Miałam okazję uczestniczyć w rekrutacji na stanowisko Client Happiness Managera. Rekrutacja była prowadzona przez Viktorię M. i z nią były 2 pierwsze etapy. Wysyłając swoją aplikację od razu podałam swoje oczekiwania finansowe, w trakcie rozmowy okazało się, że to o wiele mniej niż napisałam, ale się zgodziłam i podałam swoją minimalną stawkę (4000 zł) już na 1 etapie rekrutacji. Przeszłam do 2 etapu, więc uznałam, że stawka jest zaakceptowana, zwłaszcza, że na 2 etapie również o tym wspomniałam Viktorii. 3 etap odbył się z Marleną Z., która spóźniła się na spotkanie, była zdziwiona moimi oczekiwaniami finansowymi i powiedziała, że "widełki są zawyżone". W związku z tym poprosiła o 2 dni robocze czasu na decyzję z informacją co do wynagrodzenia i zatrudnienia. Dodatkowo zapewniono mnie sms’owo, że w poniedziałek otrzymam informację. Telefon otrzymałam dopiero w środę, z informacją, ze firma decyduje się na inną osobę- bez żadnego uzasadnienia, ale można się domyśleć, że chodzi o finanse. Podsumowując: firma zmarnowała mi 2 godziny czasu i nie uwzględniła moich oczekiwań finansowych, o których poinformowałam jeszcze przed rozpoczęciem rekrutacji. 4000 zł na stanowisku managerskim, to chyba nie są wygórowane oczekiwania. Totalny chaos i nieszanowanie kandydatów, zwłaszcza, że rekruterka podkreślała, że firma dba o swój PR. Napisałam tę opinię, bo uważam, że należy piętnować takie zachowania, rekrutacja jest dla obu stron, nie tylko firma robi casting. Jestem rozczarowana i zaskoczona takim podejściem i każdemu będę odradzać współpracę z tą firmą.
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie naszego procesu rekrutacyjnego. Niezwykle zależy nam na pozytywnym doświadczeniu każdego kandydata przechodzącego rekrutację, jednak niestety na niektóre wydarzenia losowe nie zawsze mamy wpływ (jak na przykład kilku minutowe spóźnienie Pani Marleny na rozmowę). W momencie, w którym Pani zadzwoniła, osobiście z Panią rozmawiałam i poinformowałam o opóźnieniu. Przepraszamy, że musiała Pani czekać. Czas pierwotnie zaplanowany na spotkanie nie był jednak wydłużony - został dotrzymany zgodnie z ustalnieami. O szacunku do czasu kandydatów może świadczyć fakt, że zorganizowaliśmy kolejne etapy procesu rekrutacyjnego (rozmowy) dzień po dniu. Staramy się również stworzyć jak najwygodniejszy proces przekazywania informacji zwrotnej, stąd niezwłoczny telefon do Pani z informacją o braku możliwości podjęcia współpracy. Jeżeli zabrakło Pani jakichkolwiek informacji precyzujących - wciąż możemy udzielić Pani takich informacji. Może Pani śmiało dopytać o interesujące Panią kwestie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i życzymy powodzenia w dalszych poszukiwaniach nowego miejsca pracy.
Przyznam, że aż się zaśmiałam po przeczytaniu takiego lania wody i manipulacyjnej odpowiedzi. :) Faktycznie podkreślacie, że zależy wam na pozytywnych odczuciach kandydatów, ale na mówieniu się kończy. Fakt, że rekrutacja przebiegła w krótkim czasie, ale to jedyny plus z waszej strony. Nie wiem czy informacja o tym, że Pani mnie poinformowała o spóźnieniu ma wpłynąć na waszą korzyść, ale to, że sama musiałam zadzwonić, bo nikt od was mnie o tym nie poinformował już o czymś świadczy. "Niezwłoczny telefon" nastąpił w środę, a obietnica o informacji zwrotnej była na poniedziałek, tak więc chyba mamy inne pojęcie tego słowa. Nie wiem jakich informacji chcecie mi udzielać, skoro wyraźnie napisałam w czym problem i do tego już się Pani nie odniosła. :) Spóźnienie to najmniejszy problem, kluczowym faktem jest tutaj to, że podałam swoją stawkę wynagrodzenie już w momencie przesłania CV i informowałam o tym na 1 i na 2 etapie, a i tak okazało się dopiero na 3, że nie możecie tego zaoferować- TO NIE JEST SZACUNEK DO KANDYDATA, DROGA PANI. Widzę, że prężnie działać z dodawaniem sztucznie pozytywnych komentarzy na temat pracy u was, ale cóż, prawda sama się wybroni. Również pozdrawiam i życzę więcej ogłady, bo zamiast przyznać się, że sknociliście i wziąć to na klatę odpowiadacie jakimś HR'owym wybielaniem się.
