Jakiś czas temu była afera, że syn milionera Majtczak jechał 250km/h autotradą A1 i zabił rodzinę z dzieckiem, którzy potem spłoneli żywcem. Okazuje się, że firma Compensa nie chce wypłacić pieniędzy z ubezpieczenia.
Jak Towarzystwo miało wypłacić odszkodowanie jak sprawa na prokuraturze była w toku? Zamiast do Towarzystwa to należy się zgłaszać w takich sytuacjach do prokuratury aby przyspieszyła postępowanie. Jak się nie zna szczegółów i przepisów to lepiej przemilczeć niż wypowiadać bez sensu :)
Pracuję w compensie prawie 2 lata. Ja na szczęscie nie doświadczam tego o czym piszecie, a na pewno nie w takim stopniu. Zauważalne jest to, że w Compensie nie ma najwyższych wynagrodzeń, ale widać też wiele młodych osób, które dopiero się uczą, zdobywają doświadczenie. To uważam, że jest na plus, może niekoniecznie dla samej firmy ale jednak ktoś bez doświadczenia może może je zdobyć w ciekawym miejscu. Zapewne potem odchodzi do pracy z lepszym wynagrodzeniem ale to już inna kwestia. Co do pracy w nadgodzinach, to czy te osoby komentujące pracują na umowach o pracę? zlecenie czy na B2B? każda forma ma swoje wady i zalety. Po tych moich prawie 2 latach w firmie, zauważyłem, że dużo osób udaje, że pracuje, bo firma "udaje" ze im płaci. Osobiście uważam, że z takim podejściem do pracy daleko nie zajdziecie. Przychodząc do firmy zgodziliście się na takie a nie inne wynagrodzenie, więc w czym problem? Podwyżka nie jest związana z narzekaniem i olewaniem, każdy musi coś dać od siebie. Jeśli nie macie konkretnych argumentów żeby przekonać swojego szefa lub jego szefa, do uzyskania podwyżki to może warto poszukać czegoś poza firmą? Jeśli tego nie robicie to pewnie są ku temu powody. Tak samo firma nie trzyma nikogo na siłę ale nikt z Was też nie musi trzymać się firmy na siłę i ograniczać tylko do narzekania. Idż na kilka rozmów, zmień pracę i przestań narzekać, bo to wykończy Ciebie i rodzinę. Każda firma ma swoje plusy i minusy, trzeba patrzeć na to ile i co jesteśmy w stanie zaakceptować. A jeśli komuś nie odpowiada to niech założy swoją firmę, sam szuka klientów, wtedy okaże się ile dajesz od siebie i jaki to przynosi efekt
i jeszcze jedno, sieć sprzedaży to faktycznie porażka, ludzie niekompetentni, nie przykładający się do pracy, do szczegółów, wielokrotnie wprowadzający błedne dane, bez chęci do pomocy i jest to moja opinia jako klienta. Może lepiej odpuścić sieć własną i oddać wszystko w ręce multiagentów albo zmienić zasady wynagradzania sieci własnej, na takie jak ma multiagent. który dostaje tylko prowizję i z tego opłaca czynsz w lokalu, zus, media typu prąd, woda, ogrzewanie, internet, telefon, papier do drukarki, teczki, materiały reklamowe, herbatę do kuchni i wiele, wiele innych, coś co w sieci własnej jest dane od firmy. Zastanówcie się jak jest Wasza postawa, jeśli zgodziliście się na taką pracę, wynagrodzenie i inne warunki to nie narzekajcie, albo zmieńcie pracę
Przez takie komentarze dałam się nabrać na prce jako likwidator roszczeń życiowych w compensa. Jak Ci nie wstyd pisać takie rzeczy! Oskarżasz ludzi którzy ciężko pracują że "udają" pracę w czasie nadgodzin! Statystyki pokazują jasno jak wygląda praca i jakie są jej efekty! Wyobraź sobie że każdy powinien wg. Normy rozpatrzeć 28 roszczeń a dostaje 40 lub 60 a nawet więcej! Wiele osób (ja również) po powrocie do domu wieczorami loguje się na koszyk zdalnie i pracuje. Twoja opinia jest jest krzywdzaca i wprowadza w błąd potencjalnych kandydatów. Wyniki są jasne i wyraźnie pokazują ile ludzie pracują! Roszczenia, pisma same się nie zrobią. Zobacz ile osób (w tym I ja) loguja się w sobotę, niedzielę czy w dni świąteczne. Powodem nie jest ślepa miłość do pracodawcy. Powód jest bardzo prosty, ilość pracy przytłacza i każdy dokładnie wie że jak wpadnnie np. 48 roszczeń a zrobisz 28 to na koszyku 20 zostaje. I tak jazdego dnia. Jeden dzień może spowodować że można się "utopić" w ilości roszczeń. Jeśli wspominasz i podwyżkach i używaniu konkretnych argumentów wytłumacz mi dlaczego , pracownik ktory ma zrobiona odpowiednią ilość roszczeń ( realizowanych w odpowiednim terminie) brak błędów w audycie na pytanie o podwyżkę usłyszał "budżet nie przewiduje podwyżek" ? Dlaczego te osoby które wychodzą na papierosa z "górą " mają fory? Dlaczego na (usunięte przez administratora) obrażanie i wyzwiska nie ma reakcji? Dlaczego mocny komentarz w którym autor opisał pracę w compensa oraz wspomniał o podpisach "lekarzy" został usunięty a po chwili pojawił się prawdopodobnie jedyny oczerniający pracowników wpis. PIP powinien wkroczyć do centrali i na własne oczy zobaczyć co się tam dzieje.
Nie wiem jaki pracownik to napisał , ale stwierdzenie ,że jak mi nie odpowiadają warunki pracy i płacy to się mogę zwolnić brzmi znajomo :) Takich właśnie argumentów używa kadra zarządcza w sytuacji gdy "zaczynamy rozmawiać " o podwyżkach płacy , bądź o ilości zadań jakie pracownik ma wykonać . Bardziej się starać? Jak sobie dobrze radzisz w pracy .masz wyniki to nie jest powód ,żeby pracodawca to docenił :) wówczas ewentualnie Ci dołoży obowiązków "no bo sobie przecież radzisz" . Dlatego , faktycznie minimalna płaca = niezbędne minimum pracy. Tzw zasada wzajemności.
Hej, planuje aplikować na starszego specjalistę ds. Ubezpieczeń Transportowych, widziałam dostępna ofertę. Jest tu ktoś kto pracuje na tym dziale i może opisać atmosferę na nim?
Radzę poczytać komentarze na temat pracy w compensie. Są 100% prawdziwe. To najgorszy pracodawca wśród firm ubezpieczeniowych! Nie ma świadczeń socjalnych typu czasy pod gruszą, dodatku świątecznego. Premia roczna, która nie jest wypłacana jak nie przepracujesz do marca. Szkoda się rozpisywać. Ta firma to najgorsze co może spotkać każdego pracownika!
Firma firmą, ale każdy dział jest inny i każdy ma swojego przełożonego. Nie można wrzucać wszystkich działów do jednego worka, bo w jednym jest lepiej, w drugim super, a w trzecim już nieciekawie. W firmie są działy, które kuleją - ale to działy, gdzie w każdym TU są kiepskie opinie np. likwidacja, która musi mierzyć się z niezadowoleniem klientów poszkodowych stąd negatywne opinie zarówno, klientów jak i pracowników, którzy są postawieni w niewygodnej pozycji poprzez wytyczne. A dział wspomnianego transportu jest oceniany przez pracowników bardzo pozytywnie, tak samo jak dział turystyki czy OC. Proponuję skontaktować się z konkretnymi osobami, którzy udzielą rzetelnych informacji, a nie będą anonimowo wylewać ogólnikowe pomyje na całą firmę. Pzdr.
W tej firmie Profesjonaliści to już pracowali, teraz to zostali pseudo specjaliści z byłego W którzy są przekonani o swoje świetności…. Profesjonalistów teraz że świecą można szukać w tej firmie. Jak jesteś lepszy od nich to znaczy że szybko Ci podziękują nie mając odwagi spojrzeć Tobie w oczy a wywołają Cię online i to HR przekaże info a nie przełożony.
Niestety to prawda. Załoga z Wienera rządzi, panoszy się ku przyzwoleniu pani prezes. A jak cię zwalniają to wykorzystują HR żeby załatwiał. Nie mają odwagi wykonać swoich decyzji. Tacy nowi managerowie nastali - dobra zmiana…? Napewno nie dla ludzi z Compensy.
W że starej Compensy to już prawie nikogo nie ma, zwalniają ludzi podając absurdalne powody, (usunięte przez administratora) menadżerowie, wyżej mają ego niż… zrobili z tej firmy Tytanika który szybciej tonie niż myśleli. Liczą się plany wienera a nie Compensy
Szczerze nie rozumiem. Ja jestem "z byłego W" i po połączeniu pierwsze co się rzuciło w oczy w starej Compensie to był totalny brak komunikacji i współpracy. Pracownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych, nie potrafiący ze sobą współpracować, nie przekazujący sobie informacji. Każde zapytanie jak działa jakikolwiek system albo specyfikacja produktu, albo jak zbudowane są jakieś procesy i jak funkcjonują kończyło się spychologią w stylu "nie wiem, ale nawet nie spróbuję się dowiedzieć - tak było zawsze i tego nie zmieniajmy, po co się interesujesz.". Nie bez powodu w starej Compensie źle się działo, skoro komunikacja między pracownikami była tak słaba.
Siedzibą w Warszawie - skrzynka pocztowa. Pan z ochrony mnie cofnął z uśmiechem na twarzy heheheh...w co ja się dałem nabrać
Posiadam ubezpieczenie w grupie Compensa z AC , nie polecam nikomu mieć nic wspólnego z tą firmą , nie chce wypłacić odszkodowania, dodatkowo wartość pojazdu w stosunku półrocznym zmalała o 20 tys zł. rzeczoznawca całkowicie niekompetentny, firma nie powinna ubezpieczeń sprzedawać , walka w sądzie 1,5 roku oczywiście wygrana , po 3 odwołaniach firmy compensa dali sobie spokój . nikomu nie życzę ,
Według mnie to jesteście OSZUSTAMI!!! Zawarliście umowę którą mam na dokumencie wydawanym przez waszego agenta Compensa i w momencie zawarcia umowy było wszystko ok. Po czym ktoś z was ją anulował ??? Data 21.04.2023 do 24.04.2023. Co by było gdyby coś w tym czasie się stało!!! Od 12.11.2024 nikt nie chce z waszej firmy odpowiadać na pisma kierowane do Compensa TU S.A. Ja przez was mam naliczoną karę w UFG na kwotę 3.490 zł..To jest przykład klasycznej kradzieży- tak uważam bo składkę za polisę to zainkasowano!!!!!!!! Parzcie na ubezpieczenia 1 miesiące od sprzedaży samochodu , wtedy OSZUKJA a my musimy płacić!!!!!!!! Okazuje się że z tymi działaniami nawet niemożliwe jest polaczenie telefonicznie. Aż tak bardzo się boją po swoich oszustwach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wspominaliście o winie jako beneficie jakiś czas temu. Ja w ofercie dla ekspertki ds. taryfikacji znalazłam zniżki na produkty ubezpieczeniowe czy polecajki. Można obecnie dostać jeszcze inne motywatory?
Hejka, benefity zawsze z roku na rok były okrajane. Z tego co kojarzę, nie było żadnych zniżek ani polecanek dla pracownika, natomiast można było przekazać zniżkę na polisę do max 3 osób. Nie wiem w jakiej ilości to były zniżki, nikt nigdy nie słyszał ani nie korzystał. Co do samych benefitów, o ile mnie pamięć nie myli to ekspresy do kawy dla pracowników znalazły się w centrali w Warszawie na Jerozolimskich pod koniec października 2022 roku. Pierwsze były tylko dla zarządu i trzeba było jeździć parę pięter na górę po kawę, śmiech na sali. Oczywiście cukier i mleko we własnym zakresie :) Co o tym pomyślisz, pozostawiam tobie.
Pracodawca
Dzień dobry, cześć! Dziękujemy za pytanie i zainteresowanie naszymi ofertami. Zarówno w kwestii stanowiska Ekspertka / Ekspert ds. Taryfikacji Ubezpieczeń, jak i pozostałych, w których przewidziane jest zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, oferujemy standardowy pakiet benefitów. Są to: • Prywatna opieka medyczna i możliwość wykupienia karnetu sportowego – oferujemy ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich zainteresowanych Pracowników/Pracowniczek, świadczone przez Centrum Medyczne Lux Med i placówki współpracujące. Dostępne są 3 pakiety oraz możliwość objęcia ubezpieczeniem swoich najbliższych. O szczegółach dot. zakresu poszczególnych pakietów informujemy już na etapie wdrożenia, najczęściej podczas tzw. Induction Day – dnia wprowadzającego dla wszystkich nowo zatrudnionych osób w danym miesiącu. Dodatkowo oferujemy możliwość wykupienia karnetu sportowego, przy czym również jest kilka wariantów do wyboru. • Praca w trybie hybrydowym – obecnie większość zespołów Centrali pracuje hybrydowo, z reguły w proporcjach 2 dni z biura / 3 dni z domu. Oczywiście jest to zależne również od specyfiki pracy na poszczególnych stanowiskach i wewnętrznych ustaleń, dlatego proporcje te mogą ulegać zmianie (np. na czas wdrożenia, kiedy stosunek pracy z biura do pracy z domu może się zmieniać na korzyść pracy stacjonarnej). • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy - możesz zaczynać między 7:30 a 9:00, co umożliwia dostosowanie czasu pracy do Twoich potrzeb. • Dofinansowanie do szkoleń, studiów podyplomowych oraz kursów językowych – co do zasady, dla osób, z którymi jesteśmy związani na czas nieokreślony, oferujemy możliwość uzyskania dofinansowania do różnego rodzaju szkoleń, studiów podyplomowych oraz kursów językowych. Dofinansowania są przyznawane w 3 kategoriach (szkolenia obowiązkowe, szkolenia fakultatywne i kursy językowe), z czego w każdej z nich określone są m.in. warunki otrzymania środków i wysokość dofinansowania. • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe – nasi Pracownicy/Pracowniczki mogą korzystać ze specjalnych zniżek na nasze firmowe produkty, tj. produkty ubezpieczeniowe. Wysokość zniżek różni się w zależności od ubezpieczenia. Dodatkowo, kody zniżkowe można przekazywać również swoim bliskim i znajomym. • Wsparcie Buddy’ego we wdrożeniu w nowe obowiązki – oprócz tego, że nowi pracownicy biorą udział w tzw. Induction Day (dniu wdrożeniowym dla wszystkich nowo zatrudnionych osób w danym miesiącu), to przez cały okres wdrożenia (z reguły pierwsze 3 miesiące pracy) mogą liczyć na wsparcie Buddy’ego – Koleżanki lub Kolegi z Zespołu, którzy czuwają nad całym procesem. Są to osoby pierwszego kontaktu, które dbają nie tylko o wdrożenie merytoryczne (sprzęt, dostępy, systemy), ale opiekują też aspekt społeczny i organizacyjny. • Program Poleceń Pracowniczych – za polecenie nowych Pracowników/Pracowniczek, oferujemy bonus finansowy. Szczegóły programu są ogólnodostępne dla Pracowników/Pracowniczek organizacji zaraz po zatrudnieniu. • Wewnętrzne inicjatywy charytatywne, sportowe i integracyjne – często spotykamy się poza biurem w ramach akcji Social Active Day. Do tej pory kilkukrotnie udało nam się wyremontować przestrzenie w Centrum Onkologii (klik), zasadzić drzewa i wysprzątać lasy. Dodatkowo integrujemy się firmowo i zespołowo, a przy tym staramy się robić coś dobrego. • Akcje komunikacyjne dotyczące profilaktyki zdrowia i wellbeing’u – raz na jakiś czas organizujemy wewnętrzne spotkania z ekspertami i webinary. • Kawa i herbata w biurze – na każdym z pięter Centrali do dyspozycji Pracowników/Pracowniczek jest herbata i ekspresy do kawy wraz z całym wyposażeniem (kawa, mleko, cukier). Mamy nadzieję, że odpowiedzieliśmy na pytania. Jeśli jest jeszcze coś, co wymaga doprecyzowania, zapraszamy do kontaktu pod adresem Compensa.Rekrutacja@compensa.pl Pozdrawiamy
Największym hitem Compensy jest najtańsze wino włoskie jako prezent dla pracowników na święta. Nie ma to jak promowanie alkoholizmu przez firmę. Dodatek świąteczny w wysokości 500 brutto to żenada. Za taką kwotę nawet nie pokryje się karma dla zwierząt. W wielu firmach dodatek świąteczny wynosi 1500 zł. Compensa? Taka duża międzynarodowa firma, a strasznie skąpa dla pracowników. To było najgorsze doświadczenie zawodowe w moim życiu. W tej pracownik jest (usunięte przez administratora) BARDZO ODRADZAM aplikowanie nie tylko do Compensy ale do pozostałych spółek Vienna Insurance Group. We wszystkich spółkach panuje taka sama (usunięte przez administratora) przeciw pracowników co w Compensie. To było do przewidzenia, że nowa pani Prezes kontynuuje pracę swojego poprzednika, czyli niszczenie praw pracowniczych.
Chyba coś ci sie pomyliło, bo żadnego wina nie dawali w tym roku, ani nawet 2 lata temu. A bonus 850 zł nie 500 zł. Po co pisać takie bzdury.
Co za bzdury opowiadasz na konto każdy ppracownik dostak ok 560 złotych, to że napisale ze bonus świąteczny to 850 nie ma nic do rzeczy. Od bonusu odliczono nawet PPK, składkę zdrowotna. Jeżeli jesteś pracownikiem poniżej 26 roku życie to może dostałaś cała ta kwotę...
Rekrutacja do oddzialu w Krakowie nieprzyjemna. Dyrektor nie przygotował sie do rozmowy, nie zapoznał się z CV. Miałam wrażenie, że mnie nie słucha, bo przekręcał to co mówiłam. To co bylo zawarte w ogłoszeniu nie zgadzało się z tym co mówił na rozmowie. Propozycja 3500 brutto dla osoby z 5-letnim doświadczeniem w ubezpieczeniach. Nie podjęłabym pracy za żadne pieniądze.
Poza pytaniami o doświadczenie, padły pytania o nadgodziny, wiek, czy mam rodzinę, dzieci itd.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Muszę pochwalić firmę za premie świąteczne w tym roku. Na przestrzeni tylu lat w końcu więcej niż 200 zł, naprawdę jest ok. Miłe zaskoczenie
Czy po rozwiązaniu umowy z Compensa dostaliście wezwanie do zapłaty podlegającej zwrotowi na rzecz Spółki wypłaconego wynagrodzenia w związku z umową o współpracy? Straszą mnie sądem i komornikiem jak nie zapłacę.
Pamietacie cytat o "zawartości cukru w cukrze" ? Teraz jest modny "zawartość Compensy w Compensie". wygląda na to, że zmierze ku "0' - tyko nazwa.
Jakiś czas temu była afera, że syn milionera Majtczak jechał 250km/h autotradą A1 i zabił rodzinę z dzieckiem, którzy potem spłoneli żywcem. Okazuje się, że firma Compensa nie chce wypłacić pieniędzy z ubezpieczenia.
Jak Towarzystwo miało wypłacić odszkodowanie jak sprawa na prokuraturze była w toku? Zamiast do Towarzystwa to należy się zgłaszać w takich sytuacjach do prokuratury aby przyspieszyła postępowanie. Jak się nie zna szczegółów i przepisów to lepiej przemilczeć niż wypowiadać bez sensu :)
Czy zauważyliście, że notowania o Compensie ( jako pracodawcy) idą "w dół" od czasu nowych zarządzających ( czyt.: z Wiener-a) ? Nie wiem czy we wszystkich działach, ale w kilku kluczowych na pewno. Przybywający ( i powracający ) zarządzający chyba nie panują i nie mają pojęcia co się dzieje "niżej", bo - niby - nowoczesne pomysły destabilizują pracę wielu działów. A plany przed przejęciem były inne. Kilka zwolnień pracowników z kluczowych stanowisk produktowych dopełnia negatywną opinię o działaniach kadry kierowniczej ( przybyłej i powracającej) z W-r-a. Może Rada Nadzorcza zainteresuje się tymi działalniami? Bo PIP i KNF zainteresują się na pewno.
Niestety zgadzam się w 100% z tym co jest napisane w komentarzu, nowi "menadżerowie" pokazują swoją władzę nie zważając na to kto jakim jest specjalistą... najlepsi specjaliści to ci "od nich". Szkoda tylko że tym samym niszczą relację które były budowane przez lata z rynkiem....
Hej, planuje aplikować na starszego specjalistę ds. Ubezpieczeń Transportowych, widziałam dostępna ofertę. Jest tu ktoś kto pracuje na tym dziale i może opisać atmosferę na nim?
Radzę poczytać komentarze na temat pracy w compensie. Są 100% prawdziwe. To najgorszy pracodawca wśród firm ubezpieczeniowych! Nie ma świadczeń socjalnych typu czasy pod gruszą, dodatku świątecznego. Premia roczna, która nie jest wypłacana jak nie przepracujesz do marca. Szkoda się rozpisywać. Ta firma to najgorsze co może spotkać każdego pracownika!
Firma firmą, ale każdy dział jest inny i każdy ma swojego przełożonego. Nie można wrzucać wszystkich działów do jednego worka, bo w jednym jest lepiej, w drugim super, a w trzecim już nieciekawie. W firmie są działy, które kuleją - ale to działy, gdzie w każdym TU są kiepskie opinie np. likwidacja, która musi mierzyć się z niezadowoleniem klientów poszkodowych stąd negatywne opinie zarówno, klientów jak i pracowników, którzy są postawieni w niewygodnej pozycji poprzez wytyczne. A dział wspomnianego transportu jest oceniany przez pracowników bardzo pozytywnie, tak samo jak dział turystyki czy OC. Proponuję skontaktować się z konkretnymi osobami, którzy udzielą rzetelnych informacji, a nie będą anonimowo wylewać ogólnikowe pomyje na całą firmę. Pzdr.
W tej firmie Profesjonaliści to już pracowali, teraz to zostali pseudo specjaliści z byłego W którzy są przekonani o swoje świetności…. Profesjonalistów teraz że świecą można szukać w tej firmie. Jak jesteś lepszy od nich to znaczy że szybko Ci podziękują nie mając odwagi spojrzeć Tobie w oczy a wywołają Cię online i to HR przekaże info a nie przełożony.
Niestety to prawda. Załoga z Wienera rządzi, panoszy się ku przyzwoleniu pani prezes. A jak cię zwalniają to wykorzystują HR żeby załatwiał. Nie mają odwagi wykonać swoich decyzji. Tacy nowi managerowie nastali - dobra zmiana…? Napewno nie dla ludzi z Compensy.
W że starej Compensy to już prawie nikogo nie ma, zwalniają ludzi podając absurdalne powody, (usunięte przez administratora) menadżerowie, wyżej mają ego niż… zrobili z tej firmy Tytanika który szybciej tonie niż myśleli. Liczą się plany wienera a nie Compensy
Szczerze nie rozumiem. Ja jestem "z byłego W" i po połączeniu pierwsze co się rzuciło w oczy w starej Compensie to był totalny brak komunikacji i współpracy. Pracownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych, nie potrafiący ze sobą współpracować, nie przekazujący sobie informacji. Każde zapytanie jak działa jakikolwiek system albo specyfikacja produktu, albo jak zbudowane są jakieś procesy i jak funkcjonują kończyło się spychologią w stylu "nie wiem, ale nawet nie spróbuję się dowiedzieć - tak było zawsze i tego nie zmieniajmy, po co się interesujesz.". Nie bez powodu w starej Compensie źle się działo, skoro komunikacja między pracownikami była tak słaba.
Jak opowiadam ludziom rozmaite historie z dwuletniego okresu pracy w Compensie to przecierają oczy ze zdumienia. Zaczynając od benefitów - większość z nich to fikcja. Mój onboarding wyglądał następująco - siadaj i rób. Przydzielono mi z miejsca około 3000 zadań. Jako że system pokazuje jedynie 300 zadań na liście, nie ma żadnego sposobu na to, żeby w pierwszej kolejności wykonać zadania związane z terminami narzuconymi ustawowo. W tym celu trzeba prowadzić własne rejestry więc w zasadzie nie wiadomo po co ten system jest. Jeśli chodzi o procedury to są - ale jedynie ustne. Wobec tego ocena pracy ustalana jest na podstawie bliżej nieokreślonych kryteriów. Nie ma za bardzo co liczyć na podwyżkę chyba że chodzisz o i suszysz głowę. Podczas gdy zarządy i high management jeździ sobie ja wyjazdy, szaraczek może liczyć na marne 300 zł. Nie ma żadnych dodatków świątecznych (w pierwszym roku dostałem wino za 70 zł). Najlepsze są prezentacje zarządu, gdzie chwalą się jak wszystko jest super i oby tak dalej. Po tym człowiek oczekiwałby jakiegoś Q&A z możliwością pociągnięcia tego tematu bowiem klasa próżniacza w mojej ocenie nie za bardzo się do tych sukcesów przyczyniła. Call natomiast kończy się prostym 'dobra nara'. Z tego co wiem remont biura wciąż trwa (zaczął się jakieś 3 lata temu). Dostaliśmy wizualizacje z pięknymi biurkami, mac na każdym z nich itp. Skończyło się (jak wszystko w compensie) stwierdzeniem 'piniędzy nie ma i nie będzie' jak chcecie się to sami sobie zróbcie remont. Pracownicy zabrali się więc do roboty ale zapomnieli zabezpieczyć podłogi. Efekt był taki że biuro wyglądało jeszcze gorzej niż przed remontem. Wymieniono jeszcze krzesła na takie same (wszystkim siadały od nich plecy) tylko zamiast takich w kolorze zupy jarzynowej dali fioletowe. Jedynym plusem było to że kupili ekspres do kawy (tak panie likwidatoreczku - przez pierwszy rok kawa była tylko dla zarządu). Możliwości rozwoju nie ma praktycznie żadnych. Każdy średnioambitny człowiek powinien uciekać z tej firmy. Nie rozumiem jakim cudem to jeszcze funkcjonuje. Opóźnienia są na każdym możliwym etapie likwidacji.
