Czemu tak szaleje ten net? Pracowników tam nie ma do ogarniania tego czy jak. Chyba źle nie płacą?
A niech się naprawdę. Internet nie dość że działa jak (usunięte przez administratora) totalne, to sobie ciągnie za kabelki jak chce chyba i odłącza losowo raz o 14 raz o 23. Internet czasami zamiast 50mbps jest 2 i jest tak przez 4 godziny np, nie z mojej winy żeby jakiś inteligenty ktoś zaraz tu nie pisał. Omijać śmieszne zabawy jego, najlepiej do sądu zgłosić by go było
Mi tez sie tak dzieje. Odłącza raz o 8, o 11, czasami około 14, ale najgorzej jest o 16-18. I TAK JEST CODZIENNIE. NIE MOGE PRZEZ TO NORMALNIE SOBIE POGRAĆ. Speedtest pokazuje raz 3 mb/s a raz 15 mb/s. Nie rozumien tego..
W trakcie pracy ciągali was tu w ogóle po sadach? Niektórzy je sugerują a nie chce na tak słabe warunki natrafić
Zrozumiałem że pracownicy są tu na umowie o prace skoro mogą brać urlop. Wiadomo że to nie w smak klientom jak umówiony montaż. Co jeszcze jest na plus? Nikt sie nie chwalił zarobkami wiec nie wiem co o tym myśleć.
Porażka. Omijajcie z daleka tą firmę i jej właściciela. Zamiast Czarny powinien nazywać się (usunięte przez administratora). Nie dotrzymuje terminów, nie odbiera telefonów, nie przyjeżdża na umówione wizyty, a ktoś bierze urlop, bo ma mieć montaż. Tragedia.
U nas tragednia od roku. Na 15/5 jest 2/1. Telefonów nie odbiera. Na wysyłane e-maile odpisuje ,że mamy obciążone łacze- w sytuacji gdy tylko 1 urządzenie podpięte do internetu. Internet ciągle rozłącza. Testowane na kilku urządzeniach, w różnych konfiguracjach Światłowód - obiecany od 2,5 roku- brak.ciagle obiecywanie że za miesiąc,dwa .... Dobrze, że nasza umowa w końcu się kończy. Nie polecam!!!
Od 2 dni nie mam internetu kiedy dzwonię do Pana, Pan się rozłącza i pisze na wiadomościach że u pana wszystko dobrze. Gdyby się dało to jak najszybciej takiego śmiecia bo inaczej nie powiem, do sądu zgłosić, że płace mu a ani internetu nie dostaje ani nawet nie przyjedzie zobaczyć co jest źle.
Internet jest tragiczny. Ciągle się zacina lub w ogóle go nie ma a kiedy dzwonię do Pana, Pan się rozłącza a na wiadomości nie odpisuje. Internet pomimo tego, że powinienem mieć 50 mb/s to nawet przez kabel mam ledwo 20 lub dużo mniej. Powinien Pan pójść po rozum do głowy i zaczął być bardziej milszy dla klientów i pomagać im z problemami a nie olewać i oczekiwać za to zapłaty.
Czy raczy Pan odebrać w końcu telefon?
Porażka sezonu, u nas gość kopiąc światłowód uszkodził drenaż... Telefonów nie odbiera, internet przerywa ( (Krasne)
Witam Pana proszę o wiadomość czy zajmie się Pan moim problemem z dostępem do internetu i czy odpowie Pan na moje pytanie kiedy Pan to zrobi. Przez cały czas zrywa internet ,bardzo słabo chodzi, nie mam zamiaru dzwonić do Pana , a Pan niegrzecznie odrzuca połączenie , albo wciska mi Pan ,że u Pana wszystko w porządku. Proszę o kontakt czy zajmie się Pan szybko problemem czy zrywamy umowe natychmiast?
Proszę się podpisać !!! chyba że się Pan wstydzi ... bo nie mam zgłoszeń ze Staromieścia
Omijać z daleka. Firma "widmo". Po doprowadzeniu światłowodu (za który oczywiście zapłaciłem) okazało się, że jest gdzieś uszkodzony (wizyta w lipcu 2020r !!!). Właściciel Pan Rafał stwierdza, że musi pożyczyć (profesjonalna firma!!!) sprzęt to diagnostyki uszkodzenia bo jest drogi i zaglądnie za kilka dni, ustali, naprawi i uruchomi. Umawialiśmy się kilkanaście razy i do dziś nic się nie zmieniło po za tym, że przestał odbierać telefony. Strach pomyśleć co jest w przypadku awarii, jeśli podłączenie trwa już prawie rok. Jestem zdania, że klienci takie firmy powinni eliminować z rynku. Sami odpowiedzcie sobie na pytanie czy interesuje Was współpraca z taką firmą.
Witam, fajnie by było jakby Pan prawdę pisał !!!, po pierwsze jak był kopany światłowód to się Pan nie podłączył, i nie jest prawdą że Pan za coś płacił !!! bo za nic Pan nie płacił. po drugie to nie chciał Pan płacić za podłączenie więc sam na własną rękę wprowadził Pan światłowód do domu uszkadzając go, i potem szukał Pan (usunięte przez administratora) co za friko go Panu naprawią ... To że nie posiadałem sprzętu do diagnostyki to fakt ( a trzymanie na stanie reflektometru za ponad 20000 zł, aby zmierzyć komuś światłowód bo sam zepsuł jest ekonomicznie nie uzasadnione ), obecnie mam już go na stanie. I też jestem zdania ze dostawcy internetu powinni eliminować z rynku takich "januszy biznesu" którzy coś popsują a potem udają że to nie oni, Panie Robercie J z domu z literą F na końcu.
Ja mam internet od roku w Krasnem i jest ok. Praca zdalna zdarza się że rozłączy na 1 minutę lub dwie ale generalnie jest ok.
mieszkam w krasnem ale u mnie podkarpacki net działa prawidłowo
(usunięte przez administratora) Internet bardzo słaby, notorycznie jest wyłączany. Dostawca wymiguje się od odbierania telefonów, a jak odbierze wmawia mi że wina leży po mojej stronie, setki wysłanych smsów bez odpowiedzi. Trzymajcie się z daleka.
Tragiczny dostawca, nie odbiera telefonów, nie ma punktu obsługi klienta. Pobiera opłaty za nieświadczone usługi już po rozwiązaniu umowy. Radzę trzymać się jak najdalej od takiej "firmy" krzak.
Mam 100 mb/s internet śmiga bez zastrzerzeń
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.