Manager za 4000 ...to się nie dziwię ze cię nie przyjeli. Takimi oczekiwaniami psujesz tylko rynek. Chyba że naprawdę niewiele potrafisz i zadawala cię samo ...Manager...na wizytówce
Moim zdaniem to i tak super, ze dostalas w ogole informacje zwrotna. W Polsce niestety nie ma jeszcze takich standardów, lub obowiazuja u niewielu Pracodawcow. Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu pracy!
Czy ktoś uczestniczył w kursie UX/UI Designer i może coś o tym opowiedzieć?
heh, żaden kursik zatrudnienia Ci nie da, co najwyżej w jakimś januszexie za marne pieniądze bo sam udział w kursie Ci nic nie da, ostatecznie zawsze będą się liczyć Twoje umiejętności i bogate portfolio a czy je nabędziesz to już zależy tylko od Ciebie a nie od kwoty wydanej na kursy i szkolenia.
Właśnie uczestniczę w maratonie. Codziennie filmik do obejrzenia z działania figmy i samemu trzeba na tej podstawie zrobić jakąś grafikę. Tak jest przez 3 dni, a czwartego live i zaproszenie do kupna kursu po cenie z rabatem.
Podpinam się pod pytanie jak wygląda kurs. Czy jest ktoś kto ukończył ten kurs i mógłby podzielić się opinią?
Hej, ja mogę. Kurs wporządku :) Daje dobrą wiedzę, żeby zacząć, mentorzy byli rozsądni i pomagali w zasadzie prawie zawsze bez opoźnień, ale moge tylko pisać jak było u mnie, nie wiem jak u innych. Fajnie działa ta ich platforma z materiałami, fajne przykłady z dobrze dobraną trudnością zagadnień. Ale jeśli myslisz, że będą się o Ciebie po kursie jakimkolwiek od razu bić pracodawcy, to wrócisz na Gowork i zaczniesz wyć w komentarzach, że kurs do kitu... no bo przecież Ty nie masz sobie nic do zarzucenia, a to ze się do nauki nie przykładasz albo nie rozsyłasz CV po kursie i nie rozbudowujesz portfolio to już na to nikt nie zwraca uwagi :D A tak szczerze, to najważniejsze, żeby mieć śwadomość, że nauczenie się tego to kupa roboty. Potem szukanie pracy, to też dużo rozsyłania, dużo odmów i braku reakcji. To normalne, to trwa. Najważniejsze, żeby się nie poddać. Ja złapałem parę zleceń drobnych i po 4 miesiącach ciągłego aplikowania właśnie mam etacik :) Ale sporo ludzi z mojej edycji sobie wysłąło po kursie w miesiąc z 10 CV i zdziwieni że nikt nie czeka na nich z czerwonym dywanem, poddawali się i nic dalej z tym nie robili. Najważniejsze - Wytrwałość i plan długofalowy. Trzeba pamiętać, żeby potem w pracy cały czas dalej się trzeba uczyć, kształcić i rozwijać. Ten kurs to dobry początek, ale trzeba mieć świadomość, że to jest największa odpowiedzialność na tobie jako osobie co się uczy. I że to dopiero początek drogi. Inaczej się zawiedziesz, nie ważne jaki kurs wybierzesz. Powodzenia wszystkim i wytrwałości! :)
jestem na ostatnim module kursu. Na pewno nie jest to warte 10000 zł. maksymalnie połowe tego. dużo gadania o pierdach. NA pewno odradzam zaczynanie od kursu bo mozna wtopić siano. lepiej samemu sie pobawić poszukać i wtedy pomyśleć.
