Jestem ,a raczej byłam klientką sklepu Lewiatan w ornontowicach przy ul zwycięstwa, a dlaczego byłam, bo gdy przychodziłam na zakupy o godzinie 19:30 to pani ekspedientka jechała już na mopie,miała cały prawie sklep powycierany i na mnie ten wzrok pytający po co ona tu przyszła, Idę w kierunku lady mięsnej no to oczywiście mięsko ,wędlinki prawie że pochowane, a gdy poprosiłam panią ekspedientkę żeby mi stroiła kawałek sera to bardzo nieładnym tonem powiedziała że ona maszyny ma już wszystkie pomyte i mi nic nie skroi, ja rozumiem sklep posprzątać ale przed zamknięciem ,a nie półtorej godziny przed, pani ekspedientka która stoi na mięsnym jest po prostu tak nieuprzejma że to się w głowie nie mieści, że ona tam jeszcze pracuje to niektórzy się dziwią ,że co ona tam jeszcze robi, ona najpierw by musiała iść na kurs dobrych manier i obsługi klienta,a potem stanąć za ladą i obsługiwać klientów,a dokładnie chodzi mi o panią która jest z ornontowic i nazywa się pani żur, a pozostałe ekspedientek w tym sklepie to też uprzejmością nie grzeszą, więc wolę robić zakupy w sklepie typu Biedronka lub Dino
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.