Uważajcie na to badziewie! Firma porażka. Brak szacunku do pracownika, jego czasu i pracy. Absurdów tej firmy zebrałoby się więcej niż odcinków Mody na Sukces. Omijajcie ten śmietnik. Nie warto. Szanowne ABFOTO, a zwlaszcza szanowny panie prezesie- ogarnijcie się.
Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy jak najbardziej otwarci na konstruktywną krytykę i dialog z pracownikami. Niestety Twoja opinia jest zbyt ogólna abyśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś wyjaśnić sytuacje, zadać pytania to poprosimy o kontakt na adres kadry@abfoto.pl . Pozwoli nam to wyciągnąć odpowiednie wnioski oraz przedsięwziąć odpowiednie działania by usprawnić funkcjonowanie naszej firmy.
Pracuję w tej firmie od 7 lat a pracowałam też w innych firmach i tu nie mam na co narzekać. Praca jak w każdej firmie handlowej, jak jest sezon to masz też więcej pracy do wykonania a po za sezonem praca normalnie i bez stresu. Nie ma co przesadzać ...
dla was wszystkie opinie są zbyt ogólne, a jak dochodzi do sprawy sądowej to chowacie głowę w piasek lub robicie duże oczy i udajecie (usunięte przez administratora) Już kilku pracowników których wywaliliście pokazało wam przed sądem gdzie wasze miejsce. A tak cwaniakowaliście że nic wam nikt nie zrobi, a jak przyszło co do czego to jak pies z podkulonym ogonem. hahahhahahaha.... Prezesik i jego świta to największe pośmiewisko i cel do drwin we wszystkich oddziałach :). Czekamy na kolejne przed sądowe zastraszenia od brata prezesa!
Oczywiście, przez te 7 lat były i są nadal prowadzone różnego typu szkolenia z topowymi producentami i dystrybutorami sprzętu foto - video. Polecam róznież poczytać informację o nowościach, testach sprzętu na forach fotograficznych typu: fotopolis.pl, optyczne.pl, fotoblogia.pl, dpreview.com itd ... dodatkowo na facebooku masz bardzo dużo bardzo ciekawych grup o foto i video
Szanowny Panie, proszę się na spokojnie zastanowić dlaczego każdy były do tej pory Pana pracodawca zwolnił Pana 2x dyscyplinarnie ...... i gdzie jest problem....
do Twojej wiadomości, ani razy nie zostałem zwolniony dyscyplinarnie z waszej ani innej firmy. Od was odszedłem z własnej woli składając wypowiedzenie. Byłem dwukrotnie wzywany na świadka w sprawie zwolnionego przez was pracownika, i słyszałem jakie bzdury wytykacie ludziom na uzasadnieniach. Najlepsze było ostatnie wezwanie 2lata temu, gdzie chcieliście chłopakowi przywalić opuszczanie miejsca pracy wedle własnego uznania, a jak zażądał wyciągu z rejestru wejść wyjść, to musieliście mu jeszcze dopłacić za 40 nadgodzin, i ta jeszcze dowalenie chłopakowi że czegoś dla was nie wykonał pomimo ze jeszcze nie był waszym pracownikiem, tylko firmy konkurencyjnej. hahahaha.... CWANIACZKI jesteście i tyle :). Ale jaki prezes taka cała firma. "Ryba psuje się od głowy"
Szanowny Panie, proszę się na spokojnie zastanowić dlaczego każdy były do tej pory Pana pracodawca zwolnił Pana dyscyplinarnie ...... i gdzie jest problem....
Szanowny Panie, zapraszam do nas do biura w celu omówienia tych informacji, które tu Pan opisuje.........
Wczoraj chciałem się u was pojawić. Niestety ochrona budynku (recepcja) stwierdziła że nie mogą mnie do was wpuścić. Czegoś się obawiacie? do tego zmarnowałem 1,5h na dojazd na to za***ie Warszawy. Jak już zapraszacie to przynajmniej miejcie jaja wpuścić na konwersacje, ugości herbatką i ciasteczkiem. Standard obsługi waszej firmy dalej szoruje po dnie oceanu. Jak macie z czymś problem zapraszam do wysłania pisma. Podobno znacie moje personalia skoro wydzwania do mnie wasz kierownik z prywatnego numeru. Do ciebie kierowniczka w opinającej brzuszek koszuli - zastrzeżone numery też można namierzyć po kontakcie z operatorem. Jednak nie świecisz cały czas inteligencją. Ilość żelu na głowie skutecznie blokuje ci dostęp tlenu do mózgu.
Szanowny Panie, serdecznie zapraszamy na umówione spotkania w naszej firmie i chętnie się z Panem spotkamy i porozmawiamy z Panem na tematy, które tu Pan porusza... Poprosimy o podanie terminu i godziny spotkania na email: centrala@abfoto.pl i zostanie Pan wpuszczony przez ochronę do nas do biura. zapraszamy w celu wyjaśnienia paru spraw z poważaniem, abfoto.pl
Ada? Nie kojarzę żadnej Ady w tej firmie :) A znam chyba wszystkich pracowników :) Ktoś tu ściemnia i stara się ratować dobre imię firmy, ale nie ma czego ratować.
Nie polecam pracy w tej firmie.Kiepska pensja, brak mozliwosci rozwoju, brak socjalu. Lepiej pojsc do pracy w Biedronce.
Zgadza się, jak za pracę w handlu, i w galeriach handlowych, płaca bardzo kiepska. Dlatego nie ma chętnych do pracy. Długie godziny pracy i kiepska płaca skutecznie odstraszają.
Zależy od sklepu i od Twojego nastawienia, jest sporo pracowników, którzy pracują w tej firmie po kilka lat i nie narzekają. Kwestia umiejętności sprzedawcy a od tego jest uzależniona premia dla danego pracownika. Owszem możesz zawsze iść do pracy do Biedronki, ale również możesz przejść do pracy w centrali firmy do działu sprzedaży online.
Co nie znaczy, że podstawa jest niska. Żonglowanie premią jest takie, żeby za dużo nie zarobić.
Handlowcom oferujemy wynagrodzenie podstawowe plus prowizję-premię, jak wiadomo takie warunki w zawodzie Handlowca są standardem. Stale uzupełniamy wiedzę naszych Sprzedawców/Handlowców oferując szkolenia produktowe niezbędne do prawidłowego wykonywania zadań, oraz rozwijania dodatkowych kompetencji pod kątem awansu. Przesunięcia na inne stanowisko jak najbardziej , np. z sklepu stacjonarnego do sklepu internetowego lub do działu marketingu. Oferujemy możliwość zregenerowania się po pracy z Kartą Multi Sport oraz opiekę medyczną z Medicover. Na wniosek pracownika jest możliwość pracy zdalnej, taki system dotyczy biura i sklepu internetowego.
"Handlowcom oferujemy wynagrodzenie podstawowe plus prowizję-premię, jak wiadomo takie warunki w zawodzie Handlowca są standardem". Wynagrodzenie podstawowe jest za niskie, do miejsca pracy (galerie handlowe) i wymagań. Premia jest tak ustawiana, żeby za dużo nie zarobić. Medicoover, dopiero teraz się dowiedziałem :).
Nie oszmieszajcie się. (usunięte przez administratora)pracowników na każdym kroku. Promocje kosztem pracowników... wypłata prowizji z różnym "oprocentowaniem", żeby pracownik zbyt wiele nie zarobił, a na koniec wmawiacie pracownikowi odpowiedzialność za sprzęt i znajdujecie milion powodów żeby nie wypłacić zarobionych pieniędzy. Tak was boli gdy ktoś się zwalnia. W tym ścieku normalny człowiek nie chce pracować, musicie się z tym pogodzić
co 3 miesiące widzę to samo ogłoszenie o pracę od 2 lat jak wstawiam na rocketjobs... może trzeba było mnie zatrudnić to byście nie szukali co chwile frajera za (usunięte przez administratora) co odwala fuszerkę... żal.pl
Jakie godziny pracy obowiązują w AB FOTO Sp. z o.o.?
