Ktoś wspomnial że firma nie ma wysokich wymagań. Ale kasa jest przesto jakoś drastycznie niska czy normalnie można zarobić? Bo najniższa mnie nie interesuje
Jako były pracownik mogę podzielić się swoimi przemyśleniami na temat pracu w firmie. Raczej odradzam pracy tutaj ludziom którzy mają jakiekolwiek ambicje, pozostałe osoby są mile widziane, to dobry materiał do tzw. (usunięte przez administratora) Firma nie ma wysokich wymagań co do pracownika, aczkolwiek trzeba być wszechstronnym za niewielkie wynagrodzenie. Szefostwo niewiele ogarnia, wszystko jest robione na hurra, zero procedur, analiz, planu działania, krzyki, awantury i to nawet przy klientach, ciężko się skupić jak szefostwo co chwilę na głośnomówiącym prowadzi swoją drugą firmę albo załatwiają swoje prywatne sprawy tak że słyszy to każdy w firmie a może nawet na zewnątrz. Zalety: - fajni ludzie (współpracownicy) - luźna atmosfera - wypłata na czas Wady: - sztywne godziny pracy 10-18 (nie do negocjacji) - brak pracy zdalnej - darmowa praca w weekendy (tak zdarza się że w weekend trzeba coś zrobić i nie dotaniesz za to nic, nawet pochwały) - niewiele się tutaj nie nauczysz - ciągłe awantury i uwłaczanie pracownikom - robisz za kilka osób, pensję masz za 1 - nie ma żadnego planu działania, szefostwo jest niekonsekwetne, nie pamięta ustaleń z przed tygodnia - podważa notorycznie Twoje kompetencje i ustalenia - niezbyt wysoki komfort na stanowisku pracy - szefostwo, które kompletnie nie wie co to znaczy management i odpowiednie zarządzanie oraz motywowanie - mimo iż przedstawisz dobre wyniki sprzedażowe Towjej pracy i tak dostaniesz ochrzan że towar na półkach zalega, mimo że czarno na białym wszystko jest na papierze wykazane - nikt Cie nie pochwali za dobrze wykonaną pracę ... - ... za to od razu dostaniesz ruzgą jak coś zrobisz źle Jeżeli szukasz mocnych wrażeń to dobrze trafiłeś.
Omijać szerokim łukiem i nie ryzykować zakupów wadliwego sprzętu! 23 września złożyłem reklamację na zakupiony ledwie 4 miesiące wcześniej aparat Canona z powodu wady fabrycznej w postaci stale i co raz bardziej odchodzącej okleiny aparatu. Nauczony doświadczeniami z domorosłymi serwisami w Polsce poprosiłem konkretnie o wymianę sprzętu na nowy lub zwrot środków pamiętając jak po naprawie kilka lat temu w serwisie innej firmy podobny problem powtarzał się, a klejenie było wykonane niedbale. Sklep bez jakiegokolwiek kontaktu czy uzgodnienia poinformował mnie 12 października po 3 tygodniach, że aparat został poddany naprawie, a okleina wymieniona. Postanowiłem dać szansę i zaufać sklepowi nie mówiąc nic i akceptując takie wymuszone przez nich rozwiązanie. Jakie było moje zdziwienie kiedy po otworzeniu przesyłki z serwisu okazało się, że okleina odchodzi już pierwszego dnia, a dodatkowo na brzegu klejenia stworzył się garb (zdjęcia w mojej opinii na google obrazują aparat przed naprawą i po naprawie). Tego samego dnia napisałem od razu do sklepu, który to schował głowę w piasek przekazując jedynie wiadomość od swojego serwisu Proclub, twierdzącego, że wszystko jest dobrze i to moja wina bo klej powinien schnąć parę dni. No wybaczcie Państwo ale to serwis i sklep są odpowiedzialni za zwrot sprawnego sprzętu i jeśli dostaję paczkę z naprawionym sprzętem bez żadnych instrukcji to nie widzę wskazań do trzymania aparatu na półce pod kloszem przez tydzień! Zmuszony wyjazdem zagranicznym mogłem wysłać drugą reklamację dopiero 2 tygodnie później. Jakież było moje zaskoczenie bezczelnością sklepu oraz jej pracownika Bogdana Kamińskiego, który 3 dni po odebraniu paczki stwierdził, że odmawia mi wszelkich praw reklamacyjnych wynikających z potwierdzonej wcześniej już wady, ponieważ jest ona wg nich nieistotna i aparat jest sprawny. Zero zwrotu gotówki, zero wymiany na nowy, zero obniżenie wartości towaru, nawet brak naprawy jakiejkolwiek kolejnej. Sklep odrzuca poszanowanie dla polskiego prawa i art. 560 Kodeksu cywilnego określających prawa klienta w ramach rękojmi jak i art. 561 § 1 i 2, art. 561, art. 566 i 574 mówiących o ponoszeniu kosztów dostarczenia wadliwego produktu przez Sprzedawcę. Pan Kamiński ze sklepem Fotostrada ignoruje kolejne wezwania do poszanowania polskich przepisów zamiast tego wysyłając filmy, na których podważa siłowo okleiny w innych aparatach sprzedawanych w sklepie próbując udowodnić, że w każdym coś odchodzi jak się pociągnie. Współczuję szczerze kolejnym nabywcom "nowego" Canona RP z tego sklepu. W ostatnich latach to mój 3 egzemplarz Canona RP i w żadnym nie występowało ani samoistne odchodzenie oklein ani garb na brzegach klejenia. Zachowanie sklepu wraz z jego niekonsekwencją i aktualnym twierdzeniem, że ta sama wada, która za pierwszym razem została potwierdzona i uznana za podlegającą reklamacji zarówno przez sklep jak i serwis teraz jej nie podlega nagle i nie istnieje, zostało opisane w skardze do UOKiKu oraz Rzecznika Praw Konsumenta, który będzie podejmował kroki przedsądowe wobec tych handlarzy, bo firmą i rzetelnym sprzedawcą szanującym prawa konsumenta nazwać Fotostrady nie można. Polecam unikać szerokim łukiem i nie ryzykować zakupu wadliwych sprzętów lub też uszkadzanych na potrzeby własnych teorii przez pracowników sklepu. Będziecie Państwo myśleli, że kupujecie nowy, fabrycznie zapakowany aparat, a może to jeden z tych gdzie Fotostrada podważała okleinę albo przykładowo wciskała na siłę przyciski żeby nie uznać gwarancji jakiemuś klientowi!
I have a similar situation. I bought a new EOS R5, the first camera was defective and they replaced it with a "new" one. The second camera had signs of use and was also defective. I have been since then fighting for a refund or a new camera. I have contacted Canon directly too, at the moment 3 months without a refund or a camera!
Chcesz wypowiedzieć się o firmie Fotostrada Sp. z o.o.? Zachęcamy do komentowania na naszym forum.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fotostrada Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fotostrada Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.