16.11.2021 zamówiłem ipada, zapłaciłem z góry 1699 zł. Do dzisiaj tj. 30.11.2021 iPad nie przyszedł. kontakt mailowy się urwał, a telefon nie odpowiada. Nie wygląda to dobrze, chyba skończy się na policji... Przestrzegam przed zakupami na mac-shop.pl
Szkoda , ze moje 500 zl z grudnia 2020 nie zostały do dnia dzisiejszego, teraz będę miała więcej czasu , to zgłoszę na policję . Bo widzę, że nie jestem jedyna .
Spotkało mnie to samo. Zamówienie złożone i zapłacone. Wg strony dostawa 2-5 dni roboczych. Minęło 9, a towaru ni widu ni słychu. Kontakt utrudniony - zarówno mailowy, jak i telefoniczny. Czekam do jutra i zgłaszam organom ścigania.
Dzisiaj złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa (usunięte przez administratora) Straciłem 1299,00 zł, zamówienie z 21.11. br.
Ta sama sytuacja… też myślę nad takim rozwiązaniem… przed zamówieniem „oczywiście, wszystko ładnie, towar zaraz będzie, kwestia kilku dni” i pięknie się skończyło… koleś przywłaszcza sobie kasę nie wywiązując się z terminów dostaw - ba, co więcej nie informując o poślizgu w czasie dostawy, bo to to jeszcze rozumiem, różnie bywa. Ale nie, cisza, szemrana sprawa, UOKiK i policję może zainteresować ta firma. Odradzam zakupy w tym miejscu.
Mogę spytać jak to się skończyło i czy w ogóle się skończyło? Jestem w podobnej sytuacji i nie wiem co robić :/
bo to przeżyłem płaci się z góry i za kilka lat prokuratura wzywa do wyjaśnień bo szukają kogoś kto nas (usunięte przez administratora) nie ma sklepu tylko jakiś blok
Witam Też nabrałem się na ten sklep Proszę powiedzieć mi jak skończyła się Pańska sprawa ??
Proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie nr 3024 Czas już się skończyl dwa miesiace temu! Przestrzegam innych przed zakupami, brak kontaktu ze sklepem! Zgłaszam sprawę na policje.
Dzień dobry. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety w przypadku niektórych modeli zegarków - tak jak w Pana przypadku seria 7 41mm stal kolor złoty - pojawiają się problemy w dostawach nawet 1-1,5 miesiąca (brak dostaw do EU). Zgodnie z rozmową telefoniczną w dniu wczorajszym został wysłany do Pana towar z poniedziałkowej dostawy... która powinna do nas wjechać na początku lutego...:/ Pozdrawiamy i zapraszamy
Dzień dobry, Zegarek dotarł dzisiaj, zamówiony był 22.01. Problem był taki, że nie wysyła Pan maili ze bedzie opóźnienie, dopiero reakcja jest po opiniach na tej grupie, ewentualnie po mailu ze sie zglasza sorawę na policję. Plus w błąd wprowadza informacja w sklepie, że towar jest dostępny i bedzie dostarczony szybko, a tak niestety się nie dzieje. Niemniej zamówienie dotarło.
Odstąpiłam od umowy 18.02.2022 , dostałam informacje że środki wrócą na rachunek w ciągu 3-5 dni. Do dzisiejszego dnia nie mam swoich pieniędzy na rachunku. Brak kontaktu e-mail i telefonicznego.
Witam Czy jest możliwość wywalczenia zwrotu pieniędzy ?? Co na to policja ?? Proszę o kontakt tez się nabrałem na ten sklep
Dzięki. Polecam
Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków (1699zł) za zamówienie numer 3126, minęły już ponad 4 dni robocze od Pańskiego potwierdzenia mojej rezygnacji z zamówienia, nadal nie otrzymałam przelewu. Zwrot środków miał być wykonany w przeciągu 3 dni roboczych.
Dzień dobry, Pani Aleksandro tak też się stało. Zwrot środków został zaakceptowany i zlecony w dniu wczorajszym. Zazwyczaj trwa to ok 3-5 dni roboczy i tak też było w Pani przypadku. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Ponownie proszę o anulowanie zamówienia numer 3126 i o zwrócenie środków na konto. Zależy mi na szybkim kontakcie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem.
Dzień dobry, Pani Aleksandro, złożyła Pani zamówienie 05.03.2022 na produkt iPad, na realizację którego czas oczekiwania to 14 dni. W dniu wczorajszym o godz. 13.00 wysłała Pani do nas maila z odstąpieniem do umowy zakupu. W dniu dzisiejszym o godz. 10.00 otrzymała Pani od nas informacje o przyjęciu Pani rezygnacji z zamówienia. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie
Zgadza się, opinię wystawiłam zanim otrzymałam od Państwa odpowiedź. Obecnie czekam na zwrot środków, również pozdrawiam
Zamówienie nr 3111 złożyłam i opłaciłam z góry 28.02.2022 r. Ipad + rysik +etui łącznie 2427 zł szukałam sprzętu dostępnego od ręki ale czekam już prawie miesiąc kontakt jest bardzo utrudniony w dniach 14-16.03. dzwoniłam ponad 20 razy i cisza , wcześniejsze próby kontaktu kończyły się z różnym skutkiem jak się udało to były niekończące się zapewnienia o szybkiej realizacji . Nie wiem czy w moim przypadku też się sprawa nie zakończy na policji .
