Firma wywodzi się epoki postkomunistycznej, kiedy panował rynek producenta. Wiele firm produkujących urządzenia chłodnicze powstało w tamtym czasie i funkcjonowały ze względu na dobrą koniunkturę w branży. Jednak od tamtego czasu minęło ćwierć wieku i otoczenie zewnętrzne zmieniło się diametralnie. Obecnie mamy do czynienia z rynkiem klienta, gdzie potrzebna jest finezja w zarządzaniu. Są firmy, które to rozumieją i podążają za wymaganiami odbiorców. To są firmy, które sobie świetnie radzą na rynku i produkują miesięcznie tyle i ile MAWI w dobrym roku i są firmy takie jak MAWI, które nie dostrzegają zmieniającej się rzeczywistości i próbują metodami zarządzania z początku istnienie (czy całkowitym braku metod zarządzania) na siłę uszczęśliwiać klientów swoją ofertą, która nie dorasta do oczekiwań rynku. Klienci oczekują nowoczesnych produktów, które są dobrze zaprojektowane pod względem wizualnym i technicznym i podlegają ciągłemu rozwojowi. Jednak takiego podejścia do biznesu trudno doszukać się MAWI. Wystarczy podjechać pod siedzibę firmy i porównać ją z sąsiadującymi przedsiębiorstwami. Na tle sąsiadów firma wygląda, jak komunistyczny PGR i jak wygląda od zewnątrz, tak też funkcjonuje od wewnątrz. Wszystko w tej firmie wygląda i funkcjonuje jak szkielet budynku biurowego. Są jakieś zalążki czegoś, ale nic nie funkcjonuje prawidłowo jak to powinno być w nowoczesnej firmie.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.