Sklep jak sklep brak obsługi jak kogoś prosić o pomoc to trzeba za nim biegać bo gdzieś leci biegiem . Dziś byłam po farbę oczywiście nie było , chciałam wkład do mopa też nie ma a co tam jest ? Miła obsługa to napewno chociaż nie wszyscy . A taki to był fajny sklep . Był.byl Pozdrawiam zarządcę ???? oby tak dalej
Co za sklep!!! pozwalniali chyba pracowników bo od jakiegoś czasu nie widać tych co najlepiej doradzali i mieli największą wiedzę. Widać że kosztem obsługi chcą sobie zaoszczędzić . Masakra. .
Sklep fajny dobre ceny lecz brak obsługi po jednej osobie na dziale ,jeśli coś potrzebujesz z marketu to jedyni którzy ci pomogą to panowie z działu majsterkowanie , jak potrzeba to i zaprowadzą na miejsce no i kompleksowo wytłumaczą co i jak . Na innych działach nie ma co szukać pomocy . . .szczególnie dział dekoracji bym wymieniła obsługę zaczynając od małej nie miłej kierowniczki która pozjadała rozumy i wszystko wie ... Nie polecam zapraszam do konkurencji .
Pozdrawiamy Panią Żanetę z informacji. Przesympatyczna Pani w informacji Bricomarche w Koninie,która chętnie doradzi i pomoże klientowi. Pełen profesjonalizm i życzliwość. Pani Żanetko pozdrawiamy serdecznie. Dwie klientki " od unigruntu"????????????????
Nie miła obsługa, wyraża się wulgaryzmami do dzieci i wygania klientów 10 min przed zamknięciem jak klient chce kupić produkt. Nie pozdrawiam
z tego co wiem to firma w tej chwili zmusza pracowników do chodzenia do pracy w niedziele ,które przecież są wolne od handlu z racji ustawy ,która wprowadza zakaz -chyba ,że pracodawca sam pracuje ,nie wiem ,jak można twierdzić iż jak pracownicy sami nie wpiszą się w niedzielę to dyrek sam będzie wpisywał , w grafik -pytam gdzie są odpowiednie instytucje ,których zadaniem jest dopilnować przestrzeganie prawa .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricomarché?
Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.