Dzień dobry, Pani Magdaleno, termin realizacji Pani zamówienia podany jest w zamówieniu po zalogowaniu - (18 marca 2022). Otrzymała Pani również informację w procesie zamawiania o czasie realizacji - 14 dni. W dniu 18.03 Pani alokacja wychodzi z naszego magazynu. Czasami kontakt z naszą infolinią jest utrudniony przez ilość zapytań i nie zawsze udaje się nam do wszystkich oddzwonić. W dniu jutrzejszym nasz pracownik skontaktuje się z Panią i potwierdzi wszelkie informacje odnośnie wysyłki Pani zamównienia. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Jeden wielki pozytyw... ja dostałem ipada po kilku dniach:) grubo przed czasem. POLECAM
Czytając opinie ze ktoś dostał zamówiony towar myślałam ze nie możliwe ale jednak ja tez dostałam zegarek zamówiony w połowie grudnia dotarł na początku marca,na ale chociaż dotarł,nie polecam sklepu bo kontakt tragiczny a czas oczekiwania jeszcze gorszy ale produkty jednak dochodzą,kto czeka to niech się poprostu uzbroi w cierpliwość
Pani Agato, dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Czasami jednak sprowadzamy towar, który jest już niedostępny u innych sprzedawców bezpośrednio od producenta - tak było w przypadku Pani zamówienia. Zegarek z pasek w kolorze różowym jest już niedostępny, ale nam jednak udaje się go jeszcze sprowadzić...:) faktycznie przyznajemy, czasem niestety konsekwencją tego jest wydłużony czas oczekiwania... zawsze w takich przypadkach rekompensujemy to Klientowi... np. dodatkowym paskiem Gratis! Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.
Czekam na realizację zamówienia 0d 9.02. Dzisiaj jest 1.03 - brak odpowiedzi na maile, telefon nie jest odbierany. Ale, jak widzę Pan Skwira ma za to czas na czytanie i odpisywanie na opinie na tej stronie. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja. Czekam na natychmiastowe ustosunkowanie się realizacji zamówienia, albo wkraczamy na drogę prawną.
W 11.02.2022 r zamówiłam Apple Watch SE cellulare za 1549zł przy zakupie na stronie była informacja "1-2 tygodnie dostawa". W dniu 21.02.2022 r telefonicznie uzyskałam informacje, że do końca tygodnia otrzymam zamówiony i opłacony produkt, którego niestety jednak nie otrzymałam! Próbując skontaktować się po raz kolejny w sposób telefoniczny aby wyjaśnić sytuacje dalszego braku dostawy, nikt nie odbiera telefonu! Do dnia 04.03.2022r czekam na dostawę produktu. Jeśli jej nie otrzymam będę zmuszona odstąpić od umowy kupna w trybie natychmiastowym z winy sprzedającego i żądać w terminie 3 dni na zwrot środków pieniężnych. Dalsza droga postępowania w tej sprawie określa Kodeks Karny. Dotyczy zamówienia 3071
Dzień dobry Pani Mariko, zamówienie 3071 - informacja z systemu - Deklarowana data wysyłki dni roboczych: 14 (3 marca 2022). Taka informacja znajduje się w Pani zamówieniu. Oczywiście dokładamy wszelki starań, aby skrócić ten czas realizacji, jednak jest grupa produktów problematycznych. Tak niestety jest w tym wypadku... o ile sam zegarek wjechał do naszego magazynu 23.02.2022 (dlatego otrzymała Pani taką informacje telefonicznie) o tyle pasek w kolorze "piaskowego różu", który można nazwać już praktycznie towarem nieosiągalnym wjedzie na nasz magazyn 3-4.03.2022. W tych dniach Pani zamówienie powinno zostać skompletowane i opuścić nasz magazyn. Serdecznie pozdrawiamy
Uff... dostałem wczoraj moje zamówienie:) czas oczekiwania przekroczony o 1 tydz.:/ rozumiem problemy z dostępnością towaru... powinni zamieścić taką informacje na stronie. Mimo wszystko czekałem na iPada 2,5 tyg. Polecam mimo problemów.
Dzień dobry Panie Piotrze, Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.
Jak to może ze ktoś dostaje a ktoś nie ja czekam na iwatch do 20 grudnia zero odzewu ani odpowiedzi ze sklepu,oszust i tyle
Dzień dobry, Pani Agato, poprosimy o nr zamówienia? Sprawdzimy co się dzieje z Pani zamówieniem.
Szkoda że nie znalazłam wcześniej waszych komentarzy. ... Niestety, (usunięte przez administratora) jest aktywny i nadal działa... Przypuszczam że zostałam (usunięte przez administratora) na 1700 zł.Opinia ludzi tutaj jest dobrze ukryta by potencjalni kupujący wciąż się nabierali. Jeśli nie uda mi się uzyskać kontaktu ze sklepem, zgłaszam się na policję.
Dzień dobry, Poprosimy o informację, kiedy dokładnie składała Pani zamówienie. Poprosimy o nr zamównienia, lub kontakt telefoniczny z obsługą sklepu - 539 905 535 - w godz. 10-17 Postaramy się zweryfikować na jakim etapie jest Pani zamówienie.
Wciąż nie otrzymałam zwrotu środków za moje zamówienie mimo , że 17.02.2022 roku otrzymałam informacje,że zamówienie zostało przekazane do anulowanych. Czekam już prawie cały wyznaczony czas oczekiwania a zwrotu środków nie widać. Czuje się tym zaniepokojona
Dzień dobry, Do dnia dzisiejszego brak kontaktu z Pani strony oraz brak informacji zwrotnej... Jak możemy się z Panią skontaktować? Niestety, cała ta sytuacja mocno podważa wiarygodność tego komentarza i wygląda mało poważnie. Temat zgłaszamy do administratora serwisu...
Z powodu braku kontaktu ze sklepem przez drogę mailową oraz telefoniczną, proszę sklep o anulowanie zamówienia numer id: 3104. Jeżeli nie będzie gotówki do poniedziałku sprawę zgłaszam na policję. PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W MAC-SHOP.PL
Dzień dobry, Panie Kacprze, jest 25.02.2022r - zamówienie złożył Pan 24.02.2022r... w dniu dzisiejszym wysłał Pan do nas maila (09:57)... i otrzymał Pan w dniu dzisiejszym odpowiedź (13:52). W dniu dzisiejszym próbował Pan skontaktować się z nami telefonicznie... i w dniu dzisiejszym oddzwanialiśmy do Pana i udzieliliśmy Panu wszelkich informacji...
Na tą sytuację mogę powiedzieć tyle po upływie 1 miesiąca i paru dni otrzymałem maila że towar został wysłała y w moja stronę nadal brak komunikacji z sprzedawca
Panie Dawidzie, dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.
Szanowni Państwo, ( jeszcze kilka dni temu myślałem, że przede mną policja /sąd /sprawa itd. ) chciałem tylko poinformować , że zamówienie dotarło do mnie. Wszystko zgodnie z opisem . Ostatecznie udało mi się skontaktować telefonicznie i mailowo ze sklepem, wyjaśniliśmy sytuację . Gdyby sklep nie zawalił tak prostej sprawy jak kontakt z klientem , nie było by tu tylu negatywnych opinii, i kiedy trafiłem na nie, na 99% byłem przekonany , że zostałem (usunięte przez administratora) . Okazało się, że jest zupełnie inaczej . Serdeczne pozdrowienia :)
A to ciekawe , bo ja nie dostałam ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy . Jutro mam spotkanie na Policji .
Dziękujemy za cenne uwagi. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.
Zmartwiłem się opiniami klientów tutaj. Ja jednak swój smartwatch dostałem. Trwało to dłużej niż 10 dni, ale miałem kontakt ze sklepem (dość trudno się tam dodzwonić - to fakt). Rozumiem też opóźnienie - towar nie jest dostępny na rynku, okres przedświąteczny. Generalnie jestem zadowolony,
Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.
Obawiam się ze nikt nic nie dostał z tej firmy a komentarze piszą te naciągacze , ja zgłaszam sprawę i tez tak radzę
Bynajmniej nie czuję się naciągaczem. Przebrnąłem przed tą samą sytuację co większość tu zgłaszających problem, ale towar dostałem...po 3 tygodniach...ale dostałem. Mam dowód w postaci zamówienia widocznego na koncie klienta, mam FVT za zakupiony telefon oraz mam telefon. Niestety nie ma możliwości zamieszczenia tu zdjęć, bo chętnie bym to uczynił. Życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy
Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.
Czy jest możliwość pracy w Radosław Skwira Medianet Service na część etatu?
Po złożeniu zamówienia oraz opłaceniu 1999zl za zegarek nie otrzymałam ani towaru ani żadnej informacji zwrotnej o statusie zamówienia. Pomimo prób kontaktu nikt nie odbierasz, nie oddzwania i nie odpisuje na maile. Zgłaszam sprawę na policję.
Pani Gosiu, i jak sprawa? Bo jestem w tym samym, co Pani położeniu i też chcę zgłosić to jutro na policję.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Radosław Skwira Medianet Service?
Zobacz opinie na temat firmy Radosław Skwira Medianet Service tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Radosław Skwira Medianet Service?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!