Firma rodzinna i to dosłownie. Pani kierownik z ma problem z emocjami co skutkuje dużą rotacją w zespole, ale zamiast zrobić z tym porządek to z tego co się dowiedziałem proponowane są jej kursy "pracy nad sobą" dlaczego? Początek opinii wyjaśnia. Wystarczy trochę popracować by szybko zrozumieć jak wiele pojawia się "kropek" w firmie połączonych z samą "głową". Także na rozwój proszę tu nie liczyć. Zarobki również mocno przeciętne, podstawy bliskie najniższej a opowiadania o premiach (oczywiście w oparciu o sprzedaż w Warszawie czy w Gdańsku) można przyrównać do opowieści dziwnej treści na mityngach MLM. Czyli bajki albo rzeczy trudno osiągalne w tej specyficznej branży w jakiej Tempur funkcjonuje. Problem z "bliskimi relacjami" (i to nagminnie) niestety jest rozsiany po Polsce o czym nieśmiało wspominają pracownicy innych salonów. Chociażby Gdańsk jest również kolejnym "ciekawym" obiektem. Moim zdaniem nie jest to miejsce dla poważnych ludzi szukających poważnego zatrudnienia z perspektywami. Najwyżej studenci mogą się przemęczyć.
Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Zależy nam na jak najszybszym wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego przekazaliśmy opinię do opowiedniego działu w firmie. Z naszych ustaleń wynika, że opisywana sytuacja to jednostkowy oraz subiektywny przypadek, który nie był zgłoszony podczas pracy w naszej firmie. Tempur Sealy Polska, to firma w której każdy ma taką samą szansę, aby znaleźć miejsce dla siebie. Pozdrawiamy, Zespół Tempur Sealy Polska
Organizacja i kultura pracy OK. Jest spora grupa pracowników z bardzo długim stażem pracy, co dodatkowo wspiera wizerunek firmy. Odpowiada mi współpraca pomiędzy działami, jak również z Managerami wyższego szczebla.
Jako były pracownik firmy Tempur mogę z czystym sumieniem polecić prace w tym miejscu. Szef to fantastyczny człowiek, zawsze miły uśmiechnięty i pomocny w każdej sytuacji. System wynagrodzeń uczciwy, dzięki swojej pracy i zaangażowaniu naprawdę można dobrze zarobić. Od każdej osoby pracującej w firmie Tempur otrzymałam dużo życzliwości i wsparcia. Firma stawia na rozwój swoich pracowników poprzez organizowanie wielu szkoleń. Dziękuje za daną mi szanse pracy i rozwoju.
Mam przyjemność mieć doświadczenie w branży z materacami od około 8 lat również pracowałam w innych firmach, uczciwie mogę powiedzieć że nigdzie się nie wybieram z jednego powodu:"jest mi tu bardzo dobrze" :) Nikt nie poświęcił mi tyle czasu na rozwój typu szkolenia, czy wyjazdy służbowe, są one najwyższej jakości i po szkoleniu jestem zawsze pozytywnie zaskoczona. Zarobki są obłędne, ale to zależy kto ile da od siebie i na ile chce się rozwijać, aby ulepszyć swój profesjonalizm. Praca jest świetna i można mieć pełen luz bez spiny, ale trzeba mieć dużą wiedzę, umiejętność przekazania swojej wiedzy i to jest klucz do sukcesu. Ja pracuję na sklepie z bardzo tolerancyjnymi i pełnymi empatii osobami, więc jest jak z koleżankami z pełnym zaufaniem i wsparciem, pamiętajmy to ludzie tworzą całość. Jeśli chcesz pracować to wiele firm doceni Ciebie, jeśli chcesz odbębnić 8 godzin, to też nie licz na brawa, każdemu muszą zgadzać się słupki i takie jest życie. Polecam jestem tu ponad 3 lata i życzę sobie jeszcze i jeszcze.
Oj Pani kierownik chciała dobrze zareklamować firmę znajomego a jednocześnie "przedobrzyła". Miało być obiektywnie a wyszło komicznie z niepokojącymi określeniami typu "obłędne zarobki". Przepraszam bardzo ale to brzmi jak stan obłędu.
@Aga zgadzam się z przedmówcą i też nie wiem skąd określenie "obłędne zarobki"? Mogę się tylko domyślać, że dla Ciebie obłędnymi zarobkami jest 5000-5500 brutto podstawy? No, no pogratulować cieszenia się z byle czego. Chyba, że Ty masz dużo, dużo wyższą podstawę, a w tej firmie wszystko jest możliwe biorąc pod uwagę koligacje, jakie często występują. Premie również nie są jakieś kosmiczne, a ich wykonanie często trudne, no chyba, że się "podkrada" sobie nawzajem klientów no to już inna bajka. Na szczęście na rynku są pracodawcy, którzy potrafią dużo lepiej docenić pracownika.
Branża materaców jest dość specyficzna, bo większość ludzi się zna bądź kojarzy. Praca w Tempur, jako iż jest to firma działająca na całym świecie, daje na pewno gwarancję przejrzystości warunków. W porównaniu z byłymi pracodawcami z tej samej branży tu kwestie podstawy oraz premii były jasne i klarowne. I w odniesieniu do niektórych komentarzy — jak ktoś ma gen "handlarza" i oczywiście wiedzę, to będzie w stanie bardzo dobrze zarobić, ale wymaga to oczywiście pracy i ciągłego rozwoju. Pracując z marką premium, trzeba o produktach wiedzieć wszystko wzdłuż i wszerz, gdyż klient jest specyficzny. Więc mając chwilkę wolnego czasu, zamiast pasjansa warto być trochę ciekawskim i na własną rękę studiować dostępne materiały, mieć oko na działania konkurencji itp. Odnosząc się do komentarzy dotyczących Pani kierownik z Gdyni, jest to osoba z ogromnym doświadczeniem, od której wiele dobrego można się nauczyć, więc rada dla potencjalnych nowych pracowników (nie tylko z Trójmiasta) - warto Pani BG słuchać, uważnie notować i wyciągnąć z jej wiedzy ile się da, bo wielu z tych informacji nie znajdzie się nigdzie indziej, a będąc uważnym "uczniem" Pani Bożena nie raz pomoże, nawet będąc na drugim końcu kraju. Szkolenia — warto jasno komunikować, w których obszarach czujecie się niepewnie. Firma jest w stanie zorganizować dla pracownika ciekawe szkolenia, niekiedy wysyłając w delegacje do innego miasta. Korporacyjna struktura firmy temu sprzyja, ale trzeba jasno mówić o potrzebach. Kwestie systemów, na których się pracuje — nie są najprostsze ale do wszystkiego są instrukcje, chyba nawet przygotowane przez kolegów za Gdyni, więc są bardzo dokładne i przejrzyste. Jeśli ktoś robił w życiu na komputerze coś więcej, niż wysłanie maila to poradzi sobie. Relacje z back office — często myślę, że wystarczy być życzliwym i uprzejmym a rozwiąże to niejeden problem. Nawet jeśli popełni się jakiś błąd po raz któryś. Mimo wszystko trzeba być skupionym i dość skrupulatnym przy pracy z wszelkimi dokumentami. Czas na to zawsze się znajdzie a bylejakość w każdej pracy, nie tylko tej, przysparza problemów i stresu. A jestem przekonany, że to właśnie z bylejakości w prowadzeniu dokumentacji brały się problemy na linii doradca — biuro. W kwestii "kradzieży" klientów — wszystko zależy od salonu i ludzi, z którymi potencjalnie będziecie pracować. Czy wprowadzicie atmosferę wyścigu i walki do krwi, czy jak w salonie, w którym miałem przyjemność pracować raczej będziecie się wspierać w sprzedaży i grać do tej samej bramki. Podsumowując: polecam, z punktu widzenia osoby, która pracowała w tej branży to w Tempur czułem się najlepiej. Wiele mnie ta praca nauczyła, zarówno wiedzy technicznej czy produktowej jak i dokładności i higieny pracy. Praca w Tempur zrobiła ze mnie również lepszego handlowca.
Moim zdaniem to normalna firma, a w sklepie pracowało się w porządku. Podstawowa pensja podobnie jak w innych firmach na takim stanowisku, po roku dostałem podwyżkę, a bonus jak się go wypracuje potrafi być naprawdę fajny. Są proste zasady jeśli chodzi o nagrody, wypłata zawsze w pierwszym dniu roboczym nowego miesiąca na koncie i to mi się podobało. Ludzie jak to w pracy, jedni super, inni przeciętni, ale zawsze tak jest. Wspomniana prez kogoś księgowa wymagająca, ale jak dokumenty były wysłane na czas i bez błędów, to nie było z nią żadnego problemu, a jak sam potrzebowałem od niej zaświadczenie, to szybko wysłała. Na plus bardzo dobre produkty, drogie ale naprawde wysokiej jakości. Były też fajne szkolenia, raz na jakiś czas nawet wyjazdowe. Ogólnie polecam.
Chcę podzielić się paroma przemyśleniami na temat mojego byłego już pracodawcy. Po I zgadzam się z przedmówczynią podstawa jak to się mówi "szału nie robi" - jak na markę premium można powiedzieć, że bardzo słabo, bo tylko trochę więcej niż najniższa krajowa. Po II premie? Hmmm. Nie ma co tu dużo pisać. Po prostu są trudne do wykonania. Jasne w niektórych miastach są one robione co miesiąc, ale w większości sklepów raczej nie ma co liczyć na comiesięczne premie. Po III Pani kierownik z Gdyni niby jest tylko zwykłym kierownikiem jednego ze sklepów, ale ma wpływ na większość ważnych podejmowach decyzji w firmie. A przynajmniej z jej zdaniem bardzo liczy się Dyrektor. A czemu? Niech każdy według swego sumienia oceni. Po IV jako zwykły, "szary" doradca raczej nie ma zbyt wielu opcji awansu pionowego czy poziomego. Po V na menagerów zwykle wybierane są osoby "mierne, ale wierne". Po VI również zgadzam się z przedmówczynią w kwestii zawieranych znajomości po prostu radzę uważać. Są osoby naprawdę w porządku, na które zawsze można liczyć, ale wiele jest takich "przypadków", do których idealnie pasuje przysłowie: "modli się pod figurą, a diabła ma za skórą". Po VII dość często doradcy, kierownicy wzajmnie "podbierają" sobie klientów, aby tylko lepiej wypaść w oczach menagerów wyższych szczebli. I to chyba tyle w temacie. Czy warto podjąć zatrudnienie? Z upływem czasu wiem, że są miejsca (czyt. pracodawcy) gdzie można dużo lepiej zarobić. Ale najlepiej przekonać się na własnej skórze i wyciągnąć samodzielne wnioski. Pozdrawiam (OnczyOna???)
Niektóre opinie zdecydowanie na wyrost bo płace powiedzmy to szczerze przeciętne i bardzo bliskie najniższej krajowej. Atmosfera jak w wielu podobnych miejscach pracy. Trochę fajnych osób ale i nie brakuje nieszczerych i uśmiechniętych na pokaz ludzi. O klienta niełatwo w tej branży dlatego nierzadko zdarzają się konflikty o to "u kogo" był klient szczególnie, że plan do wyrobienia to nie taka prosta sprawa. Ja osobiście ani nie polecam ani nie odradzam... temat najlepiej przerobić na własnej skórze i wyciągnąć wnioski.
Organizacja i kultura pracy OK. Jest spora grupa pracowników z bardzo długim stażem pracy, co dodatkowo wspiera wizerunek firmy. Odpowiada mi współpraca pomiędzy działami, jak również z Managerami wyższego szczebla.
Dobry pracodawca. Doceniam uczciwość, kulturę korporacyjną oraz poczucie bezpieczeństwa. Odpowiada mi atmosfera, koleżeństwo i poziom komunikacji. Mogę zawsze liczyć na wsparcie i pomoc kiedy jest to potrzebne, zarówno ze strony kolegów, jak i przełożonych. POLECAM!
Jako były pracownik firmy Tempur mogę z czystym sumieniem polecić prace w tym miejscu. Szef to fantastyczny człowiek, zawsze miły uśmiechnięty i pomocny w każdej sytuacji. System wynagrodzeń uczciwy, dzięki swojej pracy i zaangażowaniu naprawdę można dobrze zarobić. Od każdej osoby pracującej w firmie Tempur otrzymałam dużo życzliwości i wsparcia. Firma stawia na rozwój swoich pracowników poprzez organizowanie wielu szkoleń. Dziękuje za daną mi szanse pracy i rozwoju.
Firma rodzinna i to dosłownie. Pani kierownik z ma problem z emocjami co skutkuje dużą rotacją w zespole, ale zamiast zrobić z tym porządek to z tego co się dowiedziałem proponowane są jej kursy "pracy nad sobą" dlaczego? Początek opinii wyjaśnia. Wystarczy trochę popracować by szybko zrozumieć jak wiele pojawia się "kropek" w firmie połączonych z samą "głową". Także na rozwój proszę tu nie liczyć. Zarobki również mocno przeciętne, podstawy bliskie najniższej a opowiadania o premiach (oczywiście w oparciu o sprzedaż w Warszawie czy w Gdańsku) można przyrównać do opowieści dziwnej treści na mityngach MLM. Czyli bajki albo rzeczy trudno osiągalne w tej specyficznej branży w jakiej Tempur funkcjonuje. Problem z "bliskimi relacjami" (i to nagminnie) niestety jest rozsiany po Polsce o czym nieśmiało wspominają pracownicy innych salonów. Chociażby Gdańsk jest również kolejnym "ciekawym" obiektem. Moim zdaniem nie jest to miejsce dla poważnych ludzi szukających poważnego zatrudnienia z perspektywami. Najwyżej studenci mogą się przemęczyć.
Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Zależy nam na jak najszybszym wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego przekazaliśmy opinię do opowiedniego działu w firmie. Z naszych ustaleń wynika, że opisywana sytuacja to jednostkowy oraz subiektywny przypadek, który nie był zgłoszony podczas pracy w naszej firmie. Tempur Sealy Polska, to firma w której każdy ma taką samą szansę, aby znaleźć miejsce dla siebie. Pozdrawiamy, Zespół Tempur Sealy Polska
Interesuje mnie kariera na stanowisku Specjalista Ds. Sprzedaży. Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w tej branży i podzielić się doświadczeniami z zatrudnienia w firmie Tempur Sealy Polska Sp. z o.o.?
Witajcie. Szukam aktualnych albo byłych pracowników których możnaby było zapytać odnośnie warunków współpracy w firmie. Czy pracodawca finansuje szkolenia? Czy atmosfera w pracy jest odpowiednia ? Dziękuje serdecznie za podpowiedź.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tempur Sealy Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tempur Sealy Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tempur Sealy Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!