"Ostrzezenie dotyczace wspolpracy z firma Logos Media i Jerzym Stepniowskim" Chcialbym podzielic sie swoimi doswiadczeniami zwiazanymi z firma Logos Media oraz jej przedstawicielem, Jerzym Stepniowskim. Dokonalem zakupu, ktory obejmowal m.in. prase TPD 7 Secabo i system szybkiej wymiany plyt. Wplacilem kwote 11 299 zl, natomiast wartosc zakupionych towarow wynosila 8 400 zl, co oznacza, ze powstala nadplata w wysokosci 2 899 zl. Pomimo potwierdzenia istnienia tej nadplaty w korespondencji, do dzis kwota ta nie zostala zwrocona. Proby wyegzekwowania zwrotu niestety nie przyniosly rezultatow. Zachecam wszystkich potencjalnych klientow tej firmy do zachowania ostroznosci i dokladnego dokumentowania wszystkich transakcji. W razie podobnych problemow warto rozwazyc skorzystanie z pomocy prawnej. Jesli ktos z Panstwa mial podobne doswiadczenia, prosze o kontakt. Wspolnie mozemy podjac kroki w celu rozwiazania tych problemow.
Dziwię się że jeszcze ktoś temu szmaciarzowi nie nakopał do (usunięte przez administratora) Bo jest sporo (usunięte przez administratora) klientów.
Chciałabym podzielić się moimi doświadczeniami z byłym pracodawcą. Niestety, nie mogę go polecić. Spotkałam się z wieloma nieuczciwymi praktykami, a pracodawca często kłamał. Uważam, że warto być ostrożnym, rozważając współpracę z tą firmą.
"Ostrzezenie dotyczace wspolpracy z firma Logos Media i Jerzym Stepniowskim" Chcialbym podzielic sie swoimi doswiadczeniami zwiazanymi z firma Logos Media oraz jej przedstawicielem, Jerzym Stepniowskim. Dokonalem zakupu, ktory obejmowal m.in. prase TPD 7 Secabo i system szybkiej wymiany plyt. Wplacilem kwote 11 299 zl, natomiast wartosc zakupionych towarow wynosila 8 400 zl, co oznacza, ze powstala nadplata w wysokosci 2 899 zl. Pomimo potwierdzenia istnienia tej nadplaty w korespondencji, do dzis kwota ta nie zostala zwrocona. Proby wyegzekwowania zwrotu niestety nie przyniosly rezultatow. Zachecam wszystkich potencjalnych klientow tej firmy do zachowania ostroznosci i dokladnego dokumentowania wszystkich transakcji. W razie podobnych problemow warto rozwazyc skorzystanie z pomocy prawnej. Jesli ktos z Panstwa mial podobne doswiadczenia, prosze o kontakt. Wspolnie mozemy podjac kroki w celu rozwiazania tych problemow.
Dziwię się że jeszcze ktoś temu szmaciarzowi nie nakopał do (usunięte przez administratora) Bo jest sporo (usunięte przez administratora) klientów.
Dziwi mnie trochę ilość negatywnych komentarzy. Od początku umowa, wypłaty zawsze na czas, jeżeli robi sie coś powyżej odbebnienia pracy 8-16 i zrobienia minimum, to firma naprawdę oferuje możliwości nauczenia się wielu rzeczy na różnych działach. Podejrzewam, ze większość negatywnych komentarzy było napisane jeszcze w czasach kiedy kadra była inna, bo nie udało mi się odczuć się żadnej negatywnej atmosfery. polecam wszystko ok, warto spróbować jeśli ktoś się czuje dobrze w takiej branzy.
Dzień dobry Dziękujemy za pochlebną opinie. Staramy się każdego dnia być lepsi, również jako pracodawca. Pozdrawiamy !
Szukając pracy dla męża, natknęłam się właśnie na ofertę na stanowisko pomocnika serwisanta CNC. Firma oferuje płatny staż, po którego zakończeniu przechodzi się na umowę o pracę. A ile właściwie on trwa? I zarabia się wtedy jakoś mniej? Ile na tym stanowisku trwa ten stażowy okres próbny? :)
Dzień dobry, okres próbny zazwyczaj trwa od miesiąca do trzech. Jeśli chodzi o płatne staże zawodowe to ich czas jest zależny od typu umowy oraz rodzaju podmiotu kierującego na staż (urząd pracy, staże unijne, z PUP itp). Po szczegóły konkretnych ofert zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 774337130
Na portalu GoWork.pl pojawiła się ostatnio oferta na stanowisko Pracownik Administracyjny. Czy może ktoś podzielić się wrażeniami z pracy w tej firmie?
Praca w zgranym zespole, jasne warunki pracy. Praca od 8:00-16:00 poniedziałek-piątek. Najpierw była umowa na okres próbny, potem umowa o prace.
Okres próbny trwa zazwyczaj 3 miesiące (zdarza się że jest skracany np do 1mc). Kolejna umowa zwyczajowo na rok.
Czy w Logos Media Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Zgadzam się z opinią klienta . U nas to samo , czytam i spóźnienie , defekt chłodnicy , brak części zamiennych i motto serwisu kupiłeś to teraz sam się martw Dają ci pięć lat gwarancji a jak przychodzi do naprawy usterki za wszystko musisz zapłacić bo wszystko jest z twojej winy . Nie polecam . Najgorszy serwis z jakim kiedykolwiek się spotkałem .
Dzień dobry, rozumiemy frustracje i bardzo nam przykro jeśli nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Proszę mi uwierzyć że to napewno nie nasze motto, proszę pozwolić żebyśmy mogli to udowodnić. Niezmiernie ciężko odpowiada się konkretnie przy braku wszystkich potrzebnych danych. Zachęcam do kontaktu z naszym wsparciem klienta pod numerem tel. 77 433 71 30. Postaramy się wyjaśnić ewentualne niejasności co naliczonych opłat.
(usunięte przez administratora)
Kwota wynagrodzenia zależna jest od pełnionej funkcji. Nie prowadzimy naboru na stanowisko księgowej, natomiast zalecamy sprawdzanie profilu bądź zakładki "praca" na naszej stronie internetowej co jakiś czas.
A co Ty. Mi mięli problem wypłacić tygodniówki. Było mega dużo negatywnych opinii (lekko mówiąc) klientów, do których się dzwoniło z ofertami.
Drogi domniemany "były pracowniku" - nasza firma nie wypłaca tygodniówek. Mimo to w trosce o dobre imię firmy, proszę o kontakt z Naszą księgowością w celu wyjaśnienia tego pomówienia.
Niestety oferta jest już nieaktualna. Zachęcamy do śledzenia naszej strony www.weni.eu/praca na której znajdują się aktualne oferty pracy.
Cześć, czy na operatorze wycinarki mamy jakieś benefity? Widze widełki płacową, czy są one brutto czy netto? Czy można się zatrudnić wylacznie na umowie zlecenie ?
Widełki płacowe są podane netto. Umowa zlecenie jest na okres próbny 1-3 miesiące, później umowa o pracę. Benefity tak jak oznaczone w ogłoszeniu.
W obecnej chwili pracujemy jednozmianowo. Na tym stanowisku, tak jak na większości jest możliwość awansu.
Zazwyczaj ze wzrost obowiązków wiąże się ze wzrostem wynagrodzenia bądź / i awansem . Wtedy zmienia się stanowisko.
Chciałabym aplikować na stanowisko : obsługa sprzedażowa klienta ,ale mam pytanie o system premiowy . W ofercie pracy na serwistana ,rzucił mi się w oczy wpis o premii ,więc jestem ciekawa czy na obsłudze klienta również jest możliwość otrzymania premii sprzedażowej? Dodatkowo zapytam czy nowo zatrudniony pracownik ma umowe na okres próbny ?
Dzień dobry Pani Beato, dział sprzedażowy oprócz wynagrodzenia podstawowego w umowie, ma też jasno określony system premiowy / prowizyjny. Dodatkowo mamy jeszcze premie świąteczne i uznaniowe. Nowo zatrudniony pracownik ma umowę na okres próbny (zazwyczaj umowa zlecenie na 1-3mc).
(usunięte przez administratora)
Przejrzyste warunki, praca w kreatywnym zespole z dużą chęcią rozwoju. Zatrudnienie w stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Technologiczne środowisko, z dużą dozą nowinek technicznych.
Czy pracownicy Logos Media Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Oczywiście. Oprócz integracji codziennej (np. podczas wspólnych posiłków wewnątrz działów), cyklicznie organizowane są oficjalne spotkania pracowników i kierownictwa firmy wraz z rodzinami (np. ogniska, wypady na paintball, spotkania świąteczne).
Negatywna atmosfera. Proponują najniższą krajową a wymagania z kosmosu. Nie polecam
Nasze wysokie wymagania wynikają ze skomplikowanej specyfiki branży przemysłowej oraz wysokich standardów pracy naszej firmy. Wynagrodzenie zawsze adekwatne jest do stanowiska, zatrudnienie na okres próbny również. Empatycznie podchodzimy do każdej nowej osoby - świadczy o tym chociażby ilość osób zatrudnianych np po uczestnictwie w naszych kierunkowych praktykach, programie stażów itp
Zgadzam się z opinią w 100%. Firma zaprzecza sama sobie. Najpierw jest akcją integracja (kto nie uczestniczy jest obciazany) a potem wywalają po kolei zintegrowanych pracowników. Obiecuja gruszki na wierzbie, zero przełożenia na realia. Nie wspomnę o śledzeniu pracownika i każdego jego ruchu w firmie. Kamery pomontowane, wszędzie podsłuchy, podgląd monitora jak w jakimś obozie. Nie wspomnę o braku dokumentów na te rzeczy... poza kamerami reszta jest nielegalnie pozyskiwana. Cieszę się że stamtąd odszedłem. Powodzenia życzę!
Pracuje kilka lat i nie ma żadnych problemów, chyba że Ci się nie chce, a wiem że kilka osób leciało w kulki po bandzie, a reszta na nich zapierniczala Tak więc Idź poszukaj sobie jakieś fabryki gzie przyjmują takich jak Ty cwaniaczkow za 5zl. Ewentualnie wróć do przedszkola. W każdym razie powodzenia
Nikt nie pracuje tam dłużej jak 2 lata... I takich pracowników można policzyć na palcach jednej ręki. Za to stanowisk jest conajmniej 20.Rozmowy i oferty pracy są średnio co 2/3 miesiące. Ludzie przychodzą na próbne dni i rezygnują. Dział serwisowy w tej firmie to jakiś śmiech na sali. Wielka koordynatorka siedzi całymi dniami na telefonie jak klient się dobija to z łaską odbierze. Pracowałem dość długo żeby móc powiedzieć że najlepiej pracował dział handlowy. I tam jest największy przemiał ludzi i nienależyte traktowanie. Ciągle awantury w firmie między handlem a serwisem. Nie da się robić w takiej atmosferze. Pochwal 0 wymagań 100. Wlasciciel firmy nie ogarnia co się dzieje tylko słucha donosicieli. Oczywiście donosiciel to najmniej oczywista osoba. Ten kto się zastanawia nad pracą radzę uważać na fałszywych znajomych. Tam aż się roi od zmiji.
Niedawno zakończył się proces rekrutacyjny na stanowisko Mechanik w firmie Logos Media Sp. z o.o.. Czy wie ktoś, jakie mają oczekiwania wobec kandydata?
Jak ogarniasz mechanikę i elektronikę to cię wezmą z otwartymi ramionami, nie daj zrobić się w bambuko nie wierz im w nic na "słowo". Na rozmowie zapytaj o delegacje i nadgodziny xD jeżeli masz spore doświadczenie w branży to nie polecam.
Wystarczy rozmawiać, kierownik serwisu to normalny ale wymagający gość. W normalnym świecie wystarczyłoby na starcie określić swoje warunki :) jak znasz swoją wartość to nie godzisz się na mniej, proste. Delegacje to chyba standard w dziale w którym się instaluje, serwisuje szkoli z obsługi urządzeń przynajmniej dla mnie. Mi pasuje i praca bez nadęcia i spoko ludzie.
Interesuje mnie praca jako Serwisant w firmie Logos Media Sp. z o.o.. Ktoś tam pracuje? Co możecie powiedzieć na temat warunków oferowanych przez tę firmę?
Pracuje 3 rok, warunki ustalasz indywidualnie w zależności od doświadczenia i wiedzy. Sporo wyjazdów po Polsce i Europie, musisz być mobilny i znać minimum język angielski. Kierownik serwisu konkretny gość, dużo wymagają ale wypłata się zgadza i normalne podejście do człowieka.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Logos Media Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
To zależy od stanowiska. Jeśli stanowisko wymaga kontaktu z klientem pracownik otrzymuje telefon z numerem służbowym, a jego używanie poza godzinami pracy jest możliwe, ale do uzgodnienia.
Bardzo pozytywna atmosfera, dobre pieniądze zawsze na czas. Wymagane jest zaangażowanie ale przynajmniej można się rozwinąć.
Polecam, praca w naprawdę przyjaźnie nastawionym zespole młodych ludzi. Dogodne godziny pracy i warunki.
Dziękujemy za miłe słowa! Wszystko jak napisane - pozytywne nastawienie 100%, zespół kreatywny na 1000%. Godziny i warunki - elastyczne dobrane pasujące nam (pracodawcy) jak i dla członka zespołu.
Miałem nie ostrożność kupowania lasera przez tą firmę. Problemy byli od samego początku, dwa miesiącu spóźnienia lasera, laser przyszedł z defektem konstrukcyjnym, w trakcie eksploatacji lesera części wymienny czekasz pól roku i na wszystko moją wymówki że to nie ich wina. Nie polecam.
Bardzo trudno odnosić się konkretnie do sytuacji która opisana jest ogólnie, mimo to najmocniej przepraszam w imieniu firmy. W celu wyjaśnienia / naprawienia sprawy, proszę o kontakt z biurem obsługi klienta (kontakt@logos-media.eu), obsługującym zamówienie handlowcem (office@weni.eu) lub działem obsługi serwisowej (serwis@weni.eu).
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Logos Media Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Logos Media Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Logos Media Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!