Firma informowała z wyprzedzeniem że będą zwolnienia? W czerwcu było info że zwolnieni zostali praktycznie wszyscy i zostały tylko osoby, które dokańczają kursy trwające. A odpraw podobno nie było bo za mało osób miało umowę o pracę.
zwolnienia dostali z dnia na dzien, ale informowali wczesniej ze jest slabo ale ''nie ma czym sie martwic''
O kurde… uspokajali a i tak zwolnili…:/ Bo jak dobrze rozumiem to na zleceniu i z dnia na dzień zostaliście bez pracy? Czemu nie dawali umów o prace
Masakra żeby tak z dnia na dzień kogoś wylac. Ale skoro twierdzili ze jest słabo to co konkretnie było mówione? Pewnie i tak dało rade sie po tym domyślić jak to sie skończy
Ale to w ogóle jest szansa aby mieć tutaj jakieś stanowisko które będzie stabilne czy ciągle z dnia na dzień zwalniają??? Nie wiem czy tracić swoj cenny czas jak takie jaja się tu dzieją
Jestem po kursie QA i był on ok. Jasne sa droben rzeczy do poprawki ale podobala mi sie nauka i to jak bylam traktowana przez nauczycieli. fajne tez sa zajecia z cv i tego jak zrobic dobry profil na Linekedin! moze czasem jakis blad jezykowy sie pojawi i na poczatku bylo mi ciezko sie uczyc bo sporo bylo ale jest to do zrobienia!
Firma oferuje szkolenie na bardzo niskim poziomie, faktycznie maja dobry marketing i rklame zachecajaca do zakupu kursu, dlatego zaplacilam 13000zl i powiem, ze stracilam rok na to szkolenie. mentorzy zmieniaja sie jak w kalejdoskopie wykladowcy rowniez, musielismy pisac petycje o zmiane wykladowcy bo mialm mniejsza wiedze od niejednego kursanta. NIUE POLECAM GOIT!!!, Totakna porazka, strata czasu , jedyny plus to nowe kontakty z kursantami i paru mentorow, godnych polecenie. 80% -negatywna opinia, Konspekt przestarzaly nwet mentorzy go oijali szerokim lukiem , trudno bylo sie z tego uczyc
Zażenowana jakością kursu UI/UX. (post dodany na grupę kursu, w którym uczestniczyłam, kopiuję i tutaj). 1. CZAS. Obiecano nam PÓŁ ROKU KURSU. Spoko, w sumie 2 godziny zrobione 1 stycznia 1 czerwca też dadzą te pół roku ;) Cały kurs trwa wg moich wyliczeń jakieś 42h. 42H kursu za prawie 9 tysięcy. Przecież to można było zrobić w tydzień i nie mydlić oczu ludziom! 2. DUŻO PRAKTYKI. Gdzie ta praktyka? Bo sami robimy zadania domowe, które są omówione przez 3 min? Praktyka to dla mnie robienie ćwiczeń pod okiem wykładowcy/razem z wykładowcą ---> Pan od matematyki rozwiązuje z wami zadania przez 45 min i wam tłumaczy co i jak. Potem zadaje podobne zadanie do zrobienia w domu. Co ma wspólnego ten kurs z praktyką? Bo robienie SAMEMU zadań, które nie zostały wcześniej dokładnie omówione i pokazane nie ma nic wspólnego z praktyką. 3. ZAJĘCIA Z MENTOREM. Świetne. Mentor czyta konspekt. Właśnie tego oczekiwałam. 4. KONSPEKTY. Czy tylko ja mam wrażenie, że one przypominają notatki zrobione na studiach? Momentami są niezrozumiałe. Napisane niestylistycznie, bez interpunkcji. Jakby ktoś to pisał „na kolanie” przed zajęciami. Albo jakby z angielskiego tłumaczył je GPT. 5. JAKOŚĆ. Wyżej wspomniany konspekt, kompletnie niedopracowany. Nieprzygotowani wykładowcy. Szkic kursu, nie kurs. 6. PRACA PO KURSIE. Świetnie, że wysyłacie nam oferty pracy dla osób z 1-3 letnim doświadczeniem, świetnie, właśnie tego oczekiwaliśmy. Uczestniczyłam w różnych szkoleniach, oglądałam tutoriale na yt, kursy na domestice. Wydawałam na nie 150 zł i byłam usatysfakcjonowana i lepiej nauczona, niż tutaj. Spoko, gdyby to kosztowało 800 zł. Nie 8 tys. Czuję się (usunięte przez administratora) Nie wiem czy jest możliwość jakiegoś pozwu zbiorowego. Mam nadzieję, że napiszecie negatywne opinie gdzie się da. (edited)
Ja zaplacilam 12000 za full stack developer, masakra, chetnie dolacze do pozwu zbiorowego to porazka, totalna, jedyny plus to kontakt z mentorami i wykladowcami (niektorymi na dobrym poziomie) wiekszosc to jakies zbiorowisko ludzi udajacych ze cos umieja. Wyklady tragedia, konspekt przestarzaly. ogromne rozczarowanie
Firma informowała z wyprzedzeniem że będą zwolnienia? W czerwcu było info że zwolnieni zostali praktycznie wszyscy i zostały tylko osoby, które dokańczają kursy trwające. A odpraw podobno nie było bo za mało osób miało umowę o pracę.
