Byłem na rekrutacji - stanowisko PH. Panowie nie dajecie rady w pojedynkę, że aż musicie przyjeżdżać i przepytywać w trzech? Niestety, ale po takiej marce spodziewałem się czegoś zdecydowanie lepszego niż "rekrutacji" według klucza, gotowe pytania i punktowane odpowiedzi. W większości pytania były całkowicie bez znaczenia i żadnego przełożenia do ewentualnej pracy na tym stanowisku - ogólniki. Konkurs rekrutacyjny jest przeprowadzany jak do korpo z zarobkami 10k netto + a z tego co widziałem i się dowiedziałem od osób "wtajemniczonych" to ta firma oszczędza na pracownikach więc zarobki minimum 7k netto są niemożliwe do uzyskania (jedynie okolice 5,5k i to pewnie w rekordowych miesiącach :D). Reprezentując taką markę to wstyd.
Dzień dobry. Widziałam dawniejsze ogłoszenie dla przedstawiciela handlowego, w którym napisano, że wymaga się od kandydata minimum 2-letniego doświadczenia aby ten mógł się dostać. do dziś jest to kryterium niezmienne czy może coś się poluzowało w tym zakresie? mam rok za sobą i nie wiem czy opłaca się w ogóle kontaktować
Byłem na rekrutacji - stanowisko PH. Panowie nie dajecie rady w pojedynkę, że aż musicie przyjeżdżać i przepytywać w trzech? Niestety, ale po takiej marce spodziewałem się czegoś zdecydowanie lepszego niż "rekrutacji" według klucza, gotowe pytania i punktowane odpowiedzi. W większości pytania były całkowicie bez znaczenia i żadnego przełożenia do ewentualnej pracy na tym stanowisku - ogólniki. Konkurs rekrutacyjny jest przeprowadzany jak do korpo z zarobkami 10k netto + a z tego co widziałem i się dowiedziałem od osób "wtajemniczonych" to ta firma oszczędza na pracownikach więc zarobki minimum 7k netto są niemożliwe do uzyskania (jedynie okolice 5,5k i to pewnie w rekordowych miesiącach :D). Reprezentując taką markę to wstyd.
Hej, a jakikolwiek przedstawili ci specyfikę pracy, mniej więcej warunki? Też chce aplikować do firmy, co prawda nie jako ph, ciekawi mnie, czy u mnie będzie podobnie przeprowadzana rozmowa. Dasz znać o co pytali?
Jest tu info o rotacji, że ludzie odchodzili z pracy swego czasu. Przyznam, że chciałabym wskoczyć do pracy jako przedstawiciel handlowy, ale nie mają żadnych aktualnych ofert. To jednak już była poprawa i pracownicy się nie zmieniają? Ogólnie to chcę jeszcze dopytać czy obszar działania pojedynczego PH wychodzi poza dane miasto oraz czy dobrze sprzedając jesteście w stanie uzyskiwać dwucyfrowe kwoty miesięcznie? Bo coś pisali w tej starej ofercie o prowizjach i do tego jeszcze premiach zadaniowych.
Są oferty, co jakiś czas się pojawiają. Dwucyfrowe??? Jako zwykły przedstawiciel zapomnij, nawet jak awansujesz to nie będziesz miała takiej kasy. Rynek fryzjerski jest ciężki, bardzo dużą konkurencja, więc łatwo nie będzie.
Piszesz, że jako „zwykły” należy zapomnieć, czyli macie tu jakieś awanse? Jest szansa na tegoroczne ich przybliżenie? Po jakim czasie i jakie są opcje? O nagrodach też widziałam, że pisali
Dzień dobry, Chciałem zadać pytanie odnośnie spotkań firmowych. Czy oprócz szkoleń dla pracowników odbywają się imprezy typu piknik rodzinny? Drugie połówki często chcą poznać środowisko pracy a tego typu spotkania temu służą. Dziękuje za odpowiedz
Jakimi autami jeżdżą przedstawiciele handlowi? Czy firma oferuje multisporta itp? Jaka jest podstawa i jakie maja plany miesięczne/kwartalne?
Super, że jest tu wątek pracy jako Przedstawiciel i benefitów na tej posadzie. Bo ja też widziałam ogłoszenie i tam podali, że firma oferuje motywacyjny system gradacji. Ktoś wie, co to oznacza? Jaka gradacja? Albo czego dotyczy ta gradacja?
Gradacja - z Przedstawiciela na Konsultanta potem na Doradcę. Przez 12 miesięcy musisz wykonać wszystkie zadania i plan , dostać pozytywną opinię twojego przełożonego . Im wyższe stanowisko , tym więcej zarabiasz .
