Siemka jak oceniacie teraz stawki które macie? Na podwyżki u was nie zalowali? U mnie tak i bym sie przeniósł o ile jest tu lepiej
Moja córka korzysta z przewoźnika ''pan- bus,, Codziennie dojeżdża do szkoły na odcinku Myślibórz- Pyrzyce - Myślibórz. Pomimo wykupionego biletu miesięcznego często zostaje na przystanku.... z powodu braku miejsca w busie. (usunięte przez administratora)Wykupienie biletu miesięcznego zobowiązuje przewoźnika do zapewnienia przejazdu w pierwszej kolejności!!! Bilet miesięczny to forma zarcia umowy sprzedaży, zobowiązująca przewoźnika do zapewnienia transportu, ponieważ usługa została opłacona. Proszę o wyjaśnienie wyżej wymienionej sytuacji i odpowiedź na moją skargę!!!
To prawda co Pan napisał bo mój syn tez korzysta z pan-busa i jest problem albo wogule nie stanie albo nie ma miejsca. Syn tez ma bilet miesięczny .
Jaka umowa jest proponowana na początek?
Widać że przewoźnik zmienił tę stronę aby nie trafiały kolejne negatywy na Waszą firmę. Dodam, że jechałem dzisiaj autobusem o godzinie 11:55 z Gorzowa do Szczecina... Najpierw kierowca kłócił się z jednym pasażerem, który chciał jechać na swój bilet miesięczny... Po dyskusji wreszcie kierowca go zabrał potem awanturował się z nami, chodzi o to że nie chciał przyjąć legitymacji o niepełnosprawności, po dyskusji też zabrał... Autobus odjechał na start 5 min. opóźniony a w którejś z wiosek pomiędzy Gorzowem a Myśliborzem, kierowca zamknął część szyberdachu, po narzekaniach pasażerów w Pyrzycach ponownie otworzył szyberdach. Oprócz tego, można było tańczyć na siedząco w tym autobusie ponieważ kierowca gwałtownie skręcał czy też brał zakręty. Gwałtownie hamował i chciał uciec kilku pasażerom w Lipianach czy Myśliborzu... Gwałtownie też zahamował w Szczecinie na przystanku końcowym... Gdybym mógł dać ocenę w skali 0-5 to dałbym 2/5...
Może ktoś słyszał o pracy w firmie? Jakie zarobki i jakie godziny ?
Jak to możliwe,iż kierowcy palą w autobusie podczas jazdy,na prosby że jadę z dzieckiem jeszcze dostałam taką wiązankę ,że szkoda komentować.Troche kultury w miejsc publicznym!!!!To niedopuszczalne
TAK BARDZO CZĘSTO PAPIEROSA NIE WYJMUJĄ Z UST , w AUTOBUSACH OGÓLNIE BRUDNO. pOMIJAJĄC FAKT ,ŻE DODZWONIC SIE DO NICH TO c u d.
@Turysta, co konkretnie bawiło Cie, jeżeli chodzi o podróż busem, którą realizowała firma Paan-bus Sp. z o.o. Usługi Transportowe? Możesz przybliżyć, jak dokładnie wyglądała wspomniana przez Ciebie sytuacja? Zachęcam do dalszej dyskusji.
Oczywiście ironizowałem pisząc że mnie to bawiło.Faktem jest że przez moment poczułem się o 30 lat młodszy,wtedy był podobny standard.Pozdrawiam
Korzystałem z usług tej firmy .Przyjazd z lotniska i dalsza podróż Pann-busem.Nawet mnie to bawiło. Powrót do przeszłości.Aż dziwne że coś takiego jeszcze funkcjonuje.
Dość często korzystam z usług Paan-busa na trasie Barlinek - Szczecin o godz. 8:50 i z powrotem po południu. Jest wiele niedociągnięć ale jakoś to znosiłam. Przeciętnie trasa trwa około 2 godz. Ale jazda w dniu dzisiejszym była jednym koszmarem kursem nr 78. Na samym wejściu uderzył mnie smród papierosów, którym przesiąknięty był cały autobus. Mało tego autobus chyba nie był sprzątany od tygodnia. Na podłodze gruba warstwa piachu, a na półkach brudne i śmierdzące szmaty zwisające nad głowami pasażerów. Jednym słowem smród i brud i za to trzeba zapłacić 16,50 zł. Mam pytanie : Czy takie warunki podróży akceptuje szefostwo firmy?, jeżeli tak to życzę powodzenia w XXI wieku. Proszę przejechać się na Wschód Polski i tam zobaczyć w jakich warunkach odbywa się podróż np. Rzeszów -Sanok - pełny komfort i kultura kierowców, a cena za bilet za taką samą odległość wynosi 14,00 zł. Bilety zdrożały, a pasażerowie są traktowani jak ostatni sort. Że flota jest stara i zużyta to widać , ale to nie usprawiedliwia brudu i smrodu, na który są skazani pasażerowie tej firmy jadąc w takich warunkach prawie 2 godziny.
@Waldemar Zachęcam do kontaktu bezpośrednio z firmą w tej sprawie. Pod tym linkiem możesz znaleźć kontakt do firmy Paan-bus - http://www.paanbus.pl/kontakt.html @Pasażer Poprzez zakładkę kontakt również możesz zgłosić wszelkie problemy. Tak samo, jak wyżej - zachęcam Cię do kontaktu bezpośrednio z firmą.
Dlaczego mamy dzwonic do firmy...prosze pomyslec o aktualizacji rozkładow jazdy na państwa stronie.Czy to taki problem.Jezeli zalezy panstwu na zadowolonych klientach to powinno to byc zrobione.
Jezdze paan-busem dosyc czesto na odcinku Szczecin-Lipiany.To ze sa podnoszone ceny biletow-nie bede komentowac-bo szkoda słow.Ale niedopuszczalne jest to,ze panowie-czesto niemili8 i opryskliwi potrafia kilka razy z ciagu jednej godziny prowadzic rozmowy telefoniuczne-skandal-jezdza wtedy slalomem-rozmowy z kolegami na tematy-pierdu-pierdu.Jestem przerazona jak to widze.Czy firma nie moze zakupic kierowcom zestawow głosno mówicych...takie sa chyba procedury...nastepnym razem bede nagrywac takie sytuacje i wysylac na policje....bo to niedopuszczalne za kierownica.A tak przy kultury osobistej...wczesnie rano-pani kupujaca bilet podaje banknot 100 zł...i słyszy...cytuje!!!POPIERDOLIŁO PANIĄ?Pozostawiam to bez komentarza...moze gdyby pojawiła sie konkurencja,moze wtedy kultura osobista i kultura jazdy uległaby zmianie?
Masakra!!!!Zmieniają co chwilę rozkład jazdy,a na przystanku są inne godziny.Dzisiaj jechałam z Gorzowa do Szczecina z ul.Konstytucji 3 maja i dobrze że wyszłam na przystanek pół godziny wcześniej.Na rozkładzie pisze 7.29 a on przyjechał 7.13.Znowu bym nie dojechała na kontrol do lelarza.Jeżdżą jak chcą a kierowcy nie uprzejmi ????????????.Od dzisiaj będe jeździć PKS bezpieczniej.
Dojeżdżam czasami do Barlinka i przyznam, że generalne to jestem zadowolony. Kłopoty pojawiają się gdy chcemy zobaczyć rozkład jazdy w internecie. Czy nie można wszystkich rozkładów umieścić do pobrania lub odczytu na stronie firmowej?
Nieaktualne :) Prosimy o zmiane rozkładu bo nie każdy ma za dużo pamieci w telefonie na robienie zdjeć!
To beznadzieja kompletna!!! Mieć na swoim koncie około 70 km przebyte wracając do rodziny w niedziele do Gorzowa czesto kierowcy robią sobie przerwy "na papieroska" w zajezdni PannBusa w Starym Czarnowie. Czasem bywa że uda sie pominąć tą miejscowość nie raz nie. Przechodząc do rzeczy z taborem autobusowym to powinni już kupować jakieś nowsze autobusy a nie kilka tylko. I puszczać je na dłuższych trasach np. na Gorzów a nie na Pyrzyce bez sensu nie raz autobus. Przechodząc do rzeczy z rozkładem mimo iż zmieniono rozkład dnia 1.03.2018 pisze tam tylko na stronie internetowej wówczas tylko rozkład z roku 2015. DLATEGO WARTO ROBIĆ ZDJECIA SOBIE BEZPOŚREDNIO NA PRZYSTANKACH (NP. W SZCZECINIE I GORZOWIE) A NIE MECZYĆ SIE ZE SPRAWDZANIEM ROZKŁADÓW NA ICH STRONIE!
Beznadzieja.jerzdzą jak chcą .potrafią podnosić tylko ceny biletów.rozkład jazdy jest tylko prowizorką nawet na stronie interetowej.dzwoniąc z zapytaniem o rozkład jazdy motają się każdy mówi co innego.złodzieje cen biletów.
Jak długo pracowałeś w firmie Paan-bus Sp. z o.o. Usługi Transportowe? Wypowiedz się na naszym forum?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.