Cześć a jak u was wygląda kwestia podwyżek? bo teraz to prawie w każdej firmie dawali a wy nic o nich nie piszecie nawet
Miałam okazję uczestniczyć w 2 szkoleniach SellWise (Wise Selling System) i Akademii Sales Angels, bardzo liczyłam na coś zupełnie nowego na rynku szkoleniowym, niestety te sprzedażowe warsztaty przypominały łudząco mieszankę metodytki Sandlera, Customer Centric i kilku innych. Z drugiej strony to chyba nie dziwi skoro głównymi trenerkami w w SellWise są osoby, które kilka lat pracowały w Sandler Training Polska a teraz budują/tworzą programy w SellWise i przedstawiają jako nową metodykę sprzedaży. Dziwny zbieg okoliczności.
Umowa o pracę zdaje sie bezpieczniejsza szkoda ze na nią nie biorą. to nawet jak na zlecenie przyjmą to nie trzeba sie bać o jakieś zwolnienie czy coś?
Widać, że firma dba o swój wizerunek. Wiecie, czy czyni to również na tym forum? Niezmiernie mało tu informacji, tyczących się pracy w tej firmie. Na ich stronie sporo o terminach organizowania kolejnych szkoleń, jest odniesienie do sklepiku i absolutnie nic dla tych, którzy szukali by pracy. Pisano tu o jakichś dwóch Panach, jeden z nich to założyciel tego biznesu. Robi tam ktoś jeszcze? Wiadomo, by potrzebowali osoby do prowadzenia biura i ogarniania spraw administracyjnych? Być może byłbym tym bliżej zainteresowany, gdybym wiedział, czy pracuje się na UoP oraz za jakie pieniądze?
Byłem uczestnikiem Akademii: Sales Management Mastery i jestem zadowolony z zakresu merytorycznego szkolenia oraz z praktycznych wskazówek przekazanych przez trenerów. Spotkania w ramach akademii poszerzają perspektywę zarządzania procesami sprzedaży i dają rzetelne wskazówki do podjęcia skutecznej współpracy z marketingiem. Polecam Akademię osobom, które chcą się uczyć i mają wpływ na zarządzanie procesami sprzedaży w swoich organizacjach. Z absolwentami mojego kursu utrzymuję merytoryczny, zawodowy kontakt i wiem, że pozytywna ocena kursu jest wśród nas powszechna, ponieważ wielu z nas stosuje wiedzę pozyskaną na Akademii z dobrym efektem. Często wracamy w rozmowach o sprzedaży do notatek i prezentacji z Akademii. Negatywne opinie o Akademii zaskoczyły mnie, a traktuję je jako działania nieuczciwej konkurencji lub osób rozgoryczonych brakiem efektów w zatrudnianych i źle zarządzanych zespołach sprzedaży.
Szkolenia organizowane w ramach Sales Angels academy to wyciągarka kasy. Panowie Szymon Negacz i Marcin Grela zorganizowali sobie sprawną maszynkę do wyciągania kasy, po wykupieniu ktorej nie idzie faktyczne nabycie wiedzy, czy umiejętności. Zakupiłęm pracownikowi za duże pieniadze w gotówce za program - https://akademia.salesangels.pl/sales-management-mastery/ - tymczasem umiejętnosci sprzedażowe osob tam wysłanych pozostały na słabym poziomie. Aż się prosi, aby zwrócono kasę za to, ale wiem że to niemożliwie. W każdym razie nie polecam i proponuje dokladnie sprawdzić opinie sponsorów czy człowiek ktory tam został wysłany faktycznie poprawił jakość swojej pracy i wyników. Tym razem konsultanty się nie popisały. :-(
oplacilam szkolenie sales mastery z min panem Negaczem i kiedy chcialam aby pracownik wykazal sie nabyta wiedza to nastąpiło pogorszenie jego wyników sprzedaży. Panowie Negacz oraz Grela ciągle się lansują i wyciągają kasę od pracodawców. https://akademia.salesangels.pl/?utm_source=menu&utm_medium=b2blab - nie polecam tego szkolenia i jestem zawiedziona postawą. Poziom samouwielbienia dla pozycji tych panów godny podziwu, gorzej z braniem odpowiedzialnosci za wyniki włożenia tej wiedzy. Zapytany pracownik, czego się nauczył odpowiedział że nic - ale towarzystwo było przednie. Także.... rozumiem, że opłaciłam imprezkę. .. Fajnie że pracownik sobie wypoczął
Pracownik miał wykupione szkolenie. Dokladnie omówiliśmy cel udziału w tym szkoleniu - Ze szkolenia przyszedł zadowolony - pokazywał zdjećia z Negaczem i Grelą. - ale nic więcej nie wyniósł z tych zajęć. Nadal nie stosuje wiedzy będącej programem. Wymaga nadzoru. Wg mnie panowie niczego nie uczą, a tylko wrzucają, że to wina szefa. Słaba ta argumentacja, nie po to się płaci słone pieniądze, aby nie mieć potwierdzenia w wiedzy wyniesionej z tych zajęć. Certyfikacik, to sobie może powiesić w kiblu, aby przypominał, aby nie robić(usunięte przez administratora).. inwestycji.
Jako że byłem absolwentem tego programu mogę powiedzieć że da się tam nauczyć wielu rzeczy. Wyniki jeżeli oczywiście się ta wiedzę zastosuje się poprawiają. Myślę że zamiast wylewać żale bez podawania swoich danych można potraktować jako hejt lub ewentualnie działania konkurencji. Polecam Akademię jako absolwent. :)
To że ktoś poszedł na szkolenie i nie potrafi tej wiedzy wdrożyć nie jest wina szkolenia. Sam program a znam osoby które były również na 2 programie wdrożyły ta wiedzę i są zadowoleni.
Jako młody, początkujący manager udało mi się zakwalifikować (po konkretnym z wymagajacym wywiadzie prowadzonym przez Marcina Grelę) do grona 24 uczestników pierwszej edycji Sales Management Mastery, a tam - już na pierwszym zjeździe zostałem przywitany wspaniałą wręcz atmosferą, wyrozumiałością współuczestników oraz prelegentów. Jezeli chodzi o zakres zagadnień, ilość wiedzy, sposobu jej przekazania, a takze metod jej wdrozenia - chapeau bas dla Szymona, Marcina i pozostałych ekspertów! Obecnie z sukcesem wdrażam przyswojoną wiedzę i mogę gorąco polecić Akademię Sales Angels. Jeżeli ktoś chciałby uzyskać jakies dodatkowe informacje na temat programu dla managerów - zapraszam do kontaktu na Linkedin
Status: 3 osoby po #SMMastery (prezes zarządu, wiceprezes zarządu i dyrektor sprzedaży), 3 osoby na #BDManager (handlowcy) zdjęcia z Grelą i Negaczem - tak, grupa wsparcia absolwentów na (usunięte przez administratora) - tak, certyfikaty - tak, wykorzystanie wiedzy w organizacji - tak (chociaż jest jej tyle, że wymaga to rozłożenia w czasie), czy wysłałbym tam kolejną osobę? - tak (właśnie aplikujemy na program marketingowy). czy polecam? Tak. chcesz zapytać o osobiste wrażenia? - znajdź mnie na LIn. Dlaczego ten wpis? - Bo organizatorzy zasłużyli by dbać o ich dobre imię.
Szanowni Jako uczestnik programu https://akademia.salesangels.pl/sales-management-mastery/ i wielu szkoleń wcześniej mogę potwierdzić wysoką jakość powyższego programu. Konkretne wiedza przekazywana przez konsultantów biznesowych ze znanych firm konsultingowych i praktyków zarądzania sprzedażą. Wiedza aktualna i z wysokiej półki, a przede wszystkim praktyczna, wymagająca. Dla osób dążących do celu i managerów naprawdę potrafiących zarządzać i o otwartych umysłach. Jeśli taki nie jesteś lub Twój współpracownik taki nie jest to zmarnujecie czas. Wtedy czas popracować nad postawą. Zachęcam do kontaktu przez Linkedin osoby, które chcą dowiedzieć się wiecej. Pozdrawiam, Jan
Jako klient - mogę jedynie chwalić zarówno społeczność Sales Angels, jak i program Akademii Sales Angels. Jestem absolwentem pierwszej edycji i takiej dawki wiedzy - nie znajdzie w żadnym innym miejscu. Marcinowi i Szymonowi udało się zebrać pod jednym dachem zespół naprawdę świetnych ekspertów, którzy potrafią się podzielić się swoją wiedzą (co nie jest takie łatwe), a dodatkowo - jest to wiedza praktyczna, bieżąca i stale modyfikowana, co odróżnia tę społeczność i Akademię o wielu podobnych, obecnych na rynku. Polecam, a anonimowe opinie - cóż, jeżeli nie są podpisane z imienia i nazwisko sugeruję potraktować innym jako lokalny koloryt naszego rynku :)
Widzę guzik dodaj merytoryczna opinie (patrząc po niektórych opiniach to chyba nie każdy rozumie - pewnie dla tego robi z takiego portalu śmietnik. Byłem uczestnikiem i to były najlepiej zainwestowane pieniądze oraz czas w szkolenie w 2022 roku. Merytoryka, pragmatyka, doświadczenie. Jeżeli ktoś chce opinii niech wejdzie na LinkedIn.
Ciekawe dlaczego negatywne pseudo-opinie są anonimowe? Otóż jestem absolwentem Akademii i jednocześnie doświadczonym managerem rozwoju sprzedaży i marketingu. Przychodząc i płacąc swoje własne pieniądze za udział w pierwszej edycji tego programu szkoleniowego, miałem prawo mieć obawy, ale szybko zostały one rozwiane profesjonalizmem prowadzących i wspominanych tutaj właścicieli Akademii. Jeśli ktoś nie potrafi osiągnąć efektywności z udziału w tym szkoleniu może liczyć na wsparcie jego absolwentów i całej społeczności Sales Angels. Łatwo nas znaleźć i chętnie dzielimy się wiedzą. Natomiast jeśli ktoś sądził, że zapłaci i w zamian dostanie CUD pracownika to niestety to tak nie działa w biznesie, w żadnym biznesie nie działa CUD, zwłaszcza w czasach kryzysu, który zweryfikuje nie jedną firmę na rynku. Najpierw potrzebne są kompetencje u góry, aby odpowiednio kierować potencjałem swoich talentów, inwestować w ich rozwój i monetyzację tej inwestycji. Jeśli ktoś twierdzi, że zmieni coś certyfikat lub brak zdjęcia z kimkolwiek to nie rozumie w jakim celu rozwija swój biznes lub samego siebie. Ja nie potrzebowałem certyfikatu, aby od zakończenia tego kursu podnieść efektywność swoich firm o zyski liczone w milionach PLN. Pozdrawiam Marcina Grele i Szymona Negacza i zapraszam do merytorycznej dyskusji te osoby, które nie obawiają przedstawić się z imienia i nazwiska i potrzebują rzetelnej informacji o tym programie szkoleniowym. Natomiast wszelkim trollom stanowczo mówię żegnaj.
Zapraszam na programy akademii - tam uczymy konkurować uczciwie, zamiast anonimowymi negatywnymi opiniami ;) A jeżeli ktoś szuka prawdziwych opinii - mamy już około 150 absolwentów, a NPS ostatnich edycji to kolejno 100 i 93. Chętnie połączymy, żeby porozmawiać z prawdziwymi uczestnikami. Pozdrawiam!
Przerost formy nad treścią. Nie polecam
Potwierdzam. Akademie są pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Z perspektywy czasu stwierdzam, że środki na wydane na udział pracownika mogły zostać lepiej rozdysponowane.
Szkolenia , to wyrzucone w błoto pieniądze. fundujacemu szkolenie nie dają możliwości zweryfikowania wiedzy. NIe ma testów na koniec, ale sa za to medale z japami Negacza i Greli. WTF?
Dokładnie, możesz pokazać Fotę z Negaczem i jego wyszczerzone zęby. Klienci docenią.
Coś się nie zgadza, bo każdy dostaje certyfikat i ma możliwość aktywnie swoją wiedzę sprawdzić występując przed resztą grupy. Kwestia chęci i zaangażowania samego uczestnika. To nie jest szkółka niedzielna i jak ktoś chce przesiedzieć tam 4-5 zjazdów to oczywiście mu się to uda. Ode mnie z firmy było już tam 5 osób włącznie ze mną i wiem o co wypytać każdego po powrocie do firmy po weekendzie ze zjazdu. Może problemem jest założenie dot. celu jaki to szkolenie ma przynieść dla firmy? Jak zweryfikowaliście wiedzę takiego pracownika? Czy miał przestrzeń na to, żeby się tą wiedzą pochwalić? Dopuszczam, że nie każdy skorzystał, ale chyba taka jest specyfika szkoleń, uczelni czy instytuów - jeśli wszyscy uczestnicy są niezadowoleni to jest to problem, jeśli 1 i do tego anonimowo?.. może warto poszukać bardziej wiarygodnych opinii, aby ustalić średnią ocen uczestników.
Jak wygląda praca u nich w firmie Sales Angels Marcin Grela w miejscowości Warszawa? Są jakieś nowe miejsca? Czekamy na aktualne wieści. Może pojawi się osoba aktualnie zatrudniona, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?
nie polecam szkoleń bo mją słabą opinię - więcej dyskusji - hype i kreowania wizerunku.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.