Auta to Skoda Scala. Multisport jest , podstawa to 3000 zł netto plus premia gwarantowana chyba przez 6 miesięcy . Plany są miesięczne.
Czy rotacja pracowników w JBS Beauty sp. z o.o. sp.k. na Przedstawiciel Handlowy jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 28 maja na Pracuj.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
"Krysiu", "Jeszcze Wasza Pracownico", czy już raczej, „ nie Nasza pracownico”, szkoda że zabrakło odwagi aby napisać komentarz pod własnym nazwiskiem. Nazywam się Seweryn Szaniawski, jestem z-ca Dyrektora w Firmie JBS Beauty, staż w Firmie 24 lata. Mam takie przekonanie, graniczące z pewnością że aby wypowiadać się na temat jakości czy sensowności jakiegokolwiek spotkania, trzeba przede wszystkim na nim być. Gdybyś była na spotkaniu, przekonałabyś się że było ono potrzebne, wartościowe i ważne. Tradycyjnie były: podsumowania, założenia, nagrody, awanse i wyróżnienia a samo spotkanie przebiegło w miłej i sympatycznej atmosferze. W „DNA” naszej Firmy są relacje. Lubimy spotykać się ze sobą, lubimy przebywać ze sobą, dobrze w swoim towarzystwie się czujemy, dlatego, jeżeli mamy taką możliwość i okazję to chcemy się ze sobą spotykać. Prostując informacje. Tak, spotykamy się 3 krotnie w skali roku na ogólnopolskiej konferencji w Gdańsku. Każdemu Pracownikowi staramy się zapewnić komfortowy sposób dotarcia i powrotu ze spotkania (samochód, kolej, samolot), więc każda osoba indywidualnie, decyduje w jaki sposób chce na nie dotrzeć i wrócić. Każdej osobie, która uczestniczy w konferencji, oferujemy dodatkowy nocleg po spotkaniu, tak aby nikt nie musiał zmęczony wracać kilka godzin do domu. Od poszczególnych osób zależy czy chcą z tego rozwiązania skorzystać. Każda osoba wracająca ze spotkania, może wynająć na koszt Firmy hotel w drodze do domu jeżeli poczuje się zmęczona lub podróż jest ponad jego siły, więc sugerowanie że ktokolwiek „MUSI” wracać po spotkaniu 500 km. Jest kłamstwem niezgodnym z prawdą. Nie mieści się natomiast w moich standardach etycznych, moralnych próba obciążenia czy wskazania ilością kilometrów innej osoby ! Słabe to jest ! Jestem głęboko przekonany że praca w Firmie JBS Beauty nie jest i nigdy nie była dla każdej osoby i jest to moim zdaniem normalne. Wydaje się że szczególnie ważne jest, aby w tych trudnych czasach, związanych z pandemią i innymi negatywnymi czynnikami zewnętrznymi znaleźć Firmę i pracę, która będzie dawała satysfakcję, zadowolenie i będzie spełniała oczekiwania obu stron, czyli zarówno Pracownika jak też Firmy i tego Wszystkim życzę. Seweryn Szaniawski
P.Seweryn wspaniały człowiek .Firma JBS najlepsza w Europie .Dyrekcja przecudna cudowni ludzie 25 lat pięknych wspomnień.
Chciałem złożyć Cv bo firma sprzedaje super produkty ale dowiedziałem się ze bardzo źle traktuje się przedstawicieli stosuje się odpowiedzialność zbiorową i fatalną opinie ma niejaki Pan Seweryn Moja ciocia prowadzi salon fryzjerski i mi odradziła prace w tej firmie
Ale to jak są traktowani ci przedstawiciele? Oprócz tego co piszesz, że jakaś odpowiedzialność zbiorowa. O co chodzi?
Zbiorowa, czyli jak jedna osoba lub kilka nie wykona jakieś zadania , to obiążeni zostają wszyscy przedstawiciele.
Masz rację nie składaj bo sytuacja w firmie jest kryzysowa a jeszcze po szkoleniach ciągają ludzi na 3 dni gdzie człowiek ma małe dzieci i problem się robi ale ich to mało interesuje.
Pracuje w Firmie dwa lata I również mam dzieci i nie spotkałam się z tym żeby to był problem dla kogoś. Tak szkolenia są po to by podnosić nasze kompetencje i kwalifikacje a jeśli to dla kogoś problem to nie powinien szukać pracy w handlu czy jako handlowiec . Każda Firma szkoli swoich pracowników.
