Brak jakichkolwiek możliwości awansu. Firma zamiast wprowadzić wewnętrzną rekrutację prowadzi ją na zewnątrz (inspektor, dyspozytor, planista) lub wybiera bez konkursu poszczególne osoby z załogi (nowy pan inspektor). Pracując jako kierowca ciężko nie odnieść wrażenia, że są równi i równiejsi, część kierowców ma linie na stałe (103, 142, 413), a innym odmawia się przydzielenia mimo próśb do planisty. Zdarza się, że usterki odpisywane w książce nie są naprawiane, lub naprawiane po czasie. W ostatnim okresie dość często brakuje obsady i zdarza się że autobusy nie wyjeżdżają z powodu braku kierowców, co powoduje irytację pasażerów, która na szczęście maleje po poinformowaniu ich że autobusy nie jeżdżą z powodu braków kadrowych. Z perspektywy pracownika nie widać absolutnie żadnych działań podejmowanych przez firmę, mających na celu zatrzymać pracowników. Podsumowując praca w porządku dla ludzi, którzy nie potrzebują się rozwijać.
Widocznie taka jest potrzeba pracodawcy. Chyba jasnym jest, że się ogłasza nabór w internecie, jak się nie widzi kandydatów wewnątrz. To się nazywa zarządzanie zasobami ludzkimi. Chęć zmiany stanowiska wykazywana przez tego czy innego pracownika w żadnym wypadku nie oznacza, że ten pracownik ma predyspozycje. Ani obiektywnie, ani w ocenie kierownictwa. To jest wyłącznie subiektywna ocena pracownika, z którą osoba odpowiedzialna za zmiany stanowiska czy rekrutację może się nie zgadzać i czy się to komuś podoba czy nie, to ona decyduje.
Firma rozwija się jak burza, otwiera nowe oddziały. Dobry pracodawca ,więc warto się tu dostać do pracy.
Burze to tym masz chyba w głowie . Nie wprowadzaj ludzi w błąd ????
chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. jeśli ktoś tam się rozwija (finansowo) to zarząd, który nic nie robi żeby poprawić warunki pracowników. nie wspominając o 2kurzonych mieszkańcach miasta, których rejony obsługuje tylko ta firma. podejrzewam że jesteś naganiaczem firmy.
Ile ci zapłacili za rą opinię? Bo to że firma się rozwija to fakt, ale pracownicy się nie rozwijają bo nie mają za co.
Szczególnie za 30.8 na H jako kierowca rozwijamy się jak cholera gdzie w MZA już przebijają na godzinę 40 brutto a na zlecenie mają 45 w tygodniu 55 weekend i święta a u nas misja ryżu od żyda i zasuwaj
Oddział Mobilis w Krakowie ma zawrotne 28,30 zł na godz. To jest mniej o 2,50zł niż warszawski Mobilis. Pytam się w czym jest gorszy Kraków od Warszawy?!?
Niestety komuś nadal się wydaje, że Warszawa w codziennym życiu jest droższa i należy się więcej. To nie tylko w Mobilisie pokutuje i raczej prędko się nie zmieni.
Jest trochę inaczej niż pisze kolega o "braku możliwości awansu" . Szybciutko - argumenty: Dyrektor, kierownik, dyspozytorzy, wszyscy od dawna są w naszej firmie i awansowali na te stanowiska. Ja jestem za stary na awanse, ale jak ktoś pisze bzdury to trzeba prostować.
Najmłodszy dyspozytor urodził się w autobusie, więc jest długo związany z firmą ???? a tak serio, to wiedzą i pojęciem o komunikacji miejskiej bije wielu o głowę. Co do możliwości awansu. Oczywiście, że są, tylko trzeba sobie zdać sprawę z tego, że żeby awansować trzeba mimo wszystko spełnić kilka wymogów, poza chęcią awansu. Np. trzeba mieć osobowość umożliwiającą współpracę z ludźmi, nie tylko ciągle narzekać. Donoszenie w gruncie rzeczy też nie jest cechą pożądaną, bo świadczy o człowieku w dalszej perspektywie. W internecie nic nie ginie, więc też nie można awansować kogoś, kogo komentarze na fejsbuku, mogłyby stawiać firmę w złym świetle, niby każdy w internecie pracuje na własną opinię, ale jednak rzuca też cień na firmę. Poddawanie się manipulacji osób trzecich, już z jakiegoś powodu nie pracujących w firmie, też nie jest mile widziane. Przeżywanie skąd ktoś ma autobus szkoleniowy, gdy na niego zapracował, również źle świadczy. Tylko tyle i aż tyle, ale nie każdy potrafi znaleźć przyczynę w sobie, łatwiej jest narzekać na firmę ????
Z tym wybujałym ego to masz rację,najgorzej jak ktoś całe życie jeździł na śmieciarce i myśli że jest królem życia. Może w mpo szukają dyspozytora lub planisty ??
Zaskoczę Cię, ale nie masz racji, bo ani nie wydmuchałem, ani nie jestem spalony. Po prostu polityka firmy mi nie pasuje i nie zamierzam tam pracować. Natomiast nie mam szacunku dla donosicieli i uważam, że nadzór ruchu w MPK, właśnie z takich się składa, stąd sugestia, żebyś się odnalazł. Ja natomiast nie jestem zawistny, nie idę do celu po trupach, nie szukam haków na innych i nie donoszę na "kolegów". Dodatkowo zawsze kierowałem się polityką, że jak jest mi gdzieś źle, to odchodzę zamiast siać ferment. Ale są też osoby które karmią się tym i rozumiem, że Ty właśnie taką osobą jesteś i wiesz też wszystko najlepiej : )
Możesz sprawdzić czy szukają ; ) Nie znam nikogo kto całe życie jeździł śmieciarką, choć myślę, że żadna praca nie hańbi. Natomiast jeśli chodzi Ci o jednego z naszych inspektorów, który w ogóle śmieciarką notabene nie jeździł, to wiadomo, że nie lubią go osoby które nie lubią słuchać prawdy w oczy. To go w gruncie rzeczy wyróżnia od innych, że jak kogoś nie lubi i ma coś do powiedzenia, to powie to prosto w twarz, a nie za plecami ????
Wojtuś Wojtuś, zejdź na ziemię. Pochwal się tu obecnym jak bardzo się obraziłeś na firmę gdy nie zostałeś planistą , bo kierowcy powiedzieli wprost że nie będą brac od Ciebie prac i grafików... Ty po prostu się nie nadajesz na to stanowisko .nie masz osobowości, a to że ktoś z Tobą rozmawia to nie znaczy że cie szanuje. Przypominam Ci również że na Ciebie też był napisany raport , gdy wydarłeś swą papę na zajezdni beż podstawnie .. Robisz z siebie w internecie postać nietuzinkową , a prawda jest taka że nietuzinkowa to u Ciebie jest waga i miłość do ściemy:))))
Ale Wy jesteście śmieszni : ) Usłyszeliście ploty od Pana dyspozytora którego już nie ma i łykacie wszystko jak pelikany. Właśnie problemem Waszym i tej firmy było to, że on wymyślał ploty, a Wy wierzyliście. On nakręcał wszystkich, a Wy wierzyliście xD Myślę, że tutaj skończymy wymianę zdań, bo i tak za dużo czasu na to poświęciłem. Różnica między nami jest taka, że ja pod każdym swoim komentarzem mogę podpisać się nazwiskiem, bo nie mam sobie nic do zarzucenia, staram się być w porządku względem współpracowników, bo wiem na czym polega ta praca i wiem, że cała ta branża idealna nie jest i jest w niej dużo do poprawy. Natomiast Wy pod swoimi komentarzami nazwiskiem się nie podpiszecie, bo zaraz by wszyscy wiedzieli kto donosi. Choć nie martwcie się, to już wiele osób wie, bo ten wspaniały dyspozytor którego plotki były tak wiarygodne. Przekazywał kogo i w co wkręcił. I gdzie biegacie z rewelacjami ; ) Czytający te komentarze nowi potencjalni pracownicy, też wyciągną z nich wnioski. Firma jest dobrym miejscem do zdobywania doświadczenia i do zostania w niej jeśli ktoś chce mieć spokojną ze strony przełożonych pracę na miejscu. Jak widać Wy też tu macie coś dla siebie i jesteście zadowoleni, bo ciągle jesteście w firmie : )
mają fajne nastawienie do pracowników. Nie ta kasa jak np. w MPK, ale masz dużo, dużo lepiej zarówno grafikowo jak i podejście przełożonych. Jak ktoś nie patrzy na same złotówki to polecam :)
Ciągłe spóźnienie albo w ogóle nieprzejeżdżanie linii 196 oraz 496. Nie mogę nawet złożyć żadnej skargi. Nie polecam. Autobusy nowe git, Ale jak one nie przejeżdżają, to szkoda stojąc zimą 20min na przystanku
Cześć. Pracowałem kiedyś w Mobilis jako kierowca. Podejście do pracownika ok. Wstawanie o 2 już mniej ????. Mam pytanie czy dalej można pracować na własnej działalności? Jaka jest stawka godzinowa przy takiej formie zatrudnienia?
Fatalna firma. Ciągle wypadają kursy autobusów, ludzie spoznuaja się do pracy, brak autobusów zastępczych. Nie rozumiem jak Miasto Kraków mogło wpuścić na rynek tak nierzetelną firmę z Izraela.To skandal. Brudne autobusy, w lecie z klimy leci cieple powietrze.
Jak na ironię - mamy koniec grudnia, nowe autobusy nadal stoją w zajezdni, a zdezelowane 10-cio letnie z poprzedniego kontraktu ciągle za nie jeżdżą. No to jak to jest?... Kraków to bogate miasto!
W ogłoszeniu pisze że zapewniają "elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb". Tak czytając te ostatnie opinię to jednak mam dylemat, bo rozbieżność dosyć konkretna. Ogłoszenie świeże, a więc sytuacja aktualna i przedstawiają to jako atut wybierając u Nich zatrudnienie. I faktycznie takie podejście byłoby atutem. Tutaj kierowcy twierdzą że się popsuło. Ciężko obiektywnie stwierdzić... może Panowie, jeśli jest Was tu więcej, podzielcie się też swoją opinią.
Mobilis w Krakowie to porażka . Nawet w niedzielę przed 6 rano ,przy dobrych warunkach panujących na drodze - autobus nie jechał w ogóle. Brawo ! Ludzie czekający na przystanku chcąc dojechać do pracy , muszą wziąć taksówkę . Czyli płacę dwa razy - za kartę i za taksówkę ! Od kiedy Mobilis przejął niektóre kursy ,jakość spadła tragicznie . Jak już któryś łaskawie jedzie ,to takim gratem ,w którym drzwi nie potrafią się zamknąć i to pod rana do wieczora i stoi na przystanku kilka minut zanim się zamkną ! W dodatku ludzi sporo ,a autobus mały i brudny . Mobilis to porażka , która powinna zniknąć tak szybko jak się pojawiła . W życiu nie spotkałam się z taką arogancją wobec pasażerów
Sposób komunikacji z pracownikami pani z działu planowania to istna tragedia. Brak jakiejkolwiek kultury osobistej sprawia że kierowcy nie chcą iść na rękę planowaniu jeśli dostają w zamian pretensje, dąsy i fochy od pani która pomyliła chyba stanowiska ponieważ ta praca polega na dobrym kontakcie z kierowcami. Firma która właśnie podpisała kontrakt nie powinna zatrudniać ludzi którzy nie mają chociaż grama empatii i kultury osobistej ponieważ najbardziej traci na tym Mobilis. Kierowca zawsze może zmienić pracę tym bardziej że warunki finansowe są dalekie od godnych. Sama praca i firma ok ale planowanie pozostawia wiele do życzenia.
Mocną stroną Mobilisu była właśnie spoko atmosfera. Praca jest wymagająca, wiadomo - grafik równoważny - kto jeździ/jeździł w kmk wie jak jest. O ile zarobki tutaj były od zawsze dosyć słabe, to właśnie ta atmosfera współpracy to było coś co Mobilisa ratowało i sprawiało że człowiek wolał zrezygnować z lepiej płatnej pracy w MPK i jeździć u nich, za mniej - ale za to ze spokojną głową. Sam tak zrobiłem. Poprzedni planiści Pan Arek, wcześniej Pan Piotr byli rewelacyjni. Ludzie do rany przyłóż. Byli otwarci na potrzeby kierowców i różne losowe sytuacje, zawsze w miarę możliwości starali się dogadać i zrobić tak żeby było dobrze. Co ważne nie narzucali się zbyt nachalnie z koniecznością dodatkowej pracy. Ale oczywiście jak człowiek widział że są w porządku to i sam starał się iść im na rękę kiedy mógł. I tak to powinno obustronnie działać! Obecna sytuacja to jakieś nieporozumienie, tak jak kolega wyżej to opisał. Atmosfera zaczyna przypominać konkurencje więc w skoro ma być tak samo, to czemu by nie iść tam gdzie płacą więcej? W mojej opinii, takimi działaniami kadrowymi firma strzela sobie w kolano. Jeśli nic się nie zmieni sam rozważam zmianę pracodawcy. Bo skoro i tak mam się użerać z kimś to już wolę za lepszą kasę. Naprawdę szkoda że się tak popsuło.
zgadza się, poprzednia ekipa konkretna rzeczowa, nastawiona na obustronną współpracę - raz Ty poświęcisz się dla Nich, innym razem Oni Ci pójdą na rękę w potrzebie... jeśli ktoś był ok, to mógł liczyć na wzajemność i też był ok traktowany. Kontakt zawsze na poziomie, wiadomo, z dystansem ale miło i sympatycznie w bardziej "koleżeńskiej" atmosferze niż na zasadzie zależności służbowej. Bez fochów, odwetów, złośliwości. To był klimat w którym praca była spoko i wynagradzała w pewien sposób niższe stawki. Obecna planująca faktycznie nie zbyt wpasowała się w ten klimat i albo pewnych rzeczy nie rozumie albo ma to najwyraźniej gdzieś. Ale na tym wózku daleko nie zajedzie bo poza atmosferą to ta firma zbyt wiele do zaproponowania nie ma, a kierowców potrzeba teraz wszędzie... Najbardziej straci na tym firma
panowie ile wychodzi na godzinę?? i ile za nominal z dodatkami?dziekuje tomek
zarobki od 6500brutto za nominał czyli ok 4700netto, natomiast z czystych godzin 34brutto czyli 29 netto i za 168 nominału ok 4200na reke
Wynagrodzenia nie powalają, choć z tym bonusem 10 tys. to nie jest najgorzej dla nowego, grunt, że normalna atmosfera w pracy tak jak większość pisze
Czy ktoś może podrzucić info jakie obecnie mają warunki na umowę-zlecenie?
Potwierdzam że kierownictwo oddziału Krakowskiego na pewno jest tolerancyjne w podejściu do pracownika , oczywiście jak nie ma znaczących przegięć, Natomiast widać od dawna że są problemy kadrowe w komunikacji podmiejskiej. Pytanie podstawowe dlaczego ? Specyfika pracy - Tak - niestety dużo czasu kierowca traci na dojazdy na zajezdnię z odbioru i na odbiór jeśli musi korzystać z prywatnego środka transportu , w tej branży raczej musi. Ktoś powie że przecież ci podprowadzi zmiennik samochód - nie zawsze jest to możliwość. Same dojazdy i powroty z pracy to .... średnio od 1.5 godz do 2 godz. Kolejny powód to niesamowita odpowiedzialność za pasażerów ,oraz pretensje pasażerów - czasem wręcz kuriozalne typu wyżywania się na kierowcy że autobus opóźniony itd. Dość częsty brak przerw na zmianie popołudniowej w pierwszych 4- 5- 6 godzinach pracy. Jeśli trafia się przerwa to 15 minutowa , w godzinach późno wieczornych jest już lepiej. I tu dochodzimy do najważniejszego - wynagrodzenia. Do niedawna było to w granicach 28 zł brutto, obecnie jest mowa o 34 zł brutto z groszami , czyli około 4300 zł netto (na rękę ) za nominał godzin. Dojdą dodatki np. za pracę w godzinach nocnych , ale one nie są jakieś znaczące .Czy to jest satysfakcjonujące wynagrodzenie za tak ciężką pracę ? Odpowiedź jest bardzo prosta -Nie. Wielu kierowców mających pełne uprawnienia odchodzi z tego zawodu z w/w powodów. Znajduje zatrudnienie w innych branżach na mniej odpowiedzialnych stanowiskach, dość często z wyższym wynagrodzeniem. To nie jest wina Kierownictwa a ogólna sytuacja w transporcie komunalnym , cięcia kosztów kosztem pracowników w tym przypadku kierowców. Przynajmniej zarobki powinny być w granicach 50% wyższe , i nie mówię tu o nadgodzinach ale o nominale. Wtedy może była by nadzieja na normalne życie a nie dorabianie w innych branżach po godzinach.
Firma z dobrym podejściem do pracownika, o wiele lepiej niż w MPK, pomimo trochę mniejszych zarobków
Odpowiadając na kilka spraw z innych komentarzy: 1. Tak są linie, które mają stałe obsady. Np. od pn do pt rano na 136 są te same dwie osoby, na 192 są dwie te same, na 142 też jeździ ta sama kobieta, tak samo na 102 lub 106 są te same twarze. Tak samo jest spora grupa kierowców,która jeździ tylko autobusami 12 metrowymi i nie chcą jeździć przegubami. Ktoś pisał, to jako zarzut, że nie można doprosić się na jakąś linię. Ale po pierwsze AMZ są zdecydowanie gorsze od Mercedesa, a ponadto nie niem czy nie byłoby nudne jeździć codziennie od kilku miesięcy na tej samej linii. Więc akurat tego nie rozumiem, że są miłośnicy AMZ, co chętnie codziennie biorą tylko 192. Jest taki problem, że od października proszą by zgłaszali się chętni tylko na przegubowe autobusy. 2. Co do stawki, to w zeszłym roku było 25 zł brutto, od października 34,25 zł brutto. Ktoś powie, że mało, inny, że to podwyżka o ponad 1/3 w rok, czyli wyżej od inflacji. 3. Co grafiku, kto chce pracować tylko na rano ma na rano, kto chce na popołudnie to ma na popołudnie. Nie trzeba szukać zmiennika. 4. Co do autobusów. Z jednej strony widać nieco odpuszczanie tematu utrzymania, które za chwilę pójdą w odstawkę, a z drugiej strony te auta mają 10 lat i ponad 800 tys przebiegu. Dopiero o podejściu do utrzymania pojazdów będzie można powiedzieć po dostawie nowych autobusów i kilkunastu miesiącach.
Witam. Mam umówioną wizytę w medycynie pracy na kierowcę badania wstępne. Czy ktoś może mi napisać jak dokładnie takie badania wyglądają? Czy jeśli posiadam aktualne badania lekarskie psychotesty czy zabrać je ze sobą? Czy są pobierane próbki krwi z żyły i próbki moczu i co jeszcze badają na co się przygotować. Dziękuję za informację
Firma rozwija się jak burza, otwiera nowe oddziały. Dobry pracodawca ,więc warto się tu dostać do pracy.
Burze to tym masz chyba w głowie . Nie wprowadzaj ludzi w błąd ????
chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. jeśli ktoś tam się rozwija (finansowo) to zarząd, który nic nie robi żeby poprawić warunki pracowników. nie wspominając o 2kurzonych mieszkańcach miasta, których rejony obsługuje tylko ta firma. podejrzewam że jesteś naganiaczem firmy.
Ile ci zapłacili za rą opinię? Bo to że firma się rozwija to fakt, ale pracownicy się nie rozwijają bo nie mają za co.
Szczególnie za 30.8 na H jako kierowca rozwijamy się jak cholera gdzie w MZA już przebijają na godzinę 40 brutto a na zlecenie mają 45 w tygodniu 55 weekend i święta a u nas misja ryżu od żyda i zasuwaj
Oddział Mobilis w Krakowie ma zawrotne 28,30 zł na godz. To jest mniej o 2,50zł niż warszawski Mobilis. Pytam się w czym jest gorszy Kraków od Warszawy?!?
Niestety komuś nadal się wydaje, że Warszawa w codziennym życiu jest droższa i należy się więcej. To nie tylko w Mobilisie pokutuje i raczej prędko się nie zmieni.
Czy pracę można wykonywać na umowę o pracę, a np po godzinach/wolne dni dorabiać sobie w glovo na umowie o zlecenie?
Jasne. Pracodawca nie wnika w to, co robisz poza godzinami pracy. Można też ponad etat jeździć i kręcić nadgodziny za odpowiednio wyższą stawkę, oczywiście z zachowaniem przepisowych odpoczynków dobowych i tygodniowych.
byłem, widziałem, pracowałem. Podejście do kierowców bardzo fajne
Jeśli ktoś się wybiera do pracy w mobilisie to niech sam się zastanowi dlaczego pojawiły się tu 3 pozytywne komentarze, praktycznie tej samej treści i kto je pisze :)
pracowałem 4 lata. Jest ok. Elastyczny grafik, podejście kierownictwa sensowne.
wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. W Mobilisie jest w miarę ok. Jakby była tylko wyższa stawka. Ale podeście do pracownika na tak
Jest trochę inaczej niż pisze kolega o "braku możliwości awansu" . Szybciutko - argumenty: Dyrektor, kierownik, dyspozytorzy, wszyscy od dawna są w naszej firmie i awansowali na te stanowiska. Ja jestem za stary na awanse, ale jak ktoś pisze bzdury to trzeba prostować.
Najmłodszy dyspozytor urodził się w autobusie, więc jest długo związany z firmą ???? a tak serio, to wiedzą i pojęciem o komunikacji miejskiej bije wielu o głowę. Co do możliwości awansu. Oczywiście, że są, tylko trzeba sobie zdać sprawę z tego, że żeby awansować trzeba mimo wszystko spełnić kilka wymogów, poza chęcią awansu. Np. trzeba mieć osobowość umożliwiającą współpracę z ludźmi, nie tylko ciągle narzekać. Donoszenie w gruncie rzeczy też nie jest cechą pożądaną, bo świadczy o człowieku w dalszej perspektywie. W internecie nic nie ginie, więc też nie można awansować kogoś, kogo komentarze na fejsbuku, mogłyby stawiać firmę w złym świetle, niby każdy w internecie pracuje na własną opinię, ale jednak rzuca też cień na firmę. Poddawanie się manipulacji osób trzecich, już z jakiegoś powodu nie pracujących w firmie, też nie jest mile widziane. Przeżywanie skąd ktoś ma autobus szkoleniowy, gdy na niego zapracował, również źle świadczy. Tylko tyle i aż tyle, ale nie każdy potrafi znaleźć przyczynę w sobie, łatwiej jest narzekać na firmę ????
Z tym wybujałym ego to masz rację,najgorzej jak ktoś całe życie jeździł na śmieciarce i myśli że jest królem życia. Może w mpo szukają dyspozytora lub planisty ??
Zaskoczę Cię, ale nie masz racji, bo ani nie wydmuchałem, ani nie jestem spalony. Po prostu polityka firmy mi nie pasuje i nie zamierzam tam pracować. Natomiast nie mam szacunku dla donosicieli i uważam, że nadzór ruchu w MPK, właśnie z takich się składa, stąd sugestia, żebyś się odnalazł. Ja natomiast nie jestem zawistny, nie idę do celu po trupach, nie szukam haków na innych i nie donoszę na "kolegów". Dodatkowo zawsze kierowałem się polityką, że jak jest mi gdzieś źle, to odchodzę zamiast siać ferment. Ale są też osoby które karmią się tym i rozumiem, że Ty właśnie taką osobą jesteś i wiesz też wszystko najlepiej : )
Możesz sprawdzić czy szukają ; ) Nie znam nikogo kto całe życie jeździł śmieciarką, choć myślę, że żadna praca nie hańbi. Natomiast jeśli chodzi Ci o jednego z naszych inspektorów, który w ogóle śmieciarką notabene nie jeździł, to wiadomo, że nie lubią go osoby które nie lubią słuchać prawdy w oczy. To go w gruncie rzeczy wyróżnia od innych, że jak kogoś nie lubi i ma coś do powiedzenia, to powie to prosto w twarz, a nie za plecami ????
Wojtuś Wojtuś, zejdź na ziemię. Pochwal się tu obecnym jak bardzo się obraziłeś na firmę gdy nie zostałeś planistą , bo kierowcy powiedzieli wprost że nie będą brac od Ciebie prac i grafików... Ty po prostu się nie nadajesz na to stanowisko .nie masz osobowości, a to że ktoś z Tobą rozmawia to nie znaczy że cie szanuje. Przypominam Ci również że na Ciebie też był napisany raport , gdy wydarłeś swą papę na zajezdni beż podstawnie .. Robisz z siebie w internecie postać nietuzinkową , a prawda jest taka że nietuzinkowa to u Ciebie jest waga i miłość do ściemy:))))
Ale Wy jesteście śmieszni : ) Usłyszeliście ploty od Pana dyspozytora którego już nie ma i łykacie wszystko jak pelikany. Właśnie problemem Waszym i tej firmy było to, że on wymyślał ploty, a Wy wierzyliście. On nakręcał wszystkich, a Wy wierzyliście xD Myślę, że tutaj skończymy wymianę zdań, bo i tak za dużo czasu na to poświęciłem. Różnica między nami jest taka, że ja pod każdym swoim komentarzem mogę podpisać się nazwiskiem, bo nie mam sobie nic do zarzucenia, staram się być w porządku względem współpracowników, bo wiem na czym polega ta praca i wiem, że cała ta branża idealna nie jest i jest w niej dużo do poprawy. Natomiast Wy pod swoimi komentarzami nazwiskiem się nie podpiszecie, bo zaraz by wszyscy wiedzieli kto donosi. Choć nie martwcie się, to już wiele osób wie, bo ten wspaniały dyspozytor którego plotki były tak wiarygodne. Przekazywał kogo i w co wkręcił. I gdzie biegacie z rewelacjami ; ) Czytający te komentarze nowi potencjalni pracownicy, też wyciągną z nich wnioski. Firma jest dobrym miejscem do zdobywania doświadczenia i do zostania w niej jeśli ktoś chce mieć spokojną ze strony przełożonych pracę na miejscu. Jak widać Wy też tu macie coś dla siebie i jesteście zadowoleni, bo ciągle jesteście w firmie : )
Proszę nie wypisywać głupot!! Bardzo dobra firma dbająca o pracownika w każdym aspekcie,każdego kto odchodzi starają się zatrzymać. Autobusy są jakie są,najważniejsze że się koła kręcą i jako tako hamuja,a że kierowcy gorąco gdy nie ma klimy i pasażerowie krzyczą to trzeba przeżyć dla tak dobrej firmy i tak dobrego kierownictwa. Gdy dostaje sms z firmy zawsze są wysyłane z pełną kulturą i są używane zwroty takie jak: dzień dobry,czy mógłby pan,dziękuję i miłego dnia. Pracownik jest szanowany na każdym kroku od przekroczenia rogatek zajezdni,a osoby postawione wyżej chętnie się witają i odpowiadają dzień dobry,są kulturalne i dotrzymują danego słowa.Firma jest tak pro pracownicza,że osoby wracające do pracy po kilku latach od razu zostają patronami.Co prawda nie ma organizowanych żadnych kursów pierwszej pomocy i samoobrony,ale przecież każdy kierowca wie jak się zachować gdy coś się stanie pasażerowi lub gdy mamy zagrożenie w autobusie,za to można odpocząć w mobilku. Na kursach BHP przemiły pan tłumaczy że większość sytuacji to wina pracownika,co jest logiczne. Jak ktoś chce to można pracować do 243 godzin. Nic tylko pracować polecam firmę!!!!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Mobilis - Kraków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Mobilis
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mobilis?
Zobacz opinie na temat firmy Mobilis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilis?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 13 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Kraków
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Firmy w mieście
- Karolina Kawecka Salon Kosmetyczny Coco
- Stefan Siwiec
- Pablo`S Pizza Paweł Luberda
- Nemo Jarosław Gajewski
- Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Marian Kurek
- Bartłomiej Szczerba Techco Managment
- Agencja Nieruchomości Oświecenia Gianni s.c. Mateusz Gracjasz Piotr Rapacz
- Miko Wojciech Wachułka
- Stanisław Markowski Linearch Studio
- Automatepro Marta Wawrzyniak
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |