Praca dobra dla początkujących i nic więcej. Najpierw śmieciówka, umowa akademicka na 3 miesiąc przy 160h i 1200 zł ... Potem może wyślą na swoje szkolenia i każą podpisywać lojalnościówkę na rok. Strasznie namawiają na własną działalność. W ciągu miesiąc trzeba wyrobić obrót o wartości kilku tysięcy
Czy aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko fryzjerki? Poszukuje pracy dla mojej mamy i nie moge znaleźć żadnej rekrutacji jak to na dzień dzisiejszy wygląda?
Zostałam (usunięte przez administratora) w salonie JLD na kwotę 500 złotych. Włosy zostały rozjaśnione tak, że się połamały, a u nasady nałożono czarną farbę, która w ramach koloryzacji "2w1" przechodziła kolejno w rudo-czerwone pasma. Dodatkowo zostałam obgadana przez pracowników salonu fryzjerskiego na Sadybie, w CH Best Mall, a żądając korekty i zwrotu pieniędzy całkiem olana. Przestrzegam wszystkich przed wizytami w salonach JLD. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia efektu tuż po wyjściu z tak zwanego salonu fryzjerskiego. Wątpię, żeby ludzie tam zatrudnieni mieli pojęcie o profesjonalnej koloryzacji włosów. Fryzjer ciągnął mnie brutalnie za włosy przy farbowaniu, myciu i czesaniu. (usunięte przez administratora) Właściciel franczyzy Provalliance Poland Sp. z o. o.nie odbiera korespondencji dot. reklamacji, a na zwrotach widnieje informacja: "adresat się wyprowadził".
w tym salonie tak jest, pracowniki nabrane pod kierunkiem jak wygodnie kierowniku ( ogólne salon nazwać cieżko - przy puchlina więcej w sadybie ) .. a wlasciciel Dawid (usunięte przez administratora) 100% … kiedyś nie zapłaciłem mi pensji całkiem … umówienie i gadanie było git a jak do sprawy to nic! do tego zawsze nie wystarcza materiałów w salonie , farbują tym co jest i dla tego nic nie mogą potrafić …
Jak mogą farbować "tym co jest" a to klientka przypadkiem nie wybiera czego chce tak konkretnie? Nie pokazują czym co robią?
A tak można farbować ! Agata, czym ty tak dziwisz ? Przychodzi klientka prosi kolor pokazuje co chce a w tym salonie ( jeżeli mogę jego tak nazwać „salon” ) nic nie ma ze by zrobić normalne ten kolor. Ale administrator mówi tobie że by robił co chcesz no kolor był zrobiony! Nie rozumiem że ty taka zdziwiona? Kto ogólnie jesteś Agata ? Jakie masz interesy ze tak wystąpisz za te mieście i bronisz
Kiepsko się wypowiadaliście odnośnie atmosfery w pracy że jest kopanie dołków, obmawianie i plotki. Myślałam o apce na fryzjerkę ale zależy mi na miłej atmosferze. Orientujecie się czy poprawiły się te relacje?
W ofercie, gdzie szukają fryzjerki, jest podana informacja, że oferują umowę o współpracę, celowo chcą uniknąć napisania jaka to właściwie umowa, bo takie odniosłam wrażenie? Może ktoś dać znać czy jest umowa na start, niekoniecznie podczas okresu próbnego? Skąd taki szeroki zakres wynagrodzenia? 3600-12000?
Umowa o współpracy polega na tym że masz założyć swoją działalność gospodarczą i niby z nimi współpracować, tak naprawdę być normalnym pracownikiem tyle że bez umowy o pracę, ale można ich potem zgłosić do inspekcji
Praca dobra dla początkujących i nic więcej. Najpierw śmieciówka, umowa akademicka na 3 miesiąc przy 160h i 1200 zł ... Potem może wyślą na swoje szkolenia i każą podpisywać lojalnościówkę na rok. Strasznie namawiają na własną działalność. W ciągu miesiąc trzeba wyrobić obrót o wartości kilku tysięcy
To w sumie jakieś plusy tu się znajdą? Bo na razie wymieniłeś mega niekorzystne aspekty pracy tutaj. A, i za zerwanie tej lojalnościówki jest spora kara?
