Tutaj póki będą mieć ludzi to raczej nie pokusza sie o poprawę warunków, nikt o tym raczej nie myśli skoro jeszcze maja ludzi. a powie ktoś czemu dalej tak chętnie sie zgłaszają? Maja coś co przyciąga?
Mam pytanie,czy te 4800 netto to jest za nominał godzin,w tym premia i inne dodatki wynikające z grafiku pracy kierowcy,no i oczywiście bez nadgodzin,bo to już byłby jakiś absurd?
Tak, 4800 to jest tyle ile wpływa na konto, bez nadgodzin, bo ja żadnych nie biorę, razem z premią, której jest 210 złotych i z dodatkami za dni świąteczne oraz godziny nocne. Oczywiście w każdym miesiącu ta kwota się nieco różni, bo nie zawsze masz takie same zmiany ja w każdym razie najwięcej w tym roku zarobiłem, 5074 ale to tylko dlatego, że miałem święta pracujące i trzy niedziele w miesiącu.
Wniosek jest taki,że bez nadgodzin nie da się zarobić więcej niż ok.5100netto zakładając że większość miesięcy ma po 160-168 godzin ,pod warunkiem że nadgodziny są maksymalnie 30 w miesiącu i nie są rozliczane w systemie 3 miesięcznym tak ja to ma miejsce np.we Wrocławiu, gdzie na start jest oferowane 7000 brutto a za pracę z wolnego oddawane są dni wolne, także chyba aż tak najgorzej w Szczecinie nie macie,w porównaniu z innymi miastami,no i wypłata na czas:)
Aż dziwne żeby mogli mieć na tyle lepiej. Możliwe ze na czymś innym tutaj tracą? Raczej warunki sie rownowaza podejrzewam
Pokusiłem się sprawdzić jak wygląda sytuacja w innych miastach i jest bardzo podobnie w jednych przedsiębiorstwach mają nieco lepsze warunki socjalne ale płaca jest mniej więcej taka sama. Warunki pracy są też u niektórych lepsze, bo w Szczecinie np. papieru toaletowego w ubikacji nie uświadczysz itd. ale i tak płaca podobna, wydaje mi się, że jak masz już uprawnienia to lepiej spróbować jakiś Flixbusy itd. płacą więcej i nie tłuczesz się całego dnia po zakorkowanym mieście.
Dalej jest coś takiego tutaj ze nowy może być gorzej traktowany niż stary? Mam nadzieję ze nie bo chciałem tu do nich ich ale teraz zwątpiłem. Powiecie czy teraz atmosfera jest ok?
Problemem tej firmy jest to, że tu się nie zarabia, pracujesz tak naprawdę w czynie społecznym bo 4800 wypłaty na rękę przy obecnych kosztach życia sprawia, że już pod koniec miesiąca nie masz co jeść. Tabor nadaje się na złom i dziś już nie ma różnicy czy nowy pracownik czy stary zawsze masz auto, które nie nadaje się do eksploatacji. Na dzień dzisiejszy jakbym znalazł może ze dwa sprawne autobusy na 109 które posiada firma to będzie super. Atmosfera w firmie może i nie jest najgorsza ale odkąd w dziale planowania służb nastąpiła zmiana, tak teraz powstało tam kółko wzajemnej adoracji, które zamiast pracować to cały dzień siedzi na FB i obgaduje każdego od stóp po łysinę.
Te 4800 to jest sama podstawa czy już z jakimiś premiami? Bo gdyby to tylko podstawa była to może jest jeszcze szansa żeby dobić premiami i innymi dodatkami
Obecnie tutaj pracuje , praca dwuzmianowa albo musisz być na 4 rano a jak pracujesz na popołudnie to kończysz ok północy. "Starzy" kierowcy mają przypisane sobie auta oczywiście te lepsze a dla tych którzy zaczynają u nich pracę dają najgorszy skład który pozostał na placu dwukrotnie dostałem autobus z łysymi oponami , gdy zatrzymała mnie policja chcieli mi wystawić mandat i zatrzymać dowód rejestracyjny... Atmosfera w firmie ogólnie normalna , kierowniczka jest w porządku , wyrozumiała... Kwestia zarobków...płaca nie jest adekwatna do ponoszonej odpowiedzialności na stanowisku kierowcy w granicach 2200 zł netto z premią... Moim zdaniem praca dla młodych którzy chcą zdobyć doświadczenie a później wyjechać za granicę bo w tej firmie przy takich zarobkach nie ma przyszłości ...chyba że ktoś chce dorobić będąc na emeryturze wojskowej.
Zawsze jest tak , że najpierw dają ci słabsze auto, dlatego, żebyś poprostu nauczył się tu pracować. A później mogą ci dać lepsze, to po co narzekasz?
W tej akurat firmie nie pracuję, ale jest pewna różnica pomiędzy dawaniem nowemu starych, niewygodnych aut, a narażaniem go na konsekwencje prawne typu mandat.
Nadal praca dwuzmianowa?
Podpowie mi ktoś czy firma potrzebuje teraz kierowców? Na jakie zarobki można liczyć i czy coś z socjalu macie?
Mieliście styczność z firmą Dąbie Sp. z o.o. Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe lub z pracownikami? Wiecie coś na temat firmy? Napiszcie nam o tym, pomóżcie potencjalnym pracownikom.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.