Też tak myślę,szczerze to pierwszy raz słysze aby ktoś miał problem o szkolenia :) A są merytoryczne? Faktycznie można z nich coś wynieść?
2 lata to według Ciebie a krótko? To jaką długość stażu zakładasz, żeby było klarowne co i jak?
Czy w JBS Beauty sp. z o.o. sp.k. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Ciekawie co na to inspekcja pracy że szkolenie jest w sobotę i nie ma dnia wolnego do odbioru. I ten e-mail obecność obowiązkowa!!!!! Na pewno mnie nie będzie!!!! Mam plany na ostatki a nie wasze chore wymysły szkolenia w sobotę.mam rodzinę.
Skoro nie ma możliwości aby wziąć dzień wolny za to, to może to szkolenie jest dodatkowo płatne?
Damianie, Jeżeli szkolenie odbywa się w zwykły dzień roboczy (poniedziałek - piątek) to jest to normalny dzień pracujący (98% - 99% wszystkich spotkań w JBS Beauty odbywa się w dni pracujące). Jeżeli natomiast jakiekolwiek szkolenie / spotkanie odbywa się w dzień wolny od pracy (bardzo sporadycznie) to oczywiście zgodnie z Kodeksem Pracy i ogólnie obowiązującymi przepisami, przysługuje dzień wolny do odebrania w dowolnym terminie.
Spotkanie bez sensu ciągnąć mnie 500km ciekawe czy oddadzą nadgodziny bo dziś w domu będę na 23. To samo mogli by zrobić online. Strata czasu. 2 dni spotkania a w domu nie ma Cię 4 dni kiedy w słońcu pójdziecie po rozum do głowy że każdy ma rodzinę i własne domy!!!!
Brawo dla @JESZCZE WASZ PRACOWNIK chyba każdemu się nie podoba tyle wyjazdów i też wlasnię myślę kiedy oddadzą te nadgodziny. I do pierwszego wypadku co się stanie jak pracownik będzie wracał ze szkolenia.
Dla tych co neguja wartośc pomocnicza wypowiedzi.. Kazda informacja negatywna daje jakikolwiek sygnal ze cos jest nie tak.. Nie wierze w to, ze firma jest krysztalowa ... Jezeli pracy szuka kobieta czy ojciec z dzieckiem wie co moze go spotkac.. Wyjazdy, szkolenia, podrozowanie... Fanów takiego spedzania czasu w firmie nie brakuje. A jak do tego dojdzie integracja to juz wogole.. Mi te informacje naswietlily czego mozna spodziewac .. Ja musze odpuscic ale dla innego moze to byc praca marzen...
Witam nie polecam pracy jako przedstawiciel chodź sam pracuje wiadomo kredyty itp ale szukam już czegoś podobnego. Bardzo duża ilość szkoleń i wyjazdów Cały dzień pracuje po pracy muszę jechać 500 km do Gdańska na noc na 24 dojerdzam śpię potem szkolenie od 9 i do 17 i do domu 6 godziny jazdy i londuje na 23 w domu i nikogo nie obchodzi to że mam dużo nadgodzin tu takiego czegoś nie ma nie interesuje ich twoje prywatne życie w miesiącu jest po 3 szkolenia czyli wyjazdy niby na 8 godzin na szkolenie co wszystko locznie schodzi się ze 2 dni cie w domu nie ma. Dla nich tylko szkolenia i cyfra się liczy Ciekawe będzie jak się wytłumaczą z tych wszystkich nadgodzin. Człowiek boi się Odezwać ale moje zdanie jest ze to h....owa firma!!!! Jeszcze wasz PRACOWNIK
Uważam to trochę za narażanie zdrowia pracowników... wiekszość firm raczej ma szkolenia on line. Są tak samo ważne i dużo bardziej bezpieczne. No chyba, ze firma lubi koszty....
Miałam okazję być kandydatką w rekrutacji na stanowisko Grafika w tejże firmie. Sam kontakt był, lekko mówiąc, dziwny - odbyłam krótką rozmowę z Dyrektorem Marketingu, po czym wspomniał on, że wróci do mnie z odpowiedzią, na jaki termin rozmowy bezpośrednio w siedzibie firmy możemy się umówić. Potem przyszła pandemia, więc uznałam, że pewnie mają obecnie nieco gorszy czas, jak zresztą każda firma w tej branży. Jednak prawie 4 miesiące później, pewnego wrześniowego dnia odebrałam telefon - dzwonił do mnie ten sam Dyrektor Marketingu, który zapraszał mnie na rozmowę. Byłam zaskoczona, ale zgodziłam się. Podczas rozmowy postanowiłam zapytać o motywację, dlaczego postanowiono się do mnie odezwać po niemalże 4 miesiącach. Tutaj akurat Dyrektor starał się być szczery, więc plus dla firmy - zasugerował, że poprzedni grafik nie spełnia oczekiwań i chcą "podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej". Miałam wykonać zadanie testowe, jednak w tamtym czasie się rozchorowałam i musiałam przenieść wykonanie zadania rekrutacyjnego na inny termin. Tutaj również było "dziwnie". Dyrektor wspomniał, że procedura będzie wyglądała następująco - o godzinie 12 bodajże podeśle mi treść pierwszego zadania testowego, które muszę bezwzględnie zrobić do g. 16, natomiast o 20 dośle mi treść 2. i 3. zadania próbnego, którego rozwiązanie mam dosłać maksymalnie następnego dnia do g. 12. Zadania były złożone i z bardzo konkretnymi wytycznymi briefowymi dla tej marki - nie były to zadania mające sprawdzić mój warsztat, tylko zadania, które REALNIE mogłyby być wykorzystane jako "inspiracja" lub cień inspiracji dla kogoś wewnątrz firmy. Wśród zadań były do zrobienia 3 grafiki do postów na Instagrama, katalog A4 czterokartkowy, kartka świąteczna. O ile pierwsze z tych zadań było spokojnie do zrobienia w czasie 4 godzin, tak katalog i kartka świąteczna do godziny 12. następnego dnia, podczas gdy treść podesłana była o godzinie 20, wydawało mi się lekkim żartem. Założyłam, że na oba zadania potrzebowałabym 8 godzin, bez uwzględnienia przerw pomiędzy. Postanowiłam więc zrezygnować z rekrutacji, tym bardziej, że niepokoiło mnie to, że prace mogłyby być wykorzystane dalej. Następnego dnia nie poinformowałam od razu o rezygnacji z rekrutacji - mój błąd - jednak Dyrektor dopytywał mailami oraz SMSami parę razy, czy rezygnuję. W końcu miałam chwilę, by to potwierdzić, gdyż nie czuję się na siłach podejmować tak karkołomnych czasowo zadań. Dyrektor uznał, że poprzez takie zadania chciał odzwierciedlić też, jak wygląda presja czasowa na tym stanowisku. Ucieszyłam się bardzo, że zrezygnowałam, bo praca grafika niestety często potrzebuje czasu, by móc stworzyć coś konkretnego. Taka presja czasowa wykończyłaby niejednego i spowodowałaby, że zamiast "podwyższać poprzeczkę", grafik z przemęczenia zdecydowanie padłby na twarz strącając ją. Na szczęście lata 90. mamy już za sobą.
Szanowna "Just" - bardzo dziękuję, we własnym imieniu, za przesłaną opinię. Potwierdzam niemal w 100% przebieg opisanej rekrutacji ponieważ miałem przyjemność (jako Dyrektor Marketingu) ją przeprowadzić i wiem dokładnie z kim ją przeprowadzałem :). Każdy na prawo do własnej oceny takiego procesu, szkoda tylko, że nie sięgnęła Pani do pamięci komputera i nie sprawdziła dokładnie jaki przebieg miała rekrutacja. Minęło niemal 10 miesięcy więc pamięć może nieco zawodzić ... Zgadzam się, że czasu było relatywnie mało, ale to też (jak Pani wspomniała) element procesu rekrutacji i proszę pozwolić, że jako pracodawca pozostawimy sobie prawo decyzji, jak ją chcemy przeprowadzać. Nie zamierzam absolutnie z Panią polemizować, chciałbym tylko aby potencjalni czytelnicy tego forum mieli świadomość, że wszystkie zadania otrzymała Pani w tym samym czasie (ok 12:20 danego dnia) z prośbą o realizację zad. 1-3 do godz. 17:00 tego samego dnia oraz 2 pozostałych zadań do godz. 12:00 w dniu następnym. Wcześniej uzgadniane były dni, w których każdy deklarował swoją dostępność, więc nie było a przynajmniej nie powinno to być zaskoczeniem. To, że się Pani rozchorowała jest również rzeczą zupełnie naturalną i chcąc dać Pani szansę na uczestnictwo w rekrutacji