Cześć, chcę się dowiedzieć czy jak miałam umowę absolwencką czekam na szkolenie to czy każdy idzie na szkolenie czy była sytuacja że ktoś nie poszedł będę wdzięczna za odpowiedź ????
Cześć! Szukają managera do salonu. Ale rodzaj umowy b2b. Jest możliwość na inny rodzaj umowy? Piszą o możliwości udziału w szkoleniach. Jakie firma ma w ofercie?
Czy ktoś wie czy możliwy jest tutaj staż fryzjerski? Szukam salonu gdzie będę mogła taki odbyć i nabrać doświadczenia, Może ktoś wie jakby to wyglądało? Czytałam tutaj jakąś opinię, że jest słaby poziom, ale nie wiem czy w to wierzyć. Dajcie znac tak szczerze, czy staż tutaj byłby wartościowy.
powiem tak,nie jakiego stażu tym więcej doświadczenia nie otrzymasz w tej secie… gorzej jeszcze zrobisz dla siebie jeżeli będziesz tam pracować… żaden salon normalny nie zachce wziąć po pracę w tych miejscach… tylko będzie w stud że tam pracował … kategorycznie nie radzę zostawać tym więcej myślęc o pracę fryzjera w tej sieci… tylko stracisz swój czas i degradację otrzymasz jako fachowca..
Jak wygląda sprawa grafiku w SALON JEAN LOUIS DAVID. Czy pracodawca idzie na rękę?
Nie idzie, wielki problem kiedy chcesz zamienić dni albo mieć wolne albo wyjść 2 godz wcześniej, a nawet jak wyjdziesz masz to odrabiać ????
Ale to chyba całkiem normalne, że trzeba odrobić wcześniejsze wyjście...w końcu firma płaci za cały etat, a nie za pół przepracowanego miesiąca... a czy pracuje się też w weekendy?
95% pracuje na swojej działalności więc nie płaci jak nie masz klienta, ale siedzieć musisz bo może ktoś wejdzie a może nie...
Właśnie, jak nikt nie przyjdzie to siedzisz za darmo. Najlepiej to jeszcze żeby salon wysprzątać- oczywiście za darmo.
Jakie są mocne strony pracodawcy SALON JEAN LOUIS DAVID?
Jestem niezadowolona klientka nie dość ze zniszczyli mi włosy przez nieudana koloryzacja brak zwrotu pieniędzy musiałam ponieść dodatkowe koszty 500 zł za poprawę tego co zepsuli w innym salonie plus 220 zł za botox bo włosy były zniszczone Nie polecam
Pracowałem wiele lat i o wiele za długo. Dopiero po odejściu z tego miejsca widzę jak toksyczne środowisko to było. Sama praca może i nie najgorsza ale toksyczna atmosfera, plotki, kopanie pod sobą dołków i podlizywanie się regionalnym czy szefowej to już jakiś dramat. Nacisk na działalność co jest ewidentną próbą uciekania od podatków- bo jednak pracujesz jak na etacie, tylko 20 dni bezpłatnego urlopu o który ciężko się doprosić, w razie choroby jesteś w czarnej (usunięte przez administratora) nikt Ci nie zapłaci.Robisz za darmo karnety, które ktoś wcześniej sprzedał. Poziom fryzjerstwa jak i szkoleń to porażka. Manager ma (usunięte przez administratora) do powiedzenia, tabelki mają się zgadzać, inaczej zgarnia (usunięte przez administratora) że czegoś zabrakło. Brak ruchu nadgania się sprzedażą niekoniecznie tego czego akurat klient potrzebuje. Teraz pracuje w miejscu gdzie przede wszystkim jest zdrowa atmosfera i wzajemny szacunek. Dużo wartościowych szkoleń. Jak nie ma pracy idę do domu, a nie siedzę bo tak mnie wpisano w grafik. Warunki finansowe są dużo lepsze. Polecam poszukać salonu nastawionego na jakość, a nie ilość. JLD jest dla kiepskich Fryzjerów, bo tam masz robote jak w taśmociągu. Wystarczy przesiać ziarno od plew.
Co do "pracy" na działalności gospodarczej - każdy sąd pracy uzna to jako umowę o pracę, więc po skończonej działalności gospodarczej można pozwać firmę do sądu pracy i będzie musiała wam wypłacić zaległe urlopy i pracę za nadgodziny, a także wyższe składki emerytalne, bez żadnych negatywnych konsekwencji dla was. Kochani nie wiem czy wiecie, ale mając działalność gospodarczą - usługi fryzjerskie nie macie prawa ludziom sprzedawać kosmetykow, by móc sprzedawać kosmetyki trzeba założyć oddzielną działalność gospodarczą pod innym kodem PKD - sprzedaz detaliczna i płacić składki za dwie działalności
Jean Louiz Dawid w Gdańsku i gdziekolwiek to jeden wielki (usunięte przez administratora)i kombinowanie w umowach na zasadzie bylejakie szkolenie na produktach które w każdym innym salonie fryz jest gratis. j kary umowne bezpodstawne by wyciągnąć pieniądze od pracownika także takiego który jest przeszkolony z produktów.Ja się nie dalam nabrac
Jakie są te karty umowne? Zapisane w kontrakcie jak przyjmują pracownika? I w ogóle za co są stosowane, co?
Jedno jest warte napisania o tym salonie- MASAKRA. Omijać szerokim łukiem.
Nie polecam tej firmy. Nacisk na działalność. Umowa o pracę ma tak śmieszne warunki, że nie warto. Brak ruchu trzeba naprawiać sprzedażą. Menager nie ma nic do gadania, bo i tak wszystko na narzucone z góry. Mówią cokolwiek im nakażą, byleby sami dostali premię i nie mieli problemów, że utarg jest słaby. Od nowego roku niższy procent, który nie zgadza się z rozmową kwalifikacyjną i warunkami, które były przedstawiane. Oczywiście umowa skonstruowana tak, aby nie można było upominać się o swoje dodatkowe 5%. Dodatkowo karnety. Kilkadziesiąt klientów, których obsługujemy za darmo. Co z tego, że sprzedamy karnet, skoro potem robimy za to 6 klientów za grosz. Karnety można wykorzystywać w różnych salonach, więc nieraz zdarzy się, że salon ma więcej wykorzystanych karnetów niż pracownicy sprzedali. Wdzięczni mogą być tylko fryzjerzy zaraz po szkole, którzy trafią do Jean Louis David. Nie znają innych salonów. Nie mówię o małych osiedlowych firmach. (usunięte przez administratora) Nie ma problemu. Jeśli masz rozum i chęci, to nawet bez stażu pracy cię wezmą, bo już coraz mniej dobrych fryzjerów chce u nich pracować. (usunięte przez administratora) Ważne czy potrafisz sprzedawać, nawet coś, co niekoniecznie klient potrzebuje. (usunięte przez administratora) Te salony prosperują tylko dlatego, bo nie trzeba czekać miesiąc na wizytę i godziny otwarcia są bardzo długie. (usunięte przez administratora)
Dokładnie zgadzam się byłam klientka miałam kartę stałego klienta i pomimo rabatów przyszedł taki dzień ze rezygnuje. Jakość porażająca coraz gorsza pracują tam nie przeszkoleni fryzjerzy a ci lepsi jyz dawno się zwolnili.
Zgadzam się absolutnie z tą opiniá.Jestem doświadczonym fryzjerem na poziomie Mistrz pracowałam w Jagues Andre to był wspaniały salon i szefostwo.Warto było dla nich pracować wynagrodzenie było super.A Jean louz David to firma ktôrs wyzyskuje .Byłam zaproszona na rozmowę i dzień próbny uwaga menagerem jest zwykłą niedoświadczona fryzjerka ktôra zażyczyła sobie aby jej umyć jej przetłuszczonej włosy ....dość gęste i falowane s następnie odbić na szczotce i wyprostować .Wszystko za darmo.Po czym nie raczyła za pracę zapłacić.Obiecala że zadzwoni i zapłaci czego nie zrobiła i proponowała 20 procent śmieszna propozycja i umowę z klauzula kar finansowych w razie zerwania umowy tłumacząc że to w razie czego zwrot szkolenie produktów .Po pierwsze na poziomie mistrza nie potrzebne są szkolenia przynajmniej w zakresie technologii co sama stwierdziła a szkolenie na produktach Loreal jeśli zostałam przeszkolona nie miałoby sensu.Ponadto tego typu szkolenia pracodawcy oferują w pakiecie dla pracownika w salonie 1 godz.i po szkoleniu.iza to się nie płaci.Podziękowalam w związku z tym za współpracę co nie zmienia faktu iż za pracę powinna pani zapłacić.Jean Louiz David to firma która nie potrafi wynagrodzić dobrego pracownika i z tego co wiem korzystają z "uczni" którzy uczą się na klientach i dopiero się szkolá tak mnie poinformowała fryzjerka ktôra mówiła że jest też menagerká.Smieszne wyglądało gdy przy recepcji siedziały młode dziewuszki podsmiewajáce się ze swoich zartôw i fryzjerka ktôra nie radziła sobie jako mnagerka ....w ogóle.W Jagues gdy pracowałam była menagerká Marta takie dziewuszki od razu wiedziałyby gdzie jest ich miejsce.Takze miejsca nie polecam .Brak całkowity profesjonalizmu podejścia do dobrych fachowców wynagrodzenie śmieszne wyzysk i kombinowanie w umowie.Klient w związku z tym że stawia się na uczni i niedoświadczonych ,jest traktowany za niemałe pieniądze byle jak byle było.Nie chcesz się sparzyć tylko nie ten salon.pozdraeiam koleżanki z Jagues Andre
Dodam tylko że to są fakty które miały miejsce.I poraz pierwszy spotkałam się z taką sytuacjá w swojej wieloletniej pracy.Oczywjscje wybrałam inny salon goldwell gdzie szefostwo jest wzorem do naśladowania pod względem organizacji ,wynagrodzenia,szkoleń ,i przemiłej atmosfery czy też trzymania się zasad które w każdym salonie obowiázywac powinny .
Bardzo odradzam!!! Prowadzący firmę ludzie są zawistni i jak nie ludzie. Robiło się dla nich duże pieniądze po czym jak się rezygnuje jesteś dla nich śmieciem, prześladują później swoich byłych pracowników. Tutaj już nie mówię o zarobkach, które są śmieszne, ale odradzam każdemu kto ceni sobie zdrowie psychiczne. Mówi się o wielu złych miejscach pracy, ale żeby stosować nawet wobec dobrych pracowników (usunięte przez administratora) prześladowanie, poniżanie, manipulację to zbyt dużo. Pozdrawiam
W jaki sposób traktuje byłych pracowników? Bo wydaje mi się że może to być trochę naciągane..
Straciłem tam swój cenny czas nastawieni na wyzysk i robienie głupków z ludzi. Jeszcze przyjdzie czas że będę się strzygł za darmo wydymamm was tak samo jak wy dymaliscie mnie. Nie polecam skupisko gejów i dziewczyn o lekkich obyczajach.
Nie żeby coś ale poleciała tutaj jedynie ostra krytyka bez jakiś stosownych argumentów. Jesteś pewny, że to Ty miałeś z nimi problem a nie w drugą stronę? No bo o co konkretnie Ci chodzi z tym?
Damskie strzyzenie odbylo sie za pomoca maszynki w 5 min na ladne proste wlosy czym bylam rozpaczona. W cale bardzo dobrze, oprocz strzyzenia.
Mam 67 lat i niegdy w moim dość długim życiu nie byłam obsłużona przez fryzjera w 15 min (mycie, strzyżenie, ułożenie włosów) 15 min. 119 zł fajny wynik
A wiadomo jakie środki zostały co do tego użyte? Tanio nie wygląda ale jakość idzie z ceną w parze?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jean Louis David?
Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 7 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!