Po latach pracy pracownik jest wynagradzany niezbędnym minimum podczas gdy wykonane stanowisko wymaga wiedzy, doświadczenia i swoistej odpowiedzialności za wykonywane czynności co dodatkowo często wiąże się z pracą pod presją czasu czy też stresu, premie są obcinane co powoduje że pracownik z upływem czasu zarabia coraz mniej, wszelkie postulaty odrzucane, brak dodatków za urlop itp. Podsumowując w moim odczuciu powyższe nieadekwatne do poziomu firmy i wykonywanych obowiązków.
(usunięte przez administratora) Nie wypłaca odszkodowań z polis AC autocasco kręci ponad miesiąc pismami mailami każdym (usunięte przez administratora) W sytuacji gdy auto ma ewidentnie uszkodzony silnik wał korbowy dwumasa.stoi to twierdzą po miesiącu że nie pokrywają takich uszkodzeń i tym bardziej że auto uległo awarii w trakcie użytkowania normalnej pracy Pytam się czy tam są ludzie czy (usunięte przez administratora)wymyślając takie głupoty Mam wykupione pełne AC od zniszczenia uszkodzenia kradzieży zostaje bez wypłaty odszkodowania Jest to niesprawiedliwość jedynie prawnik jest w stanie tą firmę doprowadzić do porządku honorowania wypłat artykułami My klienci jak mamy odzyskać pieniądze Firma powyższa uważam ża ogromnego (usunięte przez administratora) musiałbym sprawę kierować do sądu Prawnik znam prawo artykuły Radzę każdemu klientowi walczyć w sądach o swoje z taka niesprawiedliwością Wystawiam negatywna opinia Klient Klient
Witam, czy ktoś zechce skomentować w 2 zdaniach pracę w dziale Assistance - szkody turystyczne/medical? Czy atmosfera i warunki są znośne, praca merytoryczna, głównie z dokumentacją ? Czy może zorganizowane tak, że nie wiele różni się od pracy w typowym Call-Center, gdzie non-stop kolejka telefonów, różne godziny pracy ? Wiem, że w różnych firmach ub. różnie to funkcjonuje. Ja szukam UOP, z możliwością zdalnej, na koksy nie liczę więc motywacja nieco inna, tzn szukam bardziej zaczepienia niż kariery.
Kiedy w końcu wypłacicie wyrobioną premie?! Brak jakiegokolwiek szacunku!!!
Premia jest uznaniowa w której Menager z niemieckimi "korzeniami" uznaje że jej nie wypłaci. Nie mówiąc że człowiek nawet jak ją dostanie to nie wie na jakiej podstawie jest wyliczana, bo "tabela" pozostaje w wielkim ukryciu u przełożonego.
Nie wiem w jakim dziale pracujecie, ale u nas na zwykłym stanowisku jest normalnie wypłacana premia i nie jest ona tajemnicą w jaki sposób jest wyliczona…
Prawnicy specjalizujący się w prawie pracy jasno mówią, że regulamin płacowy Compensy jest dyskryminujący pracownika. Dla compensy pracownik jest złem w czystej postaci. Polecam o wypłaconą premię uderzyć drogą sądową :)
Firma (usunięte przez administratora), mówią jedno robią zupełnie cos innego, nowy zarząd to jakaś kpina, banda (usunięte przez administratora) Obiecują że po fuzji nic się nie zmieni a w rzeczywistości co chwilę kogoś zwalniają nie weryfikując jaki wkład pracy ta osoba wykonuje. Dyrektorzy oddziałów z byłego Wienera nie szanują pracowników Compensy. Nie słuchają tego co się mówi do nich, traktują oddział jak swój prywatny (usunięte przez administratora) w którym w którym to nie masz własnego zdania i nie możesz go wyrazić bez wyraźnej zgody przełożonego. Zanim zaaplikujesz to pomyśl i zadaj sobie pytanie czy lubisz dużo pić, jak nie pijesz jesteś na przegranej pozycji… Nie polecam aplikować, nic nie zyskasz a jedynie stracisz swój czas i nerwy
Bez znajomości języka ukraińskiego również mogę aplikować i liczyć na pozytywne rozpatrzenie dla koordynatora pracowników?
Jak wygląda praca na stanowisku Kosztorysanta - oferta pracy całkowicie zdalna. Czy mógłby ktoś opisać proces wdrożenia nowego pracownika?
Można pracować zdalnie jako rzeczoznawca, jak się w takim razie dzieli rozkład na prace fizyczną/zdalna?
Nie polecam firmy, mam kilka lat doświadczenia na rynku ubezpieczeń i pierwszy raz zrezygnowałem z firmy stwierdzając że po prostu nie będę brał udziału w czymś takim. Jeżeli chodzi o realizacje jakichkolwiek świadczeń to graniczy ona z cudem. Warto wejść i poczytać opinie ludzi na rankomacie bo pokazują prawdziwe sytuacje, pod którymi nie chcę się podpisywać swoim nazwiskiem.
Pracodawca
Dzień dobry, cześć! Wszystkie zgłoszenia i opinie są dla nas cennym źródłem informacji, które pomagają nam wprowadzać konieczne zmiany i ulepszenia. Jeśli jesteś otwarty na dalszą rozmowę, chcielibyśmy poznać więcej szczegółów dotyczących Twoich doświadczeń, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje zastrzeżenia i podjąć odpowiednie działania. Zapraszamy do kontaktu pod adresem Compensa.Rekrutacja@compensa.pl Miłego dnia!
A Twój wpis to niby jaki ? Też anonimowy :) Dla mnie istotna jest prawda , której tu nie brakuje, wiem co mówię bo w moim cv też jest wzmianka o pracy w tej firmie. I jak czytam opinie to są w 100% prawdziwe, nie będę nic dorzucać od siebie , bo nie ma sensu się powtarzać
Po odmowie wypłaty odszkodowania przez katowickiego specjalistę, odwołałem się do polskiej centrali COMPENSA w Warszawie, a konkretnie do Departamentu Likwidacji Szkód Dyrektor Zarządzającej , z szeregiem argumentów i faktów działających na moją korzyść, a których specjalista katowicki albo nie wziął pod uwagę, albo po prostu celowo pominął przy rozpatrywaniu sprawy. Reakcja na moje odwołanie pani Dyrektor Zarządzającej jest taka, że moje odwołanie przekazała do rozpatrzenia znów specjaliście katowickiemu, a ten odpowiadając, przesłał mi praktycznie kopię wcześniejszej odmowy, znów lekceważąc moje argumenty. W takiej sytuacji pozostaje mi tylko pozostać przy skrajnie negatywnej ocenie procesu likwidacji szkody przez Spółkę Akcyjną Vienna Insurance Group, COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń w Polsce !!!
Akurat wiedza i kompetencje pracownika likwidacji szkód z Katowic mogły być większe niż pani dyrektor zarządzającej, co nie stanowi potwierdzenia, że były one duże. Taka firma, ale już ktoś napisał, jakie cechy decydują o zostaniu dyrektorem w Compensa - poszukaj. Jeśli masz wybór, to zastanów się, czy na drugi raz ubezpieczyć się w Compensa!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Compensa - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Compensa
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Compensa?
Zobacz opinie na temat firmy Compensa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 91.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Compensa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 67, z czego 2 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Compensa?
Kandydaci do pracy w Compensa napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa - NIP: 5260214686 REGON: 6216959 KRS: 0000006691
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Towarzystwa ubezpieczeniowe - Warszawa i okolice
- Krzysztof Golecki
- Krystyna Tarnas Agent Ubezpieczeniowy
- Zioła-Sklep Jolanta Paw
- Doradztwo Ubezpieczeniowe Łukasz Kaźmierczak
- Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
- B.J.Żejmo-Doradztwo Handlowe
- Agent Ubezpieczeniowy Robert Błoński
- PS Jann-Przemysław Szymczak
- Arkadiusz Bereza Arkady
- Biuro Pośrednictwa Ubezpieczeniowego Plus Elżbieta Węgierska
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |