Drogo... na pytanie dlaczego tak drogo pada odpowiedź, "dodatkowy podatek Covidowy". Obsługa zajęta sobą, długimi rozmowami. Trudno przebić się do świadomości sprzedawcy a jak już się uda klient ma wyrzuty sumienia że przeszkadza sprzedawcy w ciężkiej pracy. Na pytanie o towar od niechcenia macha ręką w stronę tego towaru i mówi... "tam gdzieś". Obsługa bardzo nieprzyjazna dla kupujących. Jest ich chyba za dużo bo ciągle siedzą w "kupie" i prowadzą zawzięte dyskusje. Brak zainteresowania klientem, brak pomocy w zakupach. Klient jest w tym przybytku intruzem. na drzwiach wejściowych jest duży napis... "wejście tylko w maseczkach". A sami pracownicy nigdy nie mieli założonych takich maseczek. Ich nie dotyczą rozporządzenia dotyczące ochrony covidowej. Jak na początku wspomniałem sklep ma ceny wyjątkowo wysokie. Pewnie z sufitu albo lepiej... z gwiazd. Drogo, drogo i jeszcze raz drogo.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.