MZA

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy MZA

MZA w gacie...
Pracownik
 Pytanie

Czemu firma daje większą stawkę innej firmie mającej zabobiec braku kadry kierowców a nie daje elokwentnych podwyżek kierowcom zatrudnionym na umowę o pracę bezpośrednio? Czemu zarząd nie robi nic z ekspansja wypowiedzeń nieprzedłużenia umów?

Hurra
Pracownik
@MZA w gacie...

Na olx jest ogłoszenie praca w Warszawie w komunikacji miejskiej dla kierowców wymaganie prawo jazdy kat D z kodem 95 i znajomość topografii miasta stawka do 6000 zł netto miesięcznie.

Wysokie wynagrodzenie
Pracownik
@Hurra

To jak samo kiedy dwa lata temu zgodnie z ogłoszeniem nasze zarobki wynosiły 5700,00 zł, przyślij kierowcy poddanych zarobków z ogłoszenia nie zobaczyli odeszli

Hurra
Pracownik
@Wysokie wynagrodzenie

Ale czy oszukiwanie pracowników na zarobkach to dobry pomysł. Taka firma szybko traci reputację. A wieści ze to typowy dziadtrans roznoszą się w tempie błyskawicy.

Hehe
Pracownik
@Wysokie wynagrodzenie

To przez 2 lata zarobki wystrzeliły z 5700 na 6300 przy dwucyfrowej inflacji.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Stalova
Pracownik
 Pytanie

Ty Zdzisław dziwisz się? Powiem jedno magiczne słowo. Nadgodziny. Dzięki nim wypłata na pasku wygląda dużo lepiej niż w przypadku pracy w takim dyskoncie spożywczym.

MZA w gacie...
Były pracownik
 Pytanie

Czy rzecznik MZA jest w stanie się racjonalnie wypowiedzieć czemu kierowcy pracują ponad 10h kilka dni z rzędu czemu nie mają dostępu do wody ( ZTM Warszawa wschodnia) czemu MZA nie daje podwyżki tylko premie motywacyjna? Czemu po zakończeniu współpracy jesteś zobligowany do zapłaty za ubiór skoro umowa się skończyła a przekazanie ubioru należy do obowiązków pracodawców. Czemu MZA nie zwraca za zakup obuwia ?skoro wymaga określonego obuwia. Czemu MZA nie dba o klimatyzacje dla kierowców i w wielu autobusach rocznikowo starszych klimatyzacja w kabinie praktycznie nie działa bądź są uszkodzone nawiewy. Tak bardzo lubicie mówić jacy to źli kierowcy a z drugiej strony niech nowi pracownicy bądź chętni usłyszą prawdę o tej pracy

heheszek
Pracownik
 Pytanie
@MZA w gacie...

Przepraszam a gdzie pracujesz? Nie spotkałem się żeby ktoś któregokolwiek kierowcę ganiał za obuwie. A powinni, sandały i czarne skarpety to hitowy ubiór starszych kierowców

Yobo
Były pracownik
@heheszek

W firmie nie reslektujacej przepisów. W firmie gdzie każe się jeździć ponad 10h. W firmie gdzie za wszystko jesteś karany. Latem maja być buty dostosowane do temperatur i zgoda na krótkie spodnie. Nie każdy żyje MZA nie każdy chce mieć potem problemy zdrowotne. Jak ktoś żyje tylko firma to później jego klepsydra wisi na drzwiach w wieku 50-60 lat do piachu

Spaślak60
Pracownik

Zwłaszcza te linie gdzie robisz patataj przez pół zatkanego, zrobionego placem budowy miasta i na jednym z krańców masz 5 minut pauzy a te 5 minut łapiesz do tyłu już na 6 światlach a co dopiero przelot przez korki. Na samą myśl o takich rodzyneczkach już mi wysiadł kręgosłup, stawy kolanowe oraz dostałem hemoroidów.

1
Gratis
Inne
@MZA w gacie...

I od wrzesnia jak nie masz zmiany to musisz wykonac kurs za typa ktory nie przyszedł i nie ma to tamto...

Spaślak60
Pracownik
 Pytanie

Tak najłatwiej jest powiedzieć ale zapomniałeś dodać, że to "kółko więcej" może Cię zajechać jak konia w polu i wywrócić o 360 stopni następny dzień np. zmianą godzin meldunku i lądowaniu na rezerwie a co w sytuacji gdy po pracy miałeś ustalone plany? (dzieci, lekarz, ważne spotkanie itd.) już mówię - nikogo to nie obchodzi prócz Ciebie bo ważne, że kurs wykonany i kilometry.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Gratis

Kto wam nagadał takich głupot że musicie wykonać dodatkowy półkurs? Nic nie musicie!!!!!!!! Zgłaszacie na CR brak zmiany i zadajecie pytanie czy macie zjechać na zajezdnie czy oczekiwać na instruktora który przejmie autobus. Jeżeli kończy wam się czas pracy w danym dniu nie macie obowiązku go przedłużać!!!

1
Taka prawda
Pracownik
 Pytanie

I gdzie te obiecane od września zmiany na przystankach po trasie najbliżej zajezdni? Nadal mam w grafiku zmiany na liniach po drugiej stronie miasta lub na dalszym krańcu licząc od zajezdni. Po co bylo wrzucać do wiadomości że cos załatwiliście jak sie do niczego nie nadajecie.

Aaa
Pracownik

To jest służba a nie praca, tu trzeba cały czas być do dyspozycji firmy. Poza tym wynagrodzenie jest na tyle wysokie że trzeba być na każdy telefon gotowym na służbę hahaha.

1
Kierowca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Żeby się zatrudnić w MZA trzeba się zgłosić na ulWloscianska do działu rekrutacji wypełnić kwestionariusz i można być odrazu przyjętym jeśli się ma min 2 lata praktyki w zawodzie. Po przyjęciu podpisujesz umowr, robisz badania, wybierasz zajezdnie, stawiasx się do pracy, jezdzisx 5 dni z patronem i po zaliczeniu jeździsz sam według swojego grafiku. To jest cała polityka pracy.

Pytania

Na ul. Woronicza sprawdzają czy masz pojęcie o jeździe, przegubem jedziesz po placu i robisx łuk przodem i tyłem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Prezes tej firmy powiedział że prowadzenie autobusu 18 metrowego jest porównywalne do prowadzenia auta osobowego???!!!! Czy ja dobrze zrozumiałem?! To już kolejna kompromitująca wypowiedź tego człowieka. Wcale mnie nie dziwi że tutaj tak mało płacą. Jak można porównać doświadczenie zawodowego kierowcy autobusu 18 metrów w bardzo trudnym miejskim ruchu do auta osobowego? Koncentracja na najwyższym poziomie przez niemalże 10 godzin prowadzenia. Obserwowanie zachowania pasażerów w lusterku wewnętrznym, ciągle wpatrywanie w lusterka boczne żeby kogoś nie zarysować. Jazda jak z jajkami bo człowiek dba o komfort podróżujących. I ten człowiek prezes zarówno MZA jak i Związku Zrzeszającego Polskich Pracodawców Transportu Publicznego wygaduje takie niedorzeczności?!!!!!!

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kolo
Pracownik

Z nominału jest 4500, ale złap karę czy jakieś L4 to nawet 4000 nie zobaczysz

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Yobo
Pracownik
 Pytanie

A firma tradycyjnie zostawi kierowce samego sama się szybko wyfofa żeby nie wyszło na jaw że odpisy kierowców są bagatelizowane. A po drugie po jaka cholerę ZTM wymyślił 4 drzwi w przegubie? Cały Świat ma 3 ale nie ZTM ma swoje kapitalne pomysły

JBB
Pracownik

Miłośnicy są bardzo chętni wrzucać na fb jak w kamizelce odblaskowej sprawdzają płyn do spryskiwaczy albo jak się relaksują na pętlach. To jest szkodliwa działalność bo pokazuje nieprawdziwy obraz pracy kierowcy. Prawdziwy obraz to bród smród zasyfione kabiny, śmierdzące fotele, korki opóźnienia ogromne ryzyko spaliny i pyły z klocków hamulcowych i prorok na plecach . No i wstawanie o 2

Kolo
Pracownik

Efekty dawania zmian po 10, 5 godziny. 4 koła od 4 rano na takim 116 w korkach bo budowa tramwaiku dla lewaków w Wilanowie to jest tyra gorsza niż w kopalni na przodku. W turystyce czy flixie zamykasz drzwi i jedziesz a nie przystanek co minute.

Roberto
Pracownik
 Pytanie
@Kolo

Rozkład jazdy jak i pasażerów pretensje wkładam w cztery śliczne litery robiąc ustawowe przerwy i jadąc zgodnie z przepisami. Do toalety też człowiek musi się udać, choćby to było i 20 minut po odjeździe. Aczkolwiek czasem drażni człeka to jak usłyszy od innego drivera, który w pocie czoła siny na twarzy ciśnie rozkład, że nie umiesz jeździć bądź fachowcy-eksperta z ekspedycji bo wywałem sterowanie. A co mnie to obchodzi? jeśli mózgi układające przelot mają wyw#lone przejazdem na przepisy do tego nie uwzględniającym utrudnień w ruchu to czemu ja mam się tym przejmować? ciśnieniować?. (usunięte przez administratora) to pieseł, znieczulica, luz i do przodu.

Yobo
Pracownik
 Pytanie

Maskara zmiany po 10.5h tam ktoś myśli o kierowcach? Niedługo będziemy po 12 jeździć a pan prezes zarabia sobie ok 30 tys brutto za stwierdzenia że prowadzenie autobusu dziś to jak jazda osobówka

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

WFF
Pracownik

No właśnie przewóz rowerów..... Widziałem ostatnia taka sytuację autobus prawie pusty poza szczytem. W autobusie pasażer z rowerem. Wsiada pasażerka i rozpoczyna zakup biletu w biletomacie. Przed maskę autobusu wychodzi w ostatniej chwili pieszy. Nie trudno się domyślić ze nastąpiło gwałtowne hamowanie. Pasażerka traci równowagę i przewraca się. Ostatecznie nic takiego się nie stało ale... widać było że rowezysta który nic nie mówił czul się winny bo.... pasażerka zaczepiła nogami o koło stojącego prawidłowo roweru. Wniosek: nawet przewóz roweru zgodny z regulaminem może się skończyć źle. Temat do przemyślenia dla kolegow zwłaszcza tych którzy zapierniczają za rozkładem

1
Marek
Pracownik
 Pytanie

To w końcu 200 czy 400 zł tej podwyżki?

Ważniak
Pracownik
@Marek

400- brutto wrzucone do...premi.

Kolo
Pracownik
@Ważniak

Nie ma żadnych podwyżek skończcie robić ludziom złudne nadzieje

2
Elektro
Pracownik
@Marek

Jest już pismo na dyspozytorni że od 1 września 400 brutto premia frekwencyjna za każdy dzień zwolnienia lekarskiego będzie zabierane 20 zł , pewnie dopiero w październiku dostaniemy .

Darek
Pracownik
 Pytanie

Wczoraj na zajezdni stalowa Michał Nowacky zorganizował spotkanie ,zaprosił gości z byłym GD Andrzejem B. Czy wierzycie w jego dobre intencje??? Otóż przedstawię wam sprawę ponieważ w tamtym czasie byłem bardzo blisko Andrzeja. Szlachetny pan Michał kiedy Andrzej był głównym dyspozytorem notorycznie na niego donosił pisał raporty i poniekąd przyczynił się do przeniesienia go na kleszczową. To samo zrobił z tamtejszym kierownikiem. Sytuacja była tak napięta ,że Andrzej gdy się o tym dowiedział zerwał całkowicie kontakt z panem przewodniczącym nie chciał go znac . Dosadnie mu powiedział że nie chce żadnych z nim kontaktów . Jakim trzeba być potworem żeby wykorzystując czyjąś chorobę i nieświadomość sytuacji robić sobie kampanię na czyjś koszt. Andrzej po ciężkim udarze jest niczego nieświadomy a Michałek Nowacki jak zwykle wykorzystując sytuację promuje się na osobę dobrą i szlachetną. Ludzie ze starej ekipy którzy tu wcześniej pracowali bądź pracują doskonale wiedzą jak było naprawdę i nikt nie wierzy w jego dobrej intencje i bezinteresowność. Już dawno wypisałem się z jego związku bo nie pogodzę się z tym co tam się dzieje i w jaki sposób zdobywa się członków i jakim kosztem. Piastując takie stanowisko taką funkcję trzeba być nieskazitelnie czystym a pan Michał dorabiając na oddelegowaniach i robiąc różne inne interesy czysty nie jest. Zastanówcie się czy warto płacić składki i wydawać pieniądze, sami sobie zapewniacie podwyżkę kiedy przestanie cię płacić i propagować nieróbstwo i lenistwo. Czy nie zastanawia was dlaczego spotkanie w w sprawie podwyżek wbiegło się ze spotkaniem z Andrzejem ? Myślicie że oni chcieli dla nas dobrze 200 zł ,to jest dla nas dobrze? Jak pan Michał ma walczyć o nas skoro jest popierany przez pana dyrektora i ma zezwolenie na pracę w prywatnej firmie w godzinach oddelegowania? Nie macie już tego dosyć? Czy pan Michał myśli że ludzie z wdzięczności żeby walczył 200 zł że zaprosił Andrzeja którego większość darzy sympatią i bardzo mu współczuję ludzie zapiszą się do jego związku zyska więcej członków i będzie mógł jeszcze bardziej na nas się dorabiać?

Aaaa
Pracownik
 Pytanie

A czy wy wiecie że nawet najmniejsza przycierka auta to mandat minimum 1100 zł i 10 pkt karnych + z twojego prywatnego auta masz podniesione o.c ponieważ nikogo nie interesuje że w trakcje kolizji prowadziłeś auto firmowe, fajnie prawda? No ale skoro zarabiacie po 9 tys zł to stać was na takie koszty,. Żal mi was.

2
Waldi
Pracownik
@Aaaa

Bzdury piszesz. Miałem dwie kolizję autobusem, żadnego mandatu, a OC z prywatnego auta niezmienne.

2
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Romek
Pracownik

Znieśli też dodatek za jazdę przegubem i od czasu jazdy gazowcami nie mamy płacone za oszczędności. Taka jest polityka tej firmy.

Rudolf
Pracownik

Niech jeszcze więcej kupią elektrozłomów, autosaników, solbusików i solarisów LNG (mułów) i jeszcze bardziej poskracają czasy przejazdów i koniecznie prosze obciąć przerwy na krańcach dla kierowców do minimum, żeby czasami nie pousypiali z przemęczenia, bo mogłyby być problemy z ich dobudzeniem. Wtedy na pewno młodzi ludzie będą tutaj „ walić drzwiami i oknami” żeby tylko się dostać do firmy mza.

Ok
Pracownik
@Rudolf

Kiedyś na 523 dyspozytor NCR kazał mi zrobić przerwę na sam koniec 5 minut przed zjazdem do zajezdni tłumacząc że jest to zgodne z prawem. Owszem może jest zgodne z chorym prawem ale nie jest zgodne z logiką. I niech później nie mówią że firma MZA dba o bezpieczeństwo pasażerów.

Krytyk
Były pracownik
 Pytanie

Widzę że firma uruchamia system poleceń. Moim zdaniem lepiej byłoby zatrzymać zatrudnionych pracowników i zrównać stawkę. Co z tego że przychodzą nowi jak zobaczy że szanse na wyższą stawkę są znikome to obracają się na pięcie i idą dalej. Kto rządzi w tej firmie? Tak to jest jak na kierowników i dyspozytorów daje się pociotków z rodzin.

Antyktoś
Pracownik

1. 2. Wysługa i dodatki stażowe mają za zadanie przede wszystkim powstrzymać rotację pracowników. Myśl o tym, że kiedyś będzie się zarabiało więcej miała zatrzymać pracownika na dłużej. Niestety starzy pracownicy stali się większym obciążeniem dla budżetu 3. Nie masz obowiązku prania służbowej odzieży. Możesz nosić tą samą koszulkę aż się sama nie porwie 4. Kiedyś to były towary luksusowe. Teraz nie mów że nie stać cię by kupić kostkę mydła 5. Pracodawca ma obowiązek zapewnić wodę tylko podczas upałów. 6. Żaden regulamin wynagradzania nie będzie sprawiedliwy. Zawsze ktoś będzie pokrzywdzony. 7. Za rozkłady jazdy odpowiada ZTM. A ZTM chce by autobusy jeździły jak najdłużej. MZA musi się niestety do tego zastosować Jeżeli po kilku miesiącach sam nie zrezygnowałeś z pracy to znaczy że ci tutaj pasuje. Jednego dnia jeździsz 10 godzin. Innego po 4 godzinach wracasz do domu. Jednego dnia stoisz non stop w korku. Innego byczysz się na krańcu gdzieś pod Warszawą. Ciebie denerwują telefony o przyjście z wolnego. Inni wręcz błagają o nadgodziny.

2
Ktoś
Pracownik
@Antyktoś

Jedna stawka jest w większości szanujących się firm. Wszelkie regulaminy bazują na jednej stawce a różnicę można regulować premią miesieczną. Idziesz na zwolnienie - tracisz premie. Premia roczna jest niedorzecznością ustanowioną zamiast trzynastki. Kiedyś premie były kwartalne i jak podpadłeś to nie traciłeś premii z całego roku. Wody pracodawcą w tej firmie nawet w upały nie potrafi zapewnić. Nie myśl sobie że jestem za wodą w butelkach plastikowych, bo w tym temacie popieram mza za likwidacie tej formy dystrybucji wody, jednakże obecny sposób jest słabo zorganizowany. . Co do prania odzieży to tylko wspomniałem że ekwiwalent został zabrany a osobiście uważam że jest to czepianie się, jeżeli ktoś się o to ubiega - i tak piorę swoje ubrania. Jeżeli chodzi o ZTM czy MZA to praktycznie to samo bo właściciel jest jeden i on ustala zasady gry. Jakbym miał się czepiać to firma nadzorującą regulacją świateł na skrzyżowaniach też inteligencją nie grzeszy. Krótkie zielone- bo tramwaje mają priorytet, a autobusy stadami jeżdżą i tak ma widocznie być. Przerwy na krańcach kiedyś były ok jak się zatrudniałem a teraz jest jak jest. Każdy ma wybór. Ja tu nie pracuje parę miesięcy a parę lat i kiedyś zasady były inne dlatego tutaj pracuję. Rozważam zmianę pracy i jestem w trakcie poszukiwania pracodawcy który przede wszystkim będzie mnie traktował poważnie a nie jak tutaj czuję się jak intruz bo za wszystko chcą mnie karać i traktują jak zło konieczne. Jak na razie pracuję w tej firmie i mam prawo się domagać tego co jest przewidziane w kodeksie pracy. Nikt nie ma prawa mi powiedzieć " jak ci nie pasuje to się zwolnij". Pracodawcą ma obowiązek zapewnić pracownikowi wodę w upały, nie poróżniać stawką za jednakową pracę itp... Chyba to jest oczywiste. Pozdrawiam

1
ToJa
Pracownik
@Ktoś

W tej firmie osoby ubiegające się o swoje prawa są niemile widziani. Najlepiej spółka chciałaby mieć kierowców którzy siedzą cicho. Planiści wymuszają na kierowcach pracę w godzinach nadliczbowych a ci co się buntują a raczej domagają swego są postrzegani za dziwolągów i są wręcz zastraszani jeżeli nie podejmują współpracy. Wniosek z tego jest jeden: osoby na stanowiskach kierowniczych są osobami niekompetentnymi!!! Ponieważ nie rozwiązują problemu w sposób konwencjonalny a wprowadzają metody zastraszania itp....

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)? Nie wiem co to jest ale podejrzewam że w wielu przypadkach jest to na granicy z (usunięte przez administratora). Idź na warsztat i porozmawiaj chwilę z przemądrzałymi mistrzami OC. Zastraszają jak zjedziesz niesprawnym wozem. Nie raz kazali mi jeździć ze świecącą się kontrolką STOP twierdząc że to błąd systemowy. Oby na pewno? Nie sądzę. Pamiętajcie że nie macie obowiązku dzwonienia do mistrza i konsultowania się z nim (Zaleca się a nie nakazuje). On zawsze będzie chciał żebyście jeździli na granicy ryzyka aby strat nie narobić, ale jak coś się stanie to żaden nie przyzna się do tego że wam kazał jeździć. Wszystko bierzecie na swoją odpowiedzialność!!! Przewóz rowerów? W żadnym wypadku bo w razie prawdziwego wypadku to wy kierowcy ponosicie konsekwencje. Dlaczego Prezydent Warszawy nie zgodził się na umieszczenie w autobusach logo roweru? Bo przewóz rowerów autobusem jest niedozwolony!!! Są na to dokumenty wydane przez ITD. Nie wierzycie? Napiszcie maila do ITD z zapytaniem co sądzą w tej sprawie. Odpiszą Wam z pewnością. Kończy się Wam czas pracy? Nie macie obowiązku jego przedłużania. To problem pracodawcy. Nie może Was w żaden sposób za to ukarać. Macie prawo zjechać na pusto bez pasażerów do zajezdni, wcześniej oczywiście informując o fakcie CR. Nie podpisywaliście umowy na 8/4 etatu a na 4/4. Jeżeli będzie was ktoś zastraszał żądajcie na piśmie nakazu wydłużenia czasu waszego cennego czasu. Jak wy chcecie wyjść wcześniej do domu to każą wam pisać pismo o skrócenie czasu pracy. Panowie i Panie musimy położyć kres niejawnemu wyzyskiwaniu. Pracodawca ma obowiązek stosować się do regulaminu pracy a nie stworzył jakieś wewnętrzne zasady. Pozdrawiam Wszystkich!!!

Jan
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

A ja mam wrażenie że nikt nie panuje nad tą firmą. O warsztacie już nawet nie wspomnę. Tam się nawet nie chce patrzeć. Jak ich nazywają mistrzami ale od czego? Od zniechęcania ludzi do pracy w tej firmie to mistrzami są, zgadzam się w stu procentach. Szczególnie na R3.

Rudy
Pracownik

Jedne związki zgłosiły sprawę do PIP w sprawie regulaminu wynagradzania. Pierwsza instancja opowiedziała się za związkami. Zaczekajmy na odpowiedź drugiej instancji. Podejrzewam że i tak każdy z osobna będzie musiał założyć sprawę w sądzie.

Staf
Pracownik
@Rudy

Ta firma zawsze łamała prawo i nic sobie z tego nie robił. Brak przerw na krańcach zgodnych z zasadą regulaminu, przedłużanie godzin pracy z rezerwy, niejednakowe stawki itp. itd....

Prob-
Pracownik

Koniec z wysługami, koniec z dodatkami, koniec z premiami rocznymi. Jedna stawka dla wszystkich.

Były pracownik
Były pracownik
@Ktoś

Potwierdzam tą opinię. Zwolniłem się z MZA z wymienionych tu powodów - czułem się jak intruz, zero jakiejkolwiek motywacji, tylko straszenie karami. Czasy przejazdów układane chyba przez (usunięte przez administratora) - determinują do jazdy niezgodnej z przepisami i narażają bezpieczeństwo i zdrowie pasażerów oraz kierowców na szwank. Ciągła gonitwa, nieuwzględniająca chociażby ustawień sygnalizacji świetlnej i innych warunków na danych trasach. Do tego w dyspozytorni kolesiostwo i układanie grafików pod ulubieńców - reszta jest traktowana jak (usunięte przez administratora). Kierowca jest odpowiedzialny za wszystko co się wydarzy z autobusem i z jego pasażerami. Nie polecam tej pracy, ani tego pracodawcy. Wręcz przeciwnie odradzam każdemu, kto rozważa pracę na stanowisku kierowcy w MZA Warszawa. Przy obecnym poziomie bezrobocia to trzeba być desperatem żeby tam pracować. P.S. Umowę rozwiązałem na swoje życzenie. W okresie mojej pracy nie otrzymałem żadnego mandatu oraz nie otrzymałem ani jednego upomnienia lub kary pieniężnej od pracodawcy. Więc nie wylewam tutaj gorzkich żali, tylko jest to moja ocena tego czego doświadczyłem i co zobaczyłem.

Taka prawda
Pracownik
 Pytanie
@ToJa

Jak sie nie zgodzisz planiście na prace z wolnego lub wzięcia z rezerwy nadgodzin to przy najbliższej okazji dostajesz najgorszą linie ze zmianą na drugim końcu miasta. To sie chyba pod mobbing da podciągnąć prawda?

MZA w gacie ...
Pracownik
 Pytanie

Czemu w tej firmie jak ma się umowe określoną na rok a nagle dojdzie do choroby powyżej 7 dni to nie przedłuża się jej skoro człowiek był dyspozycyjny? Może w ogłoszeniu powinno być że bez dzieci żony do przyjmiemy.

Krasnal Chalabala
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego Piotr Belka namawia kierowców do strajku? Czy to nie jest działanie na szkodę spółki? Dlaczego Michał Nowacky namawia żeby chodzić na krew kiedy plan ledwo wychodzi i to kierowców ze wszystkich zajezdni? Jaki ma w tym interes?

1
Janka Oko
Pracownik
 Pytanie

Czy to ,że pan przewodniczący Michał Nowacky koleguje się z panem dyrektorem jest ponad prawem ? Dlaczego kierowcy po zajezdni muszą chodzić w kamizelkach i palić papierosy w wyznaczonych do tego miejscach a Michałek może to robić to gdzie chce i nie musi nosić kamizelki?. Czy trzeba spędzać pijańskie weekendy z panem dyrektorem i podpisywać mu wszystko żeby obowiązywały nas inne zasady niż wszystkich? Wystarczy że pan dyrektor toleruje jego oddelegowania i dorabianie w prywatnej firmie w godzinach pracy. Dlaczego pan dyrektor toleruje takie nieróbstwo i kombinatorstwo? A pan Michał mógłby dawać dobry przykład i palić papierosy w wyznaczonych do tego miejscach i nosić kamizelki tak jak to jest przyjęte na R4.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Miłosz
Pracownik

Nie jest prawdą, że ludzie masowo rezygnują z pracy. Co więcej na rozpatrzenie czeka ponad 100 podań o przyjęcie do pracy. A na miejsce w OSK trzeba czekać obecnie kilka miesięcy

2
Waszka bez oka
Inne

Aaaa poza firmą i proszę przestań pisać te swoje wymyślone bajeczki bo to na prawdę nie jest śmieszne . Mam nadzieję że posłuchasz mnie , weżniesz to sobie do serca i dasz nam choć kilka dni odpocząć od czytania tych twoich wymyślonych bredni .

Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Waszka bez oka

Spełnię twoją prośbę daje odpocząć do końca września, tylko pytanie czy będę miał komu dogryzać po tym terminie ?

Kacper
Pracownik
@Aaaa

Powiem Ci tyle że kłamiesz. Nikt z dnia na dzień nie rezygnuje z pracy. Jak już piszesz ile osób nie stawiło się w ten weekend to podaj liczbę i skąd to wiesz, a nie robisz z siebie id.i.o.t.ę

1
Znawca tematu
Były pracownik
 Pytanie
@Miłosz

Gdy jeszcze byłem pracownikiem tej marnej firmy, to zawsze słyszałem, że jak mi się nie podoba to mogę się zwolnić, bo stu czeka za bramą na moje miejsce. Odszedłem, a tu ciągle stoi stu chętnych. Sto to jakaś mantra? Może to ciągle ci sami? A poważnie, jeśli jest tylu chętnych, to co na stronie firmy od kilkunastu lat robi ogłoszenie z pracą dla kierowców i dlaczego na stronie z wyprawkami umieszcza się ogłoszenia o pracy z wolnego, gdy jednocześnie zmniejsza się liczba brygad i skracane są linie? Na miejsce w OSK to trzeba czekać z powodu nadmiaru chętnych, czy insruktorzy pouciekali do lepiej płacących ośrodków? Ogłoszenie o pracy dla insruktorów również jest na stronie firmy.

1
Miłosz
Pracownik
@Znawca tematu

Ogłoszenie o pracy dla instruktorów jest dlatego, że obecni nie są w stanie wyszkolić wszystkich chętnych kandydatów.

2
Pogrążony w amoku
Inne
@Kacper

Oczywiście że kłamie - wszystko jest kłamstwem .

Lubiący inaczej 6
Inne
 Pytanie
@Znawca tematu

Ciągnie Cię do KM , wyprawki sprawdzisz tylko po co ??????????????????????

Znawca tematu
Były pracownik
@Lubiący inaczej 6

Do pracy w KM wcale mnie nie ciągnie, ale wciąż pozostaję pasażerem. Właśnie otwarto dwie stacje metra a bałagan jaki został zrobiony w liniach autobusowych mnie interesuje, więc wykorzystuję wszystkie dostępne źródła, aby dowiedzieć się więcej.

Bbbb
Pracownik

No odpowiedz skąd takie info że kierowcy nie zgłosili się do pracy a nie siejesz propagandę.

1
Aaaa
Pracownik
@Bbbb

Z raportu dziennego

2
Waszka bez oka
Inne
@Aaaa

Aaaa poza firmą oraz poza raportem

Bbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Gdzie ten raport jest? I jeszcze jedno podałeś ogłoszenie to daj całość a nie zarobki tylko. Zarobki to ja też mogę sobie wpisać. Bądź poważny.

Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Bbb

Skoro nie znasz zasad funkcjonowania KM i nie wiesz co to jest raport dzienny o czym chcesz dyskutować ? O śniegu w Afryce ?.

2
Cccc
Pracownik
@Aaaa

Jeżeli w październiku okaże się że wszystko działa jak należy i firma ma pracowników będziesz skończony Aaaa. Będziemy ci to wypominać dozgonnie. Pewnie położyłeś wypowiedzenie i myślisz że jak ty odejdziesz to firma się rozleci. Tak każdy myśli co stąd odchodzi. Czysty egoizm i pycha.

Bbb
Pracownik
@Aaaa

Nie mądrzyj się tylko powiedz gdzie jest dostępny ten raport. Pewnie sam nie wiesz i chcesz wybrnąć w ten sposób z opresji. Hahaaaaa. Powiedz jak już zacząłeś to dokończ.

Cccc
Pracownik
@Aaaa

Statystyki są na stronie ztm ale ostatni raport jest za kwiecień. Aaaa chce się pokazać jaki on mądry nie jest a w rzeczywistości jest..... każdy wie.

Aaaa
Pracownik
@Cccc

Jestem tak pewny jak wiem że będzie jutro, czekaj spokojnie ja do końca września daje wam spokój.

2
Bbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

No i co kopara opadła. Zmieniasz temat. Gdzie masz ten raport? Jesteś Aaaanormalny, mądrzysz się i siejesz zamęt. Nie masz żadnej wiedzy. Metodą kopiuj wklej z innych gazet tutaj wstawiasz wycinki na temat prawa. Lepiej tutaj już nie wracaj bo siejesz zamęt, pokazujesz że jesteś zerem. Kompletnym zerem!!!!!!!!

Jan
Pracownik
@Bbb

Dajcie spokój. Nie podejmujcie z Aaaa żadnych dyskusji. To jest chory człowiek. Poczytajcie sobie parę jego ostatnich wpisów, to są brednie. Nie odpowiada na zadane pytania. Kompletny (usunięte przez administratora)

Aaaa
Inne
@Bbb

W Internecie

2
Aaaa
Pracownik
@Bbb

I czego tak się bulwersujesz jest cudownie, wszytko gra, problemów z niczym nie ma o nic się nie martw. I tak wyjdzie na moje ja się nie mylę.

1
Kania
Pracownik
@Aaaa

Nie radzisz sobie ze spłatą kredytów to wyjedź stąd albo sprzedaj to co wziąłeś na kredyt. Nie zatruwaj atmosfery, daj innym żyć. Wiemy że nam źle życzysz ale bądź pewien że tylko tacy jak ty z ogromnym kredytem stąd wieją. My dajemy radę bo nie bierzemy ponad stan. Jesteś bankrutem Aaaa nie wybrniesz z tego. Musisz sprzedać to co masz i wrócić na stare (usunięte przez administratora) do mamy.

2
Bbbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Nie martwię się bo nie mam kredytów i za te pieniądze da się normalnie żyć. Nie odpowiadasz na zadane pytania. Raport jest w internecie, co to za odpowiedź? Nie wiesz gdzie jest bo ogólnie nie jest dostępny. Przestań p.i.e.r.d.o.l.i.ć głupoty.

Aaaa
Pracownik
@Kania

Przyznam się że ten tekst mi się podoba, na takim miejscu o jakim opisujesz znajduje się 30% pracowników w Polsce (nie mówię teraz o spółce), brawo za pogardę dla innych super klasa.

1
Kania
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Nawet nie wiesz jak się cieszymy że odchodzisz. Nie możemy się doczekać do października. O ile lżejsza będzie atmosfera w tej firmie. Nie gardzę nikim ale nie znoszę jak ktoś kłamie i sieje tanią propagandę. Nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie. Gdzie masz te swoje statystyki? Kto odchodzi? Jaką ty klasę reprezentujesz? Jak już zacząłeś z tym porzucaniem pracy przez ludzi to dokończ. Pokaż klasę, a nie rzuciłeś mięso w eter i myślisz że na kogoś to działa? Tylko tak działa że ludzie mają wyrobione o tobie zdanie. Wiesz jakie.

Aaaa
Były pracownik
@Kania

Na tą chwilę to wstępnie odchodzę - ale w każdej chwili mogę zmienić decyzję ( a nawet jestem tego pewien że tak zrobię )

1
Hamster
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

A poza tym to tak biadolisz na spółkę że taka zła, odchodzisz i co? Nagle spółka dobra, że chcesz cofnąć decyzję? To się zdecyduj w końcu, bo coś mi schizofremią od ciebie zalatuje. Chcesz innych zniechęcić do pracy tutaj? Nie udaje ci się. Jedyne co ci się udało to wyrobić sobie opinię skończonego i.d.i.o.t.y.

5nick
Pracownik
 Pytanie
@Miłosz

Spowodowane jest to brakami kadrowymi, sam jeden cycu nie wyszkoli tyłu chętnych. Rozumiem że masz na myśli OSK MZA? Hehe Cycu nie daje sam rady

1nick
Pracownik
@5nick

Z tych 100 chętnych zostanie może 5. Młody człowiek mający 24 lata, a już pracujący trochę mający odłożonych trochę 500, mieszkający z rodziną traktuje ta wasza lojalke jako fun. Porobi 3msce zrezygnuje ureguluje należności i w Anglii będzie mógł się pochwalić 3miesiacami doświadczenia. To tak dziala

Aaaa
Pracownik
@Hamster

Polecam zapoznać się z historią MPO jak wykonawcy usług przejęli rynek i zaczęli dyktować cenę za wykonanie usługi. Mamy podobną sytuację rynek jest pracownika (kierowcy) otrzymamy wynagrodzenie jakie chcemy lub zmieniamy pracę. Z tym że to praca nas szuka.

1
Miłosz
Pracownik
@1nick

Proporcje są odwrotne. Ogromna większość kierowców zostaje w firmie na długie lata. Odchodzą jedynie ci co się do tej pracy po prostu nie nadają.

1
Aaaa
Pracownik
@Miłosz

Zacznij myśleć perspektywicznie, od lat ośrodek szkolenia mówił rocznie trzeba szkolić 150 kierowców, tego się nie wykonywali, zawsze tak było że takie ośrodki były hubami pracowników. Tu w grę wchodzą lata zaniedbań, oszczędności nikt nie zastanawiał się co będzie jutro liczyło zawsze się dziś. A jutro jest takie jakie mamy dziś lament brakuje pracowników.

1
Bbbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

No i co gdzie jest ten raport na temat porzucania pracy z tygodnia na tydzień? Odpowiesz w końcu czy zostaniesz już i.d.i.o.t.ą do końca? Siejesz popeline, coś Ci się przyśniło albo chciałeś zabłysnąć jaki to ty mądry jesteś I co? Tak rzucasz słowa na wiatr? Jesteś pośmiewiskiem dla wszystkich. Ctrl+C to twój ulubiony skrót na klawiaturze. Taki jesteś znafffffca. Hahaaaaa

Aaaa
Były pracownik
@Bbbb

Z tym raportem to był blef tak jak i z całą resztą

1
Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Bbbb

Załóżmy że blefuje sieje farmazony: To ktoś mnie zna żebym się przejmował co o mnie się myśli ?. Ale jest odwrotnie pisze jak jest, podaj choć jeden przykład o czym tu pisałem i tak nie było?.

Bbbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Przykład: pisałeś o raporcie do którego nie masz dostępu, czyli blef. Piszesz że ludzie się zwalniają że brakuje ludzi teraz w wakacje- kolejny blef. Zawsze brakowało ludzi w wakacje ponieważ jest sezon urlopowy, dużo jest na L4, na urlopach. Zawsze co roku jest to samo!!!!! Piszesz że jest dużo porzuceń pracy z tygodnia na tydzień, kolejny blef. Pisałeś że leży dużo wypowiedzeń do końca września. Zawsze tak było!!!!! Dwa lata temu leżało 350, to jest normalne co roku!!!! Pewnie nie masz zielonego pojęcia o tym o czym piszesz. Siejesz (usunięte przez administratora) propagandę. Nikt cię nie zna, mylisz się. W obecnych czasach nawet dziecko z podstawówki jest cię w stanie namierzyć. Jesteś tego świadomy? A może już ktoś to zrobił. Masz w telefonie aplikację livebus, ona zna Twój adres IP, Piszesz w internecie gowork też zna Twój adres IP i gotowe. Znają cię z imienia i z nazwiska, nawet nie wiesz o tym. To dawaj ten Twój raport o pracownikach porzucających pracę albo się już nie błaźnij.

Aaaa
Pracownik
@Bbbb

Wiesz doskonale że gdybym podał te dane które chcesz to by było jak bym się podpisał, myśl kombinuj dalej, ja się nie mylę.

Aaaa
Pracownik
@Bbbb

Tego nie wiedziałem że norma to 350 wypowiedzeń z pracy przecież to 12% ogólnego zatrudnienia kierowców w spółce

Bbbb
Pracownik
@Aaaa

Nie podawaj danych tylko napisałeś że jest dostępny w internecie. Podaj namiary. No ale skoro kłamiesz a kłamiesz to skąd masz podać adres strony. Takiego(usunięte przez administratora) jeszcze nie znałem. Każdym wpisem udowadniam Ci że jesteś kłamcą, narażasz spółkę na straty swoimi wpisami, ponieważ część potencjalnych pracowników mogłeś swoimi nieprawdziwymi wpisami odwieźć od podjęcia pracy. Uważaj bo mogą wobec ciebie zostać wyciągnięte poważne konsekwencje. Jesteś bardzo dobrze znany niektórym osobom z działu IT. Bacznie cię obserwują i to nic że odchodzisz, konsekwencje zostaną wyciągnięte.

Aaaa
Pracownik
@Bbbb

Rozumiem że to moja wina że kierowców brakuje, moja wina że mniej autobusów jeździ, moja wina że do kasy spółki wrócili 100 mil zł ( może i to moja wina liczy się że w kasie spółki znów jest kasa).

Szefuniooo
Inne
@Bbbb

Gdyby miał takiego pracownika gagatku Aaaa to po dwóch wpisach oczerniającego pracodawcę już by był na zielonej trawce . Myślę że tak jest i w tym przypadku - Aaaaa jest już dawno poza spółką i teraz co mu została to pisanie tych bredni . Tak się mści .

Aaaa
Pracownik
@Szefuniooo

Tak jak pisze, nie mylę informacje uzyskuje od was, ja tylko prowadzę dyskusję

Waszka bez oka
Inne
@Aaaa

Aaaa poza firmą oraz to wszystko jego wina

Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Szefuniooo

Załóżmy że piszę o twojej spółce czy z moich wpisów wynika że o niej pisze?, Jak jest coś podobnego to tylko zbieżność zdarzeń. Dałem pomysł żeby wykonywać statystykę porzuceń pracy, ale czy napisałem że to następuje ?, Moje wpisy już były analizowane i nie ma w nich żebym pisał o konkretnej spółce.

Szefuniooo
Inne
@Aaaa

Załóżmy że piszę o innym Aaaa

Bbbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Po pierwsze na jakiej stronie piszesz i czy wiesz że zaakceptowałeś regulamin tej strony? Po drugie piszesz że dałeś pomysł wykonywania statystyki ale twierdzisz że nie jesteś pewien że to następuje. Powiem Ci tak. Udowodniłeś tym wpisem że siejesz propagandę, piszesz nieprawdę i ostatecznie pokazałeś że jesteś mega i.d.i.o.t.ą którego wpisów nie warto czytać. Skompromitowałeś się po całości i o to mi chodziło żeby wszyscy co czytają tą stronę byli tego świadomi.

Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Bbbb

I nadal sądzisz że twoja opinia mojej osoby mnie interesuje naiwny jesteś czy co ?

Bbbb
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Wątpię w to czy w ogóle czyjakolwiek opinia robi na tobie jakiekolwiek wrażenie. Mam wrażenie że jesteś cynikiem ale i zarazem masz jakieś zaburzenia osobowości. Po twoich wpisach trudno wywnioskować do czego dążysz i na czym ci naprawdę zależy. Wysługa i 6000 brutto to szczyt twoich marzeń? Powiem ci że słabe masz wymagania. Za tą pracę powinieneś bez żadnego proszenia się dostawać 6 000 netto i premię np. kwartalną. Wysługa to jest wymysł komunistyczny o to nie warto się zabijać. Tak jak już napisałem że rynek kreuje wynagrodzenie w tej branży. Nic nie osiągniesz swoimi wpisami, no ale jak masz takie hobby.

Aaaa
Pracownik
@Bbbb

Masz rację 6tys + dodatek stażowy to nawet nie śmiem tak pisać takie marzenia nie spełniają się. Marzę o jednakowej stawce dla wszystkich kierowców nie mniej niż 6 tyś.

Aaaa
Pracownik

Dodaj że i poza logicznym myśleniem, bo nie rozumiem mam swoje zdanie że KM pod koniec września będzie miała kłopoty z kierowcami i ograniczone będzie jej kursowanie, mam zdanie i jego nie zmienię jaki to problem spokojnie poczekać do końca września i się przekonać czy rację miałem. Przecież końca świata nie będzie kiedy się mylę życie będzie trwało dalej

Waszka bez oka
Inne
@Aaaa

Aaaa poza firmą oraz na 100 % mija się z prawdą

Bbb
Pracownik
@Aaaa

Problemy mogą mieć ajenci i ztm. Twarzą tego wszystkiego jest Miasto Stołeczne i ono będzie świecić oczami . Firma mza raczej nie powinna mieć większych problemów ponieważ płaci najlepiej i to tutaj przyjdą pracownicy innych firm. Wiadomo że nie zarobisz tutaj kokosów jak w IT ale nie wiadomo co będzie dalej na rynku. Co może się wydarzyć. Mówią że idzie recesja, a wtedy może być różnie. Na pewno związki powinny stanąć murem żeby wywalczyć zmianę regulaminu wynagradzania. Wy walczcie a ja będę pił złocisty płyn i pisał tutaj komentarze. Aaaaa i nie zapomnijcie składek opłacać bo związkowcy też ludzie i chcą się napić czasami. No! To by było na tyle.

Aaaa
Pracownik
@Bbb

Według ciebie na jednym rynku tylko niektóre firmy kłopot będą miały. Myśl perspektywicznie kierowców brakuje w całej Polsce 150 tyś, samorządy płacą najmniej kierowca to od nich w pierwszej kolejności kierowcy będą odchodzić

Aaaa
Pracownik
@Aaaa

..... Pracownik idzie tam gdzie może lepiej zarobić tak zawsze było i będzie, spółki samorządowe w całej Polsce zostają w tyle pod względem wynagrodzenia, sentymentów nie ma liczy się kasa.

Aaaa
Pracownik
@Aaaa

.... Za duży jest przeskok płacowy tym co oferują samorządy kierowca, a transportem innym, dochodzi on do 100% trzeba go zmniejszyć żeby kierowcy zostali.

Bbbb
Pracownik
@Aaaa

To jest teoria bez pokrycia. Zawodu kierowcy jest się bardzo łatwo wyuczyć czy wyszkolić. W każdej branży brakuje pracowników. Spokojnie dadzą sobie radę. Już wiele osób wycofało wypowiedzenia po ogłoszonej podwyżce. Jak trzeba będzie dadzą kolejną. Najważniejsze że jesteś już poza firmą I ty jej nie otrzymasz. Wiem że cię to boli no ale cóż, trzeba było głupot nie wypisywać.

Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Bbbb

A o czym mówię? Przecież pisze od 6 tyś kwota zatrzyma kierowcę i nie na zasadzie że w jednej firmie różnica wynagrodzeń na tym samym stanowisku wynosi 800 zł. Dlaczego jeden kierowca zarabiać ma więcej inny mniej skoro obaj wykonują taka samą pracę, mają jednakowe obowiązki, jednakowa odpowiedzialność, jednakowe dokumenty zawodowe?, Tu występuje za dużo czynników zniechęcających pracownika trzeba je usunąć a czasu jest mało, rynek cały czas kusi kierowców kasa której tu nie ma

Aaaa
Pracownik
@Aaaa

Do tej pory decydując się na pracę w KM świadomie decydowano się na obniżenie sobie wynagrodzenia o 20-30% żeby mieć spokojna pracę, blisko domu , być z rodziną, coś za coś, teraz kiedy proporcja wynosi 100% procent co w trasie można zarobić a między spokojnym życiem, wybór pada na trasę.

Aaaa
Pracownik
 Pytanie
@Bbbb

Cały czas myślisz kategoriami spółki MZA fakt u nas nie ma tego to zostało opisane w artykule który zamieściłem, każde objawy nepotyzmu, próby mobingu zwalczane są od razu. Ale czy spółka uratuje rynek KM w Warszawie jak od innych przewoźników odejdą kierowcy?. Niskie zarobki kierowców KM w samorządach to nie wyłącznie problem spółki to problem ogólnopolski co jest u nas dzieje się wszędzie i odwrotnie co jest u innych u nas będzie

Miłosz
Pracownik
@Aaaa

To wina ajentów, że nie mają wymaganej liczby pracowników. Ich sytuacja nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje w MZA. Za niezrealizowane kursy ajenci płacą kary umowne.

Henry
Pracownik
 Pytanie

Kiedy kolejne podwyżki dla kierowców autobusów? 4500 do ręki to trochę mało aby godnie żyć.

1
Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Ludzie którzy zostawili tutaj swoje zdrowie m.in. problemy z kręgosłupem, nadciśnienie ze stresu itp…. otrzymali od zarządu w nagrodę regulamin wynagradzania który uniemożliwia im przejście na wyższą stawkę. Wstydzilibyście się!!!!! I wy chcecie żebyśmy polecali pracę w tej firmie???????????!!!!!!!!!!!!!!!

Waldek
Pracownik
 Pytanie

Pan związkowiec Michał N co na oddelegowaniach robi prywate właśnie spędza pijański weekend z panem dyrektorem (usunięte przez administratora)w okolicach kobyłki . Jak myślicie za kim on będzie obstawał za kierowcami ? Raczej nie. Dalej płaćcie mu składki a on będzie właził w (usunięte przez administratora)dyrekcji żeby to jemu było dobrze oczywiście pod płaszczykiem "dla dobra kierowców" i zobaczycie kto podpisze regulamin nowy który dla nas kierowców nie jest korzystny ale pan dyrektor już go przerobił i zobaczycie jak będzie . Pan przewodniczący nie przejmuje się naszymi zarobkami ponieważ legalnie prowadzi swoją firmę za zgodą dyrekcji w godzinach pracy .

Krystian
Pracownik
@Waldek

Nie od dziś wiadomo ,że to pan dyrektor rządzi spółką i robi większość bez wiedzy prezesa. Wszyscy o tym mówią ja poukładał się z Michałem N. Ale najgorsze jest w tym że to przez go stworzył a on chodzi i nie ukrywając opowiada że na niczym się nie zna. Może to kolejny człowiek któremu Michał naopowiadał co mu załatwi. Głównemu dyspozytorowi naopowiadał że zrobi z niego głównego kierownika.

Zostaw merytoryczną opinię o MZA - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MZA
Przejdź do nowych opinii