Bardzo dobra lokalizacja w pobliżu centrum handlowego. Wygodny i pojemny parking. Obok stacja benzynowa. Sam sklep bardzo dobrze zaopatrzony z wyjątkowo szerokim asortymentem. Miła obsługa i fachowe doradztwo na każdym etapie zakupów. Szczególne pozdrowienia dla ekipy z działu ogród. Pani Kamili Pani Monki Pana Sebastiana Pana Tomka Robicie dobra robotę przy kwiatach tak trzymać powodzenia ????
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Leroy Merlin? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
W umowie i przy okazji rozmowy rekrutacyjnej jest mówione o tym, że nadgodziny są albo wypłacane przy wypłacie, albo odbierane jako wolne. W praktyce jest tak, że nie ma możliwości zostawienia sobie nadgodzin "do wypłaty", wszystkie nadgodziny są wybierane co do minuty, nawet jeśli będzie to oznaczało, że na koniec kwartału rozliczeniowego zmiany będą się sypały. Szczerze powiedziawszy nie polecam robienia nadgodzin, chyba, że z góry wiesz, że pod koniec kwartału będziesz potrzebować jakiś dodatkowy dzień wolny.
Nie słyszałem żeby komuś wypłacono nadgodziny,Generalnie firma pilnuje żeby nikt nie robił nadgodzin,jeżeli są to raczej minuty które zaraz powinieneś wybierać.
Nigdy nie polecę tego miejsca. Kierownicy niekompetentni, nie znają się na robocie, większość z nich siedzi tylko w biurze a nie wie co to robota na dole. My ciężko robili ciągle z klientami i na każde zawołanie. Ciągle pretensję do nas a podwyżki jak na lekarstwo albo tylko dostosowanie się do konkurencji. Ciągle coś nowego wprowadzają a czasu na to co było do tej pory brakowalo. Zgadzam się z tym co wcześniej że ręka rękę myje, na HR nie można liczyć i jej ufać bo to koleżaneczka kierowniczków. Do niej iść i o coś pytać to strach a jak kiedyś poszłem to usłyszałem że pisze na tablicy. Dyrektor nie znosi sprzeciwów tylko on ma racje i zwalnia pracowników jak chce a potem się dziwią że są duże zmiany i nie ma stałych pracowników. Normalny (usunięte przez administratora) Zdecydowanie nie polecę tego miejsca
Zdecydowanie odradzam pracę na logistyce w LM Gliwice Rybnicka. Kierownik działu wzięty, ładnie ujmując, "z powietrza", który nie wie co się wokół niego dzieje, ani na czym polega zarządzanie magazynem, wymaga od pracowników aby byli poliwalentni, tak by byli w stanie odnaleźć się na całym dziale, jednocześnie samemu nie wiedząc na czym ta praca polega. Nie wspominając już o ostatnim pogorszeniu się atmosfery między pracownikami "logistyki", takiej "konfitury" jaka się tam ostatnio wyprawia, to nawet w Łowiczy nie robią... A teraz coś o zarobkach. Nowy pracownik dostaje na start ~3200,- BRUTTO, co daje nam różnice "aż" 300,- od pensji pracownika z wieloletnim stażem. Aby dostać coś więcej trzeba się zmieścić w tabelkach, wg. których jest się corocznie ocenianym (co akurat jest normalne w korpo), no i oczywiście najlepiej było by też zacząć kablować na współpracowników. Jeśli chodzi zaś o awanse wewnętrzne, co mogę powiedzieć, niby są możliwe, ale nigdy nie widziałem aby pracownik awansował wyżej niż na koordynatora. Wszelkie nominacje kierownicze są brane z zewnątrz (zgaduję, że po znajomości).
Nasze Wojska już są do Pana wysyłane.
niestety muszę się z tym zgodzić ale czego oczekiwać od kierownika kiedy wszyscy byli przeciwko niemu łącznie z koordynatorami.
Chcąc nie chcąc trzeba się z tą opinią zgodzić. I niestety odnosi się to do całego sklepu a nie tylko logistyki. Pracę mogę polecić tylko osobą młodym, które chcę sobie zdobyć jakieś doświadczenie, ale też trzeba uważać aby się nie zasiedzieć, bo tylko przez zasiedzenie "staży" pracownicy jeszcze w tym sklepie są. Dyrektorowi nie zależy na pracowniku z doświadczeniem, bo takiemu trzeba było by zapłacić coś więcej, a po co, skoro można zatrudnić kogoś nowego za niższą stawkę. Dla niego liczy się po prostu sztuka, żeby tylko było można obsadzić nie tyle jeden dział, co cały sektor, bo jest to niestety dość częsta praktyka, że jedna osoba obstawia cały sektor (2/3 działy).
Jeśli chodzi o dyrektora sklepu wszystko zależy czy ma humor. Jak tak to cie pochwali, jak nie to nawet jak dobrze wykonasz robotę to się o coś doczepi. Kierownicy i koordynatorzy boją się coś powiedzieć dyrektorowi. Nie biorą pod uwagę opini pracowników z dołu, a sami w większości siedzą u góry. Na doradców czy kasjerki też trzeba uważać, bo lubią kablować za co są lubiani i liczą na podwyżkę. Mnóstwo niepotrzebnego towaru i wymyśl gdzie go upchać. Co chwilę wymyślanie z przebudowami na dziale przy czym musisz obsługiwać klienta i mieć czyste półki w sklepie budowlanym Pieniądze ledwo ponad najniższą krajową. Premie zalezne od innych działów wiec nie robisz za swój rachunek tylko na wszystkich. Opinie roczne parodia tylko chcą udowodnić ze nie zasługujesz na podwyżkę. Brak szansu awansu chyba ze trzymasz gębę na kłódkę i robisz maślane oczy. Nowy dostaje więcej od pracownika który ma umowe na stałe
Sandra kasjer ekspert jest to osoba odpowiednia na danym stanowisku pracy, pełny profesjonalizm, życzliwa
Pan Eugeniusz siedzi całymi dniami przy komputerze nic nie robi tylko wierci się na krześle zamiast obsłużyć mnie zwala powinność na innych pracowników przeglądając facebooka super obsługa
mi pan Eugeniusz bardzo dobrze doradził w sprawie drzwi więc nie wiem skąd taka opinia starannie i solidnie wykonuje swoją pracę
Ta opinia jest bardzo krzywdząca ,gdyby nie ten pan ,to firma montażowa oszwabiła by mnie na kilka tysiecy zł.. Wytłumaczył mi dokładnie jak dobrać ościeżnice regulowane i drzwi Wszystko to zrobił bardzo prostym językiem ,tak ,że nawet moja partnerka była oczarowana ,że są jeszcze ludzie którym sie chce cos wytłumaczyć spokojnie i rzeczowo. Pewnie to ten co chciał mnie nabrać
facet nie rozumiesz to jest delegowanie zadań ,a poza tym oni maja profile działowe i się tak komunikują między sobą.
Wiemy kto to napisał ,zamiast wypisywać takie bzdury i oczerniać kogoś sam byś się wziął do roboty,
Ten pan jest świetnym fachowcem i komuś z młodych zapewnie wlazł za skórę i chcą się tak głupio zemścić zamiast wziąć się do pracy, która nie polega na pilnowaniu biurka i komputera.A z tego co wiem to raczej rzadko korzysta z FB, w odróżnieniu od tych swiezakow
Gościu o czym ty piszesz ,chcesz tu swoje frustracje wylewać , i zrobić pod górkę pod górę innemu człowiekowi ( słyszałeś o rodo ,bo na to są paragrafy), klasyczny hejt . Jaki to ma związek z tą firmą, Jak zwykle bzdury i nie na temat. Tu ludzie szukają opinii o firmie, a nie leczenia wybujałego ego pewnych ludzi. Ale w internecie odwaga jest bardzo tania.
Może być ,market jak market , mało pracowników ,ale to nie ich wina ,robią co mogą i szanujcie ich bo to tez sa ludzie. Jakbyście byłi w Niemczech w markecie to oprócz kasjerki nie znajdziecie nikogo,to nie narzekajcie
Te wszystkie komentarze to w większości to są jakieś złośliwe rozgrywki między pracownikami, ktoś coś usiłuje tu sobie odreagować .Gratuluje atmosfery,
Veni ,vidi, vici , i żałuję że straciłem tyle czasu i zdrowia
Na dziale metalowym ciągle nikogo nie ma ,czy dyrekcja tego nie widzi ,jak ktos nie daje rady zorganizowac pracy to moze niech go zastapią
Pozytywna opinia dla kierowcy Grzegorza. Dostawa pod samo okno - sprawnie i wygodnie!
Druga dostawa i ponownie pozytywne zaskoczenie - kierowca zaoszczędził nam dużo pracy w przenoszenie towaru dziś. Dzięki!
Serdecznie dziękuję panu Przemkowi za sprawny transport i miłą obsługę. Miły, pomocny z uśmiechem na twarzy. Jeszcze raz dziękuję. Tak trzymać!
Pozytywna opinia dla kierowcy Przemka.Bez problemowy miły i pomocny.Dzięki.
Pozytywna opinia dla kierowcy pana Grzegorza za sprawny transport i miłą obsługę , dziękuję
Po raz kolejny piszę pozytywną opinię dzięki kierowcom Leroy Merlin . Ostatni transport -trylogia- dotyczył kabiny prysznicowej, którą miałem odebrać osobiście, żeby rozliczyć towar bonami. O dziwo, tuż przed wyjazdem do Gliwic pojawia się transport z kabiną, . Nie mogę zapłacić kierowcy bonami , kabina wraca do dostawcy, plus koszt transportu, (który odwołałem). I tu pojawia się kierowca PAN PRZEMEK (!!!). Negocjuje z firmą w moim imieniu i ? Załatwia sprawę. Towar zostaje w Tarnowskich Górach, a bony bierze na ,,klatę" i własne ryzyko , okazując mi zaufanie. Poza tym, wszystko o czym pisałem w opinii na temat PANA GRZEGORZA. Wspominałem, że prowadzę działalność w branży medycznej i borykam się na co dzień z brakiem personelu. Szanujmy ludzi o niekwestionowanej kulturze osobistej i do tego dbających o wizerunek firmy. Panowie PRZEMKU i GRZEGORZU szacunek i podziękowanie, niby zrobiliście to co do Was należało , ale jak !!! P.S. Oświadczam, że obie opinie pisałem z własnej nieprzymuszonej woli, będąc zdrowy na ciele i umyśle, a wspomniani PANOWIE nie są moimi znajomymi ani znajomymi moich znajomych nie wspominając o krewnych
Kontakt ze sklepem zakończony (bez emocji) zakupami, które wymagały transportu do Tarnowskich Gór podzielonego z uwagi na tonaż na dwie raty w dwóch terminach. W każdym z nich jako kierowca ,,gościł" u nas PAN GRZEGORZ, tak piszę wielką literą bo zaistniałe problemy wynikające z błędów formalnych (logistyka i rozliczenia) w fakturach rozwiązał po mistrzowsku. Spokój i dbałość o wizerunek firmy w oczach klienta (kilkukrotne telefony do sklepu), poza tym kultura osobista. Jak na dzisiejsze czasy zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Szacunek dla Pana Grzegorza. Sam prowadzę działalność gospodarczą i gdybym potrzebował kierowcy ,to proszę mi wierzyć ,,podkupiłbym" tego Gościa, podobnie jak Pana Przemka, ale o tym w osobnej opinii. Niestety nie ta branża. P.S. Szanowni Klienci Leroy Merlin , jeśli będziecie korzystali z transportu to kombinujcie, żeby przyjechał Pan Grzegorz albo Przemek
Chciałem serdecznie podziękować Pani Adriannie, która 16.03.21 obsługiwała mnie w Punkcie obsługi klienta. Nie miałem żadnego paragonu, tylko kartę DOM, a towaru było sporo. Bardzo miło zostałem obsłużony przez tą Panią. Proszę w moim imieniu podziękować tej pani za bezproblemową obsługę.
Witajcie, czy ktoś mógłby napisać coś o warunkach zatrudnienia w firmie Leroy Merlin w Gliwicach? Na jaki okres zatrudniają teraz podczas pandemii? Z góry dzięki za wszystkie informacje.
w dniu 12.01.2021 miałem przyjemność być w sposób profesjonalny i miły obsłużony przez dwoje pracowników /kobieta i mężczyzna / w sprawie reklamacji .Życzyłbym sobie aby w dzisiejczych czasach w każdym markiecie byli TACY ludzie ,którzy w taki sposób traktują klientów ,tak jak mnie !! Gratulacje dla firmy Leroy Merlin przy ul. Rybnickiej
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!