Opinie o BAM w Rybnik

1.6/5
Na podstawie 41 ocen.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy BAM. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie BAM o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BAM w Rybnik

Klient
 Rekomendacja

W grudniu 2018r. dyrektor szkoły przesłał zamówienie na krzesła i stoliki entelo (dobre krzesło). W dniu 18.12.2018r. przez firmę BAM sp. z o.o. została wystawiona faktura na kwotę 7490 zł oraz w dniu 21.12.2018r. BAM sp. z o.o. wystawiła drugą fakturę na kwotę 282 zł. Obydwie faktury zostały zapłacone. Właściciel firmy BAM sp. z o.o. pan Mariusz Przybyłek do dnia dzisiejszego tj. 22.07.2019r. nie zrealizował naszego zamówienia. W tym czasie wielokrotnie kontaktowaliśmy się telefonicznie z panem Przybyłkiem, niestety za każdym razem o ile oczywiście raczył odebrać telefon zapewniał, że towar już został wysłany i nie wie dlaczego nie dotarł. Przy kolejnych rozmowach pan Przybyłek był coraz bardziej nieprzyjemny i podnosił głos w słuchawce. Od kilku miesięcy niestety nikt się nie zgłasza pod żadnym z podanych numerów telefonu. Nie można się dodzwonić do firmy chociaż pan Mariusz Przybyłek bez przerwy powoływał się na to, że są firmą, która działa na rynku od 25 lat i mają renomę oraz doświadczenie, więc pytam się gdzie ta renoma. Mało tego, uważam, że doświadczenie może i ma, ale w oszukiwaniu klientów, bo my jako szkoła zostaliśmy (usunięte przez administratora) na dużą kwotę więc przestrzegamy każdego kto ma zamiar cokolwiek zamówić w firmie BAM sp. z o.o. w Rybniku. To zwykli kłamcy i (usunięte przez administratora)

Mery
Inne
@IwonaS

Firma (usunięte przez administratora)i nie realizuje zamówień , proszę o kontakt osoby (usunięte przez administratora)przez Firmę BAM

Ania Nowy wpis
Inne

Na realizację zamówienia dla przedszkola (suszarka do prac) czekamy od 6 tygodni, na mail brak odpowiedzi, rozmowa z panem bardzo nieprzyjemna. Żądanie danych, NIP, telefon, nr zamówienia (w którym wszystko jest podane), a na końcu FOCH i rzucanie słuchawką. Nie polecam, szkoda czasu i nerwów.

ksawery Nowy wpis
Inne

Bardzo sympatyczni ludzie łącznie z szefostwem tu pracowali sugerując się starszymi opiniami. Nadal jest tu w porządku pod tym względem? Ja musiałam odejść z firmy w której pracowałem bo nie dało się w spokoju z tymi ludźmi pracować.

Klient
 Rekomendacja

W grudniu 2018r. dyrektor szkoły przesłał zamówienie na krzesła i stoliki entelo (dobre krzesło). W dniu 18.12.2018r. przez firmę BAM sp. z o.o. została wystawiona faktura na kwotę 7490 zł oraz w dniu 21.12.2018r. BAM sp. z o.o. wystawiła drugą fakturę na kwotę 282 zł. Obydwie faktury zostały zapłacone. Właściciel firmy BAM sp. z o.o. pan Mariusz Przybyłek do dnia dzisiejszego tj. 22.07.2019r. nie zrealizował naszego zamówienia. W tym czasie wielokrotnie kontaktowaliśmy się telefonicznie z panem Przybyłkiem, niestety za każdym razem o ile oczywiście raczył odebrać telefon zapewniał, że towar już został wysłany i nie wie dlaczego nie dotarł. Przy kolejnych rozmowach pan Przybyłek był coraz bardziej nieprzyjemny i podnosił głos w słuchawce. Od kilku miesięcy niestety nikt się nie zgłasza pod żadnym z podanych numerów telefonu. Nie można się dodzwonić do firmy chociaż pan Mariusz Przybyłek bez przerwy powoływał się na to, że są firmą, która działa na rynku od 25 lat i mają renomę oraz doświadczenie, więc pytam się gdzie ta renoma. Mało tego, uważam, że doświadczenie może i ma, ale w oszukiwaniu klientów, bo my jako szkoła zostaliśmy (usunięte przez administratora) na dużą kwotę więc przestrzegamy każdego kto ma zamiar cokolwiek zamówić w firmie BAM sp. z o.o. w Rybniku. To zwykli kłamcy i (usunięte przez administratora)

IwonaS
@Klient

PROSZĘ o kontakt osoby oszukane przez BAM z Rybnika. Nie ma z firmą zadnego kontaktu, nie ma zamówionego towaru. Sytauacja dokładnie jak pisal PAn poniżej.

Kamczatka
Inne
 Problem
@IwonaS

Zgadzam się z wyżej wymienioną sytuacją towar nie dotarł. Sprawa będzie zgłaszana na policji.

Tomasz
Inne
@Klient

ja czekam na zamówienie 5 miesiecy , zero kontaktu , kasa w błoto

Klient
Inne
@Klient

Ja również czekam od lipca na opłacony towar do przedszkola.Poczatkowo był chociaż kontakt telefoniczny.Obecnie nie mogę się dodzwonić, a maile pozostają bez odpowiedzi.

Mery Nowy wpis
Inne
@IwonaS

Firma (usunięte przez administratora)i nie realizuje zamówień , proszę o kontakt osoby (usunięte przez administratora)przez Firmę BAM

Klientka
Inne

Dzień dobry. Ja też niestety zamówiłam dwie tablice magnetyczne w Firmie Bam i już od dwóch miesięcy nie mogę się doczekać na realizację zamówienia. Za każdym razem kiedy dzwonię Pan Mariusz twierdzi, że tablice zostały wysłane albo, że już jutro będą pakowane na samochód. Dodam, że gdy zaproponowałam że sama przyjadę po zamówienie podniósł głos i zrobił się bardzo nieprzyjemny.

Mery Nowy wpis
Inne
@Klientka

Niestety Firma (usunięte przez administratora) i nie wysyła zamówionych , zapłaconych rzeczy. Jest wielu (usunięte przez administratora) klientów trzeba będzie przygotować pozew zbiorowy!!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie BAM? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
Szkoła Podstawowa
Inne

Brak realizacji zamówienia na 4 biurka od roku. Telefon milczy

KLIENT23
Inne

Banda (usunięte przez administratora) . Towar wysłany po ok 4 miesiącach od przedpłaty . Dotarł wybrakowany mimo wielu prób kontaktu i prośb o usunięcie defektu zero rezultatu. Panie szanowny informuje Pan, że wciągu 3 dni ma nastąpić reklamacja .. niech Pan się doinformuje prawnie i doczyta .. "Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu. Warto podkreślić, że nie skraca to w żaden sposób okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy." Ilość maili i telefonów wykonanych do Pana i braku rozwiązania sytuacji przez ponad rok oraz odzywek Pana świadczy tylko z kim ma się do czynienia. Nie polecam, wręcz odradzam zakupy w tej firmie.

Edyta
Inne

Nie zamawiajcie od tej firmy nic!!! (usunięte przez administratora), zgłosiłam sprawe na policję, (usunięte przez administratora)pieniędzy i (usunięte przez administratora).

michał
Inne
 Pytanie
@Edyta

Czy udało Ci się odzyskać pieniądze?

AGNIESZKA
Inne

TA FIRMA OKRADA LUDZI , NIC NIE ZAMAWIAJCIE OD NICH , CZEKAM NA ZAMÓWIENIE OD 3 MIESIECY ZERO KONTAKTU TOWAR OPŁACONY NA KWOTĘ 2300 ZŁ

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w BAM można ubiegać się o podwyżkę?

Tomasz
Były pracownik
@Pytanie

jak oszukasz ludzi to moze dostaniesz

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Hejo. Zmieniam miejsce zamieszkania i szukam pracy, wobec tego przeglądam oceny pracowników. Liczę, że odszukam opinie jak się pracuje w firmach z Rybnika. Pomóżcie mi i dajcie znać jak się Wam pracuje w firmie BAM? Czy mają wysokie stawki? A może jest stołówka z obiadami pracowniczymi? W SokPolu gdzie pracowałem codziennie zamawiałem obiadek - który na mnie czekał przed przerwą. Pozdrawiam Piotr

Jacek
Były pracownik
@Piotr

radze nie mieć nic do czynienia z tą firmą, chyba , ze chce Pan oszukiwac ludzi jak to robi ta niby firma

Tomasz
Inne

Nieprofesjonalna firma, zamówienia nie docierają, wpłaciłem 2115 zł na krzesła w czerwcu 2021 roku i nadal przesyłki nie mam ani zwrotu pieniedzy

klient
Inne

Proszę nie zamawiać w tej firmie. Zamówienie złożyłam i opłaciłam proformę. Zero kontaktu po 3 tygodniach .Na początku tylko zwodzenie ze brak materiałów na produkcję materacyków. Dodzwonić się nie można na żaden z podanych numerów na stronie internetowej .

Edka
Inne

Niestety ta firma to (usunięte przez administratora) , ani zamówionych mebli ani zwrotu pieniędzy nikt nie dostał

Edka
Inne

(usunięte przez administratora) nA SZCZĘSCIE NIEBAWEM ZWRÓCICIE WSZYSTKIE PIENIADZE oszukanym przez Was klientów

szkol
Inne

Od ponad roku czekamy na szafkę. Właściciel firmy nie reaguje na ponaglenia. przestrzegam przed zamówieniami w tej "firmie".

przedszkole

Ta firma w ogóle legalnie istnieje??? Bo mam duże wątpliwości... Dlaczego usuwane są negatywne opinie??? Tylko w ten sposób można ostrzec innych - ewentualnych pracowników oraz klientów...

Ania
Inne

Wymagają znajomosci języków ?

Barbara

Sklep BAM super obsługa klienta szybki czas wysyłki polecam!!!

Kasia

Firma 3 lata temu rozłączyła się i stary BAM s.j. jest pod nazwą EDUBAMA. A ten BAM to zupełnie nowy odłam i jest sp. z o.o. Od sierpnia czekam na moje zamówienie szkolne. Zero kontaktu.

Dorota
@Kasia

Ja tez w pażdzierniku zamówiłam meble do szkoly- zero kontaktu - nie polecam

Konrad
Inne

Ale to nie jest forum dla klientów lecz dla pracowników. Liczyłem na informacje o pracy a tu nikt nie napisał nic.

Anna Leszczyńska
 Rekomendacja

Czuję się przez BAM oszukana. Zamówiłam suchy basen 13.03.2019 r. Zapewniano mnie, ze wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin, tak jest nawet w ofercie na stronie internetowej. Niestety, minęły 4 tygodnie, a basenu nadal nie ma. Raz udało mi się dodzwonić to Pan, z którym rozmawiałam zapewniał mnie, że w przeciągu tygodnia basen przywiozą. Minął kolejny tydzień, nikt już nie odbiera ode mnie telefonu i zastałam bez basenu i bez pieniędzy. Jak nazwać takie podejście do klienta? Anna Leszczyńska Szczecin

Barbara

Sklep BAM super obsługa klienta , towar zgodny z opisem szybki czas wysyłki polecam!!!

Zostaw merytoryczną opinię o BAM - Rybnik

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BAM?

    Zobacz opinie na temat firmy BAM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii