Opinie o Radosław Skwira Medianet Service w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Radosław Skwira Medianet Service. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Radosław Skwira Medianet Service o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: IT i telekomunikacja - doradcy techniczni

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Radosław Skwira Medianet Service w Warszawa

Bartosz
Inne

16.11.2021 zamówiłem ipada, zapłaciłem z góry 1699 zł. Do dzisiaj tj. 30.11.2021 iPad nie przyszedł. kontakt mailowy się urwał, a telefon nie odpowiada. Nie wygląda to dobrze, chyba skończy się na policji... Przestrzegam przed zakupami na mac-shop.pl

Mac-Shop
Pracownik
 Pytanie
@Bartosz

Panie Bartoszu, poprosimy o nr zamówienia?

Bartosz
Inne
@Mac-Shop

Pieniądze zostały zwrócone

Agnieszka
Inne
@Mac-Shop

Szkoda , ze moje 500 zl z grudnia 2020 nie zostały do dnia dzisiejszego, teraz będę miała więcej czasu , to zgłoszę na policję . Bo widzę, że nie jestem jedyna .

Piotr
Inne
@Bartosz

Spotkało mnie to samo. Zamówienie złożone i zapłacone. Wg strony dostawa 2-5 dni roboczych. Minęło 9, a towaru ni widu ni słychu. Kontakt utrudniony - zarówno mailowy, jak i telefoniczny. Czekam do jutra i zgłaszam organom ścigania.

Monia
Inne
@Bartosz

Dziś miałam złożyć zamówienie na komputer i iPada.. całe szczęście znalazłam takie opinie!

Piotr
Inne
@Piotr

Dzisiaj złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa (usunięte przez administratora) Straciłem 1299,00 zł, zamówienie z 21.11. br.

Taki jeden
Inne
@Piotr

Ta sama sytuacja… też myślę nad takim rozwiązaniem… przed zamówieniem „oczywiście, wszystko ładnie, towar zaraz będzie, kwestia kilku dni” i pięknie się skończyło… koleś przywłaszcza sobie kasę nie wywiązując się z terminów dostaw - ba, co więcej nie informując o poślizgu w czasie dostawy, bo to to jeszcze rozumiem, różnie bywa. Ale nie, cisza, szemrana sprawa, UOKiK i policję może zainteresować ta firma. Odradzam zakupy w tym miejscu.

DDDDE
Inne
 Pytanie
@Bartosz

Mogę spytać jak to się skończyło i czy w ogóle się skończyło? Jestem w podobnej sytuacji i nie wiem co robić :/

Iza
Inne
 Pytanie
@Bartosz

Dzień dobry, Jak wygląda sprawa dalej u Pana? Pozdrawiam

mariusz
Inne
@Bartosz

bo to przeżyłem płaci się z góry i za kilka lat prokuratura wzywa do wyjaśnień bo szukają kogoś kto nas (usunięte przez administratora) nie ma sklepu tylko jakiś blok

Maniek
Inne
 Pytanie
@mariusz

Witam Też nabrałem się na ten sklep Proszę powiedzieć mi jak skończyła się Pańska sprawa ??

J.
Inne

Proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie nr 3024 Czas już się skończyl dwa miesiace temu! Przestrzegam innych przed zakupami, brak kontaktu ze sklepem! Zgłaszam sprawę na policje.

Mac-Shop.pl
Pracownik
@J.

Dzień dobry. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety w przypadku niektórych modeli zegarków - tak jak w Pana przypadku seria 7 41mm stal kolor złoty - pojawiają się problemy w dostawach nawet 1-1,5 miesiąca (brak dostaw do EU). Zgodnie z rozmową telefoniczną w dniu wczorajszym został wysłany do Pana towar z poniedziałkowej dostawy... która powinna do nas wjechać na początku lutego...:/ Pozdrawiamy i zapraszamy

J.
Inne
@Mac-Shop.pl

Dzień dobry, Zegarek dotarł dzisiaj, zamówiony był 22.01. Problem był taki, że nie wysyła Pan maili ze bedzie opóźnienie, dopiero reakcja jest po opiniach na tej grupie, ewentualnie po mailu ze sie zglasza sorawę na policję. Plus w błąd wprowadza informacja w sklepie, że towar jest dostępny i bedzie dostarczony szybko, a tak niestety się nie dzieje. Niemniej zamówienie dotarło.

Maniek
Inne
 Pytanie
@J.

Witam Jak skończyła się Pańska sprawa ?? Też nabrałem się na ten sklep Proszę o kontakt

Kama00_80@o2.pl
Inne

Odstąpiłam od umowy 18.02.2022 , dostałam informacje że środki wrócą na rachunek w ciągu 3-5 dni. Do dzisiejszego dnia nie mam swoich pieniędzy na rachunku. Brak kontaktu e-mail i telefonicznego.

Kama00_80@o2.pl
Inne
@Kama00_80@o2.pl

Dziś otrzymałam zwrot środków.

Maniek
Inne
 Pytanie
@Kama00_80@o2.pl

Witam Czy jest możliwość wywalczenia zwrotu pieniędzy ?? Co na to policja ?? Proszę o kontakt tez się nabrałem na ten sklep

Marek
Inne

Dzięki. Polecam

Teresa
Inne
@Marek

O, to fajnie. Ciekawe za co konkretnie polecasz?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Radosław Skwira Medianet Service spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
A.
Inne

Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków (1699zł) za zamówienie numer 3126, minęły już ponad 4 dni robocze od Pańskiego potwierdzenia mojej rezygnacji z zamówienia, nadal nie otrzymałam przelewu. Zwrot środków miał być wykonany w przeciągu 3 dni roboczych.

Mac-Shop.pl
Pracownik
@A.

Dzień dobry, Pani Aleksandro tak też się stało. Zwrot środków został zaakceptowany i zlecony w dniu wczorajszym. Zazwyczaj trwa to ok 3-5 dni roboczy i tak też było w Pani przypadku. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

A.
Inne
@Mac-Shop.pl

Dobrze, dziękuję za informację.

A.
Inne

Ponownie proszę o anulowanie zamówienia numer 3126 i o zwrócenie środków na konto. Zależy mi na szybkim kontakcie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem.

Mac-Shop.pl
Pracownik
@A.

Dzień dobry, Pani Aleksandro, złożyła Pani zamówienie 05.03.2022 na produkt iPad, na realizację którego czas oczekiwania to 14 dni. W dniu wczorajszym o godz. 13.00 wysłała Pani do nas maila z odstąpieniem do umowy zakupu. W dniu dzisiejszym o godz. 10.00 otrzymała Pani od nas informacje o przyjęciu Pani rezygnacji z zamówienia. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie

A.
Inne
@Mac-Shop.pl

Zgadza się, opinię wystawiłam zanim otrzymałam od Państwa odpowiedź. Obecnie czekam na zwrot środków, również pozdrawiam

Magdalena
Inne

Zamówienie nr 3111 złożyłam i opłaciłam z góry 28.02.2022 r. Ipad + rysik +etui łącznie 2427 zł szukałam sprzętu dostępnego od ręki ale czekam już prawie miesiąc kontakt jest bardzo utrudniony w dniach 14-16.03. dzwoniłam ponad 20 razy i cisza , wcześniejsze próby kontaktu kończyły się z różnym skutkiem jak się udało to były niekończące się zapewnienia o szybkiej realizacji . Nie wiem czy w moim przypadku też się sprawa nie zakończy na policji .

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Magdalena

Dzień dobry, Pani Magdaleno, termin realizacji Pani zamówienia podany jest w zamówieniu po zalogowaniu - (18 marca 2022). Otrzymała Pani również informację w procesie zamawiania o czasie realizacji - 14 dni. W dniu 18.03 Pani alokacja wychodzi z naszego magazynu. Czasami kontakt z naszą infolinią jest utrudniony przez ilość zapytań i nie zawsze udaje się nam do wszystkich oddzwonić. W dniu jutrzejszym nasz pracownik skontaktuje się z Panią i potwierdzi wszelkie informacje odnośnie wysyłki Pani zamównienia. Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

Michał
Inne

Jeden wielki pozytyw... ja dostałem ipada po kilku dniach:) grubo przed czasem. POLECAM

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Michał

Dzień dobry. Dziękujemy za pozytywną opinie i zapraszamy ponownie.

Agata
Inne

Czytając opinie ze ktoś dostał zamówiony towar myślałam ze nie możliwe ale jednak ja tez dostałam zegarek zamówiony w połowie grudnia dotarł na początku marca,na ale chociaż dotarł,nie polecam sklepu bo kontakt tragiczny a czas oczekiwania jeszcze gorszy ale produkty jednak dochodzą,kto czeka to niech się poprostu uzbroi w cierpliwość

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Agata

Pani Agato, dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Czasami jednak sprowadzamy towar, który jest już niedostępny u innych sprzedawców bezpośrednio od producenta - tak było w przypadku Pani zamówienia. Zegarek z pasek w kolorze różowym jest już niedostępny, ale nam jednak udaje się go jeszcze sprowadzić...:) faktycznie przyznajemy, czasem niestety konsekwencją tego jest wydłużony czas oczekiwania... zawsze w takich przypadkach rekompensujemy to Klientowi... np. dodatkowym paskiem Gratis! Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.

Artur
Inne

Czekam na realizację zamówienia 0d 9.02. Dzisiaj jest 1.03 - brak odpowiedzi na maile, telefon nie jest odbierany. Ale, jak widzę Pan Skwira ma za to czas na czytanie i odpisywanie na opinie na tej stronie. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja. Czekam na natychmiastowe ustosunkowanie się realizacji zamówienia, albo wkraczamy na drogę prawną.

Mac-Shop.pl
Pracownik
 Pytanie
@Artur

Dzień dobry, Czy możemy prosić o nr zamównienia? Skontaktujemy się z Panem i zweryfikujemy, na jakim etapie jest Pana zamówienie.

Mac-Shop.pl
Pracownik
 Pytanie
@Artur

Dzień dobry, Panie Arturze, czy możemy prosić o kontakt... ewentualnie jakiś namiar na nr zamówienia?

Marika
Inne

W 11.02.2022 r zamówiłam Apple Watch SE cellulare za 1549zł przy zakupie na stronie była informacja "1-2 tygodnie dostawa". W dniu 21.02.2022 r telefonicznie uzyskałam informacje, że do końca tygodnia otrzymam zamówiony i opłacony produkt, którego niestety jednak nie otrzymałam! Próbując skontaktować się po raz kolejny w sposób telefoniczny aby wyjaśnić sytuacje dalszego braku dostawy, nikt nie odbiera telefonu! Do dnia 04.03.2022r czekam na dostawę produktu. Jeśli jej nie otrzymam będę zmuszona odstąpić od umowy kupna w trybie natychmiastowym z winy sprzedającego i żądać w terminie 3 dni na zwrot środków pieniężnych. Dalsza droga postępowania w tej sprawie określa Kodeks Karny. Dotyczy zamówienia 3071

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Marika

Dzień dobry Pani Mariko, zamówienie 3071 - informacja z systemu - Deklarowana data wysyłki dni roboczych: 14 (3 marca 2022). Taka informacja znajduje się w Pani zamówieniu. Oczywiście dokładamy wszelki starań, aby skrócić ten czas realizacji, jednak jest grupa produktów problematycznych. Tak niestety jest w tym wypadku... o ile sam zegarek wjechał do naszego magazynu 23.02.2022 (dlatego otrzymała Pani taką informacje telefonicznie) o tyle pasek w kolorze "piaskowego różu", który można nazwać już praktycznie towarem nieosiągalnym wjedzie na nasz magazyn 3-4.03.2022. W tych dniach Pani zamówienie powinno zostać skompletowane i opuścić nasz magazyn. Serdecznie pozdrawiamy

Dawid
Inne
 Pytanie
@Marika

Marika, dostałeś to?

PiotrW
Inne

Uff... dostałem wczoraj moje zamówienie:) czas oczekiwania przekroczony o 1 tydz.:/ rozumiem problemy z dostępnością towaru... powinni zamieścić taką informacje na stronie. Mimo wszystko czekałem na iPada 2,5 tyg. Polecam mimo problemów.

Mac-Shop.pl
Pracownik
@PiotrW

Dzień dobry Panie Piotrze, Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.

Agata
Inne
@Mac-Shop.pl

Jak to może ze ktoś dostaje a ktoś nie ja czekam na iwatch do 20 grudnia zero odzewu ani odpowiedzi ze sklepu,oszust i tyle

Mac-Shop.pl
Pracownik
 Pytanie
@Agata

Dzień dobry, Pani Agato, poprosimy o nr zamówienia? Sprawdzimy co się dzieje z Pani zamówieniem.

PiotrW
Inne
@PiotrW

Musicie popracować nad komunikacją z klientami… :) bez tego będzie słabo… Pozdrawiam

Mac-Shop.pl
Pracownik
@PiotrW

Dziękujemy Panu za cenne wskazówki i pracujemy nad tym.

Ka
Inne

Szkoda że nie znalazłam wcześniej waszych komentarzy. ... Niestety, (usunięte przez administratora) jest aktywny i nadal działa... Przypuszczam że zostałam (usunięte przez administratora) na 1700 zł.Opinia ludzi tutaj jest dobrze ukryta by potencjalni kupujący wciąż się nabierali. Jeśli nie uda mi się uzyskać kontaktu ze sklepem, zgłaszam się na policję.

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Ka

Dzień dobry, Poprosimy o informację, kiedy dokładnie składała Pani zamówienie. Poprosimy o nr zamównienia, lub kontakt telefoniczny z obsługą sklepu - 539 905 535 - w godz. 10-17 Postaramy się zweryfikować na jakim etapie jest Pani zamówienie.

Ka
Inne
@Mac-Shop.pl

Wciąż nie otrzymałam zwrotu środków za moje zamówienie mimo , że 17.02.2022 roku otrzymałam informacje,że zamówienie zostało przekazane do anulowanych. Czekam już prawie cały wyznaczony czas oczekiwania a zwrotu środków nie widać. Czuje się tym zaniepokojona

Mac-Shop.pl
Pracownik
 Pytanie
@Ka

Dzień dobry, czy możemy prosić o nr zamówienia?

Mac-Shop.pl
Pracownik
 Pytanie
@Ka

Dzień dobry, Do dnia dzisiejszego brak kontaktu z Pani strony oraz brak informacji zwrotnej... Jak możemy się z Panią skontaktować? Niestety, cała ta sytuacja mocno podważa wiarygodność tego komentarza i wygląda mało poważnie. Temat zgłaszamy do administratora serwisu...

Kacper
Inne

Z powodu braku kontaktu ze sklepem przez drogę mailową oraz telefoniczną, proszę sklep o anulowanie zamówienia numer id: 3104. Jeżeli nie będzie gotówki do poniedziałku sprawę zgłaszam na policję. PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W MAC-SHOP.PL

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Kacper

Dzień dobry, Panie Kacprze, jest 25.02.2022r - zamówienie złożył Pan 24.02.2022r... w dniu dzisiejszym wysłał Pan do nas maila (09:57)... i otrzymał Pan w dniu dzisiejszym odpowiedź (13:52). W dniu dzisiejszym próbował Pan skontaktować się z nami telefonicznie... i w dniu dzisiejszym oddzwanialiśmy do Pana i udzieliliśmy Panu wszelkich informacji...

Dawid. M
Inne

Na tą sytuację mogę powiedzieć tyle po upływie 1 miesiąca i paru dni otrzymałem maila że towar został wysłała y w moja stronę nadal brak komunikacji z sprzedawca

DDDDE
Pracownik
 Pytanie
@Dawid. M

I jak dostał Pan Towar?

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Dawid. M

Panie Dawidzie, dziękujemy za opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.

konrad
Inne

Szanowni Państwo, ( jeszcze kilka dni temu myślałem, że przede mną policja /sąd /sprawa itd. ) chciałem tylko poinformować , że zamówienie dotarło do mnie. Wszystko zgodnie z opisem . Ostatecznie udało mi się skontaktować telefonicznie i mailowo ze sklepem, wyjaśniliśmy sytuację . Gdyby sklep nie zawalił tak prostej sprawy jak kontakt z klientem , nie było by tu tylu negatywnych opinii, i kiedy trafiłem na nie, na 99% byłem przekonany , że zostałem (usunięte przez administratora) . Okazało się, że jest zupełnie inaczej . Serdeczne pozdrowienia :)

DDDDE
Inne
 Pytanie
@konrad

Witam chciałem spytać jak się tłumaczyli?

konrad
Inne
@DDDDE

Bardzo dużo ilością zamówień(w grudniu) , i zmianą magazynu .

Agnieszka
Inne
@konrad

A to ciekawe , bo ja nie dostałam ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy . Jutro mam spotkanie na Policji .

Mac-Shop.pl
Pracownik
@konrad

Dziękujemy za cenne uwagi. Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.

Diso
Inne

Zmartwiłem się opiniami klientów tutaj. Ja jednak swój smartwatch dostałem. Trwało to dłużej niż 10 dni, ale miałem kontakt ze sklepem (dość trudno się tam dodzwonić - to fakt). Rozumiem też opóźnienie - towar nie jest dostępny na rynku, okres przedświąteczny. Generalnie jestem zadowolony,

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Diso

Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.

Blum
Inne

Obawiam się ze nikt nic nie dostał z tej firmy a komentarze piszą te naciągacze , ja zgłaszam sprawę i tez tak radzę

Blum
Inne
@Blum

Bynajmniej nie czuję się naciągaczem. Przebrnąłem przed tą samą sytuację co większość tu zgłaszających problem, ale towar dostałem...po 3 tygodniach...ale dostałem. Mam dowód w postaci zamówienia widocznego na koncie klienta, mam FVT za zakupiony telefon oraz mam telefon. Niestety nie ma możliwości zamieszczenia tu zdjęć, bo chętnie bym to uczynił. Życzę powodzenia w rozwiązaniu sprawy

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Blum

Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierał do klientów na czas. Niestety obecna sytuacja, związana z brakiem towaru na rynku, powoduje opóźnienia w dostawach - z tym problemem walczą wszyscy sprzedawcy. Dziękujemy za opinie i zapraszamy ponownie.

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Radosław Skwira Medianet Service na część etatu?

Mac-Shop.pl
Pracownik
@Pytanie

Aktualnie brak rekrutacji. Zapraszamy do kontaktu

Gosia
Inne

Po złożeniu zamówienia oraz opłaceniu 1999zl za zegarek nie otrzymałam ani towaru ani żadnej informacji zwrotnej o statusie zamówienia. Pomimo prób kontaktu nikt nie odbierasz, nie oddzwania i nie odpisuje na maile. Zgłaszam sprawę na policję.

Kasia
Inne
 Pytanie
@Gosia

Pani Gosiu, i jak sprawa? Bo jestem w tym samym, co Pani położeniu i też chcę zgłosić to jutro na policję.

Zostaw merytoryczną opinię o Radosław Skwira Medianet Service - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Radosław Skwira Medianet Service?

    Zobacz opinie na temat firmy Radosław Skwira Medianet Service tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Radosław Skwira Medianet Service?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Radosław Skwira Medianet Service
3.8/5 Na podstawie 39 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Laurowa 35 lok. 3
    03-197 Warszawa
  • NIP: 7962255907 REGON: 141240746
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Radosław Skwira Medianet Service
Przejdź do nowych opinii