zwolnienia dostali z dnia na dzien, ale informowali wczesniej ze jest slabo ale ''nie ma czym sie martwic''
O kurde… uspokajali a i tak zwolnili…:/ Bo jak dobrze rozumiem to na zleceniu i z dnia na dzień zostaliście bez pracy? Czemu nie dawali umów o prace
Masakra żeby tak z dnia na dzień kogoś wylac. Ale skoro twierdzili ze jest słabo to co konkretnie było mówione? Pewnie i tak dało rade sie po tym domyślić jak to sie skończy
Ale to w ogóle jest szansa aby mieć tutaj jakieś stanowisko które będzie stabilne czy ciągle z dnia na dzień zwalniają??? Nie wiem czy tracić swoj cenny czas jak takie jaja się tu dzieją
NIE POLECAM! Obecnie uczestniczę w kursie na Analityka Danych. Zmierza on już do końca, z tym że przetrwanie go to jakaś masakra. Konspekt dla początkującego niezrozumiały, zero jakichkolwiek objaśnień. Praktyka? Praktyka polega tylko na tym, żeby po przeczytanym na zajęciach konspekcie i omówionej przez 5 min pracy domowej wykonać ja całkowicie samemu, nie mając żadnych ćwiczeń podczas zajęć. Tyle pieniędzy za taki poziom to jest jakiś nieśmieszny żart. Trzymajcie się ludzie z dala, bo wyrzucicie ogrom pieniedzy w błoto
Moi drodzy no nic na gebe. widzę to zdziwienie ze kogoś zwolnili gdy zapewniali ze wszystko ok. bez potwierdzenia na papierze to ja już w nic nie uwierzę. Co chociaż z zasad na umowach z nimi jest pewne?
Czytam o tym że firma podobno się zwija choć oficjalnie nic na to nie wskazuje. Ale też o formie poinformowania o rozwiązaniu umowy przez maila. Nie wiem ile osób jeszcze zostało zwolnionych i w jakim stylu, ale czy z tytułu umowy o pracę na czas nieokreślony nie dostajecie odpraw jakiś?
Zwolnieni zostali praktycznie wszyscy, zostały tylko osoby, które dokańczają kursy trwające. Odprawy nie ma bo za mało osób pracowało na UOP (wg prawa są limity)
To co firma dawała, śmieciówki? Żeby nie było że Ci ludzie w ogóle nie mieli umów a kasę jeszcze dostawali pod stołem...
Jako kursant NIE POLECAM! Za kurs na UI/UX designera zapłaciłam prawie 10 tys. zł. Wartość kursu oceniam na max 2 tys. Nieprzygotowana kadra (zajęcia prowadzone, jakby ktoś im dał 30 min wcześniej konspekt do zapoznania), konspekty to w ogole porażka, jakby przetłumaczone przez bota i ogarnięte przez copywritera z anglojęzycznych, ciężko to momentami zrozumieć. "Kurs gwarantuje bardzo dużo praktyki". Tak, o il sami będziecie robić te zadania praktyczne! ;), bo tam nikt niczego nie pokazuje. Jest to na zasadzie- zajęcia z przeczytania i omówienia konspektu + praca domowa, którą sami musicie odwalić, a jest ona omówiona przez 5 min. Nie ma czegoś takiego jak praktyczne zajęcia z mentorem, pokazanie jak to działa w praktyce, krok po kroku, nie. Oni po prostu czytają konspekt i go omawiają. Nauka Figmy to poziom podstawowy (bez tłumaczenia auto layoutów- jedynie wstęp, to samo z animacjami). Znalezienie pracy po tym kursie graniczy z cudem jeśli ktoś wcześniej nie miał nic wspólnego z UI/UX. NIE POLECAM z całego serca.
