Kupiłam niedawno kurtkę zimową oraz 2 sukienki. Całość fantastyczna!!! Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Pozdrawiam
Ale zamieszanie, firma chyba słabo płaci, skoro tak wygląda obsługa klienta? :P
Kupilam w tym sklepie sweterek na rekawie podarty spodnica za mala ni jak się nie ma do normalnej rozmiarówki odesłałam po rozmowie z panią okazało się że 14 dni na zwrot liczą i niedziele i nie uznali mi reklamacji totalna porażka a tanie ubrania to nie są
Wszystko w porządku, zamówiłam kombinezon, ze względu na zły rozmiar odesłałam i po 2 dniach otrzymałam zwrot pieniędzy.
Czytanie komentarzy marki próbującej usprawiedliwiać się COVIDEM jest bardzo smiesznie żałosne. We wrześniu 2019 pracowałam w tej firmie przez miesiąc, po miesiącu zrezygnowalam, nieprzyjemne warunki pracy i podejście do pracownika. Gdy na początku września 2019 zatrudniłam się, już wtedy na Google były wystawione negatywne opinie dotyczące oszukiwania klientów ze zwrotem pieniędzy za towar. Gdy o to zapytałam dyrektor sprzedaży, która zajmowała się moja rekrutacją zostałam zapewniona, ze to sytuacja chwilowa i powinna się rozwiązać w ciągu miesiąca (nie chciałam pracowac dla nieuczciwej marki). Tak wiec gdy teraz, w 2021 roku widzę świeże skargi dotyczące braku sprawnego systemu wypłacania zwrotów pieniędzy , które marka próbuje tuszować covidem to po prostu zalewa mnie żenada gdyż covid w Polsce zaczął się w marcu 2020 a przypominam, że na początku września 2019 zostałam zapewniona, że sytuacja jest chwilowa. Ciekawe jest również to (z tego co widzę w poprzednich opiniach), ze pieniądze są zwracane błyskawicznie jeżeli firma zostanie do tego zmuszona przez policję i sąd, co sugeruje że oszustwa mogą nie być spowodowane brakiem sprawnego systemu zwrotów pieniędzy a po prostu niekompetencją i niechęcią do podjęcia jakichkolwiek działań w te stronę. Trochę mało prawdopodobne wydaje się, ze przez ponad rok marka nie była w stanie rozwiązać problemu czy jakkolwiek usprawnić system sprzedaży online. To najbardziej żenujące podejście do konsumenta z jakim się spotkałam w polskiej branży odzieżowej i to na dodatek „premium”. Klientom, którzy zostali perfidnie (usunięte przez administratora) sugeruje zgłosić się do UOKiK gdyż taka polityka działania marki nie jest zgodna z zasadami ochrony konsumenta. Dodatkowo bardzo zabawne są komentarze 5 gwiazdkowe, wszystkie dodane dokładnie w tym samym czasie i wszystkie podobnej narracji. Wychwalające jakość produktów, markę itp. Poprzedni butik ma opinie 1 gwiazdkę na Google. Sądzę, ze gdyby pozytywne komentarze nie zostały zaaranżowane (na takie wyglądają) to tu również ocena wynosiła by 1.
Przestrzegam nie kupujecie u tej Pani przez internet! Kupiłam sukienkę - rozmiar ma się nijak do tradycyjnych sieciówek gdzie w ciemno mogę zamawiać. Bluzka zamówiona została przysłana podarta.... mają tyle zamówień że nie są w stanie tego sprawdzić?! Po odesłaniu mega długo się czeka na pieniądze, trzeba dzwonić i dopytywać, a co gorsza nie zwracają pieniędzy za zwrot z ich winy! Nigdzie nie ma informacji że trzeba korzystać z ich kuriera na formularzu zwrotu! Naciąganie!
@Olga Skąd pomysł żeby na forum pracowniczym zamieszczać informacje nie dotyczące pracy w firmie?
To jest przykre , że w dobie pandemii pozamykane galerie , kiedy jedyną drogą sprzedaży jest sklep internetowy firma Pani Lidii Kality robi sobie wrogów wśród kupujących. Zamówiłam sukienkę zaznaczam pierwszy raz i niestety nie pasowała więc odesłałam . Czas zwrotu minął a środków na moim koncie niema . Przestrzegam przed zakupami w tej firmie jest zwyczajnie nieuczciwa.
Od półtora miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za zakupy w sklepie internetowym. Początkowo zwodzono mnie informacją o kontakcie z księgowością i jak najszybszym zwrocie. Aktualnie, od tygodnia nie otrzymuję już żadnych odpowiedzi na maile, a telefony nie są odbierane. Sklep milczy i nie ma możliwości kontaktu. Zdecydowanie ODRADZAM zakupów i dziwi mnie, że mimo problemów finansowych firmy, sklep internetowy dalej funkcjonuje! Jest to zwykłe okradanie z premedytacją klienta.
Zakupiłam sukienkę w czerwcu 2019 r. Zgodnie z regulaminem odesłałam jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy ? Zaufałam firmie a teraz przestrzegam kupujących
Marka Lidia Kalita promująca się jako marka ekskluzywna, ubierająca polski show biznes, posiadająca butki w najlepszych i najdroższych galeriach handlowych nie potrafi wywiązać się z umowy zawartej z kupującym. Nie kupujcie w sklepie on line!!! Przy zwrocie towaru nie otrzymałam wpłaconej kwoty w terminie 14 dni określonym w regulaminie sklepu. Po interwencji @ i zapewnieniu przez biuro obsługi klienta, że będzie monit do księgowości, zbliża się 4 tydzień a zwrotu pieniędzy brak. Pani Lidia Kalita promując swoje osiągnięcia w mediach społecznościowych powinna zaznaczać, że jej firma ma jeden poważny problem - nieuczciwość wobec klienta jest nagminna.
Czy udało się Pani odzyskać pieniądze? Ja oczekuję już ponad miesiąc na zwrot kwoty 1300 złotych i zaczynam się obawiać czy cokolwiek z tego wyjdzie czy muszę iść do sądu.
Zdecydowanie radzę nie składać zamówień w sklepie internetowym, na zwrot pieniędzy (ponad 1300 złotych) czekam już ponad miesiąc, ciągle otrzymując jedynie informację, iż kontaktują się z księgowością i nie są w stanie wskazać kiedy zwrot nastąpi. Zaczynam mieć obawy, czy w ogóle odzyskam swoje pieniądze.
Marka (usunięte przez administratora) NIE wywiązuje się z umowy zawartej z kupującym. Nie polecam zakupu w sklepie on line. Nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar, mimo kilkakrotnych monitów. w regulaminie sklepu. Nieuczciwość - to powinno charakteryzować firmę.Pani (usunięte przez administratora)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kalita Fashion Agency Lidia Kalita?
Zobacz opinie na temat firmy Kalita Fashion Agency Lidia Kalita tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kalita Fashion Agency Lidia Kalita?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!