W grudniu 2018r. dyrektor szkoły przesłał zamówienie na krzesła i stoliki entelo (dobre krzesło). W dniu 18.12.2018r. przez firmę BAM sp. z o.o. została wystawiona faktura na kwotę 7490 zł oraz w dniu 21.12.2018r. BAM sp. z o.o. wystawiła drugą fakturę na kwotę 282 zł. Obydwie faktury zostały zapłacone. Właściciel firmy BAM sp. z o.o. pan Mariusz Przybyłek do dnia dzisiejszego tj. 22.07.2019r. nie zrealizował naszego zamówienia. W tym czasie wielokrotnie kontaktowaliśmy się telefonicznie z panem Przybyłkiem, niestety za każdym razem o ile oczywiście raczył odebrać telefon zapewniał, że towar już został wysłany i nie wie dlaczego nie dotarł. Przy kolejnych rozmowach pan Przybyłek był coraz bardziej nieprzyjemny i podnosił głos w słuchawce. Od kilku miesięcy niestety nikt się nie zgłasza pod żadnym z podanych numerów telefonu. Nie można się dodzwonić do firmy chociaż pan Mariusz Przybyłek bez przerwy powoływał się na to, że są firmą, która działa na rynku od 25 lat i mają renomę oraz doświadczenie, więc pytam się gdzie ta renoma. Mało tego, uważam, że doświadczenie może i ma, ale w oszukiwaniu klientów, bo my jako szkoła zostaliśmy (usunięte przez administratora) na dużą kwotę więc przestrzegamy każdego kto ma zamiar cokolwiek zamówić w firmie BAM sp. z o.o. w Rybniku. To zwykli kłamcy i (usunięte przez administratora)
Na realizację zamówienia dla przedszkola (suszarka do prac) czekamy od 6 tygodni, na mail brak odpowiedzi, rozmowa z panem bardzo nieprzyjemna. Żądanie danych, NIP, telefon, nr zamówienia (w którym wszystko jest podane), a na końcu FOCH i rzucanie słuchawką. Nie polecam, szkoda czasu i nerwów.
Bardzo sympatyczni ludzie łącznie z szefostwem tu pracowali sugerując się starszymi opiniami. Nadal jest tu w porządku pod tym względem? Ja musiałam odejść z firmy w której pracowałem bo nie dało się w spokoju z tymi ludźmi pracować.
W grudniu 2018r. dyrektor szkoły przesłał zamówienie na krzesła i stoliki entelo (dobre krzesło). W dniu 18.12.2018r. przez firmę BAM sp. z o.o. została wystawiona faktura na kwotę 7490 zł oraz w dniu 21.12.2018r. BAM sp. z o.o. wystawiła drugą fakturę na kwotę 282 zł. Obydwie faktury zostały zapłacone. Właściciel firmy BAM sp. z o.o. pan Mariusz Przybyłek do dnia dzisiejszego tj. 22.07.2019r. nie zrealizował naszego zamówienia. W tym czasie wielokrotnie kontaktowaliśmy się telefonicznie z panem Przybyłkiem, niestety za każdym razem o ile oczywiście raczył odebrać telefon zapewniał, że towar już został wysłany i nie wie dlaczego nie dotarł. Przy kolejnych rozmowach pan Przybyłek był coraz bardziej nieprzyjemny i podnosił głos w słuchawce. Od kilku miesięcy niestety nikt się nie zgłasza pod żadnym z podanych numerów telefonu. Nie można się dodzwonić do firmy chociaż pan Mariusz Przybyłek bez przerwy powoływał się na to, że są firmą, która działa na rynku od 25 lat i mają renomę oraz doświadczenie, więc pytam się gdzie ta renoma. Mało tego, uważam, że doświadczenie może i ma, ale w oszukiwaniu klientów, bo my jako szkoła zostaliśmy (usunięte przez administratora) na dużą kwotę więc przestrzegamy każdego kto ma zamiar cokolwiek zamówić w firmie BAM sp. z o.o. w Rybniku. To zwykli kłamcy i (usunięte przez administratora)
PROSZĘ o kontakt osoby oszukane przez BAM z Rybnika. Nie ma z firmą zadnego kontaktu, nie ma zamówionego towaru. Sytauacja dokładnie jak pisal PAn poniżej.
Zgadzam się z wyżej wymienioną sytuacją towar nie dotarł. Sprawa będzie zgłaszana na policji.
Ja również czekam od lipca na opłacony towar do przedszkola.Poczatkowo był chociaż kontakt telefoniczny.Obecnie nie mogę się dodzwonić, a maile pozostają bez odpowiedzi.
Firma (usunięte przez administratora)i nie realizuje zamówień , proszę o kontakt osoby (usunięte przez administratora)przez Firmę BAM
Dzień dobry. Ja też niestety zamówiłam dwie tablice magnetyczne w Firmie Bam i już od dwóch miesięcy nie mogę się doczekać na realizację zamówienia. Za każdym razem kiedy dzwonię Pan Mariusz twierdzi, że tablice zostały wysłane albo, że już jutro będą pakowane na samochód. Dodam, że gdy zaproponowałam że sama przyjadę po zamówienie podniósł głos i zrobił się bardzo nieprzyjemny.
Niestety Firma (usunięte przez administratora) i nie wysyła zamówionych , zapłaconych rzeczy. Jest wielu (usunięte przez administratora) klientów trzeba będzie przygotować pozew zbiorowy!!!
Brak realizacji zamówienia na 4 biurka od roku. Telefon milczy
Banda (usunięte przez administratora) . Towar wysłany po ok 4 miesiącach od przedpłaty . Dotarł wybrakowany mimo wielu prób kontaktu i prośb o usunięcie defektu zero rezultatu. Panie szanowny informuje Pan, że wciągu 3 dni ma nastąpić reklamacja .. niech Pan się doinformuje prawnie i doczyta .. "Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu. Warto podkreślić, że nie skraca to w żaden sposób okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy." Ilość maili i telefonów wykonanych do Pana i braku rozwiązania sytuacji przez ponad rok oraz odzywek Pana świadczy tylko z kim ma się do czynienia. Nie polecam, wręcz odradzam zakupy w tej firmie.
Nie zamawiajcie od tej firmy nic!!! (usunięte przez administratora), zgłosiłam sprawe na policję, (usunięte przez administratora)pieniędzy i (usunięte przez administratora).
TA FIRMA OKRADA LUDZI , NIC NIE ZAMAWIAJCIE OD NICH , CZEKAM NA ZAMÓWIENIE OD 3 MIESIECY ZERO KONTAKTU TOWAR OPŁACONY NA KWOTĘ 2300 ZŁ
Co jaki okres czasu w BAM można ubiegać się o podwyżkę?
Hejo. Zmieniam miejsce zamieszkania i szukam pracy, wobec tego przeglądam oceny pracowników. Liczę, że odszukam opinie jak się pracuje w firmach z Rybnika. Pomóżcie mi i dajcie znać jak się Wam pracuje w firmie BAM? Czy mają wysokie stawki? A może jest stołówka z obiadami pracowniczymi? W SokPolu gdzie pracowałem codziennie zamawiałem obiadek - który na mnie czekał przed przerwą. Pozdrawiam Piotr
radze nie mieć nic do czynienia z tą firmą, chyba , ze chce Pan oszukiwac ludzi jak to robi ta niby firma
Nieprofesjonalna firma, zamówienia nie docierają, wpłaciłem 2115 zł na krzesła w czerwcu 2021 roku i nadal przesyłki nie mam ani zwrotu pieniedzy
Proszę nie zamawiać w tej firmie. Zamówienie złożyłam i opłaciłam proformę. Zero kontaktu po 3 tygodniach .Na początku tylko zwodzenie ze brak materiałów na produkcję materacyków. Dodzwonić się nie można na żaden z podanych numerów na stronie internetowej .
Niestety ta firma to (usunięte przez administratora) , ani zamówionych mebli ani zwrotu pieniędzy nikt nie dostał
(usunięte przez administratora) nA SZCZĘSCIE NIEBAWEM ZWRÓCICIE WSZYSTKIE PIENIADZE oszukanym przez Was klientów
Od ponad roku czekamy na szafkę. Właściciel firmy nie reaguje na ponaglenia. przestrzegam przed zamówieniami w tej "firmie".
Ta firma w ogóle legalnie istnieje??? Bo mam duże wątpliwości... Dlaczego usuwane są negatywne opinie??? Tylko w ten sposób można ostrzec innych - ewentualnych pracowników oraz klientów...
Wymagają znajomosci języków ?
Sklep BAM super obsługa klienta szybki czas wysyłki polecam!!!
Firma 3 lata temu rozłączyła się i stary BAM s.j. jest pod nazwą EDUBAMA. A ten BAM to zupełnie nowy odłam i jest sp. z o.o. Od sierpnia czekam na moje zamówienie szkolne. Zero kontaktu.
Ale to nie jest forum dla klientów lecz dla pracowników. Liczyłem na informacje o pracy a tu nikt nie napisał nic.
Czuję się przez BAM oszukana. Zamówiłam suchy basen 13.03.2019 r. Zapewniano mnie, ze wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin, tak jest nawet w ofercie na stronie internetowej. Niestety, minęły 4 tygodnie, a basenu nadal nie ma. Raz udało mi się dodzwonić to Pan, z którym rozmawiałam zapewniał mnie, że w przeciągu tygodnia basen przywiozą. Minął kolejny tydzień, nikt już nie odbiera ode mnie telefonu i zastałam bez basenu i bez pieniędzy. Jak nazwać takie podejście do klienta? Anna Leszczyńska Szczecin
Sklep BAM super obsługa klienta , towar zgodny z opisem szybki czas wysyłki polecam!!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BAM?
Zobacz opinie na temat firmy BAM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.