Nie polecam i współczuję każdemu, kto obecnie musi tam pracować. Samo nie wiem co jest gorsze w tej firmie - traktowanie ludzi, zarządzanie czy (usunięte przez administratora)osób na stanowiskach (usunięte przez administratora) Polecam poczytać sobie tutaj więcej opinii, łatwo wyczuć, które są pisane przez prawdziwych byłych pracowników,(usunięte przez administratora) Stres, brak terminowości i odpowiedzialności, wzajemne podkopywanie się osób i działów, absolutny chaos w zarządzaniu i codziennej pracy, a na koniec pretensje i obwinianie szeregowych pracowników. Człowiek jest traktowany jak (usunięte przez administratora), normą są sytuacje, gdzie ktoś nie spodziewając się tego, jest zwalniany z dnia na dzień przez jakieś widzimisię/wyimaginowane oceny (usunięte przez administratora), które nijak mają się do rzeczywistości, a powstają raczej na zasadzie plotek. Jeśli chcesz coś zmienić na lepsze - stajesz się wrogiem “funkcjonującego” systemu. Koszmarne relacje międzyludzkie. Niektórzy to na pozór przyjaciele, ale przy pierwszej lepszej okazji można przekonać się, że nie ma tam komu zaufać. Brak zaufania i (usunięte przez administratora)ze strony (usunięte przez administratora), stawianie nierealnych oczekiwań i KPI.(usunięte przez administratora) Ciągła rotacja, mało kto chce tam zostać na dłużej - chyba przemielili już cały(usunięte przez administratora)i okolice, dlatego rekrutują teraz zdalnie w Krakowie, gdzie wieści o tym jaka to faktycznie jest firma, jeszcze nie dotarły. Nie dajcie nabrać się rozmowie kwalifikacyjnej, która tworzy ułudę cudownej, nowoczesnej i perspektywicznej pracy. Okres próbny może być przedłużany w nieskończoność w ramach uznaniowości, a później nie ma co liczyć na podwyżkę - najwyżej przyjdzie kolejny (usunięte przez administratora), który za te same pieniądze będzie odwalać robotę od początku.
wszystko to co jest opisane to ma tam miejsce, pracowalem to wiem. a Ty to kto? rotacja duza, obiecujecie pracownikom wiele rzeczy i bardzo malo z nich jest realizowanych, pozatrudnialiscie nieodpowiednie osoby na stanowiska liderskie/manadzerskie ktore nie maja pojecia o tym jak byc liderem i trzymacie ich - ludzie odchodza przez zlych manadzerow w 90% przypadkach. tak tez bylo w moim przypadku. Chetnie bym wrocil do pracy w Droplo, ale dopoki sa tam liderzy ktorzy sa to nie widze siebie w tej organizacji - non stop stres i nic wiecej. natomiast zeby nie byc tylko negatywnym - bardzo duzym plusem sa platnosci jezeli chodzi o pensje - zawsze sa na czas i nie mozna na to narzekac.
Praca w Droplo / Redcart (jedna i ta sama firma, tylko dwa rózne produkty) to dramat. Szefostwo jest całkowicie odklejony i żyje w innej galaktyce. Oba produkty się sypią i walą, ale szefostwo w koło opowiada, jakie to Droplo nie jest super wspaniałe i innowacyjne, i jakich to nie odnosi sukcesów. Chcesz coś zmienić na lepsze? Dać coś od siebie? Albo faktycznie pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy? Zostaniesz zgaszony jak pet. Szefowie wiedzą najlepiej i koniec. Co chwila na "RedMeetach" opowiadają o sukcesach firmy, których oczywiście nigdy nie ma. Słyszałem o biurach w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, a nawet Dubaju. Firma miała współpracować z AliBabą, ale szefostwo stwierdziło, że za dużo pracownicy nad tym siedzą i nie ma to sensu, więc zabili projekt. Od lat powtarzają o wejściu na rynek światowy, ale nie są w stanie zdobyć stałej bazy klientów s Polsce. Oczywiście januszerka pełną gębą. Na porządku dziennym są zwolnienia z dnia na dzień (nawet kilku osób jednocześnie) na podstawie widzimisię szefa. Okresy próbne przedłużane w nieskończoność. Szefostwo ma manię na punkcie kontroli, która jednocześnie jest tylko pozorna, ale jak szef nie widzi Cię przy biurku, to znaczy, że na 100% lecisz w kulki. Droplo zmieniało "pomysł na siebie" chyba z 200 razy, bo nikt tak naprawdę nie wie, czym to ma być. Większość funkcji nie działa, a nowe funkcje nigdy się nie pojawiły. Redcart z kolei jest przestarzały, niestabilny i po prostu nieprzyjazny dla użytkownika. Bugi do załatania w aplikacjach? Ale po co? Szkoda czasu, trzeba lepić "nowe" Droplo. I tak w koło. Na rozmowie o pracę, wiele obietnic i pięknych słówek, jednak rzeczywistość szybko weryfikuje. NIE POLECAM!
No ja to bym wolała żeby chłopak dobrze się czul w swojej nowej pracy a wy tu piszecie, że jako nowy można poczuć się wręcz jak wróg. Czy do dziś są to sprawdzone informacje? jak się teraz dogadujecie z przełożonymi?
Jestem klientem, dziś już dość mocno psychicznie "wycieńczonym" na skutek współpracy z tą firmą. Mam wrażenie, że tam nikt niczego nie wie. Możesz mieć jedynie kontakt z dziewczyną która przekaże do kogoś kto ma być informatykiem, Twój problem. Nieodpowiadanie, nieodbieranie telefonów czy też udzielanie nieprawdziwych odpowiedzi to codzienność. Gdy coś nie działa to zawsze trzeba to rozumieć że...działa - nigdy nie przyznają się do tego. Jak to ktoś napisał "pozują na doradców" i jest to bardzo trafne stwierdzenie. Cóż, nie będę chyba oryginalny pisząc że mamy tu do czynienia z jakimś dramatem!
wprawdzie nie pracowałem w tej firmie ale na nieszczęście swoje muszę mieć z nimi kontakt albo przynajmniej próbować mieć kontakt od strony serwisu. Od kiedy firma redcart zamieniła się w droplo to jakaś tragedia! obsługa techniczna i wsparcie jest na poziomie -1. Kompletny brak odpowiedzi na emaile, problem integracji sklepu internetowego z allegro poprzez to nieszczęsne Droplo to walka przez 3 miesiące! brak odpowiedzi, brak reakcji supportu na zgłaszane problemy. Osobiście odradzam tworzenie sklepu w oparciu o platformę redcart - chyba że sami jesteście programistami i nie będziecie potrzebowali wsparcia ze strony droplo, ale jak ktoś jest programistą to sklep internetowy stworzy sobie sam i nie będzie musiał się użerać z obsługa redcart droplo.
Dokładnie to samo przechodziłem- nawet więcej. W zapewnieniach RedCart/Droplo ponieważ nie jestem informatykiem miałem mieć sklep internetowy " na gotowo z integracją z hurtowniami z ich bazy hurtowni".Problemy zaczęły się niemal od początku kiedy przelałem pieniądze na ich konto ( problemy z szatą graficzną i logo")logo pomimo uzgodnień było zupełnie inne niż miało być.Pan z ,którym uzgadniałem z nim cały projekt ( nazwisko tego pana pominę ) stwierdził,że muszę dopłacić co uczyniłem - na poprawienie tego czekałem bardzo długo .To jednak nie koniec wielkich problemów z moim sklepem internetowym a wręcz dopiero początek.Aby móc podjąć współpracę z jakąkolwiek firmą a przedewszystkim hurtownią trzeba otworzyć Działalność gospodarczą i opłacać składki ZUS co musiałem czynić i ja- a sklep mój nie działał bo czas się przedłużał a następnie absolutnie nie można było zintegrować się z hurtowniami z bazy RedCart co potwierdzają moje e-maile między mną a RedCart oraz hurtowniami.Integrować mój sklep z hurtowniami próbował Pan opiekun z RedCart.Ja nawet nie mogąc rozpocząć sprzedaży musiałem zawiesić działalność gospodarcza bo nie mogłem w nieskończoność płacić składek ZUS.
Niestety ale wizerunek w mediach społecznościowych, na ofertach pracy, czy konferencjach totalnie nie pokrywa się z rzeczywistością. Firma i właściciele pozują na doradców, chcą uczyć i edukować ludzi i firmy na zewnątrz, uczą i doradzają w tematach których a sami nie potrafią ogarnąć w Droplo. Ludzie na stanowiskach kierowniczych to liderzy tylko na papierze nie mówiąc o tragicznej atmosferze i traktowaniu nowego pracownika jak wroga( oczywiście wszystko przykrywane fałszywymi uśmiechami). Nowy pracownik jest zostawiony totalnie samemu sobie i niestety wszystkie negatywne wpisy pokrywają się z rzeczywistością.
Ja tylko mogę to potwierdzić. Wdrożenie w obowiązki - śmiech na sali. Chaos do potęgi pod przykrywką firmy z ambicjamii.
tez tego doswiadczylem jak bylem w Droplo, jako nowy pracownik bylem traktowany jak wrog przez przelozonego i swoje niedociagniecia wiecznie zwalal na mnie, znalazl sobie kozla ofiarnego. dlatego tez im bardzo szybko podziekowalem za wspolprace.
Czy w Droplo Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
jak ja tam pracowalem to nie bylo takiej mozliwosci. pensje wyplacane raz w miesiacu - zawsze na czas, zero opoznien, w ostatni dzien mca lub w pierwszy dzien mca
Nie polecam i współczuję każdemu, kto obecnie musi tam pracować. Samo nie wiem co jest gorsze w tej firmie - traktowanie ludzi, zarządzanie czy (usunięte przez administratora)osób na stanowiskach (usunięte przez administratora) Polecam poczytać sobie tutaj więcej opinii, łatwo wyczuć, które są pisane przez prawdziwych byłych pracowników,(usunięte przez administratora) Stres, brak terminowości i odpowiedzialności, wzajemne podkopywanie się osób i działów, absolutny chaos w zarządzaniu i codziennej pracy, a na koniec pretensje i obwinianie szeregowych pracowników. Człowiek jest traktowany jak (usunięte przez administratora), normą są sytuacje, gdzie ktoś nie spodziewając się tego, jest zwalniany z dnia na dzień przez jakieś widzimisię/wyimaginowane oceny (usunięte przez administratora), które nijak mają się do rzeczywistości, a powstają raczej na zasadzie plotek. Jeśli chcesz coś zmienić na lepsze - stajesz się wrogiem “funkcjonującego” systemu. Koszmarne relacje międzyludzkie. Niektórzy to na pozór przyjaciele, ale przy pierwszej lepszej okazji można przekonać się, że nie ma tam komu zaufać. Brak zaufania i (usunięte przez administratora)ze strony (usunięte przez administratora), stawianie nierealnych oczekiwań i KPI.(usunięte przez administratora) Ciągła rotacja, mało kto chce tam zostać na dłużej - chyba przemielili już cały(usunięte przez administratora)i okolice, dlatego rekrutują teraz zdalnie w Krakowie, gdzie wieści o tym jaka to faktycznie jest firma, jeszcze nie dotarły. Nie dajcie nabrać się rozmowie kwalifikacyjnej, która tworzy ułudę cudownej, nowoczesnej i perspektywicznej pracy. Okres próbny może być przedłużany w nieskończoność w ramach uznaniowości, a później nie ma co liczyć na podwyżkę - najwyżej przyjdzie kolejny (usunięte przez administratora), który za te same pieniądze będzie odwalać robotę od początku.
Czy na okresie próbnym pracuje się na umowie o pracę, czy zlecenie? Dostaje się własny sprzęt? Jest możliwość pracy zdalnej?
Chyba ty w tej firmie nigdy nie pracowałeś, wszystko co zostało opisane jest w 100% prawdą. Dodatkowo dodam jeszcze że szef, który bardzo podkreślał znaczenie znajomości języka angielskiego z powodu planowanych ekspansji na zagraniczne rynki, okazał się być (usunięte przez administratora), gdyż takie plany nigdy nie zostały zrealizowane. By móc zaoszczędzić pieniądze, wprowadził nawet ankietę w firmie, pytając pracowników, czy bardziej woleliby otrzymać kurczaki z KFC czy dalsze lekcje angielskiego. Wszyscy, nawet ci, którzy wcześniej nie korzystali z nauki angielskiego, oddali swój głos na korzyść języka, jednakże w praktyce kursy zostały całkowicie zlikwidowane, co jest rzeczywiście rozczarowujące. Rotacja jest ogromna, większość wartościowych pracowników tej firmy już się zwolniło i znaleźli inną pracę. Szefowie potrafią zwolnić pracownika z dnia na dzień, zero jakiegokolwiek bezpieczeństwa i stabilizacji.
wszystko to co jest opisane to ma tam miejsce, pracowalem to wiem. a Ty to kto? rotacja duza, obiecujecie pracownikom wiele rzeczy i bardzo malo z nich jest realizowanych, pozatrudnialiscie nieodpowiednie osoby na stanowiska liderskie/manadzerskie ktore nie maja pojecia o tym jak byc liderem i trzymacie ich - ludzie odchodza przez zlych manadzerow w 90% przypadkach. tak tez bylo w moim przypadku. Chetnie bym wrocil do pracy w Droplo, ale dopoki sa tam liderzy ktorzy sa to nie widze siebie w tej organizacji - non stop stres i nic wiecej. natomiast zeby nie byc tylko negatywnym - bardzo duzym plusem sa platnosci jezeli chodzi o pensje - zawsze sa na czas i nie mozna na to narzekac.
Praca w Droplo / Redcart (jedna i ta sama firma, tylko dwa rózne produkty) to dramat. Szefostwo jest całkowicie odklejony i żyje w innej galaktyce. Oba produkty się sypią i walą, ale szefostwo w koło opowiada, jakie to Droplo nie jest super wspaniałe i innowacyjne, i jakich to nie odnosi sukcesów. Chcesz coś zmienić na lepsze? Dać coś od siebie? Albo faktycznie pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy? Zostaniesz zgaszony jak pet. Szefowie wiedzą najlepiej i koniec. Co chwila na "RedMeetach" opowiadają o sukcesach firmy, których oczywiście nigdy nie ma. Słyszałem o biurach w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, a nawet Dubaju. Firma miała współpracować z AliBabą, ale szefostwo stwierdziło, że za dużo pracownicy nad tym siedzą i nie ma to sensu, więc zabili projekt. Od lat powtarzają o wejściu na rynek światowy, ale nie są w stanie zdobyć stałej bazy klientów s Polsce. Oczywiście januszerka pełną gębą. Na porządku dziennym są zwolnienia z dnia na dzień (nawet kilku osób jednocześnie) na podstawie widzimisię szefa. Okresy próbne przedłużane w nieskończoność. Szefostwo ma manię na punkcie kontroli, która jednocześnie jest tylko pozorna, ale jak szef nie widzi Cię przy biurku, to znaczy, że na 100% lecisz w kulki. Droplo zmieniało "pomysł na siebie" chyba z 200 razy, bo nikt tak naprawdę nie wie, czym to ma być. Większość funkcji nie działa, a nowe funkcje nigdy się nie pojawiły. Redcart z kolei jest przestarzały, niestabilny i po prostu nieprzyjazny dla użytkownika. Bugi do załatania w aplikacjach? Ale po co? Szkoda czasu, trzeba lepić "nowe" Droplo. I tak w koło. Na rozmowie o pracę, wiele obietnic i pięknych słówek, jednak rzeczywistość szybko weryfikuje. NIE POLECAM!
Doją Klientów na każdym kroku. Nic poza kasą ich nie interesuje. Po złapaniu klienta mają go gdzieś. Zero wsparcia, żadnych rad (chyba, że sami do nich dojdziemy i poprosimy o naprawienie błędów ale tutaj za wdrożenie poprawek każą SOBIE zapłacić).
Dzień dobry :) Obawiam się, że to pomyłka. Droplo.com to usługa SaaS, gdzie w ramach abonamentu każdy klient ma dostęp do tych samych funkcjonalności. Nie odbywają się poprawki na życzenie, a każdy update platformy jest dla wszystkich naszych Klientów :)
Firma nowoczesna, praca w dowolnych godzinach. Pracuje od 6 miesięcy i póki co wszystko jest ok.
Generalnie jest ok. Można wyszukać dostawców których nie ma nigdzie indziej. Ja korzystam z możliwości dodania własnego dostawcy i to jest bardzo fajne.
najgorszy system jaki testowałem i uzytkowałem do połaczenia sklepu z platformą. (usunięte przez administratora)hurtownie a po dodaniu ona nie działa. inne hurtownei dodały towar ale nie uwzgolędniły narzuconej mojej marży co skurtkowało zamówieniami na której ja nie zarobiłem. oni (usunięte przez administratora)zgonili to na hurtownie. Dodałem produkty przez inną wtyczkę i wszystko zadziało jak trzeba. ich nie dodaje rrówneiż indexu do sklepu oraz nie wiadomo z jakieiej hurtowni towar pochodzi trzeba szukać i kombinować, (usunięte przez administratora)abonament gdzie płacisz i nic z tego nie masz ani od nich pomocy, bo co stego ze im napisałem jak po 3 miesiacach nie dsotałem odpowiedzi czy naprawili czy coś innego zrobili. nie polecam tego czegoś tylko zapłąciłem i to 6 abonamentów najwieyższych i teraz musze wywalić wszystkie te produkty co dodali do sklepu bo bez indeksu to nawet sklep nie bedzie wiedział czy taki produkt już jest w sklepie czy nie.(usunięte przez administratora)
Cenię sobie ich indywidualne podejście do klienta. To moja druga próba z droplo i widzę duże zmiany na plus. Trzeba się napracować bo ceny w hurtowaniach nie zawsze są atrakcyjne
Bardzo przydatne i atrakcyjne cenowo narzędzie, pomogło mi rozkręcić sprzedaż na Allegro i w moim sklepie. Czasem zdarzają się jakieś bugi jeśli chodzi o Allegro, ale starają się interweniować jak najszybciej. Bardzo brakuje mi panelu transakcyjnego, ale wiem, że Panowie nad nim intensywnie pracują.
Bardzo dobra firma
Bardzo dobra pod jakim względem? Stawek, warunków, atmosfery? Jako kto tu jesteś i na czym praca polega? Ogólnie to dostawaliście coś fajnego z okazji świąt?
Firma wygląda ok, profesjonalna rozmowa kwalifikacyjna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Droplo Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Droplo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Droplo Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!