przesunęliśmy ją na dogodny dla Pani termin. Jednocześnie, aby być fair w stosunku do pozostałych kandydatów musieliśmy zachować te same procedury, jak przy pierwotnych datach. Szkoda również, że nie wspomniała Pani, że poza "presją czasową" nie poradziła sobie Pani z tzw. DTP ze względu na "zbyt małe doświadczenie w przygotowaniu plików do druku", co sygnalizowała Pani już po pierwszych zadaniach. I dopiero po moim uprzejmym zapytaniu o kolejne zadania (3 godziny po terminie), z Pani strony (5 godzin po terminie) nadeszła odpowiedź, że musiała się udać w międzyczasie do lekarza i zadania i proces są dla Pani zbyt "stresogenne" więc rezygnuje Pani z rekrutacji i dziękuje za poświęcony czas ... (jeżeli sobie Pani życzy to mogę podesłać oryginalnego maila od Pani na Pani prywatny adres). Prawdę mówiąc nie do końca rozumiem, co chciała Pani osiągnąć zamieszczając taki wpis i opinię na temat naszej firmy? Nie do końca trzymając się przy tym faktów. My szczęśliwie mamy po tej rekrutacji w zespole grafika, który nomen omen też miał problemy czasowe z realizacją (bo zadania miały być dla wszystkich wyzwaniem, również czasowym) ale potrafił podejść do tematu z zrozumieniem i stosownym komentarzem. Pani po prostu sama zrezygnowała z tego procesu w jego trakcie. Mam nadzieję, że znalazła Pani w międzyczasie godnego Pani umiejętności i wiedzy pracodawcę, czego serdecznie Pani życzyłem. Pozdrawiam serdecznie Mariusz Zarzycki Dyrektor Marketingu JBS Beauty
Po to chyba jest ta strona prawda? Żeby wystawić swoją opinię i zdać relację z rekrutacji lub pracy w firmie.
Czy w firmie JBS GOLDWELL są regularne szkolenia pracownicze?
Kilka dni temu mialam możliwość uczestniczenia w rekrutacji do firmy JBS Beauty na stanowisko Przedstawiciela Handlowego..Jestem pod wrażeniem atmosfery panującej w trakcie spotkania, otwartości i serdecznego podejścia osób prowadzących rozmowę. Pomimo awansu do drugiego etapu, nie udało mi się finalnie otrzymać pracy, czego bardzo żałuję, ale mimo to postanowilam napisać tę opinię. Widać, że dla tej firmy ważni są ludzie.
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w JBS GOLDWELL?
Szanowni czytający, jako pracownik firmy cieszę się, że miałem gdzie wrócić do pracy po pandemii związanej z koronawirusem. Niestety Nasi konkurenci z rynku nie potraktowali tak dobrze swoich pracowników jak zrobił to JBS (zwolnienia, problemy z wypłatami wynagrodzeń, redukcje etatów poprzez mail). Handlowcy w JBS pomimo nie wykonywania planów otrzymywali podstawowe wynagrodzenie i premie zgodnie z podpisanym regulaminem. PS. Poza tym premie to kolejny ewenement w branży fryzjerskiej w Polsce za brak wykonania planu. Sam byłem zdziwiony tym faktem... Celem nadrzędnym firmy było utrzymanie wszystkich ludzi na swoich stanowiskach i to się udało. Za to należy się ogromny szacunek. Od maja wynagrodzenia wracają do normy. Wszelkie uwagi proponowałbym kierować do swoich przełożonych i nie pisać głupstw w tym miejscu. Z poważaniem.
To co się dzieje po pandemii przechodzi ludzkie pojęcie. Handlowcy mają płacone 80% podstawy i mają krócej pracować ale roboty tyle że i nawet 12 godzin schodzi. Kierownik handlowców niejaki SS sam kiedyś był handlowcem i teraz ciśnie żeby zrobić wynik. Nie lepiej jest w centrali w Gdańsku, wszyscy niby na 80% a roboty full i obroty po otwarciu salonów wróciły na dawny wysoki poziom. Wypłaty i premie już niestety nie. Właściciele bracia Turos i Kisielewski wykorzystują sytuację i kosztem pracowników chcą zarobić jeszcze więcej tak jak by sami mało mieli. Wiadomo nowe mercedesy kosztują. Klakierzy czyli wszelkiej maści dyrektorzy handlowi i marketingowi przyklaskują właścicielom oderwanym od rzeczywistości. A traci na tym zwykły szary pracownik. 5
Jak jest z awansem w JBS GOLDWELL?
Hej, przez rok musisz się wykazać . Czyli 100% obrotu przez cały rok, i oczywiście testy 4 razy do roku z wiedzy na min 80%.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JBS Beauty sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy JBS Beauty sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JBS Beauty sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!