Ja nie jestem klientem ale za tu szukam roboty. Chciałbym dowiedzieć się czy można tu wgl dostać umowę o pracę? Bo mam dość zlecenia i wiecznej niepewności i tylko stabilność mnie interesuje.
RZADKO SPOTYKA SIĘ TAK PROFESJONALNYCH I JEDNOCZEŚNIE W PORZĄDKU SERWISANTÓW. TEN PAN - SŁAWOMIR BĄK, BO O NIM PISZĘ ZDIAGNOZOWAŁ USTERKĘ I BARDZO SZYBKO UPORAŁ SIĘ Z NAPRAWĄ. BYŁ PRZY TYM SPOKOJNY, RZECZOWY I PROFESJONALNY. ŻYCZYŁABYM SOBIE PRZY NASTĘPNEJ OKAZJI WŁAŚNIE TAKICH "FACHOWCÓW" JAK PAN BĄK. NIE MOGŁAM NIE WYSŁAĆ TEJ OPINII, PONIEWAŻ TEN PAN ZE WSZECH MIAR NA NIĄ ZASŁUGUJE. OBY WIĘCEJ TAKICH SERWISANTÓW. Z WYRAZAMI SZACUNKU, Rene Kozłowski
NIE POLECAM !!!! Zawiozłam do naprawy piekarnik , diagnoza kosztowała 250 zł, po czym stwierdzono usterkę UWAGA ! spalony bezpiecznik. Koszt naprawy UWAGA !! 400 zł. Czyli poinformowano mnie, że będzie dopłata 150 zł !! Koszt bezpiecznika 20 zł plus wymiana 380 zł !!! Oczywiście nie skorzystałam z tej usługi. Bezpiecznik kupiłam w sklepie za 1,50 zł (słownie - jeden złotych pięćdziesiąt groszy ) i sama go wymieniłam. NIE POLECAM ! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRMĘ !!!!!!!
WYJĄTKOWY Serwis , wspaniała obsługa .Usterkę załatwiano profesjonalnie i bardzo szybko. Nie wiedziałem ,że sprzęt jest jeszcze na gwarancji. Przyjmujący sam od siebie sprawdził w systemie i okazało się ,że ma gwarancję . Z dodzwonieniem do firmy nie było żadnego problemu. Byłem dokładnie informowany za pomocą SMS-ów w jakim stadium naprawy jest mój sprzęt. BRAWO , Gratuluję zaangażowania i profesjonalizmu. Witold M
Pracownik przyjujacy zgłoszenie nie informuje klienta o tym że sam przyjazd do niego i diagnoza to koszt 190 zł Gdzie przez telefon była tylko rozmowa o 200 paru zł za naprawę . Dla nas to (usunięte przez administratora) Nie polecam tej firmy . Strasznie dlugo się czeka na naprawę.
Podzielam opinię NEGATYW. Z tak niepoważnym podejściem do klienta nie spotkałam się do tej pory w żadnym profesjonalnym , autoryzowanym serwisie , czego należałoby się po podobnych firmach spodziewać. Potwierdzam, że dodzwonienie się, rzeczywiście graniczy z cudem. Jak już się okazuje po 20 min oczekiwania, jestem pierwsza w kolejce na liście oczekujących, telefon zostaje rozłączony i ponowne 20 min oczekiwania. Pomimo podania modelu sprzętu, nikt nie sprawdził, ze brak do tego modelu części. Niezależnie od tego wysłano technika , zainkasowano ode mnie pieniądze, po czym ( ponownie po wielokrotnych próbach dodzwaniania się ) oświadczono, że naprawa nie jest możliwa. Dodam, że nie mam pretensji do technika. Swoją pracę wykonał. Ale takim " profesjonalnym" podejściem , czuję się oszukana i naciągnięta. Nie zamierzam tej sprawy tak zostawić
Czy firma działa tylko na terenie polski?
Bardzo ogromny negatyw dla tego pseudo serwisu. Po miesiącu użytkowania zepsuła się zmywarka i na moje nie szczęście trafiłem na ten oto serwis. Po pierwszej naprawie zmywarka nawet jednego cyklu nie zdążyła zrealizować i wyskoczył następny błąd na zmywarce.Przy drugim podejściu naprawy zmywarka pojechała na serwis po czym stwierdzono ze się ją wymieni na nową. W piątek dostałem telefon ze producent zaakceptował wymianę zmywarki i że muszę przyjechać osobiście odebrać tą akceptacje co nie powinno tak być bo to w interesie serwisu jest dostarczenie jej klientowi. Wczoraj tj. wtorek byłem odebrać tą akceptacje, natomiast dzisiaj tj. środa byłem w miejscu gdzie kupowałem ta zmywarkę i się dowiedziałem ze nic nie załatwię bo dla rzekomego serwisu 6 dni to za mało żeby w komputerze wpisać ze sprawa serwisowa jest zamknięta i że sprzęt zostaje wymieniony na nowy. I teraz w punkcie sprzedaży oczekują aż wielmożny serwis wpiszę że sprawa zamknięta i wtedy dopiero mogę dogadać się co do nowego sprzętu. Zmywarki nie użytkuję już od miesiąca i jestem na lodzie. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem dzisiaj 3 razy dzwoniłem, raz słuchałem muzyczki 20 minut. Co w tym jest najzabawniejsze nieraz słychać komunikat ze jest się czwarty w kolejce natomiast będąc na miejscu nie zauważyłem żeby telefony tam się urywały od dzwonienia. Jeszcze raz nie polecam tego serwisu i dziwie się że producenci nawiązują z takim serwisem współpracę. WIELKI NEGATYW !!!
Brak możliwości wymiany towaru nie mówiąc o zwrocie. Bardzo nie profesionalna obsługa. Mają dziwny problem z obsługą kliena któru chce im płacić za usługę - części. NIE POLECAM
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w F.H.U. Magbob Robert Bruzda?
Zobacz opinie na temat firmy F.H.U. Magbob Robert Bruzda tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.