Pracujemy w ustalonych godzinach, które są zależne od działu i konkretnego stanowiska. Biuro standardowo 8:00 - 16:30 z przerwą półgodzinną na lunch. Pracownicy salonów sprzedaży pracują wg grafików znajdujących się w poszczególnych punktach sprzedaży, w równoważnym systemie czasu pracy, z zachowaniem norm czasu pracy, stosując zasadę zmianowości.
Czy w Ab Foto występują paczki/bony świąteczne?
Paczki? Bony świąteczne? Żart ???????? nic nie ma!!!! Nigdy nie było, nie ma i 99% że dalej nie będzie!
potwierdzam Pani opinię, nigdy nie było bonów i paczek na święta. Prezesik jedynie co roku robi imprezę świąteczną i wręcza nagrody za najlepsze wyniki (usunięte przez administratora). Reszta ma patrzeć i klaskać.
po tym jak kiedyś chłopak z centrali wypracował premię od panasonica na kwotę ok. 7000zł zrezygnowali z tej formy dodatku.... A jeszcze chłopaka kierownik sądami straszył, że oszukał firmę na taką kwotę, gdzie "premia panasonic" była przekazywana przez Panasonica bezpośrednio na konto. P.
W firmie handlowej prowizje masz za sprzedaż. Jak to zrobic? Co za glupie pytanie? Sprzedawać! W AB jest zasada część ustalonego na rekrutacji wynagrodzenia wpisana jest w umowę jako podstawa a reszta jako premia. Zwalniasz się, za często na l4 chodzisz to premia jest obcinania! Pracujesz za 50-60 procent swojej pensji. Rżniecie pracownika gdzie da się!
jak ja pracowałem a było to stosunkowo niedawno, też nie mieliśmy żadnych dodatków. czysta podstawa i tyle. Na rozmowie o pracę mówili że są premie, dodatki, karnety na siłownię. Po pierwszym miesiącu niestety przekazali, że były takie dodatki ale dla "wybitnych" pracowników (czyli Ci co prywatnie się kumplują) z kierownictwem salonu a Ci co mają bardzo dobre prywatne relacje w centrali żyją jak pączki w maśle.
Dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi jak i byłymi pracownikami. Oferujemy naszym pracownikom karty MultiSport , kursy szkoleniowe, ubezpieczenia grupowe oraz planowanie emerytury za pośrednictwem PPK. Handlowcom oferujemy wynagrodzenie podstawowe plus prowizję-premię, jak wiadomo takie warunki w zawodzie handlowca są standardem. Jeśli chciałbyś opisać sprawy które mogły Cię zaniepokoić to możesz to zrobić pod adresem kadry@abfoto.pl . Dzięki temu będziemy mogli zbadać dokładnie sytuację i wyciągnąć ewentualne konsekwencje oraz wnioski na przyszłość. Dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy sukcesów zawodowych.
Czy w AB FOTO Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Oferujemy naszym pracownikom karty MultiSport , kursy szkoleniowe, ubezpieczenia grupowe oraz planowanie emerytury za pośrednictwem PPK. Handlowcom oferujemy wynagrodzenie podstawowe plus prowizję-premię, jak wiadomo takie warunki w zawodzie handlowca są standardem.
Karta MultiSport - żadna rewelacja PPK, jest programem rządowym. Szkolenia muszą być, pracownicy powinni posiadać aktualną wiedzę na temat nowości. Premia, jak ktoś wcześniej napisał, jest co miesiąc zmieniana. Firma sama z siebie nic nie daje. Gdyby było tak dobrze, chętnych do pracy byłoby więcej niż miejsc. Myślę że, zmiana sposobu wynagradzania mogłaby przynieść obopólne korzyści.
Jak powinno się wynagradzać pracowników w ogóle, czy w tej firmie? Napiszę dlaczego już nie pracuję, i dlaczego brak chętnych. 1. za niska podstawa. 2. zmieniające się, co miesiąc premiowanie. Dziwne, zależne od siebie, uwarunkowania w premiowaniu. Brak możliwości prostego i szybkiego wyliczenia sobie premii przez pracownika. Sposób premiowania demotywuje, zamiast zachęcać. 3. za niska płaca, w stosunku do wiedzy i umiejętności jakich wymaga się od sprzedawcy (wiedza o sprzęcie, usługach, sprzedaży ratalnej, ubezpieczeniach, podstawowych sprawach księgowych itd.). 4. chaos w marketingu, który zamiast pomagać, utrudnia pracę.
Z tego co zauważyłem na pensję handlowca składa się również prowizja. Ile dokładnie wynosi ta prowizja, jaki procent wartości? Bo domyślam się, że jest za sprzedaż aparatów, ubezpieczeń i wszelkiego rodzaju kart pamięci.
Brałam udział w procesie rekrutacji, byłam na okresie próbnym, szkoda że po przepracowanych dniach nie otrzymałam żadnej zwrotnej decyzji czy mnie przyjmą czy nie cisza do tej pory.... Strata czasu.
Dziękujemy za opinie. Aby wyjaśnić zaistniałą sytuacje poproszę o kontakt z działem Kadr kadry@abfoto.pl.
(usunięte przez administratora)
bo nie jest to opinia o firmie, dla potencjalnych pracowników, tylko opinia dla innych klientów
Firma wywarła złe wrażenie na etapie rekrutacji - chociaż to może kwestia osoby prowadzącej to zadanie.
Też byłem na rozmowie o prace w ostatnim czasie, miałem to samo odczucie po rozmowie z jednym z panów w biurze w Warszawie. Zastanawia mnie jak osoba na takim stanowisku (kierownicze) może być tak zarozumiała oraz bezczelna (pytania o sferę prywatną).
Zadania, etc. Wszystko dobrze. Bardziej chodzi o niestosowne zachowanie osoby prowadzącej sama rekrutacje - ale na podstawie tego nie będę określał czy warto tam pracować, czy nie.
Żadnego szacunku do pracownika. Wyzysk to pierwsze słowo które przychodzi mi na myśl kiedy myślę o tej firmie. Prezes (usunięte przez administratora) Polecam unikać tego miejsca.
Czy AB FOTO Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Firma AB FOTO Sp. z o.o. zatrudnia studentów. Oferujemy bardzo elastyczne formy zatrudnienia, dopasowane do Twoich oczekiwań. Jeżeli chcesz, podpiszemy z Tobą umowę o pracę, umowę zlecenia lub o dzieło. Jeśli preferujesz umową B2B również masz taką możliwość.
Po pół roku. Dużo usług do sprzedawania,zdjęć do dokumentów. Ludzi do pogadania o fajnych zabawki do pryskania mało i takiego towaru mało,tu się zawiodłam. Da się dogadać ze zmianami jak kierownik w sklepie jest OK. Na tym mi zależało bo studia. Niektóre targety wysokie jak Tatry, inne spoko. A wszystkie trzeba ogarnąć żeby dobrze było i kierownik kołków na głowie nie ciosał. W dobry skład w sklepie trzeba trafić. W róźnych sklepach widziałam i słabą atmosferę i super zakumplowanych ludzi.Wiem bo w "delegacje" pojechałam :))) Żeby zarobić zasady premii trzeba dobrze ogarnąć, łatwe nie są. Trochę się dziwię jak czytam te hardcory z innych opinii,mi nikt mordoru w pracy nie robi, kierownik sklepu do dogadania,regionalny jak przyjedzie też się za przezyć. Ludzie z innych sklepow pomagają jak się poprosi,pozdrownienia dla Asi wiadomo której! :)
Ostatni dzień pracy więc parę słów. Jak chcesz prowadzenia za rękę to nie tu. Trzeba się ogarniać i być samodzielnym. To nie kopro, nie McDonald, nie ma instrukcji na wszystko. Jak nie ogarniesz co i jak trzeba sprzedawać to tylko podstawa wejdzie na konto. Czyli okolice minimalnej krajowej. Ale mi kolega pokazał jak w reguły premii dobrze patrzeć to 300-700 dodatkowo wyszarpałem. Dobrze można się z godzinami i grafikiem dogadać.
Min krajowa to okolice (usunięte przez administratora)zł czyli (usunięte przez administratora)tam (usunięte przez administratora)zł wielkiej premii to tyle kasy żeby być wdzięcznym i żeby chciało się pracować ? Chyba żart. (usunięte przez administratora)
Ja miałem więcej niż minimalna krajowa w podstawie. A jak 500 premii dla Ciebie to mało... Kto bogatemu zabroni :)
Czy w Ab Foto występują paczki/bony świąteczne?
Na jakiego rzędu zarobki można liczyć w dziale marketingu? content lub copywriter?
W sklepie jak w sklepie. Trzeba się samodzielnie mocno ogarniać, dużo pracy w pojedynke. Targety niskie nie są. Podstawa poszała w górę ostatnio,widać że sprzedawcy stają się bardziej cenieni
Ktoś znów wyleciał z huuuukiem za pierdzenie w fotel i teraz się nudzie w domu ? Ja pracuje 3 lata i nie narzekam. Placą jak wszedzie a atmosfera jest bardzo dobra - po co te pisanie bajek ?
pracowałam tutaj niespełna 3 miesiące, tyle mi wystarczyło żeby mieć dość. Jedyny plus - wypłaty na czas. Na rozmowie oczywiście opowiadają o krainie mlekiem i miodem płynącej. Potem jest nieprzyjemne zderzenie z rzeczywistością. Kierownik regionalny stawia targety sprzedażowe z kosmosu, grozi ucięciem premii lub w inny sposób daje ci do zrozumienia że jesteś beznadziejny. W Kadrach w kółko sie coś nie zgadza, każdy ma do każdego problem. Księgowa wiecznie obrażona że w ogóle musi pracować. Obligatoryjne patrzenie na kamery dzień i noc i zwracanie uwagi jak za długo byłeś w toalecie, czy nie zdążyłeś odebrać telefonu służbowego. Wieczne pretensje o niewystarczającą sprzedaż, a w zamian - najniższa krajowa. Pracownik dla pracownika wilkiem, powiedzą wszystko o tobie, mimo ze nigdy cie nie widzieli, bo sklepy z innych miast z których wymienialiscie jedynie maile czy krótkie rozmowy telefoniczne, nagle zaczynaja składać na ciebie skargi, zabawne. Jedyni fajni ludzie - moj kierownik krzysiek i ziomek z BI1, reszta - stado korpo bufonów :) Praca tylko dla zdesperowanych.
mam dziś rozmowę o pracę wiec sobie czytam.Dzięki za informacje, ale pytanie mnie naszło- po co siedziałaś tam 3 miesiące??? Przecież jak cv wysyłam to co dwa dni ktoś do mnie dzwoni, a ty siedziałaś 100 dni w miejscu w ktorym tylko jeden kolega ci sie podobał? Szok. Chyba słabo zycie ogarniasz.
Bo dopiero z czasem wyszło szydło z worka na pozór wszystko było super, z czasem dziwne sytuacje sie powtarzały i nasilały, więc od razu odeszłam. Na szczęście momentalnie znalazłam inną fajną prace.
Pracowałem w tym(usunięte przez administratora) też 3msc, odszedłem przeszedłem do konkurencji i jest 10x lepiej. Wypłata na czas, pomocni ludzie, wypłata wieksza o 30% na start w porównaniu do tego pseudo sklepu. Szkoda życia i zdrowia.
czy to prawda że masowo zwalniacie pracowników?
Może nie tyle, co masowo zwalniają, ale 1- redukują na tyle, aby na sklepie najlepiej zostały tylko 2 osoby. 2- jeżeli kończy się teraz umowa, to raczej nikłe szanse na przedłużenie. 3- ludzie też sami odchodzą, bo maniany jakie się dzieją są straszne, a dostaje się za to psie pieniądze.
Nie musza zwalniać, większość ucieka sama :) Ale wiem że istnieje coś takiego jak redukcja pracowników co jakiś czas, ale na jakich zasadach działa - tylko jeden Pan Bosak wie :)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AB FOTO Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AB FOTO Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AB FOTO Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 6 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!