proszę o informację, dlaczego nie otrzymałam opłaconego zamówienia?
zamówiłam nasiona i od kilku dni firma kurierska informuje mnie że nie może dostarczyć przesyłki na adres Górczewska 125. Podałam kilka innych adresów ale nadal nie mam przesyłki opłaconej
To byle jaka firma. Zamówiłam około 30 opakowań nasion. W przesyłce brakowało dwóch. Złożyłam reklamację. Firma zobowiązała mnie do zrobienia 30 zdjęć opakowań tych produktów. w sumie chodziło o niecałe 6 złotych. Forma doręczenia też niezgodna z ustaleniami . Nie polecam.
W związku z wprowadzeniem w błąd informacją o terminie wysyłki zamówień przedsezonowych (zamówienia miały być wysyłane po 7 marca) w rozmowie telefonicznej z pracownikiem otrzymałam informację, że nie wstrzyma wysyłki zamówienia i mogę paczki nie odbierać. Zaznaczam, że przesyłka jest opłacona. Na moją prośbę o poinformowanie mnie pisemnie o tej okoliczności drogą e-mail ową co się stanie z moimi pieniędzmi za opłacone zamówienie pracownik odmówił udzielenia takiej informacji pisemnie. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej przeze mnie kwoty i nie wysyłanie tego zamówienia. Paczka zawiera sadzonki, które według informacji miały być wysłane po 7 marca... Jedyne co mi powiedziała pracownica sklepu to to, że taki jest regulamin sklepu czyli nie dotrzymywanie terminów z wysyłaniem sadzonek...oraz otrzymałam też informacje, że jak chce to mogę paczki nie odbierać. A jak będę składać skargę to mogę sobie odsłuchać rozmowę, która jest nagrywana. Totalnie zero jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Totalne lekceważenie klienta, który mówi wyraźnie, że prosi o dotrzymanie terminu dostawy lub zwrot pieniędzy. Odpowiedź pracownika...nie mogę wstrzymać dostawy, ponieważ jest na magazynie...a wystarczy się wysilić i wysłać e-mail do kierownika magazynu, który powstrzyma dostawę.
stonowczo odradzam zakup u tego sprzedawcy!!!! Zamowienie zlozylam 31. XII. ubr! Wyslano go 3.01.2025r przez DPD! Przewoznik, mimo zawiadomienia 7. 01. o dostawie, nie dostarczyl przesylki pod adres wskazany w zamowienie tylko do oddalonej ponad 5km przechowalni, zawiadamiajac mnie popoludniu, ze mam czekac na wiadomosc o nowym terminie dostawy, co niestety nie nastapilo!! Po 3 dniach tj, 10. 01. otrzymalam wiadomosc, ze przesylka jest do odebrania w tej wlasnie przechowalni, nie podajac nawet powodu! O wszytkim juz od 7. 01. na biezaco informowalam nadawce e-mailem o calym incydencie, poszac o interwencje u przewonika zastrzegajac, ze osobisty obior przesylki jest nie mozliwy!! Nadawca niestety, nie uznal za stosowne by skutecznie wyegzekwowac doreczenie przesylki. Co najgorsze, ze w koncu bez sprawdzenia stanu faktycznego napisono mi, ze z informacji jaka maja winika iz przesylke odebrano, Moje na biezaco pisane e-maile nie mialy zadnego znaczenia, Od 14.01, tj, od terminu zobowiazujcego przewoznika do zwrotu przesylki do nadawcy jest ona nadal w jego posiedaniu, a nadawca nie robi nic by skutzecznie rowiazac problem! Nie poczuwa sie tez do zwrotu pieniedzy!!! Do dzisiaj trwa walka o zwrot pieniedzy. Wiec uwazajcie!!!
Kupiłam 3 kolory kann. Miały być: czerwoną, krwisto czerwoną, czerwono-różowa. Wszystkie zakwitły na pomarańczowo, kwiaty o wąskich płatkach zupełnie inne niż na zdjęciach. Łubin miał być biały, niebieski i karminowy po 3 sztuki. Jest 1 sztuka karminowego reszta granatowy i żółty. Orliki nie wszystkie wzeszły. Nie polecam.
Zamówione były pomidory red pear które miały być duże,do 250gram…z nasion wyrosły pomidorówki koktajlowe…co ja mam sobie zrobić z 20 krzakami koktajlowek?! Jakiś żart
Stanowczo nie polecam tego sklepu. Kupiłam cebulki tuberozy są rachityczne wyschnięte na wiór po prostu MARTWE. Cebula dymka na zdjęciu reklamowym wygląda pięknie, rzeczywistość skrzeczy inaczej. Są spleśniałe, puste łuski. Pozdrawia zamówienie nr 2070049 .
Zamówienie złożone w lutym - podzielone na dwie paczki - pierwsza bez uwag ale druga miała być wysłana po 25.03.2024 -czekam czekam,czekam-wreszcie dzwonię 8.04. odbiera Pani i milutkim głosem mówi , że może za tydzień lub dwa wyśle drugą paczkę kończąc zamówienie! Kwiaty , czy truskawki posadzę w ,,grudniu,,lub na święto DYGDY- JUŻ NIGDY ZAMÓWIENIA W TYM SKLEPIE NIE ZREALIZUJĘ Ostrzegam innych.
Złożyłem zamówienie tydzień temu , zapłaciłem,z góry , teraz mi piszą ze to przedsprzedaż , dla mnie to czyste (usunięte przez administratora) , może wyślą jakieś ziele w pażdzierniku . Nie próbujcie kupować w tym sklepie
100% racji masz kolego. do mnie wysłali dość szybko ,ale 40% nasion nie takich jak zamawiałem.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Świat Kwiatów Marcin Sikora?
Zobacz opinie na temat firmy Świat Kwiatów Marcin Sikora tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Świat Kwiatów Marcin Sikora?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!