Każdy pracownik firmy działa na podstawie umowy o prace ? Czy angielski na poziomie b2 wystarczy?
Zdecydowanie odradzam. Rasizm i ksenofobia czechów, arogancja i brak kompetencji ze strony managerów, mizerne zarobki... Uciekłem , znerwicowany i wypalony...
Czy IBM GSDC ma jakieś nowe oferty pracy?
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Customer Service Representative z językiem polskim ?
@henard niestety wiesz o wydaje mi się ze ta oferta jest już nieaktulana po prostu aj wiem ze Twój wpis był w maju wstawinay zapewne to tez dlatego tak się dzieje ;p
IBM GSDC w Brnie dal mi bardzo wiele jesli chodzi o zdobycie doswiadczenia i wiedzy. Jak sie trafi do ciekawego projektu to jest to studnia bez dna z ktorej nic tylko czerpac wiedze. Ale do czasu poniewaz pozniej robi sie w kolko to samo. Ticket goni ticket. Malo uwagi zwraca sie na jakosc, liczy sie ilosc. Praca dobra ma max 3 lata pozniej radze uciekac do firmy w ktorej mozna zarobic lepsze pieniadze. Na stanowisku technicznym pensje po 2-3 latach oscyluja w okolicach 35-40k brutto ( 30% podatku). Menadzerowie, porazka. Nie na darmo IBM rozwija sie w Idiots Became Manager
Helpdesk usługi dostarczane przez BRNO też pozostawiają wiele do życzenia, jakość mizerna, to są typowe cechy serwisu IBMa globalnie, najgorszy jest z Indii i Południowej Afryki, trudno sie do nich dodzwonić i z nimi dogadać, bo oni ciągle świętują i olewają ibmowców w Europie, ale to nawet na koszyść, bo sprzyja dobrej okazji do przestoi w pracy z uzasadnieniem że Lotus lub aplikacja nie działa. Rozproszenie serwisu po delivery centers nie ma pozytywnego wpływu na jakość serwisu, ale i tak nikt się tym nie przejmuje bo ktoś musi dostarczać IT serwis, a najlepiej jak robi to producent softwaru
Słowa kojarzące się z IBM GSDC (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.