Opinie o Ergo Technology & Services S.A. w Gdańsk

1.9/5
Na podstawie 118 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Ergo Technology & Services S.A.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Ergo Technology & Services S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: IT i telekomunikacja - doradcy techniczni

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ergo Technology & Services S.A. w Gdańsk

Ergoniesum
Były pracownik

Customer Service czyli wzglednie nowy dział w gdanskim Ergo ET&S to jedne z gorszych moich doświadczeń w pracy : miała być to praca z językiem niemieckim w customer service, a okazało się, że to zwykłe wklepywanie niemieckich recept i wypisów ze szpitali do komputera gdzie wystarczy podstawowy j. niemiecki z gimnazjum. Praca z wyśrubowanym targetem 400 akt na pracownika dziennie i do tego z 3% marginesem błędu (o czym oczywiście podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz pierwszych tygodni pracy , "zapomniano" nam powiedzieć, ani nic na ten temat nie ma w umowie o pracę). Brak wyrobionego targetu na koniec dnia kończy się niemiłą wrzutką od team leadera lub operation managerki z sugestią o możliwości rozwiązania umowy o pracę. Atmosfera w pracy tragiczna : managerka stosuje (usunięte przez administratora) a zarząd próbuje to zamieść pod dywan. Ludzie zwalniają się, są zwalniani, a większość która jeszcze tam pracuje , szuka intensywnie nowej pracy. To tak w telegraficznym skrócie dla przyszłych kandydatów .

GalAnonim
Pracownik

Jak napisał „EX-ateńczyk” firma od wielu lat jest w „okresie transformacji” ale do czasu wchłonięcia Ergo DIG było to firma która próbowała być Korpo a nie wyrosła jeszcze z firmy rodzinnej. Fuzja która odbyła się 2019 nic dobrego nie przyniosła, wręcz odwrotnie. Firma stała się korpo na glinianych nogach. Duzi klienci rezygnują ze współpracy oraz z zamówionego oprogramowania, które to miało być gotowym pudełkowym rozwiązaniem ale ktoś zapomniał powiedzieć ze tylko w PowerPointa ????. Firmie częściej wychodzą zwolnienia grupowe, które skrzętnie są ukrywane przed opinią publiczną, niż dowiezienie oprogramowania w terminie i w odpowiedniej jakości. Stary zarząd został zbiegiem czasu wymieniony na nowy, co pogorszyło relacje z największym klientem. Nowi prezesi: (usunięte przez administratora) Oboje nie podołali zadaniu odbudowy relacji. Oboje stracili swoje stanowiska. Najstarszy i największy klient od czasów fuzji ograniczył wydatki na rozwój oprogramowanie. Zaczął budować swój dział wytwarzania oprogramowania bo zapewne miał dosyć robienia z siebie osiołka na stawce godzinowej jak i ilości godzin projektowych za które musiał płacić. Dlatego praktycznie od fuzji nie pojawiają się żadne większe projekty, tylko jakieś śmieszne CR dla podtrzymania działania istniejących systemów (usunięte przez administratora) Ludzie praktycznie nie ma ją co robić, wymyśla się prace i kombinuje zadania w EPM aby byli potrzebni w statystykach. Ale niestety przyszedł niechlubny czas i zaczęły się zwolnienia ludzi pod byle pretekstem: - używania nie poprawnych avatarów, - łączenia się do firmy po VPN z zagranicy itd. - ostatnim hitem było zakaz podłączania w domu prywatnych drukarek i obowiązek przyjechania do biura w celu wykonania wydruków (usunięte przez administratora) Jak już było wspomniane dzieci Security biegają i sprawdzają linki przy hotdeskach :D W firmie panuje kolesiostwo na szczeblu managerskim, jeżeli można kierownictwo traktować jak managerów. Raczej pasuje określenie dzieci bawiących się w piaskownicy i budujących babki z piasku. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że odpowiedzialność za niepowodzenia zrzucana jest później na osoby najniżej w hierarchii. Nie ma co wspominać o temat (usunięte przez administratora) bo to temat rzeka w tej firmie. Od czasów fuzji i pojawieniu się inflacji w naszym kraju, firma nie wdrożyła globalnych podwyżek płac. Tylko wybrani klakierzy otrzymali jakieś podwyżki ale i one nie dorównywały do wysokości inflacji. Zarząd tłumaczył się tym, ze ma swoje analizy o wynagrodzeniach i podwyżek nie musi być ???? Firma zamroziła budżety szkoleniowe, integracyjne i inwestycyjne... Niech każdy z Was sam wyciągnie odpowiednie wnioski

Pracownik
Pracownik
@Nick

Jestem przekonany, ze proces podwyżkowy jest wspólny dla całej firmy od czasów połączenia. Czasem się opóźniała jego realizacja, ale był przeprowadzany zawsze w kwietniu. Wypłaty (z wyrównaniem do kwietnia) czasem były realizowane od czerwca czy nawet lipca. W tym roku, chyba po raz pierwszy, było zgodnie z planem. Jeżeli Ty nie dostałeś podwyżki to jest temat na Twoja rozmowę z Twoim managerem.

Sylwek
Inne

Cześć wam podobnie zauważyłem ze pojawiło sie sporo ofert. możecie zapewnić ze to ze względu na rozwój a nie rotacje bo warunki sa jakieś słabe? Chciałbym aplikować

Lucek
Inne
@Michał

To teraz ciekawe pod kim pracuje sie im lepiej. poza tym gdyby komuś zależało to czy jest opcja później na powrót?

Pracownik
Pracownik

Pracuję w ERGO ponad dwa lata, dołączyłam świeżo po transformacji więc nie wypowiem się ani o Digital, ani o Atenie, bo ich już nie ma i nie było gdy dołączyłam, choć wiele osób wydaje się wciąż za nimi tęsknić ;) Firma nie jest idealna, ponieważ żadne miejsce nie jest, jednak mogę ją szczerze polecić. W ciągu 2 lat otrzymałam 2x podwyżkę, raz awans, moje potrzeby są rozumiane, chęć rozwoju wspierana, ponieważ po informowaniu w jakim kierunku chciałabym dalej iść, takie możliwości były tworzone, za co jestem wdzięczna swoim TL i Manager. Warunki pracy są wygodne, w tym momencie firma stawia na pracę hybrydową, różne działy mają określoną różną ilość dni/tyg, kiedy to mają pojawić się w biurze. Biuro jest wygodne, nowoczesne, dobrze skomunikowane, chociaż sama jestem fanką pracy zdalnej, to zniżki w kantynie i bliskość przystanku SKM wspierają te przyjazdy. Co jakiś czas organizowane są różne akcje np. śniadania świąteczne dla pracowników, możemy też uczestniczyć w akcjach charytatywnych, uczyć się języków (za darmo), robić kursy, jest dostęp do platform e-learningowych. Wypowiadam się jako młody pracownik i dla takich jak ja - z kilkuletnim doświadczeniem, którzy szukają miejsca, aby nabrać wiatru w skrzydła i dalej się rozwijać - polecam.

anonim
Inne
@J.E.

potwierdzam totalnie, jak ktoś chce być teamliderem i spędzać czas na graniu w piłkarzyki i różne takie to drzwi otwarte

Neu
Pracownik
 Pytanie

Do potencjalnych kandydatów : Jako relatywnie nowy pracownik działu Customer Service w Ergo Gdańsk, mogę powiedzieć, że komentarze na gowork o Gdańskim dziale Customer Service w spores części potwierdziły się , które czytałem przed rozpoczęciem pracy w dużej części potwierdziły się : praca to faktycznie wklepywanie niemieckich recept, wypisów i tabelek od lekarzy do systemu. Jest to naprawdę żmudna i nudna praca . Ale to jeszcze nie byłoby najgorsze gdyby nie ciągła nagonka od Team Leaderów na osiąganie wyśrubowanych targetów. Nie wiem do końca czy to jest zgodne z prawem pracy : czy normalna umowa o pracę może funkcjonować jako umowa na akord? Tak tylko pytam. I faktycznie ktoś już tu pisał, że Team Leaderzy nic nie robią : herbatki , gra w piłkarzyki albo tenis stołowy. Podsumowując : Jedyna godna polecenia fucha w Ergo Customer Service w Gdańsku jest Team Leader. Jeżeli macie inne opcje niż praca w Ergo i wpisywanie niemieckich recept na czas (z odczuwalnym oddechem Team Leadeta na plecach, który sprawdza ile robisz akt na godzinę ) do systemu to nawet nie zastanawiajcie się dwa razy . Ja już szukam nowej pracy i za parę lat może wrócę do Ergo jako Team Leader żeby sobie wypić kilka herbatek dziennie i rozegrać partyjke w piłkarzyki :)

Bobi
Kandydat
 Pytanie
@Neu

Mógłbyś coś jeszcze więcej napisać? Zaproponowali od razu kursy językowe czy jakieś szkolenia, szanse na rozwój? Wiadomo, na rozmowie kwalifikacyjnej przedstawili wszystko idealnie, ale chciałbym się dowiedzieć jak jest naprawdę.

MM Nowy wpis
Pracownik
@Neu

Praca jako taka nie jest zła jak ktoś nie lubi myśleć i lubi mechaniczną pracę według przyjętych standardów. Fajne benefity jak w każdym korpo, kantyna z daniem dnia za 5 zł, Premium médicover, dział się ciągle rozwija. Jedyne co mnie boli (usunięte przez administratora) ogólnie przeszkadza w pracy swoim zachowaniem, rzuca niestosowne żarty i komentarze na spotkaniach i nie interesuje się swoim teamem. Juz udzieliłem tutaj swoją obszerna opinię zawierająca wiele pozytywów i negatyw na temat wyżej wymienionego managera, ale pracodawca ja (usunięte przez administratora)

Dominik Nowy wpis
Inne
@MM

Fajnie, że pakiet benefitów jest rozbudowany. Na zarobki też nie można narzekać? W głównym wpisie była mowa, że płacone jest jak za akord. O co dokładnie chodzi?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, pojawiło się ogłoszenie na Junior Business Operations Specialist i chciałam się zapytać o warunki pracy na tym stanowisku. Jak zarobki? Jak atmosfera w zespole ? Są perspektywy rozwoju ?

Mm Nowy wpis
Pracownik
@Kandydat

Atmosfera do kitu, 6500 brutto, każdy każdego się boi

Izabela

Pierwszego dnia mojej pracy, ku mojemu zaskoczeniu, w drzwiach biura czekała na mnie moja nowa przełożona(usunięte przez administratora)o było bardzo miłe. Poczułam się już członkiem zespołu. Pojawiła się sympatia, a na wejściu podwoiła mi się energia do podjęcia nowych wyzwań :) Informacje o onboardingu dostałam kilka dni wcześniej, więc wiedziałam, co mnie czeka. Zespół przyjął mnie bardzo serdecznie. Cieszę się, że dołączyłam do organizacji.

Piotrun
Inne
@Izabela

Ciekawe jak dalej będzie? Po pierwszym dniu się raczej nie ma co nastawiać. Chyba że znasz doświadczenia innych i jest ok?

Zośka
Inne

No tej historii to jeszcze nie znalam. I co dalej sie przytrafilo? Bo po prostu szkoda aż tylu osób, powinny mieć zapewniona alternatywę

pracownik
Pracownik
@Zośka

nikt nie został zwolniony przy zamknięciu tamtego projektu. Koleżanka wyżej wprowadza w błąd, bo wszyscy pracownicy zostali w firmie i byli przeniesieni do innych projektów.

exDev
Były pracownik
@pracownik

Managery pozostały na stołkach tak jak piszesz, a pracownikom najniższego szczebla podziękowano... Nie wypada wypisywać z imienia i nazwisko bo RODO i nie wiadomo czy formularzy by to wszystko zmieścił :D

anonim
Inne
@exDev

A to dziwne akurat ze macie tak rozbieżne info. czyli nie było innych projektów do których można bulo sie przenieść?

exDev
Były pracownik
@anonim

@anonim słabo szukasz. Firma nie miała gdzie przenieść tych ludzi ponieważ największy klient ograniczył budżet rozwojowy i wszyscy w pozostałych biurach narzekali na brak pracy. To wszystko miało swój finał w Lipcu @Pracodawca nie był w stanie utrzymać części pracowników i oddał prawie 300 osób swojemu klientowi :) Jak się komuś takie przeniesienie nie podobało to miał 7 dniowy okres wypowiedzenia :D Takie zachowanie raczej nie świadczy o zdrowych fundamentach firm.

elwo
Inne
@exDev

No to masz rację. A wiesz może czy to przeniesienie było na takich samych warunkach albo lepszych? Bo jak miałoby być gorzej to się nie dziwię że komuś się mogło to nie podobać

Pracownik
Pracownik
@elwo

Ci ludzie zostali przeniesieni na tych samych, a nawet lepszych patrząc na benefity warunkach do klienta wewnętrznego z jednej grupy dla którego i tak pracowali wcześniej

anonim
Pracownik
@Pracownik

Nie mieli wyjścia, inaczej odpalili by grupowe zwolnienia z winy pracodawcy :) Z tymi benefitami to nie przesadzaj, kilka miesięcy zajęło żeby przywrócić opiekę medyczną w Medicover po protestach pracowników... Znajdź inną firmą, która oddaj swoich pracowników innej firmie i przestaje na nich zarabiać.

Alf Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Zapomniałeś dodać gwarancję obecnego wynagrodzenia do końca roku łatwo policzyć ile to wychodzi od lipca. Nie ma znaczenia czy klient wew. czy zew. Nowy pracodawca nowa umowa, nowe warunki i nowy okres wypowiedzenia, polecam poczytać kodeks pracy. Osoba która zgodziła się na przeniesienie dostawała 7 dniowy okres wypowiedzenia :D To wg Ciebie to są lepsze warunki ? Ludzie zostali ograni aby tylko @Pracodawca miał czyste rączki i wyszedł jakoś z twarzą. Wszystko zaczęło iść w bardzo złą stronę jak Warszawa przejęła stery nad firmą...

Gimbek
Kandydat
 Pytanie

hej, cos mozecie powiedzieć o pracy w Ergo technology & Services s.a. ? Np na stanowisku Broker Collections Clerk?

anonim
Pracownik
@Gimbek

Przeczytaj 2-3 pierwsze strony to będziesz wiedział jak się pracuje. Najpierw dostań tam pracę a później będziesz się zastanawiał czy podjąć pracę. W ostatnim roku firma skurczyła się o 400 pracowników :)

Były Kontraktor

Ergo pokazało jak traktuje pracowników zewnętrznych, w aktualnych ciężkich czasach. Firma przez rok mojej pracy zapewniała, że nie ma różnicy między pracownikami na umowę o pracę, a zatrudnionymi B2B. Pomimo, że odebrano kontraktorom możliwość korzystania z miejsc parkingowych w garażu biurowca, oraz zmniejszono diety za wyjazdy zagraniczne. Na początku maju okazało się, że Ergo ma problemy z budżetem spowodowanym covid-19. Przez długi czas było zapewnienie, że wszystko jest ok. Firma postanowiła zapewnić pracę w projektach dla swoich pracowników, traktując pracowników zewnętrznych jak niepotrzebny balast. Skończyły się rekrutacje na projekty wewnętrzne, brak możliwości przejścia na inny. Ludzie zostali przesunięci na 1/2 projektu w jednym zespole, 1/2 projektu na drugim. Ja sam odchodzę, bo nie ma dostępnych projektów, mimo że w tym miesiącu doszło kolejne 10 osób. Nie wolno wierzyć co mówi biznes i menadżerowie (poza kilkoma wyjątkami), w ostatniej chwili dowiesz się że nie ma budżetu i musisz odejść z dnia na dzień. Atmosfera i ludzie mili, ale brak stabilności.

Nekker
@Były Kontraktor

A ostrzegalem, ze maja takie podejscie juz jakis czas temu. To ich dzial HR probowal malowac trawe na zielono. Mydlenie oczu, a potem jak tylko sie slupki nie spiely - "bye bye"

Pracodawca

@Były Kontraktor

Dziękujemy za Twój feedback. Czasy globalnej pandemii, które dotknęły nas wszystkich, wymagały od wielu firm dostosowania się do nowej rzeczywistości. Trudne decyzje, które zmuszeni byliśmy podjąć, wynikały z troski o naszych pracowników oraz o utrzymanie stabilnej sytuacji firmy. Działania, które podjęliśmy były zgodne z zapisami umów, które posiadamy z naszymi dostawcami. Odnosząc się do tematu parkingu, chcielibyśmy wyjaśnić, że jako firma nie oferujemy obecnie żadnych benefitów dla osób zatrudnionych przez firmy zewnętrzne. Loteria parkingowa jest dostępna tylko dla osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę z ERGO Digital IT. Informacja zwrotna, zarówno od obecnych jak i byłych pracowników, jest dla nas bardzo istotna. Jeżeli jest jeszcze coś na co chciałbyś zwrócić nam uwagę skontaktuj się z nami bezpośrednio na contact@ergo.digital Pozdrawiamy ERGO Digital IT

Maseczka ochronna
@Ergo Technology & Services S.A.

Drogie Ergo, czy przed pandemią nie było takich sytuacji? Nie było dziękowania z dnia na dzień?

aaa
Pracownik
@Maseczka ochronna

Z tego co wiem zawsze respektowany jest okres wypowiedzenia. Dla kontraktorow jest to prawie zawsze 14 dni

Prawda
Inne
 Pytanie
@aaa

Czyli NIGDY nie było takiej sytuacji? ;)

OldEmployee
Były pracownik
@Były Kontraktor

To samo podejście do ludzi zostało przeniesione z Warszawy do Gdańska po połączeniu firm. Haloooooo Hub HR Warszawa nadal mamy rynek Pracownika !!! Chyba ze macie w planie pozbyć się wszystkich pracowników i szukać nowych w Indiach :)

Michał
Były pracownik
@Maseczka ochronna

Oj były, Odkąd Wawka przejęła stery takie standardy zostały wprowadzone w HUB Gdańsk :)

Miki
Były pracownik
@aaa

W każdej normalnej firmie jest miesięczny okres wypowiedzenia. Taki standard to tylko w Ergo. Ostatnio Warszawski Managment :) pobili nowy rekord 7 dniowy okres wypowiedzenia a nie kiedy jak już zostało napisane 1 dzień. Ta firma nie szanuje pracownika, szczerze odradzam jakąkolwiek współpracę.

ExB2BExternal
Były pracownik
 Pytanie

Firma stawia na UoP @Pracownik ? :D, @Eryk raczej traktuje taką osobę jak pracownika drugiego (usunięte przez administratora)lub gorzej !!! Oto parę faktów jak traktowane są osoby na B2B po fuzji, czegoś takiego nie było przed fuzją z Warszawą !!!: - Brak możliwości udziału w spotkaniach firmowych, - Brak możliwości udziału w spotkaniach świątecznych, - Brak możliwości udziału w imprezach firmowych, - Brak możliwości udziału w imprezach integracyjnych na poziomie zespołowym, - Brak możliwości udziału w szkoleniach wewnętrznych, - Dzieci taki osób nie mogą brać udziału w eventach, takich jak Dzień dziecka, ferie czy wakacje !!! - W biurze osoby na B2B mają wydzielone pomieszczenie gdzie mogą siedzieć, nie wolno im siedzieć z pracownikami etatowymi w pozostałe części biura. (usunięte przez administratora)

KulfonB2B
Były pracownik
@ExB2BExternal

Jeszcze jedna ciekawostka o które zostało zapomniane. Po fuzji zmieniono umowy współpracy B2B, wprowadzono zapis jeżeli zleceniodawca nie jest wstanie zagwarantować zleceń to za ten czas nie należy się wynagrodzenie za gotowość do świadczenia usług !!! Jak @Goryl napisał ta firma to "chatka z błota i patyków"

Nick
Pracownik
@ExB2BExternal

Z tym wydzieleniem miejsc dla osób zatrudnionych na b2b to się nie spotkałem (Gdańsk) , ale za to dodam ,że osoby z b2b nie mają dostępnego parkingu darmowego ..przyjezdzajac do biura muszą"becalowac"

Kondziu
Inne
@KulfonB2B

Jeśli serio może być tak ze marnujesz czas na oczekiwanie bez efektu a ludzie dalej chcą współpracować to chyba świetnie musza płacić ze sie to nadrabia albo wiele osób nigdy tak jeszcze nie miało żeby zleceń brakło. Nic specjalnego do nich nie zachęca?

MałaMi
Były pracownik
@Kondziu

(usunięte przez administratora) Można sobie zadać pytanie czy @Pracodawca jest Wam wstanie zapewnić nowe projekty i pracę. W końcu zostało Was około 500 osób. Raczej to wątpliwe (usunięte przez administratora) Chodzą słuchu, że osoby które nie przeszły siedzą i się zastanawiają, może jakoś to będzie… Każdy kto mądrzejszy powinien szukać planu "B" bo jak ruszą kolejny raz zwolnienia pseudo grupowe to rynek takiej ilości specjalistów szybko nie wchłonie... (usunięte przez administratora)

kontraktor
Były pracownik
@ExB2BExternal

@ExB2BExternal zapomniałeś jednej bardzo ważnej rzeczy. Jak @Pracodawca nie jest wstanie Ci zagwarantować pracy w projektach i EPMowanie godzin to masz tzw. "Bezpłatny Standby". Taka nowinka została wprowadzona przez Warszawkę :)

nie polecam
Kandydat

Uczestniczyłem w procesie rekrutacji na stanowisko middle managerskie (praca w Scrumie). Oceniam negatywnie. 1 etap - wstępna rozmowa z kimś z HR. Ok, zapoznanie, pozytyw. 2 etap - rozmowa z potencjalną przełożoną - no nie bardzo, przez 30 min słuchałem jaka to firma jest świetna a zespół cudowny, strata czasu troche 3 etap - rozmowa z potencjalną przełożoną + kimś z zespołu na równoległym stanowisku. Pozytywnie o tyle, że była to konkretna rozmowa na zasadzie szybkie pytania, szybkie odpowiedzi. Merytorycznie 4 etap - no właśnie nie było - żadnego feedbacku, kontaktu, choć był deklarowany. Wydaje mi się, że jak poświęcam czas na 3 rozmowy, a do tego przygotowuję się w jakiś sposób do spotkań i angażuję w proces, w dobrym tonie byłby jakikolwiek feedback. Trochę z tej perfekcyjnej firmy słoma wylazła.

Kandydat
Kandydat
@nie polecam

Organizacja i komunikacja w tej firmie to jakiś dramat. W lutym (wpis powyżej) brałem udział w procesie rekrutacyjnym, zero kontaktu w ich strony, po czym dziś jak gdyby nigdy nic ich HR... kontaktuje się ze mną i zaprasza mnie do wzięcia udziału w rekrutacji na to samo stanowisko! Żenada.

Bobik
Pracownik
@nie polecam

Sporo wody upłynęło a standardy nadal te same. Od kiedy Warszawa zarządza w każdym Hubie panują stare przyzwyczajenia.

Black
Inne
@Bobik

No i co sie składa na te stare przyzwyczajenia? Dobrze sie zorientować przez aplikowaniem

Hanka
Inne

Serio? Patrzę na to jako ktoś, kto większość życia pracował za minimalną. Widzę cały wątek o podwyżkach, czyli firma jakoś tam dba, interesuje się. Pewnie negocjować też można bez krzywych spojrzeń, co?

fago
Inne

A obiecywali faktycznie ze dadzą podwyżkę czy to tylko takie urojenia jakieś? Dobrze żeby podali chociaż jakieś wytyczne bo tak wróżyć to sobie każdy może

Em
Pracownik
 Pytanie
@Hanka

Negocjować? To jest niemieckie korpo w Polsce . Tutaj nic nie wynegocjujesz. Jeżeli coś ci skapnie to bierzesz

lana
Inne
@Em

I jakie sa szanse ze z takiego korpo coś skapnie i bic sie o to nie trzeba? bo tu chyba panuje zasada jak nie ty to ktoś inny

Czaruś
Inne
@Em

No to pewnie ciężko żeby takim przypadkiem coś dostać... A firma sama coś daje tym zasłużonym co kilka dobrych lat pracują? Tak bez proszenia się

Michał
Były pracownik
@Czaruś

Starzy pracownicy potrafią zarabiać o 40-50% mniej niż nowi pracownicy :) Jak rzucisz kwitami to potrafią dać nawet do 30% podwyżki.

Jasiek
Inne
@Michał

czyli podwyżkę trzeb wymuszać grożąc zwolnieniem? Dziwne praktyki. Myślałem że jak ktoś jest fachowcem to jest doceniany a tu widzę inne praktyki.

Lusiek
Były pracownik

Pracowałem w ETS przez rok. Trafiłem na zespół, w którym pracę wykonywałam porządnie jako jedyny, w końcu z powodu zmęczenia zacząłem odpuszczać, doświadczyłem czegoś na zasadzie (usunięte przez administratora) (głupie komentarze i przytyki ze strony managera - "przecież to tylko żarty"), na rozmowach rekr. umówiłem się na konkretne warunki: rodzaje obowiązków, wstępna ścieżka rozwoju, mówiłem konkretnie o swoich oczekiwaniach i na to przystano - jak się okazało "w praniu" wcale tak nie było. Po okresie próbnym zdegradowano mnie na niższe stanowisko z powodu rzekomego braku samodzielności - a ten brak samodzielności polegał na tym, że zadawałem, wg managera, za dużo pytań. Tak, nowa osoba nie ma prawa się wdrożyć (bo przecież po co są te 3 pierwsze miesiące) i nie ma prawa poznać organizacji i jej zwyczajów ani merytoryki pracy, bo to oznacza, że jesteś "mało samodzielny". Wszystkie nieprawidłowości zgłaszałam do managera, na koniec "współpracy" zostałem nazwany donosicielem i słabym kolegą. Sprawa na koniec została zgłoszona do HR, które nic z tym nie zrobiły mimo, że otwarcie widziały problem, bo mnie o tym informowały (HRBP wtedy jakoś nie była skora do pomocy mimo, że udawała zainteresowanie sprawą, to chyba tylko po to, żeby mieć o czym plotkować w pokoju). Odebrano mi projekt, który miałem prowadzić, bez żadnego wytłumaczenia, a o nie prosiłem wielokrotnie, bo oczywiście nie rozumiałem skąd ta decyzja. O dyrektorce działu nawet nie będę pisać - kobieta wiedziała o wszystkim co się dzieje, a jednak nie zrobiła nic - tak to jest jak się nie posiada umiejętności interpersonalnych do zarządzania zespołem. Cóż...nie polecam. Leczyłem się po tej firmie przez długie miesiące. Nie ma wsparcia, nie ma pomocy i nie ma czasu dla pracowników.

Justa
Były pracownik
@Lusiek

To nie pierwszy przypadek w tej firmie. Po połączeniu z Warszawą i przejęciu przez nich sterów coraz więcej jest takich przypadków. Cały Managent nie nadaje się do (usunięte przez administratora) a co dopiero do zarządzania ludźmi. Czasy Biedronkowe dawno minęły ale nie w tej firmie. Nie jedna osoba korzystała z pomocy Tworek...

Wacek
Inne
@Justa

Po prostu poprzeczkę sobie widocznie zawyżyli ale dobrze byłoby oznajmiać to ludziom szybciej i może w nieco innej formie. Ciekawe czy chociaż więcej płacą?

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

jak wygląda kwestia premii? zatrudniłam się niedawno, w umowie nie mam wpisanej żadnej premii, w poprzedniej firmie mieliśmy premie "roczną" wypłacaną co pół roku - premia roczna wysokości jednego wynagrodzenia. Jak to tutaj wygląda?

Loki
Inne
@Pytanie

Całoroczna niewidoczna, semestralna niewidzialna :) Wszyscy o niej mówią ale nikt jej nie widział...

Nika
Pracownik
@Pytanie

Premie w dziale Ergo customer service były na wiosne i wynosiły średnio 300 - 400zl brutto (netto, czylu na ręke to są normalnie jakieś groszowe sprawy). Nie wszyscy dostali, a część dostała stówke lub dwie więcej. Czyli można powiedzieć premie w Ergo Gdańska customer service są ... ale głodowe. Nawet nie było to wyrównanie za inflacje . Jednym słowem ERGO = bieda

ha
Pracownik
@Nika

to nawet premie nie były tylko wyrównanie inflacyjne

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak oceniacie atmosferę? Czy polecacie tutaj pracować?

Szymi
Inne

coś więcej, bo tak to każdy może napisać? A ja nie bd rezygnować z roboty przez jedno słowo anonima. Nie masz argumentów to chyba nie jest źle?

Ya
Pracownik
 Pytanie
@kandydat

Jaki dział? Bo jeżeli to Business Services I customer service to jest baaardzo kiepska atmosfera w pracy . Ludzie unikają jak ognia przychodzenia do biura : ustawiają shifty tak, żeby unikać swoich team leaderów, mało kto z kim rozmawia, bo ludzie sobie nie ufają, nie wspominając nawet o fakcie, że kurtuazyjne "cześć" w Ergo customer service to dinozaur na wymarciu. Imprez I wyjść firmowych jak na lekarstwo, a jak są to większość ich unika , bo po co integrować się z kimś kto jutro może ci wbić nóż w plecy.

Tymon
Inne

Jeszcze niedawno ktoś stwierdził ze z atmosfera może nie być tak zle. A firma jakoś specjalnie o nią dba?

Pracownik
Pracownik

Pracuję w ERGO ponad dwa lata, dołączyłam świeżo po transformacji więc nie wypowiem się ani o Digital, ani o Atenie, bo ich już nie ma i nie było gdy dołączyłam, choć wiele osób wydaje się wciąż za nimi tęsknić ;) Firma nie jest idealna, ponieważ żadne miejsce nie jest, jednak mogę ją szczerze polecić. W ciągu 2 lat otrzymałam 2x podwyżkę, raz awans, moje potrzeby są rozumiane, chęć rozwoju wspierana, ponieważ po informowaniu w jakim kierunku chciałabym dalej iść, takie możliwości były tworzone, za co jestem wdzięczna swoim TL i Manager. Warunki pracy są wygodne, w tym momencie firma stawia na pracę hybrydową, różne działy mają określoną różną ilość dni/tyg, kiedy to mają pojawić się w biurze. Biuro jest wygodne, nowoczesne, dobrze skomunikowane, chociaż sama jestem fanką pracy zdalnej, to zniżki w kantynie i bliskość przystanku SKM wspierają te przyjazdy. Co jakiś czas organizowane są różne akcje np. śniadania świąteczne dla pracowników, możemy też uczestniczyć w akcjach charytatywnych, uczyć się języków (za darmo), robić kursy, jest dostęp do platform e-learningowych. Wypowiadam się jako młody pracownik i dla takich jak ja - z kilkuletnim doświadczeniem, którzy szukają miejsca, aby nabrać wiatru w skrzydła i dalej się rozwijać - polecam.

Pracownik
Pracownik

Pracujemy na sprzęcie firmowym.

J.E.
Pracownik
@Pracownik

Ten czołobitny wpis jest zapewne od kogoś z HR, bo nie wierze, że normalny pracownik to napisal. Pozwolisz, ze sprostuje twoja wypowiedz przynajmniej w kontekscie dzialu Ergo Customer Service. Co do rozwoju : zapomniales/las dodac, że ten tzw rozwoj w Ergo i kursy jest zalezny od tego, czy danemu pracownikowi na danej pozycji potrzebne . W dziale Customer Service o kursach mozemy pomazyc. Liczą się tylko wysrubowane targety. Druga sprawa : Promocja w Customer Service tez nie istnieje: karmili pracowników Customer Service mozliwymi awansami na Team Leaderów... po czym wszystkich Team Leaderów (4) zatrudnili z zewnątrz. Po takiej brzydkiej zagrywce zarzadu, ludziom naprawde siadla motywacja do pracy w Ergo. Zaden z nowych Team Leaderów nie zna procesu, a najlepsze jest to, ze oni nawet nie chca poznac procesu, bo sa od pedzania pracownikow i doslownie patrzenia im na rece. Wolnego czasu maja mnostwo i z trudem szukaja sobie zajecia, bo nie maja tak naprawde nic do roboty. To tyle w temacie sciezki rozwoju w Ergo Customer Service. Jezeli mowimy o rozwoju w Ergo Customer Service to jedyną sciezka rozwoju jest znalezienie innego pracodawcy.

anonim
Inne
@J.E.

potwierdzam totalnie, jak ktoś chce być teamliderem i spędzać czas na graniu w piłkarzyki i różne takie to drzwi otwarte

Sylwek
Inne

Cześć wam podobnie zauważyłem ze pojawiło sie sporo ofert. możecie zapewnić ze to ze względu na rozwój a nie rotacje bo warunki sa jakieś słabe? Chciałbym aplikować

oleg
Pracownik
@Sylwek

Hej Ja pracuję od 3 miesięcy. Jak na razie większość osób jakie poznałem pracuje w Ergo długo. Nie słyszałem o zwolnieniach i mam nadzieję, że tak zostanie

Antoni
Inne
@oleg

Nikt nie pyta o zwolnienia, chodzi o zwalnianie się, a to co innego. Ale ok, rozumiem. To chyba jesteś na etapie zmiany umowy próbnej na stałą? Zostajesz?

nick
Inne
 Pytanie

a jak z ilością pracy? dużo jej jest? wyrabiasz się?

Noname
Inne
@nick

Też zacząłem nad tym myśleć zwłaszcza przy poruszaniu tematu zwolnień. Ci co sie nie wyrobią maja odejść?

Michał
Były pracownik
@oleg

To podpytaj się jak potoczyły się losy ludzi z projektu Ergo Baltic lub dlaczego firma oddała 270 pracowników Ergo Hestii

Kamilos
Inne

Jakie umowy firma oferuje nowym pracownikom? Wiadomo cos może? Jesli o pracę, to teoretycznie człowiek jest troche spokojniejszy...

Oleg
Pracownik
@Kamilos

Z tych osób jakie znam, to ludzie na UOP. Niektórych programistów to odstrasza bo wolą B2B

Aleksander
Inne
@Oleg

Że odstrasza to łapię, bo sam na b2b wole być. Tylko nie rozumiem czemu firma nie jest na tyle elastyczna żeby dać komuś kontrakt? przecież to wygląda jak strzał w kolano bo wielu specjalistów tracą sprzed nosa

Pracownik
Pracownik
@Aleksander

To chyba ma związek z odstępami do danych i kwestią ochrony danych osobowych. W bankach kontraktorzy też nie mają dostępu do wielu systemów do których mają ludzie na UOP. No i b2b to duża rotacja

sabrina
Inne
@Pracownik

Z ta rotacja to też nie jest duża reguła bo dyby dbali o tych co na b2b sa to by nie mieli powodu odchodzić. płacą przeciętnie czy może jeszcze poniżej średniej?

Michał
Były pracownik
@Pracownik

Farmazony opowiadasz, na UOP firma stosuje umowy licencyjne co obniża koszty pracownicze. Na B2B trzeba płacić stawkę rynkową :)

Black
Inne
@Michał

Jaki projekt? Piszesz że oddali czyli nie zwolnili, czyli nikogo na próg nie wyrzucą w razie czego? Brzmi jak dwie różne rzeczy.

Michał
Były pracownik
@Black

Podziękowali pracownikom z Biura ErgoBalticów a biuro to liczyło z Managerami przeszło 100 osób. Z pozostałych projektów ludzie się wykruszali po tym jak główny klient zakręcił kurek z kasą. F(usunięte przez administratora)

Lucek
Inne
@Michał

To teraz ciekawe pod kim pracuje sie im lepiej. poza tym gdyby komuś zależało to czy jest opcja później na powrót?

Pracownik
Pracownik

- Ergo oferuje wspaniałą atmosferę pracy: świetne biuro, świetna współpraca w zespołach - Możliwości awansu są podane - Komunikacja odbywa się często w języku angielskim

Serio?
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jasne ścieżki awansu? Serio? Ladne biuro? Takie rzeczy chyba tylko w Warszawie

lekkostronniczy
Były pracownik
@Pracownik

biuro wcale nie jest takie wspaniałe, jest małe i dość ciasne i w dodatku ciemne awanse sa mozliwe tylko dla "wybranych" - najczesciej sa to starzy pracownicy Ergo DIT, reszta siedzi na tych samych stolkach i nic nie moze powiedziec - komunikacja czesto odbywa sie po angielsku - no tutaj to akurat prawda, ale raczej poziom jezykowy wielu pracownikow to zart - sopot wcale nie komunikuje sie po angielsku a ich ulubione narzedzie do mowienia to DeepL

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Ergo to jedna z fajniejszych firm w których pracowałam. Atmosfera w pracy jest genialna. Ludzie współpracują i liczy się przede wszystkim praca zespołowa. Od pierwszego dnia widać, że firma dba o pracowników. Proces rekrutacji przebiega profesjonalnie i w bardzo przyjaznej atmosferze. Biuro jest genialnym miejscem do pracy i spotkań, zadania ambitne, organizacja ogromna, osoby na zarządczych stanowiskach bardzo kompetentne. Polecam każdemu, kto szuka stabilnego, przyjaznego i rozwojowego miejsca pracy.

Gośka
Inne

To co tam się teraz takiego dzieje - co jest nie tak z atmosfera ? Dla mnie ta kwestia jest kluczowa bo już pracowałam lata w firmie z toksyczną atmosfera i naprawdę podziękuję . Żadna kasa nie wynagrodzi mojego ucierpianego zdrowia psychicznego .

Koniczyna
Pracownik
@Gośka

To zalezy gdzie trafisz. Ja pracuje odkad atena sie polaczyla z warszawa (bedzie ponad 3 lata) i atmosfera jest ok.

iwo
Inne
@Koniczyna

Ale w sensie że dział jaki? No to może nie od firmy to zależy tylko od ludzi e zespole. Ciężko jest dobrze trafić ogółem?

kubo
Inne

Co zrobił? ciężko cię zrozumieć, jakieś teksty dziwne zamiast konkretów. Niby co takiego mógł zrobić, tak kiepsko?

Aktuariat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy ktoś może pracował / pracuje w aktuariacie tutaj i ma jakieś opinie? Ostatnio pojawiło się sporo ofert pracy

Michał
Pracownik
@Aktuariat

Stolarza też szukali, te ogłoszenia to jakaś kpina. Miesiąc wcześniej pozbywają się prawie 300 osób aby teraz zatrudniać... A wciągu ostatniego roku to przeszło 300 osób :)

anonim
Inne

Trochę jest tu negatywów na temat rekrutacji, ciekawi mnie czy ktoś z was orientuje się jak to jest w przypadku stanowiska Senior Systems Administrator? Niedawno ktoś pisał, że podwyżki to fikcja, miał rację? Oferta pracy wygląda ok, szkoda tylko, że nie napisali widełek. Zna ktoś nawet tak mniej więcej ile płacą seniorom?

M.
Pracownik
@anonim

w tym roku byly dwie rundy podwyzek, w kwietniu i w pazdzierniku. Od 4 lat, jak tutaj pracuje, zawsze byl "sezon podwyzkowy", ktory niekoniecznie obejmowal wszystkich, ale na pewno Twoja pensja nie stoi w miejscu.

M.
Pracownik

Kryteriów niestety nie ma. A wysokość coraz bliższa niższemu obszarowi płac na rynku

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@M.

W kwietniy byly podwyzki? Chyba dla zarzadu i managerow :) Szeregowi pracownicy nie dostali nawet zlotowki wiecej. W kazdym razie nikt w moim otoczeniu. Wiec nie wiem skad ta historia o dwoch podwyzkach w ciagu roku.

ABC
Pracownik
@Anonim

Były dwie rundy podwyżkowe w 2023, w kwietniu i październiku. Szeregowi pracownicy dostali i to sporo osób. Pula to był jakiś % od sumy wynagrodzeń w jednostce org. i ta pula była rozdzielana przez dyrektorów.

Johnny
Pracownik
@Anonim

Tak, były. Ja dostałem ponad 20% za tzw zostanie w firmie. Prawda jest taka I nawet kierownictwo to przyznaje że podwyżki idą do tych co chcą zmienić. Dla pilnych żuczków co myślą o wykazaniu się i że może szef ich zauważy niestety radzę zejść na ziemię.

M
Pracownik
@Anonim

Podwyżki były dla wszystkich pracowników ale o rozdzieleniu budżetu na nie decyduje manager n-2. Jeżeli Twój manager nie dał Tobie podwyżki to naprawdę z nim pogadaj,ale nie wprowadzaj ludzi w błąd. Albo słabo pracujesz albo masz słabego managera. Tak, jestem zadowolony ze swojej pensji. Nie musiałem nigdy w tej firmie kłaść papieru aby dostać podwyżkę.

pracownik od pół roku
Pracownik
@anonim

Nie wiem jak z podwyżkami ale pracuje od jakiegoś czasu i początkowa stawka spokojnie wystarczy na brak podwyżek przez 2 lata. Myślę że wiele zależy od managera na jakiego trafisz ale sama firma daje dobre warunki zarobku. Ja bym próbował.

kandydatka
Kandydat

Brałam udział w procesie rekrutacji do działu kontrolingu, drugi etap odbył się pod koniec maja. Na spotkaniu team leader i szef działu, którzy poinformowali mnie, że decyzje chcą podjąć jeszcze pod koniec maja i na początku czerwca poinformować kandydatów o decyzji. No cóż… minęły 4 tygodnie od tej pory, a ja (mimo delikatnego przypomnienia się z mojej strony) dalej nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Bardzo nieprofesjonalne podejście, szkoda czasu.

Kandydat
Kandydat
@kandydatka

Miałem podobną sytuację. Na rozmowie informowali o feedbacju... Ogłoszenia wystawiana chyba dla czystej firmowej propagandy że firma zatrudnia. Szkoda marnować czasu na taką firmę i takie standardy...

@kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

a na jakie stanowisko aplikowałeś? ja teraz złożyłem CV na SAPa i zastanawiam się, czy spodziewać jakiejś informacji czy już lepiej odpuścić

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anna Bartoszek
Pracownik
 Pytanie

Dementuję plotki, nie jestem autorem powyższej opinii. Jestem w Customer Service od samego początku i skoro jeszcze tu pracuję, to nie jest tak źle. Bez problemu znalazłabym inną pracę, nawet z wyższymi zarobkami, jednak zalety przewyższają aspekty negatywne. Oczywiście, że jestem rozgoryczona faktem braku wewnętrznych awansów na wyższe stanowiska, zwłaszcza, że zapewniani byliśmy, że ktoś z nas dostanie szanse na stanowisku TLa. Jednak zarząd woli zatrudnić osobę z doświadczeniem na stanowisku kierowniczym, co w naszym przypadku nie stanowi wielkiej przewagi, w większości jesteśmy zgodni, że znajomość procesów jest ważniejsza. Stanę jednak w obronie naszych obecnych TLów, oni wykonują to, czego strona niemiecka oczekuje, a Ci, co są od początku, to wiedzą, że TL, który był 'bardziej do ludzi' stracił pracę, a innemu widmo zwolnienia zajrzało głęboko w oczy. Targety nie są wyśrubowane, nie trzeba nawet sie bardzo spinać, żeby swoją pracę w 8 godzin wykonać, zdaje sobie jednak sprawę, że są osoby, którym może to sprawiać problem. AV i Opal to pikuś, nowy proces dla 'elity' to jest dopiero szajba luz i dobrowolne zgłoszenie się do tak trudnego i wymagającego procesu nie wiązało się z otrzymaniem podwyżki jak i nie było możliwości odejścia (no, była, ale trzeba pamiętać, że potem nie będzie żadnych podwyżek, ani nie dostanie się szansy na inny nowy proces, więc dla kogoś, kto ma aspiracje, to nie było). Elastyczny czas pracy, dobre połączenie komunikacyjne, śliczne nowe biuro, dobry sprzęt, wybitnie wykwalifikowane zaplecze IT, home office, przerwa kiedy chcesz... Czego chcieć więcej? Ja polecam, mi tu dobrze, ale był gorący, stresujący okres, na szczęście już jesteśmy po. Pozdrowienia dla Business Services w Gdańsku, jesteśmy fajną, zgraną paczką cyborgów na zlecenie Niemców. (usunięte przez administratora)

neio
Były pracownik
@Anna Bartoszek

Uważam, że opinia przedstawiona przez Ciebie jest wypadkową Twoich zarobków, pozycji oraz dobrych stosunków z managerka. Osoby, które nie wchodzą głęboko w (usunięte przez administratora) przełożonym, nie mają żadnej szansy na jakikolwiek rozwój lub podwyżkę. Liderka, która została zwolniona za bycie "za bardzo do ludzi" została zwolniona z innych powodów i dobrze wiemy jakich. Zwykły pracownik będący na stanowisku typowo produkcyjnym nie ma szans na nic. Mimo kilku zmian zarządzających, wszystko wygląda tak samo, bez jakiejkolwiek wizji poprawy.

Anna Bartoszek
Pracownik
@neio

Oficjalne powody zwolnienia zostały przedstawione pracownikom tylko jako podkładka, nijak się nie miały do rzeczywistości, a prawda jest taka, że czas jaki TL poświęcał na wprowadzanie zmian, usprawnień, tłumaczenie wyników zespołu, rozwój pracowników jak i własny, wsparcie mentalne, nie został wliczony do produktywnego czasu pracy, bo oceniono go jako zbędny, nie tego się wymaga na tym stanowisku. Nie miałam dobrych stosunków z managerem ani nie zarabiam kokosów, po prostu cenię sobie swobodę w pracy, brak bezpośredniego kontaktu z klientem i miłą atmosferę. Nie wchodziłam nikomu w d*, pozycję osiągnęłam dzięki cyferkom, bo o awansach decydowała strona niemiecka. Są osoby, które nie mają predyspozycji do tej pracy, bo jest monotonna i stawia się wymagania. Ciągle się rozwijamy, więc zwykły pracownik ma szanse na awans i podwyżkę, ponadto nie ma problemu z migracją do innych działów w E T&S, jak chce się pracować kreatywnej. No ale czekamy na nowego OBSa, więc niewiadomo co będzie, poprzedni był jaki był, ale może sie trafić jeszcze gorzej.

GalAnonim
Pracownik

Jak napisał „EX-ateńczyk” firma od wielu lat jest w „okresie transformacji” ale do czasu wchłonięcia Ergo DIG było to firma która próbowała być Korpo a nie wyrosła jeszcze z firmy rodzinnej. Fuzja która odbyła się 2019 nic dobrego nie przyniosła, wręcz odwrotnie. Firma stała się korpo na glinianych nogach. Duzi klienci rezygnują ze współpracy oraz z zamówionego oprogramowania, które to miało być gotowym pudełkowym rozwiązaniem ale ktoś zapomniał powiedzieć ze tylko w PowerPointa ????. Firmie częściej wychodzą zwolnienia grupowe, które skrzętnie są ukrywane przed opinią publiczną, niż dowiezienie oprogramowania w terminie i w odpowiedniej jakości. Stary zarząd został zbiegiem czasu wymieniony na nowy, co pogorszyło relacje z największym klientem. Nowi prezesi: (usunięte przez administratora) Oboje nie podołali zadaniu odbudowy relacji. Oboje stracili swoje stanowiska. Najstarszy i największy klient od czasów fuzji ograniczył wydatki na rozwój oprogramowanie. Zaczął budować swój dział wytwarzania oprogramowania bo zapewne miał dosyć robienia z siebie osiołka na stawce godzinowej jak i ilości godzin projektowych za które musiał płacić. Dlatego praktycznie od fuzji nie pojawiają się żadne większe projekty, tylko jakieś śmieszne CR dla podtrzymania działania istniejących systemów (usunięte przez administratora) Ludzie praktycznie nie ma ją co robić, wymyśla się prace i kombinuje zadania w EPM aby byli potrzebni w statystykach. Ale niestety przyszedł niechlubny czas i zaczęły się zwolnienia ludzi pod byle pretekstem: - używania nie poprawnych avatarów, - łączenia się do firmy po VPN z zagranicy itd. - ostatnim hitem było zakaz podłączania w domu prywatnych drukarek i obowiązek przyjechania do biura w celu wykonania wydruków (usunięte przez administratora) Jak już było wspomniane dzieci Security biegają i sprawdzają linki przy hotdeskach :D W firmie panuje kolesiostwo na szczeblu managerskim, jeżeli można kierownictwo traktować jak managerów. Raczej pasuje określenie dzieci bawiących się w piaskownicy i budujących babki z piasku. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że odpowiedzialność za niepowodzenia zrzucana jest później na osoby najniżej w hierarchii. Nie ma co wspominać o temat (usunięte przez administratora) bo to temat rzeka w tej firmie. Od czasów fuzji i pojawieniu się inflacji w naszym kraju, firma nie wdrożyła globalnych podwyżek płac. Tylko wybrani klakierzy otrzymali jakieś podwyżki ale i one nie dorównywały do wysokości inflacji. Zarząd tłumaczył się tym, ze ma swoje analizy o wynagrodzeniach i podwyżek nie musi być ???? Firma zamroziła budżety szkoleniowe, integracyjne i inwestycyjne... Niech każdy z Was sam wyciągnie odpowiednie wnioski

Pracownik
Pracownik
@GalAnonim

To co napisał GalAnonim tyczy się tej (sporej, ale nie całej) części firmy, która pracowała dla Hestii. Proces weryfikacji wynagrodzeń jest co roku (czasem lekko opóźniony) od pierwszego roku po połączeniu i nie są to podwyżki inflacyjne, ale są subiektywnie przyznawane przez managera i potwierdzane przez opiekuna HR. Nie musi ich dostać każdy, nie każdy dostaje porówna - tamten ustrój się skończył. Jeżeli się przez 3 lata nie udało Ci załapać to nie znaczy, że nikt inny się nie załapał - a raczej na pewno istnieją ludzie, którzy załapali się trzy razy. :) Budżety szkoleniowe zostały zamrożone na kilka ostatnich miesięcy 2023 roku. Od 2024 działają znów. ps. Linki i dzieci security nie występują w każdym oddziale firmy. ;)

Pracownik
Pracownik
@GalAnonim

a jeszcze apropo łączenia się VPN z zagranicy. Nie wiem czy ktoś został za to zwolniony, ale regulamin pracy zdalnej nie przewiduje możliwości pracy z zagranicy.

Avatar
Pracownik
@GalAnonim

Z Avatarami firma przeprowadziła żałosną akcję. Bali się wysłać oficjalną informację drogą elektroniczną aby to nie wypłynęło na zew. Organizacji. Dlatego wpadli na pomysł aby informacje o nowych standardach w organizacji przekazać każdemu pracownikowi osobiście na spotkaniu 1on1 :D Dyrektor przeprowadzał spotkanie każdym kierownikiem a następnie kierownicy na spotkaniach 1on1 informowali pracownika :D Tylko czekać na kolejne pomysły…

Nick
Pracownik
@GalAnonim

Podbijam powyższe : obecnie kolejny etap "transformacji" przed nami...270 osób z gdańskiego biura od 01.07 ma przejść wraz z projektami(usunięte przez administratora), pozostałe osoby pozostaną na papierze w ETS (usunięte przez administratora)..nikt jednak nie jest w stanie nic na ten temat powiedzieć , dyrektorzy nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania o formę zatrudnienia , zasady pracy , benefity ..totalnie na nic, bo nie mają wiedzy. Zmiany procesowanie są z dnia na dzień. Priorytet w transformacji mają ci co od 01.07 zmieniają struktury. Reszta niech żyje w niepewności .Firma wydawać by się mogło o ugruntowanej pozycji dokonuje zmian bez najmniejszego przygotowania ..(usunięte przez administratora)..od czasów inflacji "post covidowej" żadnych planów podwyzkowych...wspomniany (usunięte przez administratora)na jednym z townhalli wmawiał jeszcze ludziom, że firma w ostatnich latach na bieżąco reaguje na sytuację stawek rynkowych właściwie je dostosowując ...brednie!!! ...chyba, że w indyjskim oddziale. Reasumując - nie jest to firma propracownicza , z miesiąca na miesiąc coraz więcej absurdów, szkoda więcej palić czas na tę opinię lepiej przeglądać oferty pracy.

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

W gdańskim biurze jest tak dobrze czy w Warszawie?... pracuję od lat w Gdańsku (wcześniej Sopot) nie tylko w projektach dla EH i pierwsze słyszę ...drugie , bo CEO też takie brednie na townhallu wygadywał jak to pensje się do rynku dostosowuje

Pracownik
Pracownik
@Nick

Jestem przekonany, ze proces podwyżkowy jest wspólny dla całej firmy od czasów połączenia. Czasem się opóźniała jego realizacja, ale był przeprowadzany zawsze w kwietniu. Wypłaty (z wyrównaniem do kwietnia) czasem były realizowane od czerwca czy nawet lipca. W tym roku, chyba po raz pierwszy, było zgodnie z planem. Jeżeli Ty nie dostałeś podwyżki to jest temat na Twoja rozmowę z Twoim managerem.

Zostaw merytoryczną opinię o Ergo Technology & Services S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ergo Technology & Services S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ergo Technology & Services S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ergo Technology & Services S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 9 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ergo Technology & Services S.A.?

    Kandydaci do pracy w Ergo Technology & Services S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Ergo Technology & Services S.A.
  • Leona Droszyńskiego 24
    80-381 Gdańsk
  • NIP: 5851007625 REGON: 190880611 KRS: 0000438903
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii