Ile jest etapów w procesie rekrutacji w GROUPON Katowice? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Jakie narzędzia pracy zapewnia GROUPON Katowice? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Nie zapewnia żadnych bo już nie istnieje XD zwolnienia grupowe poszły w ruch, obsługa POLSKIEGO groupona jest w Indiach tak jak i całego tego (usunięte przez administratora) który był w kato. (usunięte przez administratora)
Czy w GROUPON Katowice wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Czy GROUPON Katowice ma ściśle ustalone godziny pracy?
Jak długo trwa proces awansu w GROUPON Katowice?
Raz na rok są ścieżki karier, czyli dostaje się podwyżkę. Jeśli chodzi o możliwość zostania seniorem, to dwa razy do roku, a rekrutacje na inne stanowiska odbywają się według zapotrzebowania.
Cześć, mam pytanie o proces rekrutacji. Otstanio aplikowałem do biura w Katowicach, ku mojemu zdziwieniu skontaktowała się ze mną Pani z Indii. Czy w groupon Katowice nie ma działu HR?Rozmowa była srednio profesjonalna, nie otrzymywałem odpowiedzi na moje pytania (były pomijane) a potem wyslano mi link do testu językowego. Po wykonaniu testu zero feedback (a raczej poszedl mi dobrze)
seniorem można zostać z reguły po 3-4 latach. Firma to tłumaczy wymaganiami na stanowisko oraz tym, że max. 20% danego site'u może być nominowane. W praktyce zawsze znajdzie się jakieś "ale", więc jak bardzo się nie starasz, nie ma co.
Ojj, taaak. Popraw to, później covid, później bardziej doświadczony dostał awans. Żeby leada dostać, to chyba trzeba być seniorem 10 lat i robić obowiązki area managera.
Jak się pracuje z ludźmi z GROUPON Katowice?
Ludzie są spoko, jednak zarząd to jedno wielkie "XD". Brak wyrównań inflacyjnych. Firma tłumaczy, że nie tylko pracownicy tracą na inflacji, ale firma też. Jednak podwyżki to parę procent. Ze względu na to, jaką pracę dajesz, czy jest jakościowa, czy nie, dostaniesz taką samą podwyżkę, która nie pokrywa nawet inflacji, więc najzwyczajniej się nie opłaca. Chyba że lubisz się obijać, to jak najbardziej git. Na rekrutacji mówili, że praca w weekendy sporadycznie, jednak tak nie jest. Pracownicy ciągle straszeni są zwolnieniami masowymi. Ogólnie brak szans na rozwój. Na awans na seniora niektórzy czekają po 3+ lata, mimo iż bardzo dużo zadań dodatkowych robią oraz się udzielają.
Pracowałem w zespole niemieckim tej firmy w 2018 roku. Wcześniej pracowałem w wielu miejscach, również na kierowniczych stanowiskach i czymś takim nigdy wcześniej się nie spotkałem. Przełożeni w tej firmie prawie doprowadzili mnie do pobytu w szpitalu. Przełożeni to nade mną to osoby kompletnie niedoświadczone życiowo, młode, bez podstaw kultury i o bardzo dużej magalomanii. Konkurs żartów w obecności Team Leadera to żarty o "pedałach z AIDS" czy (usunięte przez administratora) cwelach". Oczywiście autor pierwszego został zastępcą Team Leadera. Wrzucanie penisów na czat przy wszystkich mnie nie śmieszy. Firma przyjmowała w 2018 ludzi z rynsztoka. Krzyczenie na pracownika, nazywanie go (usunięte przez administratora) kimś spedalonym na maksa, dojeżdżanie do pobytu na pogotowiu oraz NIESPEŁNIANIE SWOICH OBOWIĄZKÓW przez Team Leaderów, takie jak potwierdzenie informacji o nieobecności związanej z L4 to tylko niektóre z rzeczy, które w firmie się działy. Firma zwlekała często z płatnością należnych dodatków. Cześć Team Leaderów nie odpowiadała nawet na cześć. Mnie głupie przełożone doprowadziły do nerwicy z zaburzeniami oddychania. W tej firmie łamie się prawo pracy.
Czytam te opinie i zastanawiam się czy osoby, które aż tak krytykują Groupon pracowały wcześniej w innych firmach.... Ja pracuję w GROUPON od samego początku (czerwiec 2017) i mogę powiedzieć, że jestem w 100% zadowolona. Jest to super firma dla młodych ludzi,, którzy chcą się rozwijać. To co osoby poniżej piszą na temat czatów, maili, produktywności, premii oraz wyzysku to kompletna bzdura. Rzeczywiście, jest ustalona produktywność dla agentów ale jest JAK NAJBARDZIEJ do osiągnięcia. Przychodzicie do pracy, żeby lecieć w kulki i (usunięte przez administratora) w stołek czy pracować? Bo jeśli jesteś rzetelnym pracownikiem do Groupon Cie na pewno doceni. Czytam te bzdury o tych przerwach, o toaletach oraz o graniu na playstation/xboxie i zastanawiam się czy pracuję w tej samej firmie, w której 'Państwo Mr. Critics' pracowali... Jako pracownik Groupona masz 50 minut przerwy na 8h pracy.. CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ! Jest się grafikowanym na przerwę ale teraz wyobraźcie sobie jakby wszyscy odeszli od biurka i nie ma kto obsługiwać klientów... no właśnie, jakbyście byli właścicielami firmy to nie byłoby to za fajne. Zgodzę się z faktem, że managerowie są młodzi i może troszkę mniej doświadczeni ale ludzie... jakby firma dawałaby Wam szanse na rozwój to nie skorzystalibyście? Z drugiej strony zawsze są chętni do pomocy i z upływem czasu również nabyli więcej wiedzy aby nam pomagać. Nawiązując do rozwoju w firmie, nie wiem skąd Pan poniżej ma informacje, że rekrutacje wewnętrzne dzieją się tylko w Warszawie ale to również BZDURA. Jeżeli pracujesz w Grouponie minimum 6 miesięcy to możesz aplikować na KAŻDĄ rekrutacje wewnętrzną jeżeli spełniasz kryteria. Takie rekrutacje są puszczane co 1/2 miesiące. Więc szansa na rozwój jest szczególnie jeśli jesteś zmotywowany. Atmosfera w firmie jest genialna. Ludzie są ze sobą bardzo zżyci i chodzą często na integracje po pracy. 2 razy do roku jest organizowana impreza Grouponowa z Open Barem! Darmowa kawa, herbata, płatki śniadanowe, owoce, warzywa, picie w puszkach są dla KAŻDEGO. Czego chcieć więcej? LUDZIE DRODZY! Jeżeli szukacie pracy lżejszej od leżenia to z całym sercem, życzę Wam powodzenia... Taka praca nie istnieje! Ja w 100% polecam firme Groupon.
Wiesz czego ludzie chcą ZAMIAST darmowej puszki coli za 2zl?godziwej wypłaty, szacunku i równego traktowania. A tego to w tym g#$&ie nie ma od dawna. Dlaczego zrekrutowali 40 osób na anglo w miesiąc? Bo wartosciowi pracownicy są traktowani jak scierwa i zło konieczne, taniej wyjdzie nowych wytresować. A jak nie pasuje to droga wolna. Albo lepiej, zwolnimy cię sami jak nam się nie podobasz/nie podobasz się mojej psiapsi/postawisz się/będziesz za dobry.
"Bo jeśli jesteś rzetelnym pracownikiem do Groupon Cie na pewno doceni." Pracowałam tam przez rok, premii nie osiągnęłam tylko w jednym miesiącu, bo zależała od liczby czatów, a tych - po prostu nie było. Człowiek siedział i czekał, aż coś wpadnie, bo musiał na czacie być dostępny, a wskaźnik ilości czatów na godzinę tylko leciał w dół. Od HRów firmy usłyszałam, że to nie ma znaczenia, jak dobrze pracuję. Więc... chyba jednak nie. Im dłużej pracuję w obecnej firmie i im dalej od czasów gruoponowych, tym większa niechęć do tej firmy, która tylko blokowała większość pracowników.
Czy zdarzają się nadgodziny w GROUPON Katowice?
Tak, ale głównie w ostatnim kwartale roku. Np zmiany sa wydłużane z 8h do 9h, ale później przed świętami można pracować 6h, lub wziąc cały dzień wolny, jeżeli zrobiło się osiem zmian po 9h. Czasami są też płatne nadgodziny dla chętnych.
Część druga: 4. Dbanie o pracownika - o podwyżkach wspomniałem już w sekcji o zarobkach. Jeśli chodzi o inne kwestie, Groupon nie może się popisać kompletnie niczym. Poza w miarę porządnym ubezpieczeniem zdrowotnym, Multisportem (co jest już standardem) czy innymi typowymi dla korporacji profitami (kawa, owoce, konsole itp.) firma nie ma ludziom kompletnie nic do zaoferowania. Rozwój pracownika jest na żenującym poziomie, owszem da się awansować, lecz jest to głównie zasługa ciężkiej pracy i normalne w każdej firmie, więc nie sposób tego zaliczyć do czegoś co Groupon oferuje. Co zatem jest proponowane pracownikowi? Firmowa akademia kompetencji, na której można nauczyć się korzystania z Excela, fotografii lub medytacji od innych pracowników firmy. Absolutnie nie wątpię, że niektórzy z tych ludzi mają pojęcie o tym co robią, jednak chyba każdy zgodzi się, że takie „szkolenia” mają na rynku pracy wartość absolutnie zerową. Sposób w jaki oszczędza się tutaj na pracowniku jest wręcz podręcznikowy, szczyty żenady zostały osiągnięte podczas pandemii COVID-19. Zdecydowaną większość pracowników wysłano do pracy z domu bez zapewnienia jakiegokolwiek sprzętu (firmowe laptopy pamiętające czasy Windowsa 98 rozeszły się w mgnieniu oka) i rekompensaty za korzystanie z prywatnych zasobów. Zamiast tego uruchomiony został benefit polegający na telefonicznym wsparciu psychologicznym dla osób, które nie radzą sobie z pracą z domu. Wybaczcie, ale nie da się tego skomentować inaczej jak tylko swojskim XD. Po prawie pół roku walki w ankietach pracowniczych Groupon w swojej łaskawości zaoferował pracownikom zabójczy benefit w postaci dofinansowania internetu do zawrotnej kwoty 65 PLN miesięcznie (począwszy od lipca, gdzie na HO pracujemy od marca). Dodatkowo management sugeruje między wierszami, że prawdopodobnie nie będzie (drugi raz z rzędu, przypominam) rocznej ewaluacji, a co za tym idzie podwyżek. Jakby ktoś miał wątpliwości to większość osób dalej eksploatuje swoje sprzęty pracując na HO. Podsumowując, Groupon jest w stanie zaoferować dobrą posadę za nienajgorszy pieniądz, jednak z biegiem czasu człowiek uświadamia sobie, że jest nic nie znaczącym trybikiem w maszynie. Jest tak zapewne w większości korporacji, da się to jednak w pewien sposób maskować, głównie dbaniem o ludzi, które kuleje tutaj w sposób wołający o pomstę do nieba. Groupon ma zadatki na firmę, która jest w stanie dużo zaoferować na rynku pracy, jednak potencjał ten jest konsekwentnie marnowany. Koniec końców i tak chyba już nic z tej firmy w Katowicach nie będzie, gdyż z powodu pandemii zwolniona została znaczna część personelu i nie zapowiada się, żeby w najbliższej przyszłości Groupon odbił się na tyle, by zaoferować miejsca pracy dla całego biura w stolicy naszego pięknego województwa. W związku z tym niech ten wywód będzie wizytówką dla dorobku firmy, widzianym oczami kogoś kto był jej częścią prawie od samego początku istnienia w tym oddziale.
Napisałeś dużo prawdy, ale z częścią że "owszem da się awansować, lecz jest to głównie zasługa ciężkiej pracy" nie mogę się zgodzić. W mojej ekipie w Wawie, po 2 latach pracy na TL wybrano osobę która czasem udawała że pracuje oglądając seriale na netflixie, a najczęściej można ją było spotkać grającą w FIFE/Pingla. Efekt był taki, że z siedmioosobowej grupy, zostały dwie osoby - TL i jego kumpel od gierek.
Cóż, starałem się nakreślić w mojej ocenie, że jest to w dużej mierze kwestia zespołu do jakiego się trafi i Team Leadera. Jeśli TL jest taki jak większość w tej firmie to będzie kierował się kolesiostwem. U mnie w zespole każdy awans, na przykład na stanowisko seniorskie, był zasłużony na podstawie osiągnięć i podejścia do pracy. No ale klasycznie, wszystko zależy gdzie trafisz :)
Śledzę opinie o Grouponie w Katowicach od dłuższego czasu i zawsze brakowało mi tutaj kompleksowej, rzetelnej recenzji tej firmy. W związku z opuszczeniem tego przybytku postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Jako, że przepracowałem tutaj ponad 3 lata, uzurpuję sobie prawo do wyrażenia merytorycznej recenzji firmy Groupon w Katowicach. Niemniej na wstępie zaznaczam, że jest to koniec końców moja recenzja/opinia, choć będę się starał przedstawić ją w sposób jak najbardziej obiektywny. W celu większej przejrzystości tekstu podzielę go na podpunkty traktujące o danym zagadnieniu/sprawie. 1. Team Leaderzy - zaczynam od absolutnie najważniejszej w mojej opinii kwestii jaką jest to stanowisko. Osoba je zajmująca determinuje około 85-90% odczuć ludzi związanych z Grouponem, głownie dlatego, że jest to swego rodzaju "pośrednik" między właściwym managementem a pracownikami. Firma przyjęła taktykę wyłaniania Team Leaderów spośród ludzi pracujących w Groupon, gdyż jest to opcja przede wszystkim tańsza ale i pozwalająca ludziom na rozwój. W teorii jest to dobre rozwiązanie, gdyż można się wybić i rozpocząć nową ścieżkę kariery. W praktyce jednak w zdecydowanej większości przypadków TLami zostawali ludzie, którzy kompletnie się do tego nie nadawali. Warto wspomnieć, że wśród kompetencji TLa są takie decyzje jak podwyżki, urlopy czy awanse, więc jest to bardzo odpowiedzialna rola, której wielu z nich nie potrafiło udźwignąć. Sam przerobiłem kilku i dopiero ostatni miał przysłowiowy RIGCZ. Na porządku dziennym (w innych zespołach) był nepotyzm, kolesiostwo, o brakach w angielskim nawet nie wspominam. Dodam jeszcze, że z racji braku dress code’u w firmie niektórzy Team Leaderzy paradowali w cieplejsze dni w japonkach lub żonobijkach w ananasy, a taki przełożony wzbudza w pracowniku tyle respektu co Marcin Najman w ringu. Najgorsze jest jednak to, że wszyscy popełniamy błędy, jednak tutaj nie są wobec takich osób wyciągane konsekwencje, czytaj jak już wejdziesz na "tron" to dopóki jesteś posłuszny nic ci się nie stanie. Wieści gminne nieraz donosiły o przypadkach, gdzie 90% zespołu odchodziło ze względu na postawę TLa, mimo to nie były wobec takich osób wyciągane konsekwencje. 2. Zarobki i targety - według mnie są na przyzwoitym poziomie, nie należy jednak spodziewać się kokosów. W zespole którym pracowałem najdłużej były na dobrym poziomie, lecz tylko i wyłącznie przy założeniu, że wyrobiło się miesięczną premię (+/- 500-600 PLN dodatkowo). U nas targety były uczciwie ustalone i naprawdę trzeba było się postarać, żeby ich nie wyrobić. Pragnę jednak zaznaczyć, że, jak mniemam większość osób, które zostawiły tutaj swój komentarz pracowało na obsłudze klienta, co jest tutaj bardzo ważne, bo ten dział zanotował niesamowity zjazd w każdym aspekcie. Ja spędziłem na obsłudze klienta pół roku, więc nie jestem dobrym źródłem informacji jeśli chodzi o ten konkretny dział. Kiedy odchodziłem to juz zaczynały się kombinacje z targetami (które wcześniej dało się na luzie wyrobić) i z biegiem czasu, sądząc na podstawie opinii innych ludzi, zrobiło się tam (usunięte przez administratora) totalne. W tym miejscu pragnę zaznaczyć - Groupon w Katowicach to nie tylko obsługa klienta (którą w większości i tak przeniesiono do Indii w ramach redukcji zatrudnienia spowodowanej pandemią), jednak większość osób zaczynała na niej pracę (rekrutacje zewnętrzne są w 99% przypadków właśnie na to stanowisko, potem można iść wyżej). Jeśli chodzi o podwyżki to raz do roku jest ewaluacja pracownika. Kuriozalne jest to, że zaczyna się ona w grudniu a kończy w kwietniu, mimo tego, że wszystkie kroki można załatwić w tydzień/dwa. Nie od dziś jednak wiadomo, że korporacje są mistrzami w rozwlekaniu wszystkiego do granic możliwości, byle nie dać dodatkowych pieniędzy. W połowie roku ma miejsce również „ukryty” proces ewaluacji, podczas którego można dostać wyrównanie do pensji lub awans. Jednak kiedy nadszedł COVID wszystkie procesy związane z podwyżkami zostały oczywiście wstrzymane. 3. Komfort pracy - w moim dziale był bardzo duży, w zasadzie można to podsumować tak, że póki robisz swoje to masz święty spokój. 50 minut przerwy też robi swoje. Dodam jednak, że wszystko zależy właśnie od teamu (w dużej mierze od podejścia TLa), na obsłudze klienta był większy reżim, co po części jest zrozumiałe ze względu na pracę na czacie. Żeby być jednak uczciwym musze zaznaczyć, że czasami sami pracownicy też nie są zawsze w 100% uczciwi, więc jest to takie błędne koło. W ogólnym odczuciu jednak nie miałem problemu z łączeniem pracy zawodowej z życiem prywatnym. Koniec części pierwszej, część druga poniżej.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie GROUPON Katowice?
Unikać jak ognia, wytrzymasz max 3 miesiące.
Pracuje 6 i sobie chwalę, jestem zwykłym CS i jak narazie poza głupotą klientów nie narzekam.
Wow, też się masz czym chwalić. Oznacza to tylko tyle, że się nie szanujesz i dajesz sobą pomiatać. (usunięte przez administratora) Poszukaj ludzi z 1,2 lub 3 batcha I mi powiedz gdzie są? Znajdziesz co najwyżej ze dwa wstecz. A Twój to który będzie 17? Jak na dwa I pół roku działalności to wynik do pozazdroszczenia i wcale nie świadczący o rotacji ludzi.
Jaki dress code obowiązuje w GROUPON Katowice?
Uciekać, ta firma to żart. Zatrudniają każdego, za byle pierdołę można wylecieć - chyba, że trzymasz się z odpowiednimi ludźmi to wtedy jesteś nie do ruszenia. Plus te awanse przez łóżko. Prawdziwa Polska Firma.
Jestem bardzo ciekawa, kto wg ciebie dostał w ten sposób pracę. W firmie jest cały proces rekrutacyjny i jest za niego odpowiedzialnych tak wiele osób, że nie jest możliwe, żeby kogoś w ten sposób przepuścić.
Złożony proces rekrutacji..- ten kto ma dostać awans dostaje też wcześniej instrukcje co ma mówić. Jeśli myślisz że jest inaczej to żyjesz w cudownej bańce.
Dodam tylko ze nadzor nad pracownikiem jest czesto mocno stresujacy i kuriozalny. Przyklad: team leaderzy ktorzy spedzaja cale dnie na facebooku i rozmowach przez telefon, kontroluja pracownikow ktorzy maja zakaz brania telefonow do biurek. Jednak co kilka dni system prosi o weryfikacje konta wysylajac sms eiec trzeb po telefon isc do szafki (tracac czas pracy) i wziac telefon do biurka. Takich absurdos jest wiecej. Team Leader assistant chodzi miedzy biurkami badz sprawdza w systemid na biezaco coktl gdzie i o ktorej godzinie robi. Wywiarana jest przez to spora presja (np. Ide do toalety i boje sie czy zaraz nie bedzie powiadomienia o nieobecnosci przy stanowisku pracy). Podest team leaderow to kacik dyskusyjny. Mozna tu uslyszec mnostwo historii z zycia tychze osob (jakis czas siedzialem zaraz obok nich). Szeregowym pracownikom tez sie w takich dyskusjach obrywa. Wyjscie na papierosa dla team leadera to norma 15min/h. Pracownik ma siedziec i robic. Nie mowie, ze to zle, bo w koncu do pracy chodzi sie pracowac ale jednak cos jest nie tak kiedy osoba ciut wyzej w hierarchii (nadal prawie najnizej) i nasz przełożony (który w koncu ma dawac przyklad) zachowuje się tak, ze ja zostalbym wyrzucony po jednym dniu. Glowny informatyk (mam na mysli tego obslugujacego i majacego pomagac innym na floorze) to jakas komedia. Jego rozwiazania ograniczaja sie do 'zrestartuj system' a jak nie pomoze, to trudno. Najczesciej mozna go spotkac strzelajacego piekne bramki podczas gry w pilkarzyki. Prosba o pomoc spotyka się wtedy ze stwierdzeniem 'bede u ciebie za 15 min'. Oczywiscie nie przychodzi. Osiągnięcie premii jest prawie niemozliwe. "rządzący" nie chcą zrozumiec prostej zaleznosci ze im szybciej cos robimy tym mniej dokladnie to robimy (a szybkosc=produktywnosc i zadowolenie klienta to 2 najwazniejsze metryki do premii). Wiec w praktyce osiagniecie premii jest bardzo ciezkie. Jakiekolwiek inicjatywy pracownika ktora maja pomoc wszystkim sa kwitowane 'przekaze wyzej' i tyle.
Zgadzam się w 100 procentach. Dodam iż Team Leaderzy nie maja pojęcia o pracy jak również maja ogromne problemy z danym językiem.
taaaaak, lepiej Pana informatyka opisać nie możesz. Dwa razy w ciągu roku miałem problem z programami/logowanie, które zgłosiłem temu Panu otrzymując dwukrotnie powitanie: "co znów zj***łeś". Od tej pory wole gdy coś mi nie działa. :-)
Niby od takich rzeczach w normalnych firmach są HRy - ale w Grouponie mam wrażenie ten dział jest jeszcze gorszy od innych. W sumie to na pewno są osoby, do których powinno się zgłosić, ale w gruncie rzeczy nie bardzo wiadomo, do kogo.
Raczej widząc poziom działu HR większość sobie odpuszcza ;)
Czy GROUPON Katowice praktykuje "luźne piątki"?
Serdeczne "dziękuję" za takie "wsparcie" ze strony osób które nic nie wiedzą. Tl czegokolwiek zostaniesz po znajomości, nie musisz umieć w angielski, wystarczy że ktoś cie polubi jak laske z wolontariatu która nie potrafi zdania bez błędu sklecić ale zmusza wszystkich żeby angażowali się w jej akcje, jak się nie angażujesz to jesteś nie fajny I nie masz serca, pamiętaj! Rotacja ludzi jest tak wielka, zwłaszcza na UK że to się w pale nie mieści, a wszystko co się dzieje tylko ma sprawić że się sam zwolnisz. Z plusów benefit są ok, płatki, puszki i owoce. Niektórzy ludzie też są spoko. Sam wolę iść do pracy na magazyn za ponad tysiaka więcej niż gnic dalej w tym (usunięte przez administratora)
Czy można liczyć w GROUPON Katowice na prywatną opiekę medyczną?
No nie, akurat opieka medyczna jest super. Groupon płaci za duża część ubezpieczenia Allianz,a pakiet jest bardzo szeroki. Leczysz się praktycznie gdzie chcesz
O ile nie musisz zwracać się o zwrot opłaty za lekarza. Może mój pech, może działanie celowe ale od 4 miesięcy czekam na zwrot. Ale przecież jest, była I będzie herbatka o smaku luksusu i płatki o smaku pieniądza, nic więcej do życia nie trzeba.
Ale musimy jednak tutaj rozdzielić ubezpieczyciela od pracodawcy. Allianz ma bardzo szeroką ofertę, w wielu placówkach za co płacisz grosze, bo Groupon płaci znaczną większość. W wiekszości przypadków nie musisz prosić o żadne zwroty kasy, bo po prostu dzownisz i za 2 dni masz wizyte za która nie musisz płacić. Zobacz sobie oferty ubezpieczenia zdrowotnego w innych korpach. Bardzo często jest to lux med lub medicover, gdzie na wizyte czekasz po 2 tygodnie i masz do wyboru jedynie ich placówki.
Moja opinia będzie bardziej negatywna niż naturalna. Najpierw plusy: niektórzy ludzie, czasami ekstra kasa w postaci groupon$$, możliwość udziału w akcjach wolontariackich i nie tylko, kilka było już wymienionych wcześniej. Osobiście lubiłam ją do pewnego momentu. Fakt, czasami można było wyjść z siebie, ale ogólnie praca na chacie i mailach nie jest aż tak wymagająca, można też przywyknąć do systemu przerw. Czasami też zdarzały się fajne projekty, dzięki którym można było pracować dla innego działu i poznać coś nowego. Podstawowe wynagrodzenie nie zapewnia 3tys na rękę, ale jeżeli ma to być pierwsza praca lub praca na jakiś czas można przeżyć (chociaż nawet za obsługę "tylko" w anglo można trafić o wiele lepiej) Z minusów.. Cóż tu dużo mówić, praktycznie wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Frustracja ludzi jest ogromna, co potwierdzają masowe zwolnienia I szybkie "łatanie dziur" nowymi osobami. Pozdrawiam w tym miejscu osobę, dzięki której mam fajną pracę, bo motywowała mnie swoim podejściem do podwładnego przez kilka miesięcy do zwolnienia się. Zamiatanie pod dywan obiekcji, wniosków i opinii pracowników jest na poziomie dziennym. Wyjaśnienie? Było już na ten temat wcześniej, ale moje ulubione to "się nie da, ale dajcie znać jaką chcecie herbatę to zamówimy". I nie mówię tu o premii, bo dla mnie to inny temat. Plotki, jakie po tej firmie latają, nadają się do trudnych spraw i innych tego typu ambitnych produkcji. Szkoda, że pomimo zadowolenia pracowników lecącego na łeb nikt nie wyciąga właściwych wniosków, bo na początku mojej pracy tu atmosfera i podejście do pracownika wydawało się o wiele lepsze, a przynajmniej na dobrym poziomie. W sumie cieszę się z tego doświadczenia, dzięki pracy tu wiem czego nie chcę więcej na swojej ścieżce zawodowej, zwłaszcza z jakim typem człowieka pracować nie chcę. Ktoś tu napisał o kolesiostwie. I w zasadzie jest to prawda. CS jest o tyle specyficznym miejscem, że jak masz plecy to nieważne jak słabe wyniki masz i tak nikt cię nie ruszy, ale możesz się na nieodpowiednią osobę źle spojrzeć a już zaczyna zbierać na Ciebie "haki". Może to być koleżanka z następnego rzędu, a może być Twój własny Tl-nie znasz dnia ani godziny. Dobrze, że kiedy Cię zwalniają z powodu nieprawidłowości w obsłudze klienta przełożony jest w stanie to sprawdzić i stanąć w Twojej obronie, bo przecież każdy lider ma obowiązek znać procedury i każdy dba o swój team. A nie, chwila.. To nie w tej firmie :) W dużym skrócie - jeżeli trafisz na odpowiednie osoby i nie masz zbyt wielkich wymagań/ambicji praca będzie ok. Jak będziesz mieć pecha, cóż sam się domyśl:)
Na palcach jednej ręki można policzyć ludzi znających się na procedurach. Team leadera wybierają chyba przez wyliczanki. HR to porażka, nie dowiesz się nic. Nie wiem skąd aż tyle plusów, polecam tylko automat z jedzeniem, kanapka drwala jest genialna.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GROUPON Katowice?
Zobacz opinie na temat firmy GROUPON Katowice tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.