Najgorszy sklep jaki na terenie Radomia funkcjonuje typu "Żabka . chamska obsługa ,chamska i wulgarna, Chcesz wejść do sklepu zamknięte godz.13.00-przyklejona kartka , "zaraz wracam" czekaliśmy 45minut - nikt się nie pojawił pomimo tego że w środku była wstrętna Baba która dwadzieścia minut wcześniej wypuściła jakiegoś Fagasa z dwoma butelkami piwa i zamykała drzwi z hasłem "zaraz wracam" pomimo póżniejszego pukania ,a w następstwie upływu czasu walenia w drzwi sklep nie został otwarty,pewnie owa ekspedentka umiała uprawiała sex i miała seksualne podejście do pracy i do klientów. Nas klientów przewinęło w tym czasie około 25 osób wszyscy odeszli całując klamkę. Jeżeli ma tak wyglądać u niektórych idiotów poczucie czasu typu "zaraz wracam" i trwa 45min (tyle ja w sumie czekałem ) nie wiem jak jeszcze długo było zamknięte? a klientów traktować jak intrużów to tylko w Zabce w Radomiu ul.Słowackiego 188A obok cukierni SŁUPEK - może należy zamknąć ten szynk , to że jest prywatny ,nie znaczy że ma ludzi nabijać w butelkę,jaki ma cel w takim razie. Pożal się Boże mieć taki markeciki i taką chamską obsługę.Trzeba to zgłosić do rzecznika praw konsumenta.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.