Jaka jest norma tygodniowa godzinowa dla kierowców busów w tej firmie? 80 h?
Busy jak każde inne ????
Najgorsze busy jakimi kiedykolwiek jeździłem jeżdżą jak chcą kiedy chcą i wszystkie osoby mają gdzieś sciek który powinni dawno temu zamknąć bi tylko nerwy sobie idz popsuć
To nie jest forum klientów firmy lecz pracowników, warto zwracać uwagę na to.
Jeżdżę juz busami 11 lat do pracy i mam drobna uwagę czy kierwocy mogli by przestrzegać reg. przwozu osób a w szczególności nie zabierać pijanych i .... pachnących inaczej (troli). Rozumiem ze 5 zł za bilet jest ważne ale czy nie lepiej mieć zadowolonych 30 pasażerów niz 5 od trola lub pijaka który swoim zachowaniem lub smrodem przyprawia o odruch wymiotny........ Proszę o rozsadek przy zabieraniu ludzi z przystanku.
Jeden wielki cyrk na kółkach. Panie wydające bilety miesięczne już 4 miesiąc z rzędu wymieniają mi bilet na inny bo żaden nie działa i dalej je to przerasta . A kierowcy mają do mnie pretensje i potrafią powiedzieć że to moja wina bo nie powinienem im płacić za taki bilet, szkoda tylko że bilety można kupować jeden dzień w miesiącu i nie ma możliwości zareklamowania ich. Dodatkowo pokazując paragon kierowcy zeby udowodnić mu że mam aktualny bilet wielce przewraca oczami albo odwraca głowę w drugą stronę i udaje że mnie nie widzi . Ostatnio pokazując kierowcy paragon on wzruszył ramionami i spytał co mnie to obchodzi . Zastanawia mnie tylko czy tacy ludzie powinni pracować w przewozie osób . Jak się im nie chce jeździć busami to do kopania rowów. Totalny brak poszanowania pasażera i kultury .
Nie musisz jeździć mysle ze nie jesteś przywiązany do tego busa. Jak jesteś taki mądry proszę jeździć autem będzie najwygodniej. A jak nie to idź kopać rowy w okolicy i tym bardziej nie będziesz musiał jeździć. Myślę, że ludzkie tego Typu co Ty to nawet do kopania rowów by sie nie nadali...
To niech zmienia pracę . Wiedzieli na co sie piszą a poza tym to ich nie usprawiedliwia . Nie wymagam aby byli nie wiadomo jak mili ale mogli by okazać chociaż odrobinę szacunku a nie kurwowac za plecami bo bilet miesięczny nie działa .
Popieram !! Najlepiej komentuje się kogoś, szkoda, że kierowcy nie komentują publicznie jak ludzie sie zachowują w busie!
Najlepiej jak zwykle atakować kierowców skoro mowa o kompaniu rowów czy robotnicy drogowi nie sa leserami jak 2 robi a pozostałych 7 sie przygląda? Czy Kasjerki w sklepie sa zawsze uprzejme? Czy Pani w urzednie zawsze nam pomoże i nie odsyła nas od okienka do okienka? Czy lekarze zawsze sa pukntualni, uprzejmi jak jesteśmy chorzy a pielęgniarki?! Może osobą, która to piszę pochwali sie gdzie pracuje bo założę sie, że nie jest zawsze w 100% oddana swojej pracy i nikt jej mie mówi, ze ma kopać rowy a szkoda jest równouprawnienie. Nikt nie jest oddany zawsze pracy, ale przecież każdy twierdzi inaczej może najpierw niech każdy zastanowi sie jak on wykonuję swoje prace a potem osadza innych?Kierowcy nie pracują po 8h jak większość ludzi tylko po 12-14h, ale co kogo t9 obchodzi tylko gdyby sie zwolnieni to ciekawie jak łaskawie dojechalibyście do Krakowa... szkoda, ze kierowcy nie opisują, że praktycznie każdego dnia do busa wchodzą młodzi ludzie, którzy pachną co najmniej jakby wyszli z obory, albo ze silowni po intensywnym treningu :0. Ale nie, każdy uważa, ze to w busie śmierdzi tylko ciekawe po kim? Pozdrawiam ludzi, którzy zamiast patrzeć na siebie jak wyglądają jak pachną jak pracują osądzaja innycy dobrze, ze można anonimowo bo inaczej każdy by siedział cicho. Dobra rada żeby kogoś osądzać, że ma kopać rowy najlepiej spojrzeć na siebie. Pozdrawiam kierowców!
Chciałabym pochwalić i pozdrowić kierowcę, który dzisiaj pomógł mi z bagażem. Bardzo miły Pan bez żadnego problemu wysiadł i sam pomógł włożyć mi bagaż nie raz jak jechałam z malopolaninem kierowca wręcz krzyczał,ze mam szybko wchodzić ale niestety nie pomyślał o tym, że ciężko wejść z tak dużym bagażem. Pozdrowienia serdeczne dla Pana Damiana ~ wdzięczna pasażerka!
Totalnie nie zgadzam sie z poniższą opinią niejakiej 'Pani Iwony ', która podobno zauważyła, ze jeden z kierowców zaniechał swoje obowiązki i nie wydaje biletów :O Jeżdżę codziennie busami i również bardzo często jade z tym Panem może mało kto wie, ale pasażerowie posiadają bilet miesięczny. Jeżeli jeździ sie codziennie to kierowca wie kto go posiada i raczej nie ma sensu go przykładać tylko i wyłącznie po to aby każdy z pasażerów to zarejestrował... Jeśli komuś nie odpowiadają ceny nikt nie ma obowiązku jechać busem tej firmy są jeszcze inne, tylko może warto zauważyć, że coraz wiecej jest nowych busów nie jak u pozostałych przewoźników :) Moze zamiast poruszać problemy wzięte z księżyca warto pochwalić kierowców, którzy jeżdżą po kilkanaście godzin, a nikt tego nie rozumie. Skoro tak wiele osób narzeka na forum, moze warto udać sie osobiście do firmy? Najłatwiej komentować coś bez podstaw i dowód w Internecie kiedy jesteśmy anonimowi... :)
Jestem pasażerką praktycznie od początków, kiedy (usunięte przez administratora) stworzył firmę, byłam zawsze zadowolona, jest to duża wygoda oraz oszczędność w dojeżdżaniu do pracy, niestety od dłuższego czasu coraz mniej podoba mi się stosunek kierowców do pracy… (usunięte przez administratora)Jeżeli moja opinia tutaj nic nie zdziała będę kontaktować się z biurem obsługi klienta. Jedynie kogo mogę pochwalić to Pan (usunięte przez administratora)z Proszowic, który zawsze jest miły dla klienta i chętnie udzieli informacji, o które pytam, może dlatego, że nie zajmuje się głupotami tylko wie, że jest w pracy i powinien być miły i rzetelny wobec wykonywanych obowiązków w czasie pracy. Pozdrawiam, (usunięte przez administratora)
Ja również jestem klientką firmy AD, bardzo często podróżuje kursami z Działoszyc. Nigdy nie widziałam jakoby Pan (usunięte przez administratora) traktował ulgowo "pewne dziewczyny" jak również nie wydawał im biletu bo rzekomo "jadą za darmo". Zastanawiam się czym spowodowana jest nagonka na Pana (usunięte przez administratora)? Jest jednym z sympatyczniejszych kierowców w firmie rzetelnie wykonującym swoją pracę!! (usunięte przez administratora)
Dramat
Jestem pasażerem od mniej więcej 6 lat, podróżuje codziennie, często w weekendy, czasem nawet zdarzyły się też przejazdy w święta, dlatego myślę, że mam prawo do wypowiedzi. ROZKŁAD JAZDY: Było kilka zmian rozkładów, kiedyś zmieniały się o wiele częściej np. na wakacje bywał inny itd, ale jedyne co mogę powiedzieć o zmianach to absurd. Nie wiem na jakiej podstawie ktoś dokonuje tych zmian ale to jest ewidentne, że zmiany są przypadkowe. Rozkład nie ma nic wspólnego z tym jakie zapotrzebowanie na przejazdy jest w danej godzinie. Co więcej rano wsiąść do busa to jest wyzwanie. Nie rozumiem dlaczego menadżer albo inny dyspozytor nie wpadł na pomysł, że rano powinien być stały kontakt z kierowcami, którzy powinni rzetelnie raportować na temat stanu osobowego w busach. I na podstawie tych informacji menadżer/dyspozytor powinien na bieżąco wypuszczać dodatkowe busy na trase, jeśli istnieje taka potrzeba. CENY BILETÓW: Sukcesywne podnoszenie cen teoretycznie ma sens - niby wszystko drożeje, niby nowa flota busów. W praktyce jest tak, że kursy busów znikają, ceny rosną, co oznacza dla tej firmy działania niezgodne z prawem. Mając pozycje monopolisty na rynku (jedyny przewoźnik na trasie Proszowice-Kraków Główny) nie mogą stosować praktyk tego typu. Bilet miesięczny dla dorosłego to też śmiech na sali - oszczedność kilkunastu złotych w porównaniu z regularnym płaceniem jest bezcelowa. KIEROWCY: Trudno mi się wypowiadać na ten temat bo tutaj mocno wchodzi się na pole charakteru człowieka co jest dość trudne. Ale mimo wszystko kierowcy wykonują swoją prace zarobkową jeżdżąc tymi busami więc powinni sie dostosować do każdego pasażera bo na tym polega obsługa klienta. Tak uwaga kierowcy busów pracują jaka obsługa klienta. Więc argumenty pt. że kierowcy są super bo żartują albo podobne są argumentami bez sensu. Generalnie kurs obsługi klienta wskazany dla każdego kierowcy przewożącego ludzi obowiązkowy. RESZTA: Pani sprzedająca bilety miesięczne powinna wyluzować, bo siedzi obrażona i udaje, że jest lepsza biorąc gruby hajs od ludzi za bilety mięsięczne, a ten samochód, którym przyjeżdża jest właśnie za ten hajs ludzi, którymi gardzi. OGÓLNA OCENA: Jest ŹLE. Firma prowadzona jakby czas zatrzymał się w roku 2000, zero modelu biznesowego (dwie nowe trasy, jeszcze mało rentowne po takim czasie działania to kiepski rozwój), drogie bilety vs. ograniczony rozkład i ograniczeni kierowcy. Jeżdzę bo muszę.
Ktoś powinien zrobić z tą firmą porządek. Busy ciągle robią z ludzi idiotów i nie zabierają ich z przystanków , albo wcale nie jadą chociaż powinny. Do tego busy te są strasznie załadowane a kierowcy na siłę wpychają jak najwięcej ludzi.
Polecam firmę AD, korzystając z usług tej firmy nigdy sie nie zawiodłam. Najbardziej chciałabym pochwalić najmłodszego a zarazem najsympatyczniejszego kierowcę w firmie, którym jest Pan Damian! Zawsze uśmiechnięty, chętnie pomaga starszym Panią, grzecznie odpowiada a przede wszystkim jest zawsze dobrze nastawiony. Czytając poniższe opinie w żaden sposób nie zgadzam sie z tym ze ten chlopaczek podrywa dziewczyny wielokrotnie z nim jechałam, to ze ktoś rozmawia z kierowca to chyba nie powód do takich oskarżeń aczkolwiek uważam,że osobą pisząca taki komentarz zazdrości skoro porusza takie aspekty. Pozdrawiam kierowców.
:-D naprawdę nie mam czego zazdrościc:-D Damianek, bo "Pan" jakoś mało pasuje... po prostu powinien skupić się na jeździe... Podobno rozmowa z kierowcą jest zabroniona.. Więc...
I absolutnie nic nie mam do chlopaczka, jednak jakoś wolę jeździć z odpowiedzialniejszymi i bardziej skupionymi kierowcami :-) większość jest bardzo miła zresztą i ogólnie AD lubię i polecam :-)
Witam żaden kierowca nie napiszę jakie są warunki zatrudniania pracowników bo po pracy 6 dni w tygodniu po 14h , najzwyczajniej chce spędzić czas z dziećmi i rodzina. Kierowcy są przepracowani a wynagrodzenie w stosunku do godzin pracy jest mizerne.
Jestem klientką przewoźnika AD. Narzekacie że bus jest przepełniony, przewóz bydła. Cieszcie się że wgl was zabiera z przystanku bo jeśli by przejechał prosto nie zatrzymując się byłoby wielkie gadanie i telefon do góry że czekaliście kolejne 10 minut i albo marzli albo topnieli. Kierowcy nie mili? Powiedziałabym że wręcz przeciwnie. Owszem, zdarzyło się że któryś kierowca nie odpowiedział do widzenia ale każdy jest tylko człowiekiem i zdarzą się gorsze dni. Proponuję Wam cały dzień użerać się z "charakterkami". Zawsze można wsiąść w auto lub w innego busa i sobie dojechać "bez nerwów" do celu :)
Polecam podróżowanie tylko i wyłącznie busami AD! Kierowcy sa bardzo uprzejmi, uśmiechnięci, zawsze chętnie pomogą. W busach jest porządek, widać, ze kierowcy po zakończeniu pracy sprzątają ( tylko pasażerowie sami robia sobie (usunięte przez administratora) zostawiając po sobie papierki albo resztki jedzenia to tylko świadczy o wychowaniu wymienionym z domu.) Jeździłam wieloma przewoźnikami jednak AD jest najlepsze ze względu na mile podejście kierowców do pasażerów.
Większość kierowców bardzo miła, natomiast jeden jeździ chyba tylko po to żeby bajerowac dziewczynki. Taki mały, szczuplusi z cienkim głosem, cała drogę nawija z laskami... Irytujące to jest tym bardziej że dziewczyny często tarasuja wyjście gdyż muszą stać przy kierowcy.
Kompletny brak kultury i poszanowania dla klienta ze strony KIEROWCY Pana Tomasza L. Jestem studentem Politechniki, 6 Lat jeżdżę busem AD, a dziś dowiedziałem się od kierowcy że nie umiem czytać, jestem oszustem i następnym razem nie będę mógł wsiąść do busa tylko będę chodził na nogach. A koszt przejechania 100m busem to 2 zł więc sobie trochę liczą.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.