Customer Service czyli wzglednie nowy dział w gdanskim Ergo ET&S to jedne z gorszych moich doświadczeń w pracy : miała być to praca z językiem niemieckim w customer service, a okazało się, że to zwykłe wklepywanie niemieckich recept i wypisów ze szpitali do komputera gdzie wystarczy podstawowy j. niemiecki z gimnazjum. Praca z wyśrubowanym targetem 400 akt na pracownika dziennie i do tego z 3% marginesem błędu (o czym oczywiście podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz pierwszych tygodni pracy , "zapomniano" nam powiedzieć, ani nic na ten temat nie ma w umowie o pracę). Brak wyrobionego targetu na koniec dnia kończy się niemiłą wrzutką od team leadera lub operation managerki z sugestią o możliwości rozwiązania umowy o pracę. Atmosfera w pracy tragiczna : managerka stosuje (usunięte przez administratora) a zarząd próbuje to zamieść pod dywan. Ludzie zwalniają się, są zwalniani, a większość która jeszcze tam pracuje , szuka intensywnie nowej pracy. To tak w telegraficznym skrócie dla przyszłych kandydatów .
Jak napisał „EX-ateńczyk” firma od wielu lat jest w „okresie transformacji” ale do czasu wchłonięcia Ergo DIG było to firma która próbowała być Korpo a nie wyrosła jeszcze z firmy rodzinnej. Fuzja która odbyła się 2019 nic dobrego nie przyniosła, wręcz odwrotnie. Firma stała się korpo na glinianych nogach. Duzi klienci rezygnują ze współpracy oraz z zamówionego oprogramowania, które to miało być gotowym pudełkowym rozwiązaniem ale ktoś zapomniał powiedzieć ze tylko w PowerPointa ????. Firmie częściej wychodzą zwolnienia grupowe, które skrzętnie są ukrywane przed opinią publiczną, niż dowiezienie oprogramowania w terminie i w odpowiedniej jakości. Stary zarząd został zbiegiem czasu wymieniony na nowy, co pogorszyło relacje z największym klientem. Nowi prezesi: (usunięte przez administratora) Oboje nie podołali zadaniu odbudowy relacji. Oboje stracili swoje stanowiska. Najstarszy i największy klient od czasów fuzji ograniczył wydatki na rozwój oprogramowanie. Zaczął budować swój dział wytwarzania oprogramowania bo zapewne miał dosyć robienia z siebie osiołka na stawce godzinowej jak i ilości godzin projektowych za które musiał płacić. Dlatego praktycznie od fuzji nie pojawiają się żadne większe projekty, tylko jakieś śmieszne CR dla podtrzymania działania istniejących systemów (usunięte przez administratora) Ludzie praktycznie nie ma ją co robić, wymyśla się prace i kombinuje zadania w EPM aby byli potrzebni w statystykach. Ale niestety przyszedł niechlubny czas i zaczęły się zwolnienia ludzi pod byle pretekstem: - używania nie poprawnych avatarów, - łączenia się do firmy po VPN z zagranicy itd. - ostatnim hitem było zakaz podłączania w domu prywatnych drukarek i obowiązek przyjechania do biura w celu wykonania wydruków (usunięte przez administratora) Jak już było wspomniane dzieci Security biegają i sprawdzają linki przy hotdeskach :D W firmie panuje kolesiostwo na szczeblu managerskim, jeżeli można kierownictwo traktować jak managerów. Raczej pasuje określenie dzieci bawiących się w piaskownicy i budujących babki z piasku. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że odpowiedzialność za niepowodzenia zrzucana jest później na osoby najniżej w hierarchii. Nie ma co wspominać o temat (usunięte przez administratora) bo to temat rzeka w tej firmie. Od czasów fuzji i pojawieniu się inflacji w naszym kraju, firma nie wdrożyła globalnych podwyżek płac. Tylko wybrani klakierzy otrzymali jakieś podwyżki ale i one nie dorównywały do wysokości inflacji. Zarząd tłumaczył się tym, ze ma swoje analizy o wynagrodzeniach i podwyżek nie musi być ???? Firma zamroziła budżety szkoleniowe, integracyjne i inwestycyjne... Niech każdy z Was sam wyciągnie odpowiednie wnioski
To co napisał GalAnonim tyczy się tej (sporej, ale nie całej) części firmy, która pracowała dla Hestii. Proces weryfikacji wynagrodzeń jest co roku (czasem lekko opóźniony) od pierwszego roku po połączeniu i nie są to podwyżki inflacyjne, ale są subiektywnie przyznawane przez managera i potwierdzane przez opiekuna HR. Nie musi ich dostać każdy, nie każdy dostaje porówna - tamten ustrój się skończył. Jeżeli się przez 3 lata nie udało Ci załapać to nie znaczy, że nikt inny się nie załapał - a raczej na pewno istnieją ludzie, którzy załapali się trzy razy. :) Budżety szkoleniowe zostały zamrożone na kilka ostatnich miesięcy 2023 roku. Od 2024 działają znów. ps. Linki i dzieci security nie występują w każdym oddziale firmy. ;)
a jeszcze apropo łączenia się VPN z zagranicy. Nie wiem czy ktoś został za to zwolniony, ale regulamin pracy zdalnej nie przewiduje możliwości pracy z zagranicy.
Z Avatarami firma przeprowadziła żałosną akcję. Bali się wysłać oficjalną informację drogą elektroniczną aby to nie wypłynęło na zew. Organizacji. Dlatego wpadli na pomysł aby informacje o nowych standardach w organizacji przekazać każdemu pracownikowi osobiście na spotkaniu 1on1 :D Dyrektor przeprowadzał spotkanie każdym kierownikiem a następnie kierownicy na spotkaniach 1on1 informowali pracownika :D Tylko czekać na kolejne pomysły…
Podbijam powyższe : obecnie kolejny etap "transformacji" przed nami...270 osób z gdańskiego biura od 01.07 ma przejść wraz z projektami(usunięte przez administratora), pozostałe osoby pozostaną na papierze w ETS (usunięte przez administratora)..nikt jednak nie jest w stanie nic na ten temat powiedzieć , dyrektorzy nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania o formę zatrudnienia , zasady pracy , benefity ..totalnie na nic, bo nie mają wiedzy. Zmiany procesowanie są z dnia na dzień. Priorytet w transformacji mają ci co od 01.07 zmieniają struktury. Reszta niech żyje w niepewności .Firma wydawać by się mogło o ugruntowanej pozycji dokonuje zmian bez najmniejszego przygotowania ..(usunięte przez administratora)..od czasów inflacji "post covidowej" żadnych planów podwyzkowych...wspomniany (usunięte przez administratora)na jednym z townhalli wmawiał jeszcze ludziom, że firma w ostatnich latach na bieżąco reaguje na sytuację stawek rynkowych właściwie je dostosowując ...brednie!!! ...chyba, że w indyjskim oddziale. Reasumując - nie jest to firma propracownicza , z miesiąca na miesiąc coraz więcej absurdów, szkoda więcej palić czas na tę opinię lepiej przeglądać oferty pracy.
W gdańskim biurze jest tak dobrze czy w Warszawie?... pracuję od lat w Gdańsku (wcześniej Sopot) nie tylko w projektach dla EH i pierwsze słyszę ...drugie , bo CEO też takie brednie na townhallu wygadywał jak to pensje się do rynku dostosowuje
Jestem przekonany, ze proces podwyżkowy jest wspólny dla całej firmy od czasów połączenia. Czasem się opóźniała jego realizacja, ale był przeprowadzany zawsze w kwietniu. Wypłaty (z wyrównaniem do kwietnia) czasem były realizowane od czerwca czy nawet lipca. W tym roku, chyba po raz pierwszy, było zgodnie z planem. Jeżeli Ty nie dostałeś podwyżki to jest temat na Twoja rozmowę z Twoim managerem.
Cześć wam podobnie zauważyłem ze pojawiło sie sporo ofert. możecie zapewnić ze to ze względu na rozwój a nie rotacje bo warunki sa jakieś słabe? Chciałbym aplikować
Hej Ja pracuję od 3 miesięcy. Jak na razie większość osób jakie poznałem pracuje w Ergo długo. Nie słyszałem o zwolnieniach i mam nadzieję, że tak zostanie
Nikt nie pyta o zwolnienia, chodzi o zwalnianie się, a to co innego. Ale ok, rozumiem. To chyba jesteś na etapie zmiany umowy próbnej na stałą? Zostajesz?
a jak z ilością pracy? dużo jej jest? wyrabiasz się?
Też zacząłem nad tym myśleć zwłaszcza przy poruszaniu tematu zwolnień. Ci co sie nie wyrobią maja odejść?
To podpytaj się jak potoczyły się losy ludzi z projektu Ergo Baltic lub dlaczego firma oddała 270 pracowników Ergo Hestii
Jakie umowy firma oferuje nowym pracownikom? Wiadomo cos może? Jesli o pracę, to teoretycznie człowiek jest troche spokojniejszy...
Z tych osób jakie znam, to ludzie na UOP. Niektórych programistów to odstrasza bo wolą B2B
Że odstrasza to łapię, bo sam na b2b wole być. Tylko nie rozumiem czemu firma nie jest na tyle elastyczna żeby dać komuś kontrakt? przecież to wygląda jak strzał w kolano bo wielu specjalistów tracą sprzed nosa
To chyba ma związek z odstępami do danych i kwestią ochrony danych osobowych. W bankach kontraktorzy też nie mają dostępu do wielu systemów do których mają ludzie na UOP. No i b2b to duża rotacja
Z ta rotacja to też nie jest duża reguła bo dyby dbali o tych co na b2b sa to by nie mieli powodu odchodzić. płacą przeciętnie czy może jeszcze poniżej średniej?
Farmazony opowiadasz, na UOP firma stosuje umowy licencyjne co obniża koszty pracownicze. Na B2B trzeba płacić stawkę rynkową :)
Jaki projekt? Piszesz że oddali czyli nie zwolnili, czyli nikogo na próg nie wyrzucą w razie czego? Brzmi jak dwie różne rzeczy.
Podziękowali pracownikom z Biura ErgoBalticów a biuro to liczyło z Managerami przeszło 100 osób. Z pozostałych projektów ludzie się wykruszali po tym jak główny klient zakręcił kurek z kasą. F(usunięte przez administratora)
To teraz ciekawe pod kim pracuje sie im lepiej. poza tym gdyby komuś zależało to czy jest opcja później na powrót?
Pracuję w ERGO ponad dwa lata, dołączyłam świeżo po transformacji więc nie wypowiem się ani o Digital, ani o Atenie, bo ich już nie ma i nie było gdy dołączyłam, choć wiele osób wydaje się wciąż za nimi tęsknić ;) Firma nie jest idealna, ponieważ żadne miejsce nie jest, jednak mogę ją szczerze polecić. W ciągu 2 lat otrzymałam 2x podwyżkę, raz awans, moje potrzeby są rozumiane, chęć rozwoju wspierana, ponieważ po informowaniu w jakim kierunku chciałabym dalej iść, takie możliwości były tworzone, za co jestem wdzięczna swoim TL i Manager. Warunki pracy są wygodne, w tym momencie firma stawia na pracę hybrydową, różne działy mają określoną różną ilość dni/tyg, kiedy to mają pojawić się w biurze. Biuro jest wygodne, nowoczesne, dobrze skomunikowane, chociaż sama jestem fanką pracy zdalnej, to zniżki w kantynie i bliskość przystanku SKM wspierają te przyjazdy. Co jakiś czas organizowane są różne akcje np. śniadania świąteczne dla pracowników, możemy też uczestniczyć w akcjach charytatywnych, uczyć się języków (za darmo), robić kursy, jest dostęp do platform e-learningowych. Wypowiadam się jako młody pracownik i dla takich jak ja - z kilkuletnim doświadczeniem, którzy szukają miejsca, aby nabrać wiatru w skrzydła i dalej się rozwijać - polecam.
Pracujemy na sprzęcie firmowym.
Ten czołobitny wpis jest zapewne od kogoś z HR, bo nie wierze, że normalny pracownik to napisal. Pozwolisz, ze sprostuje twoja wypowiedz przynajmniej w kontekscie dzialu Ergo Customer Service. Co do rozwoju : zapomniales/las dodac, że ten tzw rozwoj w Ergo i kursy jest zalezny od tego, czy danemu pracownikowi na danej pozycji potrzebne . W dziale Customer Service o kursach mozemy pomazyc. Liczą się tylko wysrubowane targety. Druga sprawa : Promocja w Customer Service tez nie istnieje: karmili pracowników Customer Service mozliwymi awansami na Team Leaderów... po czym wszystkich Team Leaderów (4) zatrudnili z zewnątrz. Po takiej brzydkiej zagrywce zarzadu, ludziom naprawde siadla motywacja do pracy w Ergo. Zaden z nowych Team Leaderów nie zna procesu, a najlepsze jest to, ze oni nawet nie chca poznac procesu, bo sa od pedzania pracownikow i doslownie patrzenia im na rece. Wolnego czasu maja mnostwo i z trudem szukaja sobie zajecia, bo nie maja tak naprawde nic do roboty. To tyle w temacie sciezki rozwoju w Ergo Customer Service. Jezeli mowimy o rozwoju w Ergo Customer Service to jedyną sciezka rozwoju jest znalezienie innego pracodawcy.
potwierdzam totalnie, jak ktoś chce być teamliderem i spędzać czas na graniu w piłkarzyki i różne takie to drzwi otwarte
Do potencjalnych kandydatów : Jako relatywnie nowy pracownik działu Customer Service w Ergo Gdańsk, mogę powiedzieć, że komentarze na gowork o Gdańskim dziale Customer Service w spores części potwierdziły się , które czytałem przed rozpoczęciem pracy w dużej części potwierdziły się : praca to faktycznie wklepywanie niemieckich recept, wypisów i tabelek od lekarzy do systemu. Jest to naprawdę żmudna i nudna praca . Ale to jeszcze nie byłoby najgorsze gdyby nie ciągła nagonka od Team Leaderów na osiąganie wyśrubowanych targetów. Nie wiem do końca czy to jest zgodne z prawem pracy : czy normalna umowa o pracę może funkcjonować jako umowa na akord? Tak tylko pytam. I faktycznie ktoś już tu pisał, że Team Leaderzy nic nie robią : herbatki , gra w piłkarzyki albo tenis stołowy. Podsumowując : Jedyna godna polecenia fucha w Ergo Customer Service w Gdańsku jest Team Leader. Jeżeli macie inne opcje niż praca w Ergo i wpisywanie niemieckich recept na czas (z odczuwalnym oddechem Team Leadeta na plecach, który sprawdza ile robisz akt na godzinę ) do systemu to nawet nie zastanawiajcie się dwa razy . Ja już szukam nowej pracy i za parę lat może wrócę do Ergo jako Team Leader żeby sobie wypić kilka herbatek dziennie i rozegrać partyjke w piłkarzyki :)
Mógłbyś coś jeszcze więcej napisać? Zaproponowali od razu kursy językowe czy jakieś szkolenia, szanse na rozwój? Wiadomo, na rozmowie kwalifikacyjnej przedstawili wszystko idealnie, ale chciałbym się dowiedzieć jak jest naprawdę.
Praca jako taka nie jest zła jak ktoś nie lubi myśleć i lubi mechaniczną pracę według przyjętych standardów. Fajne benefity jak w każdym korpo, kantyna z daniem dnia za 5 zł, Premium médicover, dział się ciągle rozwija. Jedyne co mnie boli (usunięte przez administratora) ogólnie przeszkadza w pracy swoim zachowaniem, rzuca niestosowne żarty i komentarze na spotkaniach i nie interesuje się swoim teamem. Juz udzieliłem tutaj swoją obszerna opinię zawierająca wiele pozytywów i negatyw na temat wyżej wymienionego managera, ale pracodawca ja (usunięte przez administratora)
Fajnie, że pakiet benefitów jest rozbudowany. Na zarobki też nie można narzekać? W głównym wpisie była mowa, że płacone jest jak za akord. O co dokładnie chodzi?
Dzień dobry, pojawiło się ogłoszenie na Junior Business Operations Specialist i chciałam się zapytać o warunki pracy na tym stanowisku. Jak zarobki? Jak atmosfera w zespole ? Są perspektywy rozwoju ?
Pierwszego dnia mojej pracy, ku mojemu zaskoczeniu, w drzwiach biura czekała na mnie moja nowa przełożona(usunięte przez administratora)o było bardzo miłe. Poczułam się już członkiem zespołu. Pojawiła się sympatia, a na wejściu podwoiła mi się energia do podjęcia nowych wyzwań :) Informacje o onboardingu dostałam kilka dni wcześniej, więc wiedziałam, co mnie czeka. Zespół przyjął mnie bardzo serdecznie. Cieszę się, że dołączyłam do organizacji.
Ciekawe jak dalej będzie? Po pierwszym dniu się raczej nie ma co nastawiać. Chyba że znasz doświadczenia innych i jest ok?
No tej historii to jeszcze nie znalam. I co dalej sie przytrafilo? Bo po prostu szkoda aż tylu osób, powinny mieć zapewniona alternatywę
nikt nie został zwolniony przy zamknięciu tamtego projektu. Koleżanka wyżej wprowadza w błąd, bo wszyscy pracownicy zostali w firmie i byli przeniesieni do innych projektów.
Managery pozostały na stołkach tak jak piszesz, a pracownikom najniższego szczebla podziękowano... Nie wypada wypisywać z imienia i nazwisko bo RODO i nie wiadomo czy formularzy by to wszystko zmieścił :D
A to dziwne akurat ze macie tak rozbieżne info. czyli nie było innych projektów do których można bulo sie przenieść?
@anonim słabo szukasz. Firma nie miała gdzie przenieść tych ludzi ponieważ największy klient ograniczył budżet rozwojowy i wszyscy w pozostałych biurach narzekali na brak pracy. To wszystko miało swój finał w Lipcu @Pracodawca nie był w stanie utrzymać części pracowników i oddał prawie 300 osób swojemu klientowi :) Jak się komuś takie przeniesienie nie podobało to miał 7 dniowy okres wypowiedzenia :D Takie zachowanie raczej nie świadczy o zdrowych fundamentach firm.
No to masz rację. A wiesz może czy to przeniesienie było na takich samych warunkach albo lepszych? Bo jak miałoby być gorzej to się nie dziwię że komuś się mogło to nie podobać
Ci ludzie zostali przeniesieni na tych samych, a nawet lepszych patrząc na benefity warunkach do klienta wewnętrznego z jednej grupy dla którego i tak pracowali wcześniej
Nie mieli wyjścia, inaczej odpalili by grupowe zwolnienia z winy pracodawcy :) Z tymi benefitami to nie przesadzaj, kilka miesięcy zajęło żeby przywrócić opiekę medyczną w Medicover po protestach pracowników... Znajdź inną firmą, która oddaj swoich pracowników innej firmie i przestaje na nich zarabiać.
Zapomniałeś dodać gwarancję obecnego wynagrodzenia do końca roku łatwo policzyć ile to wychodzi od lipca. Nie ma znaczenia czy klient wew. czy zew. Nowy pracodawca nowa umowa, nowe warunki i nowy okres wypowiedzenia, polecam poczytać kodeks pracy. Osoba która zgodziła się na przeniesienie dostawała 7 dniowy okres wypowiedzenia :D To wg Ciebie to są lepsze warunki ? Ludzie zostali ograni aby tylko @Pracodawca miał czyste rączki i wyszedł jakoś z twarzą. Wszystko zaczęło iść w bardzo złą stronę jak Warszawa przejęła stery nad firmą...
hej, cos mozecie powiedzieć o pracy w Ergo technology & Services s.a. ? Np na stanowisku Broker Collections Clerk?
Przeczytaj 2-3 pierwsze strony to będziesz wiedział jak się pracuje. Najpierw dostań tam pracę a później będziesz się zastanawiał czy podjąć pracę. W ostatnim roku firma skurczyła się o 400 pracowników :)
Ergo pokazało jak traktuje pracowników zewnętrznych, w aktualnych ciężkich czasach. Firma przez rok mojej pracy zapewniała, że nie ma różnicy między pracownikami na umowę o pracę, a zatrudnionymi B2B. Pomimo, że odebrano kontraktorom możliwość korzystania z miejsc parkingowych w garażu biurowca, oraz zmniejszono diety za wyjazdy zagraniczne. Na początku maju okazało się, że Ergo ma problemy z budżetem spowodowanym covid-19. Przez długi czas było zapewnienie, że wszystko jest ok. Firma postanowiła zapewnić pracę w projektach dla swoich pracowników, traktując pracowników zewnętrznych jak niepotrzebny balast. Skończyły się rekrutacje na projekty wewnętrzne, brak możliwości przejścia na inny. Ludzie zostali przesunięci na 1/2 projektu w jednym zespole, 1/2 projektu na drugim. Ja sam odchodzę, bo nie ma dostępnych projektów, mimo że w tym miesiącu doszło kolejne 10 osób. Nie wolno wierzyć co mówi biznes i menadżerowie (poza kilkoma wyjątkami), w ostatniej chwili dowiesz się że nie ma budżetu i musisz odejść z dnia na dzień. Atmosfera i ludzie mili, ale brak stabilności.
A ostrzegalem, ze maja takie podejscie juz jakis czas temu. To ich dzial HR probowal malowac trawe na zielono. Mydlenie oczu, a potem jak tylko sie slupki nie spiely - "bye bye"
Pracodawca
Dziękujemy za Twój feedback. Czasy globalnej pandemii, które dotknęły nas wszystkich, wymagały od wielu firm dostosowania się do nowej rzeczywistości. Trudne decyzje, które zmuszeni byliśmy podjąć, wynikały z troski o naszych pracowników oraz o utrzymanie stabilnej sytuacji firmy. Działania, które podjęliśmy były zgodne z zapisami umów, które posiadamy z naszymi dostawcami. Odnosząc się do tematu parkingu, chcielibyśmy wyjaśnić, że jako firma nie oferujemy obecnie żadnych benefitów dla osób zatrudnionych przez firmy zewnętrzne. Loteria parkingowa jest dostępna tylko dla osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę z ERGO Digital IT. Informacja zwrotna, zarówno od obecnych jak i byłych pracowników, jest dla nas bardzo istotna. Jeżeli jest jeszcze coś na co chciałbyś zwrócić nam uwagę skontaktuj się z nami bezpośrednio na contact@ergo.digital Pozdrawiamy ERGO Digital IT
Drogie Ergo, czy przed pandemią nie było takich sytuacji? Nie było dziękowania z dnia na dzień?
Z tego co wiem zawsze respektowany jest okres wypowiedzenia. Dla kontraktorow jest to prawie zawsze 14 dni
To samo podejście do ludzi zostało przeniesione z Warszawy do Gdańska po połączeniu firm. Haloooooo Hub HR Warszawa nadal mamy rynek Pracownika !!! Chyba ze macie w planie pozbyć się wszystkich pracowników i szukać nowych w Indiach :)
Oj były, Odkąd Wawka przejęła stery takie standardy zostały wprowadzone w HUB Gdańsk :)
W każdej normalnej firmie jest miesięczny okres wypowiedzenia. Taki standard to tylko w Ergo. Ostatnio Warszawski Managment :) pobili nowy rekord 7 dniowy okres wypowiedzenia a nie kiedy jak już zostało napisane 1 dzień. Ta firma nie szanuje pracownika, szczerze odradzam jakąkolwiek współpracę.
Firma stawia na UoP @Pracownik ? :D, @Eryk raczej traktuje taką osobę jak pracownika drugiego (usunięte przez administratora)lub gorzej !!! Oto parę faktów jak traktowane są osoby na B2B po fuzji, czegoś takiego nie było przed fuzją z Warszawą !!!: - Brak możliwości udziału w spotkaniach firmowych, - Brak możliwości udziału w spotkaniach świątecznych, - Brak możliwości udziału w imprezach firmowych, - Brak możliwości udziału w imprezach integracyjnych na poziomie zespołowym, - Brak możliwości udziału w szkoleniach wewnętrznych, - Dzieci taki osób nie mogą brać udziału w eventach, takich jak Dzień dziecka, ferie czy wakacje !!! - W biurze osoby na B2B mają wydzielone pomieszczenie gdzie mogą siedzieć, nie wolno im siedzieć z pracownikami etatowymi w pozostałe części biura. (usunięte przez administratora)
Jeszcze jedna ciekawostka o które zostało zapomniane. Po fuzji zmieniono umowy współpracy B2B, wprowadzono zapis jeżeli zleceniodawca nie jest wstanie zagwarantować zleceń to za ten czas nie należy się wynagrodzenie za gotowość do świadczenia usług !!! Jak @Goryl napisał ta firma to "chatka z błota i patyków"
Z tym wydzieleniem miejsc dla osób zatrudnionych na b2b to się nie spotkałem (Gdańsk) , ale za to dodam ,że osoby z b2b nie mają dostępnego parkingu darmowego ..przyjezdzajac do biura muszą"becalowac"
Jeśli serio może być tak ze marnujesz czas na oczekiwanie bez efektu a ludzie dalej chcą współpracować to chyba świetnie musza płacić ze sie to nadrabia albo wiele osób nigdy tak jeszcze nie miało żeby zleceń brakło. Nic specjalnego do nich nie zachęca?
(usunięte przez administratora) Można sobie zadać pytanie czy @Pracodawca jest Wam wstanie zapewnić nowe projekty i pracę. W końcu zostało Was około 500 osób. Raczej to wątpliwe (usunięte przez administratora) Chodzą słuchu, że osoby które nie przeszły siedzą i się zastanawiają, może jakoś to będzie… Każdy kto mądrzejszy powinien szukać planu "B" bo jak ruszą kolejny raz zwolnienia pseudo grupowe to rynek takiej ilości specjalistów szybko nie wchłonie... (usunięte przez administratora)
@ExB2BExternal zapomniałeś jednej bardzo ważnej rzeczy. Jak @Pracodawca nie jest wstanie Ci zagwarantować pracy w projektach i EPMowanie godzin to masz tzw. "Bezpłatny Standby". Taka nowinka została wprowadzona przez Warszawkę :)
Uczestniczyłem w procesie rekrutacji na stanowisko middle managerskie (praca w Scrumie). Oceniam negatywnie. 1 etap - wstępna rozmowa z kimś z HR. Ok, zapoznanie, pozytyw. 2 etap - rozmowa z potencjalną przełożoną - no nie bardzo, przez 30 min słuchałem jaka to firma jest świetna a zespół cudowny, strata czasu troche 3 etap - rozmowa z potencjalną przełożoną + kimś z zespołu na równoległym stanowisku. Pozytywnie o tyle, że była to konkretna rozmowa na zasadzie szybkie pytania, szybkie odpowiedzi. Merytorycznie 4 etap - no właśnie nie było - żadnego feedbacku, kontaktu, choć był deklarowany. Wydaje mi się, że jak poświęcam czas na 3 rozmowy, a do tego przygotowuję się w jakiś sposób do spotkań i angażuję w proces, w dobrym tonie byłby jakikolwiek feedback. Trochę z tej perfekcyjnej firmy słoma wylazła.
Organizacja i komunikacja w tej firmie to jakiś dramat. W lutym (wpis powyżej) brałem udział w procesie rekrutacyjnym, zero kontaktu w ich strony, po czym dziś jak gdyby nigdy nic ich HR... kontaktuje się ze mną i zaprasza mnie do wzięcia udziału w rekrutacji na to samo stanowisko! Żenada.
Sporo wody upłynęło a standardy nadal te same. Od kiedy Warszawa zarządza w każdym Hubie panują stare przyzwyczajenia.
No i co sie składa na te stare przyzwyczajenia? Dobrze sie zorientować przez aplikowaniem
Serio? Patrzę na to jako ktoś, kto większość życia pracował za minimalną. Widzę cały wątek o podwyżkach, czyli firma jakoś tam dba, interesuje się. Pewnie negocjować też można bez krzywych spojrzeń, co?
A obiecywali faktycznie ze dadzą podwyżkę czy to tylko takie urojenia jakieś? Dobrze żeby podali chociaż jakieś wytyczne bo tak wróżyć to sobie każdy może
Negocjować? To jest niemieckie korpo w Polsce . Tutaj nic nie wynegocjujesz. Jeżeli coś ci skapnie to bierzesz
I jakie sa szanse ze z takiego korpo coś skapnie i bic sie o to nie trzeba? bo tu chyba panuje zasada jak nie ty to ktoś inny
No to pewnie ciężko żeby takim przypadkiem coś dostać... A firma sama coś daje tym zasłużonym co kilka dobrych lat pracują? Tak bez proszenia się
Starzy pracownicy potrafią zarabiać o 40-50% mniej niż nowi pracownicy :) Jak rzucisz kwitami to potrafią dać nawet do 30% podwyżki.
czyli podwyżkę trzeb wymuszać grożąc zwolnieniem? Dziwne praktyki. Myślałem że jak ktoś jest fachowcem to jest doceniany a tu widzę inne praktyki.
Pracowałem w ETS przez rok. Trafiłem na zespół, w którym pracę wykonywałam porządnie jako jedyny, w końcu z powodu zmęczenia zacząłem odpuszczać, doświadczyłem czegoś na zasadzie (usunięte przez administratora) (głupie komentarze i przytyki ze strony managera - "przecież to tylko żarty"), na rozmowach rekr. umówiłem się na konkretne warunki: rodzaje obowiązków, wstępna ścieżka rozwoju, mówiłem konkretnie o swoich oczekiwaniach i na to przystano - jak się okazało "w praniu" wcale tak nie było. Po okresie próbnym zdegradowano mnie na niższe stanowisko z powodu rzekomego braku samodzielności - a ten brak samodzielności polegał na tym, że zadawałem, wg managera, za dużo pytań. Tak, nowa osoba nie ma prawa się wdrożyć (bo przecież po co są te 3 pierwsze miesiące) i nie ma prawa poznać organizacji i jej zwyczajów ani merytoryki pracy, bo to oznacza, że jesteś "mało samodzielny". Wszystkie nieprawidłowości zgłaszałam do managera, na koniec "współpracy" zostałem nazwany donosicielem i słabym kolegą. Sprawa na koniec została zgłoszona do HR, które nic z tym nie zrobiły mimo, że otwarcie widziały problem, bo mnie o tym informowały (HRBP wtedy jakoś nie była skora do pomocy mimo, że udawała zainteresowanie sprawą, to chyba tylko po to, żeby mieć o czym plotkować w pokoju). Odebrano mi projekt, który miałem prowadzić, bez żadnego wytłumaczenia, a o nie prosiłem wielokrotnie, bo oczywiście nie rozumiałem skąd ta decyzja. O dyrektorce działu nawet nie będę pisać - kobieta wiedziała o wszystkim co się dzieje, a jednak nie zrobiła nic - tak to jest jak się nie posiada umiejętności interpersonalnych do zarządzania zespołem. Cóż...nie polecam. Leczyłem się po tej firmie przez długie miesiące. Nie ma wsparcia, nie ma pomocy i nie ma czasu dla pracowników.
To nie pierwszy przypadek w tej firmie. Po połączeniu z Warszawą i przejęciu przez nich sterów coraz więcej jest takich przypadków. Cały Managent nie nadaje się do (usunięte przez administratora) a co dopiero do zarządzania ludźmi. Czasy Biedronkowe dawno minęły ale nie w tej firmie. Nie jedna osoba korzystała z pomocy Tworek...
Po prostu poprzeczkę sobie widocznie zawyżyli ale dobrze byłoby oznajmiać to ludziom szybciej i może w nieco innej formie. Ciekawe czy chociaż więcej płacą?
jak wygląda kwestia premii? zatrudniłam się niedawno, w umowie nie mam wpisanej żadnej premii, w poprzedniej firmie mieliśmy premie "roczną" wypłacaną co pół roku - premia roczna wysokości jednego wynagrodzenia. Jak to tutaj wygląda?
Całoroczna niewidoczna, semestralna niewidzialna :) Wszyscy o niej mówią ale nikt jej nie widział...
Premie w dziale Ergo customer service były na wiosne i wynosiły średnio 300 - 400zl brutto (netto, czylu na ręke to są normalnie jakieś groszowe sprawy). Nie wszyscy dostali, a część dostała stówke lub dwie więcej. Czyli można powiedzieć premie w Ergo Gdańska customer service są ... ale głodowe. Nawet nie było to wyrównanie za inflacje . Jednym słowem ERGO = bieda
Jak oceniacie atmosferę? Czy polecacie tutaj pracować?
coś więcej, bo tak to każdy może napisać? A ja nie bd rezygnować z roboty przez jedno słowo anonima. Nie masz argumentów to chyba nie jest źle?
Jaki dział? Bo jeżeli to Business Services I customer service to jest baaardzo kiepska atmosfera w pracy . Ludzie unikają jak ognia przychodzenia do biura : ustawiają shifty tak, żeby unikać swoich team leaderów, mało kto z kim rozmawia, bo ludzie sobie nie ufają, nie wspominając nawet o fakcie, że kurtuazyjne "cześć" w Ergo customer service to dinozaur na wymarciu. Imprez I wyjść firmowych jak na lekarstwo, a jak są to większość ich unika , bo po co integrować się z kimś kto jutro może ci wbić nóż w plecy.
Jeszcze niedawno ktoś stwierdził ze z atmosfera może nie być tak zle. A firma jakoś specjalnie o nią dba?
Pracuję w ERGO ponad dwa lata, dołączyłam świeżo po transformacji więc nie wypowiem się ani o Digital, ani o Atenie, bo ich już nie ma i nie było gdy dołączyłam, choć wiele osób wydaje się wciąż za nimi tęsknić ;) Firma nie jest idealna, ponieważ żadne miejsce nie jest, jednak mogę ją szczerze polecić. W ciągu 2 lat otrzymałam 2x podwyżkę, raz awans, moje potrzeby są rozumiane, chęć rozwoju wspierana, ponieważ po informowaniu w jakim kierunku chciałabym dalej iść, takie możliwości były tworzone, za co jestem wdzięczna swoim TL i Manager. Warunki pracy są wygodne, w tym momencie firma stawia na pracę hybrydową, różne działy mają określoną różną ilość dni/tyg, kiedy to mają pojawić się w biurze. Biuro jest wygodne, nowoczesne, dobrze skomunikowane, chociaż sama jestem fanką pracy zdalnej, to zniżki w kantynie i bliskość przystanku SKM wspierają te przyjazdy. Co jakiś czas organizowane są różne akcje np. śniadania świąteczne dla pracowników, możemy też uczestniczyć w akcjach charytatywnych, uczyć się języków (za darmo), robić kursy, jest dostęp do platform e-learningowych. Wypowiadam się jako młody pracownik i dla takich jak ja - z kilkuletnim doświadczeniem, którzy szukają miejsca, aby nabrać wiatru w skrzydła i dalej się rozwijać - polecam.
Pracujemy na sprzęcie firmowym.
Ten czołobitny wpis jest zapewne od kogoś z HR, bo nie wierze, że normalny pracownik to napisal. Pozwolisz, ze sprostuje twoja wypowiedz przynajmniej w kontekscie dzialu Ergo Customer Service. Co do rozwoju : zapomniales/las dodac, że ten tzw rozwoj w Ergo i kursy jest zalezny od tego, czy danemu pracownikowi na danej pozycji potrzebne . W dziale Customer Service o kursach mozemy pomazyc. Liczą się tylko wysrubowane targety. Druga sprawa : Promocja w Customer Service tez nie istnieje: karmili pracowników Customer Service mozliwymi awansami na Team Leaderów... po czym wszystkich Team Leaderów (4) zatrudnili z zewnątrz. Po takiej brzydkiej zagrywce zarzadu, ludziom naprawde siadla motywacja do pracy w Ergo. Zaden z nowych Team Leaderów nie zna procesu, a najlepsze jest to, ze oni nawet nie chca poznac procesu, bo sa od pedzania pracownikow i doslownie patrzenia im na rece. Wolnego czasu maja mnostwo i z trudem szukaja sobie zajecia, bo nie maja tak naprawde nic do roboty. To tyle w temacie sciezki rozwoju w Ergo Customer Service. Jezeli mowimy o rozwoju w Ergo Customer Service to jedyną sciezka rozwoju jest znalezienie innego pracodawcy.
potwierdzam totalnie, jak ktoś chce być teamliderem i spędzać czas na graniu w piłkarzyki i różne takie to drzwi otwarte
Cześć wam podobnie zauważyłem ze pojawiło sie sporo ofert. możecie zapewnić ze to ze względu na rozwój a nie rotacje bo warunki sa jakieś słabe? Chciałbym aplikować
Hej Ja pracuję od 3 miesięcy. Jak na razie większość osób jakie poznałem pracuje w Ergo długo. Nie słyszałem o zwolnieniach i mam nadzieję, że tak zostanie
Nikt nie pyta o zwolnienia, chodzi o zwalnianie się, a to co innego. Ale ok, rozumiem. To chyba jesteś na etapie zmiany umowy próbnej na stałą? Zostajesz?
a jak z ilością pracy? dużo jej jest? wyrabiasz się?
Też zacząłem nad tym myśleć zwłaszcza przy poruszaniu tematu zwolnień. Ci co sie nie wyrobią maja odejść?
To podpytaj się jak potoczyły się losy ludzi z projektu Ergo Baltic lub dlaczego firma oddała 270 pracowników Ergo Hestii
Jakie umowy firma oferuje nowym pracownikom? Wiadomo cos może? Jesli o pracę, to teoretycznie człowiek jest troche spokojniejszy...
Z tych osób jakie znam, to ludzie na UOP. Niektórych programistów to odstrasza bo wolą B2B
Że odstrasza to łapię, bo sam na b2b wole być. Tylko nie rozumiem czemu firma nie jest na tyle elastyczna żeby dać komuś kontrakt? przecież to wygląda jak strzał w kolano bo wielu specjalistów tracą sprzed nosa
To chyba ma związek z odstępami do danych i kwestią ochrony danych osobowych. W bankach kontraktorzy też nie mają dostępu do wielu systemów do których mają ludzie na UOP. No i b2b to duża rotacja
Z ta rotacja to też nie jest duża reguła bo dyby dbali o tych co na b2b sa to by nie mieli powodu odchodzić. płacą przeciętnie czy może jeszcze poniżej średniej?
Farmazony opowiadasz, na UOP firma stosuje umowy licencyjne co obniża koszty pracownicze. Na B2B trzeba płacić stawkę rynkową :)
Jaki projekt? Piszesz że oddali czyli nie zwolnili, czyli nikogo na próg nie wyrzucą w razie czego? Brzmi jak dwie różne rzeczy.
Podziękowali pracownikom z Biura ErgoBalticów a biuro to liczyło z Managerami przeszło 100 osób. Z pozostałych projektów ludzie się wykruszali po tym jak główny klient zakręcił kurek z kasą. F(usunięte przez administratora)
To teraz ciekawe pod kim pracuje sie im lepiej. poza tym gdyby komuś zależało to czy jest opcja później na powrót?
- Ergo oferuje wspaniałą atmosferę pracy: świetne biuro, świetna współpraca w zespołach - Możliwości awansu są podane - Komunikacja odbywa się często w języku angielskim
Jasne ścieżki awansu? Serio? Ladne biuro? Takie rzeczy chyba tylko w Warszawie
biuro wcale nie jest takie wspaniałe, jest małe i dość ciasne i w dodatku ciemne awanse sa mozliwe tylko dla "wybranych" - najczesciej sa to starzy pracownicy Ergo DIT, reszta siedzi na tych samych stolkach i nic nie moze powiedziec - komunikacja czesto odbywa sie po angielsku - no tutaj to akurat prawda, ale raczej poziom jezykowy wielu pracownikow to zart - sopot wcale nie komunikuje sie po angielsku a ich ulubione narzedzie do mowienia to DeepL
Ergo to jedna z fajniejszych firm w których pracowałam. Atmosfera w pracy jest genialna. Ludzie współpracują i liczy się przede wszystkim praca zespołowa. Od pierwszego dnia widać, że firma dba o pracowników. Proces rekrutacji przebiega profesjonalnie i w bardzo przyjaznej atmosferze. Biuro jest genialnym miejscem do pracy i spotkań, zadania ambitne, organizacja ogromna, osoby na zarządczych stanowiskach bardzo kompetentne. Polecam każdemu, kto szuka stabilnego, przyjaznego i rozwojowego miejsca pracy.
To co tam się teraz takiego dzieje - co jest nie tak z atmosfera ? Dla mnie ta kwestia jest kluczowa bo już pracowałam lata w firmie z toksyczną atmosfera i naprawdę podziękuję . Żadna kasa nie wynagrodzi mojego ucierpianego zdrowia psychicznego .
To zalezy gdzie trafisz. Ja pracuje odkad atena sie polaczyla z warszawa (bedzie ponad 3 lata) i atmosfera jest ok.
Ale w sensie że dział jaki? No to może nie od firmy to zależy tylko od ludzi e zespole. Ciężko jest dobrze trafić ogółem?
Co zrobił? ciężko cię zrozumieć, jakieś teksty dziwne zamiast konkretów. Niby co takiego mógł zrobić, tak kiepsko?
Cześć, czy ktoś może pracował / pracuje w aktuariacie tutaj i ma jakieś opinie? Ostatnio pojawiło się sporo ofert pracy
Stolarza też szukali, te ogłoszenia to jakaś kpina. Miesiąc wcześniej pozbywają się prawie 300 osób aby teraz zatrudniać... A wciągu ostatniego roku to przeszło 300 osób :)
Trochę jest tu negatywów na temat rekrutacji, ciekawi mnie czy ktoś z was orientuje się jak to jest w przypadku stanowiska Senior Systems Administrator? Niedawno ktoś pisał, że podwyżki to fikcja, miał rację? Oferta pracy wygląda ok, szkoda tylko, że nie napisali widełek. Zna ktoś nawet tak mniej więcej ile płacą seniorom?
w tym roku byly dwie rundy podwyzek, w kwietniu i w pazdzierniku. Od 4 lat, jak tutaj pracuje, zawsze byl "sezon podwyzkowy", ktory niekoniecznie obejmowal wszystkich, ale na pewno Twoja pensja nie stoi w miejscu.
Kryteriów niestety nie ma. A wysokość coraz bliższa niższemu obszarowi płac na rynku
W kwietniy byly podwyzki? Chyba dla zarzadu i managerow :) Szeregowi pracownicy nie dostali nawet zlotowki wiecej. W kazdym razie nikt w moim otoczeniu. Wiec nie wiem skad ta historia o dwoch podwyzkach w ciagu roku.
Były dwie rundy podwyżkowe w 2023, w kwietniu i październiku. Szeregowi pracownicy dostali i to sporo osób. Pula to był jakiś % od sumy wynagrodzeń w jednostce org. i ta pula była rozdzielana przez dyrektorów.
Tak, były. Ja dostałem ponad 20% za tzw zostanie w firmie. Prawda jest taka I nawet kierownictwo to przyznaje że podwyżki idą do tych co chcą zmienić. Dla pilnych żuczków co myślą o wykazaniu się i że może szef ich zauważy niestety radzę zejść na ziemię.
Podwyżki były dla wszystkich pracowników ale o rozdzieleniu budżetu na nie decyduje manager n-2. Jeżeli Twój manager nie dał Tobie podwyżki to naprawdę z nim pogadaj,ale nie wprowadzaj ludzi w błąd. Albo słabo pracujesz albo masz słabego managera. Tak, jestem zadowolony ze swojej pensji. Nie musiałem nigdy w tej firmie kłaść papieru aby dostać podwyżkę.
Nie wiem jak z podwyżkami ale pracuje od jakiegoś czasu i początkowa stawka spokojnie wystarczy na brak podwyżek przez 2 lata. Myślę że wiele zależy od managera na jakiego trafisz ale sama firma daje dobre warunki zarobku. Ja bym próbował.
Brałam udział w procesie rekrutacji do działu kontrolingu, drugi etap odbył się pod koniec maja. Na spotkaniu team leader i szef działu, którzy poinformowali mnie, że decyzje chcą podjąć jeszcze pod koniec maja i na początku czerwca poinformować kandydatów o decyzji. No cóż… minęły 4 tygodnie od tej pory, a ja (mimo delikatnego przypomnienia się z mojej strony) dalej nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Bardzo nieprofesjonalne podejście, szkoda czasu.
Miałem podobną sytuację. Na rozmowie informowali o feedbacju... Ogłoszenia wystawiana chyba dla czystej firmowej propagandy że firma zatrudnia. Szkoda marnować czasu na taką firmę i takie standardy...
a na jakie stanowisko aplikowałeś? ja teraz złożyłem CV na SAPa i zastanawiam się, czy spodziewać jakiejś informacji czy już lepiej odpuścić
(usunięte przez administratora)
Dementuję plotki, nie jestem autorem powyższej opinii. Jestem w Customer Service od samego początku i skoro jeszcze tu pracuję, to nie jest tak źle. Bez problemu znalazłabym inną pracę, nawet z wyższymi zarobkami, jednak zalety przewyższają aspekty negatywne. Oczywiście, że jestem rozgoryczona faktem braku wewnętrznych awansów na wyższe stanowiska, zwłaszcza, że zapewniani byliśmy, że ktoś z nas dostanie szanse na stanowisku TLa. Jednak zarząd woli zatrudnić osobę z doświadczeniem na stanowisku kierowniczym, co w naszym przypadku nie stanowi wielkiej przewagi, w większości jesteśmy zgodni, że znajomość procesów jest ważniejsza. Stanę jednak w obronie naszych obecnych TLów, oni wykonują to, czego strona niemiecka oczekuje, a Ci, co są od początku, to wiedzą, że TL, który był 'bardziej do ludzi' stracił pracę, a innemu widmo zwolnienia zajrzało głęboko w oczy. Targety nie są wyśrubowane, nie trzeba nawet sie bardzo spinać, żeby swoją pracę w 8 godzin wykonać, zdaje sobie jednak sprawę, że są osoby, którym może to sprawiać problem. AV i Opal to pikuś, nowy proces dla 'elity' to jest dopiero szajba luz i dobrowolne zgłoszenie się do tak trudnego i wymagającego procesu nie wiązało się z otrzymaniem podwyżki jak i nie było możliwości odejścia (no, była, ale trzeba pamiętać, że potem nie będzie żadnych podwyżek, ani nie dostanie się szansy na inny nowy proces, więc dla kogoś, kto ma aspiracje, to nie było). Elastyczny czas pracy, dobre połączenie komunikacyjne, śliczne nowe biuro, dobry sprzęt, wybitnie wykwalifikowane zaplecze IT, home office, przerwa kiedy chcesz... Czego chcieć więcej? Ja polecam, mi tu dobrze, ale był gorący, stresujący okres, na szczęście już jesteśmy po. Pozdrowienia dla Business Services w Gdańsku, jesteśmy fajną, zgraną paczką cyborgów na zlecenie Niemców. (usunięte przez administratora)
Uważam, że opinia przedstawiona przez Ciebie jest wypadkową Twoich zarobków, pozycji oraz dobrych stosunków z managerka. Osoby, które nie wchodzą głęboko w (usunięte przez administratora) przełożonym, nie mają żadnej szansy na jakikolwiek rozwój lub podwyżkę. Liderka, która została zwolniona za bycie "za bardzo do ludzi" została zwolniona z innych powodów i dobrze wiemy jakich. Zwykły pracownik będący na stanowisku typowo produkcyjnym nie ma szans na nic. Mimo kilku zmian zarządzających, wszystko wygląda tak samo, bez jakiejkolwiek wizji poprawy.
Oficjalne powody zwolnienia zostały przedstawione pracownikom tylko jako podkładka, nijak się nie miały do rzeczywistości, a prawda jest taka, że czas jaki TL poświęcał na wprowadzanie zmian, usprawnień, tłumaczenie wyników zespołu, rozwój pracowników jak i własny, wsparcie mentalne, nie został wliczony do produktywnego czasu pracy, bo oceniono go jako zbędny, nie tego się wymaga na tym stanowisku. Nie miałam dobrych stosunków z managerem ani nie zarabiam kokosów, po prostu cenię sobie swobodę w pracy, brak bezpośredniego kontaktu z klientem i miłą atmosferę. Nie wchodziłam nikomu w d*, pozycję osiągnęłam dzięki cyferkom, bo o awansach decydowała strona niemiecka. Są osoby, które nie mają predyspozycji do tej pracy, bo jest monotonna i stawia się wymagania. Ciągle się rozwijamy, więc zwykły pracownik ma szanse na awans i podwyżkę, ponadto nie ma problemu z migracją do innych działów w E T&S, jak chce się pracować kreatywnej. No ale czekamy na nowego OBSa, więc niewiadomo co będzie, poprzedni był jaki był, ale może sie trafić jeszcze gorzej.
Jak napisał „EX-ateńczyk” firma od wielu lat jest w „okresie transformacji” ale do czasu wchłonięcia Ergo DIG było to firma która próbowała być Korpo a nie wyrosła jeszcze z firmy rodzinnej. Fuzja która odbyła się 2019 nic dobrego nie przyniosła, wręcz odwrotnie. Firma stała się korpo na glinianych nogach. Duzi klienci rezygnują ze współpracy oraz z zamówionego oprogramowania, które to miało być gotowym pudełkowym rozwiązaniem ale ktoś zapomniał powiedzieć ze tylko w PowerPointa ????. Firmie częściej wychodzą zwolnienia grupowe, które skrzętnie są ukrywane przed opinią publiczną, niż dowiezienie oprogramowania w terminie i w odpowiedniej jakości. Stary zarząd został zbiegiem czasu wymieniony na nowy, co pogorszyło relacje z największym klientem. Nowi prezesi: (usunięte przez administratora) Oboje nie podołali zadaniu odbudowy relacji. Oboje stracili swoje stanowiska. Najstarszy i największy klient od czasów fuzji ograniczył wydatki na rozwój oprogramowanie. Zaczął budować swój dział wytwarzania oprogramowania bo zapewne miał dosyć robienia z siebie osiołka na stawce godzinowej jak i ilości godzin projektowych za które musiał płacić. Dlatego praktycznie od fuzji nie pojawiają się żadne większe projekty, tylko jakieś śmieszne CR dla podtrzymania działania istniejących systemów (usunięte przez administratora) Ludzie praktycznie nie ma ją co robić, wymyśla się prace i kombinuje zadania w EPM aby byli potrzebni w statystykach. Ale niestety przyszedł niechlubny czas i zaczęły się zwolnienia ludzi pod byle pretekstem: - używania nie poprawnych avatarów, - łączenia się do firmy po VPN z zagranicy itd. - ostatnim hitem było zakaz podłączania w domu prywatnych drukarek i obowiązek przyjechania do biura w celu wykonania wydruków (usunięte przez administratora) Jak już było wspomniane dzieci Security biegają i sprawdzają linki przy hotdeskach :D W firmie panuje kolesiostwo na szczeblu managerskim, jeżeli można kierownictwo traktować jak managerów. Raczej pasuje określenie dzieci bawiących się w piaskownicy i budujących babki z piasku. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że odpowiedzialność za niepowodzenia zrzucana jest później na osoby najniżej w hierarchii. Nie ma co wspominać o temat (usunięte przez administratora) bo to temat rzeka w tej firmie. Od czasów fuzji i pojawieniu się inflacji w naszym kraju, firma nie wdrożyła globalnych podwyżek płac. Tylko wybrani klakierzy otrzymali jakieś podwyżki ale i one nie dorównywały do wysokości inflacji. Zarząd tłumaczył się tym, ze ma swoje analizy o wynagrodzeniach i podwyżek nie musi być ???? Firma zamroziła budżety szkoleniowe, integracyjne i inwestycyjne... Niech każdy z Was sam wyciągnie odpowiednie wnioski
To co napisał GalAnonim tyczy się tej (sporej, ale nie całej) części firmy, która pracowała dla Hestii. Proces weryfikacji wynagrodzeń jest co roku (czasem lekko opóźniony) od pierwszego roku po połączeniu i nie są to podwyżki inflacyjne, ale są subiektywnie przyznawane przez managera i potwierdzane przez opiekuna HR. Nie musi ich dostać każdy, nie każdy dostaje porówna - tamten ustrój się skończył. Jeżeli się przez 3 lata nie udało Ci załapać to nie znaczy, że nikt inny się nie załapał - a raczej na pewno istnieją ludzie, którzy załapali się trzy razy. :) Budżety szkoleniowe zostały zamrożone na kilka ostatnich miesięcy 2023 roku. Od 2024 działają znów. ps. Linki i dzieci security nie występują w każdym oddziale firmy. ;)
a jeszcze apropo łączenia się VPN z zagranicy. Nie wiem czy ktoś został za to zwolniony, ale regulamin pracy zdalnej nie przewiduje możliwości pracy z zagranicy.
Z Avatarami firma przeprowadziła żałosną akcję. Bali się wysłać oficjalną informację drogą elektroniczną aby to nie wypłynęło na zew. Organizacji. Dlatego wpadli na pomysł aby informacje o nowych standardach w organizacji przekazać każdemu pracownikowi osobiście na spotkaniu 1on1 :D Dyrektor przeprowadzał spotkanie każdym kierownikiem a następnie kierownicy na spotkaniach 1on1 informowali pracownika :D Tylko czekać na kolejne pomysły…
Podbijam powyższe : obecnie kolejny etap "transformacji" przed nami...270 osób z gdańskiego biura od 01.07 ma przejść wraz z projektami(usunięte przez administratora), pozostałe osoby pozostaną na papierze w ETS (usunięte przez administratora)..nikt jednak nie jest w stanie nic na ten temat powiedzieć , dyrektorzy nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania o formę zatrudnienia , zasady pracy , benefity ..totalnie na nic, bo nie mają wiedzy. Zmiany procesowanie są z dnia na dzień. Priorytet w transformacji mają ci co od 01.07 zmieniają struktury. Reszta niech żyje w niepewności .Firma wydawać by się mogło o ugruntowanej pozycji dokonuje zmian bez najmniejszego przygotowania ..(usunięte przez administratora)..od czasów inflacji "post covidowej" żadnych planów podwyzkowych...wspomniany (usunięte przez administratora)na jednym z townhalli wmawiał jeszcze ludziom, że firma w ostatnich latach na bieżąco reaguje na sytuację stawek rynkowych właściwie je dostosowując ...brednie!!! ...chyba, że w indyjskim oddziale. Reasumując - nie jest to firma propracownicza , z miesiąca na miesiąc coraz więcej absurdów, szkoda więcej palić czas na tę opinię lepiej przeglądać oferty pracy.
W gdańskim biurze jest tak dobrze czy w Warszawie?... pracuję od lat w Gdańsku (wcześniej Sopot) nie tylko w projektach dla EH i pierwsze słyszę ...drugie , bo CEO też takie brednie na townhallu wygadywał jak to pensje się do rynku dostosowuje
Jestem przekonany, ze proces podwyżkowy jest wspólny dla całej firmy od czasów połączenia. Czasem się opóźniała jego realizacja, ale był przeprowadzany zawsze w kwietniu. Wypłaty (z wyrównaniem do kwietnia) czasem były realizowane od czerwca czy nawet lipca. W tym roku, chyba po raz pierwszy, było zgodnie z planem. Jeżeli Ty nie dostałeś podwyżki to jest temat na Twoja rozmowę z Twoim managerem.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Ergo Technology & Services S.A. - Gdańsk
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Ergo Technology & Services S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ergo Technology & Services S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Ergo Technology & Services S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ergo Technology & Services S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 9 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ergo Technology & Services S.A.?
Kandydaci do pracy w Ergo Technology & Services S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Leona Droszyńskiego 24
80-381 Gdańsk - NIP: 5851007625 REGON: 190880611 KRS: 0000438903
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |