31.10.2020 zamówiłam chustę flamenco zapłaciłam przelewem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówionego towaru. Numer telefonu na stronie internetowej jest nie aktywny. Wysłałam kilkanaście maili na żaden nie dostałam odpowiedzi. Ostrzegam wszystkich planujących zakupy w tym sklepie i mam nadzieję że już nikt więcej nie da się oszukać.
zamówiłem wachlarz flamenco 11.12.2020 , pieniądze zostały przelane blikiem, do tej pory nie otrzymałem zamówienia , na stronie numer tel nie istnieje, napisałem na messenger zero odzewu, strona sklepu zablokowana , to są (usunięte przez administratora) !
Od miesiąca czekam na realizację zamówienia (buty dziewczęce do flamenco). Na meila nie dostałam odpowiedzi. Telefon podany na stronie jest nieaktualny.
12 marca 2020 zamówiłam spódnicę i do dzisiaj nie przysłali. Na maila nie odpowiadają, telefonu nie odbierają.
to są (usunięte przez administratora) wiosną 2019 zamówiłam kwiat flamenco zapłaciłam koszty kuriera do dzisiaj nie otrzymałam towaru a telefon i email jest głuchy. zawiadomiłam już policję.
W kwietniu złożyłam zamówienie na dziecięce buty. Po 3 miesiącach, po nagabywaniu firmy, dowiedziałam się, że zamówienie nadal nie może być zrealizowane, bo w kolejnych dostawach brak jest zamówionego rozmiaru. Postanowiłam zrezygnować i zaczęłam się dopominać zwrotu pieniędzy i tu oczywiście kolejne problemy. Wykonałam szereg niefajnych telefonów i maili i w sierpniu otrzymałam zwrot kosztów, ale tylko za same buty. Zwrot kosztów wysyłki, nie wiedzieć czemu, miałam otrzymać drugim przelewem i mimo kolejnych maili do p. Przemka do dziś ich nie dostałam. Kwota niby nie duża, ale dopełnia ona obrazu nierzetelności tej firmy.
Zamawiając buty miała Pani informację, że nie ma ich nawet u producenta, a wznowienie produkcji przewdywane było nie wcześniej niż na czerwiec. W okresie wakacji i restrukturyzacji przebywałem poza kontynentem europejskim i prosiłem o kontakt mailowy, choćby z uwagi na różnice czasowe, o czym pisalem na stronie Po rezygnacji i powrocie do Europy pieniądze zostały zwrócone
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Iberia Records Przemysław Sztyler?
Zobacz opinie na temat firmy Iberia Records Przemysław Sztyler tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Iberia Records Przemysław Sztyler?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!