Piszą ze nie ma szans na odprawę nawet. To te osoby które jeszcze pracują przy kursach czym tak w ogóle sa zachęcone do dalszej pracy? ja bym pewnie odeszła z takim nastawieniem
jestem w trakcie kursu JS i nie ukrywam najgorsze wydane 13 000 zł konspekt przestarzały ,ale dostajemy informacje że "oni nad tym pracują" więc super... jestem już na końcówce kursu i szczerze powiedziawszy nie chce mi sie wierzyć w żadne ich słowo które mówili na początku .Radze omijać szerokim łukiem . Pozdrawiam
Potrzebuje kontakt z osobą która ukończyła studia w GoIT Neoversity. Chciałbym wiedzieć opinie tej osoby na temat studiów - czy warto ?
No raczej nie warto ta firma pada i teraz to raczej na chybił trafił czy te studia jak ropoczniesz to dokonczysz. Ja brałem udział w innym kursie to tak 3/10. W materiałach dużo błędów, materiały często po rusku nieprzetłumaczone i jak już zapłacisz to Ciebie olewają. Ale mi udało się skończyć kurs. Teraz bym nie zaryzykował w upadającej firmie
Witam, już kiedyś interesowała mnie praca jako Marketing Generalist, ogłoszenie jednak wygasło. Zastanawiam się w oparciu o poprzednie opinie dotyczące wykonywanych zadań na rozmowie rekrutacyjnej, jakiego w tym przypadku można byłoby się spodziewać. Ile czasu na to dają?
Chyba już żadnego zadania ani czasu nie ma bo ta firma chyba upadła. W czwartek mój mąż dostał informację na maila ( gratuluje profesjonalizmu) że zrywają z nim umowę. Z tego co wiem wszyscy od marketingu i sprzedaży polecieli :/
Cudowny to był czas nie zapomnę go nigdy, przypominając internetowy klasyk. Pracowałem w GoIT 1,5 roku, początki były bardzo obiecujące, duża swoboda w działaniu, praca w pełni zdalna, ciekawy i dość uczciwy system prowizyjny. Osoba która rzeczywiście była pracowita i miała swobodę z klientem, mogła bez problemu się odnaleźć. Niestety, kolejne miesiące pokazywały jak bardzo duży chaos panuję w firmie i jak wiele absurdalnych zasad i form " pomocy" się otrzymuję. Pierwszą rzeczą był czas poświęcany po pracy na przeróżne spotkania, które dość często przeradzały się w coachingowe tyrady, które były w swojej większości, stratą czasu. Zespół sprzedażowy był dobry, ale z biegiem czasu po prostu firma nie była w stanie zapewnić wszystkim z handlowcom odpowiedniej ilości pracy, co wiązało się z tym, że odpowiedzialność i presja była przerzucana na sprzedawcę. W międzyczasie, bez żadnej konsultacji zmienił się system prowizji(oczywiście na gorszy), a ostatnie miesiące to była już absolutna stypa jeśli chodzi o podaż pracy dla sprzedawców. Dzień często wyglądał tak, że trzeba było pozorować działania, aby potem przy " raporcie" nie dostać napomnienia. Natomiast największym absurdem były odrealnione motywacyjne spotkania, gdzie firma była już bardzo niestabilna, człowiek martwił się czy za chwilę nie straci pracy, a był zmuszony słuchać, że to i tak wina leży po jego stronie, kompletnie nie zwracając uwagi na specyfikę produktu i trudną sytuację w branży IT. Oczywiście to wszystko w ramach "rozwoju", rozwój to słowo klucz, bardzo specyficznie rozumiany oczywiście. Słowo rozwój warto byłoby sobie wytatuować na czole, tak często się powtarzało, tyle, że w zupełnie oderwanym od rzeczywistości kontekście. Na koniec samo zakończenie pracy, sposób w jaki zostało mi przekazane, a właściwie nie zostało mi przekazane bezpośrednio info o tym, że będą kolejne zwolnienia w moim dziale dał motywację żeby w ogóle opinię napisać. W momencie bardzo trudnego życiowo dla mnie czasu, gdyby nie to, że sam ciągle śledziłem grupowe czaty, nie wiem kiedy dowiedziałbym się, że już mogę nie mieć do czego wracać. Po półtora roku pracy nie dano mi nawet możliwości by pożegnać się z zespołem współpracowników, a pewne konwenanse powinny być zachowane moim zdaniem. Także pozdrawiam, niech to będzie delikatna przestroga dla osób, które będą aplikować do sales, jeśli firma zdecyduję się reaktywować jak feniks z popiołów.
O pracy w tym miejscu mogę powiedzieć tylko tyle, że na szczęście już mnie w GoIT nie ma. Jedyne plusy: zdalna praca i stosunkowo mała liczba spotkań. Minusy: chaos i notorycznie widoczny w każdym aspekcie brak profesjonalizacji - wystarczy spojrzeć na to, jak wyglądają np profile w mediach społecznościowych. Niedotrzymywanie ustaleń na porządku dziennym, praca na własnym sprzęcie, notorycznie zmieniające się oraz wzajemnie wykluczające cele. Błędy kadry zarządzającej na takim poziomie, że szefowa komórki potrafiła nie wiedzieć, jakie są budżety na toczące się od kilku tygodni kampanie. Do tego szefowa HR, osoba która zawsze pamięta, aby się odezwać, kiedy sama czegoś potrzebuje. W drugą stronę nie odpisuje, nie odbiera połączeń, też niestety nie pomaga w tym, aby firma dotrzymywała ustaleń. Potencjał może i był, ale został zmarnowany. Wynagrodzenie słabe, przede wszystkim zaś rozmowy o podwyżkach toczą się w sposób, który sprawia, że nagle okazuje się, iż poczynione już wcześniej ustalenia nie mają żadnej mocy. Zdecydowanie nie polecam
Bardzo nieprofesjonalny proces rekrutacji. Rekrutowałem się na wysokie stanowisko specjalisty. Zadanie rekrutaycjne to było w zasadzie odwalenie koncepcyjnej pracy dla Goit. Wykonałem to bardzo sumiennie i od razu dostałem feedback, że wybrano kogoś o większym doświadczeniu. Krótko mowiac, nie było pewnie zadnej rekrutacji, tylko wyciaganie pomysłów za darmo.
Czy ktoś uczestniczył w kursie UX/UI Designer i może coś o tym opowiedzieć?
heh, żaden kursik zatrudnienia Ci nie da, co najwyżej w jakimś januszexie za marne pieniądze bo sam udział w kursie Ci nic nie da, ostatecznie zawsze będą się liczyć Twoje umiejętności i bogate portfolio a czy je nabędziesz to już zależy tylko od Ciebie a nie od kwoty wydanej na kursy i szkolenia.
Właśnie uczestniczę w maratonie. Codziennie filmik do obejrzenia z działania figmy i samemu trzeba na tej podstawie zrobić jakąś grafikę. Tak jest przez 3 dni, a czwartego live i zaproszenie do kupna kursu po cenie z rabatem.
Podpinam się pod pytanie jak wygląda kurs. Czy jest ktoś kto ukończył ten kurs i mógłby podzielić się opinią?
Hej, ja mogę. Kurs wporządku :) Daje dobrą wiedzę, żeby zacząć, mentorzy byli rozsądni i pomagali w zasadzie prawie zawsze bez opoźnień, ale moge tylko pisać jak było u mnie, nie wiem jak u innych. Fajnie działa ta ich platforma z materiałami, fajne przykłady z dobrze dobraną trudnością zagadnień. Ale jeśli myslisz, że będą się o Ciebie po kursie jakimkolwiek od razu bić pracodawcy, to wrócisz na Gowork i zaczniesz wyć w komentarzach, że kurs do kitu... no bo przecież Ty nie masz sobie nic do zarzucenia, a to ze się do nauki nie przykładasz albo nie rozsyłasz CV po kursie i nie rozbudowujesz portfolio to już na to nikt nie zwraca uwagi :D A tak szczerze, to najważniejsze, żeby mieć śwadomość, że nauczenie się tego to kupa roboty. Potem szukanie pracy, to też dużo rozsyłania, dużo odmów i braku reakcji. To normalne, to trwa. Najważniejsze, żeby się nie poddać. Ja złapałem parę zleceń drobnych i po 4 miesiącach ciągłego aplikowania właśnie mam etacik :) Ale sporo ludzi z mojej edycji sobie wysłąło po kursie w miesiąc z 10 CV i zdziwieni że nikt nie czeka na nich z czerwonym dywanem, poddawali się i nic dalej z tym nie robili. Najważniejsze - Wytrwałość i plan długofalowy. Trzeba pamiętać, żeby potem w pracy cały czas dalej się trzeba uczyć, kształcić i rozwijać. Ten kurs to dobry początek, ale trzeba mieć świadomość, że to jest największa odpowiedzialność na tobie jako osobie co się uczy. I że to dopiero początek drogi. Inaczej się zawiedziesz, nie ważne jaki kurs wybierzesz. Powodzenia wszystkim i wytrwałości! :)
jestem na ostatnim module kursu. Na pewno nie jest to warte 10000 zł. maksymalnie połowe tego. dużo gadania o pierdach. NA pewno odradzam zaczynanie od kursu bo mozna wtopić siano. lepiej samemu sie pobawić poszukać i wtedy pomyśleć.
Na stronie nie widziałem by była zakładka z karierą, podobnie też jak poprzedniczka zaglądałem na LinkedIn – pustka. zastanawiam się jakie wszystkie działy teraz składają się na firmę? Do wspomnianej oferty na marketing miałem dostęp, gorzej z innymi
Dziękujemy za Twoje pytanie. Na ten moment nie prowadzimy żadnego procesu rekrutacji. Jeżeli jesteś zainteresowan-y/-a nowościami, ofertami pracy, zachęcamy do obserwowania nas na Linkedin. Dzięki temu będziesz na bieżąco z naszymi działaniami oraz możliwymi przyszłymi ofertami.
W tej firmie panije straszny chaos, zarobki sa oferowane z mozliwoscia podwyzki ale niestety rozdysponowane mentorow jest straszne, nie wiesz kiedy i ile bedziesz mial (usunięte przez administratora) bo koordynator nie odpisuje i nie ma kompletnie zadnego planu na przyszlosc. Studentow bierzesz na ilosc i zero w tym jakosci. Jezeli chodzi o awanse to nic poza obietnica nie istnieje. Masz opinie 9/10 przez kursantow to ustalaja prog ktorego po prostu nie spelniasz zeby tej podwyzki nie bylo. Studento sa zniesmaczeni kursem i potem oceniaja cie na 0/10 przez to tracisz opinie. Fajna latwa kasa ale nie wiesz kiedy ja zarobisz, bo koordynator spi.
Zdecydowanie jedna z najgorszych firm w której pracowałem. Pracowałem w GoIt jako mentor, sama funkcja nawet mi się podobała: kontakt z ludzmi, robienie code review , dzielenie się wiedzą. Traktowałem to jako pasje I miałem bardzo dobry kontakt ze studentami, opinie też dobre. Niestety GoIt potrafi zochydzić nawet tak fajną prace. Może wymienie moje zastrzeżenia: - Mentorzy są przeładowani pracą, mają bardzo ograniczony czas na sprawdzanie zadań, max to chyba 24 godziny. - Wypłata jest nieadekwatna do wysiłku I czasu włożonego w prace. - Na podwyżki się nie zanosi - Umowa zlecenie - Brak możliwości awansu – zatrudnili kogoś z rocznym starzem na stanowisko managera mentorów, zamiast awansować kogoś z obecnych pracowników. - Musisz założyć sobie telegram (tak , ten ruski program). Pomimo że jest slack, to I tak forsują używanie ruskiego komunikatora - Materiały – jakieś tłumaczenia z ukrainskiego(albo innego pisanego cyrricą). Część przestarzała, część nieprzetłumaczona. Dla mnie nie miało to znaczenia, bo mam swoje materiały, które podsyłałem studentą Wcześniej rozwarzałem rezygnacje z tej pracy, jako że mam jeszcze 2 inne part-time i stosunek godzin do zarobków wydawał mi się nieopłacalny. Niestety/na szczęście zwolniono mnie z dnia na dzień – nie przedłużono mi umowy. 0 argumentacji dlaczego, ani co było nie tak. Czuje się przez nich potraktowany nie-fair, nie tak postępuje się z ludzmi. Myśle że współpraca z GoIt nie ma sensu na dłuższą mete, 2gi raz bym się tam nie zatrudnił.
Piotrze, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat współpracy z GoIT. Przykro nam, że doświadczenia dotyczące współpracy z nami nie spełniły Twoich oczekiwań. Chcemy odnieść się do kilku kwestii, które poruszyłeś: - Ograniczony czas na sprawdzanie zadań: Faktycznie, Mentor w GoIT ma 24 godziny, by udzielić odpowiedzi na pracę domowe. Jest to informacja podawana w trakcie rekrutacji oraz zawarta w ogłoszeniu. Liczymy więc, że nie byłeś tym zaskoczony. W modelu edukacji, który oddajemy w ręce naszych Klientów, priorytetem jest to, by nauka była dla nich optymalna czasowo i to narzuca z kolei na nas czasowe ograniczenia. - Nieadekwatna wypłata: W trakcie naszych dyskusji poruszaliśmy temat podwyżek, jednakże jako Zleceniodawca mamy prawo do tego, aby przedstawić naszą propozycję, a Zleceniobiorca ma prawo podjąć decyzję, czy się z nią zgadza czy też nie. Akceptując nasze warunki przy zatrudnieniu przyjąłeś naszą propozycję. Przykro nam, że z czasem środki te okazał się dla Ciebie za niskie, GoIT to duża organizacja i zawsze jest w niej możliwość rozwoju. W tej sytuacji podjęliśmy decyzję zgodną z naszym zapotrzebowaniem. Telegram vs. Slack: używamy aplikacji Telegram, bo większość naszych systemów pracy jest z nim zintegrowana. Zmiana tych integracji nie jest prosta. GoIT pochodzi z Ukrainy, więc nie mamy ABSOLUTNIE ŻADNYCH skłonności do, jak to nazwałeś - “Ruskich” rzeczy. Ważna jest dla nas stabilność działania systemów, na których pracują nasi studenci i zespół. Telegram jest też w pierwszej piątce najbezpieczniejszych APK do komunikacji : getstream.io Umowa zlecenie: GoIT oferuje taką formę zatrudnienia ze względu na charakter współpracy dorywczej / zlecenia. Brak wyjaśnień przy zakończeniu współpracy: Informacja o restrukturyzacji oraz zmniejszonym zapotrzebowaniu na mentorów została przekazana podczas spotkania dotyczącego zakończenia współpracy. Przykro nam, jeśli informacja i sposób jej przekazania były dla Ciebie niewystarczające. Jeszcze raz dziękujemy za Twój feedback. Życzymy Ci powodzenia w dalszej karierze zawodowej.
Jestem po kursie QA i był on ok. Jasne sa droben rzeczy do poprawki ale podobala mi sie nauka i to jak bylam traktowana przez nauczycieli. fajne tez sa zajecia z cv i tego jak zrobic dobry profil na Linekedin! moze czasem jakis blad jezykowy sie pojawi i na poczatku bylo mi ciezko sie uczyc bo sporo bylo ale jest to do zrobienia!
Mam ukończony kurs w pakiecie z gwarancją pracy. Był zapis, że @pracodawca będzie wysyłać ogłoszenia o pracę przez pół roku i wtedy trzeba będzie aplikować itp itd. , była też mowa o tym, że mają jakieś firmy partnerskie które przyjmują na staże i u których będzie można aplikować. Minęło mnóstwo czasu od ukończenia kursu, nie otrzymywaliśmy nawet indywidualnych ofert pracy od HR, nie było nawet kontaktu ze strony HR aby dopytać o szczegóły - a tak zewnial też Pan z którym była podpisywana umowa. Upominanie się do CHM nie pomogło. Jestem teraz bez pieniędzy, bez pracy. A Wykładowcy raz mówili że na kursie uczymy się za mało na juniora, raz że to materiał na wczesnego mida, a raz że typowo na juniora. Nie polecam. Mam nadzieję że otrzymam zwrot pieniędzy.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Goit Polska Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Goit Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Goit Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Goit Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Goit Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 11 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Aleje Jerozolimskie 85 lok. 21
02-001 Warszawa - NIP: 7011007541 REGON: 387686724 KRS: 0000872747
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Edukacja - działalność związana z oświatą - Warszawa i okolice
- Dominika Fiołna Educational Services
- Wiesław Chruściel
- Ernest Bryll Isc
- Magdalena Dorynek Business Training And Consulting
- Magdalena Tchórznicka
- Agnieszka Szuryga Agatris
- Marcin Polak Futuredu
- Salus Group Arkadiusz Kurman
- Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kurs Placówka Niepubliczna Andrzej Mulczyński
- Centrum Edukacyjno Szkoleniowe Karina Majkut
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |