Po wieloletniej pracy na kasach mogę stwierdzić że to miejsce jest przesiąknięte jadem i odradzam każdemu pracy w tym miejscu (no chyba że lubisz lizać kierownikowi...). Największym problemem jest większość kierowników kas. Można dosłownie powiedzieć, że pastwią się nad osobami, które nie są w ich kółku wzajemnej adoracji. Dokonują przekrętów (po których dyscyplinarka jest najłagodniejszą karą), spóźnień lub po prostu nie przychodzą do pracy lub po godzinie z niej wychodzą (udając, że w niej byli). Swoje obowiązki zrzucają na osoby ze zlecenia gardząc nimi i mówią, że są "plepsami". Niestety nie można z tym nic zrobić bo pani K. Przymyka na wszystko oko i zadaje się z głównym kierownikiem kas, który wprowadza toksyczną atmosferę. Główny kierownik jest zawistną, fałszywą osobą i uwielbia uprzykrzać innym życia przy okazji obrabiając im... Ma on bardzo wiele za uszami. Woli m.i. dawać lesserom większe wynagrodzenia, bo chodzą z nim na imprezy.
Nie pracujesz już... to o czymś świadczy. Skład nie zmienia się od lat, to też o czymś świadczy...
Jestem zatrudniona w dziale kas w Aquaparku Fala od 3 lat i nie podzielam twojego zdania na temat Kierownika Kas. Pracowałam w wielu miejscach i na własnej skórze nie raz doświadczałam prawdziwego (usunięte przez administratora) tutaj takie rzeczy nie mają miejsca. Z pracy i z kierownictwa w tym miejscu jestem zadowolona.
Nie wiem dlaczego wygadujesz takie głupoty ale jeśli chodzi o kierownika kas to zawsze niezależnie od sytuacji broni swoich pracowników i staje po ich stronie. I wszystko jest do dogadania bo do każdej sytuacji podchodzi indywidualnie. A i ciężko uwierzyć w toksyczną atmosferę o której mówisz biorąc pod uwagę kilkuletni staż wielu pracowników.
@Artur, czy Ty aby na pewno przemyślałeś to co napisałeś, czy w przypływie emocji i jakiegoś żalu chciałeś się wyżyć i napisać kilka zmyślonych/podkoloryzowanych faktów? Skoro tak wiele lat pracowałeś, to chyba nie do końca było aż tak źle ? Przecież jest mnóstwo innej pracy gdzie zapewne lepiej by Cię traktowali. Co do obowiązków, szkoda że się bardziej nie wypowiedziałeś, bo to ciekawe.... Raczej obowiązki kierownika zmiany nie może wykonywać pracownik kas. Myślę, że tak jak Ty kogoś traktujesz tak Ty jesteś traktowany. Ja również tu dłużej pracuje i nigdy... o dziwo nikt się nade mną nie pastwił, a nie uczestniczę w żadnych imprezach organizowanych przez Falową śmietankę :)
Pracuję w Aquapark Fala na strefie kasy już od dwóch lat, uważam że wystawiona opinia powyżej jest nieprawdziwa, atmosfera w pracy jest zupełnie inna, zawsze mogę liczyć na wsparcie Kierownika Kas jak i Kierowników Zmiany. Pracuję tutaj na umowę zlecenie i nie spotkałam się na zrzucanie na mnie obowiązków które nie należą do mnie, każdy wykonuje swoją pracę. Takie oszczerstwa są nie na miejscu.
Pracuje tu już ponad 5 lat i nie zgadzam się z tą opinią. Odkąd zaczęłam tu pracować nigdy nie odczułam rzekomego "pastwienia się", nie czuję się również "plebsem" oraz znam zakres swoich obowiązków i wiem, że nie są one na mnie "zrzucane" tylko wynikają z umowy. Na imprezy również nie chodzę i nie uważam się za "lessera". Kierownik Kas i Kierownicy Zmian są od tego żeby nami zarządzać więc nie wiem czy zwracanie uwagi lub pilnowanie porządku na kasach można nazwać "uprzykrzaniem życia". Do Kierownika Kas lub Pani Kasi zawsze można zwrócić się o pomoc i nie raz przekonałam się, że można na nich liczyć.
@Artur nie zgadzam się z Twoją opinią. Pracuję na Fali od kilku lat i uważam, że kierownicy jak i Kierownik Kas nie zrzucają na nikogo żadnych dodatkowych obowiązków, kasjerzy wypełniają tylko swoje zadania, które mają w umowie, a kierownicy są od tego żeby nas pilnować. Jeśli chodzi o Kierownika Kas to dba on o swoich pracowników i jeśli masz jakiś problem to stara się pomóc jak może. Jestem studentką i dzięki pracy na Fali mogę pogodzić studia z pracą, grafik jest elastyczny i nawet jak nie zawsze możesz się wpisać idealnie w godziny zmian, to nie ma problemu, żeby się dogadać i przyjść np. po zajęciach.
Praca kasjera trzeba przyznać, że jest pracą dość niewdzięczną. Dziwnym dla nas jest, że klient potrafi się zachować kulturalnie, bo niestety różnego rodzaje buce i prostaki zostają w pamięci dłużej, ale myślę, że w wielu miejscach gdzie pracuje się z klientem zdarzają się takie sytuacje. Największym problemem Fali jest jednak to, że kasjerów się zupełnie nie docenia, słowa pochwały nie idzie tu doświadczyć co jest dość przykre, ciągle słyszy się tylko o naganach i zwolnieniach. Jeśli chcesz być tutaj doceniony w jakikolwiek sposób, to niestety trzeba się zaprzyjaźnić z odpowiednimi osobami, żeby mieć kogoś kto nie będzie zwracał uwagi na żadne błędy, a najmniejszy wysiłek wychwali. Jeśli się takich przyjaźni nie ma, to zejście z kasy na 2 minuty żeby się napić na pewno zostanie zauważone i skrytykowane. O pomoc w sprawie trudnych klientów musisz się mocno prosić, bo mało kto z kasjerów wyższego szczebla/kierowników ma ochotę podejść. Wiadomo, że każdy ma inny styl pracy i gorsze dni, wśród kierowników i kasjerów są oczywiście złote osoby, dzięki którym zmiana jest przyjemniejsza. Trzeba się tutaj znieczulić na przykre sytuacje, wyzwiska klientów i groźby ze strony kierowników, bo inaczej to miejsce byłoby jak z horroru. Liczę, że kierownictwo czy zarząd zdecydują się w najbliższym czasie na doszkolenie z zarządzania i motywowania pracowników, bo niestety samymi groźbami o zwolnieniach nic przydatnego się nie osiągnie. Jeśli zastanawiasz się nad pracą w Aquapark Fala, jesteś otwarty, wyluzowany i zależy ci tylko na zarobieniu minimalnej krajowej, to polecam, jednak jeśli jesteś wrażliwy i chcesz się rozwijać, to zdecydowanie odradzam to miejsce.
Pani Kasia wkłada dużo serca w swoją pracę i w wielu sytuacjach staje po naszej stronie , po stronie pracowników kas . Sama miałam przykrą sytuację z której wybroniła mnie Pani Kasia . Kierownik kas ? Kierownik kas wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi , jest do dogadania w każdej sprawie i również za pracownikami z kas stoi murem .
Ciekawe od czego zależy rodzaj umowy. W kilku opiniach widziałem, że niektórzy pracują na zleceniu. Może pracownik sam może wybrać formę współpracy?
W komentarzach widziałem sporo narzekania na przełożonych. Czy możliwe, że relacje z nimi już się poprawiły? Niektórym pewnie trudno byłoby pracować w takiej atmosferze.
Po pracy na barze i punktach zewnętrznych na Fali mogę stwierdzić jedno: nigdy więcej pracy w tym miejscu. Jad, kolesiostwo, (usunięte przez administratora) to najlżejsze słowa jakie można użyć. Od kierowniczki która na grupie na Messengerze pisze komentarze typu "ja wiem, że w domu za was sprzątają, ale tu jest praca", co z jednej strony jest zrozumiałe, że jak ktoś nie wykonuje obowiązków ale powinno być ubrane w inne słowa, nie ośmieszające tej osoby, przez pracowników pracujących już wiele lat na zleceniu którym wszystko uchodzi na sucho, tak samo jak kierowniczka i menadżer ośmieszający innych pracowników na grupie, krzyczących na innych pracowników kiedy nikogo nie ma w okół, po prezesa fali który potrafił wszcząć awanturę, bo pierwszy raz od roku ktoś mu ketchup za 0.70 groszy doliczył do frytek. Fakt, robi on dużo dla fali, by zarobić więcej, ale nic dla pracowników. Przede wszystkim jest to umowa zlecenia, 28,10 brutto, najniższa krajowa, bez żadnych benefitów w postaci Multisporta, opieki medycznej czy ubezpieczenia. Od tamtego tygodnia jak została mi dostarczona informacja wprowadzili zniżkę -30% na kawę i dania z baru dla wszystkich pracowników. Ale to nie jest żaden benefit, bo kawa jest okropna jak sami klienci opisują, dodatkowo śmierdzą już same jej ziarna. A dania z baru... Lepiej nic tam nie jeść, albo jeść jak jest kobieta szef kuchni, a nie starszy mężczyzna. Ma on bowiem w zwyczaju wykorzystywać stare mięso do gotowania przykładowo zup i trzymania przeterminowanego mięsa na mroźni. Jeszcze przed moim odejściem jedna z pracownic dostała ostrego zatrucia pokarmowego po jego zupie. Inne osoby co ją zjadły też miały problemy, na szczęście nie aż takie. Były inne sytuacje z udziałem starego mięsa, z którym klienci niestety mieli do czynienia, ale wolę o tym nie pisać. Na grillu zewnętrznym olej/frytura zmieniana zbyt rzadko. Upał na grillu 40+, brak klimatyzacji tylko dwa ledwo działające wiatraki. Na wszystkich obiektach brak odpowiednich płynów do czyszczenia, w butelkach jest rozpuszczany płyn do mycia naczyń i wszystko jest nim myte, od stolików po roler na parówki do hot dogów. Sanepid ma to wszystko gdzieś. Jak był ktoś to go prezes oprowadzał po punktach, niespecjalnie sprawdzał cokolwiek, więc jak mniemam miasto ma układy z sanepidem. Można by było wymienić więcej przykładów jakim pracodawcą jest Fala. Ale nie mam na to siły i nerwów. Jedyną dobrą energią jaka tam panowała była ta dawana przez innych sezonowych pracowników, niestety skutecznie tępiona. PS. Pisząc to nadal czekam na wypłatę, Fala bo spóźnia się z wypłaceniem wynagrodzenia za poprzedni miesiąc, gdzie według umowy powinna być na koncie już w piątek :)
Jeszcze miesiąc temu twierdziłeś, że firma opóźnia Ci się z wypłatą. Powiesz jak teraz wygląda sytuacja?
Po wieloletniej pracy na kasach mogę stwierdzić że to miejsce jest przesiąknięte jadem i odradzam każdemu pracy w tym miejscu (no chyba że lubisz lizać kierownikowi...). Największym problemem jest większość kierowników kas. Można dosłownie powiedzieć, że pastwią się nad osobami, które nie są w ich kółku wzajemnej adoracji. Dokonują przekrętów (po których dyscyplinarka jest najłagodniejszą karą), spóźnień lub po prostu nie przychodzą do pracy lub po godzinie z niej wychodzą (udając, że w niej byli). Swoje obowiązki zrzucają na osoby ze zlecenia gardząc nimi i mówią, że są "plepsami". Niestety nie można z tym nic zrobić bo pani K. Przymyka na wszystko oko i zadaje się z głównym kierownikiem kas, który wprowadza toksyczną atmosferę. Główny kierownik jest zawistną, fałszywą osobą i uwielbia uprzykrzać innym życia przy okazji obrabiając im... Ma on bardzo wiele za uszami. Woli m.i. dawać lesserom większe wynagrodzenia, bo chodzą z nim na imprezy.
Nie pracujesz już... to o czymś świadczy. Skład nie zmienia się od lat, to też o czymś świadczy...
Jestem zatrudniona w dziale kas w Aquaparku Fala od 3 lat i nie podzielam twojego zdania na temat Kierownika Kas. Pracowałam w wielu miejscach i na własnej skórze nie raz doświadczałam prawdziwego (usunięte przez administratora) tutaj takie rzeczy nie mają miejsca. Z pracy i z kierownictwa w tym miejscu jestem zadowolona.
Nie wiem dlaczego wygadujesz takie głupoty ale jeśli chodzi o kierownika kas to zawsze niezależnie od sytuacji broni swoich pracowników i staje po ich stronie. I wszystko jest do dogadania bo do każdej sytuacji podchodzi indywidualnie. A i ciężko uwierzyć w toksyczną atmosferę o której mówisz biorąc pod uwagę kilkuletni staż wielu pracowników.
@Artur, czy Ty aby na pewno przemyślałeś to co napisałeś, czy w przypływie emocji i jakiegoś żalu chciałeś się wyżyć i napisać kilka zmyślonych/podkoloryzowanych faktów? Skoro tak wiele lat pracowałeś, to chyba nie do końca było aż tak źle ? Przecież jest mnóstwo innej pracy gdzie zapewne lepiej by Cię traktowali. Co do obowiązków, szkoda że się bardziej nie wypowiedziałeś, bo to ciekawe.... Raczej obowiązki kierownika zmiany nie może wykonywać pracownik kas. Myślę, że tak jak Ty kogoś traktujesz tak Ty jesteś traktowany. Ja również tu dłużej pracuje i nigdy... o dziwo nikt się nade mną nie pastwił, a nie uczestniczę w żadnych imprezach organizowanych przez Falową śmietankę :)
Pracuję w Aquapark Fala na strefie kasy już od dwóch lat, uważam że wystawiona opinia powyżej jest nieprawdziwa, atmosfera w pracy jest zupełnie inna, zawsze mogę liczyć na wsparcie Kierownika Kas jak i Kierowników Zmiany. Pracuję tutaj na umowę zlecenie i nie spotkałam się na zrzucanie na mnie obowiązków które nie należą do mnie, każdy wykonuje swoją pracę. Takie oszczerstwa są nie na miejscu.
Pracuje tu już ponad 5 lat i nie zgadzam się z tą opinią. Odkąd zaczęłam tu pracować nigdy nie odczułam rzekomego "pastwienia się", nie czuję się również "plebsem" oraz znam zakres swoich obowiązków i wiem, że nie są one na mnie "zrzucane" tylko wynikają z umowy. Na imprezy również nie chodzę i nie uważam się za "lessera". Kierownik Kas i Kierownicy Zmian są od tego żeby nami zarządzać więc nie wiem czy zwracanie uwagi lub pilnowanie porządku na kasach można nazwać "uprzykrzaniem życia". Do Kierownika Kas lub Pani Kasi zawsze można zwrócić się o pomoc i nie raz przekonałam się, że można na nich liczyć.
@Artur nie zgadzam się z Twoją opinią. Pracuję na Fali od kilku lat i uważam, że kierownicy jak i Kierownik Kas nie zrzucają na nikogo żadnych dodatkowych obowiązków, kasjerzy wypełniają tylko swoje zadania, które mają w umowie, a kierownicy są od tego żeby nas pilnować. Jeśli chodzi o Kierownika Kas to dba on o swoich pracowników i jeśli masz jakiś problem to stara się pomóc jak może. Jestem studentką i dzięki pracy na Fali mogę pogodzić studia z pracą, grafik jest elastyczny i nawet jak nie zawsze możesz się wpisać idealnie w godziny zmian, to nie ma problemu, żeby się dogadać i przyjść np. po zajęciach.
Pare pytań poźniej miła szczera rozmowa.
Jak radzisz sobie z trudnym klientem? Czy jesteś dyspozycyjny?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Przykro się patrzy na to, że większość pozytywnych opinii o pracy w tym miejscu, jak i o kierownictwie jest pisane przez osoby z grona tak często wspominanego na tej stronie kierownika. Jeśli chodzi o samą pracę to nie jest tragicznie, ale też nie jest dobrze. Plusem jest elastyczny grafik i to w zasadzie jeden z niewielu plusów.
Praca kasjera trzeba przyznać, że jest pracą dość niewdzięczną. Dziwnym dla nas jest, że klient potrafi się zachować kulturalnie, bo niestety różnego rodzaje buce i prostaki zostają w pamięci dłużej, ale myślę, że w wielu miejscach gdzie pracuje się z klientem zdarzają się takie sytuacje. Największym problemem Fali jest jednak to, że kasjerów się zupełnie nie docenia, słowa pochwały nie idzie tu doświadczyć co jest dość przykre, ciągle słyszy się tylko o naganach i zwolnieniach. Jeśli chcesz być tutaj doceniony w jakikolwiek sposób, to niestety trzeba się zaprzyjaźnić z odpowiednimi osobami, żeby mieć kogoś kto nie będzie zwracał uwagi na żadne błędy, a najmniejszy wysiłek wychwali. Jeśli się takich przyjaźni nie ma, to zejście z kasy na 2 minuty żeby się napić na pewno zostanie zauważone i skrytykowane. O pomoc w sprawie trudnych klientów musisz się mocno prosić, bo mało kto z kasjerów wyższego szczebla/kierowników ma ochotę podejść. Wiadomo, że każdy ma inny styl pracy i gorsze dni, wśród kierowników i kasjerów są oczywiście złote osoby, dzięki którym zmiana jest przyjemniejsza. Trzeba się tutaj znieczulić na przykre sytuacje, wyzwiska klientów i groźby ze strony kierowników, bo inaczej to miejsce byłoby jak z horroru. Liczę, że kierownictwo czy zarząd zdecydują się w najbliższym czasie na doszkolenie z zarządzania i motywowania pracowników, bo niestety samymi groźbami o zwolnieniach nic przydatnego się nie osiągnie. Jeśli zastanawiasz się nad pracą w Aquapark Fala, jesteś otwarty, wyluzowany i zależy ci tylko na zarobieniu minimalnej krajowej, to polecam, jednak jeśli jesteś wrażliwy i chcesz się rozwijać, to zdecydowanie odradzam to miejsce.
Pani Kasia wkłada dużo serca w swoją pracę i w wielu sytuacjach staje po naszej stronie , po stronie pracowników kas . Sama miałam przykrą sytuację z której wybroniła mnie Pani Kasia . Kierownik kas ? Kierownik kas wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi , jest do dogadania w każdej sprawie i również za pracownikami z kas stoi murem .
Czy można liczyć w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Nie polecam pracy w tej firmie. Ludzie na recepcji są samolubni i widzą tylko czubek własnego nosa. Osoby które są na stanowisku kierowniczym na recepcji siedzą na zapleczu i wykorzystują osoby z umowy zlecenie które nazywają plebsem. Osoby z umowy zlecenia robią większą robotę niż z umowy o pracę. Kierownicy z recepcji siedzą na kamerach i obserwują pracowników z umowy zlecenie i jak ktoś odejdzie na chwilę np do toalety lub napić się wody odrazu robią awanturę i lecą do pani dyrektor. A jak sami przez większość zmiany siedzą i nic nie robią to nikt już tego nienawidzi. Pani dyrektor widzi tylko to co chce widzieć. Ma swoich ulubieńców którzy siedzą na telefonach lub malują paznokcie na zapleczu. Biuro siedzi w domu i obserwuje pracowników poprzez kamery. Osoby z kierownictwa kas traktują innych jak smieci. Wiecznie siedzą na zapleczu i obrabiaja (usunięte przez administratora) inny. Jak im się postawisz odrazu lecą na skargę do pani dyrektor a ta nawet nie sprawdzi czy to prawda i odrazu zwalnia.
Drogi lub powinienem napisać „droga pani ktoś” :) Te osoby które tak bardzo ci przeszkadzają czyli kierownictwo kas ma niestety inny charakter pracy, który polega między innymi właśnie na kontroli prawidłowej obsługi klienta którą wykonujesz/WYKONYWAŁAŚ ty. Z taką koleją rzeczy ciężko było ci się pogodzić. Opisujesz ich prace jako nic nie robienie pomimo tego że napewno wielokrotnie byłaś świadkiem tego jakie obowiązki należą do osób z tzw kierownictwa jest to przede wszystkim praca biurowa oraz rozwiązywanie trudnych problemów, zadań oraz codziennych sprzeczności i roszczeń z klientami oraz wiele innych rzeczy o których nie masz niestety bladego pojęcia. To osoby które tak jak ty kiedyś ciężko pracowały na kasie głównej i wytrwałością oraz zaangażowaniem awansowały na wyższe stanowisko. Cechy które tobie jak i większości młodszemu pokoleniu po roczniki 00 zapewnie są obce bo w swojej wypowiedzi oraz opinii na temat pracy w aquaparku nie przedstawiasz żadnych konkretnych argumentów „obrabianie (usunięte przez administratora) ??? Naprawde ??? praca to nie gimnazjum a współpracownicy to nie koledzy z klasy. Wyobraź sobie że obraźliwe sformułowanie o którym mówisz powstało wśród osób z umowy zlecenie bardzo dawno temu (w czasach kiedy kierownictwo kas posiadało zupełnie inny skład) i tylko i wyłącznie w celach humorystycznych i nigdy nie było używane żeby kogoś obrazić. Na dziale kas na umowę zlecenie pracuje mnóstwo dziewczyn większość z nich po już dobre pare lat cenią sobie dobre zarobki/sezonowe premie oraz miłą atmosferę oraz to że właściwie nic oprócz obsługi klienta nie spoczywa w ich obowiązkach ponieważ do wszystkich pobocznych spraw typu skargi, rezerwacje problemy i wiele innych nietypowych sutuacji a jest ich bardzo wiele od razu wzywana jest osoba z umowy o prace lub kierownictwo kas. Życzę ci abyś znalazła lepszą pracę i obyś nigdy nie zaznała jak to potrafi być w innych firmach i co to jest prawdziwy mobing wtedy twoja opinia na temat tej pracy drastycznie zmieniła by się na o wiele lepszą. PS proszę nie mieszać w to Pani Dyrektor obiektu ona ma zupełnie inne swoje indywidualne obowiązki za wszelkie zwolnienia zatrudnienia i tym podobne pracowników odpowiada Kierownictwo Kas i na nikogo nie trzeba jak to nazwałaś kablować żeby wypowiedzieć komuś umowę. Pozdrawiam Inny Pracownik Kas
Szanowny pracowniku kas jeśli uważasz że malowanie paznokci w trakcie pracy jest jednym z prac biurowych oraz rozwiązywania problemów może powinien Pan/Pani zmienić zawód na styliste paznokci. ???? Rozumiem że są opowiazki które umowa o pracę musi wykonać ale bywają dni kiedy na zmianie jest kierownik kas oraz 2 jego podwładnych również z umowy. Dwie osoby pracują wykonują tzw pracę biurowe a osoba trzecia jest dla towarzystwa zamiast zająć się czymś konkretnym. Dość istotne jest też to, że kierownik ustawia grafik tak żeby pewne osoby nie musiały stać na kasie ponieważ są nie dokształcone. Więc na jakiej podstawie taka osoba jeszcze pracuje w tej firmie? Ponieważ kierownik świetnie się z nią bawi na zmianach. Pozdrawiam. ????
Bujda Kierowniczka to jeden wielki doopślizg głownie interesuje ją kasa, ludzie się nie liczą.
? Masz wyżej
Firma jest dobrym pracodawcą i z pewnością w tej sytuacji pomoże pracownikom
NIe jest dobrym pracodawcą. Zarząd myśli tylko o sobie , dyrektorzy i główna księgowa to jedna wielka klika klepiąca sie na wzajem po plecach.
Biorąc pod uwagę kilku, a nawet kilkunastoletni staż wielu pracowników w tej firmie to chyba nie jest tak okropnie jak to przestawiasz ???? Aquapark nie jest dobrym pracodawcą, bo co? Bo zostałaś zwolniona? Zastanowiłaś się dlaczego czy tylko siejesz ferment? Nie wpadłaś na to, że zarząd i dyrekcja mają wiele obowiązków wykraczających poza zmaganie się z przerostem ego niezadowolonych byłych pracowników/zleceniobiorców. Ja zawsze gdy miałem kłopot, zgłaszałem sprawę i zostałem wysłuchany. Rozwiązanie nie zawsze było na moją korzyść, ale były podejmowane próby i to doceniam. Żeby każdy zakład pracy miał takich zarządzających jak Pani Dyrektor, którą mieszasz z (usunięte przez administratora) we wpisach poniżej. Zakład pracy to nie przedszkole, by dyrekcja biegała za personelem i bez przerwy sprawdzała czy wszystko z delikwentem w porządku. Może zamiast pluć jadem na fajną firmę przemyśl swoje zachowanie. Miłego dla Ciebie i Twojego ego! <3
Ach ten marketing zawsze działa świetnie i będzie bronić swoich. Trzeba jednak czytać ze zrozumieniem, a tego widzę nie potrafisz, no ale fala cie pewnie opłaca żeby tak ich bronić JAk jest teraz nie wiem, i nie chce, napisałam jak było. Kropka
Pracuje tam już pare lat i strząsa mnie kiedy czytam takie nieprawdziwe oszczerstwa na temat Pani Dyrektor aquaparku fala.... ewidentnie ktoś nie ma zielonego pojęcia jaka to dobra i życzliwa kobieta, niezwykle pomocna i wrażliwa osoba. Robi się przykro czytając rzeczy wyssane z palca...
Ewidentnie jestes w drużynie (usunięte przez administratora) Pani Dyrektor dla kasy zrobi wszystko, sprzeda każdego za złamanego grosza byle tylko samej się nachapać
Pani Dyrektor to jedna z najbardziej empatycznych osób w tej firmie. Nie ma osób bardziej skorych do pomocy i wsparcia pracowników. I do jakiej "kasy" się odnosisz (usunięte przez administratora)?
A to zmieniła się dyrektorka? Pamiętam jak dyrektorem była Pani Kasia. Nie pamiętam nazwiska. Żywcem wezmą ją do nieba za podejście do problemów pracowników. Nawet jak ktoś manianę odstawił, to walczyła o swój personel. Może ty firmy pomyliłaś?
Empatycznych jak czuje piniądz inaczej sprzeda cię za złamanego grosza , lojalna wobec $$$
Obecna Pani Dyrektor (Dział Operacyjny) jest osobą z której powinno brać się przykład. Codziennie spada na nią ogromny ciężar zadań i obowiązków z którymi doskonale sobie radzi już od paru dobrych lat, oprócz tego jest najmilszą i najbardziej człowieczą osobą na takim stanowisku jaką poznałem kiedykolwiem a pracowałem już w paru miejscach.
OMG! xD Dostałam powiadomienie, że ktoś napisał opinię o fali i oczom nie wierze xD Pracowałam tam w sezonie na kasach i mialam przyjemnosc poznać panią dyrektor. Złota kobieta! Wkurzona, za robote sie weź zamiast pisac brednie na tych ludzi.
Jeśli chodzi o obowiązki Pani Dyrektor, to na pewno jest ich ogrom. Fajna babka, której daleko do wykorzystania swojego stanowiska. Co do obowiązków pozostałych pracowników, to zależy gdzie pracujesz.
Tak jak napisałam wyżej. Dużo zależy od tego gdzie chcesz pracować. Nie wiem jakiej pracy szukasz więc nie pomogę dokładniej. Inne wymagania są na kuchnię, inne na kasjera, a inne do biura. Jeżeli szukasz czegokolwiek, zadzwoń do kadr i zapytaj czy aktualnie rekrutują na jakieś stanowisko. Ja zdanie o firmie mam dobre, ale nie znam specyfiki wszystkich działów na tyle, by opisać Ci każdy z nich dokładnie i zrecenzować, w którym jest najlepiej.
Fajne to musi być miejsce pracy, takie bezstresowe… Po tym co dziś o 20 pokazała na seansie w dużej saunie Agata, to stwierdzam że wylecieć z pracy tu się nie da. Aż jej było głupio na twarzy jak pomachała od niechcenia, na co ludzie nie reagowali, po czym Mateusz po prostu ją zmasakrował swoim show kilkukrotnie nagradzanym brawami! Długa miałeam przerwę ostatnio (kilka miesięcy) ale widzę że nic się nie zmienia. Zróbcie seans Agata + Nina to jedno gwarantuję… Będzie dużo wolnych miejsc na ławach, położyć się będzie można… ;) Nikt nie jest doskonały ale niech ona się nauczy tego za co klienci jej płacą.
Niby prowadziła razem z Mateuszem seans, ale ja tak bym tego nie nazywała.
Uważaj przede wszystkim na (usunięte przez administratora) wpisy osób próbujących się odegrać z bliżej nieokreślonych powodów. FALA to spox firma w której atmosfera daleka jest od korporacyjnego wyscigu szczurów. Pracujesz dobrze? Masz zysk. Obijasz się? Tracisz. Prosta zasada działająca w każdej firmie :)
Czy rozmowa rekrutacyjna w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Rozmowa rekrutacyjna odbywa się w języku polskim. Zaznaczamy jednak, że zadeklarowany w CV poziom znajomości języka może zostać zweryfikowany podczas rozmowy. Możliwość weryfikacji znajomości języka angielskiego jest uzależniona przede wszystkim od stanowiska, na które aplikuje zainteresowana osoba tj. czy wykonywana praca obejmuje bezpośrednią obsługę klienta. Znajomość języka obcego traktowana jest jako dodatkowy atut.
Tragiczne podejście do pracownika, nie pozdrawiam strefy saun gdzie córka Pani kierownik( została tylko z tego powodu xD ) , pomimo, ze klienci jej poprostu nie lubili została przy pracy, a osoby które były z zewnątrz lecz wszystko było ok -out. Jeśli chcesz codziennie się stresować i być pomiatany ze względu na to ze jesteś nowy to praca dla ciebie !
Potwierdzam, na saunach w pracy dzieje się co chce! Starsze panie zatrudnione tam włącznie z pożal się boże kierowniczką siedzą i nic nie robią a nowi są wykorzystywani i krytykowani na każdym kroku ja nie wytrzymałam i przeszłam do pracy na dział kas tam pomimo że młody to przynajmniej konkretny i normalny kierownik.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
witam byłem dzisiaj na basenie z córką zapłaciliśmy i co okazało się że zjeżdżalnie w tej chwili są niedostępne to za co ja płacę
Informacje o zamkniętej wieży ze zjeżdżalniami były na każdej kasie, na telebimie, przy wejściu i na stronach internetowych. Wystarczy czytać komunikaty :)
Podczas epidemii wszyscy pracownicy na umowie zlecenie zostali pozostawieni sami sobie z tego co wiem umowa o prace tez dostala grosze ale pieniadze na remonty i nowe telewizory mają szkoda ze nie dbają tam o pracownikow
Czy pracodawca Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Jeśli komuś brakuje chęci lub nie jest to taka praca o jakiej myślał to może mu nie odpowiadać. Dla mnie to świetna firma i cieszę się z pracy!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. - Łódź
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Fala Aquapark Łódź Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Unii Lubelskiej 4
94-208 Łódź - NIP: 7272616658 KRS: 0000196146
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Rozrywka i rekreacja - pozostała działalność - Łódź
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |