracować gdyby płacili nawet 15zł/h netto. Dużo do myślenia daje fakt, że co tydzień jest nowa grupa ze szkolenia. Przez 5 miesięcy, większość załogi wymieniła się kilkukrotnie. To taki taśmociąg. Część ludzi rezygnuje po kilku dniach, reszta "wypala się" w ciągu 2-4 miesięcy i odchodzi. Kilka procent zostaje na dłużej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

m. - 2010-12-29 20:40:00Pracuje na winotece od dłuższego czasu i za bardzo nie wiem o co Wam chodzi. Jeśli chodzi o (usunięte przez administratora) to z tego co wiem jest stypendystką jednej z warszawskich uczelni psychologicznych więc trochę to się mija z twierdzeniem o braku wykształecenie. Mam z nią teraz serię fajnych szkoleń, więc też nie zgodzę się przedmówczynią. Co do (usunięte przez administratora)jak nikt wali prosto z mostu i akurat tego o niej nigdy nie powiem. Proponuję osobie, która o dwulicowości pisze zastanowić się jakby nazwała wycieranie sobie kimś (usunięte przez administratora) na forum w momencie gdy nie ma odwagi powiedzieć czegoś wprost. pzdr m.(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szczera

(usunięte przez administratora) o ktorej mowa(usunięte przez administratora)nie jest po zadnej szkole ani kursach a ludzmi zarzadza, ponadto czuje sie od nich lepsza i to pokazuje a to dzieki ludzia ma na swoje wydatki, zero szcunku dla pracownika chyba ze lubisz wchodzic jej w (usunięte przez administratora) pozdrawiam!!!!! obys kiedys trafila na taka(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

kanapki i obiady sÄ? codziennie ok 12:30

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
koleżanka z pracy

Hej tak sobie właśnie przeglądam to co napisałaś. Jestem tam od października ale nie widziałam, żeby ktoś tam dowoził obiady i kanapki??? Jedyne co to automaty napoje i batony

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca

Zarobki rzeczywiście wyższe niż w innych CC. Premie też spoko. Kierownicy bardzo w porządku. Chociaż rzeczywiście bardzo przejęci. Klima jest, kuchnia spoko, donoszą kanapki i obiady. Akcje w sumie łatwe. Taka dość sobie praca dla studenciaków. Ja tam jestem zadowolona - w porównaniu do innych call center pozytywnie wyróżnienie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Zobacz opinie na temat firmy VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w VOICE CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii